• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:20

BramT

Rule #1

RawChild schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 20:05:
[...] Wel viel mij op dat helaas de training modus weg is. Jammer want ik heb die easy xp nodig om wat vrij te spelen, want heb gewoon niet genoeg tijd. Daarnaast ideaal om even in te komen qua schieten.
Ik was 'm ook even kwijt, maar na level 10 (ofzo) staat Training (met Breakthrough initiation enzo) ineens onderaan (ipv bovenaan) in het menutje links.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-11 15:18
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:11:
[...]

Moet zelf nog een keer met Silencer proberen, volgens mij is hij redelijk snel unlocked bij de PW5A.
Minder rennen is sowieso iets om mee te beginnen. Ik zeg niet dat je eindeloos moet campen met een silencer. Maar als je Domination speelt kan je redelijk inschatten waar de enemy vandaan komt. Focus aan het begin meer op verdedigen dan op aanvallen. Zo krijg je langzaam wat meer plezier en vertrouwen. Je wapens worden geleveled, dan kan je af een toe een uitstapje naar Conquest oid doen. Maar veel maps zijn te klein of er zitten teveel spelers in.
Silencer op je wapen met bijv Breakthrough is echt super!
Ondergewaardeerd in het begin, maar echt ideaal als je op de cap bent en op de map niet in beeld wil komen.

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:34
flyyy schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:22:
[...]

Silencer op je wapen met bijv Breakthrough is echt super!
Ondergewaardeerd in het begin, maar echt ideaal als je op de cap bent en op de map niet in beeld wil komen.
Binnen 15m kom je met een silencer nog op de maps je schiet.

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:03
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:00:
[...]

Even dit eruit geqoute, ik heb nog geen enkele silencer geunlocked, ben level 22 denk ik maar het levelen gaat zooo traag.
XP Wordt verhoogd en het behalen van attachtment wordt verlaagd, hierdoor haal je de attachtment sneller.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqJbJuTMOu5jqaHNEHdbv0-mpjM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/LaPM0yMKLrz13IOzWAZc2qSr.png?f=user_large

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:21
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 11:35:
[...]

Ik zou proberen om een SMG te pakken. PW5A3 is prima optie hiervoor, zeker close combat. Probeer wat rondjes met silencer eventueel. Daarna is wat potjes Domination en buitenkanten van de map rond te lopen. Minder rushen, doe het rustig aan. Vlieg niet als een malle op de objective. Je komt dan altijd van de kant waar ze je verwachten. De rustige speler wacht tot jij komt en altijd te laat bent. Houd een schuin oog je op je mini map.
Overigens van mening dat de spelverdeling oneerlijk is omdat er geen onderscheid is in skills, das alleen leuk voor de pro of de jonkies maar voor de senior gamer echt een afknapper. Iedereen zeurt over die SBMM maar dat speel wel eerlijk.

Ik denk soms ook verschillen te voelen in potjes, maar ik weet sowieso dat ik niet beter ga scoren als ik gefrustreerd raak. Hoewel de objectives belangrijk zijn, ben je ook weinig van waarde als je alleen maar dood gaat. Dus ik zou stap voor stap kijken. Begin met de kleinere maps met minder spelers.
Ik speel idd al wel met die pwa5a3 en met silencer speel hij wel goed.
Maar het is idd dat ik echt een game mode moet vinden die mij ligt, dat is dan wel meest close combat want die grote mappen trek ik niet.
Domination eens proberen, ik merk dat ik wel heel erg moet wennen aan die gameplay want ergens loop je te rushen en mee gaan zoals heel veel spelers dat doen, wat die doen vind ik ongelofelijk echt rennen rond en raken werkelijk alles met een eerste salvo.
Ik zal mijn cod speelstijl moeten aanpassen want anders ben ik snel klaar.

Ik merk dat de gewone beweging en draai snelheid hetzelfde is als de aim snelheid, vind dat niet prettig met controller, ik wil tragers draaien als ik ben ingezoomd, want nu schiet ik voorbij de target.
Kun je dat instellen en waar? Iets met bomen en bos

[ Voor 6% gewijzigd door merlin1201 op 17-10-2025 12:51 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:04
merlin1201 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:48:
[...]

Ik speel idd al wel met die pwa5a3 en met silencer speel hij wel goed.
Maar het is idd dat ik echt een game mode moet vinden die mij ligt, dat is dan wel meest close combat want die grote mappen trek ik niet.
Domination eens proberen, ik merk dat ik wel heel erg moet wennen aan die gameplay want ergens loop je te rushen en mee gaan zoals heel veel spelers dat doen, wat die doen vind ik ongelofelijk echt rennen rond en raken werkelijk alles met een eerste salvo.
Ik zal mijn cod speelstijl moeten aanpassen want anders ben ik snel klaar.

Ik merk dat de gewone beweging en draai snelheid hetzelfde is als de aim snelheid, vind dat niet prettig met controller, ik wil tragers draaien als ik ben ingezoomd, want nu schiet ik voorbij de target.
Kun je dat instellen en waar? Iets met bomen en bos
Ja dat laatste is zeker in te stellen. Hoe het juist noemt weet ik niet van buiten maar heb het bij mij ook trager ingesteld als ik al in ads ben. Zo is het gemakkelijker om je wapen te controleren. Je moet wel zien dat je centering dan goed is als je ergens naar aimt.

• Chelseamarre123
nickdew schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:43:
[...]

Binnen 15m kom je met een silencer nog op de maps je schiet.
Nee klopt niet, zag gisteren nog een filmpje van iemand die dit testte. Met silencer kom je niet op de minimale. Met zo'n flash hider heel kort

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:46
Silencer kost minimaal 20 punten dat is wel veel.

