Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-10 18:08
Toonen1988 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 00:01:
[...]

Netcode zullen ze misschien ietjes verbeteren over de maanden, maar het zal een probleem blijven. Dit probleem is niet alleen exclusief voor BF6 maar meerdere games en ze kampen al jaren met dit soort problemen.
Client-side prediction is helaas de norm geworden, sinds ze ook overgestapt zijn van serverbrowsers naar matchmaking etc.. Komt mede omdat de ontwikkeling nu vooral gericht is op de consolemarkt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben ook wel benieuwd naar al die hitregproblemen, heel af en toe wel eens een wonky server, maar eigenlijk gaat het over het algemeen vrij goed en wij zitten er als havikken bovenop. Zeker voor een Battlefield heb ik nog nooit zo weinig te klagen gehad over de hitreg.

Misschien combinatie van problemen met het wifi/internet, framegen, te lage framerate, een console specifiek probleem, input lag?
merlin1201 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:40:
Zouden er echt zo veel ps5 spelers zijn die een cronos zen gebruiken?
En ik dacht dat alleen pc spelers dit konden
Het wordt en masse gebruikt op alle platformen. Veel van die 'DEZE GUN HEEFT GEEN RECOIL' filmpjes zijn ook overduidelijk opgenomen met Cronus, of XIM of een van de vele alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:30
merlin1201 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 14:40:
Zouden er echt zo veel ps5 spelers zijn die een cronos zen gebruiken?
En ik dacht dat alleen pc spelers dit konden
Zet je audio settings bij de mix options maar eens op Wartapes V.A.L. dan is de audio al een stuk beter, vond ik iig.
En cheaten is al een heel aantal jaar niet meer iets wat alleen maar op de pc gedaan word, zeker nu er applicatie's zoals Cronus Zen enz. zijn die je aansluit tussen je console en controller en dus verschillenden scripts kunnen runnen die aim assist drastisch verhogen en ook recoil en nog meer kunnen dempen enz. enz.
Dus ja er zijn zeker nog steeds van die kansloze op de pc die cheaten met aimbots enz. maar tegenwoordig komt het ook aardig veel voor op consoles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Laatst online: 20-10 18:08
Gixxer27 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 13:31:
Hoop eigenlijk nog steeds dat er GEEN Battle Royal komt, vind dat niet geheel passen bij Battlefield..... mja dat zal wel aan mij liggen dan.

Verder afgelopen weekend weer ff lekker kunnen knallen met vrienden en aardig wat goede potten gehad, merk dat ik er langzaam weer in begin te komen na dat ik sinds BF4 geen battlefield games meer gespeeld hebt.
Ga er maar vanuit dat die Battle Royal er komt, en waarschijnlijk 'free to play'.. En dan met veel battlepasses om mensen maar aan het grinden te houden.. Met de leukste en beste spullen natuurlijk achter een betaalmuur van "premium", of zoals EA het noemt Battlefield Pro.. EA wil de strijd op alle vlakken aangaan met CoD en Warzone..

Zelf baal ik trouwens dat de Initiation: Breakthru gamemode bij mij nu opeens weg is.. Ik vond dat de leukste mode om te spelen met een mix van echte spelers en veel bots.. Was ook ideaal om wapens en challenges etc snel te upgraden en unlocken.. Sommige challenges zijn in potjes met alleen maar echte spelers bijna niet te doen voor mij, duurt allemaal veel te lang.. Ik heb sowieso al een bloedhekel aan al die unlock onzin, ik wil gewoon de game kunnen spelen met alles beschikbaar voor iedereen.. Dat is het meest eerlijke qua competitie en maakt van de game geen werk en dwingt je niet te moeten spelen op een manier die je helemaal niet wilt maar wel moet om bepaalde zaken te unlocken om een wapen een beetje fatsoenlijk bruikbaar te maken of om een ander (beter) wapen of gadget te krijgen.. In de allereerste BF1942 hadden we dat ook nog gewoon en daar was niks mis mee.. Maar EA zag een verdienmodel in zogenaamde progressie unlock onzin en heeft het sinds BF2 toegevoegd.. En ze hadden helaas gelijk, het is tegenwoordig een enorme financiele melkkoe voor de industrie geworden met alle welbekende "premium" Battlepasses etc.. Veel gamers verwachten het zelfs omdat ze de "kick" willen blijven voelen van zaken unlocken, verslaafd aan de grind.. Stoppen zelfs met spelen als er niks meer te unlocken valt, dan is hun doel weg.. Vandaar dat er zoveel zogenaamd "free to play" is tegenwoordig, geld wordt verdient aan de battlepasses die de grind junkies kopen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:07
Net weer wat potjes gespeeld.
Vermaak me wel. En er zullen echt wat verbeteringen doorgevoerd moeten worden.

Alleen conquest gespeeld tot nu toe. Het is echt wel een beetje afhankelijk van je team. Matige team zonder team work zie ik veel. Beetje rondrennen als een kip zonder kop. Ik probeer zelf dan toch net het tempo eruit te halen en daarmee voor mezelf gaan en fatsoenlijk ervan te maken. Lukt niet altijd.

Grootste storende factor voor mij is de afwezigheid van een fatsoenlijke server browser en het feit dat je bij de load ooit niet snel even kunt zien wanneer je iets nieuws voor een wapen hebt vrijgespeeld. Verder ook wel behoorlijk drukke UI met allerlei zaken in beeld die ik zelf niet echt gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sc0r9107
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20:45
Pixeljunk_NL schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 11:27:
[...]

Heb jij nog iets met die analoog stick curves gedaan in de PlayStation instellingen? Of heb je dit op standaard staan?
Op standaard staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik blijf het wel lekker spelen vinden. Ja, her en der kinderziektes. Het spawnen in sommige modi (zeker CQB) is ruk. Ik vind de balans soms zoek. En de challenges e.d… mwah. Maar goed, niet zo erg.

Ik vind het menu en alles wel echt klote. Het is al een jaar of 10 gaande dat een fatsoenlijk en overzichtelijk menu gewoon een no go is en ze liever voor een overstimulerende bende gaan. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:31
Ik kende die site niet, maar wat zijn er veel aimbots beschikbaar voor BF6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37

-tom-562

Oliesjeik

Inflatable schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 15:16:
[...]

