Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencMol
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17:54
MRE-Inc schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:50:
[...]

Een medic die niet revived, maar wel de objective pakt, is vooralsnog een stuk nuttiger dan een sniper die achterin bij zijn eigen spawn ligt te countersnipen. Recon heeft alleen zin als je de high-ground hebt. Dus boven op een berg, flat etc. Niet elke map heeft dat dus op zulke mappen vind ik het ook vrij nutteloos.

Overigens heeft een van de devs bevestigd dat ze iets gaan doen aan de bloom. David Sirland zei daarover dat je om de bloom te counteren maar moest tap fire-en. Maar tap fire doe ik eigenlijk altijd al om de recoil onder controle te houden, maar toch gaan de kogels dan niet altijd naar het doel. IK heb liever dat ze die hele bloom eruit halen en wat sterkere recoil doen. Klaarblijkelijk heeft Dice gewoon weer het wiel opnieuw uitgevonden. BF2042 heb ik overgeslagen en tot de release van BF56 heb ik bijna elke dag wel BF5 gespeeld. Daar heb ik de laatste jaren nooit maar dan ook nooit gehad dat ik achter muurtjes nog werd doodgeschoten of dat mijn kogels doel misten.

Verder is de netcode ook weer zo brak als ik weet niet wat. Het was gisteravond niet te doen met een lage ping. Ik had de RPK unloked met 2.5x scope en later de 36 round magazijn erop. Ik had nog 14 patronen over in mijn magazijn toen die neerging. Maar wel de hele tijd de hitmarkers op je scherm en het hitmarker geluid horen. Dacht dat het aan mij lag maar lees dat het bij veel meer ook het geval is. Op mid range afstand hitmarkers krijgen en vervolgens kan diegene die je raakt zich omdraaien en achter cover duiken. Die steekt vervolgens zijn hoofd boven de cover uit, je krijgt nog een hitmarker, maar geen kill en binnen een fractie van een seconde lig je zelf om een medic te roepen alsof je met 1 kogel bent afgeschoten.

En jammer dat sommigen hier COD afkraken mbt geluid. De tijden dat ik COD speelde, daarin was het geluid perfect. Kon alles perfect pinpointen. In BF6 lopen de tegenstanders op sloffen want je hoort ze niet.

Dit filmpje van westie zegt wel genoeg eigenlijk:

[YouTube: Battlefield 6 Is Incredible… But Something’s Seriously Wrong]
Met audio optie "Wartapes V.A.L." (very agressive listening) kan ik tegenstanders prima horen. Heb deze optie al eens geprobeerd?

Naar mijn idee is er ook te veel bloom, al met burst fire langer dan 5 kogels gaan ze al alle kanten op. Wanneer je een bipod gebruikt zou ik verwachten dat je bloom en recoil minimaal zouden worden, blijkbaar niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:30
Hopelijk is dit de reden dat ik de gunplay tot nu toe echt niet fijn vind, al vrees ik mijn eigen skill set. In eerdere bf of andere shooters weinig last van gehad maar ik raak echt niets en verlies zowat elk gevecht. Daarnaast heb ik een magneet in m’n kop want ik hoef maar te bewegen en ben kapot

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:07
Vast vloeken in de kerk hier, maar wat mij betreft mag de recon class wel verdwijnen in toekomstige bf series. Ik snap dat een hoop mensen hun sniper droom hebben maar spelsgewijs voegt die class niks toe ( spotmechanic kan anders en beter). En het lijkt wel alsof deze editie elke map speciaal geschikt is gemaakt om snipers op hun toren/dak/berg te krijgen waar ze de rest van de map liggen. Ik heb liever een dedicated assault, medic, support en engineer met locked wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonslayer
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 18:58
Ik speel momenteel alleen tegen bots veel cheaters nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:19

spaceboy

Op grote hoogte

Demonslayer schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:30:
Ik speel momenteel alleen tegen bots veel cheaters nu.
Op PC?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:04
steefje schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 15:22:
Hopelijk is dit de reden dat ik de gunplay tot nu toe echt niet fijn vind, al vrees ik mijn eigen skill set. In eerdere bf of andere shooters weinig last van gehad maar ik raak echt niets en verlies zowat elk gevecht. Daarnaast heb ik een magneet in m’n kop want ik hoef maar te bewegen en ben kapot
Ligt niet aan jou. Reddit staat vol met videos waar heel duidelijk te zien is dat hits niet worden geregistreerd ondanks hit markers. Daarnaast heb ik persoonlijk ook het idee dat er iets mis gaat in de timings van de game, soms ervaar ik namelijk dat mensen al schietend de hoek om komen alsof ze me al konden zien maar mijn beeld een seconden achterloopt. Ook dit probleem wordt op Reddit veel gedeeld.

