Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gixxer27 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:31:
[...]

Dit had je in het verleden ook wel in BF3/4 maar veel minder dan nu, en wat jij zegt is idd die COD mentaliteit dat k/d en kills maken belangrijker is dat BF spelen zoals de bedoeling is.
Hopelijk word het wat minder als de nieuwe COD BO7 uit is O-)
Ik kijk soms zelf ook wel naar m'n k/d, maar ik ga niet tijdens zo'n potje op het dak campen. Gewoon vol PTFO!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:13
Speel altijd objective en mn KD is 1.2.. Niet al te best maar ik probeer me er maar niet al te druk om te maken :)

Ben 41 en ook wel andere dingen om me druk over te maken hehe :D

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:40

HugoBoss1985

Xenotech

Dennisdn schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:43:
[...]

Zit inderdaad verschil in met vorige delen. In een tank moet je in bochten wat langzamer gaan rijden. Als je het gas te stevig indrukt en een bocht neemt heeft ie de draaicircel van een boot.
Dat is met Battlefield 4 precies hetzelfde wanneer je met "shift" extra gas geeft (met een tank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:20
Ik heb een k/d van 1.03 maar dat is voor mij nu echt een nutteloze stat die alleen maar leuk is voor je ego imh, een stat als obj. capped enz zou veel nuttiger zijn ipv daarvan.

Mijn fav. class atm is engineer op de meer open maps en assault/supply op de meer urban, recon speel ik eigenlijk nooit alleen af en toe voor wat afwisseling en zelfs dan zijn de meeste "long kills" iets van 100/150m.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
HugoBoss1985 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:48:
[...]

Dat is met Battlefield 4 precies hetzelfde wanneer je met "shift" extra gas geeft (met een tank).
Klopt, echter was de tank wel een stuk gemakkelijker te sturen, nu is het zo de tank inderdaad de draaicirkel heeft van een olietanker met de boost aan. Wel heb ik het idee dat de boost heviger is dan in BF 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:38
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die eerst netjes de Singeplayer heeft gedaan. Dat was (zoals verwacht door de reviews) best aardig en lekker om er in te komen. Alleen het einde is wat gek/abrupt, net alsof er nog een vervolg komt.

Daarna drie potje Multiplayer gedaan, toevallig allen Deathmatch. Niet mijn favoriet, werd dan ook tig keer afgeknald maar uiteindelijk wel alle drie de potjes gewonnen en afgesloten met een K/D van 1,12.
Niet gek voor iemand die zijn laatste shooter een paar jaar geleden heeft gespeeld :)
Verder interesseert de K/D mij echt helemaal niets. Ik wil gewoon lekkere, gelijkwaardige, potjes spelen.

Verder nog even verdiepen in de instellingen en multiplayer eens op een lekker grote map met voldoende chaos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-10 16:31
VirgoMossel schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:37:
[...]

Heb je hier nu de battle pass voor nodig? En zo niet, wat zijn de extra's dan?
De battlepass gaat iets van 4 reward "paden" hebben en als je ze allemaal gecomplete hebt gaat de 5e open. En in deze battlepass zitten volgensmij rewards voor voor alle spelers en extra rewards voor de phantom edition spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-10 15:22
goosche schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:39:
[...]

Nee geen pas voor nodig. Volgende week 1 map en 2 guns en volgende maand 1 map 1 gun en een gadget en skins. En 2 nieuwe modes.
Wat voor zin heeft het dan om het battle pass te nemen?

Xbox: Virgo Mossel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-10 16:31
VirgoMossel schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 10:34:
[...]

Wat voor zin heeft het dan om het battle pass te nemen?
Voornamelijk voor de extra rewards (skins, xp boosts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:59:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die eerst netjes de Singeplayer heeft gedaan. Dat was (zoals verwacht door de reviews) best aardig en lekker om er in te komen. Alleen het einde is wat gek/abrupt, net alsof er nog een vervolg komt.

Daarna drie potje Multiplayer gedaan, toevallig allen Deathmatch. Niet mijn favoriet, werd dan ook tig keer afgeknald maar uiteindelijk wel alle drie de potjes gewonnen en afgesloten met een K/D van 1,12.
Niet gek voor iemand die zijn laatste shooter een paar jaar geleden heeft gespeeld :)
Verder interesseert de K/D mij echt helemaal niets. Ik wil gewoon lekkere, gelijkwaardige, potjes spelen.

Verder nog even verdiepen in de instellingen en multiplayer eens op een lekker grote map met voldoende chaos :)
De singleplayer was idd een beetje apart. Er gebeurt iets groots en het lijkt vrij makkelijk te zijn 'opgelost'.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:12
Gixxer27 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 09:21:
Je merkt vaak van match naar match of je met een hoop COD minded spelers in een team zit of meer old skool BF spelers, had gister een pot waar iedereen een beetje lone wolf in het rond aan het rennen was van flag naar flag en niet obj. verdedigde op een paar na (dikke loss dus |:( ), de pot daarna zat ik een een team waar mijn squad en iig nog 1 andere duidelijk wel de obj. speelde en dus een dikke win aangezien er bij de tegenpartij meer snipers als wat anders zat.

Dit is eigenlijk mijn grootste irritatie dat door een hoop COD streamers en spelers je eigenlijk niet meer de matches hebt zoals je die in BF3/4 had, ja ook daar had je wel eens een keertje een team wat alleen maar aan het rondrennen was maar dat was af en toe een keer nu is het helaas de norm lijkt wel.

