K/D ratio is leuk als je 12 bent en CoD speeltChelseamarre123 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:00:
[...]
Maar heb je er nog wel lol in dan? 0.3 is inderdaad heel slecht, dan loop je toch blind rond.
Vaak bu'j te bang!
K/D ratio is leuk als je 12 bent en CoD speeltChelseamarre123 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:00:
[...]
Maar heb je er nog wel lol in dan? 0.3 is inderdaad heel slecht, dan loop je toch blind rond.
Vaak bu'j te bang!
Ik heb precies hetzelfde. Ben echt geen pro-player, maar zo slecht als het nu gaat is gewoon bedroevend. Als ik terug ga naar Delta Force of 2042 , dan lijkt het wel of aimen gewoon makkelijker gaatwodkabuikje schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:45:
[...]
Dat vrees ik ook.
Ik ben met pijn en moeite level 15 maar het voelt nu al oneerlijk tegenover personen die al veel meer attachments en unlocks hebben.
Ze zouden eigenlijk servers moeten hebben gebaseerd op rank, bijvoorbeeld 0 t/m 20 ofzo. Dan is het playing field wat eerlijker.
Of misschien ben ik gewoon een smoesje aan het verzinnen om mijn waardeloze skills te verklaren. Heb een KD van 1,03 en die blijft maar dalen
Tja, als ik potjes heb waar ik continu word neergeknald is de lol er toch snel af en ja ik speel voornamelijk objective.-tom-562 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:17:
[...]
K/D ratio is leuk als je 12 bent en CoD speeltVolgens mij is mijn K/D ratio ook niet hoog, maar ik speel liever het objective (flags capturen, reviven, voertuigen repareren etc.) dan dat ik mij ga focussen op een nietzeggend stat
Dat is wat ik ook eigenlijk alleen maar doe. Objective is het belangrijkste, dan ga ik maar 10x dood, maar de tank die blijft rijden. Ook als medic, ben ik gewoon netjes aan het reviven, maar soms lijkt het erop of helemaal niemand anders dat doet. =(Daan0s schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:59:
Maak je niet zo druk om k/d ratio, dat is echt een CoD ding. En het zijn maar cijfertjes. Speel gewoon objectives, revive mensen, knal tanks kapot. Battlefield gaat om dat soort dingen, niet om zoiets lulligs als k/d.
Is toch heerlijk om als medic paar rookgranaten te gooien en als een dolle alle doden te reviven zodat het team verder kan naar de objective.
Speel met je sensitivity en FoV, want de kans is aanwezig dat het aimen je daadwerkelijk makkelijker af gaat door die verschillen.da_PSI schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:20:
Als ik terug ga naar Delta Force of 2042 , dan lijkt het wel of aimen gewoon makkelijker gaat
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Consistentie is de sleutel inderdaad. In aanvulling op Danger, noteer de settings van een game waar je aim perfect is en gebruik een sensitivity converter om dat over te zetten naar BF6.D4NG3R schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:23:
[...]
Speel met je sensitivity en FoV, want de kans is aanwezig dat het aimen je daadwerkelijk makkelijker af gaat door die verschillen.
Hier net zo, K/D ratio zou mij een worst wezen vermaak mij veel meer met 4x dood gaan om een tank of heli kapot te schieten.-tom-562 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:17:
[...]
K/D ratio is leuk als je 12 bent en CoD speeltVolgens mij is mijn K/D ratio ook niet hoog, maar ik speel liever het objective (flags capturen, reviven, voertuigen repareren etc.) dan dat ik mij ga focussen op een nietzeggend stat
Dit is ook sterk afhankelijk van de map, er zitten stukken CQB bij daar spelen reflexen wel mee, zeker als je de mappen nog niet zo goed kent en niet weet waar de deur aan de andere kant zit.stroopwafel57 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:09:
Ik ben en blijf een Noob in games, maar toch:" ligt het aan de netcode of toch mijn reactiesnelheid? "
Op het moment van schieten, heeft de tegenstander b.w.v.spreken, al zijn/ magazijn op mij leeggeschoten.
Het is frustrerend bij elke spawn meteen om een medic te moeten schreeuwen.
Ik houd van teamplay, maar de gein gaat er snel af als je om de haverklap (rode)stoeptegels ligt te tellen.