Ga er maar vanuit dat die Battle Royal er komt, en waarschijnlijk 'free to play'.. En dan met veel battlepasses om mensen maar aan het grinden te houden.. Met de leukste en beste spullen natuurlijk achter een betaalmuur van "premium", of zoals EA het noemt Battlefield Pro.. EA wil de strijd op alle vlakken aangaan met CoD en Warzone..

Zelf baal ik trouwens dat de Initiation: Breakthru gamemode bij mij nu opeens weg is.. Ik vond dat de leukste mode om te spelen met een mix van echte spelers en veel bots.. Was ook ideaal om wapens en challenges etc snel te upgraden en unlocken.. Sommige challenges zijn in potjes met alleen maar echte spelers bijna niet te doen voor mij, duurt allemaal veel te lang.. Ik heb sowieso al een bloedhekel aan al die unlock onzin, ik wil gewoon de game kunnen spelen met alles beschikbaar voor iedereen.. Dat is het meest eerlijke qua competitie en maakt van de game geen werk en dwingt je niet te moeten spelen op een manier die je helemaal niet wilt maar wel moet om bepaalde zaken te unlocken om een wapen een beetje fatsoenlijk bruikbaar te maken of om een ander (beter) wapen of gadget te krijgen.. In de allereerste BF1942 hadden we dat ook nog gewoon en daar was niks mis mee.. Maar EA zag een verdienmodel in zogenaamde progressie unlock onzin en heeft het sinds BF2 toegevoegd.. En ze hadden helaas gelijk, het is tegenwoordig een enorme financiele melkkoe voor de industrie geworden met alle welbekende "premium" Battlepasses etc.. Veel gamers verwachten het zelfs omdat ze de "kick" willen blijven voelen van zaken unlocken, verslaafd aan de grind.. Stoppen zelfs met spelen als er niks meer te unlocken valt, dan is hun doel weg.. Vandaar dat er zoveel zogenaamd "free to play" is tegenwoordig, geld wordt verdient aan de battlepasses die de grind junkies kopen..
Dikke prima dus, als dat op deze manier gescheiden blijft van de reguliere BF :+

Wat betreft hitreg, nog niks geks gemerkt, maar ik ben met mijn 39 jaar natuurlijk ook geen 1337 g4m3r meer en speel gewoon lekker op mijn X-Box (dus geen gekloot met settings etc.)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:28
Soms grappig, 2 man schieten binnen 1 meter op 1 tegenstander, ik met shotgun ander met lmg. hij overleeft alles en schiet ons beide neer, staan niet bij elkaar. Waanzinnig deze netcode registreerde 0 hits lijkt.
Kijk ik op het score bord staat meneer bovenaan met 0 dead's en 36 kils. rara hoe kan dat.
Ook ome Willem weer gespot trouwens, staat met zijn camper weer op dezelfde plek

[ Voor 31% gewijzigd door merlin1201 op 20-10-2025 17:40 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:54
Cobiwan schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 08:33:
[...]

Ik speel met frame gen aan op 4090 en merk niets van input lag maar het haalt wel de stutters weg.
Dank je heb echt van alles geprobeerd maar en dit lijkt inderdaad erg goed te helpen, dit had ik niet verwacht, maar top dank je _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:02

Oxigeon

En zo is dat!

Gixxer27 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 13:31:
Hoop eigenlijk nog steeds dat er GEEN Battle Royal komt, vind dat niet geheel passen bij Battlefield..... mja dat zal wel aan mij liggen dan.

Verder afgelopen weekend weer ff lekker kunnen knallen met vrienden en aardig wat goede potten gehad, merk dat ik er langzaam weer in begin te komen na dat ik sinds BF4 geen battlefield games meer gespeeld hebt.
Dit is de laatste onofficiele info die ik heb.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f7xkmoC3vAa4gkNgVT0f9H6IR3A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vzq7K8RSd3aNhu6fmAMKpPgV.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GK87
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
BF6 netwerk ligt eruit zo te zien. Dan denk je ik ga de single player maar eens proberen, maar dat gaat dus ook niet want je komt met geen mogelijkheid bij het hoofdmenu ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:29
GK87 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 18:12:
BF6 netwerk ligt eruit zo te zien. Dan denk je ik ga de single player maar eens proberen, maar dat gaat dus ook niet want je komt met geen mogelijkheid bij het hoofdmenu ;w
Kwam er net ook niet in maar een reload van het spel loste het op.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Had vandaag ook al keer connectieproblemen met de EA app. En nu weer.

Misschien met de naweeen hiervan te maken :? nieuws: Meeste AWS-diensten zouden na storing weer bereikbaar zijn - update 2

Dit ziet er wel ok uit: https://help.ea.com/en/server-status/ Oh nee wacht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aLvsS-9yG9Lo35RBb05yYBWqs2A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ED2gFKBRjjmoUNKLj719Qa8z.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Help!!!! op 20-10-2025 18:20 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41

ScreamGT

joejoe

3x gerestart en kom er niet in. Helaasch.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Miljoenen mensen die continue die app aan het herstarten zijn zal de connectieproblemen ook wel helpen.... 8)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:17

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Oxigeon schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 17:47:
[...]

Dit is de laatste onofficiele info die ik heb.
[Afbeelding]
dit is waar ik mijn info ook van had ja. maar is dus onconfirmed. lijkt me sterk dan dat BR volgende week komt zonder dat we het officieel weten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:05
Mooi man al die servers op hetzelfde server park ipv het zelf hosten en adminnen van servers. 'But we have portal to run your own servers' haha...

Nou dan maar even geen Battlefield :)

Mijn YouTube

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GK87
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
kevz schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 18:30:
Mooi man al die servers op hetzelfde server park ipv het zelf hosten en adminnen van servers. 'But we have portal to run your own servers' haha...

