• SilencMol
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-10 09:39
MRE-Inc schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:50:
[...]

Een medic die niet revived, maar wel de objective pakt, is vooralsnog een stuk nuttiger dan een sniper die achterin bij zijn eigen spawn ligt te countersnipen. Recon heeft alleen zin als je de high-ground hebt. Dus boven op een berg, flat etc. Niet elke map heeft dat dus op zulke mappen vind ik het ook vrij nutteloos.

Overigens heeft een van de devs bevestigd dat ze iets gaan doen aan de bloom. David Sirland zei daarover dat je om de bloom te counteren maar moest tap fire-en. Maar tap fire doe ik eigenlijk altijd al om de recoil onder controle te houden, maar toch gaan de kogels dan niet altijd naar het doel. IK heb liever dat ze die hele bloom eruit halen en wat sterkere recoil doen. Klaarblijkelijk heeft Dice gewoon weer het wiel opnieuw uitgevonden. BF2042 heb ik overgeslagen en tot de release van BF56 heb ik bijna elke dag wel BF5 gespeeld. Daar heb ik de laatste jaren nooit maar dan ook nooit gehad dat ik achter muurtjes nog werd doodgeschoten of dat mijn kogels doel misten.

Verder is de netcode ook weer zo brak als ik weet niet wat. Het was gisteravond niet te doen met een lage ping. Ik had de RPK unloked met 2.5x scope en later de 36 round magazijn erop. Ik had nog 14 patronen over in mijn magazijn toen die neerging. Maar wel de hele tijd de hitmarkers op je scherm en het hitmarker geluid horen. Dacht dat het aan mij lag maar lees dat het bij veel meer ook het geval is. Op mid range afstand hitmarkers krijgen en vervolgens kan diegene die je raakt zich omdraaien en achter cover duiken. Die steekt vervolgens zijn hoofd boven de cover uit, je krijgt nog een hitmarker, maar geen kill en binnen een fractie van een seconde lig je zelf om een medic te roepen alsof je met 1 kogel bent afgeschoten.

En jammer dat sommigen hier COD afkraken mbt geluid. De tijden dat ik COD speelde, daarin was het geluid perfect. Kon alles perfect pinpointen. In BF6 lopen de tegenstanders op sloffen want je hoort ze niet.

Dit filmpje van westie zegt wel genoeg eigenlijk:

[YouTube: Battlefield 6 Is Incredible… But Something’s Seriously Wrong]
Met audio optie "Wartapes V.A.L." (very agressive listening) kan ik tegenstanders prima horen. Heb deze optie al eens geprobeerd?

Naar mijn idee is er ook te veel bloom, al met burst fire langer dan 5 kogels gaan ze al alle kanten op. Wanneer je een bipod gebruikt zou ik verwachten dat je bloom en recoil minimaal zouden worden, blijkbaar niet...

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:43
Hopelijk is dit de reden dat ik de gunplay tot nu toe echt niet fijn vind, al vrees ik mijn eigen skill set. In eerdere bf of andere shooters weinig last van gehad maar ik raak echt niets en verlies zowat elk gevecht. Daarnaast heb ik een magneet in m’n kop want ik hoef maar te bewegen en ben kapot

PSN ID Binloading_nl

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-11 23:48
Vast vloeken in de kerk hier, maar wat mij betreft mag de recon class wel verdwijnen in toekomstige bf series. Ik snap dat een hoop mensen hun sniper droom hebben maar spelsgewijs voegt die class niks toe ( spotmechanic kan anders en beter). En het lijkt wel alsof deze editie elke map speciaal geschikt is gemaakt om snipers op hun toren/dak/berg te krijgen waar ze de rest van de map liggen. Ik heb liever een dedicated assault, medic, support en engineer met locked wapens.

• Demonslayer
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 17:06
Ik speel momenteel alleen tegen bots veel cheaters nu.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:51

spaceboy

Op grote hoogte

Demonslayer schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:30:
Ik speel momenteel alleen tegen bots veel cheaters nu.
Op PC?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:33
steefje schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:22:
Hopelijk is dit de reden dat ik de gunplay tot nu toe echt niet fijn vind, al vrees ik mijn eigen skill set. In eerdere bf of andere shooters weinig last van gehad maar ik raak echt niets en verlies zowat elk gevecht. Daarnaast heb ik een magneet in m’n kop want ik hoef maar te bewegen en ben kapot
Ligt niet aan jou. Reddit staat vol met videos waar heel duidelijk te zien is dat hits niet worden geregistreerd ondanks hit markers. Daarnaast heb ik persoonlijk ook het idee dat er iets mis gaat in de timings van de game, soms ervaar ik namelijk dat mensen al schietend de hoek om komen alsof ze me al konden zien maar mijn beeld een seconden achterloopt. Ook dit probleem wordt op Reddit veel gedeeld.

Begrijp me niet verkeerd ik ben echt onwijs slecht in deze game, maar er zijn aantoonbaar problemen mee.

Dit is verder geen kritiek op BF. Ik speel deze game met een mix van frustratie en plezier, en zo is het geloof ik ook bedoeld ;)

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:18

The_Worst

Unox

@steefje Je bent niet de enige magneet. :+

Ik hoop dat ze sommige maps nog wel iets gaan aanpassen want breakthrough op Manhattan Bridge als aanvaller dat is echt niet te doen.

