• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2025

KipCurreh

Nightcrawler

Ook helemaal geen problemen met mijn R7 3700X en RX7900 GRE.
Speelt gewoon heerlijk lekker vlot.

Heb ik al rare dingen tegengekomen ? Zeker wel.
Eergisteren kon ik bv nog geen nieuwe gamemodes selecteren in het menu enz.
Is dat dan meteen 'gamebreaking', meh not really. Start ik gewoon iets anders op.
Dat menu is sowieso een ramp, maar dat is hier al meerdere keren aangehaald >:)

Af en toe heb ik ook dat je even niet kan ADS'en met een gun tenzij je even naar sidearm gaat en dan terug.

Ze hoeven alleen niet elke paar weken een 'nieuwe' game mode te gaan introduceren, want dat voelt een beetje fragmentarisch aan. Je gaat dan ook die game mode even spelen om de challenges, en daarna wellicht toch weer negeren en teruggaan naar Conq/Esc/Rush/Break.

Ook merk ik wel veel gezeur over die challenges terwijl die vrijwel allemaal makkelijk te doen zijn als je een beetje BF speelt zoals het hoort (healing in heating zones enz.).

En het belangrijkste van al, ze hebben die Support challenge met die Incendiary launcher eindelijk gefixed ! Nu telt ie de burning damage ook, zodat je die zo makkelijk kunt halen.
Nu denk ik zelfs misschien dat ze die 500 terug zouden omhoog moeten trekken >:)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-01 23:12
Nice:
Weliswaar een reclame, maar toch...

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 12-12-2025 12:09 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:59
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1mFtmDRONtNEQ-r_d4B7upDKso=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2hkbl7pWdlhI2RLSsFc34FD8.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Ergens wel weird dat deze hotfix eerst naar Steam komt ipv hun eigen platform. Misschien console related :?

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:28
Help!!!! schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 15:41:
Ergens wel weird dat deze hotfix eerst naar Steam komt ipv hun eigen platform. Misschien console related :?
Dat is omdat ze een hotfix 2 dagen geleden hadden gepushed die op console en schijnbaar EA's PC platform minder problemen veroorzaakte dan op Steam voor PC, al hadden mensen op console ook dat de game vaker crashte en wat nog meer. Er waren toch echt veel mensen die er last van hadden, maar als je net 2 dagen even niet gespeeld had dan heb je geluk gehad haha. Sowieso is crossplatform ontwikkelen een doorn in het oog voor PC gamers, omdat alles in console-land retetraag gaat, en multiplatform ontwikkelen kost altijd meer moeite.

Iemand had een video'tje gemaakt hoe de game de laatste 2 dagen speelde, sinds de hotfix die de menu problemen moest verhelpen: YouTube: Skipping frames

Dus ja niet gek dat mensen dan geïrriteerd worden... Dan release je een hotfix om de overduidelijke problemen van het menu te verhelpen en dan sloop je de game nog erger, de community mag weer beta testen. Dat BF6 dan niks wint op een award show is dan karma (niet dat award shows nog relevant zijn in 2025 overigens lol)

edit; @Tr!gger Dat was dus ook 1 van die bugs van de hotfix van dinsdag avond laat. Ik neem aan dat die fix volgende week dinsdag komt dan.

[ Voor 7% gewijzigd door kevz op 12-12-2025 19:43 ]

Mijn YouTube

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-01 20:49
Sinds de laatste patch kan ik opeens niet meer typen in de chat. Als ik iets probeer te typen verschijnt er niks en zit mijn game vast in de chat. Alleen als ik op de muis knop druk kan ik weer bewegen...

Hoe verzinnen ze die bugs?

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
Tr!gger schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 19:38:
Sinds de laatste patch kan ik opeens niet meer typen in de chat. Als ik iets probeer te typen verschijnt er niks en zit mijn game vast in de chat. Alleen als ik op de muis knop druk kan ik weer bewegen...

Steam friends status weer op online zetten ;)

**

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:03

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

EA, it's all in the Game!!

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-01 20:49
PatRamon schreef op vrijdag 12 december 2025 @ 20:23:
[...]

Steam friends status weer op online zetten ;)
En op de EA launcher? 8)7

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

geen centje pijn...
SAiN ONeZ in "[Multi] Battlefield 6"
.. en anders J, K of L drukken lijkt me, waar je de chat mee enabled en disabled..

[ Voor 15% gewijzigd door SAiN ONeZ op 12-12-2025 20:58 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:17
Die nieuwe winter map is bijna onspeelbaar. Ik krijg grote schuine grijze vlakken in beeld als ik ADS doe. Dus het ene moment kan ik de vijand zien en het volgende moment met ADS zit er een grijs vlak voor.

super handig.

Nickname KasPlantje.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:50
Zo EA en DICE hebben goede zaken gedaan met BF6.

2 jaar geleden heb heb ik BF5 voor 3 euro op de kop getikt en ga vanavond weer even lekker knallen.

BF6 ga ik ook kopen als het over 2 jaar voor 3 euro aangeboden wordt..

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bf5 heeft 9 november 2018 als release date, dus toen was hij 5jr oud, en die een belabberde release, dus we zien je wel over een jaar of vijf aanschuiven dan!? :? 8)7

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 28-12-2025
Die LWCMS richten ook niets uit.
( volgens mij)

• stroopwafel57
@ Gergio.
Is typisch weer gevalletje: COD.
Wat wel een voordeel is, dat door dat bevriezings-idee, het campen lastiger wordt.

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:47

Houden zo :Y

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:17
stroopwafel57 schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 11:43:
@ Gergio.
Is typisch weer gevalletje: COD.
Wat wel een voordeel is, dat door dat bevriezings-idee, het campen lastiger wordt.
Heb is gewoon een hele vervelende bug.
De engine draait soms toch al niet lekker.