[ Voor 17% gewijzigd door goosche op 17-10-2025 13:11 ]

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:18

The_Worst

Unox

Blij om te horen dat Dice snel reageert op klachten. Ik kan mij nog tijden herinneren dat Dice spelers negeerde en deed wat ze zelf nodig vonden. Het heeft een slechte release geduurd maar zouden ze toch leren?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• goosche
The_Worst schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:13:
Blij om te horen dat Dice snel reageert op klachten. Ik kan mij nog tijden herinneren dat Dice spelers negeerde en deed wat ze zelf nodig vonden. Het heeft een slechte release geduurd maar zouden ze toch leren?
Moet wel deze game kost allot.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tickets op Conquest ook weer terug naar 1000 en 45 minuten limiet.

XBL: MRE Inc

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16:50
Positief nieuws dat attachment halen versneld gaat worden, het duurt nu soms zo ontzettend lang.
De no-lifers spelen dit allemaal extreem snel vrij en hebben hierdoor echt een voordeel op de rest.
Goed om te horen dat ze naar de playerbase luisteren, dat beloofd veel voor de toekomst! ^^

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:08

ScreamGT

joejoe

Ik speel al best lang met de M4A1 maar ben vaak toch eerder dood dan de tegenstander bij 1 op 1’s. Heb vooralsnog bijna alle attachments en meerdere tips bekeken om een zo goed mogelijke config te bouwen… maar heb vaak nog last van eerder spotten en schieten en alsnog het onderspit delven :(

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 27-10 09:43

Pseudoniem

Vires in numeris

JessetjeNL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:11:
Positief nieuws dat attachment halen versneld gaat worden, het duurt nu soms zo ontzettend lang.
De no-lifers spelen dit allemaal extreem snel vrij en hebben hierdoor echt een voordeel op de rest.
Goed om te horen dat ze naar de playerbase luisteren, dat beloofd veel voor de toekomst! ^^
Je zou altijd nog een avondje of twee op BOT-servers kunnen zitten en met verschillende wapens kunnen oefenen. Dan heb je in no-time de benodigde unlocks en dan kan je weer in 'normale' servers spelen zonder achterstand.

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19:08
ScreamGT schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:22:
Ik speel al best lang met de M4A1 maar ben vaak toch eerder dood dan de tegenstander bij 1 op 1’s. Heb vooralsnog bijna alle attachments en meerdere tips bekeken om een zo goed mogelijke config te bouwen… maar heb vaak nog last van eerder spotten en schieten en alsnog het onderspit delven :(
Ik speel ook veel met de M4A1 en vind het een goed wapen. Uiteindelijk is je wapen/config maar een deel van de formule. Grote winst kun je ook halen uit het eerder 'ready' zijn dan je tegenstander. Bijvoorbeeld door niet te sprinten in gebouwen maar te lopen, en door je crosshair te centeren op basis van waar je heen wil lopen. Ik betrap mijzelf dat ik vaak wel wat omlaag aim als ik rondloop, of niet vloeiend de hoek om. Daar heb ik veel winst gepakt.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe kom je precies in een bot match (met xp)? Ik heb zitten zoeken in de lijst met Portal games maar krijg eigenlijk alleen maar errors dat ik niet kan joinen of de game er niet meer is :?

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16:50
Pseudoniem schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:36:
[...]

Je zou altijd nog een avondje of twee op BOT-servers kunnen zitten en met verschillende wapens kunnen oefenen. Dan heb je in no-time de benodigde unlocks en dan kan je weer in 'normale' servers spelen zonder achterstand.
Zeker weten waar! Echter vind ik dat extreem saai, maar het is uiteraard kiezen tussen de 2 opties. :P

• Pseudoniem
  • Laatst online: 27-10 09:43

Pseudoniem

Vires in numeris

Cartman! schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:39:
Hoe kom je precies in een bot match (met xp)? Ik heb zitten zoeken in de lijst met Portal games maar krijg eigenlijk alleen maar errors dat ik niet kan joinen of de game er niet meer is :?
Via 'Featured' => de tegel 'Server browser' en dan kan je er al een deel zien en anders een filter zetten op bijvoorbeeld: Bots; FARM; EXP.

Zitten heel veel slecht gehoste servers bij en niet elke server zitten daadwerkelijk veel bots in omdats ze vervangen worden door echte spelers. Maar als je een goede hebt gevonden dan gaat het heel snel qua EXP.

Kanttekening is dat het saaier kan zijn, maar wel een goede oefening om vaardiger in het spel te worden en sneller zaken te unlocken. Zo heb ik de AK vrijgespeeld en dat is nu toch wel mijn favoriete wapen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pseudoniem op 17-10-2025 14:44 ]

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-11 15:23
Ik moet zeggen dat snap dat mensen de bot farms gebruiken maar vind persoonlijk dat je of veel minder xp ervoor zou moeten krijgen of gewoon geen, dit voelt voor mij toch een beetje als cheaten.
Maar goed dat ik mijn persoonlijke mening en gebruik ze zelf dus ook niet.

Verder speelt de game tot nu toe erg lekker weg, geen rare bugs of gliches gehad tot nu toe en ik kan nog aardig meekomen ondanks dat ik voor BF6 al jaren geen shooter meer had aangeraakt.
Hopelijk kunnen ze bij EA/Dice doorpakken hierop en blijven ze ook luisteren naar de playerbase.

• BartStaal98
Buizerd__NL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:44:
[...]

XP Wordt verhoogd en het behalen van attachtment wordt verlaagd, hierdoor haal je de attachtment sneller.

[Afbeelding]
Erg fijn nieuws. Heb er inmiddels aardig wat uren in zitten en heb misschien 3 wapens op een redelijk niveau (rond de level 25 per gun).

Is al gedeeld per wanneer dit geïmplementeerd wordt? Dat zal denk ik 28 oktober worden met seizoen 1?

