Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:44

BramT

Rule #1

RawChild schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 20:05:
[...] Wel viel mij op dat helaas de training modus weg is. Jammer want ik heb die easy xp nodig om wat vrij te spelen, want heb gewoon niet genoeg tijd. Daarnaast ideaal om even in te komen qua schieten.
Ik was 'm ook even kwijt, maar na level 10 (ofzo) staat Training (met Breakthrough initiation enzo) ineens onderaan (ipv bovenaan) in het menutje links.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:20
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:11:
[...]

Moet zelf nog een keer met Silencer proberen, volgens mij is hij redelijk snel unlocked bij de PW5A.
Minder rennen is sowieso iets om mee te beginnen. Ik zeg niet dat je eindeloos moet campen met een silencer. Maar als je Domination speelt kan je redelijk inschatten waar de enemy vandaan komt. Focus aan het begin meer op verdedigen dan op aanvallen. Zo krijg je langzaam wat meer plezier en vertrouwen. Je wapens worden geleveled, dan kan je af een toe een uitstapje naar Conquest oid doen. Maar veel maps zijn te klein of er zitten teveel spelers in.
Silencer op je wapen met bijv Breakthrough is echt super!
Ondergewaardeerd in het begin, maar echt ideaal als je op de cap bent en op de map niet in beeld wil komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:34
flyyy schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:22:
[...]

Silencer op je wapen met bijv Breakthrough is echt super!
Ondergewaardeerd in het begin, maar echt ideaal als je op de cap bent en op de map niet in beeld wil komen.
Binnen 15m kom je met een silencer nog op de maps je schiet.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:07
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:00:
[...]

Even dit eruit geqoute, ik heb nog geen enkele silencer geunlocked, ben level 22 denk ik maar het levelen gaat zooo traag.
XP Wordt verhoogd en het behalen van attachtment wordt verlaagd, hierdoor haal je de attachtment sneller.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqJbJuTMOu5jqaHNEHdbv0-mpjM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/LaPM0yMKLrz13IOzWAZc2qSr.png?f=user_large

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:38
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 11:35:
[...]

Ik zou proberen om een SMG te pakken. PW5A3 is prima optie hiervoor, zeker close combat. Probeer wat rondjes met silencer eventueel. Daarna is wat potjes Domination en buitenkanten van de map rond te lopen. Minder rushen, doe het rustig aan. Vlieg niet als een malle op de objective. Je komt dan altijd van de kant waar ze je verwachten. De rustige speler wacht tot jij komt en altijd te laat bent. Houd een schuin oog je op je mini map.
Overigens van mening dat de spelverdeling oneerlijk is omdat er geen onderscheid is in skills, das alleen leuk voor de pro of de jonkies maar voor de senior gamer echt een afknapper. Iedereen zeurt over die SBMM maar dat speel wel eerlijk.

Ik denk soms ook verschillen te voelen in potjes, maar ik weet sowieso dat ik niet beter ga scoren als ik gefrustreerd raak. Hoewel de objectives belangrijk zijn, ben je ook weinig van waarde als je alleen maar dood gaat. Dus ik zou stap voor stap kijken. Begin met de kleinere maps met minder spelers.
Ik speel idd al wel met die pwa5a3 en met silencer speel hij wel goed.
Maar het is idd dat ik echt een game mode moet vinden die mij ligt, dat is dan wel meest close combat want die grote mappen trek ik niet.
Domination eens proberen, ik merk dat ik wel heel erg moet wennen aan die gameplay want ergens loop je te rushen en mee gaan zoals heel veel spelers dat doen, wat die doen vind ik ongelofelijk echt rennen rond en raken werkelijk alles met een eerste salvo.
Ik zal mijn cod speelstijl moeten aanpassen want anders ben ik snel klaar.

Ik merk dat de gewone beweging en draai snelheid hetzelfde is als de aim snelheid, vind dat niet prettig met controller, ik wil tragers draaien als ik ben ingezoomd, want nu schiet ik voorbij de target.
Kun je dat instellen en waar? Iets met bomen en bos

[ Voor 6% gewijzigd door merlin1201 op 17-10-2025 12:51 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:56
merlin1201 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:48:
[...]

Ik speel idd al wel met die pwa5a3 en met silencer speel hij wel goed.
Maar het is idd dat ik echt een game mode moet vinden die mij ligt, dat is dan wel meest close combat want die grote mappen trek ik niet.
Domination eens proberen, ik merk dat ik wel heel erg moet wennen aan die gameplay want ergens loop je te rushen en mee gaan zoals heel veel spelers dat doen, wat die doen vind ik ongelofelijk echt rennen rond en raken werkelijk alles met een eerste salvo.
Ik zal mijn cod speelstijl moeten aanpassen want anders ben ik snel klaar.

Ik merk dat de gewone beweging en draai snelheid hetzelfde is als de aim snelheid, vind dat niet prettig met controller, ik wil tragers draaien als ik ben ingezoomd, want nu schiet ik voorbij de target.
Kun je dat instellen en waar? Iets met bomen en bos
Ja dat laatste is zeker in te stellen. Hoe het juist noemt weet ik niet van buiten maar heb het bij mij ook trager ingesteld als ik al in ads ben. Zo is het gemakkelijker om je wapen te controleren. Je moet wel zien dat je centering dan goed is als je ergens naar aimt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:56
nickdew schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:43:
[...]