Nickname KasPlantje.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-12-2025

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Niet alleen op de consoles, op de PC krijg ik ook een update voor me kiezen, terwijl we er al over uit waren dat, ik als AMD vga gebruiker, nergens last van had, ben benieuwd wat ze nu weer hebben gesloopt.. >:) :+ :F

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:46
Jovas schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 10:38:
Zo EA en DICE hebben goede zaken gedaan met BF6.

2 jaar geleden heb heb ik BF5 voor 3 euro op de kop getikt en ga vanavond weer even lekker knallen.

BF6 ga ik ook kopen als het over 2 jaar voor 3 euro aangeboden wordt..
Boeit niemand.

[ Voor 4% gewijzigd door Amaze86 op 15-12-2025 18:23 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:40

charrel

Cortisol4life..

SAiN ONeZ schreef op maandag 15 december 2025 @ 15:32:
Niet alleen op de consoles, op de PC krijg ik ook een update voor me kiezen, terwijl we er al over uit waren dat, ik als AMD vga gebruiker, nergens last van had, ben benieuwd wat ze nu weer hebben gesloopt.. >:) :+ :F
Ik kan niet meer uit een game, krijg dan standaard een zwart scherm. Ze hebben iig het menu gefikst, aangezien ik die niet meer zie :+

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

charrel schreef op maandag 15 december 2025 @ 20:02:
[...]

Ik kan niet meer uit een game, krijg dan standaard een zwart scherm. Ze hebben iig het menu gefikst, aangezien ik die niet meer zie :+
Ik had gisteren, nog voor de update, dat ik vastzat in het scoreboard na een pot, en terwijl mijn squadbuddy alweer in de volgende pot zat, kwam ik niet meer uit dat scoreboard, en er liep ook geen timer ofzo..

Vanmiddag en net nog wat potten gespeeld, en daar weinig gemerkt, op een vreemde fluoriserende baan eventjes in die map met die torens en silo's.. Word echt tijd voor grotere mappen, ik heb deze onderhand wel gehad.. -O-

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
Ik probeer nog iedere dag te spelen in een poging om bij te blijven... maar het is inmiddels 1x casual met bots en 1 @ 2 x gauntlet. Vind gauntlet heel leuk, word daar steeds beter in. Sowieso is het fijn om niet steeds instant doodgeschoten te worden.

Casual doe ik voor de challenges. Maar dat schiet eigenlijk ook niet op omdat ik dan vaak niet kan bijdragen... dus...

niet iedereen heeft een bierbuikje

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb redsec echt amper aangeraakt sinds het uit is. Had verwacht dat ik het heel veel zou spelen maar toch vind ik multiplayer veel chiller en lekkerder weg spelen :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-01 09:40
Weet niet goed wat ik er van vindt. Heb nog steeds vrijwel niks met alle maps. Speel meeste die olie map. Breakthrough, verder grijpen de maps mij gewoon niet. Hainan resort, paracel storm, zulke mappen werd ik instant gek op, waren elke keer updates natuurlijk maar goed, gaan het zien waar het schip strand

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-12-2025

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Wtf hebben ze met de audio gedaan, lijkt wel COD4 nu qua voetstappen, zijn zelfs luider dan schoten en explosies

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• Buizerd__NL
Niet alleen dat WTF hebben ze met de aim assist gedaan, het is nu echt heel klote geworden.

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
O nee... weer een patch die het een en ander veranderd haha?

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:45
Ik zag dat mijn K/D opeens weer op dik 3+ positief stond.. Kennelijk hebben ze dus alle kills uit de Casual Breakthrough gamemode weer toegevoegd.. Ze weten echt niet wat ze willen bij EA/DICE hè.. Gaan vast weer mensen over klagen dat er bots gefarmed worden etc en dat dat zogenaamde niet eerlijk is etc (de unlock competitie mentaliteit).. Verwijder gewoon alle stats uit die gamemode (dus kills en deaths) want nu gaan veel tryhard sweats die gamemode weer infesteren en verpesten voor veel wel echte casual spelers die een wat rustigere game-ervaring willen waar ze niet elke paar seconden kapot geschoten worden, maar laat mensen wel XP krijgen zodat het nog wel zin heeft om te spelen om dingen te unlocken als je dat soort RPG-achtige progressie onzin toch in je competitieve FPS game stopt.. Al maak je het slechts de helft XP ofzo, boeit me niet, als je maar XP krijgt.. Zelfde geldt voor Portal, want dat wordt nu amper gebruikt omdat je er geen XP in krijgt en dus willen de meesten het niet proberen.. Wat dat betreft heeft als die zogenaamde progressie unlock onzin veel plezier en innovatie uit games als BF gehaald.. 99% van de playerbase zit alleen maar op officiele servers te grinden en custom servers met nieuwe custom mod ideeen worden massaal genergeerd.. Leuk retro idee dat Portal, maar zolang geld verdienen met progressie top prioriteit blijft houden en je dus geen XP wilt geven als je een custom Portal gamemode speelt wordt het niks en kan je het net zo goed weglaten..

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
Inflatable schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 14:28:
Ik zag dat mijn K/D opeens weer op dik 3+ positief stond.. Kennelijk hebben ze dus alle kills uit de Casual Breakthrough gamemode weer toegevoegd.. Ze weten echt niet wat ze willen bij EA/DICE hè.. Gaan vast weer mensen over klagen dat er bots gefarmed worden etc en dat dat zogenaamde niet eerlijk is etc (de unlock competitie mentaliteit).. Verwijder gewoon alle stats uit die gamemode (dus kills en deaths) want nu gaan veel tryhard sweats die gamemode weer infesteren en verpesten voor veel wel echte casual spelers die een wat rustigere game-ervaring willen waar ze niet elke paar seconden kapot geschoten worden, maar laat mensen wel XP krijgen zodat het nog wel zin heeft om te spelen om dingen te unlocken als je dat soort RPG-achtige progressie onzin toch in je competitieve FPS game stopt.. Al maak je het slechts de helft XP ofzo, boeit me niet, als je maar XP krijgt.. Zelfde geldt voor Portal, want dat wordt nu amper gebruikt omdat je er geen XP in krijgt en dus willen de meesten het niet proberen.. Wat dat betreft heeft als die zogenaamde progressie unlock onzin veel plezier en innovatie uit games als BF gehaald.. 99% van de playerbase zit alleen maar op officiele servers te grinden en custom servers met nieuwe custom mod ideeen worden massaal genergeerd.. Leuk retro idee dat Portal, maar zolang geld verdienen met progressie top prioriteit blijft houden en je dus geen XP wilt geven als je een custom Portal gamemode speelt wordt het niks en kan je het net zo goed weglaten..
Ben het helemaal eens met je. Maar wat betreft XP, wat boeit XP nog....of die dubbele XP boosts. Wat heb je daar nog aan?