Snipers kunnen op sommige momenten echt wel een toegevoegde waarde zijn maar er zal af en toe wel geschakeld moeten worden. Ik zat op Liberation Peak in mijn eentje een vlag te verdedigen tegen 10 vijanden. Leuk alle snipers in de bergen dan maar kom naar de vlag toe om het punt te verdedigen in plaats van alleen maar te kicken op je k/d.
Als op gegeven moment de vijand door de verdedigingslinie heen is, dan is het tijd voor 1-op-1. Als je wordt ingemaakt door tanks wordt (even) engineer.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Demonslayer
Ja klopt op de PC merk het aan aimbots.

• Skybullet
The_Worst schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:33:
@steefje Je bent niet de enige magneet. :+

Ik hoop dat ze sommige maps nog wel iets gaan aanpassen want breakthrough op Manhattan Bridge als aanvaller dat is echt niet te doen.

Snipers kunnen op sommige momenten echt wel een toegevoegde waarde zijn maar er zal af en toe wel geschakeld moeten worden. Ik zat op Liberation Peak in mijn eentje een vlag te verdedigen tegen 10 vijanden. Leuk alle snipers in de bergen dan maar kom naar de vlag toe om het punt te verdedigen in plaats van alleen maar te kicken op je k/d.
Als op gegeven moment de vijand door de verdedigingslinie heen is, dan is het tijd voor 1-op-1. Als je wordt ingemaakt door tanks wordt (even) engineer.
Ik kan geen enkel moment bedenken dat ik liever een recon als teamgenoot heb dan elke andere. Ik hoop dat de class verdwijnt en dat er een max aantal spelers per team een sniper mag dragen als wapen.

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:31

Fanta

FordPerformance™️

Demonslayer schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:47:
[...]

Weet je dat zeker? Of zou het ook een combinatie van netcode en skill kunnen zijn?

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-11 07:26
Moet zelf zeggen ik hbe erg veel gespeeld, en nog echt niet een moment gedacht van ''die cheat'' ?

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Demonslayer schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:47:
[...]

Meteen het op cheaters steken als je gekilld word? Merk er weinig van en op internet zie je er ook niet veel van passeren.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
Het ziet er naar uit dat EA met Black Friday of kerst met een bijzonder aantrekkelijke actie moet komen willen ze nog dat mensen BF6 kopen.. Kan niet zeggen dat ik overtuigd ben na wat ik op internet voorbij zie komen. Gisteren op YouTube Maxiq gameplay zitten kijken, flikkerende textures rush en breaktrough op Mirak Valley bijna onmogelijk voor aanvallers om doorheen te komen. Maxiq zei het zelf al dat hebben ze waarschijnlijk niet eens getest haha..

• Skybullet
Jovas schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:25:
Het ziet er naar uit dat EA met Black Friday of kerst met een bijzonder aantrekkelijke actie moet komen willen ze nog dat mensen BF6 kopen.. Kan niet zeggen dat ik overtuigd ben na wat ik op internet voorbij zie komen. Gisteren op YouTube Maxiq gameplay zitten kijken, flikkerende textures rush en breaktrough op Mirak Valley bijna onmogelijk voor aanvallers om doorheen te komen. Maxiq zei het zelf al dat hebben ze waarschijnlijk niet eens getest haha..
Je hebt zeker de berichten gemist over de record aan speleraantallen en de miljoenen in sales?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:19
De afgelopen maanden zonder internet gezeten?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Daan0s
Dit is dezelfde die het heel raar vond dat ie geen dikke korting kreeg op BF6 omdat ie de vorige delen gespeeld had. Hele rare opmerkingen allemaal maargoed.

De singleplayer ben ik me wel echt doorheen aan het vechten, echt allemaal heel matig hoor. Gelukkig is ie maar kort. Wil m toch uitspelen voor het idee. Vanavond weer aan de multiplayer en proberen wat challenges te voltooien. Wel echt zin in start van seizoen 1.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32

Phydomir

Dennis

Op dit moment op Steam alleen al bijna 400K aan spelers. Denk dat het voorlopig wel goed zit.

Ik denk wel dat de meeste modi en mappen heel erg zouden kunnen verbeteren door gewoon de max spelers van 64 naar 48 of 32 terug te brengen. Ik snap dat de chaos voor sommige heerlijk is, maar ik denk dat ik er meer plezier uit zou halen als het allemaal iets terug zou worden geschroefd. Van standje 11 naar 8 laat maar zeggen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:07
Wat een TOP spel zeg, eindelijk eens weer een GOED spel om te spelen.
Ik kan alleen echt niet vliegen met die heli's iemand een makkelijke map daarvoor via portal om te leren?

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:04
Bijzondere keuze dit weer, ik had nou niet het idee dat dit het grootste probleem is waar mensen over klagen op het moment.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Heaget schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:32:
[...]

Ligt niet aan jou. Reddit staat vol met videos waar heel duidelijk te zien is dat hits niet worden geregistreerd ondanks hit markers. Daarnaast heb ik persoonlijk ook het idee dat er iets mis gaat in de timings van de game, soms ervaar ik namelijk dat mensen al schietend de hoek om komen alsof ze me al konden zien maar mijn beeld een seconden achterloopt. Ook dit probleem wordt op Reddit veel gedeeld.

Begrijp me niet verkeerd ik ben echt onwijs slecht in deze game, maar er zijn aantoonbaar problemen mee.

Dit is verder geen kritiek op BF. Ik speel deze game met een mix van frustratie en plezier, en zo is het geloof ik ook bedoeld ;)
Dit is iets waar ik me aan dood erger, maar dit is niet specifiek een BF6 probleem. Hedendaagse shooters hebben allemaal last van dit soort dingen. Siege en vooral Escape From Tarkov hebben hier ontzettend veel last last van, Counter strike en Hunt Showdown ook maar iets minder. Zelfs Call of Duty.