Verder vermaak ik me er prima mee en al helemaal als ik met een groep vrienden op discord lekker een avondje los kan gaan >:)
Meer mensen ergeren zich aan het feit dat men niet voor de objectief gaan, maar dat ze dood leuk boter kaas en eiren zitten te spelen of kunst maken op muren.

https://nl.ign.com/battle...t-ze-voor-objectives-gaan

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
Buizerd__NL schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:21:
[...]

Meer mensen ergeren zich aan het feit dat men niet voor de objectief gaan, maar dat ze dood leuk boter kaas en eiren zitten te spelen of kunst maken op muren.

https://nl.ign.com/battle...t-ze-voor-objectives-gaan
Ja dat was leuk voor eventjes maar nu word het gedaan voor de clicks zeg maar |:(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:01

Phydomir

Dennis

Ik heb wel het idee dat het "der servers zitten vol met CoD spelers die alleen maar voor de k/d ratio gaan" behoorlijk wordt overdreven. Of dat er in ieder geval met een roze bril naar eerdere delen wordt gekeken. Van de Battlefield delen heb ik vooral 1942, 3 en 4 gespeeld maar daarin zag je exact hetzelfde als nu hoor. Een handje vol spelers die eigenlijk deathmatch zouden moeten gaan spelen, maar het merendeel focused toch wel op de objectives. In ieder geval in de modi die ik voornamelijk speel, Escalation en Conquest.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:42
Phydomir schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:30:
Ik heb wel het idee dat het "der servers zitten vol met CoD spelers die alleen maar voor de k/d ratio gaan" behoorlijk wordt overdreven. Of dat er in ieder geval met een roze bril naar eerdere delen wordt gekeken. Van de Battlefield delen heb ik vooral 1942, 3 en 4 gespeeld maar daarin zag je exact hetzelfde als nu hoor. Een handje vol spelers die eigenlijk deathmatch zouden moeten gaan spelen, maar het merendeel focused toch wel op de objectives. In ieder geval in de modi die ik voornamelijk speel, Escalation en Conquest.
Hoort gewoon bij het begin van het spel. Op den duur passen deze spelers of hun speelstijl aan of ze gaan terug naar COD. Dan zal je zien dat veel meer mensen objective based gaan spelen. Geef t tijd

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:40
Stronkie schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:42:
[...]

makes me wonder hoe je alleen maar DIE map speelt..

Servers zitten op rotatie toch?
Ik zoek via de server browser, en selecteer alleen Firestorm. Ik had ook verwacht dat ik dan na het potje misschien in een andere map terecht zou komen, maar nee het potje daarna is weer gewoon firestorm, dikke prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FenF
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 23-10 11:40
Ik krijg de settings qua schieten en bewegen niet goed lijkt het. Speel op de PS5 maar als ik het vergelijk met BO6 lukt het mij gewoon niet om snel en precies te schieten. Het loopt gewoon niet lekker. Zit te klooien in de settings maar blijft behelpen. Paar keer settings overgenomen van Youtube ofzo maar dat verandert niet veel. Als ik dan overschakel naar BO6 speelt dat veel soepeler/makkelijker. Misschien kwestie van wennen maar moet wel beter worden anders speel ik het niet meer. Erg persoonlijk natuurlijk maar iemand suggesties qua settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
FenF schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 11:40:
Ik krijg de settings qua schieten en bewegen niet goed lijkt het. Speel op de PS5 maar als ik het vergelijk met BO6 lukt het mij gewoon niet om snel en precies te schieten. Het loopt gewoon niet lekker. Zit te klooien in de settings maar blijft behelpen. Paar keer settings overgenomen van Youtube ofzo maar dat verandert niet veel. Als ik dan overschakel naar BO6 speelt dat veel soepeler/makkelijker. Misschien kwestie van wennen maar moet wel beter worden anders speel ik het niet meer. Erg persoonlijk natuurlijk maar iemand suggesties qua settings?
BF speelt gewoon anders dan CoD. Je kunt veel beter richten en schieten terwijl je beweegt in CoD dan in BF (dropshotten in Cod is een fluitje van een cent, in BF kan het eigenlijk niet buiten toevallig raak schieten). Is geen bug maar een andere type gameplay.

Ik klooi in CoD best veel met settings. In BF verander ik eigenlijk niks behalve al die motion blur ongein uitzetten en fov verhogen. Op Xbox overigens.

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 23-10-2025 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:10
Klopt zeker wat je zeg, heb daar zelf ook de meeste moeite mee, de bewegingen zijn heel anders, eigenlijk realistischer dan cod maar tegelijkertijd moeilijker. Bo6 speelt heel soepel en dat ga je nooit krijgen in battlefield.
Zeker met close combat leg je het af, kogels gaan alle kanten op behalve die goede.
Tja het is wat het is

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:17
Lol, mensen die denken dat het aan BF ligt.
Misschien ligt het wel aan cod....
Als je verkleed als een Furry, bunny hoppend, dolphin divend iedereen wil laseren, moet je gewoon cod blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

Ik speel nu wat vaker Assault en Recon.

Assault met een AR en DRM en die grenade launcher. Recon met SMG, recon drone en laser tag.

Was helemaal vergeten dat je met Assault sneller een vlag capt. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-10 13:16
Hebben ze Initiation Breakthrough verwijderd?
Ik speelde dat om een beetje gevoel te krijgen met verschillende wapens/attachments voordat ik een 'normale' pot opzocht, maar gisteravond is 'ie ineens (na een match) uit m'n lijst verdwenen..
Reboot/etc/etc heeft niets uitgemaakt en volgens mij is het ook geen rank-issue (gezien ik eigenlijk altijd wel mensen in die lobbies had van rank 30/40/50+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Het ligt niet aan de settings, het ligt eraan als je rent en je komt iemand tegen, dan zit er een straf op om te mogen schieten. BF6 is geen COD, dus slide cancel werkt niet in BF6, dan staat de dood op je geschreven als je iemand tegen komt.