"In het begin" unlock je nog dingen met je level. Maar nu....of je nou level 60 of 600 bent, wat boeit het nog...je krijgt er nauwelijks nog iets voor.

Wapen XP is een ander ding natuurlijk, maar gewone XP...mja, niet zo boeiend meer.

PSN: Maichel

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
noordwolde schreef op maandag 15 december 2025 @ 23:26:
Weet niet goed wat ik er van vindt. Heb nog steeds vrijwel niks met alle maps. Speel meeste die olie map. Breakthrough, verder grijpen de maps mij gewoon niet. Hainan resort, paracel storm, zulke mappen werd ik instant gek op, waren elke keer updates natuurlijk maar goed, gaan het zien waar het schip strand
Hainan resort, paracel storm....legend maps! <3

PSN: Maichel

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:45
Maichel schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 16:13:
[...]
Wapen XP is een ander ding natuurlijk, maar gewone XP...mja, niet zo boeiend meer.
Het gaat me ook hoofdzakelijk om wapen XP.. Om zaken als thermal scopes en supressors etc te unlocken die je toch wel een duidelijk voordeel geven over spelers zonder en die een behoorlijke grind zijn.. Zeker als je het voor meerdere wapens wilt hebben.. Ik ben nu zelf level 61 en heb dat soort zaken amper tot niet nog unlocked..

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:44
Inflatable schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 14:28:
Op https://tracker.gg/bf6 kun je het k/d met of zonder bots zien. Zelf volg ik altijd deze site met statistieken. Ik weet alleen niet of bot kills invloed hebben op andere statistieken, dan k/d.

Speel zelf alleen officiële servers, maar wacht nog steeds persistent servers af die ook gehost kunnen worden door derden.

Veel lui die nu officiële servers farmen trekken dan ook die kant op. Dit maakt het voor iedereen beter.

Steam: KonKie

• stroopwafel57
Ik hoop dat er iemand weer (ik meen ook in bf 4/5) een server in elkaar flanst waarin je je eigen teammaten kan killen. Voorkomt dat je als camper/schutter niet overal op gaat schieten wat beweegt (wat volgens mij geregeld voorkomt) Zo wordt men voorzichtiger, wat ten goede komt van het teamwerk.

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:06
stroopwafel57 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 20:58:
Ik hoop dat er iemand weer (ik meen ook in bf 4/5) een server in elkaar flanst waarin je je eigen teammaten kan killen. Voorkomt dat je als camper/schutter niet overal op gaat schieten wat beweegt (wat volgens mij geregeld voorkomt) Zo wordt men voorzichtiger, wat ten goede komt van het teamwerk.
Die servers kan je in portal vinden denk ik

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-12-2025
Op https://tracker.gg/bf6 kun je het k/d met of zonder bots zien. Zelf volg ik altijd deze site met statistieken. Ik weet alleen niet of bot kills invloed hebben op andere statistieken, dan k/d.

Speel zelf alleen officiële servers, maar wacht nog steeds persistent servers af die ook gehost kunnen worden door derden.

Veel lui die nu officiële servers farmen trekken dan ook die kant op. Dit maakt het voor iedereen beter.
Jammer genoeg vindt deze site mijn gamertag niet 8)7

Xbox: Virgo Mossel

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:59

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:50
VirgoMossel schreef op donderdag 18 december 2025 @ 11:03:
[...]

Jammer genoeg vindt deze site mijn gamertag niet 8)7
Heb je wel de juiste gamertag? Je moet die van EA gebruiken namelijk :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 19-12-2025

SB!

Heb ik vorige week ook last van gehad. Nu doet hij het bij mij weer wel.
Tot 30% korting op Battlefield 6. Steam Winter Sale begint vanavond om 19:00u.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 23:07
Krijg je ook dubbele battlepasspunten voor de challenges? Ik heb geen challenges meer openstaan en met die lullige puntjes die je krijgt na een potje spelen schiet het echt niet op.
Slingert schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 14:10:
Krijg je ook dubbele battlepasspunten voor de challenges? Ik heb geen challenges meer openstaan en met die lullige puntjes die je krijgt na een potje spelen schiet het echt niet op.
Dubbele punten? Bij iedere challenge staat gewoon beschreven hoeveel punten je krijgt. Als je niks meer hebt openstaan krijg je 1 punt per x XP. Hoe hoger je tier is, hoe meer XP je nodig hebt.

Bij een 2XP weekend krijg je sneller de benodigde XP voor zo'n tier.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 23:07
RobinNL schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 15:53:
[...]

Dubbele punten? Bij iedere challenge staat gewoon beschreven hoeveel punten je krijgt. Als je niks meer hebt openstaan krijg je 1 punt per x XP. Hoe hoger je tier is, hoe meer XP je nodig hebt.

Bij een 2XP weekend krijg je sneller de benodigde XP voor zo'n tier.
Had er bij moeten zetten dat het doublle battlepass weekend is. Dus vroeg mij af, als je nu een challenge behaald die bv 5 punten geeft deze verdubbeld worden naar 10.

• stroopwafel57
@Chelseamarre123
Thanks!

• Chelseamarre123
RobinNL schreef op donderdag 18 december 2025 @ 17:20:
Tot 30% korting op Battlefield 6. Steam Winter Sale begint vanavond om 19:00u.

