Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:52

OnePlus onthult de eerste beelden van de Watch 3. Het merk stelt dat het horloge een maximale accuduur van zestien dagen in de energiebesparingsmodus krijgt en beschikt over twee processors. Het bedrijf brengt de OnePlus Watch 3 op 18 februari uit in Europa.

De OnePlus Watch 3 krijgt net als de voorganger twee processors: de Snapdragon W5-prestatiechip en de nieuwe en energiezuinige BES2800 MCU op basis van een 6nm-procedé. De chipconfiguratie zou voor een accuduur van vijf dagen zorgen in Smart Mode en tot zestien dagen in de energiebesparingsmodus. OnePlus claimt dat het horloge binnen tien minuten opgeladen is voor een dag gebruik. De accu is vergroot van 500 naar 631mAh vergeleken met de voorganger.

Het bedrijf brengt de Watch 3 op 18 februari in Europa en Noord-Amerika uit. Het horloge komt uit in de kleuren Emerald Titanium-groen en Obsidian Titanium-zwart. Er zijn nog geen prijzen bekendgemaakt.

Terug naar Inhoudsopgave

OSWear OS by Google + RTOS
CPUtSnapdragon W5 ‘Performance’ en BES2800 MCU ‘Efficiency’ Chipset
ConnectiviteitWiFi 5G/2.4G, Bluetooth 5.2, Dual band L1+L5, Beidou, GPS, Galileo, GLONASS,QZSS, Ondersteunt NFC, Bluetooth-bellen
Scherm1,50 inch, 466*466,LTPO AMOLED, Tot 2200 nits piekhelderheid
SensorenGyroscoopsensor, Versnellingssensor, Barometer, Lichtsensor, Geomagnetische sensor, Optische pulsoximetersensor, Optische hartslagsensor, polstemperatuursensor, ECG
Mobiele betalingenGoogle Wallet
Accu631 mAh
Batterijduur16 dagen (smart mode)
KleurGroen en zwart
Prijs€349,-

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.010-02-2025Topic aangemaakt
V1.018-02-2025Specs toegevoegd

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 01-04-2025 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 15-07 08:12
...ze zijn al uitverkocht blijkbaar....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earth_Apple
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-07 13:05
DorkoTheBeast schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 17:53:
...ze zijn al uitverkocht blijkbaar....
Volgens mij hebben ze de verkoop gestopt doordat er de typfout "Meda op China" op staat, dus het is nu even wachten tot ze nieuwe watches hebben zonder typfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earth_Apple
De zwarte versie is inmiddels weer op voorraad

Edit: en weer uitverkocht

[ Voor 23% gewijzigd door Earth_Apple op 24-02-2025 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Heeft iemand al een verzend bevestiging binnen? De mijne zou vandaag verzonden worden. Maar ik heb nog niks gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollanderr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 12:59
rens-br schreef op maandag 24 februari 2025 @ 21:57:
Heeft iemand al een verzend bevestiging binnen? De mijne zou vandaag verzonden worden. Maar ik heb nog niks gehad.
Hier ook nog geen verzendbevestiging binnen gehad.
Op het besteloverzicht zie ik dat het geschatte bezorgmoment ook is verschoven van 5 maart naar 7 maart. :/

Misschien dat ze de "Meda in China" versie liever niet uitleveren en wachten op voorraad zonder dit issue voordat ze uitleveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
hollanderr schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 06:09:
Op het besteloverzicht zie ik dat het geschatte bezorgmoment ook is verschoven van 5 maart naar 7 maart. :/

Misschien dat ze de "Meda in China" versie liever niet uitleveren en wachten op voorraad zonder dit issue voordat ze uitleveren?
Mijn staat op 6 maart, maar ik weet eigenlijk niet zeker waar de datum eerst op stond. Het zou inderdaad zomaar te maken kunnen hebben met die typo, maar wel jammer dat ze daar dan niet over communiceren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XLord
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-07 08:59
rens-br schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 08:00:
[...]