Kijk deze video maar eens.

[ Voor 5% gewijzigd door Buizerd__NL op 23-10-2025 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

DeEeekhoorn schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 13:08:
Hebben ze Initiation Breakthrough verwijderd?
Ik speelde dat om een beetje gevoel te krijgen met verschillende wapens/attachments voordat ik een 'normale' pot opzocht, maar gisteravond is 'ie ineens (na een match) uit m'n lijst verdwenen..
Reboot/etc/etc heeft niets uitgemaakt en volgens mij is het ook geen rank-issue (gezien ik eigenlijk altijd wel mensen in die lobbies had van rank 30/40/50+)
Ik dacht dat initiation alleen tot een bepaalde rank kon, tijdens de beta dacht ik level 15. Wellicht dat de mensen die je zag onderdeel waren van een party en dat de party lead het nog wel kon starten.. Natuurlijk voornamelijk speculatie aan mijn kant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-10 13:16
Ircghost schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 13:12:
[...]

Ik dacht dat initiation alleen tot een bepaalde rank kon, tijdens de beta dacht ik level 15. Wellicht dat de mensen die je zag onderdeel waren van een party en dat de party lead het nog wel kon starten.. Natuurlijk voornamelijk speculatie aan mijn kant!
Hij is bij mij ergens tussen rank 20 en 21 verdwenen gisteravond, ik dacht dat het er misschien ook aan kon liggen dat ze de xp/bot-farm-lobbies aangepakt hebben en dat deze mode een soort 'collateral damage' is geworden..

Fair point trouwens met de mogelijke rank van party lead tov de andere members.. Straks eens kijken of ik dat kan testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10:50
Klopt, in cod is alles veel vloeiender en beweeg je makkelijker. Bf6 is een pak stroperiger en je kan je veel klooien met de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroopwafel57
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 23-10 13:28
Medegamers.
Zou iemand een lijstje kunnen plaatsen v.w.b. de beste wapens,rang en instellingen. Ik zie ( nu al) door de bomen het bos niet meer. Tevens heb ik het idee dat nieuwe wapens/ instellingen weinig toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stroopwafel57 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 13:20:
Medegamers.
Zou iemand een lijstje kunnen plaatsen v.w.b. de beste wapens,rang en instellingen. Ik zie ( nu al) door de bomen het bos niet meer. Tevens heb ik het idee dat nieuwe wapens/ instellingen weinig toevoegen.
Het ligt er ook maar net aan wat je fijn vindt en welke mode je speelt. Ik speel zelf vooral met de AK-205 (vanaf lvl 22). Dat wapen gebruik ik vooral voor kleine afstanden. De P90 (in-game naam is anders) kies ik vooral voor CQC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:05
Zijn er hier mensen die de eerste Support Assignment volbracht hebben?

Je moet voor 5000hp Teammates healen, maar zodra ik een supply crate neer gooi gaat de teller niet omhoog.
Om een of andere reden staat deze nu op 1376, maar hoger komt deze niet.

Als main support wil ik ook graag alle assignments halen, maar dat lijkt nu niet te lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Pannekook schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 13:40:

Je moet voor 5000hp Teammates healen, maar zodra ik een supply crate neer gooi gaat de teller niet omhoog.

Als main support wil ik ook graag alle assignments halen, maar dat lijkt nu niet te lukken.
Tip: Wanneer je iemand revieved of is revieved gooi dan een supply/medic ammo neer. Want dan gaat de heal wel omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Heal en supply crate zijn niet hetzelfde, je gebruikt die wel om de heal te activeren, maar als je teamgenoten vol health zijn, dan deel je wel ammo, maar heal je niets. Dus eigenlijk moet je niet vol reviven en dan die crate neer gooien. Hier gaat hij ook echt maar mondjesmaat omhoog.

[ Voor 3% gewijzigd door Phydomir op 23-10-2025 13:54 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 09:04

Jep heb hem gehaald maar duurde wel heel erg lang. Volgens mij ging het beste om deze neer te gooien nadat je mensen revived (of je ziet dat mensen HP missen tijdens een gevecht). Hele vervelende challenge, ben ook echt alleen maar aan het focussen op revives en heals om die dingen te halen haha. Gelukkig helpt dat het team juist heel goed, maar wel blij dat ik die in elk geval gehaald heb. Moet nog iets van 20 revives en dan heb ik eindelijk Fire Support vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:05
Dat is het probleem, het gaat om een of andere reden gewoon niet omhoog.
Ook al zie ik de healtbar door de crate gevuld worden (logisch dat die niks doet bij volle health).

Echter wordt het niet opgeteld bij de assignment.

Maar gezien Daan0s hem op deze manier gehaald heeft, ga ik er voorzichtig vanuit dat het een bug is.

Dan maar gewoon met defibs op en neer blijven rennen...is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:27
Pannekook schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 14:40:
Dat is het probleem, het gaat om een of andere reden gewoon niet omhoog.
Ook al zie ik de healtbar door de crate gevuld worden (logisch dat die niks doet bij volle health).

Echter wordt het niet opgeteld bij de assignment.

Maar gezien Daan0s hem op deze manier gehaald heeft, ga ik er voorzichtig vanuit dat het een bug is.

Dan maar gewoon met defibs op en neer blijven rennen...is ook leuk.
Ik heb het zelf niet expliciet getest, maar een aantal gebruikers (o.a. hier) beweren dat deze enkel en alleen healing van squadmates registreert.

