Hmm, mij lijkt het niet zozeer een OnePlus probleem, maar een wear probleem, ik gebruik (nu nog) een pixel watch 2, en heb dezelfde ellende van de ene keer telefoon prima op horloge de volgende keer staat ie inene op de telefoon te smoezen terwijl ik hem op de watch op-pak. Ik heb de Pixel 8 Pro, samen met de Pixel watch 2, dus dichter bij de bron kun je niet zitten.Kar1 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:28:
[...]
Okee tnx, zodra ik resultaat heb laat ik het hier weten. Eerst nog even iets anders proberen bedenk ik me net. Ik heb de app Easy Voicerecorder zojuist verwijderd. Omdat die ook via de microfoon werkt eerst maar eens kijken of die een conflict gaf.
Update: de opname app verwijderen loste niks op. Daarom de watch toch maar verwijderd uit OHealth en na de reset meteen weer getest en bij het eerste telefoontje dat ik ontving bleef de microfoon weer uit. Probleem is dus niet verholpen.
Ik ga binnenkort een OnePlus aanschaffen (watch, niet de telefoon) mede omdat ik heel sikkeneurig word van de net iets meer als 1 dag die mijn Pixel watch uit zijn batterij weet te persen, en hij gaat altijd over de batterij stand zeuren op het moment dat je dat absoluut niet kan gebruiken, zucht..
Zijn er ook alternatieve bandjes voor te krijgen? En wat is het exacte verschil tussen de 43mm en de 45mm versie?
:strip_exif()/f/image/2vyJqUXTrPrkln1m2PnRZYc9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zrEqPe9WgT5ceKTAtE5AuK3V.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/4QQ0nCT7KWfNtYE2viXsD52z.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9SoWVTjk5QvhLQGxHuRADU4L.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/zQeTL0qbtrb3ig99TyL7t5rt.png?f=fotoalbum_tile)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NwoBDBxHjukGjHBo8Ruds1hy.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2rMgGLITgxwmK1OkIQSkdvvm.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Txh7xBeU8NPhncS3Qdo7pd6K.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/FmYwzEWxxrkDssXBGpD6144R.jpg?f=fotoalbum_tile)