Ook helemaal geen problemen met mijn R7 3700X en RX7900 GRE.
Speelt gewoon heerlijk lekker vlot.
Heb ik al rare dingen tegengekomen ? Zeker wel.
Eergisteren kon ik bv nog geen nieuwe gamemodes selecteren in het menu enz.
Is dat dan meteen 'gamebreaking', meh not really. Start ik gewoon iets anders op.
Dat menu is sowieso een ramp, maar dat is hier al meerdere keren aangehaald
Af en toe heb ik ook dat je even niet kan ADS'en met een gun tenzij je even naar sidearm gaat en dan terug.
Ze hoeven alleen niet elke paar weken een 'nieuwe' game mode te gaan introduceren, want dat voelt een beetje fragmentarisch aan. Je gaat dan ook die game mode even spelen om de challenges, en daarna wellicht toch weer negeren en teruggaan naar Conq/Esc/Rush/Break.
Ook merk ik wel veel gezeur over die challenges terwijl die vrijwel allemaal makkelijk te doen zijn als je een beetje BF speelt zoals het hoort (healing in heating zones enz.).
En het belangrijkste van al, ze hebben die Support challenge met die Incendiary launcher eindelijk gefixed ! Nu telt ie de burning damage ook, zodat je die zo makkelijk kunt halen.
Nu denk ik zelfs misschien dat ze die 500 terug zouden omhoog moeten trekken
Speelt gewoon heerlijk lekker vlot.
Heb ik al rare dingen tegengekomen ? Zeker wel.
Eergisteren kon ik bv nog geen nieuwe gamemodes selecteren in het menu enz.
Is dat dan meteen 'gamebreaking', meh not really. Start ik gewoon iets anders op.
Dat menu is sowieso een ramp, maar dat is hier al meerdere keren aangehaald
Af en toe heb ik ook dat je even niet kan ADS'en met een gun tenzij je even naar sidearm gaat en dan terug.
Ze hoeven alleen niet elke paar weken een 'nieuwe' game mode te gaan introduceren, want dat voelt een beetje fragmentarisch aan. Je gaat dan ook die game mode even spelen om de challenges, en daarna wellicht toch weer negeren en teruggaan naar Conq/Esc/Rush/Break.
Ook merk ik wel veel gezeur over die challenges terwijl die vrijwel allemaal makkelijk te doen zijn als je een beetje BF speelt zoals het hoort (healing in heating zones enz.).
En het belangrijkste van al, ze hebben die Support challenge met die Incendiary launcher eindelijk gefixed ! Nu telt ie de burning damage ook, zodat je die zo makkelijk kunt halen.
Nu denk ik zelfs misschien dat ze die 500 terug zouden omhoog moeten trekken
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
:strip_exif()/f/image/2hkbl7pWdlhI2RLSsFc34FD8.jpg?f=fotoalbum_large)