Links- of rechtsom zijn veel challenges in ieder geval bugged.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 09:36
Join the cause!

Elke support/ medic gaat spelers die niet normale skins gebruiken (en dus kopen) niet meer reviven vanaf 28 oktober 2025.

Vote with your defibs: if they dress like a clown, leave em down!

— via reddit, vond hem wel mooi!

[ Voor 3% gewijzigd door rekeewt op 23-10-2025 15:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:18

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

On_E schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 13:03:

Was helemaal vergeten dat je met Assault sneller een vlag capt. :)
LOOOL Today I learned ... na tig uren

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-10 16:52
Stronkie schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:42:
[...]

makes me wonder hoe je alleen maar DIE map speelt..

Servers zitten op rotatie toch?
Op de XSX ga ik naar multiplayer en dan custom search. Daar stel je in wat en waar je spelen wilt.

Ik hoop dat met het begin van S1 meteen een hoop aangepakt wordt. Hitregistratie, zichtbaarheid van spelers (bekend issue), spawnselectie (lijkt me simpel op te lossen door het selectiekruis stroperig te maken) en de assignements aanpakken. Die laatste zijn deels bugged en om ze realistischer te maken heb je echt geen maand nodig. Kwestie van data bekijken en getallen veranderen.
Ook casual spelers moeten alle wapens en gadgets kunnen krijgen. En van de twee wapens die ik nu vrijgespeeld heb is enkel de LMG een fijn wapen, de DMR zou volgens de specs de beste moeten zijn maar is juist de minste van de vier DMR’s. Het is dus niet eens altijd de moeite om er tijd aan te besteden.

Support assignment is bugged maar het is mij wel gelukt. Door het reviven en een heathpack te gooien ging het best snel, als het niet bugged was. Ik heb daarvoor breakthrough gespeeld. Ik moet nu 200 revives doen om de tweede supportspec vrij te spelen,maar dat is lastig omdat er steeds meer spelers meteen voor respawn kiezen.

quote]rekeewt schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:11:
Join the cause!

Elke support/ medic gaat spelers die niet normale skins gebruiken (en dus kopen) niet meer reviven vanaf 28 oktober 2025.

[/quote]

Zijn er nog die een revive willen hebben?

[ Voor 13% gewijzigd door Lekker Ventje op 23-10-2025 15:15 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
rekeewt schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:11:
Join the cause!

Om die grounded skin? lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
Slippery slope noemen ze zoiets, wacht maar…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 10:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QcZcSDgl4b5GSsijBzD2z6WAGl4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KK53FTjGhYO6hBlCrGOw9npF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:09
rekeewt schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:11:
Join the cause!

Hopelijk maken ze de betaalde skins dusdanig opvallend zodat je de COD spelers makkelijker kuns spotten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
rekeewt schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:19:
[...]

ok.

(daar laat ik het maar ff bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:42
Ricmaniac schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:13:
[...]

LOOOL Today I learned ... na tig uren
Serieus? Heeft die class toch nog nut!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:07
rekeewt schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:19:
[...]

Aan de ene kant heeft EA/DICE al bewezen hun beloften niet waar te maken met de veranderingen van Portal XP, en in het verleden heeft EA al genoeg belooft/gelogen voor launch om iets na launch weer ondersteboven te gooien. Aan de andere kant ga ik niet wakker liggen van deze 'super crazy skins', het ziet er nog steeds redelijk neutraal uit. Maar het opent wel de deur om volledig CoD/Fornite te gaan en het is duidelijk dat EA constant aan het zoeken is om meer geld te slaan uit de Battlefield franchise, daar kunnen we niet om heen.

Overigens stellen boycots niets voor, die doen echt letter zelden wat nuttigs op deze grote schaal met giganten als EA Games, maar ik hou je niet tegen ofzo hoor, go for it :P

Mijn YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Ik kan helemaal niks met B6, wat een anticlimax cheaters all over the place, hitreg is waardeloos de engine is veel te stug en stroperig.

Allemaal pro spelers die nooit missen behalve ik. Mijn KD is dan ook 0.4 :)

Geen wonder dat 250.000 spelers er al mee gestopt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBaroN
steefje schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:32:
[...]

Eerder had recon de deploy beacon als gadget, die heeft assault nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

steefje schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:32:
[...]

Je kunt ook je shotgun ruilen voor een DMR bv.
Jammer alleen dat die spawn beacon achter een challenge zit, met die er standaard bij is Assault een prima keuze.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gixxer27
RoaDHouse schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:47:
Ik kan helemaal niks met B6, wat een anticlimax cheaters all over the place, hitreg is waardeloos de engine is veel te stug en stroperig.

Sorry hoor maar cheaters all over the place is best wel gelul, heb er nu aardig wat uurtjes inzitten en kan de mensen waarvan ik twijfel of ze helemaal eerlijk zijn op 1 hand tellen.

En het is geen COD nee maar zover als ik het gevoel heb ik het helemaal niet stug en stroperig maar eigenlijk nog een stapje te snel, het tempo zou in mijn ogen nog zeker een stapje lager mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:40
Gixxer27 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:51:
[...]

Sorry hoor maar cheaters all over the place is best wel gelul, heb er nu aardig wat uurtjes inzitten en kan de mensen waarvan ik twijfel of ze helemaal eerlijk zijn op 1 hand tellen.

En het is geen COD nee maar zover als ik het gevoel heb ik het helemaal niet stug en stroperig maar eigenlijk nog een stapje te snel, het tempo zou in mijn ogen nog zeker een stapje lager mogen.
Ik vind hem juist ook heerlijk soepel spelen. Cheaters heb ik ook totaal nog niet gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViPER_DMRT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:57

ViPER_DMRT

Kung-Foo !