Nou dan maar even geen Battlefield :)
Of "Hey devs, let's build a single player campaign and then make it unplayable offline"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:02
Hier PS5 en kom er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:52
Ik speel nu als actieve sniper, dus niet de hele tijd liggen om kills te maken maar vooral spotten en punten veroveren. Bevalt uitstekend en met het spotten en de APM kom je ook aan je XP. Ik gebruik het meten voor de sniper assignment maar 100 headshots met een DMR vallen niet mee. De ene keer schiet ik vier keer op iemand op 30 meter afstand op zijn body en hij kan mij dan nog steeds probleemloos aanvallen en killen, en de andere keer heb ik een one shot headshot kill op 195 meter. Of ik schiet iemand recht door zijn bolleke en het is gewoon een kill en geen headshot.

Al bij al is het nog steeds een heerlijke shooter waar nog wat aan gesleuteld moet worden. En ik ben blij dat er geen meuk als een orkaan of zeppelin inzit. Nog een positief punt, als je dood gaat blijven items als mijnen en APM's gewoon liggen. Perfect!

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de singleplayer uitgespeeld. Het was wel te merken dat het niet afgerond was. Tijdens de missie in de VS liep het geluid opeens 2 seconden achter met wat je op beeld zag. Zeer storend. En als je wordt doodgeschoten (hardcore), dan zie je dat je gerevived kan worden door op E te drukken, maar dat doet totaal niks.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:28

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Anderen ook problemen met in de game te komen (PC)? HIj blijft hangen op Connecting to online services.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:07
PS5 hier. 1e keer inloggen een error, 2e keer wel 'binnen' maar ik kan geen game starten, er verschijnen ook geen medespelers.

Campaign gestart, scherm op zwart. Helemaal niks meer.

Game afsluiten. Nogmaals herstart en normaal snel ingelogd, en zit zowaar in een online game nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 09:07

World Citizen

FreeReef.nl

Niet enkel EA, ik wilde ANNO spelen maar Ubisoft connect ligt er ook uit.

Steam werkt wel, maar ik heb Ubisoft nodig.

FreeReef.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:13

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:58
RobinNL schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:05:
Gisteren de singleplayer uitgespeeld. Het was wel te merken dat het niet afgerond was. Tijdens de missie in de VS liep het geluid opeens 2 seconden achter met wat je op beeld zag. Zeer storend. En als je wordt doodgeschoten (hardcore), dan zie je dat je gerevived kan worden door op E te drukken, maar dat doet totaal niks.
spoiler:
Bedoel je tijdens die cutscene met die rooie waar ik de naam nu al van ben vergeten? Had ik ook.. :')

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D4NG3R schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:27:
[...]
spoiler:
Bedoel je tijdens die cutscene met die rooie waar ik de naam nu al van ben vergeten? Had ik ook.. :')
spoiler:
Bij de draaimolen

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:58
Yup, exact daar had ik het ook. En dat had nogal een serieus moment moeten zijn. :P

[ Voor 45% gewijzigd door D4NG3R op 20-10-2025 19:39 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonslayer
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 20:36
Nu de hele tijd dit weer terwijl mijn verbinding gewoon goed is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YozK05rX-5P3oxVhxcbbpC4XbuQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KiztAtCRvGIG1OOYFupvbsYj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Lees anders het topic even terug....

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:07
kan dit met de AWS outage te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
Lijkt net cod dit. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JYAASXaz65hFIFe2YVIi1BdP9Nc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lzru55Vu730UqNbCQu1SVd0v.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:11
Heeft de game wel nodig maar zit eruit als kleine maps. Dat wil ik niet zien.
Wil die little bird terug in de game.

[ Voor 4% gewijzigd door goosche op 20-10-2025 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:25
goosche schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:35:
[...]

Heeft de game wel nodig maar zit eruit als kleine maps. Dat wil ik niet zien.
Wil die little bird terug in de game.
Hoe bedoel je heeft de game wel nodig?

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
Korkss schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:40:
[...]

Hoe bedoel je heeft de game wel nodig?
Er zijn weinig maps in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:31
merlin1201 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 09:22:
[...]

Mooie uitleg, maar samengevat maakt het niets uit wat je aanpast want niets heeft invloed op eventuele input lag.
Dus beetje vreemde woord keuze super fast respons als geen enkele instelling wat uitmaakt.
Heeft het over prestatie modus dat het de beste keuze is. Nou als ik die aanzet dan happert mijn scherm, op beide monitoren van 60hz
Die presentatie mode zal wel voor >60 fps bedoeld zijn.
De response is volgens hem beter als je performance mode aanzet ipv balanced. En als je je fov op max (120) zet wordt de input lag ietsje hoger. Dus hij geeft wel degelijk tips voor snellere respons, ook op jouw 60fps scherm. Wel balen dat je scherm hapert. Heb je een gsync en/of vrr optie op je scherm? En hapert het of heb je screen tearing, zoals hij verderop in de video laat zien? Ik kan je helaas niet helpen aan betere instellingen, heb geen Ps5. Misschien even zoeken op gsync, vrr en het merk en model van je schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 18:25
goosche schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 20:41:
[...]

Er zijn weinig maps in de game.
Maar je hebt een paar weekjes na release nu al behoefte aan meer content? Dat zegt dan wel iets over de kwaliteit vd game die is opgeleverd in mijn ogen..

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:56

Fanta

FordPerformance™️

Fiewww ik heb mijn eerste uurtje er ook opzitten. Eerste indruk? Waanzinnig. De game voelt ouderwets lekker aan, het speelt wat mij betreft een stuk prettiger dan 2042. Ik heb nog niets gewijzigd aan de settings, alleen de graphics op overkill gezet. Loopt als een zonnetje op mijn 4090 in 3440x1440.

Ik merk wel dat ik wat ouder word, want ik heb na zo'n uurtje spelen echt even behoefte aan pauze.. :'(

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Korkss schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 21:11:
[...]

Maar je hebt een paar weekjes na release nu al behoefte aan meer content? Dat zegt dan wel iets over de kwaliteit vd game die is opgeleverd in mijn ogen..
De game is niet compleet vind BF3, BF4 en BC2 beter games. Bijv wie speelt de assault class? Ik niet hoor ik kan helemaal niks mee. Die class kan er van mij gewoon uit of ze moet die class gewoon weer zijn medickit teruggeven.
Deze acties kunnen wij niet maken in bf6. Conquest speel ik niet in bf6 omdat de maps echt teklein zijn. Breaktrough speel ik het meest.