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:14
Ik hoop echt zo dat ze de visibility in de game gaan aanpassen, ik speelde net die map in manhatten en ik zie een friendly tank niet eens op straat staan omdat het opeens zo donker is, maakt de game zo ontezettend moeilijk (of ik word gewoon oud) weet niet of het aan m'n instellingen ligt op de PS5 maar ik heb met andere games vrijwel geen probleem.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:20
Zijn er nog specifieke Tweakers servers?

• SB!
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 16:45

SB!

Ik kan het nergens vinden. Weet iemand hoe ik de gevoeligheid kan instellen als ik in een tank zit en aan het inzoomen ben?
Zodra je inzoomt en naar links of rechts gaat met de turtet gaat dat onwijs langzaam (heel vervelend).

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Ik kan er weinig over vinden, maar ik heb nog steeds last van screen tearing. Zelfs met VRR op mijn LG C1 en ps5 pro. Performance mode staat aan en ik zie dat vrr gewoon werkt, maar toch nog tearing. Hebben andere dit al opgemerkt?
Battlefield 6 Progression Changes Now Live.

Following our latest Community Update indicating our intent to improve progression, the following changes will gradually roll out across all platforms over the next couple of hours.

▫️Match Completion XP per min increased by 10%

▫️XP from Daily Challenges increased by 40%

▫️The XP needed to unlock the first 20 Attachment Ranks has been reduced.
🔸Please Note: For weapons that are already being progressed, the UI might display something inaccurate at first; this will resolve once a match has been played with that weapon.

▫️Assignments requiring Career Ranks 20, 23, and 26 to begin will now require Career Ranks 10, 15, and 20, respectively.
🔸As stated within the Community Update, we are aware of the frustrations regarding the challenges themselves. We are actively working on reviewing them, but it will take more time to develop, test, and implement these changes.

Thank you for your continued support and patience as we continue to work through player feedback and data.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Pixeljunk_NL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-11 09:40
ion schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 15:55:
Ik kan er weinig over vinden, maar ik heb nog steeds last van screen tearing. Zelfs met VRR op mijn LG C1 en ps5 pro. Performance mode staat aan en ik zie dat vrr gewoon werkt, maar toch nog tearing. Hebben andere dit al opgemerkt?
Ja, onder in mijn scherm heb ik het een paar keer gemerkt. PS5 pro performance mode VRR i.c.m. Sony A90J.

• BartStaal98
Wauw! Ook nu al geïmplementeerd. Ik was met volle overtuiging van Season 1 uitgegaan. Tof hoor dat ze luisteren en zo snel actie ondernemen.

• eborn
  • Laatst online: 06-11 12:51
Dat stats overzicht van Tracker.GG blijft altijd wel mooi. Alleen wel jammer dat je daar de unlock status niet kan zien van attachments. Of is dat nu weggehaald omdat die cijfers gewijzigd zijn? Ik kan er in ieder geval niet op doorklikken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kWW7CrG_pdD9evkLZln613XWU9w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mPEnTWhKAOhe3LwvU3S6pCyd.png?f=fotoalbum_large

Geweldige accuracy ook :+

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:02
Pseudoniem schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:43:
[...]

Via 'Featured' => de tegel 'Server browser' en dan kan je er al een deel zien en anders een filter zetten op bijvoorbeeld: Bots; FARM; EXP.

Zitten heel veel slecht gehoste servers bij en niet elke server zitten daadwerkelijk veel bots in omdats ze vervangen worden door echte spelers. Maar als je een goede hebt gevonden dan gaat het heel snel qua EXP.

Kanttekening is dat het saaier kan zijn, maar wel een goede oefening om vaardiger in het spel te worden en sneller zaken te unlocken. Zo heb ik de AK vrijgespeeld en dat is nu toch wel mijn favoriete wapen.
Inderdaad en als tip. Dan zoek je bij serverbrowser voornamelijk 1 waar er maar 6 speler in zitten, de rest zijn dan bots.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53

-tom-562

Oliesjeik

Tripwire999 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 15:15:
Ik hoop echt zo dat ze de visibility in de game gaan aanpassen, ik speelde net die map in manhatten en ik zie een friendly tank niet eens op straat staan omdat het opeens zo donker is, maakt de game zo ontezettend moeilijk (of ik word gewoon oud) weet niet of het aan m'n instellingen ligt op de PS5 maar ik heb met andere games vrijwel geen probleem.
Ik vind het juist wel wat hebben, semi realistisch. Die felle of vaak net iets te overdreven highlighted spelers (BF:V had hier erg last van) vond ik verschrikkelijk

Vaak bu'j te bang!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-11 23:44
Heren heren wat kijk ik naar zondag 😏
En dat terwijl me vakantie ten einde is ha ha,ook niet normaal.
Maar na tig streams gekeken te hebben en dit forum op de voet gevolgd te hebben ken ik niet anders zeggen dat ik blij ben om thuis te komen en eindelijk deel te kunnen nemen op het slagveld 🥳

• Buizerd__NL
Begin er maar niet aan. :+

• Virtua
Ha ha,je wilt niet weten hoe vaak ik dat gedacht hebt.
En nog is er twijfel 🫣
maar aangezien ik zowat elke battlefield plat gespeeld hebt kan ik deze uiteraard niet voorbij laten gaan.

[ Voor 56% gewijzigd door Virtua op 17-10-2025 17:09 ]

• Buizerd__NL
EA gaat iets doen tegen de Farm XP portal servers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JXlYaqWw_-mn7Jm2HBHq2Gzn97M=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qxWQyRSE0GJUw3Vi9cOPaQbK.png?f=fotoalbum_large

BartStaal98 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 16:08:
[...]