Begrijp me niet verkeerd ik ben echt onwijs slecht in deze game, maar er zijn aantoonbaar problemen mee.

Dit is verder geen kritiek op BF. Ik speel deze game met een mix van frustratie en plezier, en zo is het geloof ik ook bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

@steefje Je bent niet de enige magneet. :+

Ik hoop dat ze sommige maps nog wel iets gaan aanpassen want breakthrough op Manhattan Bridge als aanvaller dat is echt niet te doen.

Snipers kunnen op sommige momenten echt wel een toegevoegde waarde zijn maar er zal af en toe wel geschakeld moeten worden. Ik zat op Liberation Peak in mijn eentje een vlag te verdedigen tegen 10 vijanden. Leuk alle snipers in de bergen dan maar kom naar de vlag toe om het punt te verdedigen in plaats van alleen maar te kicken op je k/d.
Als op gegeven moment de vijand door de verdedigingslinie heen is, dan is het tijd voor 1-op-1. Als je wordt ingemaakt door tanks wordt (even) engineer.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonslayer
Ja klopt op de PC merk het aan aimbots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
The_Worst schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:33:
@steefje Je bent niet de enige magneet. :+

Ik hoop dat ze sommige maps nog wel iets gaan aanpassen want breakthrough op Manhattan Bridge als aanvaller dat is echt niet te doen.

Snipers kunnen op sommige momenten echt wel een toegevoegde waarde zijn maar er zal af en toe wel geschakeld moeten worden. Ik zat op Liberation Peak in mijn eentje een vlag te verdedigen tegen 10 vijanden. Leuk alle snipers in de bergen dan maar kom naar de vlag toe om het punt te verdedigen in plaats van alleen maar te kicken op je k/d.
Als op gegeven moment de vijand door de verdedigingslinie heen is, dan is het tijd voor 1-op-1. Als je wordt ingemaakt door tanks wordt (even) engineer.
Ik kan geen enkel moment bedenken dat ik liever een recon als teamgenoot heb dan elke andere. Ik hoop dat de class verdwijnt en dat er een max aantal spelers per team een sniper mag dragen als wapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:28

Fanta

FordPerformance™️

Demonslayer schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:47:
[...]

Weet je dat zeker? Of zou het ook een combinatie van netcode en skill kunnen zijn?

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17:31
Moet zelf zeggen ik hbe erg veel gespeeld, en nog echt niet een moment gedacht van ''die cheat'' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:57
Demonslayer schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:47:
[...]

Meteen het op cheaters steken als je gekilld word? Merk er weinig van en op internet zie je er ook niet veel van passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:13
Het ziet er naar uit dat EA met Black Friday of kerst met een bijzonder aantrekkelijke actie moet komen willen ze nog dat mensen BF6 kopen.. Kan niet zeggen dat ik overtuigd ben na wat ik op internet voorbij zie komen. Gisteren op YouTube Maxiq gameplay zitten kijken, flikkerende textures rush en breaktrough op Mirak Valley bijna onmogelijk voor aanvallers om doorheen te komen. Maxiq zei het zelf al dat hebben ze waarschijnlijk niet eens getest haha..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Skybullet
Jovas schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:25:
Het ziet er naar uit dat EA met Black Friday of kerst met een bijzonder aantrekkelijke actie moet komen willen ze nog dat mensen BF6 kopen.. Kan niet zeggen dat ik overtuigd ben na wat ik op internet voorbij zie komen. Gisteren op YouTube Maxiq gameplay zitten kijken, flikkerende textures rush en breaktrough op Mirak Valley bijna onmogelijk voor aanvallers om doorheen te komen. Maxiq zei het zelf al dat hebben ze waarschijnlijk niet eens getest haha..
Je hebt zeker de berichten gemist over de record aan speleraantallen en de miljoenen in sales?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:25
De afgelopen maanden zonder internet gezeten?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daan0s
  • Nu online
Dit is dezelfde die het heel raar vond dat ie geen dikke korting kreeg op BF6 omdat ie de vorige delen gespeeld had. Hele rare opmerkingen allemaal maargoed.

De singleplayer ben ik me wel echt doorheen aan het vechten, echt allemaal heel matig hoor. Gelukkig is ie maar kort. Wil m toch uitspelen voor het idee. Vanavond weer aan de multiplayer en proberen wat challenges te voltooien. Wel echt zin in start van seizoen 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:46

Phydomir

Dennis

Op dit moment op Steam alleen al bijna 400K aan spelers. Denk dat het voorlopig wel goed zit.