Het kan ook gewoon zijn dat je te gehaast speelt. Je kunt je reactiesnelheid aardig compenseren door gewoon wat rustiger te spelen. Wat meer tijd te nemen om te kijken en of reageren. Wat meer afwachtend spelen.stroopwafel57 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:09:
Ik ben en blijf een Noob in games, maar toch:" ligt het aan de netcode of toch mijn reactiesnelheid? "
Op het moment van schieten, heeft de tegenstander b.w.v.spreken, al zijn/ magazijn op mij leeggeschoten.
Het is frustrerend bij elke spawn meteen om een medic te moeten schreeuwen.
Ik houd van teamplay, maar de gein gaat er snel af als je om de haverklap (rode)stoeptegels ligt te tellen.
Nickname KasPlantje.
....leeftijd zal wel een rol spelen...:)stroopwafel57 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:21:
@ flyingCrow.
Reflex is bij mij inderdaad wat minder.
Ik merk inderdaad ook dat ik af en toe mijn run-and-gun CoD speelwijze hanteer. Dat werkt gewoon niet zo lekker in BFGerGio schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:19:
[...]
Het kan ook gewoon zijn dat je te gehaast speelt. Je kunt je reactiesnelheid aardig compenseren door gewoon wat rustiger te spelen. Wat meer tijd te nemen om te kijken en of reageren. Wat meer afwachtend spelen.
Ja je kunt nieuwe punten aanvallen en daar met een noodgang naartoe rennen of je kunt gewoon rustig spelen in de buurt van een punt wat al een beetje onder druk staat. Dan moeten de vijanden naar jou komen. Verdedig je het punt speel je nog steeds op objectives en help je je team door geen punt te verliezen en het speelt rustiger.
Ik gisteren ook haha, op die map met die enorm hoge torens en al die olie dingen.AceAceAce schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:57:
Ik lag gisteren 15 minuten mn hoofd laag te houden in een sector, amper geschoten maar toch bovenaan de leaderboard.
Klopt hoor wat je zegt, maar ik verwacht bij de volgende grote update meer grotere maps die weer meer BF zijn. Denk dat het ook een beetje zo is om de CoD twijfelaars over te halen om het daarna weer meer BF te worden. Laten we dat hopen!GT-R schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:47:
Na de vele positieve geluiden over deze game heb ik ook maar besloten deze te kopen als liefhebber van de oudere BF games.
Nu heb ik slechts twee dagen gespeeld maar de game valt me toch enigszins tegen. De game voelt, in tegenstelling tot de oudere BF games, eigenlijk meer aan als een shooter van Call of Duty dan een echte BF game. Dit komt voornamelijk door de kleinere maps, juist die grote open maps waren altijd typerend voor BF. Potjes voelen nu echt aan als een complete chaos en het tempo ligt echt enorm hoog. Desondanks zijn er nog meer dan genoeg vermakelijke momenten natuurlijk maar het voelt helaas niet meer aan als een echte BF-shooter.
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Dit was ook het eerste wat mij opviel, hij vind het super snel, maar ook het inladen is super snel.Jeroenvde89 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:51:
Over matchmaking gesproken: Wat gaat dat allemachtig snel zeg![]()
Ik denk dat er maar ~10 seconden zit tussen het zoeken naar een game (met volle party met 4 personen) en het daadwerkelijk kunnen 'spawnen'.
Ook 'in-between' games gaat het zo snel dat je amper drinken kunt pakken, dat was bij Warzone wel anders. Dan kon je het halve huishouden doen tussen twee potjes in
Ik denk dat k/d een geweldige indicator is van hoe je het speelt, je moet het alleen niet willen vergelijken met anderen, maar je kan het prima gebruiken om je eigen vooruitgang te meten. Zolang je niet weet hoe of wat anderen spelen, zegt het niet zoveel.merlin1201 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:49:
Valt wel op dat er heel veel spelers klagen over hun k/d en ondanks dat het niet belangrijk is in BF geeft het wel een slecht gevoel want altijd verliezen gaat je tegenstaan hoe leuk een game ook is.
Mij gaat het ook heel slecht af, mijn gemiddelde k/d is met cod rond de 1 en 1.3 maar als ik nu kijk in BF 6 sta ik vaker in de min als positief.
Dit zal best een reden hebben, zelf vermoed ik dat er nauwelijks matchmaking is, je speelt dan tegen iedereen en zijn er geen klasses meer, tja fc voldendam tegen Oranja en dat is frustrerend en oneerlijk.