Wauw! Ook nu al geïmplementeerd. Ik was met volle overtuiging van Season 1 uitgegaan. Tof hoor dat ze luisteren en zo snel actie ondernemen.
Sommige dingen doen ze gewoon backend, dus dan is er geen update van de game nodig.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Stronkie
  • Laatst online: 28-10 10:30

Stronkie

Where wind is Trouble

Buizerd__NL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 17:18:
EA gaat iets doen tegen de Farm XP portal servers.

[Afbeelding]
zal eens tijd worden.. de gehele portal server lijst is xp farming bots ..

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Stronkie schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 17:39:
[...]

Dat is ook niet zo gek. Dat hele unlocken en al die gare grinds is imho totale bullshit.

Als de gameplay en de maps deugen dan heb je dit niet nodig om mensen engaged te houden.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Chelseamarre123
Stronkie schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 17:39:
[...]

En waarom? Als mensen zo willen spelen laat je ze toch die. Uiteindelijk boeit het level na een tijd toch niet meer als je alles hebt vrijgespeeld.

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-11 06:32
Vsync al eens geprobeerd?

• Stronkie
  • Laatst online: 28-10 10:30

Stronkie

Where wind is Trouble

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 18:02:
[...]

En waarom? Als mensen zo willen spelen laat je ze toch die. Uiteindelijk boeit het level na een tijd toch niet meer als je alles hebt vrijgespeeld.
Je snapte me niet.

Er zijn maar een x tal spots over waarbij mensen portal servers kunnen maken en hosten.. en als 90 procent daarvan stats padding servers zijn , blijven er dus geen spots over voor mensen die echte portal content gemaakt hebben en die willen spelen..

• The Reeferman
  • Laatst online: 06-11 13:59
Buizerd__NL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:43:
Hebben hier meer mensen last van hoge CPU, en waardoor je door de game heen stottert?
In het begin weinig last van, maar ik begin mij nu er wel aan te ergeren, hierdoor valt het spel plezier een beetje weg omdat ik het gevoel heb, dat ik het nadeel ben van de rest.

Ik heb deze oplossing al gebruikt.
User.cfg bestandje aanmaken en daar de volgende commando inplakken:

Thread.ProcessorCount 6
Thread.MaxProcessorCount 6
Thread.MinFreeProcessorCount 0
Thread.JobThreadPriority 0
GstRender.Thread.MaxProcessorCount 6

[Afbeelding]
Je hebt een Ryzen 7600 toch? Dan hoor je toch 12 logische processors te hebben? Volgens mij staat multi threading uit en mis je daarom 6 threads. Ik zou checken of SMT in de bios aan staat en als het al aan staat maar niet werkt proberen met Ryzen Master het aan te zetten.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:07
Ik blijf het bizar vinden dat je de rangefinder kan binden op je linkermuisknop. Hierdoor heb je dus met elk schot automatisch de juiste meters ingesteld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WSUK2ERwKODvkt6hNOPZ6SlQIUw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0fpr6XbAFwgj5F4Iw8Oa37BV.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door Dracoz op 17-10-2025 19:15 ]

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:53
Dracoz schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:13:
Ik blijf het bizar vinden dat je de rangefinder kan binden op je linkermuisknop. Hierdoor heb je dus met elk schot automatisch de juiste meters ingesteld.

[Afbeelding]
Klopt. JackFrags had dat al laten zien volgens mij?

Vandaag ook weer een filmpje waarbij hij met een tank choppers en jets neerschiet omdat de flares niet werken bij dat type wapen. 1 schot is altijd een kill.

Maar ik had net 1-14 dus ik ben er weer even klaar mee voor vanavond!

Morgen weer een poging! 8)

niet iedereen heeft een bierbuikje

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:02

[Afbeelding]
Oh nice, ga ik dan maar ook instellen. Zelf bijv ook ingesteld dat ik richt met L1 en schiet met R1, speelt ook fijner.

Ps. wist niet dat BF6 op XP draaide :+

• Ricmaniac
  • Laatst online: 00:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[Afbeelding]
Werkt dat met linkermuisknop? past die altijd de rangefinder aan voordat die het schot doet?
Ik had hem op shift gebind van steady aim =p maar dat is veel beter dan

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 17-10-2025 19:34 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:45

[Afbeelding]
Het is inderdaad bizar en een behoorlijk groot voordeel tov console spelers..

psn: HertogJack

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:19

OMD

Bedoeling is dat je hem op de rechter muisknop bind. Als je zoomt dan pakt die de juiste range. Opnieuw inzoomen is opnieuw de juiste range.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Buizerd__NL
The Reeferman schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 18:57:
[...]

Je hebt een Ryzen 7600 toch? Dan hoor je toch 12 logische processors te hebben? Volgens mij staat multi threading uit en mis je daarom 6 threads. Ik zou checken of SMT in de bios aan staat en als het al aan staat maar niet werkt proberen met Ryzen Master het aan te zetten.
Klopt, volgens de product informatie staat de CPU beschreven als 6 cores.

AMD Ryzen™ 5 7600X comes with 6 CPU cores, & a base clock speed of 4.7GHz.

• HertogJack
OMD schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:53:
Bedoeling is dat je hem op de rechter muisknop bind. Als je zoomt dan pakt die de juiste range. Opnieuw inzoomen is opnieuw de juiste range.
Dan lijkt me op hold breath of schietknop toch handiger.

• Dracoz
  • Laatst online: 17:07
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:34:
[...]

Werkt dat met linkermuisknop? past die altijd de rangefinder aan voordat die het schot doet?
Ik had hem op shift gebind van steady aim =p maar dat is veel beter dan
Ja echt bizar, elk schot wat je dus lost is auto perfect gezero-ed.
Dus insta zero en insta schot, geen lag echt DIRECT.

Helemaal niet OP ofzo... 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Dracoz op 17-10-2025 20:10 ]

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 17:12
wodkabuikje schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:29:
[...]

