In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Maar kan je vanuit de ING app hem niet opnieuw koppelen met Google Pay?Pierre schreef op zondag 29 juni 2025 @ 13:01:
Als ik in de ING app kijk dan zie ik dit, dan zou je toch zeggen dat hij op mijn watch beschikbaar moet zijn maar dat is niet het geval.
Als ik mijn bankkaart weg haal van mijn Pixel 7 dan wordt het Icon grijs (dus dan is die verwijderd) maar het Icon van mijn watch blijft zoals het op het plaatje is.
In de Google App op mijn watch heb ik dus nu geen bankkaart. Schiet mij maar lek, ik kom er niet uit.
[Afbeelding]
Het is geluktrens-br schreef op maandag 30 juni 2025 @ 11:06:
[...]
Maar kan je vanuit de ING app hem niet opnieuw koppelen met Google Pay?
[ Voor 60% gewijzigd door Pierre op 30-06-2025 11:39 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Vond het wel tijd voor een nieuw horloge. Vooral weer een zilveren bezel om het iets meer "horloge" te maken.
Kom van een Ticwatch 5 af.
Ben erg benieuwd hoelang hij mee gaat. Dat was wel een sterk punt van de ticwatch.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bij mij gaat de accu ~6 dagen mee met daarna nog rond de 20% over. Ik gebruik dan geen AOD en sport niet zoveel.DarkSide schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 20:16:
hier ligt de watch nu aan de lader.
Vond het wel tijd voor een nieuw horloge. Vooral weer een zilveren bezel om het iets meer "horloge" te maken.
Kom van een Ticwatch 5 af.
Ben erg benieuwd hoelang hij mee gaat. Dat was wel een sterk punt van de ticwatch.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Niemand die ook een gallerij app gebruikt?RvD86 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 09:06:
Weet er iemand trouwens een goede gallerij app voor op het horloge?
Er zat er standaard 1 op mijn vorige Samsung Watch.rens-br schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 08:12:
[...]
Nee, ik zou eigenlijk ook niet zo goed weten waarvoor.
Vond dat heel handig om ff gauw rooster van mijn vrouw bijv. te checken.
Was al ff aan het zoeken geweest in de playstore maar niet echt iets wat echt goed werkt.
Wellicht weet iemand anders nog wat en anders overleef ik het ook wel
dat is wel een mooie score.Badtothebone schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 04:20:
[...]
Bij mij gaat de accu ~6 dagen mee met daarna nog rond de 20% over. Ik gebruik dan geen AOD en sport niet zoveel.
Hier wel AOD aan en de sensoren aan.
Tot nu toe wel tevreden over het horloge. Dag gewerkt en 20% verbruikt in 24u.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Welke watchface is dit? wel een leukeRichard89 schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 21:08:
Nieuw bandje binnen via aAliExpress, kopie van origineel, alleen bevestiging is ietsje anders.
Voelt verder exact hetzelfde en vind wit wel een leuke toevoeging
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wil ook nog een witte of blauwe band. Of beide gezien de prijzen op ali ;-)
Verder mijn eerste indruk na ongeveer 4 dagen is positief over de OPW3.
Met AOD en sensoren aan kom ik mijn dagelijkse routines berichtjes etc en wandelroutine in het weekend zo te zien prima door voor 4 dagen.
Dit is een dagje minder dan mijn Ticwatch.
Dat je snachts makkelijk even de tijd kunt opzoeken is nice. Beide horloges gaan in een deepsleep staat.
Maar bij de TW is het lastig om het scherm opgelicht te krijgen. Bij de OPW is het een druk op de knop
Ook de automatische popup van je slaap is nice.
Verder lijkt de auto start van een routine ook wat beter te zijn bij de OPW.
Daarnaast zitten er nog wat extra zaken in zoals de ECG, betere barometer en de 60s checkup.
Al met al een zeer fijn horloge.
telefoon bijgewerkt (na de melding) maar heeft niet geholpen.. heb een OP 11.
Iemand ook ineens deze melding gehad vandaag?
Ik heb ook de OP Watch 2, nog niet de aandrang om hem te vervangen, doet het nog steeds goed.Qbic schreef op maandag 7 juli 2025 @ 09:44:
Vraagje; ik heb momenteel de Oneplus Watch 2. Is de Oneplus Watch 3 volgens jullie innovatief genoeg om te switchen? Ik heb al wat vergelijkingen op YT en het net bekeken maar geraak er niet direct uit.
Hikvision gebruiker
Deze synchroniseert DND en de 'Slaap' stand met m'n telefoon. Daardoor gaat tijdens bepaalde uren de smartwatch naar een simpele watchface en het is dan moeilijker om de smartwatch aan te krijgen (oa lift-to-wake gaat uit, geeft geen meldingen tenzij favoriete contactpersoon enz).
Ik heb geen ervaring met de OP Watch 3, maar ik lees heel veel positieve reviews over de batterij. Ik wil een keer wat anders... maar ik ben benieuwd of deze (of gelijkwaardige) functies op een OnePlus Watch zitten.
Vanaf de release van de OPW3 (versie met de juiste text) hed ik mijn Galaxy Watch 4 vervangen door de OPW3Pilovali schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 08:41:
Ik heb momenteel een Galaxy Watch 6 gekoppeld aan m'n S25+.
Deze synchroniseert DND en de 'Slaap' stand met m'n telefoon. Daardoor gaat tijdens bepaalde uren de smartwatch naar een simpele watchface en het is dan moeilijker om de smartwatch aan te krijgen (oa lift-to-wake gaat uit, geeft geen meldingen tenzij favoriete contactpersoon enz).
Ik heb geen ervaring met de OP Watch 3, maar ik lees heel veel positieve reviews over de batterij. Ik wil een keer wat anders... maar ik ben benieuwd of deze (of gelijkwaardige) functies op een OnePlus Watch zitten.
Ik ben zeer tevreden.
Grootse pluspunten: Accuduur + snelheid.
Waar ik altijd dacht dat accuduur niet uitmaakte omdat ik hem tegelijk met de telefoon aan de lader hing, had ik soms met hardlopen dat de accu bijna leeg was...Dit is echt een verademing, Zou ook niet meer terug willen naar 1/2 dagen accuduur.