Ze zijn ook kleiner, 1 van de zaken in 2042 was dat ze veel spelers kwijt raakte die 80% van de avond aan het rennen / rijden waar naar de gevechten. (Even alle andere flaws daar gelaten dan) Deze keuze was bewust. Of het de juiste is zal moeten blijken, maar het pakt prima uit zover.

Voor de wat meer tactical shooters zul je echt naar de Grey Zone's moeten afwijken, maar die hebben ook hun issues ;) Trust me. Als ik terug mag blikken op 25-+ gaming zullen de *clusterf*ck* stairs van Metro in BF4 altijd weer naar boven komen for some reason ;)

How many of you believe in telekinesis? Raise my hand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
Gixxer27 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 15:51:
[...]

Net waar je over spreekt. Soms kunnen animaties wat lang duren of clunky aanvoelen (vaulten over objecten of door ramen en je kan tijdelijk niet vrij rondkijken) maar soms ook gewoon inputs die niet lijken te registreren, dus dat zal eerder met wat bugs te maken hebben. Verder is de game over het algemeen wel behoorlijk vlot zeker tov oudere Battlefields, en TTK is kort in de handen van iemand met skill. Ik gooi het nogmaals maar even neer, maar je kan in deze game niet vol auto blijven schieten op alle afstanden (ook afhangende van het wapen uiteraard). Ook zijn er een aantal accuracy penalties die niet zo erg vanzelf spreken. Ik meen dat hoe meer je beweegt tijdens het schieten des te inaccurater ben je. Ook is er verschil tussen staan/bukken/liggen. Dus het kan even duren voordat je het gevoel voor BF6 opgebouwd hebt, zeker als je constant wisselt van klasse/wapens, want LMG's / SMG's / AR's / Carbine's hebben allemaal hun eigen 'quirks'.
Verder zelf ook nog geen cheaters tegen gekomen geloof ik, wel mensen die duidelijk skills hebben. Er was 1 uitzondering van iemand die wel heel snel 90 graden draai maakte en schoot voordat ik dat deed terwijl hij een gratis kill was voor mij, maar dat was dan ook wel 1 persoon in 50 uur.

Ik heb geleerd dat je met OBS ook dezelfde functionaliteit als Shadowplay kan gebruiken en dat kost amper gpu/cpu power dus ik had wat clipjes opgeslagen van de sommige deaths waarvan ik dacht, klopt dat allemaal wel? Maar het blijkt dat bloom (steeds inaccurater worden hoe langer je full auto schiet) echt een sterk effect heeft :+

Imgur re-encode haalt de kwaliteit echt flink naar beneden, maar op halve snelheid zie je dat ik toch 11 kogels schiet en slechts 3 raak in full auto terwijl de crosshair op de enemy blijft, wellicht als ik even 0.1s muis 1 losliet en weer verder ging had ik hem wel kunnen hebben. SCW-10 is wel een beest, super accuraat alleen je hebt lv25 nodig voor de 25 kogel mag ipv 15...
https://imgur.com/a/VIt3pcD

[ Voor 7% gewijzigd door kevz op 23-10-2025 16:16 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-10 21:16

Het probleem is en blijft altijd jammer met dit soort spellen dat je in lobbies komt met min. lvl 30 spelers...
Die hebben dan al de beste wapens, beste stuff en meer training.
Als je met beginnende spelers speelt, loopt alles een pak vlotter. Ik blijf het jammer vinden dat ze daar nog steeds geen rekening mee houden.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DeBaroN

Ok, doei :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Boermansjo schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 16:19:
[...]

Het probleem is en blijft altijd jammer met dit soort spellen dat je in lobbies komt met min. lvl 30 spelers...
Als je met beginnende spelers speelt, loopt alles een pak vlotter. Ik blijf het jammer vinden dat ze daar nog steeds geen rekening mee houden.
Ja eens mensen met hogere lvls hebben meer attachments maar het is niet zo dat er een absolute GOD tier wapens zijn, speel zelf (lvl 15) nog met de M433 op assault en heb niet het gevoel dat ik zwaar in het nadeel ben.
Verder is het grotendeels map kennis denk ik en ook welke game mode je speelt en het belangrijkste of je in een squad/team zit wat wel of niet de objective speelt en of je met je guns niet altijd full auto de hoek om loopt zeg maar :P de wapens hebben nu eenmaal meer recoil/bloom enz dus het is geen laser en al helemaal niet op langere afstanden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Gixxer27 op 23-10-2025 16:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Dat andere spelers goed/beter zijn zegt niet gelijk dat het cheaters zijn ;) Ik ben zelf nog geen cheaters tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
Ik kwam maar 1x een cheater tegen. Dat hij een private profile had bevestigde dit voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-10 16:52
Boermansjo schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 16:19:
[...]

Level zegt helemaal niets. Ik ben lvl 68 maar heb enkel van LMG en DMR enkele mastery lvl 10/20+ wapens waarbij je sommige attachments al vroeg vrijspeelt die niet meer veranderd worden. Het blijft vooral een skill verhaal, zoveel verschil maken de attachments niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Superman schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 16:52:
Ik kwam maar 1x een cheater tegen. Dat hij een private profile had bevestigde dit voor mij.
Had toch een clipje gevonden van gisteravond toevallig waar ik een vraagteken bij zette. Ja, ik kroop langzaam om de hoek en reageerde wat traag, maar om in 1 frame 90 graden te draaien en alles te raken EN dat teammaatje dat er naast stond ook snel om te leggen, moest ik even op 'save clip' drukken :P
Dit is overigens niet 100% proof ofzo hoor, kan letterlijk skillz zijn en evt wat server lag er boven op ofzo.
Kan zijn naam ook niet vinden op tracker.gg maar er zit een vreemd/onbekend icoontje in dus dan word het moeilijk.