[X]
Al wat bekend van seizoen 2? Ik hoop op wat nieuwe maps
Slingert schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 16:26:
[...]

Had er bij moeten zetten dat het doublle battlepass weekend is. Dus vroeg mij af, als je nu een challenge behaald die bv 5 punten geeft deze verdubbeld worden naar 10.
Ohja, ik zag het ook pas later in-game, wist er nog niks van af toen.

Maar zover ik het begrijp gaat het niet om de challenges (daar krijg je gewoon het aantal punten voor zoals normaal), maar om de XP die je nodig hebt per tier. Daar zou je per potje het dubbele voor moeten krijgen. Dus niet voor je algemene level, maar echt alleen voor de Battle Pass.

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 20 december 2025 @ 17:15:
[...]

Al wat bekend van seizoen 2? Ik hoop op wat nieuwe maps

Looking Ahead to 2026

We’re already deep into planning what’s next for Battlefield 6 in 2026, and we’ll have more to share in the new year about the future of the game, upcoming seasons, and how we’ll keep evolving the experience with you.

Some of the things we’re focused on right now include:
  • Refining core gameplay, balance, and quality-of-life improvements across Multiplayer, REDSEC, and Portal.
  • We are developing new maps and weapons that introduce fresh tactical opportunities and keep the experience evolving in meaningful ways.
  • Preparing fresh experiences for future seasons so there is always something new to jump into.
  • Exploring how we can expand Battlefield Labs by bringing more of its experimentation into the live experience.
  • BR Solos: This is still on our minds. We are working through the technical details to deliver it at a quality level that feels right for Battlefield. Once we are confident in the plan and timing, we will share more.
And for those keeping an eye on the skies… yes, a certain Little Bird is eager to say hi again. We’ll have more to share in the new year as Battlefield 6 continues to grow with your support.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sW29QoMu0wKjF80rcDog1xM0h6g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2ccwAoOZn27QBEV5AkuhQAqL.avif?f=fotoalbum_large
Bron: https://www.ea.com/games/...ty-update-holiday-wrap-up

Zo, eindelijk de volledige Battle Pass en de Winter Offensive path voltooid!

• dangerpaki
Zijn er anderen die hier met support the mortar gebruiken? Ik vind het vergeleken met BF4 (misschien ook wel BF5 maar die heb ik maar beperkt gespeeld) echt een heel matig ding. Ik blijf ermee schieten maar krijg er zelden tot nooit een kill mee terwijl ik toch echt mik op plekken waar tegenstanders staan. De damage lijkt zeer beperkt en de delay tussen afvuren en daadwerkelijk landen is ook behoorlijk lang. Of doe ik iets fout?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-01 23:12
Ik heb gister gemerkt dat snipen een stuk beter gaat. Ik weet niet wat ze hebben gedaan, maar het voelt alsof aim assist wat minder tegen werkt. De tegenstanders waren er in ieder geval niet blij mee!
Lekkere spot van @MRE-Inc trouwens. Ik wist niet dat je daar mocht zitten, maar je ziet een boel!

Martinspire - PC, PS5, XSX

dangerpaki schreef op zondag 21 december 2025 @ 10:06:
Zijn er anderen die hier met support the mortar gebruiken? Ik vind het vergeleken met BF4 (misschien ook wel BF5 maar die heb ik maar beperkt gespeeld) echt een heel matig ding. Ik blijf ermee schieten maar krijg er zelden tot nooit een kill mee terwijl ik toch echt mik op plekken waar tegenstanders staan. De damage lijkt zeer beperkt en de delay tussen afvuren en daadwerkelijk landen is ook behoorlijk lang. Of doe ik iets fout?
In BF4 speelde ik er regelmatig mee, maar in BF6 nooit, om dezelfde reden.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Martinspire schreef op zondag 21 december 2025 @ 10:22:
Ik heb gister gemerkt dat snipen een stuk beter gaat. Ik weet niet wat ze hebben gedaan, maar het voelt alsof aim assist wat minder tegen werkt. De tegenstanders waren er in ieder geval niet blij mee!

[YouTube: Did BF6 fix sniping?]

[YouTube: That new Mini Sniper is amazing!]
Lekkere spot van @MRE-Inc trouwens. Ik wist niet dat je daar mocht zitten, maar je ziet een boel!
Ik heb toevallig gisteren een 3x thermal scope op die mini scout gezet, weet niet wat daar mee aan de hand is, maar ik maak wel heel gemakkelijk headshots op langere ranges. Vandaag nog eens proberen.

XBL: theArthurrrr

• kevz
RobinNL schreef op zondag 21 december 2025 @ 10:42:
[...]

En maar goed ook, ik vind dat ze weinig toevoegen kwa fun in deze game. Je kan er misschien weinig kills mee maken maar als de mortar gebuffed word dan ben ik snel klaar. Nu schud je scherm al nonstop op drukke punten op de map en is het vooral om mentaal de druk op te voeren (meer chaos), ondanks dat een mortar hit misschien maar 50 of 70 damage max doet met een direct hit. Stel je voor dat je wel instant kills kan maken... 0 skill troep voor de persoon die het gebruikt, en 0 fun voor de ontvanger O-)

Mijn YouTube

kevz schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:56:
[...]

En maar goed ook, ik vind dat ze weinig toevoegen kwa fun in deze game. Je kan er misschien weinig kills mee maken maar als de mortar gebuffed word dan ben ik snel klaar. Nu schud je scherm al nonstop op drukke punten op de map en is het vooral om mentaal de druk op te voeren (meer chaos), ondanks dat een mortar hit misschien maar 50 of 70 damage max doet met een direct hit. Stel je voor dat je wel instant kills kan maken... 0 skill troep voor de persoon die het gebruikt, en 0 fun voor de ontvanger O-)
Ik heb ook het idee dat in BF6 het veel langer duurt voordat ie de grond bereikt. Als je eens in de lucht kijkt zie je hoe hoog die dingen gaan.