Ik denk wel dat de meeste modi en mappen heel erg zouden kunnen verbeteren door gewoon de max spelers van 64 naar 48 of 32 terug te brengen. Ik snap dat de chaos voor sommige heerlijk is, maar ik denk dat ik er meer plezier uit zou halen als het allemaal iets terug zou worden geschroefd. Van standje 11 naar 8 laat maar zeggen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:58
Wat een TOP spel zeg, eindelijk eens weer een GOED spel om te spelen.
Ik kan alleen echt niet vliegen met die heli's iemand een makkelijke map daarvoor via portal om te leren?

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:57
Bijzondere keuze dit weer, ik had nou niet het idee dat dit het grootste probleem is waar mensen over klagen op het moment.

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heaget schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:32:
[...]

Ligt niet aan jou. Reddit staat vol met videos waar heel duidelijk te zien is dat hits niet worden geregistreerd ondanks hit markers. Daarnaast heb ik persoonlijk ook het idee dat er iets mis gaat in de timings van de game, soms ervaar ik namelijk dat mensen al schietend de hoek om komen alsof ze me al konden zien maar mijn beeld een seconden achterloopt. Ook dit probleem wordt op Reddit veel gedeeld.

Begrijp me niet verkeerd ik ben echt onwijs slecht in deze game, maar er zijn aantoonbaar problemen mee.

Dit is verder geen kritiek op BF. Ik speel deze game met een mix van frustratie en plezier, en zo is het geloof ik ook bedoeld ;)
Dit is iets waar ik me aan dood erger, maar dit is niet specifiek een BF6 probleem. Hedendaagse shooters hebben allemaal last van dit soort dingen. Siege en vooral Escape From Tarkov hebben hier ontzettend veel last last van, Counter strike en Hunt Showdown ook maar iets minder. Zelfs Call of Duty.

Ik vermoed dat ontwikkelaars het maar niet lukken om dit probleem op te lossen. Games met een death cam zie je soms echt het probleem. Jij ziet iemand net om het hoekje peaken en je bent instant dood. Bekijk je de death cam, zie je gewoon letterlijk dat deze persoon al langer aan het peaken was.

Heb ook al videos gezien van sommige games dat beide spelers aan het opnemen waren. Bij 1 persoon waren ze beide aan het schieten bij de ander maar 1 persoon.

Bij Hunt Showdown was ik met een goede vriend van mij zijn neefje aan het spectaten. Hij wordt neergeschoten en wij vroegen aan hem waarom hij niet schoot. Toevallig had hij een video opgeslagen via Nvidia Expierence en liet zien dat hij wel degelijk schoot. Voor ons schoot hij niet, terwijl in hem zijn beeld wel degelijk schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Ik vind het ook wel interessant om te zien dat ze heel wat aanpassingen kunnen doen zonder een patch uit te hoeven rollen. Ik kan mij nog BF1 herinneren en dat voor elke wijziging een patch nodig was en dat dit elke keer een paar dagen duurde voordat dit uitgerold was. Mooie ontwikkeling.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demonslayer
Fanta schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:51:
[...]

Weet je dat zeker? Of zou het ook een combinatie van netcode en skill kunnen zijn?
Weet het wel heel zeker. Kom je in een andere server is het weer normaal en is het 18-4 in plaats van 0-20. Telkens als je zeg maar spawned had ik gelijk 1 shot kill vanaf eigen base of bij een capture point.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:20
Cheaters? Ze zullen er vast zijn, maar ik ben ze in inmiddels 25u aan speeltijd nog niet tegen gekomen. Ook geen spelers welke dusdanig buitensporig op het scorebord eindigde dat ik er vraagtekens bij zou zetten.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trol.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:25
TheRicolaa10 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:39:
[X]

Bijzondere keuze dit weer, ik had nou niet het idee dat dit het grootste probleem is waar mensen over klagen op het moment.
In 30% van de gevallen zie ik de klok niet eens, laat staan dat ik getallen zie die aftellen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Ben ik de enige bij wie richten met een tank ontzettend stroperig gaat? :s Moet mijn muis meermaals verzetten / slepen om de loop van een tank rond te krijgen. Met mijn controller gaat dat een heel stuk soepeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Heeft het zin om mijn gamepad af te stoffen voor de pc voor het besturen van Jet/helicopter? Vind deze wat lastig met muis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Nu online
Wat heeft iedereen gegeten vandaag haha, alsof ik tegen profs speel. Alles raak, niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20:26
Ik speel eigenlijk al sinds launch met Carbines (M4A1) en die standaard shotgun. Had van de carbine en halve SMG gemaakt, maar ik heb zojuist de echte SMG's er eens bijgepakt. Specifiek die MP7. Zo he, wat een wapen. Super hoge fire rate met goede damage op afstand. Zelfs op mastery level 1. Die had ik er eerder bij moeten pakken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Daan0s schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:14:
Wat heeft iedereen gegeten vandaag haha, alsof ik tegen profs speel. Alles raak, niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roniin94
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:19
Iemand al gebruik gemaakt van de community servers? Zitten hier al clanservers tussen waarin je meerdere matches met dezelfde squad kunt spelen?