Dit keer maar op YT want dan kan je toch wat meer zien:
YouTube: Cheating or just skills [Replay 2025 10 23 02 45 25]

[ Voor 14% gewijzigd door kevz op 23-10-2025 16:57 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
kevz schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 16:54:
[...]

Had toch een clipje gevonden van gisteravond toevallig waar ik een vraagteken bij zette. Ja, ik kroop langzaam om de hoek en reageerde wat traag, maar om in 1 frame 90 graden te draaien en alles te raken EN dat teammaatje dat er naast stond ook snel om te leggen, moest ik even op 'save clip' drukken :P
Dit is overigens niet 100% proof ofzo hoor, kan letterlijk skillz zijn en evt wat server lag er boven op ofzo.
Kan zijn naam ook niet vinden op tracker.gg maar er zit een vreemd/onbekend icoontje in dus dan word het moeilijk.

Kon je niet ingame zijn profile zien? Standaard is het op public maar een cheater zal het op private zetten om zijn k/d te verhullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:30
[...]

dat lijkt me geen cheaten, er is een keybind waarmee je in 1 keer 180 graden kan draaien. Kun je zelf ook instellen in de keybind settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Superman schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:10:
[...]

Kon je niet ingame zijn profile zien? Standaard is het op public maar een cheater zal het op private zetten om zijn k/d te verhullen.
Niet eens aan gedacht in het moment haha. Er zit ook zo'n rare blok met X er in voor zijn naam dus dan valt er niks meer te vinden neem ik aan.
robinez schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:10:
[...]

dat lijkt me geen cheaten, er is een keybind waarmee je in 1 keer 180 graden kan draaien. Kun je zelf ook instellen in de keybind settings.
Mwah denk niet eens dat dat het is hoor, gewoon hoge muis snelheid en goede reactiesnelheid. Nogmaals ik vond het een twijfelmomentje maar ik reageerde zelf ook traag. Dat wapen werkt niet in hipfire (TR-7 Assault Rifle) dus ADS was nodig maar dan nog zat ik te dagdromen denk ik O-)

Echt meer extremer dan dat heb ik geloof ik niet gezien. Sowieso geen extreem overduidelijke cheaters die het hele enemy team omlegt in 1 mag. Wellicht zijn ze er wel maar een stuk subtieler, en de cheatmakers moeten wat meer hun best doen tegen de kernel-level anti-cheat, neem ik aan.

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Neem aan dat er dinsdag met de nieuwe maps ook een eerste grote Patsj komt. Benieuwd wat ze aangepakt hebben.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:04

Stronkie

Where wind is Trouble

Help!!!! schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:42:
Neem aan dat er dinsdag met de nieuwe maps ook een eerste grote Patsj komt. Benieuwd wat ze aangepakt hebben.
Ik denk dat de "patch" wel mee valt.. Ze hebben de afgelopen 2 weken steeds kleine bugs fixes uitgebracht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
Grootste patch zal zijn dat buiten portal om, de overige xp ook factor 2-4 zal worden verlaagd. Shop met triple xp boosters er in voor 4,99 en een instagib voor 99,99. Aldus: EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-10 21:16
Lekker Ventje schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 16:52:
[...]

Level zegt helemaal niets. Ik ben lvl 68 maar heb enkel van LMG en DMR enkele mastery lvl 10/20+ wapens waarbij je sommige attachments al vroeg vrijspeelt die niet meer veranderd worden. Het blijft vooral een skill verhaal, zoveel verschil maken de attachments niet.
Oh, ik ga er wel vanuit dat iemand met een hoog level, toch al aan deftige mastery heeft. Sommige attachments helpen wel met net iets meer damage of minder recoil. Skill is uiteraard de grootste factor :)
Sowieso speeld dit allemaal in mijn nadeel als beginner die de maps nog niet goed on de knie heeft.
Soms zit ik echt nog te zoeken van waar ze kunnen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
[...]

Niks cheaten dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-10 23:10
Sinds gisteren doet training grounds het plotseling niet meer. Als beginnend speler is dat voor mij juist perfect, mix tussen spelers en bots. De volledige multiplayer is voor mij echt nog niet te doen.

Weet iemand waarom training grounds opeens niet meer beschikbaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
Leoleo schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 18:41:
Sinds gisteren doet training grounds het plotseling niet meer. Als beginnend speler is dat voor mij juist perfect, mix tussen spelers en bots. De volledige multiplayer is voor mij echt nog niet te doen.

Weet iemand waarom training grounds opeens niet meer beschikbaar is?
Werkt volgens mij tot lvl 10 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Mee eens hoor, geeft wel aan dat de anti cheat toch wat doet, ondanks dat het idee van een anti cheat rootkit van EA me niet helemaal blij maakt :X

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-10 23:10
rekeewt schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 18:44:
[...]

Werkt volgens mij tot lvl 10 ofzo?
Ik zat ongeveer in 15. En een maatje van mij in 20 toen het stopte. Ik kan er geen pijl op trekken.