• kevz
RobinNL schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:05:
[...]

Ik heb ook het idee dat in BF6 het veel langer duurt voordat ie de grond bereikt. Als je eens in de lucht kijkt zie je hoe hoog die dingen gaan.
Dat zou zo kunnen zijn, ik heb welgeteld 10 seconden met zo'n ding gespeeld geloof ik en had er al genoeg van gezien. Ik kan me wel in BF3 herinneren als er lastige snipers waren dat ze handig waren, maar meer dan dat niet. Sowieso in BF6 doen explosies minder damage tegen infantry, en dat is eigenlijk maar goed ook omdat alle maps al zo krap zijn. Moet er niet aan denken dat je permanent screenshake hebt tijdens het spelen lol. Als je iemand wil killen met een RPG dan moet je een direct hit maken en dat vind ik eigenlijk wel prima zo. Ik maak er soms zelfs mijn doel van om op afstand snipers te pakken met de RPG-7, dat blijft leuk :+
C4 mag misschien wel een kleine buff gebruiken tegen infantry, dat voelt nu wat meer high risk/medium reward aan ipv high risk/high reward.

Mijn YouTube

• dangerpaki
RobinNL schreef op zondag 21 december 2025 @ 10:42:
[...]

Dus ligt niet aan mij in ieder geval. Tenzij we allebei iets fouts doen.
kevz schreef op zondag 21 december 2025 @ 14:56:
[...]

Ze hoeven die niet per se te buffen qua damage. Maar misschien zorgen dat je uberhaupt er wat mee raakt en misschien de delay verminderen. Nu is het ondanks mikken op de minimap meer toeval/geluk dat je iets raakt dan skill.
RobinNL schreef op zondag 21 december 2025 @ 15:05:
[...]

Delay is zeker langer dan met BF4 in ieder geval. Misschien moeten ze die inderdaad verminderen.

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:34
Ik speel vaak casual en dacht vandaag maar eens de normale game mode... wat een drama is dat, tis niet te doen voor de gewone sterveling, kogels komen niet aan, personen jumpen als gekken en het campen is opnieuw uitgevonden want uit ieder raampje of gangetje licht er een op zijn buik, kortom echt zo slecht, of ik ben zo slecht geworden.
Tis toch gek dat ik normale game modes niet meer kan spelen en slecht een enkele kil kan halen en zelf tig keer dood, bedoel die casual is idd makkelijker maar ik denk dat het verschil veel te groot is, ook qua hit registratie, tja moeizaam en frustrerend.
Ik begrijp nu wel waarom er zo veel spelers zijn afgehaakt in mijn vriendenlijst speelt inmiddels niemand meer en dat is toch heel jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door merlin1201 op 21-12-2025 21:30 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• -tom-562
  • Laatst online: 22:50

-tom-562

Oliesjeik

Ik merk vooral dat ik de laatste tijd sneller afhaak omdat de balance vaak totaal scheef is. Het winnende team walst vaak echt volledig over het verliezende team heen. Leuk als je in het winnende team zit, niet leuk als je al een aantal avonden alleen maar in de verliezende teams terecht komt (met veel campers)

Vaak bu'j te bang!

• Demonslayer
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 31-12-2025
Voor de hoofdtelefoongebruikers op de PC. Mijn vraag is welke audio settings gebruiken jullie voor de beste positionering van voetstappen?

Ik heb zelf een Creative Sound Blaster EA-7 geluidskaart en DT 900 PRO X hoofdtelefoon. Ik gerbruik nu ingame wartapes met 3d audio. Verder standard geluidsinstellingen van de gerluidskaart en windows.

• Sn3gG3l
Demonslayer schreef op maandag 22 december 2025 @ 10:02:
Voor de hoofdtelefoongebruikers op de PC. Mijn vraag is welke audio settings gebruiken jullie voor de beste positionering van voetstappen?

Ik heb zelf een Creative Sound Blaster EA-7 geluidskaart en DT 900 PRO X hoofdtelefoon. Ik gerbruik nu ingame wartapes met 3d audio. Verder standard geluidsinstellingen van de gerluidskaart en windows.
Ik had mijne op war tapes staan maar na de laatste patch op stereo headset gezet omdat ik opeens ALLES hoorde.

• DeWaanzin

DeWaanzin

-tom-562 schreef op zondag 21 december 2025 @ 21:42:
Ik merk vooral dat ik de laatste tijd sneller afhaak omdat de balance vaak totaal scheef is. Het winnende team walst vaak echt volledig over het verliezende team heen. Leuk als je in het winnende team zit, niet leuk als je al een aantal avonden alleen maar in de verliezende teams terecht komt (met veel campers)
Daarom ben ik steeds vaker Gauntlet aan het spelen. Iedereen speelt daar redelijk goed de objectives. En ook al is je team slecht maar jij speelt zelf goed dan heb je zelfs kans dat je de volgende ronde in een ander team gezet wordt.

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-12-2025
De granaatwerper is ook shite. Ik schiet een granaat in het gezicht van de tegenstander op 2 meter afstand maar gaat niet dood.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Mag ik even ranten op de BR-modus? Ik speel het graag, begrijp me niet verkeerd.

Doordat je meerdere Chinook's hebt waar spelers daadwerkelijk uit kunnen springen, heb je dus voordeel als je net even de juiste kant op springt. Daarbij zie je dus soms de rode smoketrails van hun niet. Gevolg is dat je soms ergens op de grond komt en er al een duo op je staat te wachten in vol ornaat. Bij PUBG spring je ten minste uit 1 groot vliegtuig waardoor iedereen gelijke kansen heeft om te landen. De enige invloed die je dan hebt, is je vliegpad tijdens het springen, maar wel dus een stuk eerlijker.

Verder gebeurt het de laatste tijd weleens dat de wapenkisten nog in moeten spawnen. Dan duurt het een seconde of 5 voordat ze ineens tevoorschijn komen.. Like wtf..

