• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:22

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

dangerpaki schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 19:30:
Ik hoop nog steeds dat ze een classic map pakket uitbrengen met (voor mij dan) klassieke maps zoals metro en locker. Dat zou echt heel gaaf zijn.

Weet er iemand trouwens of je zoals in BF4 gewoon zelf kunt spotten door op een knop te drukken? Krijg dat niet voorslaat op de PS5.
Eens met de maps. De maps waar sniper en masse aanwezig zijn mijd ik zoveel mogelijk.

Spotten is wat moeilijker gemaakt, jammer want dat werd al veel te weinig gedaan. Aim down sight en L1. Hier meer uitleg. Was eerder R1, ik heb dus al heel wat granaten onbedoeld weggemikt _O-

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:03
Metro Ja gaaf

Carpe scrotum

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:14

Eagle Creek

Breathing security

Sinds weken zit ik weer even te gamen en wil ik de ice lock empire state map uitproberen. Ik kan echter nergens een game mode vinden die dit voorstelt. Hoe kan ik deze map vinden?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:04
Als je Empire State Map speelt dan krijg je de automatisch ice lock mode.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:57

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik wil geen party pooper zijn, maar ik ben sinds paar weken weer BF V aan het spelen.

Teamplay, ruime grote mappen en medics die je komen reviven met gevaar voor eigen leven..
Ik zat me telkens te ergeren als ik BF6 opstartte, en heb me weer goed zitten vermaken in de Band of Brothers community servers.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:05
SAiN ONeZ schreef op woensdag 31 december 2025 @ 11:08:
Ik wil geen party pooper zijn, maar ik ben sinds paar weken weer BF V aan het spelen.

Teamplay, ruime grote mappen en medics die je komen reviven met gevaar voor eigen leven..
Ik zat me telkens te ergeren als ik BF6 opstartte, en heb me weer goed zitten vermaken in de Band of Brothers community servers.
En je hebt ook nog eens mooiere graphics en betere performance! Als je zin hebt om via Discord te knallen post dan ff in het BF5 topic..

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

pina schreef op maandag 29 december 2025 @ 15:56:
Hebben jullie ook het gevoel dat de battle pass levellen ontzettend traag gaat? Ik speel regelmatig, bijna dagelijks maar zit nog maar aan de helft
Valt wel mee. Ik heb me vanaf het begin af aan niet gefocust op al die challenges en zat tot afgelopen maandag op 90% van de laatste van de reguliere 4 paden. Daarna heb je nog 2 paden die iets minder lang zijn. Daar ben ik sinds een paar dagen even voor gaan zitten en had ze eigenlijk in no time afgerond.

Zag ook weer dat er een extra mini battlepass was toen ik gisteren de game opstartte. Die blijkt dus niet op 100% te halen:

XBL: MRE Inc

Die bonus path is idd buggy. De bonus missie van week 10 geeft mij helemaal geen rewards 😅

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

RobinNL schreef op woensdag 31 december 2025 @ 20:46:
Die bonus path is idd buggy. De bonus missie van week 10 geeft mij helemaal geen rewards 😅
Ze Zijn op de hoogte van het probleem.

XBL: MRE Inc

• Ecological
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:57
Zelf nu 110 uur gespeeld. En nog lang niet klaar. Speel vooral escalation en breakthrough op Eastwood, ik heb alle battlefields gespeeld sinds 1942, en ik denk dat online discourse wat negatiever is geworden - ik heb het i.i.g. hartstikke naar mijn zin. En ga zeker een stuk meer nog spelen.

Ben jij een echte vlees-eter? || Every argument against veganism || Zeekr 001 Privilege || e-tron 55 || Tribalisme en dogmatisme zijn slecht voor iedereen

Pagina: 1 ... 75 76 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.