Qua sporten gebruik ik hem voor het hardlopen ook hiermee vind ik de OP duidelijker in gebruik.(komt ook door het grotere scherm)
Ik gebruik hem niet voor slaap.
Dus daar kan ik je niet mee helpen.
Enige wat ik mis is een Widget van Ohealth voor op mijn telefoon met bijvoorbeeld stappen.
Maar synct 'niet storen' ook? Of kun je dit nog apart instellen?RvD86 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:00:
[...]
Vanaf de release van de OPW3 (versie met de juiste text) hed ik mijn Galaxy Watch 4 vervangen door de OPW3
Ik ben zeer tevreden.
Grootse pluspunten: Accuduur + snelheid.
Waar ik altijd dacht dat accuduur niet uitmaakte omdat ik hem tegelijk met de telefoon aan de lader hing, had ik soms met hardlopen dat de accu bijna leeg was...Dit is echt een verademing, Zou ook niet meer terug willen naar 1/2 dagen accuduur.
Qua sporten gebruik ik hem voor het hardlopen ook hiermee vind ik de OP duidelijker in gebruik.(komt ook door het grotere scherm)
Ik gebruik hem niet voor slaap.
Dus daar kan ik je niet mee helpen.
Enige wat ik mis is een Widget van Ohealth voor op mijn telefoon met bijvoorbeeld stappen.
Het gaat er om dat, als ik ga slapen, m'n horloge scherm niet aan gaat en dat ik hem niet per ongeluk aan krijg.
Niet storen synct. inderdaadPilovali schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:48:
[...]
Maar synct 'niet storen' ook? Of kun je dit nog apart instellen?
Het gaat er om dat, als ik ga slapen, m'n horloge scherm niet aan gaat en dat ik hem niet per ongeluk aan krijg.
Wil je wel de tijd bijvoorbeeld even zien is het met 1 druk op de knop
Oh dat is wel fijn. Bedankt.RvD86 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:38:
[...]
Niet storen synct. inderdaad
Met welke telefoon synct niet storen? Met mijn Samsung S24 synct volgens mij niet, zie ik iets over het hoofd?RvD86 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:38:
[...]
Niet storen synct. inderdaad
Ook Samsung, Een S23+mklerx schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 11:55:
[...]
Met welke telefoon synct niet storen? Met mijn Samsung S24 synct volgens mij niet, zie ik iets over het hoofd?
Ik heb hem dus nooit om met slapen, Maar om 23:00 uur (wanneer bij mij niet storen begint op de telefoon) Verdwijnt ook het accupercentage uit mijn batterijwidget op de telefoon.
En als ik dan wil weten hoelaat het is werkt tikken op het scherm niet en moet ik op de knop drukken.
Ik heb niet storen in de oHealth app uitstaan dus ik ging er eigenlijk vanuit dat deze gewoon gesynct werd vanaf mijn telefoon.
Zal er vanavond eens naar kijken.
Heb ik aan het begin ook een keer gehad. Moest hem toen opnieuw instellen en koppelen met mijn op11. Daarna nooit meer gehad.Richard89 schreef op maandag 7 juli 2025 @ 15:18:
Ineens sinds vandaag een melding Reset je smartwatch.. met de melding dat ik m'n horloge moet resetten.. maar hij is gewoon nog verbonden en meldingen komen er ook op binnen.
telefoon bijgewerkt (na de melding) maar heeft niet geholpen.. heb een OP 11.
Iemand ook ineens deze melding gehad vandaag?
Thanks, toch maar gedaan dan.. hopelijk blijft hij hier nu ook weg.speedmetal35 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 16:41:
[...]
Heb ik aan het begin ook een keer gehad. Moest hem toen opnieuw instellen en koppelen met mijn op11. Daarna nooit meer gehad.
Tevens windows wearos tool gedownload en via adb watchface mods gesideload en kunt bv ook ringtones etc aanpassen en/of bloatware of ingebakken apps verwijderen etcetc.
Niet alle watchfaces zijn even mooi of geschikt (van bv Rolex, TagH, Omega, Tudor noem maar op) maar vind t vooral leuk dat je zelf kan sideloaden en kan experimenteren. (Buiten de standaard om).
Waarbij ik net ontdek dat eea alleen werkt in modi "Slimme modus" (in energiebesparingsmodus heb je blijkbaar ook geen ontwikkelaars instelling)
Heb jij de ECG werkend gekregen?Krijg niet meer dan een melding controle systeem eisen... En dan houdt t op.Separator schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 14:35:
Hebben jullie op het horloge de ECG functionaliteit werkend?
Het zou moeten werken in Nederland, maar ik heb de mogelijkheid niet op het horloge. Heb contact met support, die adviseren de "ECG card" te activeren in de Ohealth app, maar een dergelijke kaart heb ik niet. Ze bevestigen dat het in NL zou moeten werken.
Even benieuwd hoe dit bij andere gebruikers is. Voor de duidelijkheid, ik heb het dus niet over de 60 sec gezondheidscontrole en ook niet over de hartslag, vaatleeftijd of het zuurstofgehalte. Er zou een specifieke ECG functie moeten zijn.
Indien er een oplossing is geboden, wat waren de stappen?
krijg t zelf namelijk ook niet aan de praat icm met de Samsung S24u
(Heb app cache en data geleegd, app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, VPN uit, alles op NL ingesteld...
Ook een keer op een ander land gezet. Zonder succes.
De ECG activatie kaart komt na een clean install wel in beeld, moet dan eerst de watch koppelen, maar na t koppelen is het klaar. en blijft ECG leeg behalve op 1
melding na van: controle systeem eisen
(Ook geprobeerd via mn oude geroote oneplus 6, alleen crashed de app daar na activatie)
Nvm
Net contact gehad met oneplus helpdesk
"The ECG is not compatible with the oneplus3 43mm"
[ Voor 68% gewijzigd door pielle007 op 15-07-2025 15:05 ]
Ik zie de app er wel tussen staan bij mij, kan ook een hartfilmpje opnemen.[
Nvm
Net contact gehad met oneplus helpdesk
"The ECG is not compatible with the oneplus3 43mm"
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-watch-3-ecg
CLB schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:06:
Er werkt niets meer realtime, afgezien van een wekker of alarm ofzo.l, die gewoon standalone werken op het horloge. Notificaties komen dus niet meer binnen. Zet je bluetooth weer aan, dan wordt alles gesynchroniseerd, bijvoorbeeld emails, afspraken, meldingen van ingestelde apps, informatie over gezette stappen in je fitness-app.enzovoort. Dat werkt beperkt, je kunt niet 1x per maand bluetooth aanzetten en dan je stappen van vier weken geleden syncen.