En dan tot slot de exploration missies die dan gebugged zijn. Missie zelf is ietswat onduidelijk en als je het dan doet, werkt het niet... :/

• -tom-562
  • Laatst online: 22:50

-tom-562

Oliesjeik

DeWaanzin schreef op maandag 22 december 2025 @ 10:04:
[...]

Daarom ben ik steeds vaker Gauntlet aan het spelen. Iedereen speelt daar redelijk goed de objectives. En ook al is je team slecht maar jij speelt zelf goed dan heb je zelfs kans dat je de volgende ronde in een ander team gezet wordt.
Ok, mss dat maar eens proberen. Ik heb echt een hekel aan BR-achtige games, maar mss dit toch maar eens een kans geven

Vaak bu'j te bang!

• DeWaanzin

DeWaanzin

-tom-562 schreef op maandag 22 december 2025 @ 10:23:
[...]

Ok, mss dat maar eens proberen. Ik heb echt een hekel aan BR-achtige games, maar mss dit toch maar eens een kans geven
Ik hou ook niet van BR en ervaar Gauntlet zo helemaal niet.
Je spawned gewoon met je favoriete loadout en kunt zelfs tussen de rondes switchen. Je hebt wel armour en tegenstanders kosten net iets meer tijd om neer te gaan dan gewoon in MP.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:17

spaceboy

Op grote hoogte

Ik kan niet echt wennen aan BR. Misschien komt het door mijn speelstijl en kwaliteit. Ik speel wel the objective en ben echt niet op zoek naar zoveel mogelijk kills. Maar ik ben ook niet heel goed ofzo. Gevolg is dat ik me altijd een blok aan het been voel van mijn teammates. Dan lopen ze naar zo'n revive tower te rennen om mij weer terug te halen en kijk ik een beetje zinloos mee. Ook dat hele looten staat me niet aan. Het voelt wel veel realistischer, dat is ook het enige goede nieuws. :-)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vince Zampella, een industrie icoon en 1 van de belangrijkste drijvende krachten achter BF6, is schijnbaar omgekomen bij een auto ongeluk:

https://www.nbclosangeles...sh-call-of-duty/3819576/#

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
spaceboy schreef op maandag 22 december 2025 @ 11:30:
Ik kan niet echt wennen aan BR. Misschien komt het door mijn speelstijl en kwaliteit. Ik speel wel the objective en ben echt niet op zoek naar zoveel mogelijk kills. Maar ik ben ook niet heel goed ofzo. Gevolg is dat ik me altijd een blok aan het been voel van mijn teammates. Dan lopen ze naar zo'n revive tower te rennen om mij weer terug te halen en kijk ik een beetje zinloos mee. Ook dat hele looten staat me niet aan. Het voelt wel veel realistischer, dat is ook het enige goede nieuws. :-)
Idem hier. Gauntlet vind ik echter wel leuk. Behalve de tank opdracht want ik speel alleen infantry. Maar ook als ik niet alle opdrachten kan voldoen, maak ik toch punten met kills. En ik maak makkelijker kills in gauntlet dan in de reguliere BF6.

niet iedereen heeft een bierbuikje

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
kazuka schreef op maandag 22 december 2025 @ 20:41:
Vince Zampella, een industrie icoon en 1 van de belangrijkste drijvende krachten achter BF6, is schijnbaar omgekomen bij een auto ongeluk:

R.i.P die man was een fps legende,
Call of Duty
Medal of Honor
Titanfall
Apex Legends
Star Wars Jedi: Fallen Order
Star Wars Jedi: Survivor
Battlefield 6

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Buizerd__NL
Heel mijn twitter feed staat er vol mee, zonde! Doet mij ergens anders aandenken, die ook overleden was aan een auto ongeluk.

Edit: EA is ook nu met een statment gekomen over de dood. De oorzaak van het ongeluk is niet bekend of er alchol of drugs in het spel is geweest.

[ Voor 37% gewijzigd door Buizerd__NL op 22-12-2025 22:46 ]

Buizerd__NL schreef op maandag 22 december 2025 @ 22:21:
Heel mijn twitter feed staat er vol mee, zonde! Doet mij ergens anders aandenken, die ook overleden was aan een auto ongeluk.

Edit: EA is ook nu met een statment gekomen over de dood. De oorzaak van het ongeluk is niet bekend of er alchol of drugs in het spel is geweest.
Ik denk dat ik de crash heb gezien. Als dat filmpje de daadwerkelijke crash is, dan reden ze veel te hard, met een harde klap en een brandende auto tot gevolg.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-12-2025

RawChild

PSN: Rawchild

Wow, ik schrik hier best wel van. De beste man heeft mij echt heel veel plezier gebracht met zijn games.

Zie het nu ook in berichten van respawn en battlefield account…. Bah..

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• stroopwafel57
Idem !
Heel tragisch nieuws.

Man is een grote naam met veel hits op zijn repertoire. Een game als MOHAA was voor mij een geweldige game destijds.
COD (alleen allereerste paar edities, en dan SP) en vooral de SW games hebben mij ook zeker kunnen bekoren.

Met BF6 heeft ie wat mij betreft de BF legacy volledig in de vernieling geholpen. :'(
En dat is mijn meest favoriete MP serie dus op gamegebied ben ik overall niet happy meer met Vince.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Buizerd__NL
RobinNL schreef op maandag 22 december 2025 @ 23:36:
[...]

Ik denk dat ik de crash heb gezien. Als dat filmpje de daadwerkelijke crash is, dan reden ze veel te hard, met een harde klap en een brandende auto tot gevolg.
Die circelen inderdaad momenteel rond op social media. Het zijn wel de beelden die jij gezien hebt. Hardrijdend uit een tunnel komen, is niet echt heel verstandig.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:43
merlin1201 schreef op zondag 21 december 2025 @ 21:26:
Ik speel vaak casual en dacht vandaag maar eens de normale game mode... wat een drama is dat, tis niet te doen voor de gewone sterveling, kogels komen niet aan, personen jumpen als gekken en het campen is opnieuw uitgevonden want uit ieder raampje of gangetje licht er een op zijn buik, kortom echt zo slecht, of ik ben zo slecht geworden.
Tis toch gek dat ik normale game modes niet meer kan spelen en slecht een enkele kil kan halen en zelf tig keer dood, bedoel die casual is idd makkelijker maar ik denk dat het verschil veel te groot is, ook qua hit registratie, tja moeizaam en frustrerend.
Hier hetzelfde hoor. Ik speel ook vooral casual omdat ik in het normale spel gewoon “niet goed genoeg” ben, met verder dezelfde ervaringen als jij. Speel wel normaal met vrienden maar doe dan echt voor spek en bonen mee. Hoop dat ze casual snel uitbreiden naar conquest :)

• Sn3gG3l
Buizerd__NL schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 11:30:
[...]

Die circelen inderdaad momenteel rond op social media. Het zijn wel de beelden die jij gezien hebt. Hardrijdend uit een tunnel komen, is niet echt heel verstandig.
Zonde idd maar leek alsof ie inderdaad veel te hard reed. RIP, hij heeft een paar bazen games gemaakt waaronder MOHAA.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

kazuka schreef op maandag 22 december 2025 @ 20:41:

Damn dit is echt sneu! best een gemis voor BF franchise vermoed ik nu BF6 zo'n success is geworden.

Succesvolle carriere.. toch een beetje richting het pensioen met miljoenen op de bank en dan eindig je zo :(

Beelden gezien. Wel een beetje eigen schuld zo.. neemt niet weg hoe erg het is dat het fataal is en sneu voor de familie natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 23-12-2025 16:14 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• stroopwafel57
Stil hier... :Z
Misschien vanwege de feestdagen? Ik merk aan mezelf dat ik deze dagen ook even iets anders wil spelen en geen shooter 😅

• Dhrax
  • Laatst online: 14:08

Dhrax

Prog Lord

Vind het sowieso erg stil rondom BF6. Wanneer is de laatste grote patch die we hebben gehad, toch ook alweer enige tijd terug. De chat werkt nog altijd niet bij mij, terwijl ik anderen deze wel gewoon zie gebruiken. Toch wat merkwaardige bugs en issues nog her en der. Vermaak me overigens altijd nog wel prima met de game. Speel vrijwel uitsluitend die 'cold' maps. Kleinschalig, leuke mechanics en prima gameplay.

• stroopwafel57
Ha, ja..:)
Dhrax schreef op zondag 28 december 2025 @ 12:57:
Vind het sowieso erg stil rondom BF6. Wanneer is de laatste grote patch die we hebben gehad, toch ook alweer enige tijd terug. De chat werkt nog altijd niet bij mij, terwijl ik anderen deze wel gewoon zie gebruiken. Toch wat merkwaardige bugs en issues nog her en der. Vermaak me overigens altijd nog wel prima met de game. Speel vrijwel uitsluitend die 'cold' maps. Kleinschalig, leuke mechanics en prima gameplay.
Dat ze nu stiller zijn was eerder al aangekondigd. De meesten hebben nu vrij vanwege de feestdagen. Tot 5 januari horen we zeker niks van ze.

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:33
Dhrax schreef op zondag 28 december 2025 @ 12:57:
Same here, unbind je chat key met ESC en bind weer met dezefde key (J K L) en bj mij werkt chat weer.

• Dhrax
  • Laatst online: 14:08

Dhrax

Prog Lord

Petertje750 schreef op zondag 28 december 2025 @ 17:30:
[...]

Same here, unbind je chat key met ESC en bind weer met dezefde key (J K L) en bj mij werkt chat weer.
Werkt helaas niet bij mij, alle chat gerelateerde controls opnieuw toegewezen. Chat opent prima met enter, echter is dat ook wat het is. Met tab kan ik ook niet meer switchen tussen de kanalen. Ik snap er echt niks van.
JackFrags haalt veel van de bekende punten maar weer eens aan.

• dangerpaki
Ben het niet met alles eens hoor. Maar een aantal dingen heeft ie wel gelijk in.

Van mij moeten ze met name op kwaliteit richten in plaats van kwantiteit zoals nu. En simpler in plaats van complexer. Haal die onzin met talloze skins en weapon packs eruit. Zelfde geldt voor de skins voor spelers. Versimpel de wapen upgrades en maak die makkelijker om vrij te spelen. Dat zal al enorm veel schelen in de onoverzichtelijk UI en dat mensen echt bezig zijn met de game in plaats van talloze instellingen en sub-menu’s.

A.u.b. een simpele GUI in plaats van dat hele loge onoverzichtelijke gebeuren. Daarnaast een normale server browser. Of dat je zelf kan instellen welke game modes je wilt spelen en maps zodat daartussen gerouleerd wordt.

En laten ze a.u.b. dat hele concept van BF pro en dat RedSec eruit halen. Laat de base game gewoon goed zijn met goede aantrekkelijke maps die nu eigenlijk gewoon te average zijn. Der rest vind ik nu allemaal tactieken om te markeren dat heet spel en de basis ervan gewoon matig zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door dangerpaki op 29-12-2025 15:24 ]

• pina
Hebben jullie ook het gevoel dat de battle pass levellen ontzettend traag gaat? Ik speel regelmatig, bijna dagelijks maar zit nog maar aan de helft

[ Voor 30% gewijzigd door pina op 29-12-2025 15:57 ]

pina schreef op maandag 29 december 2025 @ 15:56:
Hebben jullie ook het gevoel dat de battle pass levellen ontzettend traag gaat? Ik speel regelmatig, bijna dagelijks maar zit nog maar aan de helft
Focus je wel op de challenges? Daar valt vrij veel te halen. Zorg dat je iedere week genoeg challenges doet, zodat je de bonus kan halen binnen een week. Hoe hoger je BP level is, hoe langzamer het gaat.

