Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:26
AMDLegion schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:55:
[...]

Zelfde hier, speel normaal alleen cod maar word moe van de slechte releases de laatste jaren.

BF6 speelt heerlijk en ik kan niet eens iets verzinnen om het beter te maken, perfecte game voor mij geworden.

Ik speel ook vooral kleine modes zoals TDM, Domination, Sabotage en Strikepoint vooral.
Maar ook conquest en escalation vind ik leuk.
Leuk om te horen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:44
Ik ben op het moment helemaal weg van Gauntlet,wat speelt dat heerlijk weg als je goed samenwerkt met je team.
Elke ronde wat anders doen geeft een fijne afwisseling die ik miste bij een battle royale game.
DoubleDutch schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:39:
Ik ben op het moment helemaal weg van Gauntlet,wat speelt dat heerlijk weg als je goed samenwerkt met je team.
Elke ronde wat anders doen geeft een fijne afwisseling die ik miste bij een battle royale game.
Dit! De rondes duren ook niet al te lang en bij goed samenwerken verdien je ook nog veel XP. Tijdens een Double XP weekend moet je dit vooral gaan spelen en dan gooi ik er zelf nog een extra Double XP tegenaan. Krijg je met een potje vaak 100-200k XP, als je goed bent met je squad en veel doet vaak 150k+.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:44
RobinNL schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:39:
[...]

Dit! De rondes duren ook niet al te lang en bij goed samenwerken verdien je ook nog veel XP. Tijdens een Double XP weekend moet je dit vooral gaan spelen en dan gooi ik er zelf nog een extra Double XP tegenaan. Krijg je met een potje vaak 100-200k XP, als je goed bent met je squad en veel doet vaak 150k+.
Wanneer is de volgende Double XP weekend?

Xbox: Virgo Mossel

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:25
RobinNL schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:39:
[...]

Tokens inzetten bij een XP weekend werkt toch niet?

Hoe zit het met de wapens in gaunlet in vergelijking met gewone MP? Welke zijn daar best aangezien de TTK langer is
VirgoMossel schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:46:
[...]

Geen idee, moet je social media of de Discord van Battlefield in de gaten houden.
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:51:
[...]

Hoe zit het met de wapens in gaunlet in vergelijking met gewone MP? Welke zijn daar best aangezien de TTK langer is
Hier leek het wel te werken. Zonder een token in te zetten kreeg ik 60-80k XP tijdens Double XP. Met een token ging ik een aantal keer over de 150k XP heen.

Maar ik heb gelezen dat er wel een limiet zit aan het XP wat je per dag kan verdienen, die ligt net boven de 1 miljoen dacht ik.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Kun je eigenlijk een challenge van een eerdere week rerollen?

XBL: theArthurrrr

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:41
DeWaanzin schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 14:10:
Kun je eigenlijk een challenge van een eerdere week rerollen?
Ja.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:05
VirgoMossel schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:46:
[...]

Dit weekend 28 nov - 1 dec

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:44
Oh nice!

Xbox: Virgo Mossel

• DoubleDutch
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:51:
[...]

Ik gebruik gewoon mijn vaste wapens die ik ook in de MP gebruik,je hoeft niet opzoek te gaan naar wapens maar je maakt net als in de MP voor het potje je keuze. 👍🏻

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:38

rCk

Ik speel vaker de "normale" gamemodi, maar wanneer ik Gauntlet of Redsec speel, moet ik elke keer zo enorm wennen aan de hoeveelheid kogels je nodig hebt om mensen te downen. Terwijl ik, zoals ik hier eerder ook al las, vaak erg snel dood ben.
Zal waarschijnlijk wel een skill issue zijn, maar ik speel dan liever met een LMG dan met een AR of SMG op die modes.

Wanneer ik dan weer met een AR op een normale game mode speel gaat het ineens wel goed :+

• DoubleDutch
rCk schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 16:23:
Ik speel vaker de "normale" gamemodi, maar wanneer ik Gauntlet of Redsec speel, moet ik elke keer zo enorm wennen aan de hoeveelheid kogels je nodig hebt om mensen te downen. Terwijl ik, zoals ik hier eerder ook al las, vaak erg snel dood ben.
Zal waarschijnlijk wel een skill issue zijn, maar ik speel dan liever met een LMG dan met een AR of SMG op die modes.