Ik vermoed dat ontwikkelaars het maar niet lukken om dit probleem op te lossen. Games met een death cam zie je soms echt het probleem. Jij ziet iemand net om het hoekje peaken en je bent instant dood. Bekijk je de death cam, zie je gewoon letterlijk dat deze persoon al langer aan het peaken was.

Heb ook al videos gezien van sommige games dat beide spelers aan het opnemen waren. Bij 1 persoon waren ze beide aan het schieten bij de ander maar 1 persoon.

Bij Hunt Showdown was ik met een goede vriend van mij zijn neefje aan het spectaten. Hij wordt neergeschoten en wij vroegen aan hem waarom hij niet schoot. Toevallig had hij een video opgeslagen via Nvidia Expierence en liet zien dat hij wel degelijk schoot. Voor ons schoot hij niet, terwijl in hem zijn beeld wel degelijk schoot.

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik vind het ook wel interessant om te zien dat ze heel wat aanpassingen kunnen doen zonder een patch uit te hoeven rollen. Ik kan mij nog BF1 herinneren en dat voor elke wijziging een patch nodig was en dat dit elke keer een paar dagen duurde voordat dit uitgerold was. Mooie ontwikkeling.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Demonslayer
Fanta schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:51:
[...]

Weet je dat zeker? Of zou het ook een combinatie van netcode en skill kunnen zijn?
Weet het wel heel zeker. Kom je in een andere server is het weer normaal en is het 18-4 in plaats van 0-20. Telkens als je zeg maar spawned had ik gelijk 1 shot kill vanaf eigen base of bij een capture point.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Cheaters? Ze zullen er vast zijn, maar ik ben ze in inmiddels 25u aan speeltijd nog niet tegen gekomen. Ook geen spelers welke dusdanig buitensporig op het scorebord eindigde dat ik er vraagtekens bij zou zetten.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Trol.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Lekker Ventje
TheRicolaa10 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:39:
[X]

Bijzondere keuze dit weer, ik had nou niet het idee dat dit het grootste probleem is waar mensen over klagen op het moment.
In 30% van de gevallen zie ik de klok niet eens, laat staan dat ik getallen zie die aftellen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:24
Ben ik de enige bij wie richten met een tank ontzettend stroperig gaat? :s Moet mijn muis meermaals verzetten / slepen om de loop van een tank rond te krijgen. Met mijn controller gaat dat een heel stuk soepeler.

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Heeft het zin om mijn gamepad af te stoffen voor de pc voor het besturen van Jet/helicopter? Vind deze wat lastig met muis

• Daan0s
Wat heeft iedereen gegeten vandaag haha, alsof ik tegen profs speel. Alles raak, niet normaal

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19:08
Ik speel eigenlijk al sinds launch met Carbines (M4A1) en die standaard shotgun. Had van de carbine en halve SMG gemaakt, maar ik heb zojuist de echte SMG's er eens bijgepakt. Specifiek die MP7. Zo he, wat een wapen. Super hoge fire rate met goede damage op afstand. Zelfs op mastery level 1. Die had ik er eerder bij moeten pakken!
Daan0s schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:14:
Wat heeft iedereen gegeten vandaag haha, alsof ik tegen profs speel. Alles raak, niet normaal

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 17:04
Iemand al gebruik gemaakt van de community servers? Zitten hier al clanservers tussen waarin je meerdere matches met dezelfde squad kunt spelen?

Als solospeler is het echt trekken aan een dood paard in de meeste teams, een winratio van niet eens 50% momenteel... De matches zijn echt nooit gebalanceerd.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:09
6.5 miljoen keer verkocht las ik vandaag.

Maar leuke poging, houdt het lekker bij Call of Duty :+

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Daan0s schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:14:
Heb sinds jaren weer geraged... ging constant dood omdat ik net niet oplette, te langzaam was of dat ik op de verkeerde knop drukte :'( wel wat levels vooruit, maar was meer huilen dan lachen vandaag :') voelde me echt een totale noob vandaag...

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 15-10-2025 20:47 ]

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-11 09:41
Is het eigenlijk mogelijk om ergens accolades etc te bekijken? Het scherm met rewards etc na een potje gaat snel voorbij (wat top is ivm downtime) maar ik vond het altijd wel leuk om ribbons etc te bekijken.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is het iemand van jullie gelukt eigenlijk om zo'n portal game te maken en te hosten ? elke keer als ik probeer te hosten is het altijd at capacity en kan die geen server maken.

Meerdere dagen meerdere keren geprobeerd/

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• mortal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:23
ArcticWolf schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:45:
[...]

Heb sinds jaren weer geraged... ging constant dood omdat ik net niet oplette, te langzaam was of dat ik op de verkeerde knop drukte :'( wel wat levels vooruit, maar was meer huilen dan lachen vandaag :') voelde me echt een totale noob vandaag...
Heel erg herkenbaar. Ik zie veel spelers al op level 40 zitten (hebben die mensen wel een leven?). Het lijkt wel of ik met mijn level 19 totaal geen kans meer maar in 1op1 batles. Noem me ouderwets maar doe mij maar games zonder rank. Iedereen gelijke kansen bij elke spawn.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53
Beste post-launch advertentie:
https://x.com/Battlefield/status/1978476220124746074
Linkje klikken voor video...

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 15-10-2025 20:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:46
Geen Jungle maps dat valt me op zie alleen maar gebouwen in deze game en zand.