Mijn staat op 6 maart, maar ik weet eigenlijk niet zeker waar de datum eerst op stond. Het zou inderdaad zomaar te maken kunnen hebben met die typo, maar wel jammer dat ze daar dan niet over communiceren.
Die van mij is ook verandert naar 6 maart, stond vanmorgen om 8 uur nog op 4 maart.
Dus ze zijn wel wat aan het schuiven met die geschatte bezorgmomenten en zal me niks verbazen als dit met die typo te maken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Ik krijg net een mail van UPS dat ik morgen een pakket ontvang van EUROTERMINAL CO WINIT, dat zegt mij helemaal niks. Maar volgens Google is dat OnePlus, kortom, het lijkt erop dat het horloge morgen al binnen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollanderr
rens-br schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:51:
Ik krijg net een mail van UPS dat ik morgen een pakket ontvang van EUROTERMINAL CO WINIT, dat zegt mij helemaal niks. Maar volgens Google is dat OnePlus, kortom, het lijkt erop dat het horloge morgen al binnen komt.
Hier ook net een mail ontvangen, bij mij komt hij via DPD (Standard Shipping). Als ik de datum mag geloven kan ik hem echter pas 4 maart in ontvangst nemen.

Was op moment van bestellen namelijk geen verschil in levertijd tussen standard en express shipping terwijl het laatste wel weer 10 euro extra was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
hollanderr schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 12:45:
[...]

Hier ook net een mail ontvangen, bij mij komt hij via DPD (Standard Shipping). Als ik de datum mag geloven kan ik hem echter pas 4 maart in ontvangst nemen.

Was op moment van bestellen namelijk geen verschil in levertijd tussen standard en express shipping terwijl het laatste wel weer 10 euro extra was.
Ik heb bij het bestellen ook gewoon gekozen voor 'standaard shipping', maar de mijne komt uit België, wellicht komt de jouwe uit China?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Rotterdam, 25 februari 2025 – Wereldwijd technologiemerk OnePlus heeft vandaag aangekondigd dat de officiële verkoopdatum van de langverwachte OnePlus Watch 3 is uitgesteld tot april 2025. De oorspronkelijke verkoopdatum stond gepland voor 25 februari 2025.

De vertraging is het gevolg van een kleine typfout op de onderkant van de metalen behuizing, die wordt gecorrigeerd met een nieuwe batch. Pre-orders voor de gecorrigeerde versie blijven beschikbaar vanaf 25 februari.

Naar aanleiding van een recent bericht op sociale media benadrukt OnePlus dat fans die het model met de typfout hebben ontvangen, deze probleemloos kunnen retourneren, indien gewenst.

OnePlus bedankt zijn community voor het begrip en de enthousiaste reacties op de OnePlus Watch 3 en belooft zo spoedig mogelijk een update te geven over de nieuwe officiële verkoopdatum.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earth_Apple
Er staat inmiddels ook verzending over 49 dagen op de OnePlus webshop, dus ik verwacht dat de andere mensen in dit topic nog gewoon het horloge met de typfout krijgen. De aanbieding met de OnePlus Pro Buds 3 is ook helemaal weg helaas.

[ Voor 27% gewijzigd door Earth_Apple op 25-02-2025 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
rens-br schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 13:25:
[...]

Ik heb bij het bestellen ook gewoon gekozen voor 'standaard shipping', maar de mijne komt uit België, wellicht komt de jouwe uit China?
De bijbehorende track & trace code kan ik momenteel alleen terugvinden op de Poolse DPD website. Ik gok dus zomaar dat mijn order vanuit een warehouse in Polen wordt geleverd.

Heb een zwarte besteld, mocht de kleur nog van invloed zijn. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door hollanderr op 25-02-2025 15:44 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
hollanderr schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 15:43:
[...]

De bijbehorende track & trace code kan ik momenteel alleen terugvinden op de Poolse DPD website. Ik gok dus zomaar dat mijn order vanuit een warehouse in Polen wordt geleverd.
Daar zit volgens mij ook een warehouse van OnePlus, daar kwam (geloof ik) destijds, ook alweer 10 jaar geleden, mijn OPO vandaan.
Heb een zwarte besteld, mocht de kleur nog van invloed zijn. ;)
Ik ook, met blauwe OnePlus Buds Pro 3. Vreemd genoeg is de status in mijn account nog onveranderd en heb ik van OnePlus ook geen mail o.i.d. gehad. Alleen van UPS. Dus ben benieuwd of/wat er morgen bezorgd gaat worden. Al heeft UPS nog niks ontvangen volgens de T&T en is er alleen een label aangemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 25-02-2025 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 15-07 08:12
49 dagen... hmmm...dan zoek ik wel iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
CLB schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 14:07:
Rotterdam, 25 februari 2025 – Wereldwijd technologiemerk OnePlus heeft vandaag aangekondigd dat de officiële verkoopdatum van de langverwachte OnePlus Watch 3 is uitgesteld tot april 2025. De oorspronkelijke verkoopdatum stond gepland voor 25 februari 2025.