Toch vermaak ik er me nog mee.
ja, vind ik eigenlijk ook wel, KD zegt in feite helemaal niets, als ik met een sniper speel haal ik ook zo 30+ kills en misschien 2 deaths, zeker aangezien de sniper gameplay zo extreem simpel is in BF6 met die relatief kleine maps zodat je bijna altijd binnen de 200 meter zit en praktisch alles een one shot kill is.A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 16:08:
[...]
Ik denk dat k/d een geweldige indicator is van hoe je het speelt, je moet het alleen niet willen vergelijken met anderen, maar je kan het prima gebruiken om je eigen vooruitgang te meten. Zolang je niet weet hoe of wat anderen spelen, zegt het niet zoveel.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Waar heb je dat opgezocht? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar mijn eigen objective time.rekeewt schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:03:
K/D/A van 1,56 hier met een win ratio van 51,5%, pure K/D is 0,96.
17% headshots en 22,5% objective time (speel alleen conquest).
Ik let er zelf niet op, maar heb het eens opgezocht, die 22,5% objective time vind ik wel mooi om te zien: altijd focus op die vlag!
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
https://tracker.gg/bf6Buizerd__NL schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:25:
[...]
Waar heb je dat opgezocht? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar mijn eigen objective time.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Moest het even vragen aan ChatGPT wat die KDA betekent maar dan ben ik toch ook best goed bezigrekeewt schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:03:
K/D/A van 1,56 hier met een win ratio van 51,5%, pure K/D is 0,96.
17% headshots en 22,5% objective time (speel alleen conquest).
Ik let er zelf niet op, maar heb het eens opgezocht, die 22,5% objective time vind ik wel mooi om te zien: altijd focus op die vlag!
niet iedereen heeft een bierbuikje
Hoe claim je dit en zie je het uberhaupt? Ik zie namelijk helemaal niks 😄rekeewt schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:32:
Lees net dat door de update van vandaag, veel mensen de phantom edition DLC gratis hebben gekregen als standard edition kopers. Als je inlogt dus even checken en claimen!!!
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ik vind de challenges juist best overzichtelijk. Wat vind jij er onduidelijk aan dan?Aardappelzakje schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:35:
Ik merk wel dat ik weinig snap van de challenges en er zodoende ook heel weinig mee bezig ben. Dat zou echt wat overzichtelijker en laagdrempeliger mogen zijn.
Ik.. en hetzelfde wat jij zegt. Maar fuck it, dan maar niet 😁Dacuuu schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:55:
Wie heeft er battlefield 6 via de EA app? Ze gaven aan dat je een on game bericht zou krijgen als je storting (spel niet in bezit) had gehad op dag 1.
Ik had storting op dag1, maar geen bericht in mijn in-game berichten box..
Geen idee wat de statistieken zijn maar ik gok op 95% M&KB op PC.b.o.n.s schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 19:23:
Spelen de meeste met m/k op pc, of is dat wisselend?
Ik kom van een console af en merk dat ik nogal wat switch tussen beiden (k/m vs controller)kevz schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 19:25:
[...]
Geen idee wat de statistieken zijn maar ik gok op 95% M&KB op PC.
Ik had die volgens mij al gekocht maar zonder te checken wat de voordelen zijn. Zijn die er ook of zijn het gewoon skins etc?rekeewt schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:32:
Lees net dat door de update van vandaag, veel mensen de phantom edition DLC gratis hebben gekregen als standard edition kopers. Als je inlogt dus even checken en claimen!!!
[ Voor 7% gewijzigd door merlin1201 op 16-10-2025 19:59 ]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Geef het wat tijd. Je hebt eerst betere wapens, en vooral mods nodig om het hoogst mogelijke reactie vermogen te hebben. Zonder ben je altijd trager dan hen. En het zit ook weer tjok vol met cheaters. Er zijn eerst een paar ban waves nodig voor de meerderheid daarvan het opgeeft.merlin1201 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 19:51:
Tis wel gek hoor, speelt belachelijk binnen een halve seconden ben je dood, die TTK slaat nergens op nog sneller als COD, ik ben 20 x gekilt binnen no-time zonder amper zelf wat te raken.
K/D me hoela dit gaat werkelijk nergens meer over, je kunt geen objective's spelen op deze manier, wordt er zelfs agressief van en dat is jaren geleden voor het laatst.
Speel ik in de world elite class of wat, ben toch bang dat deze snel stof gaat happen als ze dit niet gaan fixen.