Hmm, fair enough, klinkt logisch.rens-br schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 08:09:
[...]
Bluetooth die accu vreet? Dat is iets nieuws voor mij. Technisch gezien is dit al mijn 4e Smartwatch. (Xiaomi Mi Band 2, Amazfit Bip, Amazfit 2e en nu deze) Ik heb Bluetooth altijd aanstaan en merk eigenlijk weinig battery drain.
Om in te gaan op je vraag. Volgens mij werken vrij veel dingen lokaal. NFC betalingen, workout tracking, Spotify (mits je de playlist offline opslaat).
Net ook wat tests gedaan. Bluetooth uitgezet en Google Maps, Spotify lijken sowieso te werken. Wat wil je nog meer weten?
Zaken die sowieso niet werken zijn natuurlijk notificaties en eigenlijk alles waar je internet voor nodig hebt. De Watch 3 heeft namelijk geen simkaart.
Goed om te horen dat Bluetooth niet meer accu opslokt bij het gebruik van een smartwatch. Gebruikt dat dan BLE (Bluetooth Low Energy)? Kan er niks specifieks over vinden behalve dat het Bluetooth 5.2 gebruikt.
Dan werkt er redelijk veel moet ik zeggen, maar wellicht moet ik maar gewoon minder stug zijn en denken "whatever" en gewoon Bluetooth aanzetten en aan houden.
Bedankt voor jullie reacties.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Durf het niet te zeggen, maar dat zal het op de achtergrond wel zijn ja.Anonymoussaurus schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 16:03:
Goed om te horen dat Bluetooth niet meer accu opslokt bij het gebruik van een smartwatch. Gebruikt dat dan BLE (Bluetooth Low Energy)? Kan er niks specifieks over vinden behalve dat het Bluetooth 5.2 gebruikt.
Das de Watch 3 idd (heb de nieuwe slim versie watch 3 43mm( de hardware is aanwezig maar de functie niet)Henk Schuifkaas schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:35:
[...]
Ik zie de app er wel tussen staan bij mij, kan ook een hartfilmpje opnemen.
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-watch-3-ecg
Bij mijn huidige werk heb ik een werktelefoon die ik altijd bij me moet hebben. Ik werk in een groot gebouw waar ik regelmatig doorheen struin, overal is stabiele wifi.
Als ik mijn prive telefoon op kantoor laat en ik krijg een prive telefoontje binnen, maar mijn horloge heeft geen bluetooth verbinding maar wel wifi, kan ik dan gewoon dat gesprek met mijn horloge aannemen?
Hetzelfde eigenlijk voor WhatsApp. Ik lees nu alleen de meldingen die binnenkomen, werken de meldingen nog zonder bluetooth? Of werkt dat alleen als je de app gebruikt?
[ Voor 16% gewijzigd door Peoplen op 20-07-2025 10:40 ]
Telefoontjes aannemen werkt via Bluetooth. WhatsApp kan je lokaal op het horloge installeren en werkt denk ik ook via WiFi.Peoplen schreef op zondag 20 juli 2025 @ 10:37:
Heeft iemand ervaring met puur de WiFi functionaliteit?
Bij mijn huidige werk heb ik een werktelefoon die ik altijd bij me moet hebben. Ik werk in een groot gebouw waar ik regelmatig doorheen struin, overal is stabiele wifi.
Als ik mijn prive telefoon op kantoor laat en ik krijg een prive telefoontje binnen, maar mijn horloge heeft geen bluetooth verbinding maar wel wifi, kan ik dan gewoon dat gesprek met mijn horloge aannemen?
Hetzelfde eigenlijk voor WhatsApp. Ik lees nu alleen de meldingen die binnenkomen, werken de meldingen nog zonder bluetooth? Of werkt dat alleen als je de app gebruikt?
Hij trackt de activiteiten veel beter dan de Ticwatch. Krijg nu altijd de melding dat je aan het wandelen bent.
ipv soms op de TW.
Verder ook zeer tevreden over de batterijduur.
Geen AOD aan. Maar verder dus alle sensoren en auto start van activiteiten
Nu in de vakantie dus veel aan het wandelen door de stad en omgeving en veel maps gebruiken om bestemmingen te vinden. Wat vragen aan gemini. etc
En dan nog steeds een goede 5 dagen gebruiken.
Voor mij wel mijn beste smartwatch tot nu toe.
Maar waar ik niet zo vrolijk van word: als ik op de watch een gesprek wil aannemen, dan lukt dit de ene keer wel en de andere keer moet ik snel mijn telefoon (Pixel 8 pro) pakken omdat dan alleen de microfoon van de telefoon actief is. Hierin zit geen systeem, ik bemerk volstrekte willekeur. Ik heb dit zojuist met iemand getest die mij een aantal keer achter elkaar belde onder dezelfde condities (telefoon zat gewoon in mijn broekzak) en in iets minder dan de helft van alle gevallen lukt het niet via de watch op te nemen.
Diezelfde willekeur zie ik ook terug bij meldingen. De ene keer wordt een binnenkomende sms of email gewoon op het scherm weergegeven (AOD heb ik altijd aan, scherm activeren bij polsbeweging staat uit), de andere keer krijg ik alleen de trilling en geluid, maar de visuele melding moet ik dan zelf activeren door omhoog te swipen.
Nu kan ik met dat laatste prima leven, maar als iemand een oplossing zou weten voor dat probleem met de microfoon zou geweldig zijn, maar ik ben bang dat ik afhankelijk ben van een hopelijk ooit komende softwareupdate. Zowel de watch als de telefoon zijn helemaal bij met updates.
Ik heb dat probleem met bellen totaal niet, alleen als ik opneem en nog verbonden ben met de carkit, met de telefoon 0,0 last. Mijn vrouw idem.Kar1 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 15:07:
Ook ik heb de OPW3 nu een maandje en hij bevalt tot nu toe goed maar met rafelrandjes! Alles werkt lekker snel en de batterij houdt het vier dagen uit met zowel AOD als alle verbindingen altijd aan.
Maar waar ik niet zo vrolijk van word: als ik op de watch een gesprek wil aannemen, dan lukt dit de ene keer wel en de andere keer moet ik snel mijn telefoon (Pixel 8 pro) pakken omdat dan alleen de microfoon van de telefoon actief is. Hierin zit geen systeem, ik bemerk volstrekte willekeur. Ik heb dit zojuist met iemand getest die mij een aantal keer achter elkaar belde onder dezelfde condities (telefoon zat gewoon in mijn broekzak) en in iets minder dan de helft van alle gevallen lukt het niet via de watch op te nemen.
Diezelfde willekeur zie ik ook terug bij meldingen. De ene keer wordt een binnenkomende sms of email gewoon op het scherm weergegeven (AOD heb ik altijd aan, scherm activeren bij polsbeweging staat uit), de andere keer krijg ik alleen de trilling en geluid, maar de visuele melding moet ik dan zelf activeren door omhoog te swipen.
Nu kan ik met dat laatste prima leven, maar als iemand een oplossing zou weten voor dat probleem met de microfoon zou geweldig zijn, maar ik ben bang dat ik afhankelijk ben van een hopelijk ooit komende softwareupdate. Zowel de watch als de telefoon zijn helemaal bij met updates.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Dan behoren jullie beiden bij de gelukkigen. Op internet vind je namelijk best veel lotgenoten met dit specifieke probleem, maar een oplossing lijkt voor zover ik kan nagaan niet voorhanden. Vandaar dat ik vermoed dat ik afhankelijk ben van een software update. En waarom de een dit probleem wel heeft en de ander totaal niet, geen idee. Misschien komt de mijne uit een maandagochtend batch.The Wizard schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 19:55:
[...]
Ik heb dat probleem met bellen totaal niet, alleen als ik opneem en nog verbonden ben met de carkit, met de telefoon 0,0 last. Mijn vrouw idem.
Of je koppelt je OPW eens los en draai de setup eens opnieuw.Kar1 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 20:01:
[...]
Dan behoren jullie beiden bij de gelukkigen. Op internet vind je namelijk best veel lotgenoten met dit specifieke probleem, maar een oplossing lijkt voor zover ik kan nagaan niet voorhanden. Vandaar dat ik vermoed dat ik afhankelijk ben van een software update. En waarom de een dit probleem wel heeft en de ander totaal niet, geen idee. Misschien komt de mijne uit een maandagochtend batch.
Hikvision gebruiker
Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar dat moet ik even doen als mijn pet ernaar staat. Al die instellingen weer opnieuw doen is niet echt mijn hobby...vuurvreter63 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 20:15:
[...]
Of je koppelt je OPW eens los en draai de setup eens opnieuw.

Maar tnx voor de suggestie.
Toevallig heb ik vandaag hetzelfde gedaan met mijn OPW2, fluitje van een cent.Kar1 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 20:18:
[...]
Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar dat moet ik even doen als mijn pet ernaar staat. Al die instellingen weer opnieuw doen is niet echt mijn hobby...![]()
Maar tnx voor de suggestie.
Hikvision gebruiker
Zou je mij kunnen aangeven in een paar simpele stapjes wat je hebt gedaan? Ik neem aan dat je dan niet je watch gereset hebt. Moet ik wellicht alleen OHealth verwijderen van de phone en opnieuw installeren? Het is mijn eerste smartwatch dus ik heb dit nog niet zo helder voor ogen.vuurvreter63 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 23:34:
[...]
Toevallig heb ik vandaag hetzelfde gedaan met mijn OPW2, fluitje van een cent.
De OPW2 verwijderd uit OHealth, OPW2 zelf gereset, het wijst zich vanzelf.Kar1 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:03:
[...]
Zou je mij kunnen aangeven in een paar simpele stapjes wat je hebt gedaan? Ik neem aan dat je dan niet je watch gereset hebt. Moet ik wellicht alleen OHealth verwijderen van de phone en opnieuw installeren? Het is mijn eerste smartwatch dus ik heb dit nog niet zo helder voor ogen.
Hikvision gebruiker
Okee tnx, zodra ik resultaat heb laat ik het hier weten. Eerst nog even iets anders proberen bedenk ik me net. Ik heb de app Easy Voicerecorder zojuist verwijderd. Omdat die ook via de microfoon werkt eerst maar eens kijken of die een conflict gaf.vuurvreter63 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 09:57:
[...]
De OPW2 verwijderd uit OHealth, OPW2 zelf gereset, het wijst zich vanzelf.
Update: de opname app verwijderen loste niks op. Daarom de watch toch maar verwijderd uit OHealth en na de reset meteen weer getest en bij het eerste telefoontje dat ik ontving bleef de microfoon weer uit. Probleem is dus niet verholpen.
[ Voor 20% gewijzigd door Kar1 op 15-08-2025 14:09 ]
:strip_exif()/f/image/UOljg0w4ddgBXOMWdBvMpyri.png?f=user_large)
Weet iemand waar ik hem wel kan vinden?
Hmm, mij lijkt het niet zozeer een OnePlus probleem, maar een wear probleem, ik gebruik (nu nog) een pixel watch 2, en heb dezelfde ellende van de ene keer telefoon prima op horloge de volgende keer staat ie inene op de telefoon te smoezen terwijl ik hem op de watch op-pak. Ik heb de Pixel 8 Pro, samen met de Pixel watch 2, dus dichter bij de bron kun je niet zitten.Kar1 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:28:
[...]
Okee tnx, zodra ik resultaat heb laat ik het hier weten. Eerst nog even iets anders proberen bedenk ik me net. Ik heb de app Easy Voicerecorder zojuist verwijderd. Omdat die ook via de microfoon werkt eerst maar eens kijken of die een conflict gaf.
Update: de opname app verwijderen loste niks op. Daarom de watch toch maar verwijderd uit OHealth en na de reset meteen weer getest en bij het eerste telefoontje dat ik ontving bleef de microfoon weer uit. Probleem is dus niet verholpen.
Ik ga binnenkort een OnePlus aanschaffen (watch, niet de telefoon) mede omdat ik heel sikkeneurig word van de net iets meer als 1 dag die mijn Pixel watch uit zijn batterij weet te persen, en hij gaat altijd over de batterij stand zeuren op het moment dat je dat absoluut niet kan gebruiken, zucht..
Zijn er ook alternatieve bandjes voor te krijgen? En wat is het exacte verschil tussen de 43mm en de 45mm versie?
2 mm en volgens mij mist die de sensor om bloedruk te meten.RoosW schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:42:
Zijn er ook alternatieve bandjes voor te krijgen? En wat is het exacte verschil tussen de 43mm en de 45mm versie?
Dat durf ik niet te zeggen. Nu we het daar toch over hebben, ik vind het jammer dat er maar weinig (lees geen) watchfaces te vinden zijn die compatible zijn met de energiebesparingsfuncties.Pierre schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 15:51:
Dit vind ik wel een mooie watchface alleen ik kan hem niet vinden in de OHealth app [Afbeelding]
Weet iemand waar ik hem wel kan vinden?
Grappig, ik ga waarschijnlijk de pixel watch 4 aanschaffen en de OnePlus 3 verkopen. Ondanks de goede batterij duur voor mij net iets te groot en ik vind de basis gezondheidsfuncties van de o health app niet fijn. Ook de dual gps van de pixel is een mooie bijkomstigheid. Wacht nog wel ff de reviews af.RoosW schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:42:
[...]
Ik ga binnenkort een OnePlus aanschaffen (watch, niet de telefoon) mede omdat ik heel sikkeneurig word van de net iets meer als 1 dag die mijn Pixel watch uit zijn batterij weet te persen, en hij gaat altijd over de batterij stand zeuren op het moment dat je dat absoluut niet kan gebruiken, zucht..
Klopt inderdaad komt dat door een ander xml formaat? wat Google/OnePlus gebruikt, er zijn genoeg mooie te vinden maar allemaal niet compatible.rens-br schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:08:
[...]
Dat durf ik niet te zeggen. Nu we het daar toch over hebben, ik vind het jammer dat er maar weinig (lees geen) watchfaces te vinden zijn die compatible zijn met de energiebesparingsfuncties.
Ja klopt. Speciaal formaat volgens mij van OnePlus. Google gebruikt ook de default watchfaces.Pierre schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:45:
[...]
Klopt inderdaad komt dat door een ander xml formaat? wat Google/OnePlus gebruikt, er zijn genoeg mooie te vinden maar allemaal niet compatible.
Zoveel wensen zoveel mensen. Ik ben zelf ook heel blij met (de accuduur van) de Watch 3.Tinus1982 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 17:38:
[...]
Grappig, ik ga waarschijnlijk de pixel watch 4 aanschaffen en de OnePlus 3 verkopen. Ondanks de goede batterij duur voor mij net iets te groot en ik vind de basis gezondheidsfuncties van de o health app niet fijn. Ook de dual gps van de pixel is een mooie bijkomstigheid. Wacht nog wel ff de reviews af.
Update 2: Probleem is opgelost. Andere telefoon gekocht (S25 Ultra) en geen problemen meer.Kar1 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:28:
[...]
Okee tnx, zodra ik resultaat heb laat ik het hier weten. Eerst nog even iets anders proberen bedenk ik me net. Ik heb de app Easy Voicerecorder zojuist verwijderd. Omdat die ook via de microfoon werkt eerst maar eens kijken of die een conflict gaf.
- gebruiken jullie een screenprotector of is het scherm van zichzelf al goed krasbestendig?
- ik denk er over om er een titanium of rvs band bij te kopen van Strap-It. Mijn voorkeur gaat uit naar titanium maar ik ben bang dat dit het door kleurverschil wellicht toch net niet is. Zijn er hier toevallig mensen met een titanium band die daar wat over kunnen zeggen? Bestellen en retourneren alles het niks is kan natuurlijk ook, maar als ik dat voor kan zijn ...
Scherm lijkt erg krasbestendig, ik vind de rand zelf iets minder krasbestendig, daar heb ik al wel een aantal krasjes op zitten.floriske.nl schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:17:
- gebruiken jullie een screenprotector of is het scherm van zichzelf al goed krasbestendig?
Ik heb, veiligheidshalve, een screenprotecter gekocht. Het ding zwaait toch de hele dag langs je lijf.floriske.nl schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:17:
Als het goed is komt 1 dezer dagen mijn OPW3 binnen een daarop vooruitlopend had ik al een paar vragen:
De kast is dan onbeschermd en heb ik al meerdere malen tegen iets aangestoten. Desondanks zie ik weinig tot geen schade daarop, dus het is behoorlijk stootvast.
Welke protector heb je gekocht?DukeMan schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:43:
[...]
Ik heb, veiligheidshalve, een screenprotecter gekocht. Het ding zwaait toch de hele dag langs je lijf.
De kast is dan onbeschermd en heb ik al meerdere malen tegen iets aangestoten. Desondanks zie ik weinig tot geen schade daarop, dus het is behoorlijk stootvast.
Bij amazon heb ik een setje van 3 van Heiloo gekocht: https://www.amazon.nl/dp/B0DY4GQ22N
Ik heb vandaag een titanium bandje met de kleur space grey binnen gekregen van het merk Wocci. Ben best wel onder de indruk van de kwaliteit en de kleuren combinatie ziet er goed uit met een zwart horloge. Ik weet niet of ik links mag plaatsen maar hij is zowel op amazon (Ongeveer 30 euro) als Ali (Ongeveer 15 euro met coupons en cashback) te bestellen.floriske.nl schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:17:
Als het goed is komt 1 dezer dagen mijn OPW3 binnen een daarop vooruitlopend had ik al een paar vragen:
- ik denk er over om er een titanium of rvs band bij te kopen van Strap-It. Mijn voorkeur gaat uit naar titanium maar ik ben bang dat dit het door kleurverschil wellicht toch net niet is. Zijn er hier toevallig mensen met een titanium band die daar wat over kunnen zeggen? Bestellen en retourneren alles het niks is kan natuurlijk ook, maar als ik dat voor kan zijn ...
:strip_exif()/f/image/2vyJqUXTrPrkln1m2PnRZYc9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zrEqPe9WgT5ceKTAtE5AuK3V.jpg?f=fotoalbum_large)
Netjes en strak! Heb je een linkje?KevinskiNL schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 15:45:
[...]
Ik heb vandaag een titanium bandje met de kleur space grey binnen gekregen van het merk Wocci. Ben best wel onder de indruk van de kwaliteit en de kleuren combinatie ziet er goed uit met een zwart horloge. Ik weet niet of ik links mag plaatsen maar hij is zowel op amazon (Ongeveer 30 euro) als Ali (Ongeveer 15 euro met coupons en cashback) te bestellen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ali: https://nl.aliexpress.com/item/1005007980287394.html
Amazon: https://www.amazon.nl/WOC...andbreedte/dp/B0DG23BW4H/
Zorg wel dat je 22mm selecteert!
Even nog wat extra info hoe ik uitkwam op de prijs van 15 euro op Aliexpress.
1. Zorg dat je het item in je winkelwagen legt. Meestal krijg je binnen een dag een coupon van de winkel in je berichtencentrum.
2. Momenteel zijn er extra coupons die je kunt claimen/gebruiken. (Bijvoorbeeld voor dit item kun je de 5 euro korting bij 30 euro laten toepassen (kortingscode NLBS05 ))
3. Wanneer je het item in je winkelwagen hebt staan en je hebt nog wat coins/munten kun je via de muntenpagina meestal het item met nog extra korting met munten toevoegen.
4. Vergeet de cashback via bijvoorbeeld cashbackxl.nl niet. Momenteel is dit 20% cashback bij Aliexpress.
/f/image/4QQ0nCT7KWfNtYE2viXsD52z.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 57% gewijzigd door KevinskiNL op 27-08-2025 14:18 ]
Nu probeer ik de smartwatch te koppelen en in te stellen maar ik loop tegen het probleem aan dat ik de pincode en/of google account van de vorige eigenaar nodig ben.
De beschreven hard reset zoals deze te vinden is (https://www.hardreset.info/devices/oneplus/oneplus-watch/) werkt niet. De pincode en Google account van de vorige eigenaar blijven hierbij behouden.
Iemand tips?
Contact opnemen met belsimpel. De vorige eigenaar is wat vergeten te verwijderen en jij zit nu met de gebakken peren. Wat heb je betaald voor de 2e keus, als ik vragen mag?Athome schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 18:12:
Ik heb via "Tweede keus" van Belsimpel een Watch 3 gekocht.
Nu probeer ik de smartwatch te koppelen en in te stellen maar ik loop tegen het probleem aan dat ik de pincode en/of google account van de vorige eigenaar nodig ben.
De beschreven hard reset zoals deze te vinden is (https://www.hardreset.info/devices/oneplus/oneplus-watch/) werkt niet. De pincode en Google account van de vorige eigenaar blijven hierbij behouden.
Iemand tips?
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 28-08-2025 19:28 ]
:strip_exif()/f/image/9SoWVTjk5QvhLQGxHuRADU4L.jpg?f=fotoalbum_large)
De prijs was 235 euro. Werd verkocht als zijnde in nieuwstaat. Nieuwprijs is 260 euro.rens-br schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 19:14:
[...]
Contact opnemen met belsimpel. De vorige eigenaar is wat vergeten te verwijderen en jij zit nu met de gebakken peren. Wat heb je betaald voor de 2e keus, als ik vragen mag?
Dat klopte ook wel. Alleen het plastic over het scherm zat er niet op. De rest zat allemaal nog in originele ongeopende verpakking. De vorige eigenaar heeft de smartwatch dus maar heel kort gehad.
Heb ondertussen contact gehad. Gaat allemaal goed komen.
Mijn abn amro creditcard kreeg ik niet gekoppeld. Mijn ABN AMRO bankpas heb ik uiteindelijk gedaan door hem via de NFC chip optie te laten scannen ipv te kiezen als optie wanneer die al gekoppeld is aan de telefoon. Misschien helpt dit om je bankpas gekoppeld te krijgen.Catdogsf schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 22:21:
heb sinds een paar dagen de oneplus 3 watch, maar krijg mijn bankpas (abn amro) nog mijn creditcard gekoppeld aan mijn watch, via de watch dan naar naar telefoon of via de website van google pay/wallet geen van allen lukt. Geen idee wat ik fout doet, krijg telkens het volgende te zien. (Misschien dat iemand nog een oplossing heeft voor mij?)
[Afbeelding]
EDIT:
Lijkt erop dat ICS het helemaal nog niet ondersteund via google pay:
https://www.icscards.nl/tips/betalen-met-smartwatch
Sinds 29 juli 2024 is Fitbit overgestapt van Fitbit Pay naar Google Wallet. ICS ondersteunt nog geen Google Wallet voor contactloze betalingen. Dit betekent dat digitale creditcards van ICS op dit moment niet meer te gebruiken zijn op een Fitbit wearable.
[ Voor 17% gewijzigd door KevinskiNL op 29-08-2025 09:24 ]
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst de bankpas (google pay) verwijderen uit alle telefoons en dan vanuit de watch op het + drukken, dan opent op je telefoon automatisch het proces en ipv handmatig in te voeren, automatisch laten scannen en dat zou dan moeten lukken?KevinskiNL schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:12:
[...]
Mijn abn amro creditcard kreeg ik niet gekoppeld. Mijn ABN AMRO bankpas heb ik uiteindelijk gedaan door hem via de NFC chip optie te laten scannen ipv te kiezen als optie wanneer die al gekoppeld is aan de telefoon. Misschien helpt dit om je bankpas gekoppeld te krijgen.
EDIT:
Lijkt erop dat ICS het helemaal nog niet ondersteund via google pay:
https://www.icscards.nl/tips/betalen-met-smartwatch
Sinds 29 juli 2024 is Fitbit overgestapt van Fitbit Pay naar Google Wallet. ICS ondersteunt nog geen Google Wallet voor contactloze betalingen. Dit betekent dat digitale creditcards van ICS op dit moment niet meer te gebruiken zijn op een Fitbit wearable.
Qua creditcard is wel jammer, maar dat geldt dus ook als je een fysieke kaart hebt?
Voor de bankpas heb ik niet eerst mijn kaart verwijderd maar inderdaad wel handmatig toegevoegd via de stappen die je hier aangeeft.Catdogsf schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:31:
[...]
Dus als ik het goed begrijp moet ik eerst de bankpas (google pay) verwijderen uit alle telefoons en dan vanuit de watch op het + drukken, dan opent op je telefoon automatisch het proces en ipv handmatig in te voeren, automatisch laten scannen en dat zou dan moeten lukken?
Qua creditcard is wel jammer, maar dat geldt dus ook als je een fysieke kaart hebt?
Helaas werkt het niet, oude pas werkte niet, toen ABN gebeld, die zeiden dat ik een nieuwe pas moest hebben, die is vandaag binnen gekomen en daar staat ook de cvc code op, maar alsnog werkt het niet. Morgen maar weer eens gaan bellen met ABN.KevinskiNL schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 09:59:
[...]
Voor de bankpas heb ik niet eerst mijn kaart verwijderd maar inderdaad wel handmatig toegevoegd via de stappen die je hier aangeeft.
Wel al een keer gepind met je nieuwe bankpas om hem als het ware te activeren?Catdogsf schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 17:11:
[...]
Helaas werkt het niet, oude pas werkte niet, toen ABN gebeld, die zeiden dat ik een nieuwe pas moest hebben, die is vandaag binnen gekomen en daar staat ook de cvc code op, maar alsnog werkt het niet. Morgen maar weer eens gaan bellen met ABN.
Edit: Ik zie net trouwens dat ik ook nog gewoon de oude pas heb. Dus het had gewoon moeten werken hiermee. Vandaag ook de eerste keer met de watch betaald en dat werkte prima. Nu nog eraan wennen om de smartwatch te gebruiken ipv me telefoon
[ Voor 21% gewijzigd door KevinskiNL op 02-09-2025 18:16 ]
Ja helaas wel, dat werkt prima, hahahaha. Was in volle verwachting dat ik het vanavond wel voor elkaar zou krijgen, maar helaas.KevinskiNL schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 18:11:
[...]
Wel al een keer gepind met je nieuwe bankpas om hem als het ware te activeren?
Edit: Ik zie net trouwens dat ik ook nog gewoon de oude pas heb. Dus het had gewoon moeten werken hiermee. Vandaag ook de eerste keer met de watch betaald en dat werkte prima. Nu nog eraan wennen om de smartwatch te gebruiken ipv me telefoon
Heb trouwens ook nog bewust andere gegevens ingevuld en dan krijg ik netjes te zien dat de ingevulde contactgegevens niet kloppen, maar als ik dus wel alles correct invul, krijg ik nog steeds de foutmelding zoals eerder aangegeven.
Fijn dat het bij jou wel goed werkt.
Bestaat die functie?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik kan het zo snel niet vinden eigenlijk. Weet ook niet op welk tijdstip hij de 'simpele modus' aanzet nu. Maar is wel altijd pas als ik naar bed ga.janvanduschoten schreef op woensdag 3 september 2025 @ 09:19:
Ik heb de Watch 3 besteld als opvolger van m'n oudere Amazfit GT2e. Prima smartwatch, geweldige batterij, maar er zitten inmiddels wat krassen op en ik vond het tijd voor wat nieuwers. Ik begrijp dat er 2 OSen op de OPW3 staan. Kun je het ook instellen dat hij bijvoorbeeld om 22:00 uur automatisch overschakelt naar het zuinigere OS? De kans dat ik dan nog NFC gebruik is erg klein, en mocht het nodig zijn, dan is het eenvoudig weer aan te zetten zo te zien.
Bestaat die functie?
Uitzetten kan ook heel eenvoudig.
De tijden kun je vervolgens mij instellen, maar er wordt ook gekeken naar je gebruik. Ben je nog wakker en actief, wordt de andere modus niet zomaar actief gemaakt.janvanduschoten schreef op woensdag 3 september 2025 @ 09:19:
Ik heb de Watch 3 besteld als opvolger van m'n oudere Amazfit GT2e. Prima smartwatch, geweldige batterij, maar er zitten inmiddels wat krassen op en ik vond het tijd voor wat nieuwers. Ik begrijp dat er 2 OSen op de OPW3 staan. Kun je het ook instellen dat hij bijvoorbeeld om 22:00 uur automatisch overschakelt naar het zuinigere OS? De kans dat ik dan nog NFC gebruik is erg klein, en mocht het nodig zijn, dan is het eenvoudig weer aan te zetten zo te zien.
Bestaat die functie?
Zit je er wel eenmaal in, kun je de gewone modus eenvoudig weer activeren wat dan max 30 tot 60 seconden duurt.
Wel kan je als je naar bed gaat de slaapmodus aanzetten vanuit de instellingen.
Het valt me op dat er weinig tot geen laad standaards voor de OPW3 te krijgen zijn. Daarom heb ik deze maar besteld:
https://amzn.eu/d/iA87kuO
Kan ik mooi op 1 standaard m'n telefoon en horloge opladen. Hopelijk is het iets.
Binnen de Health App kun je bij de instellingen van Trainings- en gezondheid slaapschema's aanmaken. Binnen deze schema's gaat ie (als je slaapt sneller naar de slaap-, dus energiezuinige modus. Op/rond de eindtijd gaat ie weer terug naar de normale stand. Als ik 's ochtends wakker wordt issie gelijk actie. Toen ik laatst voor vakantie midden in de nacht uit bed ging om te vertrekken, stond ie nog in slaapmodus. Die kun je dan met 1 tik uitschakelen en overstappen op de gewone modus.floriske.nl schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:16:
Ik weet dat de rijden voor AOD in te stellen zijn, maar voor de simpele modus heb ik ze nog niet gevonden.
Wel kan je als je naar bed gaat de slaapmodus aanzetten vanuit de instellingen.
Ook kun je hem volledig laten afhangen van je slaapritme.
Ik heb de beschikking over een 3d printer en heb deze geprint: https://www.printables.co...us-watch-3-charging-stand. Hier past het laadblokje precies in en staat stevig.floriske.nl schreef op woensdag 3 september 2025 @ 18:16:
Het valt me op dat er weinig tot geen laad standaards voor de OPW3 te krijgen zijn. Daarom heb ik deze maar besteld:
https://amzn.eu/d/iA87kuO
Kan ik mooi op 1 standaard m'n telefoon en horloge opladen. Hopelijk is het iets.