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:33
goosche schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:03:
Geen Jungle maps dat valt me op zie alleen maar gebouwen in deze game en zand.
Ik erger me nu al aan shotgunners in bosjes, dus laten we er niet en hele jungle van maken 8)7 (/s)

Mijn YouTube

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:08
Ricmaniac schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:53:
Is het iemand van jullie gelukt eigenlijk om zo'n portal game te maken en te hosten ? elke keer als ik probeer te hosten is het altijd at capacity en kan die geen server maken.

Meerdere dagen meerdere keren geprobeerd/
De eerste 2 dagen wel, maar nu is het hier ook altijd max servers reached. Ik zie ook wel in die server browser dat echt heel veel mensen nu tegen bots spelen voor het max levelen en die attachments vrij te spelen. Dat lost uiteindelijk wel op na een paar weken.

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

robinez schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:14:
[...]

De eerste 2 dagen wel, maar nu is het hier ook altijd max servers reached. Ik zie ook wel in die server browser dat echt heel veel mensen nu tegen bots spelen voor het max levelen en die attachments vrij te spelen. Dat lost uiteindelijk wel op na een paar weken.
Dat is balen maar ja zal wel los lopen ja.
---------------------------------------------------------------------

Escelation vind ik echt de beste game mode inmiddels.
net stonden wij op 0 en enemy op 2.5 hebben we gewoon de hele game geturned en gewonnen :D dat voelt zoo goed als je voor je gevoel dan ook echt verschil hebt gemaakt.

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:21
Gaat niet helemaal goed, server zijn raar, witte schermen met PS5

[ Voor 6% gewijzigd door merlin1201 op 15-10-2025 21:37 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:46
kevz schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:04:
[...]

Ik erger me nu al aan shotgunners in bosjes, dus laten we er niet en hele jungle van maken 8)7 (/s)
Ga dit weekend in Portaal verdiepen maak ik zelf een jungle map *O*

Ik mis platoons in BF6. BF3 had dat wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d9utS6qaJO-QIdB5LWyCJT9QwZ0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/68Dmi3MdzTc5uqklpf7EsSeh.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door goosche op 15-10-2025 23:17 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53

-tom-562

Oliesjeik

Ha, het GoT platoon, ik heb weet niet hoe lang daarmee BF3 nog gespeeld op de Xbox 360 :P

Vaak bu'j te bang!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Campaign uitgespeeld. ik vond het oprecht prima vermaak. verre van goed verhaal maar heb het wel met plezier doorgespeeld.

Helaas een collectible gemist.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rMQwVOQbDITiUayFr6n5_bjs3ww=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T20T6m70CP4Dy06YFAi0h1oo.png?f=fotoalbum_large

• jordyyyys
Hoe kan het dat ik bij heel veel Portal servers een hele zwarte map zie en niet kan spawnen? Ook met de pijltjes een spawn vinden lukt niet. PS5 overigens.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Echt wel een hele goeie multiplayer, begin de gameplay zeer goed onder de knie te krijgen en is echt zeer leuk te spelen. Nooit fan geweest van de BF franchise maar deze heeft me toch beet.

Net 2 totaal verschillende potjes gehad op conquest. 1tje waar ik als engineer amper 6 kills had maar wel continu tanken aan het destroyen was en onze eigen tanken aan het herstellen met een pak punten voor het team als gevolg.
Potje erna als agressive sniper gespeeld met 9K aan punten en een stuk of 20kills.

• The_Worst

The_Worst

Unox

Wellicht verbeeld ik het mij of was wellicht de server beter maar vandaag leek de hit registratie een stuk beter. Ik had veel meer raak en meer kills Dan voorgaande dagen.

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
mortal schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:53:
[...]

Heel erg herkenbaar. Ik zie veel spelers al op level 40 zitten (hebben die mensen wel een leven?). Het lijkt wel of ik met mijn level 19 totaal geen kans meer maar in 1op1 batles. Noem me ouderwets maar doe mij maar games zonder rank. Iedereen gelijke kansen bij elke spawn.
Net toch nog wel een paar erg goede potjes gehad @ conquest. Goede support onderling, wel een paar verloren maar toch een berg XP opgedaan. Ben nu level 8 (geloof ik).. geen die hard gamer maar voelt wel weer vanouds als BF3.
Heb zowel close combat als support sniper gespeeld, ligt wel echt aan de map wanneer een sniper echt iets toevoegt of niet. Merk wel dat ik nog zoekende ben naar de "juiste" wapens.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:51
The_Worst schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 00:21:
Wellicht verbeeld ik het mij of was wellicht de server beter maar vandaag leek de hit registratie een stuk beter. Ik had veel meer raak en meer kills Dan voorgaande dagen.
Hier nog steeds drama helaas. Continu iets wat lijkt op rubberbanding.

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
Ik lijk hier last te hebben van micro stutters. Of het 60fps of 140fps is met of zonder frame gen, lag gaat niet weg. Zelf denk ik dat het compiling shaders is, spec is 7900xt met Amd 7 7800 X3D

• merlin1201
jordyyyys schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 23:42:
Hoe kan het dat ik bij heel veel Portal servers een hele zwarte map zie en niet kan spawnen? Ook met de pijltjes een spawn vinden lukt niet. PS5 overigens.
Een server waarbij je zelf host moet zijn? bot farm

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-11 14:04
Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 00:04:
Echt wel een hele goeie multiplayer, begin de gameplay zeer goed onder de knie te krijgen en is echt zeer leuk te spelen. Nooit fan geweest van de BF franchise maar deze heeft me toch beet.