Begin al wel spijt te krijgen van deze aankoop, ben er te oud voor lijkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Seth_Chaos op 16-10-2025 20:21 ]
Dit kan ik wel echt beamen.Seth_Chaos schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 20:14:
[...]
In Battlefield draait alles om taktiek. Daar win je mee.
Ja waarschijnlijk de mensen die BF op EA hebben.rekeewt schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 18:32:
Alvast een heads-up: de naam Tweakers en het logo moeten van die discord afgehaald worden. Moonsugar berichtte mij al, maar ik ben de eigenaar niet.D4NG3R schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:37:
[...]
Dan gaat er aan jouw kant waarschijnlijk wat mis:
[Afbeelding]
https://discord.com/invite/zfeG8Tr
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Buizerd__NL schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:15:
[...]
Ja waarschijnlijk de mensen die BF op EA hebben.
Nou klopt allemaal wel hoor maar vanavond was het gewoon zo slecht, alsof ik nog nooit enige shooter speelde.Seth_Chaos schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 20:14:
[...]
Geef het wat tijd. Je hebt eerst betere wapens, en vooral mods nodig om het hoogst mogelijke reactie vermogen te hebben. Zonder ben je altijd trager dan hen. En het zit ook weer tjok vol met cheaters. Er zijn eerst een paar ban waves nodig voor de meerderheid daarvan het opgeeft.
Je pikt ze er vrij makkelijk tussenuit. Zelfs de jongste gamers met het best mogelijke reactie vermogen hebben een seconde nodig om te reageren. En dan heb ik het over hele jonge tieners. Alles boven de 20 heeft al een hoger reactie vermogen. Dus alles dat sneller reageert is een bot en die mikken de crosshair deadcenter op je zonder daar vanaf te wijken. Een normaal mens overcompenseerd elke beweging van de crosshair iets. Een bot doet dat niet.
En daar moet je je dus niets van aan trekken. Je speelt dan immers niet tegen een speler.
In Battlefield draait alles om taktiek. Daar win je mee. Niet met aimbots. De hoge prijs van het spel werkt hier in het voordeel. Na 1 of 2 keer een permanent ban te krijgen, wordt het een erg duur geintje.
rekeewt schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:00:
[...]
[Afbeelding]
Waar zie je hem staan? In steam of in-game?
Ik en kennelijk enkele anderen hebben het ook, via steam.
Heb hetzelfde hier, schiet m'n halve wapen leeg close combat en ik delf het onderspit. Zijn wel wat maps waar ik beter in ben en word steeds beter in de wapen selectie maar soms voelt het alsof de tegenstander zoveel beter is dan ik.merlin1201 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:09:
[...]
Nou klopt allemaal wel hoor maar vanavond was het gewoon zo slecht, alsof ik nog nooit enige shooter speelde.
Weet niet wat er speelt maar ik denk dat ik straks alleen nog maar tegen bots kan spelen om toch nog een beetje plezier te halen uit het spel, online tegen de Elite ga ik niet meer doen. als ik ook kijk naar de Hits die ik krijg, van de 4 meestal 2 of 3 headshots ongekend en ik kan me niet voorstellen dat de PS5 lobby barst van de cheaters of aimbots.
Heel jammer de game geef me nu zo'n slecht gevoel dat het voor mij beter is om het niet te spelen, Maja het blijft trekken.
Vraag me werkelijk af of er iets mis is met mijn netwerkverbinding. Maja Glasvezel met ping van 11 dat moet gewoon goed zijn.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik heb ook geen idee wie de eigenaar is, zit nog geen week in die Discord. De persoon welke de invite bijna 9 jaar geleden gemaakt heeft zit iig niet meer in de server.Geronimous schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 21:32:
[...]
Alvast een heads-up: de naam Tweakers en het logo moeten van die discord afgehaald worden. Moonsugar berichtte mij al, maar ik ben de eigenaar niet.
Ik weet niet wie de eigenaar is, misschien kan het al doorgegeven worden.
Geef het even tijd. De gunplay in de huidige release is gewoon volkomen schijt. De wapens hebben amper recoil en je kan zelfs op assault rifles hipfire builds maken die dezelfde spread hebben als SMG's, maar dan met assault rifle damage models. Het gaat helemaal nergens over. Headshots zijn ook raar want ze doen amper meer schade, dus niet de moeite waard om daar speciaal voor te gaan mikken.merlin1201 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 22:09:
[...]