De vertraging is het gevolg van een kleine typfout op de onderkant van de metalen behuizing, die wordt gecorrigeerd met een nieuwe batch. Pre-orders voor de gecorrigeerde versie blijven beschikbaar vanaf 25 februari.

Naar aanleiding van een recent bericht op sociale media benadrukt OnePlus dat fans die het model met de typfout hebben ontvangen, deze probleemloos kunnen retourneren, indien gewenst.

OnePlus bedankt zijn community voor het begrip en de enthousiaste reacties op de OnePlus Watch 3 en belooft zo spoedig mogelijk een update te geven over de nieuwe officiële verkoopdatum.
Waar had je deze informatie eigenlijk vandaan? Ik vind er online verder maar weinig over namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Persberichtje :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Die snappen we, maar waar vandaan?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
@rens-br
Deze kwam ik tegen: https://9to5google.com/20...h-3-release-date-delayed/

[ Voor 6% gewijzigd door hollanderr op 25-02-2025 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hoe zou het nu gaan met de kortingscoupons? Ze zijn geldig tot 1 april, maar daar heb je nu niks meer aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Glacier schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:49:
Hoe zou het nu gaan met de kortingscoupons? Ze zijn geldig tot 1 april, maar daar heb je nu niks meer aan dus.
Kan me zomaar eens voorstellen dat die ook verlengt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:21
rens-br schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 11:51:
Misschien sturen ze alvast de Buds op. Volgens mij versturen ze de watch pas rond 5 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
sonsan schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:04:
[...]

Misschien sturen ze alvast de Buds op. Volgens mij versturen ze de watch pas rond 5 maart.
Dat zou natuurlijk ook kunnen ja. Tot nu toe heeft UPS nog niks ontvangen, dus het zal wel een andere dag zijn dan morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
rens-br schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 21:18:
[...]

Dat zou natuurlijk ook kunnen ja. Tot nu toe heeft UPS nog niks ontvangen, dus het zal wel een andere dag zijn dan morgen.
bij mij heeft DPD het pakket ook nog niet in ontvangst mogen nemen.

Ik had overigens juist een mailtje van Oneplus zelf met de shipping notice gekregen. Ook status op de site is bij mij "Verzonden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
hollanderr schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 07:14:
Ik had overigens juist een mailtje van Oneplus zelf met de shipping notice gekregen. Ook status op de site is bij mij "Verzonden"
Bij mij is de status onveranderd in het OnePlus account, zal dan ook wel de reden zijn waarom UPS nog niks heeft ontvangen. Ach we wachten geduldig af. (Al voel ik me een beetje en klein kind de dag voor Sinterklaas :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 08:52
rens-br schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 08:05:
[...]

Bij mij is de status onveranderd in het OnePlus account, zal dan ook wel de reden zijn waarom UPS nog niks heeft ontvangen. Ach we wachten geduldig af. (Al voel ik me een beetje en klein kind de dag voor Sinterklaas :9 )
Shipping mail vane oneplus ontvangen, verwachte leverdatum 20250302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-06 17:01
Ook net shipping mail ontvangen, al is de het pakket nog niet bij UPS en dus nog geen verwachte leverdatum. UPS heeft het pakket ontvangen en de verwachte leverdatum is... Vandaag, 7 uur geleden 7(8)7. Wel heel optimitisch.... Tevens word het pakket vanuit België verzonden.

[ Voor 33% gewijzigd door Scale op 26-02-2025 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
Scale schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:53:
Ook net shipping mail ontvangen, al is de het pakket nog niet bij UPS en dus nog geen verwachte leverdatum. UPS heeft het pakket ontvangen en de verwachte leverdatum is... Vandaag, 7 uur geleden 7(8)7. Wel heel optimitisch.... Tevens word het pakket vanuit België verzonden.
Wel slechte reclame voor een horloge als hij al voor eerste ingebruikname de tijd verkeerd aangeeft ;)

Anderhalve dag na het ontvangen van mijn Oneplus shipping notice moet mijn order nog steeds overhandigd worden aan DPD. Had stiekem wel gehoopt hem ergens deze dagen al te krijgen, maar geduld is een schone zaak. Jammer genoeg komende tijd nauwelijks thuis, helemaal met DPD een dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Scale schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 17:53:
Haha hier ook in de mail lijst het wel te kloppen. Horloge komt morgen als het goed is, ook vanuit België.