Net 2 totaal verschillende potjes gehad op conquest. 1tje waar ik als engineer amper 6 kills had maar wel continu tanken aan het destroyen was en onze eigen tanken aan het herstellen met een pak punten voor het team als gevolg.
Potje erna als agressive sniper gespeeld met 9K aan punten en een stuk of 20kills.
Volledig mee eens. Alleen de map kennis kan nog beter bij mij .

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:04
Yonix schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:33:
Ben ik de enige bij wie richten met een tank ontzettend stroperig gaat? :s Moet mijn muis meermaals verzetten / slepen om de loop van een tank rond te krijgen. Met mijn controller gaat dat een heel stuk soepeler.
Je hebt een specifieke mouse sensisitivity setting voor voertuigen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:35

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Skybullet schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:27:
Vast vloeken in de kerk hier, maar wat mij betreft mag de recon class wel verdwijnen in toekomstige bf series. Ik snap dat een hoop mensen hun sniper droom hebben maar spelsgewijs voegt die class niks toe ( spotmechanic kan anders en beter). En het lijkt wel alsof deze editie elke map speciaal geschikt is gemaakt om snipers op hun toren/dak/berg te krijgen waar ze de rest van de map liggen. Ik heb liever een dedicated assault, medic, support en engineer met locked wapens.
Niet helemaal mee eens.
Als je niet de sniper in de bergen speelt , maar bijv. breakthrough verdedigend op een punt, drone eruit, mensen spotten, met je electric charge landmines en claymores kapot maken dan voeg je echt wel wat toe. Zo beland je zelfs gemakkelijk in de top 5.
Het is wel weer jammer dat je via die drone weer wel op plekken kunt komen die eigenlijk niet de bedoeling zijn.

XBL: theArthurrrr

• MRE-Inc
  • Laatst online: 05-11 23:00

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gisteravond met de M417 gespeeld. Ondanks de lage firerate van dit wapen, leek alles veel beter te gaan mbt de hitreg. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2dvHVCAaxi6D-jAMop_V9egVI_U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ojC115gThO5QsnZ3zkhmEDuJ.jpg?f=fotoalbum_large

XBL: MRE Inc

• jordyyyys
merlin1201 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 06:52:
[...]

Een server waarbij je zelf host moet zijn? bot farm
Ook, maar ook bij bijvoorbeeld de jet en heli training servers die reeds bestaan.

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:18
miicker schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 11:09:
Heb nu redelijk wat uurtjes gespeeld, meer dan de beta, maar wat gaat de voortgang traag zeg. In de beta was ik een hoger level en had ik bij assault, support en recon alle attachments vrijgespeeld op de primaire wapens, nu kom ik echt nog niet in de buurt. De grootste frustratie zit hem in recon, duurt 300 jaar voordat je die bolt unlockt zodat je niet na elk schot handmatig de bolt weer moet instellen voor het volgende schot.
Ik heb mezelf inmiddels aangeleerd twee keer te klikken voor een schot haha

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik kan hier best wel om lachen :D Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lB2gEf0BUlo5xMWczL2yZQDffJA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b4jmPQV7h4iu0z6Zi9mB2B8r.jpg?f=fotoalbum_large

• D4NG3R
DeWaanzin schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 08:08:
[...]

Niet helemaal mee eens.
Als je niet de sniper in de bergen speelt , maar bijv. breakthrough verdedigend op een punt, drone eruit, mensen spotten, met je electric charge landmines en claymores kapot maken dan voeg je echt wel wat toe. Zo beland je zelfs gemakkelijk in de top 5.
Het is wel weer jammer dat je via die drone weer wel op plekken kunt komen die eigenlijk niet de bedoeling zijn.
Vooral dit, recon spelers welke daadwerkelijk als recon spelen zijn een geweldige aanwinst voor het team. Spelers spotten, voertuigen locked houden, countersnipen waar nodig, gewoon actief onderdeel zijn van het team.

• Lekker Ventje
Gisterenavond de challenge gehaald voor de eerste LMG. Een prima wapen maar als je de moeite er niet voor wilt doen ben je met de L110 ook goed uit als je daar wat aan de recoil doet.
De volgende vrij te spelen is een stuk makkelijker, gewoon damage doen met het vrijgespeelde geweer en 15 dubbele kills. En dat heeft geen invloed op de gameplay en het teamwork, zo hoort het te zijn. Ik ga me niet meer bewust met challenges bezig houden en alle lmg’s levelen.
Overigens is de AK-205 carabine ook een zeer prettig wapen wat ik nauwelijks tegenkom terwijl je die al vroeg unlocked.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:45
D4NG3R schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:24:
[...]

Vooral dit, recon spelers welke daadwerkelijk als recon spelen zijn een geweldige aanwinst voor het team. Spelers spotten, voertuigen locked houden, countersnipen waar nodig, gewoon actief onderdeel zijn van het team.
je komt ze alleen amper tegen :)

psn: HertogJack

• Sballato
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 17:14
Wat zijn jullie settings voor het rijden met tanks?
Er is nu een groot verschil tussen 1st person view en 3rd person view sensitivity.

Ondertussen ben ik het wel al gewoon. 3rd person gebruik ik om rond te rijden en rond me te kijken om overzicht te bewaren. 1st person view om effectief te schieten.

Vraag me alleen af of de turret in 1st person view niet sneller kan draaien of dat dit bewust zo is.
Sballato schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:56:
Wat zijn jullie settings voor het rijden met tanks?
Er is nu een groot verschil tussen 1st person view en 3rd person view sensitivity.