[ Voor 9% gewijzigd door goosche op 20-10-2025 21:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:39
Assault class is top in conquest en rush. Caps gaan 2x sneller. Tis maar hoe je speelt🔫

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
goosche schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 21:22:
[...]

Deze acties kunnen wij niet maken in bf6. Conquest speel ik niet in bf6 omdat de maps echt teklein zijn. Breaktrough speel ik het meest.
Gelukkig maar, zit niet te wachten op overrpowerde helis, vooral in filmpje waarin die continu in dat gebouw tegen alles aan het aanbotsen is zonder damage.

Assault heb je wel een punt, die hebben ze helemaal kapot gemaakt. De guns zijn slecht en de class heeft geen meerwaarde op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Laatst online: 20:29
Korkss schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 21:11:
[...]

Ik ook hoor. Ben geen fan van de kleine maps. Battlefield is grote maps in mijn beleving. Ik ben ook aan het wachten op de echte grote maps waar het dan allemaal zal gaan gebeuren. Tot nu toe is het teleurstellend maar ik blijf doorspelen om niet te ver achter te blijven qua unlocks ed.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
wodkabuikje schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 21:43:
[...]

Ik ook hoor. Ben geen fan van de kleine maps. Battlefield is grote maps in mijn beleving. Ik ben ook aan het wachten op de echte grote maps waar het dan allemaal zal gaan gebeuren. Tot nu toe is het teleurstellend maar ik blijf doorspelen om niet te ver achter te blijven qua unlocks ed.
Die unlocks duren veelste lang heb denk rond 5000 kills met me m4 en ben pas level 40 met dat wapen. Wie dat heeft verzonnen mogen van mij ontslaan. En dat puntensysteem kan van mij ook weg. Moeten we een beetje gaan puzzelen. Er zijn teveel unlocks TEVEEL. Beetje jammer allemaal. Maar het is een OK game een 6.5 geef ik het. Ik had toch andere verwachtingen. Deze generatie defs daar moeten het mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:31

Phydomir

Dennis

Als ik (PC) met een PS5 speler in een party zit, zouden we elkaar dan gewoon moeten kunnen horen over (in-game) party chat, of werkte dat ook niet door de server/AWS problemen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:27
Phydomir schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 22:03:
Als ik (PC) met een PS5 speler in een party zit, zouden we elkaar dan gewoon moeten kunnen horen over (in-game) party chat, of werkte dat ook niet door de server/AWS problemen?
Dat zou moeten werken inderdaad.

Maar wij gebruiken voor de zekerheid altijd discord wat ook prima werkt op ps5

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
goosche schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 21:51:
[...]

Die unlocks duren veelste lang heb denk rond 5000 kills met me m4 en ben pas level 40 met dat wapen. Wie dat heeft verzonnen mogen van mij ontslaan. En dat puntensysteem kan van mij ook weg. Moeten we een beetje gaan puzzelen. Er zijn teveel unlocks TEVEEL. Beetje jammer allemaal. Maar het is een OK game een 6.5 geef ik het. Ik had toch andere verwachtingen. Deze generatie defs daar moeten het mee doen.
Ja mijn main gun, die m433 heb ik nu pas op level 40 na bizar veel uurtjes spelen.

Wel de thermal scope erop nu, daar zat ik echt op te wachten want ik miste zoveel enemies in hoekjes, duisternis etc etc.. nu allemaal verleden tijd 💪🏼

De 6.5 ben ik het totaal mee oneens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 19:50
Pfff eindelijk die support challenge gehaald van 5000 heals, krijg je een smoke grenade launcher als gadget, super handig. Maar moet ik voor de volgende challenge 200 revives en heel vaak die deployable cover neerzetten. Dus heb ik alsnog niks aan die gadget voorlopig, want ik wil die subclass voor support vrijspelen. Die logica af en toe in dit spel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:14
goosche schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 21:51:
[...]

De game is echt nog maar net anderhalf week uit. Het wordt nog wel een stuk beter, daar heb ik goede vertrouwen in. Anders kan je altijd nog even teruggrijpen naar de oudere releases tot er voor bf6 de eerste grote patch uitgekomen is!

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-10 09:47
Bassbounce schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 13:30:
Balen, sinds gisteren is de directx error weer terug, na een enkele map spelen is het er al. Heb dagen zonder problemen kunnen spelen.
Ik ook net weer, erg vervelend

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:26
Ik ga toch eerst maar weer even terug naar BF1. Misschien word ik een dagje ouder maar de pace is zo hoog in deze game, na een paar potjes ben ik er eerst wel even klaar mee. Die "fatigue" ervaar ik niet bij BF1 of BF4. Er is geen moment rust. Nogmaals, het zal meer aan mij liggen dan aan de game want die speelt verder echt wel lekker weg. Hopelijk wordt het wat beter met grotere maps.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
TheProf82 schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:26:
[...]

Ik ook net weer, erg vervelend
Hebben jullie een AMD kaart en is de game gekocht bij EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:02
[...]

De game is niet compleet vind BF3, BF4 en BC2 beter games. Bijv wie speelt de assault class? Ik niet hoor ik kan helemaal niks mee. Die class kan er van mij gewoon uit of ze moet die class gewoon weer zijn medickit teruggeven.

[YouTube: Battlefield 6 helicopters need to play like this]
[YouTube: Battlefield 4 - Zavod insane flying with the Little Bird]
[YouTube: BF3: Aggressive jet gameplay | 82-0 in 20 minutes | Caspian Border]
[YouTube: Battlefield: Bad Company 2 in 2025 - Total Helicopter Domination]

Vind je? Ik zie toch regelmatig filmpjes voorbij komen waar die choppers het hele veld te grazen nemen met 100+ kills in conquest mode. Ook jets zijn indien gemastered zeer krachtig. Kijk bv. naar de filmpjes van Thamerbf.