En ook shipping mail van OnePlus gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 26-02-2025 22:12 ]

• XLord
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-07 08:59
Geschatte bezorgmoment staat voor mij bij oneplus nog steeds op 6 maart, maar volgens de tracking van UPS zou hij vandaag bezorgd moeten worden.
Dat wordt een wat minder focus werkdag :P

edit:
hij is binnen (met de typo op de achterkant :P )

[ Voor 13% gewijzigd door XLord op 27-02-2025 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-06 17:01
Meda.. ehh mijne.. is ook ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 08:52
Binnen, inclusief leuk briefje over de spelvaudt :-D

• rens-br
Yes mijne ook. Met fout en briefje.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5TsaCgvghFJgcci_p7JfB6Uc8HU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ebTvWXqmsB61fSFpHFgxvvM0.jpg?f=fotoalbum_large

Nu hij binnen is ga ik hem overigens niet omruilen. Geen idee hoelang het dan duurt voordat ik er eentje heb. Maar als ik de levertijd nu zie (45 dagen) kan ik niet wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hollanderr
Zo te zien hebben jullie allemaal geluk met de fulfillment vanuit België via UPS. Mijn DPD pakket uit Polen is net pas afgegeven.
Hoop dat hij morgen binnenkomt, anders wordt het al snel pas na het weekend aangezien DPD niet op zaterdag levert.

Edit:
Die van mij is vandaag toch nog binnengekomen. Inclusief excuusbrief

[ Voor 13% gewijzigd door hollanderr op 28-02-2025 16:14 ]

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-07 12:28
Ik heb confirmatie dat die van mij ook morgen geleverd wordt, vanuit België.
Ben benieuwd!

Edit:

Zojuist binnen gekregen! Een "meda" exemplaar, maar niet een brief er bij gekregen!

[ Voor 34% gewijzigd door Lucky_Luuk op 28-02-2025 09:56 ]

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynze_162
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20:57
Die van mij ook besteld met studentenkorting, voor 209. Levertijd wel 34 dagen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ynze_162 schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 11:42:
Die van mij ook besteld met studentenkorting, voor 209. Levertijd wel 34 dagen :/
209? Netjes! Ik vond de mijne al goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Oppo zou in april 42mm Watch uitbrengen, de Oppo Watch X2 mini. Gaat OnePlus volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat zal vast ja, OnePlus heeft dat min of meer ook al bevestigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Ik heb net een mailtje van UPS dat er vanuit België morgen een pakketje geleverd wordt. Ik heb verder niks besteld, dus ik vermoed/hoop dat dat de Watch is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-07 15:13
Glacier schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 12:12:
Ik heb net een mailtje van UPS dat er vanuit België morgen een pakketje geleverd wordt. Ik heb verder niks besteld, dus ik vermoed/hoop dat dat de Watch is :)
Mijn leverdatum is ook geupdate van 21-4 naar 2-4. Dat is volgende week! :)

Update, hij wordt morgen bezorgt! :P

[ Voor 5% gewijzigd door speedmetal35 op 27-03-2025 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huisje89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-07 13:11
27 februari besteld en vandaag afgeleverd. Ik ben benieuwd! :9~

[ Voor 3% gewijzigd door huisje89 op 28-03-2025 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaricool
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-07 12:22
k heb op 27 maart een OnePlus Watch besteld voor €239. Ik vroeg me af of dat op dat moment de laagst mogelijke prijs was. Ik had namelijk een coupon van €30 en volgens mij kon ik er maximaal twee gebruiken.

Ik heb geen gebruik gemaakt van de studentenkorting, omdat die maar ongeveer €27 korting gaf, en dus minder voordeel bood dan de coupons. Heb ik daarmee de meest voordelige optie gekozen, of is er een andere manier waarop jullie op een lagere prijs zijn uitgekomen?

Watch is overigens wel vandaag verzonden, benieuwd wanneer die binnen is.

Weet iemand trouwens zit hoe het met de inruil zit bij oneplus, je zou binnen 2 werkdagen een contract ontvangen, maar nog niks gezien. Ik zie voor mijn galaxy watch 5 pro 147 euro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
jaricool schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:14:
k heb op 27 maart een OnePlus Watch besteld voor €239. Ik vroeg me af of dat op dat moment de laagst mogelijke prijs was. Ik had namelijk een coupon van €30 en volgens mij kon ik er maximaal twee gebruiken.

Ik heb geen gebruik gemaakt van de studentenkorting, omdat die maar ongeveer €27 korting gaf, en dus minder voordeel bood dan de coupons. Heb ik daarmee de meest voordelige optie gekozen, of is er een andere manier waarop jullie op een lagere prijs zijn uitgekomen?
Twee vouchers gebruiken? Ik had twee pre-order vouchers, maar kreeg het niet voor elkaar om die te combineren.