Ondertussen ben ik het wel al gewoon. 3rd person gebruik ik om rond te rijden en rond me te kijken om overzicht te bewaren. 1st person view om effectief te schieten.

Vraag me alleen af of de turret in 1st person view niet sneller kan draaien of dat dit bewust zo is.
Uniform Vehicle Aiming aanzetten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iHw_Hvbb9oJeFA9Z4OuBXgV4wDc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aMjTMOflPMIl1tNbTLX3Q65P.png?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-11 20:21
Voor wie het nog niet gedaan heeft,loopt namelijk niet erg storm.
Handig om squads te vormen of samen te gamen met de mede PSN tweakers. 8)

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2314920

[ Voor 6% gewijzigd door DoubleDutch op 16-10-2025 10:13 ]

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:45
DoubleDutch schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:59:
Voor wie het nog niet gedaan heeft,loopt namelijk niet erg storm.
Handig om squads te vormen of samen te gamen met de mede PSN tweakers. 8)

[url]https://gathering.tweaker...essages/2314920?newPost=1[/url]
gewoon savonds de discord server joinen, gister ook gedaan en we hadden een heerlijk squadje met 4 mede tweakers.

psn: HertogJack

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lekker Ventje schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:26:
Overigens is de AK-205 carabine ook een zeer prettig wapen wat ik nauwelijks tegenkom terwijl je die al vroeg unlocked.
Wat is vroeg ? Ik ben level 32 en dit wapen kwam gisteren pas bij mijn loadout te staan. Wellicht omdat ik de laatste dagen iets meer support en engineer speel en dat dit wapen bij de Assault wordt unlocked ? Maar heb er gisteren ook even mee gespeeld. Vrij weinig recoil maar wel weer een flink mindere damage in tegenstelling tot de M417 waarmee ik eerder had gespeeld. Dat is even wennen dan.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:55

Oxigeon

En zo is dat!

Allemaal leuk en aardig dat dit kan. Maar waarom kom ik deze afbeeldingen ook altijd tegen als de tegenstander alle vlaggen heeft. Ik moet dan wel lachen om deze torch creaties. Maar de lui zijn vaak totaal niet meer bezig met objectives

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:23
Gister een geweldige pot gehad op Liberation Peak, zat met de hele squat in een tank (2 man hangen er achter aan .....) en gewoon alle capture points leeg geveegd en overgenomen.
Was na iets van 20 kills zo erg dat het andere team zo'n beetje alles naar mij aan het gooien was >:) zelfs kamikaze acties met heli's en jets

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 31-10 11:06
kleine patch op steam in voorbereiding op s1 die 28-10 begint kennelijk

• Slingert
  • Laatst online: 05-11 18:13
Weet iemand een portal die je kunt gebruiken voor de Vehicle challenge waarbij je kilometers moet maken met een jet en helikopter? Ik kan niet zo goed vliegen en het is dan zonde om dat in een gewone game te doen.

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 31-10 11:06
Slingert schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:50:
Weet iemand een portal die je kunt gebruiken voor de Vehicle challenge waarbij je kilometers moet maken met een jet en helikopter? Ik kan niet zo goed vliegen en het is dan zonde om dat in een gewone game te doen.
Zie experience code "ysr7".
Je speelt een game met 32 bots en 31 friendly bots
Bots hebben geen wapens, dus je kunt veilig rondvliegen.
Duurt 1 uur
Sommige bots zullen voertuigen pakken, dus je kunt ze ook neer schieten met jets of helikopters.

[ Voor 23% gewijzigd door rekeewt op 16-10-2025 10:59 ]

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-11 14:20
Poh wat irriteer ik me aan dit matchmaking systeem. Wil wat weekly challenges doen waarbij je Domination moet spelen. Ik selecteer in custom search alleen Domination en alle mappen. Eerste match gaat goed en vervolgens plaatst de game me in een team deathmatch. Of wat ook constant gebeurt is dat je in een match terecht komt die al gestart is, of dezelfde map die je net gespeeld hebt.
Dit is echt een waardeloos systeem. Misschien maar eens op zoek naar Portal servers die wel een fatsoenlijke map rotatie hebben.

• Lekker Ventje
Nieuwe update van 1GB op de XSX. De game geeft een restart aan voor de update maar dat werkt niet, ik moest de update zelf selecteren in de update tab op de XSX.

• Slingert
  • Laatst online: 05-11 18:13
rekeewt schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:57:
[...]

Zie experience code "ysr7".
Je speelt een game met 32 bots en 31 friendly bots
Bots hebben geen wapens, dus je kunt veilig rondvliegen.
Duurt 1 uur
Sommige bots zullen voertuigen pakken, dus je kunt ze ook neer schieten met jets of helikopters.
Kan het zijn dat deze game verwijderd is na de update? Kan m niet vinden.

• merlin1201
Ff hardware vraagje.
Mijn monitoren zijn. 40inch 3ms 4k en 28” 1ms 4k
Wat zouden jullie aanraden ? 28 of 40 inch verschil is voornamelijk 1 of 3 ms.
Als oudje heb ik werkelijk elke milliseconde nodig😎
Ik twijfel om een andere aan te schaffen met <1 ms met HDR. 2k of 4k. En dan 28 of 32 inch, 40 is toch wat groot aangezien ik aan een bureau zit. Denk 1 meter afstand.