Nu ben ik nog niet op niveau zoals met bf4 waar 120-0 een eitje was op bv. Silk road met de little bird, maar heb al een paar matches gehad waar ik 60+ kills had als main chopper op bf6 en mijn gunner had er ook veel te grazen genomen. Hangt er maar net vanaf of je niet gelasered wordt de hele match (anders zit je vast op 1/3 van de map)

Het kan zeker. De game is net uit. Die spelers gaan alleen maar nog beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:02
-

[ Voor 99% gewijzigd door Adel_F16 op 21-10-2025 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19:25
De maps blijven me toch enorm tegenvallen, met name die twee in New York. Die lijken zo uit een willekeurige CoD te komen. Ik kan de vinger nog niet op de zere plek leggen maar er is iets aan deze maps totaal anders t.o.v. voorgaande BF games dat het totaal anders doet aanvoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Laatst online: 21-10 09:47
goosche schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:45:
[...]

Hebben jullie een AMD kaart en is de game gekocht bij EA?
Ja, nee. Maar zie deze foutmelding online terugkomen bij zowel nvidia als ea hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:02

Oxigeon

En zo is dat!

Hier nu vanaf dag 1 een uurtje of 8 in de game zitten (volgens playstation zelf). Zouden er iets meer moeten zijn naar mijn idee. Maar goed.

Helaas nog geen firestorm gehad. Ook de map met die elektriciteitsmasten heb ik in contest nog niet gehad. Kan dus niet zeggen of ik die maps tof vind.

De andere maps zijn mijn inziens net te klein. Zeker Cairo en en de mappen in New York. Liberation peak en de map met die grote construction site in het midden kunnen er net mee door.

Ik zie gewoon dat ze veel speler van cod willen jatten met deze battlefield. Kan natuurlijk zijn dat ze de grote maps nog gaan toevoegen masr dat is afwachten. Die map met de olievelden kon ook wel eens een joekel worden

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:22
Oxigeon schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:20:
Helaas nog geen firestorm gehad.
Het lijkt wel of die niet in de rotatie zit, na 20 uur Conquest en Escalation heb ik hem nog nooit gehad. Alleen toen ik een paar keer wat botservers probeerde kwam ie voorbij.

[ Voor 12% gewijzigd door Dennisdn op 21-10-2025 07:27 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Laatst online: 14:55

Pseudoniem

Vires in numeris

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJXqMHLiwFGl7TwIOJZbYJ39XKs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rPkSpXfN0AjGYS7dPaqqdiQC.jpg?f=fotoalbum_large

Mis toch wel beetje het gevoel van Battlefield 2 waar je grotere maps had en het Ribbon systeem waar het echt goed voelde als je iets had gehaald en er veel details zat in een badge, medal of ribbon.

Voor de rest speelt Battlefield 6 nog steeds lekker weg en is de roestigheid er eindelijk een beetje vanaf. Ben wel benieuwd hoe lang dit spel leuk blijft voor mij als er niet snel meer grotere maps komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-10 22:27
GT-R schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 00:22:
De maps blijven me toch enorm tegenvallen, met name die twee in New York. Die lijken zo uit een willekeurige CoD te komen. Ik kan de vinger nog niet op de zere plek leggen maar er is iets aan deze maps totaal anders t.o.v. voorgaande BF games dat het totaal anders doet aanvoelen.
Same here. Vond bijv firstorm een van de minste leuke maps in bf4 maar nu een van de leukste omdat de rest maar mwa is en te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 21:10
Pseudoniem schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:08:
[Afbeelding]

Mis toch wel beetje het gevoel van Battlefield 2 waar je grotere maps had en het Ribbon systeem waar het echt goed voelde als je iets had gehaald en er veel details zat in een badge, medal of ribbon.

Voor de rest speelt Battlefield 6 nog steeds lekker weg en is de roestigheid er eindelijk een beetje vanaf. Ben wel benieuwd hoe lang dit spel leuk blijft voor mij als er niet snel meer grotere maps komen.
Realiseer me nu pas weer wat een potje onleesbaar de UI toen was hehe.
Maar qua ribbons/ earnables/ "schouderklopjes" na een game of op basis van lifetime achievement (1.000 headshots, etc. etc.) vind ik idd wel dat BF6 iets meer had kunnen doen of geven.

Voor nu speel ik vooral gewoon voor de gameplay, tons of fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
Weet niet of iemand anders last heeft van gekraak op windows 11 via apple airpods, de onderstaande service "uitzetten" werkt voor mij uitstekend. Ik heb hem bewust niet gedeïnstalleerd, aangezien ik niet weet wat het verder doet. Geluid is nu iig kraakhelder mét ruimtelijke audio.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2xh6Hm-hwvOhZKb--Z4Wb7kYH64=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PkjbkdhCiX80oitRvo6BVLm0.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rekeewt schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:48:
Weet niet of iemand anders last heeft van gekraak op windows 11 via apple airpods, de onderstaande service "uitzetten" werkt voor mij uitstekend. Ik heb hem bewust niet gedeïnstalleerd, aangezien ik niet weet wat het verder doet. Geluid is nu iig kraakhelder mét ruimtelijke audio.

[Afbeelding]
Heb jij geen last van latency?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
Rivanov schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 09:06:
[...]

Heb jij geen last van latency?
Nul, getest met headset van xbox (wired) ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 22-10 12:14

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Vliegen in de jets blijft compleet useless. Althans de wapens. Er zijn geen unlocks en de bommen vallen met flinke vertraging. Wanneer je het cirkeltje/bom reticle boven je target hebt en dan op bommen pas lost, ben je dus te laat. In BF5 was dat dus instant. Ik heb even in 3rd person view meegekeken bij 1 vliegtuig, maar als je de bommen dropt, dan gaat er eerst een bomluikje open en dan pas valt de bom uit dat luik. De 20mm canon doet nauwelijks damage op tanks.

Gisteravond op die Mirak nogiets map als defender in Breakthrough wel een paar mooie kills. Lag als sniper met de drone boven het slagveld te spotten, zie ik dat 2 aanvallers in het kapot geschoten huisje bij objective A liggen. Hadden ze er ook 2 mijnen neergelegd. Eerst de ene mijn laten ontploffen en toen die gast die ik daarmee gekilled had gerevived had en ze naar de andere mijn kropen, die laten ontploffen. Geeft wel een fijn gevoel.