Klopt. JackFrags had dat al laten zien volgens mij?

Vandaag ook weer een filmpje waarbij hij met een tank choppers en jets neerschiet omdat de flares niet werken bij dat type wapen. 1 schot is altijd een kill.

Maar ik had net 1-14 dus ik ben er weer even klaar mee voor vanavond!

Morgen weer een poging! 8)
Ik moest er alvast hard mee lachen.

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dracoz schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 20:09:
[...]

Ja echt bizar, elk schot wat je dus lost is auto perfect gezero-ed.
Dus insta zero en insta schot, geen lag echt DIRECT.

Helemaal niet OP ofzo... 8)7
ik krijg geen muisknop gebind hierop, alleen toetsen ?

• spaceboy
  • Laatst online: 18:51

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben toch om. Nadat ik geen zin meer had in Silksong toch gewoon die 8 tientjes neergelegd op PS5, en alleen nog maar Conquest multiplayer gedaan. Wat een lekker spel weer! Ik merk wel dat mijn leeftijd (45+) niet helpt, maar met Conquest heb je altijd wat toe te voegen. Die K/D ratio wordt vast ooit wel beter. Mijn eerste quad kill heb ik in elk geval al in the pocket. Topspel!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• partyondude
Ik had vandaag ook een quad kill. Maar dat waren overduidelijk bots die ik makkelijk neer maaide :+

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat mij betreft is er gewoon niks meer satisfying in BF6 dan een tank flanken met C4 waar 6 man in zitten holy moly wat een euforie voel je dan hahah

• HertogJack
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:25:
Wat mij betreft is er gewoon niks meer satisfying in BF6 dan een tank flanken met C4 waar 6 man in zitten holy moly wat een euforie voel je dan hahah
Laatste tik met een rpg is ook heerlijk!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Buizerd__NL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:44:
[...]

[Afbeelding]
Dit is goed nieuws! Ben wel benieuwd of er nog een XP compensatie komt voor mensen die nu wel al gegrind hebben. Ik ben echt lang bezig om mijn sniper op 13 te krijgen, hij is nu lvl 12, maar vind het dan toch lullig dat ik hem straks na 10-15 uur met een sniper gespeeld te hebben eindelijk op lvl 13 heb en dat andere mensen dat straks in 5 uurtjes hebben.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Virtua
Live sucks,ken me herinneren met bv5 geloof ik dat de ranking niet verder ging.
Toen der tijd stond ik al tig tijd max en wat deden ze met der tijd,ze verhogen de ranking maar geen compensatie voor mensen die eigenlijk al tig maal hoger stonden als ze dat van af dag 1 gedaan hadden.
Het leven van een gamer zit vol tegenslagen helaas

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 12:57
Sinds vorige week ook aan het spelen op de PlayStation 5. Uurtje of 10 kunnen spelen en hoewel het de eerste Battlefield game is sinds deeltje 4 die ik echt weer leuk vind merk ik wel dat m’n skills wat stroef zijn geworden en ik er na een paar potjes op een avond wel klaar mee ben. In de 1 op 1 confrontaties leg ik het 9 van de 10 af :+ Wat zijn jullie favoriete wapens?

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

Hebben hier mensen last van slowmotion gameplay met "high latency" en "low FPS" markers links bovenin het scherm? Beide kloppen niet (ping altijd onder de 20) en ik lees dat het een bekend probleem is met battlefield dat Time Nudge heet.

Het maakt het spel onspeelbaar ... koop ik na jaren eens een AAA game bij release en word je meteen gestraft. 8)7

Alle "fixes" helpen helaas niet en met het proberen oplossen van deze bug of slechte programmering van het spel zit ik over de time played voor een refund. Weg 70€ en ben er wel gefrustreerd over.

Edit: dit probleem komt alleen voor op de officiële servers, portal servers niet maar daar zijn nauwelijk goede servers...

[ Voor 10% gewijzigd door Dreanor op 17-10-2025 22:42 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:08
miicker schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 22:25:
[...]

Dit is goed nieuws! Ben wel benieuwd of er nog een XP compensatie komt voor mensen die nu wel al gegrind hebben. Ik ben echt lang bezig om mijn sniper op 13 te krijgen, hij is nu lvl 12, maar vind het dan toch lullig dat ik hem straks na 10-15 uur met een sniper gespeeld te hebben eindelijk op lvl 13 heb en dat andere mensen dat straks in 5 uurtjes hebben.
Boeit het? Waar speel je de game voor, voor de unlocks of voor de game zelf? Stop je met spelen als je alles unlocked hebt?!? Ik vind dat hele zogenaamde progressie unlock gedoe helemaal niks, dat vind ik al sinds BF2 20 jaar geleden toen EA er als eerste ooit mee kwam.. Ik voorspelde het toen al, vooral om geld aan te verdienen, vandaar al die zogenaamde "premium" battlepasses etc tegenwoordig in dit soort games.. Mensen verslaafd maken aan een grind, de bevrediging en gevoel van prestatie als je iets unlockt en ze zelfs zover krijgen dat ze er extra voor willen gaan betalen.. Het creëert daarnaast ook alleen maar veel onbalans tussen spelers met en zonder unlocks die je wapens etc beter maken, want het gaat helaas dus niet alleen om cosmetics.. Mensen die het veel langer en meer spelen, die vaak al beter zijn, krijgen daardoor alleen maar meer voordeel over mensen die minder spelen en weinig tot niks nog unlocked hebben.. Nee, geef mij het maar zoals het ooit ging voor Battlefield 2, in de allereerste Battlefield 1942, toen het nog gewoon puur en alleen om de game(play) zelf ging en spelers niet vooral bezig waren met unlocks, upgrades en challenges..

• kesj
HertogJack schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 19:35:
[...]