Wat zou jullie voorkeur zijn ? Of maakt hdr weinig verschil.
Uiteraard om het maximale uit bf te halen op mijn ps5

[ Voor 5% gewijzigd door merlin1201 op 16-10-2025 11:20 ]

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
MRE-Inc schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:14:
[...]

Wat is vroeg ? Ik ben level 32 en dit wapen kwam gisteren pas bij mijn loadout te staan. Wellicht omdat ik de laatste dagen iets meer support en engineer speel en dat dit wapen bij de Assault wordt unlocked ? Maar heb er gisteren ook even mee gespeeld. Vrij weinig recoil maar wel weer een flink mindere damage in tegenstelling tot de M417 waarmee ik eerder had gespeeld. Dat is even wennen dan.
AK-205 unlock je op level 22
merlin1201 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:16:
Ff hardware vraagje.
Mijn monitoren zijn. 40inch 3ms 4k en 28” 1ms 4k
Wat zouden jullie aanraden ? 28 of 40 inch verschil is voornamelijk 1 of 3 ms.
Als oudje heb ik werkelijk elke milliseconde nodig😎
Ik twijfel om een andere aan te schaffen met <1 ms met HDR. 2k of 4k. En dan 28 of 32 inch, 40 is toch wat groot aangezien ik aan een bureau zit. Denk 1 meter afstand.

Wat zou jullie voorkeur zijn ? Of maakt hdr weinig verschil
Op één meter afstand zou ik sowieso geen 40" gebruiken :P Zou dan voor de 28" 4k gaan met 1ms

[ Voor 37% gewijzigd door ProfaNe op 16-10-2025 11:21 ]

• Phydomir

Phydomir

Dennis

HertogJack schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:00:
[...]

gewoon savonds de discord server joinen, gister ook gedaan en we hadden een heerlijk squadje met 4 mede tweakers.
Welke discord? Die BF6 specifieke link in de OP lijkt niet te werken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• D4NG3R
Phydomir schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:30:
[...]

Welke discord? Die BF6 specifieke link in de OP lijkt niet te werken.
Dan gaat er aan jouw kant waarschijnlijk wat mis:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cOnzzXXMV7Mh-fzwRuq1DfyIVZo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/urzEeAi1p2LdCzkIkUeV4xHq.png?f=user_large

https://discord.com/invite/zfeG8Tr

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 23:29
Na de vele positieve geluiden over deze game heb ik ook maar besloten deze te kopen als liefhebber van de oudere BF games.

Nu heb ik slechts twee dagen gespeeld maar de game valt me toch enigszins tegen. De game voelt, in tegenstelling tot de oudere BF games, eigenlijk meer aan als een shooter van Call of Duty dan een echte BF game. Dit komt voornamelijk door de kleinere maps, juist die grote open maps waren altijd typerend voor BF. Potjes voelen nu echt aan als een complete chaos en het tempo ligt echt enorm hoog. Desondanks zijn er nog meer dan genoeg vermakelijke momenten natuurlijk maar het voelt helaas niet meer aan als een echte BF-shooter.

• Virtua
  • Laatst online: 05-11 23:44
Brrr,zondag kan ik eindelijk pas game.
Hou me hart vast als ik van af level 0 tegen de rest moet opnemen.
Heb echt het idee dat ik als kanonnen voer op het slagveld terecht komt.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Cheers, als ik op die klik dan werkt het wel d:)b

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-11 20:21
HertogJack schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:00:
[...]

Niet iedereen heeft of gebruikt Discord. ;)

• D4NG3R
@Phydomir Apart, maar mooi dat het nu werkt. :)

@Geronimous @RobinNL wellicht even aanpassen? Phydomir is niet de 1e welke ik zie klagen over dat de link naar de GoT BF Discord niet werkt.

Van: https://discord.gg/zfeG8Tr naar: https://discord.com/invite/zfeG8Tr

Aan de Discord kant zal er iets wel niet helemaal lekker gaan wanneer ze van .gg naar .com redirecten.

D4NG3R schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:20:
@Phydomir Apart, maar mooi dat het nu werkt. :)

@Geronimous @RobinNL wellicht even aanpassen? Phydomir is niet de 1e welke ik zie klagen over dat de link naar de GoT BF Discord niet werkt.

Van: https://discord.gg/zfeG8Tr naar: https://discord.com/invite/zfeG8Tr

Aan de Discord kant zal er iets wel niet helemaal lekker gaan wanneer ze van .gg naar .com redirecten.
Toegevoegd!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:53
Virtua schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 11:59:
Brrr,zondag kan ik eindelijk pas game.
Hou me hart vast als ik van af level 0 tegen de rest moet opnemen.
Heb echt het idee dat ik als kanonnen voer op het slagveld terecht komt.
Dat vrees ik ook.

Ik ben met pijn en moeite level 15 maar het voelt nu al oneerlijk tegenover personen die al veel meer attachments en unlocks hebben.

Ze zouden eigenlijk servers moeten hebben gebaseerd op rank, bijvoorbeeld 0 t/m 20 ofzo. Dan is het playing field wat eerlijker.

Of misschien ben ik gewoon een smoesje aan het verzinnen om mijn waardeloze skills te verklaren. Heb een KD van 1,03 en die blijft maar dalen :X

niet iedereen heeft een bierbuikje

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:24

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik heb de pech dat ik een defecte discdrive heb in de PS5. (gebeurd schijnbaar vaker als deze langer niet gebruikt is)

Is er op de één of andere manier een mogelijkheid om een disc versie om te zetten naar digitaal?