Zijn andere gamemodes (buiten campaign) waarin je met bots kan spelen?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:18

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

https://www.facebook.com/share/r/1QtRUhpjTP/?mibextid=wwXIfr

Lol weer wat geleerd… als je naar een support speler loopt en achter hem staat kan je zelf supplies en ammo uit ze backpack pakken 🥲 hij hoeft helemaal niks te droppen whaha hoe kom ik hier allemaal zo laat achter.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
Ricmaniac schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:54:

Lol weer wat geleerd… als je naar een support speler loopt en achter hem staat kan je zelf supplies en ammo uit ze backpack pakken 🥲 hij hoeft helemaal niks te droppen whaha hoe kom ik hier allemaal zo laat achter.
Joh, en mensen maar klagen als je kist op cooldown is :+ Use me, bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ricmaniac schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:54:

Blijkbaar ben je niet de enige die dit niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Iemand tips voor heli's en vliegtuigen te besturen. Vanavond IVM een challenge eens geprobeerd maar die dingen zijn niet te besturen, laat staan nog kills mee maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze week heb ik bijna geen enkel potje gespeeld, dus zojuist na mijn dienst nog even proberen te spelen. Maar WTF is met Battlefield 6 gebeurd?

Ik zie mensen in de lucht of op plekken buiten de map of op locaties waar je normaal niet hoort te komen. Gigantische hit registration problemen, ik word zelfs nu door muren heen doodgeschoten of om hoeken heen. De death screen laat totaal een ander locatie zien vanwaar ik daadwerkelijk van ben dood geschoten. Ik had zelfs een moment dat ik op iemand schoot, achter zijn rug door, hij rende om de hoek heen en ongeveer een seconde later toen ik hem niet meer zag, kreeg ik de kill.

Wat een gigantische problemen weer deze nacht. Ik sluit het af, probeer het dit weekend maar nog een keer. In het eerste potje dat ik speelde, had ik geen last van stutters maar wel van mensen die van buiten de map op mij schoten of op plekken waar je normaal niet hoort te komen. Tweede potje opeens stutters, freezes, word door muren heen geschoten, om hoeken heen etc. Zelf heb ik dit probleem ook op de vijand. Hij zal ook hebben gedacht dat ik hem door de muren dood heb geschoten. Ik schoot echt werkelijk mis, hij rent om de hoek heen en een seconde later kreeg ik de kill. Hij zal ook gezien hebben dat ik door de muren heen heb geschoten. Hit registration is echt helemaal weer brak, samen met de servers!

[ Voor 30% gewijzigd door Toonen1988 op 24-10-2025 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:02
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 01:49:
Iemand tips voor heli's en vliegtuigen te besturen. Vanavond IVM een challenge eens geprobeerd maar die dingen zijn niet te besturen, laat staan nog kills mee maken
Gewoon poosje oefenen, eventueel in een lege server. Je moet echt even het gevoel te pakken krijgen en dan is het easy.

Heb wel het idee dat het lastiger is in de lucht te blijven als in bijvoorbeeld BF4. Niet vanwege de besturing maar omdat er nu 64 man en vrouw rennen waarvan er altijd wel een boel AA raketten bij zich hebben. In BF4 kon ik met een goede gunner hele potjes in de lucht blijven, maar dat lukt nu echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repelsteelke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:07
Een heerlijk spel, Nog steeds vind ik de Sniper class het lekkerste spelen. En nee ik snipe dan niet maar pak een assault of DMG en ga mee helpen. De motion sensor en de trip mine hebben mijn levens en die van de squad maar al te vaak gered.

Op een of andere manier maak ik sneller een kill met de sniper class dan met een andere, maar misschien is dat maar een gevoel. K/D is 2.0, maar dat komt meer omdat ik van cover naar cover over de map ga en niet rond ren of blijf staan naar wat schoten te hebben gelost.

Alleen jammer dat niet alle challenges nog goed werken. Mij beniewen volgende week met de het 1e seizoen _/-\o_

PS4: DonSigario

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10:52
Help!!!! schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 17:42:
Ik hoop vooral dat ze wat aan die challenge tracking doen. Ik heb inmiddels in de meeste categorieën een open challenge staan die niet trackt... Enorm frustrerend, helemaal omdat er gadgets en wapens achter zitten. Dat is voor mij één van de grootste issues op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Inmiddels dankzij alle tips hier een beetje aan het spelen geweest met de settings.

Ik merk dat zowel AMD frame gen als ook future frame rendering toch een behoorlijke input lag geven. Frame gen wel in mindere mate.

Vsync ben ik een beetje mee aan spelen. Ik lees dat sommige hem aan zetten in control panel, waarom?

Op mijn i5 11400f met 3060 krijg ik met DLSS quality aardig stabiel 72 (capped) fps. Veel staat op high.

Wellicht dat DLSS balanced hem goed houdt qua fps

Alleen hinderlijk blijven die dips naar 60. Maar dat zal ook denk komen door mijn 144 scherm.. het is denk ik dan vooral dat het de andere zo vloeiend aanvoelt

[ Voor 4% gewijzigd door Deruxian op 24-10-2025 08:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeBaroN
Repelsteelke schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:55:
Een heerlijk spel, Nog steeds vind ik de Sniper class het lekkerste spelen. En nee ik snipe dan niet maar pak een assault of DMG en ga mee helpen. De motion sensor en de trip mine hebben mijn levens en die van de squad maar al te vaak gered.

Op een of andere manier maak ik sneller een kill met de sniper class dan met een andere, maar misschien is dat maar een gevoel. K/D is 2.0, maar dat komt meer omdat ik van cover naar cover over de map ga en niet rond ren of blijf staan naar wat schoten te hebben gelost.