Het is inderdaad bizar en een behoorlijk groot voordeel tov console spelers..
Op controller kun je hem binden aan hold breath.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:42
Omdat ik wel eens het idee heb dat ik voor Jan Doedel wapens aan het upgraden ben omdat een eerder wapen uiteindelijk alsnog veel beter was eens gezocht of er een lijstje bestond. Deze heb ik gevonden op IGN :) (Excuus als deze al eens is gedeeld en ik dat heb gemist)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iPh2Gb7OSpunSAKhqa9ENw_fh_c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NqPnx6W1Ldp68W8ngaWgZKUI.png?f=fotoalbum_large

• kesj
Ben benieuwd of je mijn eerdere reactie hebt gezien over vertical sync en of je die al eens hebt aangezet om te zien of de screen tearing dan weg is.

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-11 14:10
Ik heb dit heel af en toe. Tijdens de game even switchen naar quality en dan terug naar performance en het is gefixed voor mij. Ik vermoed een HDMI sync issue.

• Demonslayer
  • Laatst online: 17:06
Haga met 1 kill gewoon boven aan staan in breakthrough. Enige wat ik deed was reviven en nog een reviven. Heerlijk.

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 31-10 11:06
Dennisdn schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 07:22:
Omdat ik wel eens het idee heb dat ik voor Jan Doedel wapens aan het upgraden ben omdat een eerder wapen uiteindelijk alsnog veel beter was eens gezocht of er een lijstje bestond. Deze heb ik gevonden op IGN :) (Excuus als deze al eens is gedeeld en ik dat heb gemist)

[Afbeelding]
Die tier lists zijn persoonlijk tbh. Als LMG is een M60 veruit het beste, enige is dat je moet tapfire-en ivm recoil, maar dat is geen ramp. Geen idee waarom die anderen hoger staan, minder goed imo.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Inflatable schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 04:28:
[...]
Boeit het? Waar speel je de game voor, voor de unlocks of voor de game zelf? Stop je met spelen als je alles unlocked hebt?!?

Ik vind dat hele zogenaamde progressie unlock gedoe helemaal niks, dat vind ik al sinds BF2 20 jaar geleden toen EA er als eerste ooit mee kwam..

Ik voorspelde het toen al, vooral om geld aan te verdienen, vandaar al die zogenaamde "premium" battlepasses etc tegenwoordig in dit soort games.. Mensen verslaafd maken aan een grind, de bevrediging en gevoel van prestatie als je iets unlockt en ze zelfs zover krijgen dat ze er extra voor willen gaan betalen..

Het creëert daarnaast ook alleen maar veel onbalans tussen spelers met en zonder unlocks die je wapens etc beter maken, want het gaat helaas dus niet alleen om cosmetics.. Mensen die het veel langer en meer spelen, die vaak al beter zijn, krijgen daardoor alleen maar meer voordeel over mensen die minder spelen en weinig tot niks nog unlocked hebben..

Nee, geef mij het maar zoals het ooit ging voor Battlefield 2, in de allereerste Battlefield 1942, toen het nog gewoon puur en alleen om de game(play) zelf ging en spelers niet vooral bezig waren met unlocks, upgrades en challenges..
QFT! _/-\o_

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• eborn
  • Laatst online: 06-11 12:51
Dreanor schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 22:41:
Hebben hier mensen last van slowmotion gameplay met "high latency" en "low FPS" markers links bovenin het scherm? Beide kloppen niet (ping altijd onder de 20) en ik lees dat het een bekend probleem is met battlefield dat Time Nudge heet.
Zeker, ik gebruik een 5600X met 9070XT en op sommige momenten is het prima te spelen maar heel vaak lijkt het alsof ik over de grond 'glij' en gaat alles inderdaad langzaam. Er komt soms een oranje icoon met een draaiende pijl en 1 kruisje in beeld, maar mijn verbinding is ook volgens de graph in het spel prima. Het voelt anders dan packet loss, want animaties zijn wel gewoon vloeiend, maar het voelt gewoon niet zoals het hoort. Een beetje alsof je op een hele lage refreshrate zit te spelen terwijl je spel een hele hoge FPS heeft. Of schaatsen :+

Overigens heb ik sinds gisteren opeens last van framedrops naar <60 fps (normaal 130+). En dat elke 10 seconden ofzo. Terwijl ik dat 2 dagen terug helemaal niet had en er is verder niets veranderd. Heel raar.

[edit] Overigens is mijn TN waarde gewoon laag: 7 - 10 ms.

[ Voor 9% gewijzigd door eborn op 18-10-2025 11:24 ]

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:49
Dreanor schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 22:41:

Het maakt het spel onspeelbaar ... koop ik na jaren eens een AAA game bij release en word je meteen gestraft. 8)7

Alle "fixes" helpen helaas niet en met het proberen oplossen van deze bug of slechte programmering van het spel zit ik over de time played voor een refund. Weg 70€ en ben er wel gefrustreerd over.

Edit: dit probleem komt alleen voor op de officiële servers, portal servers niet maar daar zijn nauwelijk goede servers...
ja dat teken komt bij mij ook de hele tijd in beeld.Ik gok ook dat het met de drukte te maken heeft,want ik kreeg zelfs gister even de melding dfat er nog 4000 in de wachtrij stonden toen ik de game opstarte,gister avond.

Maar dat is een inschatting,weet neit of ddat het probleem is

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rekeewt schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:32:
[...]

Die tier lists zijn persoonlijk tbh. Als LMG is een M60 veruit het beste, enige is dat je moet tapfire-en ivm recoil, maar dat is geen ramp. Geen idee waarom die anderen hoger staan, minder goed imo.
Iemand is ook bezig met hele spreadsheet van elk wapen linkje

Maar welke route je ook neemt, denk dat je best kan zeggen.. DMR's zijn de slechtste :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• kesj
Dank voor het delen! Settings uit deze video overgenomen en lijkt fijn te spelen, dank!