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:42
wodkabuikje schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:45:
[...]
Ze zouden eigenlijk servers moeten hebben gebaseerd op rank, bijvoorbeeld 0 t/m 20 ofzo. Dan is het playing field wat eerlijker
Ik zou juist liever kiezen op basis van easy of hard want omdat ik best wat uurtjes heb gespeeld ben ik level 28 en kom dus in potjes tegen lui met die rank. Maar ik ben helemaal niet goed, heb een KD die intussen al is gezakt naar 0,3 ofzo. Dus vind het spelen nu al minder leuk aan het worden…

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:52
0.3 is ook wel heel matig toch... met al die resses is denk ik 1.5 wel gemiddeld

• Dennisdn
Beavbusi schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:55:
0.3 is ook wel heel matig toch... met al die resses is denk ik 1.5 wel gemiddeld
Tja, ik ben nooit goed geweest in schietspellen, maar vind het wél heel leuk. Nu in begin wat tijd over gehad, maar normaal speel ik het na release een tijdje een paar uur per week en daarna weer jaren niet tot de volgende release van BF. Dus heb of neem ook niet echt de kans om veel beter te worden :)

Er zou een soort kneuzen-pool moeten zijn ofzo voor mijn soort :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C1fLpxa2A8tyn1V2FLhOCPz-WH8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GE5EKkhOKZXCacqhLhrcYCFZ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Dennisdn op 16-10-2025 13:01 ]

• Chelseamarre123
  • Nu online
wodkabuikje schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:45:
[...]

Dat vrees ik ook.

Ik ben met pijn en moeite level 15 maar het voelt nu al oneerlijk tegenover personen die al veel meer attachments en unlocks hebben.

Ze zouden eigenlijk servers moeten hebben gebaseerd op rank, bijvoorbeeld 0 t/m 20 ofzo. Dan is het playing field wat eerlijker.

Of misschien ben ik gewoon een smoesje aan het verzinnen om mijn waardeloze skills te verklaren. Heb een KD van 1,03 en die blijft maar dalen :X
Level zegt niet hoe goed iemand is maar hoeveel die gespeeld heeft. Daarbij merk ik maar weinig van de unlocks of guns dat er meta wapens bijzitten.
Ik speel zelf nog met de 3 basiswapens(recon, engineer, support) en die zijn goed genoeg.

• Daan0s
Maak je niet zo druk om k/d ratio, dat is echt een CoD ding. En het zijn maar cijfertjes. Speel gewoon objectives, revive mensen, knal tanks kapot. Battlefield gaat om dat soort dingen, niet om zoiets lulligs als k/d.

Is toch heerlijk om als medic paar rookgranaten te gooien en als een dolle alle doden te reviven zodat het team verder kan naar de objective.

• Chelseamarre123
  • Nu online
Dennisdn schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:59:
[...]

Tja, ik ben nooit goed geweest in schietspellen, maar vind het wél heel leuk. Nu in begin wat tijd over gehad, maar normaal speel ik het na release een tijdje een paar uur per week en daarna weer jaren niet tot de volgende release van BF. Dus heb of neem ook niet echt de kans om veel beter te worden :)
Maar heb je er nog wel lol in dan? 0.3 is inderdaad heel slecht, dan loop je toch blind rond.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:49
Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:59:
[...]

Level zegt niet hoe goed iemand is maar hoeveel die gespeeld heeft. Daarbij merk ik maar weinig van de unlocks of guns dat er meta wapens bijzitten.
Ik speel zelf nog met de 3 basiswapens(recon, engineer, support) en die zijn goed genoeg.
Nu ik merk wel dat het aardig uuitdagender is geworden gedurende de dagen,weet niet wat er gebeurd is.Maar het is niet makkelijk om kills te maken,voor mij niet in lek geval |:( |:(]
Snelheid ligt me gewoon dan te hoog
Maar heb ik er lol in absoluut :)

[ Voor 5% gewijzigd door freaky35 op 16-10-2025 13:05 ]

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:49
Daan0s schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:59:
Maak je niet zo druk om k/d ratio, dat is echt een CoD ding. En het zijn maar cijfertjes. Speel gewoon objectives, revive mensen, knal tanks kapot. Battlefield gaat om dat soort dingen, niet om zoiets lulligs als k/d.

Is toch heerlijk om als medic paar rookgranaten te gooien en als een dolle alle doden te reviven zodat het team verder kan naar de objective.
precies dit ja,ik ben ook objective player :) En tanks kapot schieten geeft wel voldoeing.
De physics in de game maken het dat het er ook wel tof uit ziet,haha

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nice ook gejoined :D meestal al een vaste party waarmee ik samen speel maar hoe meer zielen hoe meer vreugde laten we maar zeggen.

• D4NG3R
Het zal mij een rotzorg zijn of een teammate 'maar' een K/D heeft van .3, zolang die niet ook onderaan het scorebord staat is die met nuttige zaken bezig dacht ik zo. :Y)

• Dennisdn
Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 13:00:
[...]

Maar heb je er nog wel lol in dan? 0.3 is inderdaad heel slecht, dan loop je toch blind rond.
Toch beter dan ik dacht, 0,535 zie ik nu 😎

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:53
Daan0s schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:59:

Helemaal mee eens hoor. Maar het is wel iets waar ik naar kijk om te proberen te verklaren waarom het zo slecht gaat. Ik sta ook steeds onderaan de leaderbords terwijl ik in BF2042 toch echt wel goed mee kon komen.

Maar misschien heeft het gewoon tijd nodig nog. Ik loop nog steeds rond als een kip zonder kop.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Pagina: 1 ... 51 ... 66 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.