1. Energiebespaarmodus. Hierbij draait de watch fulltime op RTOS.
2. Slimme modus. De watch bepaalt zelf wanneer de WearOS of RTOS gebruikt moet worden.
3. AOD (Always On Display). Volledig WearOS met altijd een klok in beeld. Je kan in een schema aangegeven wanneer RTOS gebruikt moeten (zoals 's-nachts).
Vraag:
Mijn SPO2 wordt over de gehele dag regelmatig gemeten. Ook 's-nachts volgens de grafiek. Maar in mijn slaap gegevens zie ik deze niet terug. Kan ik dit alsnog voor elkaar krijgen?
Meende dat android wear nu dat ondersteunde.
maar ik klik de optie aan. Laat de ohealt app zoeken. Krijg een pairing te zien.
Maar dan blijft hij maar ronddraaien met "data overdracht" en na een tijde een time out.
nu 2x geprobeerd. Zonder succes. Dus maar een reset en alles opnieuw koppelen en instellen.
Ja al 2x gedaan. Zonder reset het horloge gekoppeld van telefoon 1 naar telefoon 2 en terug.DarkSide schreef op zondag 7 september 2025 @ 15:33:
Iemand eigenlijk als horloge gekoppeld aan nieuwe telefoon zonder reset?
Meende dat android wear nu dat ondersteunde.
maar ik klik de optie aan. Laat de ohealt app zoeken. Krijg een pairing te zien.
Maar dan blijft hij maar ronddraaien met "data overdracht" en na een tijde een time out.
nu 2x geprobeerd. Zonder succes. Dus maar een reset en alles opnieuw koppelen en instellen.
geen idee waarom hier dan niet.
Technisch is het bij mij dezelfde telefoon. Maar door factory reset de connectie kwijt.
Maar had gehoopt dat het proces iig wat soepeler ging ;-)
Heb je dan ook in het menu van de horloge aangegeven dat je hem wilt overzetten?DarkSide schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:46:
Hmm
geen idee waarom hier dan niet.
Technisch is het bij mij dezelfde telefoon. Maar door factory reset de connectie kwijt.
Maar had gehoopt dat het proces iig wat soepeler ging ;-)
zeker.rens-br schreef op zondag 7 september 2025 @ 16:49:
[...]
Heb je dan ook in het menu van de horloge aangegeven dat je hem wilt overzetten?
Dan begint het proces.
Ga verder op telefoon. Dat lijkt dan te starten.
En dan draait op een moment "gevens overdracht". Maar dat blijft dan draaien zonder progressie en timed out.
Voor nu hoop ik even geen resets uit te hoeven voeren en nog niet toe aan nieuwe telefoon.
Dus wordt pas een "issue" over een jaar of zo.
Enigste probleem wat ik heb, is dat ik enkel een 'missed call" melding krijg als iemand me belt. Ik zie de call niet "afgaan" op de watch. Ik zou ook tijdens het afgaan van mijn telefoon dit willen zien(voelen) op mijn watch zodat ik weet dat iemand me belt. Iemand zelfde probleem of oplossing? Voor de rest gewoon een topding.
Heeft hij Bluetooth toegang gekregen om als microfoon te dienen op je telefoon?bigbuddha schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:08:
Watch 3 ontvangen en gekoppeld met mijn Motorola Edge Neo. Alles lijkt goed te werken.
Enigste probleem wat ik heb, is dat ik enkel een 'missed call" melding krijg als iemand me belt. Ik zie de call niet "afgaan" op de watch. Ik zou ook tijdens het afgaan van mijn telefoon dit willen zien(voelen) op mijn watch zodat ik weet dat iemand me belt. Iemand zelfde probleem of oplossing? Voor de rest gewoon een topding.
Enig idee waar ik deze kan instellen?rens-br schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:21:
[...]
Heeft hij Bluetooth toegang gekregen om als microfoon te dienen op je telefoon?
Alle mogelijke permissies die ik kon geven heb ik volgens mij toegestaan.
Telefoongesprekken is de optie die ik bedoel. Zit onder Bluetooth - > OnePlus Watch:bigbuddha schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 09:21:
[...]
Enig idee waar ik deze kan instellen?
Alle mogelijke permissies die ik kon geven heb ik volgens mij toegestaan.
![]() |
Hmm, had ik inderdaad al eens bekeken. Staat hier hetzelfde. Voor de rest hebt ik de oApp OHealth app ook alle rechten gegeven. Probleem is dat je niet naar jezelf kan bellem om te debuggenrens-br schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 10:47:
[...]
Telefoongesprekken is de optie die ik bedoel. Zit onder Bluetooth - > OnePlus Watch:
[Afbeelding]
Ik had een bandje van aliexpress en die zat prima, maar wilde weer even mijn originele bandje erop doen ivm kleur en de bovenkant (gesp) blijft met geen mogelijkheid zitten.. hij lijkt goed te zitten en als ik het horloge wil omdoen dan klikt hij gelijk weer los.. heb inmiddels een nieuw bandje maar ook deze lijkt hetzelfde te hebben.
uiteindelijk met heel veel moeite lijkt hij nu goed te zitten, maar het is erg moeizaam, terwijl de 3rd party strap er zo op zat en gewoon goed bleef zitten.
Ondertussen factory reset gedaan en op alles JA gezegd. Nu doet ie het weerbigbuddha schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 13:56:
[...]
Hmm, had ik inderdaad al eens bekeken. Staat hier hetzelfde. Voor de rest hebt ik de oApp OHealth app ook alle rechten gegeven. Probleem is dat je niet naar jezelf kan bellem om te debuggen
Ik krijg binnenkort andere bandjes binnen dus dan kan ik er wat zinnigs over zeggen.Richard89 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 16:19:
Meer mensen met issues om het bandje te bevestigen?
Ik had een bandje van aliexpress en die zat prima, maar wilde weer even mijn originele bandje erop doen ivm kleur en de bovenkant (gesp) blijft met geen mogelijkheid zitten.. hij lijkt goed te zitten en als ik het horloge wil omdoen dan klikt hij gelijk weer los.. heb inmiddels een nieuw bandje maar ook deze lijkt hetzelfde te hebben.
uiteindelijk met heel veel moeite lijkt hij nu goed te zitten, maar het is erg moeizaam, terwijl de 3rd party strap er zo op zat en gewoon goed bleef zitten.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in: [OnePlus Watch 3] Levertijd & Prijzen