Wie nog interesse heeft in de review van Tweakers: review: Battlefield 6 - Intens en overweldigend

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:00
Nadat ik gisteren de laatste SP trophies op de PS5 gescoord had vandaag voor het eerst online een paar potjes Conquest gespeeld. Beetje stroef na al die jaren weer (en misschien de leeftijd ook). Dus relatief vaak afgeschoten. En omdat ik de beta niet gespeeld heb moet ik nog echt de maps leren kennen. Maar dat zal wel goed komen.

Wat me opvalt:
  • Waardeer enorm de haptics en dynamische tegendruk van de knoppen op de PS5 controller
  • Mis enorm de BattleLog app waarbij je gewoon met je telefoon tijdens het spelen zaken kon customizen (hoop dat ze de app terug brengen)
  • Mis de server browser waar ik echt zelf servers kan selecteren en als favoriet opslaan (of ik kijk erover heen)
  • Customizen van wapens is wel echt uitgebreider dan in BF4 (snap de details nog niet en moet hier nog echt aan wennen)

• Chelseamarre123
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen

• kevz
  • Laatst online: 03:07
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 14:49:
[...]

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen
't Is dan ook een multiplayer game en naar mijn mening weet je pas hoe een MP shooter in elkaar steekt als je het een tijdje gespeeld hebt. Verder is de review als verwacht. Matige SP, goede MP maar niet helemaal op zijn Battlefield's. Pros and Cons :)

Overigens die tier-lists zijn echt zo persoonlijk. Er is ook al een Google Doc verschenen waarin staat dat sommige wapens de absoluut beste TTK hebben. Ik heb die wapens geprobeerd en hoewel dat klopt, zijn het vaak wapens die of een hele kleine mag hebben (dus elke kill reloaden) of ze zijn zo monsterlijk oncontroleerbaar dat het nut een beetje weg valt (al zullen ze beter zijn na unlocks voor meer controle).
Uiteindelijk is het beste wat je kan doen direct de Shooting Range in en kijken hoe iets aan voelt. De ene vind recoil naar links prima, de ander naar rechts, leren burst firen, kijken hoe je een wapen onder controle kan houden. Als je moeite hebt met die super hoge rate of fire wapens, dan betekend dat ze voor jou dus een effectief lagere TTK hebben. De 'Vector' (KV9) is echt een beest... met 19 kogels :+ Zo ook de TR-7 waarmee je eigenlijk alleen maar kan burst firen zo wild is die.

Mijn YouTube

• goosche
Dennisdn schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 07:22:

[Afbeelding]
Waar heb jij die gevonden?

Deze is uitgebreider.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-11 12:45
Hoe werken die portal games? Soms zie ik verified experiences, maar als ik die join blijft het hangen op bijvoorbeeld “populating with bots en 4/6 players 32 players required”.

En sommige kan ik zelf hosten, maar soms staat die optie uit.

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 22:43
Bah, men begint nu dingen te leren bv met de ladder op roofs te komen waar je niet hoort te komen, en dan stoer lopen doen dat dat de bedoeling is, terwijl dat gewoon niet zo is anders waren er wel freaking trappen in de huizen gemaakt! Community begint het al te verpesten door de oversights van Dice. Waren er maar meer beta weekeindes.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:49

pistole

Frutter

JinShepard schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:43:
Bah, men begint nu dingen te leren bv met de ladder op roofs te komen waar je niet hoort te komen, en dan stoer lopen doen dat dat de bedoeling is, terwijl dat gewoon niet zo is anders waren er wel freaking trappen in de huizen gemaakt!
Sorry, maar dat slaat toch nergens op? Als je ergens niet op zou moeten kunnen/mogen klimmen dan hadden ze geen ladder als gadget moeten toevoegen. Of het wenselijk is een ander verhaal, maar als de game het toelaat dan is het wat mij betreft 'de bedoeling'.

Ik frut, dus ik epibreer

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:58
SinergyX schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:39:
[...]
Maar welke route je ook neemt, denk dat je best kan zeggen.. DMR's zijn de slechtste :P
Toch word ik best wel blij met assault van de combi DMR en Shotgun, ik kan mijn squad goed ondersteunen met suppression fire en support kills, maar tegelijkertijd ook veel schade aanrichten met de shotgun. Leuke combi ook :)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Chelseamarre123
Zag vanmiddag een streamer spelen die mijnen kon zien liggen, weet iemand welk gadget of gear je daar voor nodig hebt?

• WouterW89
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22:23
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 17:16:
Zag vanmiddag een streamer spelen die mijnen kon zien liggen, weet iemand welk gadget of gear je daar voor nodig hebt?
Met de drone kan je ze zien, zo ver ik weet

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-11 10:24
Arjan90 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 16:23:
[...]

Toch word ik best wel blij met assault van de combi DMR en Shotgun, ik kan mijn squad goed ondersteunen met suppression fire en support kills, maar tegelijkertijd ook veel schade aanrichten met de shotgun. Leuke combi ook :)
Totdat je 3 seconde later geen kogels meer hebt 8)7

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:58
Pfff dit weekend raak ik ineens geen pepernoot meer. K/D al gedropt van 4 naar 2 ongeveer. Waardeloos 😂

• partyondude
K/D van 2? Lol. Mijne is 0.6 en dat komt omdat ik op een paar servers gespeeld heb met bots...

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 22:43
pistole schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 15:55:
[...]

Sorry, maar dat slaat toch nergens op? Als je ergens niet op zou moeten kunnen/mogen klimmen dan hadden ze geen ladder als gadget moeten toevoegen. Of het wenselijk is een ander verhaal, maar als de game het toelaat dan is het wat mij betreft 'de bedoeling'.
Iberian map, in de beta kwamen mensen ook op de daken wat niet de bedoeling was. 100% hetzelfde geva nu. Mark my words.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:23
Als iemand nog eens een aanvulling zoeken voor hun squad, voeg me toe op Steam - Vinpower

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 17:16:
Weet niet welke ze allemaal kunnen zien maar in ieder geval drones van Scout.
Die kan ook de mijnen laten exploderen. Heb al 2x een enemy tank op kunnen blazen omdat die dichtgenoeg bij mijnen reed en ik ze op blies door met die drone te laten ontploffen.

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:58
partyondude schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:34:
K/D van 2? Lol. Mijne is 0.6 en dat komt omdat ik op een paar servers gespeeld heb met bots...
Haha jaa BF1 en deze gaan me nog redelijk goed af. In BF4 bijvoorbeeld heb ik een K/D van 0.8 :P

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-11 10:39
[...]

Als ze jouw definite volgen dan patchen ze ook nooit meer alle glitches uit het spel. Wat een schrijnend tekort aan logica weer. Het spel is net uit, er zijn dingen over het hoofd gezien / fouten gemaakt. Over een paar weken kan je niet meer met je laddertje vanaf daken op een flag gaan zitten campen. Deal with it.

Idempotent.

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-11 10:39
Ik moet trouwens zeggen dat na een paar weken dit spel me nog steeds niet kan bekoren. Spatial audio dat niet werkt, frame drops/stutters, recoil/bloom dat vrijwel niet bestaat (ieder wapen is een laser), smg spread op assault rifles. Veel cqc maps waar je met vehicles vrijwel niks begint. Er klopt zoveel niet aan deze game dat ik eigenlijk iedere avond wel met een teleurgesteld gevoel afsluit. Het is echt een massa is kassa spel geworden zonder diepgang of strategie.

Idempotent.

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:08
[...]

Haha, ja, net als bovenop een drone 200m de lucht in gaan en dan bovenop voor de rest onbereikbare gebouwen en daken gaan zitten met je spwanbeacon.. Allemaal de bedoeling natuurlijk..

BF6 is echt een BF-CoD hybride, daar ben ik nu na een weekje spelen wel achter.. Dat is duidelijk te merken aan de maps en gamemodes die vooral gericht zijn op snelle CQB deathmatch.. Met lage TTK en ook nog eens de welbekende frusterende (console)netcode met hoge prediction waardoor instadeaths uit het niks en/of om hoeken heen gekilled worden heel normaal is..Jij die iemand 9x raakt en geen kill krijgt terwijl je zelf constant met 3-4 kogels neer gaat, allemaal netcode..

Maar omdat het dus een BF-CoD hybride is is het juist zo populair denk ik.. Het is de snelle arcade PvP FPS gameplay die veel mensen leuk vinden.. Alleen dan (nu nog) zonder de lachwekkende killstreaks en regenboog skins etc die CoD in een kinderachtige circus game veranderd hebben.. En met voertuigen, die helaas wel een beetje bijzaak lijken te zijn geworden, o.a. te merken aan de vele bugs die daarin nog zitten met o.a. upgrades die ronduit gewoon niet werken of zelfs het tegenovergestelde doen van wat ze zouden moeten doen..

Ik speel het nog wel met vrienden, maar hou het geen uren meer vol.. Te chaotisch, te ADHD voor mij.. Kan te weinig mijn strategisch ei erin kwijt.. Gewoon snel rondrennen en knallen vooral vanuit hip-fire en geen ADS (met een M4A1 hipfire build), dat werkt het beste in de meeste BF6 potjes voor mij.. Maar dat vind ik dus niet echt Battlefield meer.. Er zitten nog wel echte Battlefield momenten in, vooral op de grotere maps in Conquest als je aan de gang gaat met de voertuigen, maar het voelt allemaal alsof de game op 1,5x snelheid draait..

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 05:49
Inflatable schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 04:15:
[...]
Met lage TTK en ook nog eens de welbekende frusterende (console)netcode met hoge prediction waardoor instadeaths uit het niks en/of om hoeken heen gekilled worden heel normaal is..Jij die iemand 9x raakt en geen kill krijgt terwijl je zelf constant met 3-4 kogels neer gaat, allemaal netcode..
Kan je dit is uitleggen? Hoe jij het beschrijft ervaar ik het ook. Raak mensen gewoon als eerste maar uiteindelijk lig ik op de grond. Ook als ik in een tank zit en met zwaar geschut iemand meerdere keren raak lopen ze of springen ze nog rond. Vind dit niet echt realistisch.
partyondude schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:34:
Gelukkig draait het in BF ook niet om K/D maar om SPM.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 11:44
Inflatable schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 04:15:
[...]
Ik speel het nog wel met vrienden, maar hou het geen uren meer vol.. Te chaotisch, te ADHD voor mij.. Kan te weinig mijn strategisch ei erin kwijt.. Gewoon snel rondrennen en knallen vooral vanuit hip-fire en geen ADS (met een M4A1 hipfire build), dat werkt het beste in de meeste BF6 potjes voor mij.. Maar dat vind ik dus niet echt Battlefield meer..
Helemaal mee eens, het gaat mij ook allemaal te snel. Hoewel er grote mappen zijn, ze voelen niet groot aan.
Mis de vrijheid en het sandbox gevoel, precies zoals in deze video waardoor het BF gevoel er niet echt is.
Vermaak mij er wel mee, dus zal het wel blijven spelen.

• HertogJack
Ik vind het nog steeds ronduit fantastisch. Snap alle ‘haters’ dan ook absoluut niet.

En ja heb alle vorige delen ook gespeeld.

Vind het een verademing na jarenlang CoD en warzone omdat bf2042 geen topper was.

Pagina: 1 ... 53 ... 66 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.