Nou klopt allemaal wel hoor maar vanavond was het gewoon zo slecht, alsof ik nog nooit enige shooter speelde.
Weet niet wat er speelt maar ik denk dat ik straks alleen nog maar tegen bots kan spelen om toch nog een beetje plezier te halen uit het spel, online tegen de Elite ga ik niet meer doen. als ik ook kijk naar de Hits die ik krijg, van de 4 meestal 2 of 3 headshots ongekend en ik kan me niet voorstellen dat de PS5 lobby barst van de cheaters of aimbots.
Heel jammer de game geef me nu zo'n slecht gevoel dat het voor mij beter is om het niet te spelen, Maja het blijft trekken.
Vraag me werkelijk af of er iets mis is met mijn netwerkverbinding. Maja Glasvezel met ping van 11 dat moet gewoon goed zijn.
Idempotent.
[ Voor 9% gewijzigd door goosche op 16-10-2025 23:23 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Als je tijdens de animatie van het mijnen leggen naar een andere mijn toe loopt, kan je er meerdere dichtbij elkaar leggen, zo krijg je dus 1 hit kills ipv steeds 25 damage per keerRobinNL schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:43:
Het grootste deel van de spelers let niet op of er mijnen liggen. Dus deze dagen volop bezig geweest met mijnen neerleggen bij de enemy base. Met veel kills als gevolg en geen gezeik met enemy tanks op andere plekken in de map![]()
En deze dagen ook met de Bradley veel heli kills kunnen scoren met de laser guided missile.
Vaak bu'j te bang!
Mja, daarom altijd ff met de recon drone mijnen vegenRobinNL schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:43:
Het grootste deel van de spelers let niet op of er mijnen liggen. Dus deze dagen volop bezig geweest met mijnen neerleggen bij de enemy base. Met veel kills als gevolg en geen gezeik met enemy tanks op andere plekken in de map![]()
En deze dagen ook met de Bradley veel heli kills kunnen scoren met de laser guided missile.
[ Voor 7% gewijzigd door SyphOn op 17-10-2025 00:06 ]
Die wist ik nog niet, morgen uitproberen!-tom-562 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 23:46:
[...]
Als je tijdens de animatie van het mijnen leggen naar een andere mijn toe loopt, kan je er meerdere dichtbij elkaar leggen, zo krijg je dus 1 hit kills ipv steeds 25 damage per keer
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
merlin1201 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 19:51:
Tis wel gek hoor, speelt belachelijk binnen een halve seconden ben je dood, die TTK slaat nergens op nog sneller als COD, ik ben 20 x gekilt binnen no-time zonder amper zelf wat te raken.
K/D me hoela dit gaat werkelijk nergens meer over, je kunt geen objective's spelen op deze manier, wordt er zelfs agressief van en dat is jaren geleden voor het laatst.
Speel ik in de world elite class of wat, ben toch bang dat deze snel stof gaat happen als ze dit niet gaan fixen.
Begin al wel spijt te krijgen van deze aankoop, ben er te oud voor lijkt.
Om deze redenen ook de game nog niet gekocht. Wel de beta tot en met level 15 gespeeld, ik vond die wel goed spelen op de Sony PlayStation 5.RawChild schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 20:05:
Ik ben ook oud. Maar ik vind het spel heerlijk spelen.
Maar ze kunnen het ook onmogelijk voor iedereen naar het zin maken.
Moest net update downloaden. Geen idee wat er anders is. Heb maar 1 potje gespeeld. Wel viel mij op dat helaas de training modus weg is. Jammer want ik heb die easy xp nodig om wat vrij te spelen, want heb gewoon niet genoeg tijd. Daarnaast ideaal om even in te komen qua schieten.
[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 17-10-2025 00:41 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
You're missing out. Mijn K/D ratio is om te janken maar dit is de beste multiplayer PvP shooter die ik in jaren heb gespeeld. Helldivers 2 tel ik dus even niet mee aangezien dat PvE is.Jumpman schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 00:38:
[...]
[...]
Om deze redenen ook de game nog niet gekocht. Wel de beta tot en met level 15 gespeeld, ik vond die wel goed spelen op de Sony PlayStation 5.
Zijn er hier PC spelers die met een Sony PlayStation 5 controller spelen? Ik ben benieuwd naar ervaringen daar naar.
[ Voor 6% gewijzigd door Denman op 17-10-2025 00:45 ]
Ik weet zeker dat het vol zit met cronus users. Deze worden blijkbaar ook meteen hard aan gepakt. Google er maar eens op.Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:14:
[...]
