De mijne komt bij Aliexpress vandaan en is gewoon in het Nederlands te zetten. Voor zover ik weet is er geen andere variant.Anonymoussaurus schreef op maandag 24 november 2025 @ 15:52:
Maar dan heb je een Chinese variant en geen Europese/global denk ik. Kan er weinig over vinden qua verschillen, dus wellicht dat er helemaal geen verschillen zijn.
Overigens heb ik bij een Watch altijd zoiets van: heb ik het nodig? Nee. Voegt het écht wat toe en maakt het dingen makkelijker? Wellicht. Ik zie nog geen baanbrekende features. Also, is het 46mm-model echt groot? heb zelf nogal dunne polsjes, dus dan ziet zo'n grote klok op zo'n dun polsje er natuurlijk ook niet uit... Vind ik dan. Of vinden jullie het meevallen? Sure, de 43mm-versie bestaat, maar dan lever je flink in op accuduur.
Het is een mooie smartwatch (subjectief), goede batterijduur, en erg prettig in gebruik. Ik vind het zonder telefoon kunnen luisteren van muziek handig bij het sporten, en de "standaard" wear OS apps. Dunne polsen, geen idee. Ik heb zelf ook geen boomstammen maar kan de standaard versie prima hebben. Welke polsomtrek heb je?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GSxYk6tbJtcYwBQjLQ0SS3dX.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BuQOSPYshCNHI86QeO7hWLdm.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5Mqd1bTUM1kYuZN4aBrFliWF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8xNdZ6UKyuWj8mQBdPkCs26X.jpg?f=user_large)