Met audio optie "Wartapes V.A.L." (very agressive listening) kan ik tegenstanders prima horen. Heb deze optie al eens geprobeerd?MRE-Inc schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:50:
[...]
Een medic die niet revived, maar wel de objective pakt, is vooralsnog een stuk nuttiger dan een sniper die achterin bij zijn eigen spawn ligt te countersnipen. Recon heeft alleen zin als je de high-ground hebt. Dus boven op een berg, flat etc. Niet elke map heeft dat dus op zulke mappen vind ik het ook vrij nutteloos.
Overigens heeft een van de devs bevestigd dat ze iets gaan doen aan de bloom. David Sirland zei daarover dat je om de bloom te counteren maar moest tap fire-en. Maar tap fire doe ik eigenlijk altijd al om de recoil onder controle te houden, maar toch gaan de kogels dan niet altijd naar het doel. IK heb liever dat ze die hele bloom eruit halen en wat sterkere recoil doen. Klaarblijkelijk heeft Dice gewoon weer het wiel opnieuw uitgevonden. BF2042 heb ik overgeslagen en tot de release van BF56 heb ik bijna elke dag wel BF5 gespeeld. Daar heb ik de laatste jaren nooit maar dan ook nooit gehad dat ik achter muurtjes nog werd doodgeschoten of dat mijn kogels doel misten.
Verder is de netcode ook weer zo brak als ik weet niet wat. Het was gisteravond niet te doen met een lage ping. Ik had de RPK unloked met 2.5x scope en later de 36 round magazijn erop. Ik had nog 14 patronen over in mijn magazijn toen die neerging. Maar wel de hele tijd de hitmarkers op je scherm en het hitmarker geluid horen. Dacht dat het aan mij lag maar lees dat het bij veel meer ook het geval is. Op mid range afstand hitmarkers krijgen en vervolgens kan diegene die je raakt zich omdraaien en achter cover duiken. Die steekt vervolgens zijn hoofd boven de cover uit, je krijgt nog een hitmarker, maar geen kill en binnen een fractie van een seconde lig je zelf om een medic te roepen alsof je met 1 kogel bent afgeschoten.
En jammer dat sommigen hier COD afkraken mbt geluid. De tijden dat ik COD speelde, daarin was het geluid perfect. Kon alles perfect pinpointen. In BF6 lopen de tegenstanders op sloffen want je hoort ze niet.
Dit filmpje van westie zegt wel genoeg eigenlijk:
[YouTube: Battlefield 6 Is Incredible… But Something’s Seriously Wrong]
Naar mijn idee is er ook te veel bloom, al met burst fire langer dan 5 kogels gaan ze al alle kanten op. Wanneer je een bipod gebruikt zou ik verwachten dat je bloom en recoil minimaal zouden worden, blijkbaar niet...