Binnen 15m kom je met een silencer nog op de maps je schiet.
Nee klopt niet, zag gisteren nog een filmpje van iemand die dit testte. Met silencer kom je niet op de minimale. Met zo'n flash hider heel kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:15
Silencer kost minimaal 20 punten dat is wel veel.

[ Voor 17% gewijzigd door goosche op 17-10-2025 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:35

The_Worst

Unox

Blij om te horen dat Dice snel reageert op klachten. Ik kan mij nog tijden herinneren dat Dice spelers negeerde en deed wat ze zelf nodig vonden. Het heeft een slechte release geduurd maar zouden ze toch leren?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:15
The_Worst schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:13:
Blij om te horen dat Dice snel reageert op klachten. Ik kan mij nog tijden herinneren dat Dice spelers negeerde en deed wat ze zelf nodig vonden. Het heeft een slechte release geduurd maar zouden ze toch leren?
Moet wel deze game kost allot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tickets op Conquest ook weer terug naar 1000 en 45 minuten limiet.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14:40
Positief nieuws dat attachment halen versneld gaat worden, het duurt nu soms zo ontzettend lang.
De no-lifers spelen dit allemaal extreem snel vrij en hebben hierdoor echt een voordeel op de rest.
Goed om te horen dat ze naar de playerbase luisteren, dat beloofd veel voor de toekomst! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:22

ScreamGT

joejoe

Ik speel al best lang met de M4A1 maar ben vaak toch eerder dood dan de tegenstander bij 1 op 1’s. Heb vooralsnog bijna alle attachments en meerdere tips bekeken om een zo goed mogelijke config te bouwen… maar heb vaak nog last van eerder spotten en schieten en alsnog het onderspit delven :(

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 14:44

Pseudoniem

Vires in numeris

JessetjeNL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:11:
Positief nieuws dat attachment halen versneld gaat worden, het duurt nu soms zo ontzettend lang.
De no-lifers spelen dit allemaal extreem snel vrij en hebben hierdoor echt een voordeel op de rest.
Goed om te horen dat ze naar de playerbase luisteren, dat beloofd veel voor de toekomst! ^^
Je zou altijd nog een avondje of twee op BOT-servers kunnen zitten en met verschillende wapens kunnen oefenen. Dan heb je in no-time de benodigde unlocks en dan kan je weer in 'normale' servers spelen zonder achterstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Nu online
ScreamGT schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:22:
Ik speel al best lang met de M4A1 maar ben vaak toch eerder dood dan de tegenstander bij 1 op 1’s. Heb vooralsnog bijna alle attachments en meerdere tips bekeken om een zo goed mogelijke config te bouwen… maar heb vaak nog last van eerder spotten en schieten en alsnog het onderspit delven :(
Ik speel ook veel met de M4A1 en vind het een goed wapen. Uiteindelijk is je wapen/config maar een deel van de formule. Grote winst kun je ook halen uit het eerder 'ready' zijn dan je tegenstander. Bijvoorbeeld door niet te sprinten in gebouwen maar te lopen, en door je crosshair te centeren op basis van waar je heen wil lopen. Ik betrap mijzelf dat ik vaak wel wat omlaag aim als ik rondloop, of niet vloeiend de hoek om. Daar heb ik veel winst gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe kom je precies in een bot match (met xp)? Ik heb zitten zoeken in de lijst met Portal games maar krijg eigenlijk alleen maar errors dat ik niet kan joinen of de game er niet meer is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessetjeNL
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14:40
Pseudoniem schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:36:
[...]

Je zou altijd nog een avondje of twee op BOT-servers kunnen zitten en met verschillende wapens kunnen oefenen. Dan heb je in no-time de benodigde unlocks en dan kan je weer in 'normale' servers spelen zonder achterstand.
Zeker weten waar! Echter vind ik dat extreem saai, maar het is uiteraard kiezen tussen de 2 opties. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pseudoniem
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 14:44

Pseudoniem

Vires in numeris

Cartman! schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:39:
Hoe kom je precies in een bot match (met xp)? Ik heb zitten zoeken in de lijst met Portal games maar krijg eigenlijk alleen maar errors dat ik niet kan joinen of de game er niet meer is :?
Via 'Featured' => de tegel 'Server browser' en dan kan je er al een deel zien en anders een filter zetten op bijvoorbeeld: Bots; FARM; EXP.

Zitten heel veel slecht gehoste servers bij en niet elke server zitten daadwerkelijk veel bots in omdats ze vervangen worden door echte spelers. Maar als je een goede hebt gevonden dan gaat het heel snel qua EXP.

Kanttekening is dat het saaier kan zijn, maar wel een goede oefening om vaardiger in het spel te worden en sneller zaken te unlocken. Zo heb ik de AK vrijgespeeld en dat is nu toch wel mijn favoriete wapen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pseudoniem op 17-10-2025 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ik moet zeggen dat snap dat mensen de bot farms gebruiken maar vind persoonlijk dat je of veel minder xp ervoor zou moeten krijgen of gewoon geen, dit voelt voor mij toch een beetje als cheaten.
Maar goed dat ik mijn persoonlijke mening en gebruik ze zelf dus ook niet.

Verder speelt de game tot nu toe erg lekker weg, geen rare bugs of gliches gehad tot nu toe en ik kan nog aardig meekomen ondanks dat ik voor BF6 al jaren geen shooter meer had aangeraakt.
Hopelijk kunnen ze bij EA/Dice doorpakken hierop en blijven ze ook luisteren naar de playerbase.
Pagina: 1 ... 52 53 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.