Wanneer ik dan weer met een AR op een normale game mode speel gaat het ineens wel goed :+
Heeft natuurlijk te maken met de body armor die de tegenstander extra hp geeft.
Heb wel door dat dat je met burst schieten meer damage doet en maakt niet uit of je een AR of LMG gebruikt.
Is wel even wennen,CQ dan hou je de knop ind snel vast,maar op afstand probeer maar eens kort achterelkaar te klikken/drukken je zult snel merken dat je meer damage doet. 👍🏻

• Chelseamarre123
DoubleDutch schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 15:34:
[...]

Ik gebruik gewoon mijn vaste wapens die ik ook in de MP gebruik,je hoeft niet opzoek te gaan naar wapens maar je maakt net als in de MP voor het potje je keuze. 👍🏻
Ik bedoel meer dat de wapens dezelfde damage doen in MP en in BR/Redsec.

In warzone was dit compleet anders, ook mede door de hogere TTK zijn andere wapens misschien beter in redsec

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:44
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 18:22:
[...]

Ik bedoel meer dat de wapens dezelfde damage doen in MP en in BR/Redsec.

In warzone was dit compleet anders, ook mede door de hogere TTK zijn andere wapens misschien beter in redsec
Ik zou iig de wapens die wat accurater zijn eerder pakken ipv een SCW-10 met kleinere mag, die extra kogels heb je nodig tegen de armor plates. De meeste guns die op midrange heel goed werken zijn meestal koning, maar voor zover ik weet zijn er geen alternatieve wapen-stats voor de BR/Gauntlet. Het is puur alleen de toevoeging van armor. En hoe de armor plates exact werken ben ik ff kwijt maar het is een combinatie van 20hp per plate en ook % damage reduction als je ze hebt. Dus ondanks dat je dan maar 140hp+dmg reduction hebt lijkt de TTK ongeveer 2x langer, dus alles wat een 4 bullet kill is word dan 8, vandaar ook dat een extended mag erg handig is.

edit; Heb echt weer rare kuren met deze game, weer 40 fps verdwenen (130-140 naar ~100), frametime beroerd, zelfs keyboard input lijkt ie soms te negeren. Misschien ben ik de enige maar de game is onspeelbaar. Dacht dat het trucje om dezelfde map te blijven spelen wel zou blijven werken, maar toch niet.

[ Voor 13% gewijzigd door kevz op 28-11-2025 21:28 ]

Mijn YouTube

Informatie over het cheatgehalte in Battlefield 6: Battlefield 6 - Anticheat Update - Season 1
We’re proud to share that ~98% of all matches were fair and free of cheater impacts during the week following launch — meaning our average Match Infection Rate (MIR) was ~2%. That means almost every player who jumped into the Battlefield enjoyed a level playing field.

• Chelseamarre123
Komt overeen met wat ik ervaar, amper tot nooit het gevoel dat er cheaters zijn.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:05
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 21:01:
[...]

Komt overeen met wat ik ervaar, amper tot nooit het gevoel dat er cheaters zijn.
Ik had er afgelopen weekend 2 in 1 potje. Zaten in mijn team. Liepen zo door muren, gebouwen, rotsen etc heen.

Uiteraard gerapporteerd en de overige spelers geattendeerd. Desbetreffende spelers zelf vonden het prachtig.. zielige figuren.

Zero.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:41
Ik zit te grinden op revives en moet nog wat sniper kills zodat ik alle achievements heb. Als niemand een tank uitschakelt switch ik uiteraard naar engineer. Dat ding schoot me twee keer af en toen had ik de juiste plek gevonden. Drie Rpg's en tank dood. 6 kills in één. Ik lachte me een breuk om deze touringcar kill en ging weer reviven op de objective (had er 61 in een potje 'echte' Breakthrough :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 28-11-2025 21:41 ]

Pagina: 1 ... 72 73 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.