Alleen jammer dat niet alle challenges nog goed werken. Mij beniewen volgende week met de het 1e seizoen _/-\o_
Als recon heb je "auto spotting". Misschien komt het daardoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
Die challenges etc moet je volgens mij ook niet echt als ‘doel’ zien. Je unlocked ze vanzelf als je mixed classes speelt. Ik vind het wél jammer dat enkele equipment er achter verstopt zit, maar het is wat het is. Ik speel gewoon hardcore conquest en het zal mij een rotzorg zijn of ik items wel of niet kan gebruiken. Tis een game, geen baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:46
Deruxian schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:26:
Ik merk dat zowel AMD frame gen als ook future frame rendering toch een behoorlijke input lag geven. Frame gen wel in mindere mate.

Op mijn i5 11400f met 3060 krijg ik met DLSS quality aardig stabiel 72 (capped) fps. Veel staat op high.
AMD frame gen activeren voor een Nvidia kaart lijkt me niet bepaald interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:19
Als ik deze chaos zie heb ik er nu al zin aan O+
Al blijft EA king in cinema te maken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDot
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Deruxian schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 08:26:

Vsync ben ik een beetje mee aan spelen. Ik lees dat sommige hem aan zetten in control panel, waarom?

Alleen hinderlijk blijven die dips naar 60. Maar dat zal ook denk komen door mijn 144 scherm.. het is denk ik dan vooral dat het de andere zo vloeiend aanvoelt
Future Frame Rendering zorgt vooral voor een hogere CPU-load en (onder andere) om die reden hogere input lag/latency. Die zou ik sowieso volledig links laten liggen.

Als je 144hz scherm G-Sync heeft (of g-sync compatible) hoeft je géén Vsync aan te zetten, die zorgt inderdaad ook weer voor input lag.

Gezien je met DLSS Balanced (33% van native resolutie) speelt is het duidelijk dat wanneer je framerate van je capped 72 (waarom?) naar 60 gaat er behoorlijk wat hogere load op je systeem zit op dat moment, sommige maps en gebieden zijn nu eenmaal zwaarder, en dan ga je ook die extra latency gaan voelen per frame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:36
rekeewt schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 09:36:
Die challenges etc moet je volgens mij ook niet echt als ‘doel’ zien. Je unlocked ze vanzelf als je mixed classes speelt. Ik vind het wél jammer dat enkele equipment er achter verstopt zit, maar het is wat het is. Ik speel gewoon hardcore conquest en het zal mij een rotzorg zijn of ik items wel of niet kan gebruiken. Tis een game, geen baan.
Als je wat sneller wilt levelen is het wel handig om de challenges proberen te voltooien. Maar ieder zo z'n ding natuurlijk. Vriend van mij heeft 20 enemies gekilld terwijl die stunned waren. Dat was een praktisch onmogelijke assignment maar het is 'm met veel moeite gelukt. Ik ben wat minder prestatiegericht en kijk gewoon welke challenge makkelijk is of al bijna voltooid zonder nadenken. De finish ik dan even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

DoubleDot schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:26:
[...]

Future Frame Rendering zorgt vooral voor een hogere CPU-load en (onder andere) om die reden hogere input lag/latency. Die zou ik sowieso volledig links laten liggen.

Als je 144hz scherm G-Sync heeft (of g-sync compatible) hoeft je géén Vsync aan te zetten, die zorgt inderdaad ook weer voor input lag.

Gezien je met DLSS Balanced (33% van native resolutie) speelt is het duidelijk dat wanneer je framerate van je capped 72 (waarom?) naar 60 gaat er behoorlijk wat hogere load op je systeem zit op dat moment, sommige maps en gebieden zijn nu eenmaal zwaarder, en dan ga je ook die extra latency gaan voelen per frame.
Nee helaas geen G-sync!
Ik dacht dat is de helft van 144 of zou dat niks uit moeten maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:07

spartacusNLD

This is Sparta!!

Wanneer fixen ze onderstaande challanges? Ik kom niet verder.. geen idee waarom het soms wel lijkt te werken. Net een hele match als een malle lopen repareren en helemaal geen vooruitgang.

Idem met support.. maar dat heb ik nog niet genoeg geraakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnfs_6aeJJ4UvoITDTK8Csho1Uo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cvv5zFI3a97cpWIonc6WmD1G.png?f=fotoalbum_large

Ben wel bijna klaar met de assault challanges.. maar die fire shotgun doet echt niet genoeg schade.. dus daar kom ik waarschijnlijk ook niet doorheen want je maakt gewoon geen kills met dat ding. :+

Verder wel een enorm leuke game.. man wat heb ik dit gemist na BF4 :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/94aRG3c0ISn66ER5BXVHXF4rspI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/IJnZLcmAdfSVfAkeNoSkoXgg.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door spartacusNLD op 24-10-2025 10:47 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10:52
spartacusNLD schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 10:41:
Wanneer fixen ze onderstaande challanges? Ik kom niet verder.. geen idee waarom het soms wel lijkt te werken. Net een hele match als een malle lopen repareren en helemaal geen vooruitgang.

Idem met support.. maar dat heb ik nog niet genoeg geraakt.
Inderdaad enorm vervelend. Soms werken ze wel, maar vaak niet. Ik zou direct aan het begin van het potje via het menu controleren of je voortgang boekt in de challenge. Zo niet, dan heeft het geen zin om in dat potje door te gaan. Voor zover ik gezien heb trackt de challenge het ene potje wel, het andere potje niet, maar wijzigt dit niet gedurende het potje.

Het spel opnieuw opstarten en/of een andere gamemode kiezen wil nog wel eens helpen, maar vooral direct controleren of ze progressie boeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik krijg bij veel challenges wel een beetje het idee dat ze de tekst "of squadmates" vergeten zijn. Veel lijkt wel te werken als je het toepast op je squadmates ipv teammates. Maar dat is meer een gevoel dan dat ik daar iets van bewijs voor heb.

Pagina: 1 ... 56 57 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.