Vanwege de netcode issues de netwerkkabel maar uit mijn xbox getrokken en via wifi gaan spelen. Mijn ping is ipv rond de 10, nu rond de 11-12 :)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10 10:26
Tom. C schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:30:
Ik ga toch eerst maar weer even terug naar BF1. Misschien word ik een dagje ouder maar de pace is zo hoog in deze game, na een paar potjes ben ik er eerst wel even klaar mee. Die "fatigue" ervaar ik niet bij BF1 of BF4. Er is geen moment rust. Nogmaals, het zal meer aan mij liggen dan aan de game want die speelt verder echt wel lekker weg. Hopelijk wordt het wat beter met grotere maps.
Herkenbaar die fatigue. Krijgt het idee dat het met koptelefoon allemaal veel intenser is en sneller je energie verbrandt. Ik merk dat ik maximaal 1,5-2 uur achter elkaar moet spelen, anders kom ik tureluurs uit dat spel.
En lig ik bijna 2 uur wakker als ik direct erna naar bed ga.

Heb nu al 30 uur er in zitten en dat is veel met mn 40+ jaartjes oud en normale baan.
Ik vind het een topspel, zeker via Tweakers Discord met anderen (dat ik pas 2 sessies heb gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Laatst online: 21:09
Ik moet zeggen dat ik alle maps vet vind op firestorm na 😨

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:29
Wel mooi om te lezen dat er aardig wat 40+ers actief zijn op het slagveld d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:53
partyondude schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:30:
Dat verbaast me niet. Ik zie nog aardig wat namen voorbij komen die zo'n 15 jaar geleden ook al actief waren in de battlefield topics (toen was ik al een veertiger) :*)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gixxer27
Komt denk ik ook omdat een groot gedeelte daarvan is begonnen met BF2 en veel hebben gespeeld tot BF3/4 ish gok ik, de delen daarna vond ik maar matig persoonlijk.
BF6 is weer meer in de gedachte van BF3/4 al mis ik nog steeds de grotere maps, en ik hoop zo dat de server browser van BF3/4 weer in een vorm terugkomt want de huidige UI is gewoon ruk (netjes uitgedrukt :+ )

Ben benieuwd wat het eerste seizoen gaat brengen aan maps enz en als er een BR komt dat ze die los van de MP BF ontwikkelen vind ik het prima dan kunnen de COD warzone kleuters mooi daar naar toe ophoepelen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19:25
nickdew schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:24:
Ik moet zeggen dat ik alle maps vet vind op firestorm na 😨
Operation Firestorm is nou juist net de beste map in de game, de enige 'klassieke' BF map. Mirak Valley komt nog het meest in de buurt verder.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Gixxer27 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:57:
[...]

Komt denk ik ook omdat een groot gedeelte daarvan is begonnen met BF2 en veel hebben gespeeld tot BF3/4 ish gok ik, de delen daarna vond ik maar matig persoonlijk.
BF6 is weer meer in de gedachte van BF3/4 al mis ik nog steeds de grotere maps, en ik hoop zo dat de server browser van BF3/4 weer in een vorm terugkomt want de huidige UI is gewoon ruk (netjes uitgedrukt :+ )

Ben benieuwd wat het eerste seizoen gaat brengen aan maps enz en als er een BR komt dat ze die los van de MP BF ontwikkelen vind ik het prima dan kunnen de COD warzone kleuters mooi daar naar toe ophoepelen 8)
Begonnen met BF2? Nee hoor, begonnen met Battlefield 1942, één jaar voor de eerste Call of Duty. Ik had toen Battlefield 1942 van mijn ouders gekregen.

Het grappige is dan ook, Battlefield 1942 kwam met +30 mappen op release, je kon allerlei voertuigen bedienen. Nu gaan mensen zeggen "ja, dat kan ook met nieuwere BF's". Dat klopt helemaal, maar in Battlefield 1942 kon je tanks, jeeps, transport voertuigen, gevechtsvliegtuigen, bombers, submarine, je kon zelfs vliegdeck schepen besturen. Jip, dat klopt, waar mensen op deden spawnen, kon je strategisch verzetten.

De basis game had 35 verschillende voertuigen die je kon bedienen. Met de expansions packs zelfs over de 50 verschillende voertuigen.

Dat spel had meer content dan nieuwere BF's. Later kwam ook nog de Modern combat mods uit, dat was toen populair.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 21-10-2025 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Toonen1988 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:02:
[...]

Begonnen met BF2? Nee hoor, begonnen met Battlefield 1942, één jaar voor de eerste Call of Duty. Ik had toen Battlefield 1942 van mijn ouders gekregen.

Het grappige is dan ook, Battlefield 1942 kwam met +30 mappen op release, je kon allerlei voertuigen bedienen. Nu gaan mensen zeggen "ja, dat kan ook met nieuwere BF's". Dat klopt helemaal, maar in Battlefield 1942 kon je tanks, jeeps, transport voertuigen, gevechtsvliegtuigen, bombers, submarine, je kon zelfs vliegdeck schepen besturen. Jip, dat klopt, waar mensen op deden spawnen, kon je strategisch verzetten.

De basis game had 35 verschillende voertuigen die je kon bedienen. Met de expansions packs zelfs over de 50 verschillende voertuigen.

Dat spel had meer content dan nieuwere BF's. Later kwam ook nog de Modern combat mods uit, dat was toen populair.
Close enough, was inderdaad 1942 even vergeten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gixxer27 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:08:
[...]

Close enough, was inderdaad 1942 even vergeten |:(
Battlefield Vietnam heb je ook nog. Battlefield 1942+ expansions daarna Vietnam en toen kwam pas Battlefield 2. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 21:08

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

BF Vietnam, waarin je de mp3s kon vervangen met je eigen nummers, wat wel heeel erg vet was online in je heli beetje ownen over de map onder het genot van Sinnerman van Nina Simone _/-\o_ O+ >:)

Dus zo heel hip is zijn die radiostations niet in deze release

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gixxer27
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:15:
BF Vietnam, waarin je de mp3s kon vervangen met je eigen nummers, wat wel heeel erg vet was online in je heli beetje ownen over de map onder het genot van Sinnerman van Nina Simone _/-\o_ O+ >:)

Dus zo heel hip is zijn die radiostations niet in deze release
I can only say Fortunate Son Creedence Clearwater Revival _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Als ik er over nadenk, hadden de oude Battlefields toch best wel meer vrijheid en meer "sandbox" gevoel dan hedendaagse Battlefields.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:52
Ik kan sinds vandaag ook BF 6 spelen. Om in te komen en om te wennen aan de maps wil ik enkel alleen tegen bots spelen met bijvoorbeeld Conquest. Ik had al begrepen dat je dan via Browser severs een eigen Host moet starten. Enkel als ik dat doe , dan blijven letterlijk alle bots op de zelfde plek zitten. In BF 2042 had je een solo mode waarin je Conquest 64 tegen bots speelde. Is dit in BF 6 ook mogelijk zo ja , hoe?