Ik heb in ieder geval de studentenkorting gecombineerd met de €30,- pre-order voucher en had nog een andere 10 euro coupon van een een eerdere aankoop, om zo op €229,10 uit te komen: rens-br in "[OnePlus Watch 3] Ervaringen & Discussie". De oortjes die ik erbij kreeg heb ik via Marktplaats verkocht voor €100,0, dus uiteindelijk zelf €129,10 betaald.

Naar mijn idee zou de goedkoopste prijs, via de coupons+studentenkorting, dus uit moeten komen op €239,10. Ben dus wel benieuwd hoe jij op €239,- bent uitgekomen. Stiekem toch met studentenkorting? Of is dat de €30,- gegarandeerde inruil korting?
Weet iemand trouwens zit hoe het met de inruil zit bij oneplus, je zou binnen 2 werkdagen een contract ontvangen, maar nog niks gezien. Ik zie voor mijn galaxy watch 5 pro 147 euro krijgen.
Misschien is dat twee dagen na verzending? Kan me voorstellen dat door de uitstel er wat zaken niet helemaal via de happy-flow gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaricool
Ik had een 30 europ stackable coupon (kan je krijgen als je meedoet met de winactie, je wint of een watch of een 30 euro coupon, en 30 euro coupon garandeerde inruil.

Die 30 euro pre order voucher is er niet meer ofwel?

Ik kon maar 2 coupons toevoegen, dus moest kiezen of 30 euro coupon, of de studentenkorting, maar studentenkorting was minder.

Als oortjes heb ik de nord buds, die duurdere buds krijg je er niet meer bij.

(zelfs de nord buds had ik eerst niet, want waren uitverkocht, dag later waren ze er weer wel. Dus bestelling geannulleerd en opnieuw besteld met buds haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
jaricool schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:10:
Ik had een 30 europ stackable coupon (kan je krijgen als je meedoet met de winactie, je wint of een watch of een 30 euro coupon, en 30 euro coupon garandeerde inruil.
Ah vandaar. Ik had twee van die 'stackable' coupons, maar daarvan kon ik er maar eentje inwisselen. Die gegarandeerde inruil had ik ook gezien, echter moet je dan ook een device selecteren en ik heb geen één van de genoemde devices. Kreeg jij die 30 terug 'garanteed' meteen retour op je apparaat? Of gaat dat achteraf?

Volgens de voorwaarden gaat het bedrag er namelijk achteraf pas af.
Die 30 euro pre order voucher is er niet meer ofwel?
Die kan je in ieder geval niet meer toevoegen en die ene die ik over had kan ik ook niet meer gebruiken zie ik. Die was geldig tot vandaag 02.00u.
Als oortjes heb ik de nord buds, die duurdere buds krijg je er niet meer bij.
Nee klopt, die waren op de pre-order dag binnen enkele uren uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaricool
Ja de voorwaarden kloppen niet dan denk ik, het is dat ik echt een apparaat wil inleveren. Maar als je gewoon een random serienummer had ingevuld, werdt er meteen een coupon van 30EUR toegevoegd voor het inleveren van een apparaat, of je dat ook daadwerkelijk doet maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
jaricool schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 18:53:
Ja de voorwaarden kloppen niet dan denk ik, het is dat ik echt een apparaat wil inleveren. Maar als je gewoon een random serienummer had ingevuld, werdt er meteen een coupon van 30EUR toegevoegd voor het inleveren van een apparaat, of je dat ook daadwerkelijk doet maakt niet uit.
Dat die 30 euro er meteen afging had ik wel gezien ja. Nog even gechat met de klantenservice, maar die beweerde wel dat je een device moet opsturen en je niet 'gewoon' 30 euro korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaricool
Toch heeft de klantenservice hier geen gelijk denk ik, je krijgt de coupon meteen, en betaald meteen. De watch is ook al opgestuurd, ze kunnen moeilijk daarna ineens om extra 30 euro gaan vragen, als je de watch en factuur al hebt. Ook loopt de opstuur procedure via een 3e bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
jaricool schreef op woensdag 2 april 2025 @ 08:17:
Toch heeft de klantenservice hier geen gelijk denk ik, je krijgt de coupon meteen, en betaald meteen. De watch is ook al opgestuurd, ze kunnen moeilijk daarna ineens om extra 30 euro gaan vragen, als je de watch en factuur al hebt. Ook loopt de opstuur procedure via een 3e bedrijf.
Ik vermoed ook dat het een beetje 'lost in translation' gaat hier. Chat is natuurlijk in het Engels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaricool
Ja denk het ook, en het zou officieel natuurlijk ook zo moeten, maar in de praktijk heb je de korting al gehad en zal er niet veel gebeuren.