• DeWaanzin

DeWaanzin

pina schreef op maandag 29 december 2025 @ 15:56:
Nope, heb hem al twee weken klaar.
Check even of er dingen tussen staan die wel punten opleveren maar je nooit speelt (in mijn geval red sec dingen). Die kun je ook rerollen.

• kevz
DeWaanzin schreef op maandag 29 december 2025 @ 18:07:
[...]

Nope, heb hem al twee weken klaar.
Check even of er dingen tussen staan die wel punten opleveren maar je nooit speelt (in mijn geval red sec dingen). Die kun je ook rerollen.
Zelfde hier, ook al klaar. Alleen wel belangrijk om te vermelden dat mijn actieve gametijd nu op 350 uur staat :') (en op Steam op 495 uur :') :') :') )

Sowieso voelt de game alsnog als een grind aan. Ook omdat ze in double XP weekenden een max XP hebben ingesteld. Al is het niet zo erg voor normale levels die er weinig toe doen, wapen XP is belangrijker. Zo zou ik sommige wapens alleen aanraden tijdens die weekenden te spelen anders word het vervelend. Guns die een kleine mag hebben bijv en dat je ergens rond lv25 tot 40 de grootste mags vrijspeelt. De SCW-10 is ook zo alleen die is nog steeds overpowered dus die zou ik sowieso aanraden, met of zonder grote magazine 8)7

Mijn YouTube

• pina
Ik ben idd niet zo gefocust op challenges omdat ik gewoon mijn potje plezier wil hebben en dat is tijdens de week meestal gewoon een uurtje. Als je focust op de challenges heb ik minder puur spelplezier
kevz schreef op maandag 29 december 2025 @ 20:03:
[...]

Zelfde hier, ook al klaar. Alleen wel belangrijk om te vermelden dat mijn actieve gametijd nu op 350 uur staat :') (en op Steam op 495 uur :') :') :') )

Sowieso voelt de game alsnog als een grind aan. Ook omdat ze in double XP weekenden een max XP hebben ingesteld. Al is het niet zo erg voor normale levels die er weinig toe doen, wapen XP is belangrijker. Zo zou ik sommige wapens alleen aanraden tijdens die weekenden te spelen anders word het vervelend. Guns die een kleine mag hebben bijv en dat je ergens rond lv25 tot 40 de grootste mags vrijspeelt. De SCW-10 is ook zo alleen die is nog steeds overpowered dus die zou ik sowieso aanraden, met of zonder grote magazine 8)7
Hier staat de Steam tijd op 200 uur, dus je kan wel wat uren eraf halen (+ Season 1 is niet direct begonnen).

• Chelseamarre123
Battlepass gaat gewoon te traag, ook in combinatie met challenges.
Ik speel ook zo veel niet meer als bij launch en start seizoen 1 wegens te weinig nieuwe leuke maps. Na een tijdje begint het eentonig te worden.
Die BP heb ik me dan ookniet meer op gefocussed, het duurt te lang om iets vrij te spelen(wapens) en de cosmetics kunnen me gestolen worden. Volgende keer koop ik hem ook niet.

• paul99
  • Registratie: November 2003
Spot on bij de meeste punten. Ze moeten wat meer terug naar basic want nu is het een grote warboel van verschillende modes.

Wat ik wel vreemd vind, en eigenlijk nooit iemand over hoor is het feit dat het geven van squad orders er voor 95% uitgesloopt is. Je kunt nog wel orders geven maar het is (en misschien mis ik iets) totaal niet duidelijk wie er squad lead is en of je überhaupt extra score krijgt door orders te volgen. Ook is ‘request order’ eruit gehaald wat ik al helemaal bizar vind. Team / squadplay is sowieso ver te zoeken in deze game.

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:47

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Zo lastig is battlepass toch niet? Heb 'm compleet in 155 uur, en dat is incl. campaign. Beetje letten op de challenges en rerollen als ze niet passen bij je speelstijl.

De squad lead heeft een 1 voor z'n naam en kan orders geven. Maar volgens mij is het niet meer zo nuttig als in eerdere battlefields.

• kevz
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 16:06:
Zo lastig is battlepass toch niet? Heb 'm compleet in 155 uur, en dat is incl. campaign. Beetje letten op de challenges en rerollen als ze niet passen bij je speelstijl.

De squad lead heeft een 1 voor z'n naam en kan orders geven. Maar volgens mij is het niet meer zo nuttig als in eerdere battlefields.
Ik dacht dat de nummers niet uit maakte, het is het icoontje. 3 mensen hebben een rondje en 1 persoon heeft een soort plusje, dat is je squad leader. Maar sowieso, dat hele systeem is inderdaad een beetje verdwenen. De game neemt het ook over als je niks doet, en eerlijk gezegd doe ik er zelf ook zelden wat mee, maar ook dat is een beetje een kip/ei verhaal. Als de game alles voor je doet dan wen je er ook niet aan. BF6 is wel degelijk flink versimpeld op die manier, en is dus wat meer als kip zonder kop rondrennen dan oudere titels.

En toch blijft ik het opstarten, al vloekend naar mijn beeldscherm want deze game is crack 8)7

Mijn YouTube

• Chelseamarre123
SayWhatAgain! schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 16:06:

155 uur is natuurlijk meer dan gemiddeld he :9 8)7

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:47

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Chelseamarre123 schreef op dinsdag 30 december 2025 @ 16:28:
[...]

155 uur is natuurlijk meer dan gemiddeld he :9 8)7
Geen idee wat het gemiddelde is :P Zit ook nog een uurtje of 20 campaign bij.

• dangerpaki
Ik hoop nog steeds dat ze een classic map pakket uitbrengen met (voor mij dan) klassieke maps zoals metro en locker. Dat zou echt heel gaaf zijn.

Weet er iemand trouwens of je zoals in BF4 gewoon zelf kunt spotten door op een knop te drukken? Krijg dat niet voorslaat op de PS5.

[ Voor 31% gewijzigd door dangerpaki op 30-12-2025 19:31 ]

Pagina: 1 ... 75 76 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.