[ Voor 5% gewijzigd door Shiny Disco op 21-10-2025 12:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:52
;) IK ben pas net begonnen in dit slagveld met mijn 60 levensjaartjes. 8)
Jarenlang COD gespeeld, maar daar ben ik nu echt klaar mee. BO7, gaat wat mij betreft weer de verkeerde kant op met het rennen via de muren, dus een overstap gemaakt.
Maar die valt niet mee. Man o man, wat heb ik vaak op de grond gelegen te roepen om een medic.
Het spelen draait niet om k/d, en gelukkig maar want die stond op een gegeven moment op 0,3 _/-\o_
Inmiddels wat meer mijn draai gevonden, settings van mijn controller en PS5 een beetje aangepast op basis van adviezen in diverse YouTube filmpjes en inmiddels gestegen in k/d naar 0,65.
Ik vind het er prachtig uitzien, lekker om te spelen zolang ik niet als een gek in de rondte ren.
Kortom, ik kom de winter wel door. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 21:08

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Persoonlijk heb ik BF5 het meest gespeeld, dat vond ik de beste opvolger van het origineel BF1942, wel pas jaren na release maar die heb ik tot vorige week nog altijd gespeeld, hierin had je nog de mooie ruimte om dezelfde actie op 4 verschillende manieren te testen, wat nu helemaal weg is, té chaotische gameplay idd

BF2042 was te gerushed door de 128 player count en té grote mappen, nu is het weer omgekeerd

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

BF6 is een game voor puistige pubertjes :D

Even klikken voor filmpje….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:02
GT-R schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 11:49:
[...]

Operation Firestorm is nou juist net de beste map in de game, de enige 'klassieke' BF map. Mirak Valley komt nog het meest in de buurt verder.
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe maps, die aangekondigd zijn voor 28 oktober en 18 november.
Of deze mappen in de buurt komen van Firestorm en Mirak Valley

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:25:
Persoonlijk heb ik BF5 het meest gespeeld, dat vond ik de beste opvolger van het origineel BF1942, wel pas jaren na release maar die heb ik tot vorige week nog altijd gespeeld, hierin had je nog de mooie ruimte om dezelfde actie op 4 verschillende manieren te testen, wat nu helemaal weg is, té chaotische gameplay idd

BF2042 was te gerushed door de 128 player count en té grote mappen, nu is het weer omgekeerd
Ik vond persoonlijk Battlefield V een van de slechtste. De cosmetische skins brak voor mij de immersie, ik zag meer mensen met een cape rondrennen dan de gemiddelde super hero film. Amerikanen liepen met duitse wapens, duitsers met Amerikaanse wapens. Het spel had totaal geen immersie. Map design en single-player was wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonslayer
  • Laatst online: 20:36
Heb je op 1 uitdaging na alles gehaald van de wekelijkse uitdagingen werkt voertuig maken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Dennisdn schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:26:
[...]

Het lijkt wel of die niet in de rotatie zit, na 20 uur Conquest en Escalation heb ik hem nog nooit gehad. Alleen toen ik een paar keer wat botservers probeerde kwam ie voorbij.
Serieus? krijg die map echt de hele tijd in conquest (non bots uiteraard).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik ben trouwens wel benieuwd of je als sniper met de drone kan roadkillen. In Battlefield 3 hadden oa @Martinspire en ik een mede tweaker in onze squad zitten die de hele pot met de MAV in de weer was en daarmee kon je dus wel roadkillen. Die gast haalde per pot met gemak 10-15 roadkills ermee.

https://battlefield.fandom.com/wiki/MAV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 12:07
Gaaf, maar ik hoop echt dat ze blijven concentreren op kwaliteit en niet doorschieten op kwantiteit. Heb liever dat ze de helft van de season packs doen maar meer tijd steken in het spel goed optimaliseren en houden.
[...]

[YouTube: Battlefield 6 helicopters need to play like this]
[YouTube: Battlefield 4 - Zavod insane flying with the Little Bird]
[YouTube: BF3: Aggressive jet gameplay | 82-0 in 20 minutes | Caspian Border]
[YouTube: Battlefield: Bad Company 2 in 2025 - Total Helicopter Domination]

Ik speel Assault, niet omdat het de beste class is (heb de rest nog niet eens geprobeerd), maar gewoon begonnen met Assault om wat dingen vrij te spelen. Ben meestal een beetje Support met toegang tot de gagdets van Engineer en wat snipen. Dus ik gok dat met het vrij in te delen van wapens dat uiteindelijk mijn loadout gaat worden.

De voertuigen (zeker in de lucht) moet ik echt weer enorm aan wennen, was er al niet goed in, maar na al jaren niet steady gespeeld te hebben en een nieuw spel is het ronduit slecht wat ik ermee presteer.
Tom. C schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:30:
Zoals iemand eerder hier zei, haal de snelheid eruit, dus meer cover zoeken, bewegen van cover naar cover, niet overal in rennen, af en toe een grote schietpartij aan je voorbij laten gaan of even wachten, dat helpt voor mij wel wat.

OVERIGENS:
Gisteren idee dat ik wat bots in mijn squad had (kan dat?) die raar gedrag vertoonden en gewoon bij vijanden bleven staan. Kun je uitzetten dat je online alleen potjes zonder bots wilt op de PS5? Weet iemand dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rekeewt
Zie nu honderden van deze servers
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_oEt43J4LBYSHynDgb91RN6A5k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RV0zWvqTiwe1H87Fj8tHCuvd.png?f=fotoalbum_large

We min-maxen wat zeg, vroeger unlockte je ribbons met wat dingen, nu zitten guns en attachments erachter en gaat iedereen maar shortcuts verzinnen, zucht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:51
rekeewt schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:08:
[Afbeelding]

We min-maxen wat zeg, vroeger unlockte je ribbons met wat dingen, nu zitten guns en attachments erachter en gaat iedereen maar shortcuts verzinnen, zucht.
Is ook (deels) zelf door Dice veroorzaakt, als je het mij vraagt. Het duurt namelijk zo belachelijk lang om o.a. wapens te ranken 8)7.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:42
SAiN ONeZ schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:25:
Dat idee heb ik ook, "jullie" vonden te mappen te groot, nou dan maken we ze weer kleiner haha.

Bak er nog steeds helemaal niets van, ook al wat meer gespeeld. Het voelt allemaal steeds hetzelfde, allemaal close combat. Het is geen slechte game, zeker als je liever close combat speelt.
Het voelt voor mij aan als een hele goed CoD :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20:16
[Afbeelding]

Ik denk dat het men niet eens om de XP gaat, maar meer de onmogelijke challenges. Zoals 30 headshots in een match, of de long range sniper kills. Dat is simpelweg niet te doen in normale multiplayer, en elk potje waarbij het mislukt is een gemiste poging. Ik heb dan liever 100 totale headshots tegenover 30 in 1 match. Daar kan je in ieder geval constant beetje bij beetje aan werken.

Anderszijds zouden mensen dan ook klagen dat 100 headshots te veel is. Dan wijkt men ook uit naar bot servers om het te versnellen. Het is ook nooit goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
BartStaal98 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:22:
[...]

Ik denk dat het men niet eens om de XP gaat, maar meer de onmogelijke challenges. Zoals 30 headshots in een match, of de long range sniper kills. Dat is simpelweg niet te doen in normale multiplayer, en elk potje waarbij het mislukt is een gemiste poging. Ik heb dan liever 100 totale headshots tegenover 30 in 1 match. Daar kan je in ieder geval constant beetje bij beetje aan werken.

Anderszijds zouden mensen dan ook klagen dat 100 headshots te veel is. Dan wijkt men ook uit naar bot servers om het te versnellen. Het is ook nooit goed 8)7
Hier is een hele simpele oplossing voor pas de Challenges aan zodat die niet zo belachelijk zijn zoals nu en nerf XP op bots compleet de grond in en klaar. O-)
Ow en als ze dan toch bezig zijn bij standaard Conquest de wapens locken per class en dan een apparte game mode voor het spelen met unlocked wapens :9

[ Voor 8% gewijzigd door Gixxer27 op 21-10-2025 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:21
[Afbeelding]

Prima toch? Zit vol met mensen die hetzelfde doen. Ben blij dat ze daarheen gaan ipv de normale potten te vullen met mensen die niks gaan toevoegen.

Ik ben overigens ook nog wel wat aan het kijken geweest en die van 150m headshots vind ik toch wel erg irritant. Vrijwel alle gevechten zijn <100m. Ik snap dat ze wat willen met langere range, maar op Firestorm na, lukt dat bijna nergens. En met die xp-servers gaat iedereen alsnog in de achtergrond liggen kamperen waardoor niemand die kills haalt 8)7

Verder blijkt 10k health healen ook wel wat meer werk. Bijna niemand blijft op die healing dingen staan :|

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 21-10 23:14

Format-C

Tracing Rays

Shiny Disco schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 12:24:
Ik kan sinds vandaag ook BF 6 spelen. Om in te komen en om te wennen aan de maps wil ik enkel alleen tegen bots spelen met bijvoorbeeld Conquest. Ik had al begrepen dat je dan via Browser severs een eigen Host moet starten. Enkel als ik dat doe , dan blijven letterlijk alle bots op de zelfde plek zitten. In BF 2042 had je een solo mode waarin je Conquest 64 tegen bots speelde. Is dit in BF 6 ook mogelijk zo ja , hoe?
ben ook wel benieuwd hoe je alleen tegen bots kan spelen. Dan begin ik daar idd ook even mee om de maps een kleeeeiiiin beetje te leren kennen. 😋

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:04
Hier nu PC Battlefield 2042 aan het installeren, even kijken of het nog lukt op de PC en of ik de Sony DualSense controller goed aan de praat krijg (ook al wordt hij blijkbaar minder gesupport dan in Battlefield 6).

Wel huiverig voor de Battlefield 6 ranking verhalen met de weinige tijd die ik heb (werk, gezin, sport, sociaal leven ernaast). Ik wil gewoon een avondje knallen als het zo uit komt, geen zin om dan tegen strijders te staan die het veel makkelijker hebben door alle unlocked zaken doordat ze praktisch in Battlefield 6 wonen. Ik snap dat ze beter zijn, dat is geen probleem.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rekeewt
Jumpman schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:06:
Hier nu PC Battlefield 2042 aan het installeren, even kijken of het nog lukt op de PC en of ik de Sony DualSense controller goed aan de praat krijg (ook al wordt hij blijkbaar minder gesupport dan in Battlefield 6).

Wel huiverig voor de Battlefield 6 ranking verhalen met de weinige tijd die ik heb (werk, gezin, sport, sociaal leven ernaast). Ik wil gewoon een avondje knallen als het zo uit komt, geen zin om dan tegen strijders te staan die het veel makkelijker hebben door alle unlocked zaken doordat ze praktisch in Battlefield 6 wonen. Ik snap dat ze beter zijn, dat is geen probleem.
Valt mee hoor, ik speel support en gebruik nog steeds de eerste gun, heb de rest ook al, maar die eerst is simpelweg: geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:51
Jumpman schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:06:

De standaard wapens zijn al dikke prima.
Dus zou me daar echt geen zorgen over maken.

Speel zelf ook gewoon nog met de M4A1 en PW5A3. Die bevallen mij het beste.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
Vreemd, xp boosts ticken nu ook weg in het menu ipv alleen als je aan het spelen bent...
Pagina: 1 ... 55 ... 57 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.