Zo zag mijn bestelling er uiteindelijk uit, bij stackable coupon kon ik er een, en bij normale coupon kon ik er een. De studiekorting zou dan bij 1 van de 2 moeten komen, maar omdat die lager was heb ik die niet kunnen gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I_SBpRQckL9jFf4-f10jSlBhfZ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K9AklSmLey3QqwClasPa3qii.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
Inmiddels zitten we 36 dagen na de initiële ontvangst en helaas retour moeten sturen van mijn Oneplus Watch 3. Inmiddels durf ik echter wel te zeggen dat er een vloek op rust.

Begin deze week kreeg ik een vrij anoniem pools mailtje dat er via DPD een pakket voor mij onderweg was. Pas toen ik het track & trace nummer opzocht en de naam van de verzender vergeleek met mijn originele pakketje zag ik dat het van Oneplus afkomstig was. Feest alom, 2 april zou eindelijk mijn vervanging binnenkomen. *O*

2 april komt en gaat, en zoals je ongetwijfeld al hebt geraden zonder bezorgt pakketje. Volgens de Track & Trace zou het pakketje nu op 3 april aankomen, nu ook bevestigd met een officieel DPD mailtje. Zoals helaas te verwachten viel ging dit al veels te makkelijk, want vandaag 4 april heb ik nog niets ontvangen, dus ik besloot er maar achteraan te bellen bij DPD.

Blijkbaar is mijn pakketje tijdens transport van het algemene Depot in Veenendaal naar Lokale depot zwaar beschadigd geraakt. Pakketje zal niet meer worden bezorgt en moet maar bij de verzendende partij vragen om een onderzoek en vervanging. Kortom zal het nog wel weer een tijdje langer duren voordat hollanderr opnieuw met zijn watch mag rondlopen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
hollanderr schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:17:
Inmiddels zitten we 36 dagen na de initiële ontvangst en helaas retour moeten sturen van mijn Oneplus Watch 3. Inmiddels durf ik echter wel te zeggen dat er een vloek op rust.

Begin deze week kreeg ik een vrij anoniem pools mailtje dat er via DPD een pakket voor mij onderweg was. Pas toen ik het track & trace nummer opzocht en de naam van de verzender vergeleek met mijn originele pakketje zag ik dat het van Oneplus afkomstig was. Feest alom, 2 april zou eindelijk mijn vervanging binnenkomen. *O*

2 april komt en gaat, en zoals je ongetwijfeld al hebt geraden zonder bezorgt pakketje. Volgens de Track & Trace zou het pakketje nu op 3 april aankomen, nu ook bevestigd met een officieel DPD mailtje. Zoals helaas te verwachten viel ging dit al veels te makkelijk, want vandaag 4 april heb ik nog niets ontvangen, dus ik besloot er maar achteraan te bellen bij DPD.

Blijkbaar is mijn pakketje tijdens transport van het algemene Depot in Veenendaal naar Lokale depot zwaar beschadigd geraakt. Pakketje zal niet meer worden bezorgt en moet maar bij de verzendende partij vragen om een onderzoek en vervanging. Kortom zal het nog wel weer een tijdje langer duren voordat hollanderr opnieuw met zijn watch mag rondlopen. :/
Pff. Hoeveel pech kun je hebben zeg...

Geloof mij. Het is het wachten waard! Blijft een prachtig horloge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
rens-br schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:39:
[...]

Pff. Hoeveel pech kun je hebben zeg...

Geloof mij. Het is het wachten waard! Blijft een prachtig horloge.
Ja denk dat ik per ongeluk het verborgen keuzemenu met mogelijke issues die je kan hebben op een internet order heb aangevinkt. Normaal krijg je er maximaal 1 per keer.

[X] Defect apparaat ontvangen
[X] Vervanging niet op voorraad, wachten op stock vanuit fabrikant
[X] Problemen tijdens verzending

Achja, alle gekkigheid daargelaten het kan allemaal gebeuren en blijf er maar gewoon om lachen, meer kan ik toch niet doen.

Wel blij om te horen dat de watch zo goed bevalt. Zal voor mij ook een zeer groot verschil zijn afkomstig vanaf een Fitbit Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:45
Had gisteren de Watch 3 besteld en heb vanmiddag een mail gehad dat het pakket verzonden is.

Iemand enig idee hoelang het dan nog duurt?

in de eerste mail was de verwachte leverdatum 15 April.
Maar als die nu al verstuurd is komt het voor mijn gevoel eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
RvD86 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:08:
Had gisteren de Watch 3 besteld en heb vanmiddag een mail gehad dat het pakket verzonden is.

Iemand enig idee hoelang het dan nog duurt?

in de eerste mail was de verwachte leverdatum 15 April.
Maar als die nu al verstuurd is komt het voor mijn gevoel eerder.
Tussen versturen en aankomen zat hier volgens mij 3 dagen ofzo. Ik denk dus dat je hem dinsdag ofzo kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
hollanderr schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:05:
[...]

Ja denk dat ik per ongeluk het verborgen keuzemenu met mogelijke issues die je kan hebben op een internet order heb aangevinkt. Normaal krijg je er maximaal 1 per keer.

[X] Defect apparaat ontvangen
[X] Vervanging niet op voorraad, wachten op stock vanuit fabrikant
[X] Problemen tijdens verzending

Achja, alle gekkigheid daargelaten het kan allemaal gebeuren en blijf er maar gewoon om lachen, meer kan ik toch niet doen.

Wel blij om te horen dat de watch zo goed bevalt. Zal voor mij ook een zeer groot verschil zijn afkomstig vanaf een Fitbit Sense.
Hopelijk is OnePlus coulant en sturen ze je gewoon meteen ene nieuwe ipv wachten op de retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
rens-br schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:12:
[...]

Tussen versturen en aankomen zat hier volgens mij 3 dagen ofzo. Ik denk dus dat je hem dinsdag ofzo kan verwachten.
Dankje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaricool
Ik heb de watch gister binnen gekregen, bezorgtijd stond eigenlijk op 20 april haha.

Wow trouwenss zoveel fijner dan de galaxy watch 5 pro, niet normaal , deze watch is teminste fijn te gebruiken, menus reageren snel. Galaxy watch was zo traag dat ik timers bijvoorbeeld liever op mobiel instelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
rens-br schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 20:13:
[...]

Hopelijk is OnePlus coulant en sturen ze je gewoon meteen ene nieuwe ipv wachten op de retour.
Helaas is de ervaring tot nu toe precies het tegenovergestelde. Ik moest zelf maar bij DPD bewijs ophalen dat mijn pakketje kapot is gegaan en nooit is afgeleverd. DPD op zijn beurt geeft natuurlijk aan dat een onderzoek alleen kan worden gestart door de verzender van het pakket. Uiteindelijk na aandringen een dame bij DPD aan de telefoon gehad die zo lief was om even een kort mailtje te sturen met de status van het pakket.

Nu heeft Oneplus eindelijk zelf een onderzoek gestart, maar geen idee hoelang dat dan nou weer mag duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
hollanderr schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:10:
[...]

Helaas is de ervaring tot nu toe precies het tegenovergestelde. Ik moest zelf maar bij DPD bewijs ophalen dat mijn pakketje kapot is gegaan en nooit is afgeleverd. DPD op zijn beurt geeft natuurlijk aan dat een onderzoek alleen kan worden gestart door de verzender van het pakket. Uiteindelijk na aandringen een dame bij DPD aan de telefoon gehad die zo lief was om even een kort mailtje te sturen met de status van het pakket.

Nu heeft Oneplus eindelijk zelf een onderzoek gestart, maar geen idee hoelang dat dan nou weer mag duren.
Helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:10

Pierre

Van nature lui!

Gisteren ook bericht gehad dat mijn Watch 3 onderweg is, komt hij vanuit China of heeft OnePlus een warehouse ergens in Europa.
In het verleden heb ik een paar keer een OnePlus gekocht en die kwam volgens mij uit Polen (correct me if i'm wrong) jammer alleen dat het met DPD komt, daar heb ik geen fijne ervaringen mee helaas.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Pierre schreef op dinsdag 15 april 2025 @ 07:15:
Gisteren ook bericht gehad dat mijn Watch 3 onderweg is, komt hij vanuit China of heeft OnePlus een warehouse ergens in Europa.
In het verleden heb ik een paar keer een OnePlus gekocht en die kwam volgens mij uit Polen (correct me if i'm wrong) jammer alleen dat het met DPD komt, daar heb ik geen fijne ervaringen mee helaas.
België of Polen. Kan allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:10

Pierre

Van nature lui!

Zo net bericht gehad van mijn vrouw, pakje is net binnen gekomen. To bad dat ik op kantoor zit :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hq79FwuJ_NpTlCyxaCfBtZyn51w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bhR9aBXn9gFVyskCmgPeveQ9.png?f=user_large

Krijg steeds deze melding te zien.
Iemand enig idee hoe ik dit opgelost krijg?