Als solospeler is het echt trekken aan een dood paard in de meeste teams, een winratio van niet eens 50% momenteel... De matches zijn echt nooit gebalanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:12
6.5 miljoen keer verkocht las ik vandaag.

Maar leuke poging, houdt het lekker bij Call of Duty :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Daan0s schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:14:
Heb sinds jaren weer geraged... ging constant dood omdat ik net niet oplette, te langzaam was of dat ik op de verkeerde knop drukte :'( wel wat levels vooruit, maar was meer huilen dan lachen vandaag :') voelde me echt een totale noob vandaag...

[ Voor 4% gewijzigd door ArcticWolf op 15-10-2025 20:47 ]

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:47
Is het eigenlijk mogelijk om ergens accolades etc te bekijken? Het scherm met rewards etc na een potje gaat snel voorbij (wat top is ivm downtime) maar ik vond het altijd wel leuk om ribbons etc te bekijken.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is het iemand van jullie gelukt eigenlijk om zo'n portal game te maken en te hosten ? elke keer als ik probeer te hosten is het altijd at capacity en kan die geen server maken.

Meerdere dagen meerdere keren geprobeerd/

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mortal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58
ArcticWolf schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:45:
[...]

Heb sinds jaren weer geraged... ging constant dood omdat ik net niet oplette, te langzaam was of dat ik op de verkeerde knop drukte :'( wel wat levels vooruit, maar was meer huilen dan lachen vandaag :') voelde me echt een totale noob vandaag...
Heel erg herkenbaar. Ik zie veel spelers al op level 40 zitten (hebben die mensen wel een leven?). Het lijkt wel of ik met mijn level 19 totaal geen kans meer maar in 1op1 batles. Noem me ouderwets maar doe mij maar games zonder rank. Iedereen gelijke kansen bij elke spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:55
Beste post-launch advertentie:
https://x.com/Battlefield/status/1978476220124746074
Linkje klikken voor video...

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 15-10-2025 20:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Geen Jungle maps dat valt me op zie alleen maar gebouwen in deze game en zand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:04
goosche schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:03:
Geen Jungle maps dat valt me op zie alleen maar gebouwen in deze game en zand.
Ik erger me nu al aan shotgunners in bosjes, dus laten we er niet en hele jungle van maken 8)7 (/s)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:14
Ricmaniac schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 20:53:
Is het iemand van jullie gelukt eigenlijk om zo'n portal game te maken en te hosten ? elke keer als ik probeer te hosten is het altijd at capacity en kan die geen server maken.

Meerdere dagen meerdere keren geprobeerd/
De eerste 2 dagen wel, maar nu is het hier ook altijd max servers reached. Ik zie ook wel in die server browser dat echt heel veel mensen nu tegen bots spelen voor het max levelen en die attachments vrij te spelen. Dat lost uiteindelijk wel op na een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

robinez schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:14:
[...]

De eerste 2 dagen wel, maar nu is het hier ook altijd max servers reached. Ik zie ook wel in die server browser dat echt heel veel mensen nu tegen bots spelen voor het max levelen en die attachments vrij te spelen. Dat lost uiteindelijk wel op na een paar weken.
Dat is balen maar ja zal wel los lopen ja.
---------------------------------------------------------------------

Escelation vind ik echt de beste game mode inmiddels.
net stonden wij op 0 en enemy op 2.5 hebben we gewoon de hele game geturned en gewonnen :D dat voelt zoo goed als je voor je gevoel dan ook echt verschil hebt gemaakt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Gaat niet helemaal goed, server zijn raar, witte schermen met PS5

[ Voor 6% gewijzigd door merlin1201 op 15-10-2025 21:37 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
kevz schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 21:04:
[...]

Ik erger me nu al aan shotgunners in bosjes, dus laten we er niet en hele jungle van maken 8)7 (/s)
Ga dit weekend in Portaal verdiepen maak ik zelf een jungle map *O*
Pagina: 1 ... 50 51 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.