Uiteindelijk het horloge maar een factory reset gegeven, niet ideaal, maar het is niet anders. Stiekem toch wel wat werk om alles weer helemaal in te stellen zoals ik het het. Pasjes toevoegen via Wallet, juiste watchface, apps weer installeren.
Gelukkig werkt de optie voor het overzetten nu wel. Ik heb tijdeijk een ander toestel, dus over een week of twee had ik anders weer een reset moeten doen.
Nu ik de pasjes in Wallet weer opnieuw heb toegevoegd is de volgorde van pasjes anders dan wat ik had. Is het mogelijk om de volgorde aan te passen? En ik krijg de betaalkaarten wel te zien in wallet, maar niet de bijv. de bonuskaart. Hoe krijg je die op je watch? Hier staat dat het automatisch moet gaan, maar dat gebeurd (nog) niet.
Edit: Inmiddels het horloge een keer herstart en toen kwamen wel alle klantenpassen tevoorschijn.
Gelukkig werkt de optie voor het overzetten nu wel. Ik heb tijdeijk een ander toestel, dus over een week of twee had ik anders weer een reset moeten doen.
Nu ik de pasjes in Wallet weer opnieuw heb toegevoegd is de volgorde van pasjes anders dan wat ik had. Is het mogelijk om de volgorde aan te passen? En ik krijg de betaalkaarten wel te zien in wallet, maar niet de bijv. de bonuskaart. Hoe krijg je die op je watch? Hier staat dat het automatisch moet gaan, maar dat gebeurd (nog) niet.
Edit: Inmiddels het horloge een keer herstart en toen kwamen wel alle klantenpassen tevoorschijn.
[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 08-10-2025 09:52 ]
:strip_exif()/f/image/FmYwzEWxxrkDssXBGpD6144R.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/hSKHhJhOEaXtZPnVCsMOq8nj.avif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/04O2pEL3BWzeSzw0MOlHgpVy.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GSxYk6tbJtcYwBQjLQ0SS3dX.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/BuQOSPYshCNHI86QeO7hWLdm.jpg?f=user_large)