Op het horloge kan ik het alleen uitzetten.
Op de telefoon kan ik het natuurlijk wel aanpassen maar dan geld dat voor alles...

[ Voor 20% gewijzigd door RvD86 op 17-04-2025 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
Vandaag eindelijk mijn vervangende watch 3 in ontvangst mogen nemen, ditmaal met een goed werkend scherm :*)

Uiteindelijk bij de OnePlus klachten afdeling wel uitvoerig over de support processen geklaagd. Als klant mag het niet zo zijn dat het oplossen van een vrij simpele RMA zo lang had hoeven duren. Over de medewerkers die mij geholpen hebben overigens niets te klagen, die waren ten alle tijden super netjes en behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
hollanderr schreef op woensdag 30 april 2025 @ 20:07:
[...]

Vandaag eindelijk mijn vervangende watch 3 in ontvangst mogen nemen, ditmaal met een goed werkend scherm :*)

Uiteindelijk bij de OnePlus klachten afdeling wel uitvoerig over de support processen geklaagd. Als klant mag het niet zo zijn dat het oplossen van een vrij simpele RMA zo lang had hoeven duren. Over de medewerkers die mij geholpen hebben overigens niets te klagen, die waren ten alle tijden super netjes en behulpzaam.
Hulde! Tijd om je weer hier te melden: [OnePlus Watch 3] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Separator
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 16:00
Ik ben wat late to the party helaas. Mijn huidige horloge is deze week stukgegaan, na het nodige oriënteren lijkt mij de Watch 3 een mooie opvolger. Maar ik zie hier prijzen voorbijkomen waar ik zelf niet bij in de buurt kom.

De huidige verkoopprijs is € 329. Qua inruil heb ik niets wat OnePlus wil hebben. Ik lees over een winactie die op zijn minst een voucher oplevert, maar dit lijkt een actie die in februari is afgelopen. Dan is er nog studentenkorting, maar die leeftijd ben ik inmiddels gepasseerd. En gratis bluetooth oortjes is ook voorbij, dat is nu een gratis horlogebandje geworden (die je normaal voor 17,50 kunt meebestellen).

Toch nog even een check hier, zie ik nog iets over het hoofd dat het financiële leed wat kan verzachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Separator schreef op zondag 4 mei 2025 @ 13:12:
Ik ben wat late to the party helaas. Mijn huidige horloge is deze week stukgegaan, na het nodige oriënteren lijkt mij de Watch 3 een mooie opvolger. Maar ik zie hier prijzen voorbijkomen waar ik zelf niet bij in de buurt kom.

De huidige verkoopprijs is € 329. Qua inruil heb ik niets wat OnePlus wil hebben. Ik lees over een winactie die op zijn minst een voucher oplevert, maar dit lijkt een actie die in februari is afgelopen. Dan is er nog studentenkorting, maar die leeftijd ben ik inmiddels gepasseerd. En gratis bluetooth oortjes is ook voorbij, dat is nu een gratis horlogebandje geworden (die je normaal voor 17,50 kunt meebestellen).

Toch nog even een check hier, zie ik nog iets over het hoofd dat het financiële leed wat kan verzachten?
Hem via de pricewatch bestellen? Daar zie ik nu een prijs staan van 299 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Separator
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 16:00
@rens-br goed punt. Toeval wil dat OnePlus vandaag een flash sale gestart is. Zojuist voor 316,49 Euro het horloge inclusief twee extra bandjes besteld. Alsnog een prima deal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oNAspDQk3Y0cCcoTscX78ZLWXV4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bwbJTcbPAxw12E6alPaMSgm1.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PG_ogs7BHADVtbt7W9vAc8uAV20=/x800/filters:strip_exif()/f/image/IDLRYpZzuBfnTZAgjY9MZrxS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Separator schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:08:
@rens-br goed punt. Toeval wil dat OnePlus vandaag een flash sale gestart is. Zojuist voor 316,49 Euro het horloge inclusief twee extra bandjes besteld. Alsnog een prima deal.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toevallig. Lijkt me alsnog een prima prijs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wesley007!
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-07 23:01
Inmiddels kun je de horloge via aliexpress bestellen voor 181 euro. Goede deal!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
wesley007! schreef op dinsdag 17 juni 2025 @ 18:32:
Inmiddels kun je de horloge via aliexpress bestellen voor 181 euro. Goede deal!!
Geen geld, ik kan hem iedereen aanraden.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 17-06-2025 23:32 ]

Pagina: 1