Meteen het op cheaters steken als je gekilld word? Merk er weinig van en op internet zie je er ook niet veel van passeren.
[ Voor 42% gewijzigd door cptbuttlick op 17-10-2025 01:18 ]
Ik speel met een ps5 controller op pc. Speelt prima, zoals ik ook op de ps5 gewend benJumpman schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 00:38:
[...]
[...]
Om deze redenen ook de game nog niet gekocht. Wel de beta tot en met level 15 gespeeld, ik vond die wel goed spelen op de Sony PlayStation 5.
Zijn er hier PC spelers die met een Sony PlayStation 5 controller spelen? Ik ben benieuwd naar ervaringen daar naar.
Check even dit filmpje!da_PSI schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:20:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Ben echt geen pro-player, maar zo slecht als het nu gaat is gewoon bedroevend. Als ik terug ga naar Delta Force of 2042 , dan lijkt het wel of aimen gewoon makkelijker gaat
Ja, ik o.a. Ik wissel veel tussen muis en Dualsense.Jumpman schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 00:38:
[ Voor 5% gewijzigd door b.o.n.s op 17-10-2025 08:28 ]
[ Voor 110% gewijzigd door Pixeljunk_NL op 17-10-2025 09:22 ]
Dat is niet het probleem met de huidige BF6. Als jij objective speelt en je ziet iemand lopen met de rug naar je toe en je schiet een half magazijn op hem leeg, krijgt 6 hitmarkers en vervolgens draait die gast zich om en doet 1x prrrrt en jij ligt om een medic te schreeuwen. Dat zorgt gewoon voor frustratie. Hetzelfde als je wordt neergeknald terwijl jij al lang en breed het hoekje om bent van cover. Dat is de huidige staat van BF. 80% van het vijandelijke team loopt met laser en zaklamp en heeft zijn wapen zo ingesteld dat het een laserbeam is.Daan0s schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:59:
Maak je niet zo druk om k/d ratio, dat is echt een CoD ding. En het zijn maar cijfertjes. Speel gewoon objectives, revive mensen, knal tanks kapot. Battlefield gaat om dat soort dingen, niet om zoiets lulligs als k/d.
Is toch heerlijk om als medic paar rookgranaten te gooien en als een dolle alle doden te reviven zodat het team verder kan naar de objective.
XBL: MRE Inc
Ik zat er ook aan te denken om mijn Xbox controller (pc) aan de pc te hangen voor helicopters en Jets… dus wel een meerwaarde?b.o.n.s schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:21:
[...]
Ja, ik o.a. Ik wissel veel tussen muis en Dualsense.
Ik kom van de console af na een jaar of 20 geen pc aangeraakt te hebben op het gebied van gamen.
In Steam heb ik steam input voor controllers uitgeschakeld en alle deadzones op 0 gezet. Voelt goed!
Al ben ik echt heel gevoelig voor sensitivity. Ik heb die het liefst heel hoog. En ik merk dus in close combat modes dat het beter aanvoelt t.o.v. een conquest/breakthrough.
(Kan ook aan de netcode/hz van de servers liggen)
Maar lang verhaal kort: voelt erg lekker aan op pc.
Note: wel via usb-kabel, hou hier rekening mee. Voordeel hiervan is dat er een mooi tooltje is om de polling rate van de dualsense te verhogen (wat erg fijn aanvoelt).
awh ik heb ze helaas nietrekeewt schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 08:35:
[...]
ingamekreeg geen melding, maar ging naar loadouts -> visuals -> poppetjes en dan zie je dat je ze hebt (je kunt ze per class selecteren). Hopelijk blijven ze, ik weiger voor outfits te betalen, dus dit zou wel een leuk cadeautje zijn
![]()
[Afbeelding]
In het menu naar squad management te gaan, daar kan je een nieuwe squad aanmaken.rekeewt schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 10:25:
[Afbeelding]
samen met een kerel een tank gepakt, mooi chokepoint gevonden en daar neergezet, hadden een aantal engineers die ons repairden, stuk of 15+ tank mastery levels erbij in 1 potje.
hoe kun je van squad wisselen? hij wist dat ook niet, zaten niet bij elkaar, volgens mij krijg je als je dat wel bent dubbele punten van assists? hadden we fors meer xp kunnen krijgen allebei, dit is zonder xp boost trouwens
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq