Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:06
Vanavond een paar mooie potjes gehad. Een aantal waarbij we af aan het stevenen waren op een verlies, maar toch nog hebben gewonnen en één waarbij het spannend bleef tot op het einde. Echt weer ouderwets Battlefield, wat mij betreft. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Haha wat een game. Was er al bang voor na de beta. Geluid bar slecht ivgl met andere delen. Waarom is het voor EA niet mogelijk om het goede te behouden en gewoon te finetunen.

In een uur al zeker 4x een directx error gehad. Doe maar geen alt-tab. Mijn PC en alle andere games draaien rock solid. Kan nog een hele waslijst noemen maar ja iedereen is helemaal gek gehyped dus er is toch niemand die het wil horen. :+ 8)

Pff dit gaat weer een half jaar duren voordat het evt. wat is.

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 14-10-2025 21:47 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Help!!!! schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 21:27:
Haha wat een game. Was er al bang voor na de beta. Geluid bar slecht ivgl met andere delen. Waarom is het voor EA niet mogelijk om het goede te behouden en gewoon te finetunen.

In een uur al zeker 4x een directx error gehad. Mijn PC en alle andere games draaien rock solid. Kan nog een hele waslijst noemen maar ja iedereen is helemaal gek gehyped dus er is toch niemand die het wil horen. :+ 8)

Ligt volgens mij meer aan jouzelf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:33

In een uur al zeker 4x een directx error gehad. Mijn PC en alle andere games draaien rock solid. Kan nog een hele waslijst noemen maar ja iedereen is helemaal gek gehyped dus er is toch niemand die het wil horen. :+ 8)

Ik heb in de hele beta en sinds de release zelf, 0 errors gehad. Loopt hier super soepeltjes. Geluid vind ik ook top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:54
Ik was vanavond even eten bij een vriend die 'm net gekocht had op de PS5, dus terwijl hij aan het koken was kon ik alvast beginnen >:) Eerste indruk is wel echt heel goed maar ik kan niets met een controller.. Zelfs tegen bots voornamelijk op de grond gelegen. Daarna even single player, dat ging nog redelijk (maar daar wordt je aardig gespaard natuurlijk). En het duurde even voordat ik de controls een beetje door had. Binnenkort maar eens remote play met toetsenbord en muis proberen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Wel, het komt niet in de buurt van de recente vorige delen en daar viel ook nog wel wat te verbeteren. Flets, slechte separatie van de geluiden in de soundmix. Daarnaast is de localisatie van enemy geluiden vs team geluiden nogal brak.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:29
sig69 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 21:52:
Ik was vanavond even eten bij een vriend die 'm net gekocht had op de PS5, dus terwijl hij aan het koken was kon ik alvast beginnen >:) Eerste indruk is wel echt heel goed maar ik kan niets met een controller.. Zelfs tegen bots voornamelijk op de grond gelegen. Daarna even single player, dat ging nog redelijk (maar daar wordt je aardig gespaard natuurlijk). En het duurde even voordat ik de controls een beetje door had. Binnenkort maar eens remote play met toetsenbord en muis proberen.
Je kan gewoon je muis en toetsenbord inpluggen, niks geen remote play voor nodig. Of je moet met een 3rd party device willen spelen..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
HertogJack schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:01:
[...]

Je kan gewoon je muis en toetsenbord inpluggen, niks geen remote play voor nodig. Of je moet met een 3rd party device willen spelen..
Ja maar toetsenbord en muis op de bank is niet echt een ideale zit positie.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:10
Ik heb gisteren op de PS5 alleen Rush en Operation Firestorm aangevinkt,geen enkele keer de map ervoor gekregen. 🤐

[ Voor 55% gewijzigd door DoubleDutch op 14-10-2025 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
.

[ Voor 107% gewijzigd door DoubleDutch op 14-10-2025 22:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VVCir1Ndnhk8_qYCIoAwza0ECgk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jY3jxeK4IwkEC4QPPLHcgjrF.png?f=user_large

Eerste wapen max level laatste levels duurde wel ff.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05:01
Ik vind het jammer dat niet alles gewoon vrij is om te spelen vanaf het begin, of anders eventueel gekoppeld aan een bepaald speler level.

Waarom moet alles tegenwoordig achter een bepaalde challenge of grind gelocked zitten ? Als iets mij niet boeit is het wel het vrijspelen van bepaalde camo's of skins , dus dat skip ik altijd.
Maar nu zit een aanzienlijk deel van het echte spel ( wapens en class gadgets) ook vast achter die puberale onzin.

Het komt het spel ook niet ten goede als iedereen hersenloos de challenge probeert te halen ipv echt te spelen. Maar ik zal vast oud worden :D

Verder vermaak ik mij weer prima!

In een uur al zeker 4x een directx error gehad. Doe maar geen alt-tab. Mijn PC en alle andere games draaien rock solid. Kan nog een hele waslijst noemen maar ja iedereen is helemaal gek gehyped dus er is toch niemand die het wil horen. :+ 8)

Vreemd want je laat een heel ander geluid horen dan de overgrote meerderheid. Sound design word vrijwel alom geprezen en het draait op wat hickups voor een aantal na bij vrijwel iedereen enorm vloeiend en zonder issues. Laatste drivers gedownload ?

Ik heb het gevoel dat jij er al instapte met het idee dat het niks voor jou zou zijn en dat je bevestiging zocht.

[ Voor 43% gewijzigd door Skybullet op 14-10-2025 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:20

Geluid is gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee net als elke Battlefield is het gewoon echt slecht. De individuele geluidseffecten zijn goed maar de mix is waardeloos. Volumes zijn totaal niet in verhouding waardoor het vooral veel imposante herre is maar je verre van realistisch geluid krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Inderdaad.. azijn zeikerds allemaal haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
Nahkriin schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:11:
[Afbeelding]

Eerste wapen max level laatste levels duurde wel ff.
Pff netjes hoor. Met portal gelevelt of met ‘gewoon’ spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Tsurany schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:23:
[...]

Nee net als elke Battlefield is het gewoon echt slecht. De individuele geluidseffecten zijn goed maar de mix is waardeloos. Volumes zijn totaal niet in verhouding waardoor het vooral veel imposante herre is maar je verre van realistisch geluid krijgt.
Ik merk er weinig van, ik kom van jaren cod en daar was het geluid een pak slechter imo.
Geluid slecht noemen vind ik echt krom, het is echt niet storend imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:30:
[...]

Ik merk er weinig van, ik kom van jaren cod en daar was het geluid een pak slechter imo.
Geluid slecht noemen vind ik echt krom, het is echt niet storend imo
Tja Call of Duty, dan heb je het ook wel over een matige game. Maar als je een beetje andere shooters gewend bent dan valt het enorm op. Met name hoe een tank praktisch geruisloos in de buurt kan komen, die dingen zijn niet bepaald stil.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
HertogJack schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:27:
[...]

Pff netjes hoor. Met portal gelevelt of met ‘gewoon’ spelen?
Gewoon spelen haha, gaat toch niet tegen bots farmen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:50
robinez schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 14:01:
[...]

Die RPG krijg je op rank 13, dat ding is echt geweldig, die eerste bazooka is niks, maar zo'n RPG is echt multi inzetbaar.
Ligt het nu aan mij, of zit er een aanzienlijke delay tussen het klikken en daarwerkelijk vuren van de RPG? Ik heb al een aantal keer gehad dat ik vuur, me om wil draaien en dat de raket voor mijn moeten land...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Nahkriin schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:35:
[...]

Gewoon spelen haha, gaat toch niet tegen bots farmen xD
Eens! Maar dan heb je je uurtjes wel gemaakt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
HertogJack schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:38:
[...]

Eens! Maar dan heb je je uurtjes wel gemaakt 😂
haha ja slordige 55 uur nu haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
Blijkbaar zit er onder aan de hoogste toren van Operation Firestorm een knop wat je kunt bedienen om de tegenstander die er bovenop zitten te campen kunt verbranden/uitschakelen, iemand dit al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:50
DoubleDutch schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 23:15:
Blijkbaar zit er onder aan de hoogste toren van Operation Firestorm een knop wat je kunt bedienen om de tegenstander die er bovenop zitten te campen kunt verbranden/uitschakelen, iemand dit al geprobeerd?
Dat was bij de eerdere versie van de map wel zo, dus zou me niets verbazen.

Ligt het trouwens aan mij of is EA online even helemaal dood? Ik kom niet meer in het spel, elke keer de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:18

-tom-562

Oliesjeik

sig69 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 22:03:
[...]

Ja maar toetsenbord en muis op de bank is niet echt een ideale zit positie.
Veel oefenen! Ik heb nu voor de 3e avond op rij gespeeld op de xbox met controller, en ik merk al dat ik beter word! De aim-assist op BF3 zetten helpte bij mij een hoop, aan gezien dat de laatste BF was die ik op een console speelde :P
Tanks/IFV's blijf ik nog wel lastig vinden, ze sturen echt moeilijk slecht t.o.v. b.v. BF3/4/1/V

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:05
eborn schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 23:16:
[...]

Dat was bij de eerdere versie van de map wel zo, dus zou me niets verbazen.

Ligt het trouwens aan mij of is EA online even helemaal dood? Ik kom niet meer in het spel, elke keer de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de servers.
Ik ben er vanavond ook al een paar keer uitgegooid, lijkt niet helemaal lekker te lopen...

Vanavond voor het eerst TDM geprobeerd, niet helemaal mijn ding, toch maar weer terug naar Domination

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:52:
[...]

Rush of Breakthrough heeft doorgaans die afstanden niet, welke map heeft meer dan 150 meter sightlines voor een sniper?
Ik speel regelmatig scherpschutter en op sommige mappen haal je best wel de 150 meter. Je zoekt een hoge positie op en je gaat opzoek naar scherpschutters die in de verte zitten. Die zitten meestal achter door, en niet op de linie zelf.

Mijn verste kill staat nu op rond de 550 meter met een headshot. Dit was wel op conguest maar +150 meter is best makkelijk te halen in Breakthrough/Rush, vooral counter sniping.

Jij blijft zoveel mogelijk achter de linie en prioriteit is om andere scherpschutters uit te schakelen. Daarna kan je eventueel informatie doorgeven (zoals een voertuig painten) of vijandelijke infantry uit te schakelen op de objective.

Op dit moment heb ik een K/D van 4.51 op recon met een headshot percentage van 43%. Mijn totale headshot percentage is helaas gezakt door andere classes, sta nu op 39,6%.

Ik kan helaas niet zien wat de gemiddelde afstand is van mijn kills van Recon.

[ Voor 28% gewijzigd door Toonen1988 op 15-10-2025 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 00:25:
[...]

Ik speel regelmatig scherpschutter en op sommige mappen haal je best wel de 150 meter. Je zoekt een hoge positie op en je gaat opzoek naar scherpschutters die in de verte zitten. Die zitten meestal achter door, en niet op de linie zelf.

Mijn verste kill staat nu op rond de 550 meter met een headshot. Dit was wel op conguest maar +150 meter is best makkelijk te halen in Breakthrough/Rush, vooral counter sniping.

Jij blijft zoveel mogelijk achter de linie en prioriteit is om andere scherpschutters uit te schakelen. Daarna kan je eventueel informatie doorgeven (zoals een voertuig painten) of vijandelijke infantry uit te schakelen op de objective.
Beetje zinloze speelstijl alleen, daar heeft je team dus werkelijk niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 00:35:
[...]

Beetje zinloze speelstijl alleen, daar heeft je team dus werkelijk niks aan.
Mag ik graag je argument waarom? Want ook Breakthrough moet je juist vijanden uitschakelen om hun ticket omlaag te halen. Daarnaast schakel je ook constant vijandelijke scherpschutters uit dat juist weer de druk op je teamgenoten vermindert. Ook aanvallend kan het een toegevoegde waarde hebben. Vijandelijke team uitdunnen zodat je team genoten beter kunnen pushen en ook de druk verminderen op je teamgenoten door vijandelijke scherpschutters uit te schakelen.

Dus ik snap niet helemaal waar dit telkens vandaan komt. Het heeft zeker een toegevoegde waarde. Je wordt in BF6 zelfs beloond om te counter snipen.

Net als medic of support, kan een recon een hit of mis zijn. Ligt puur aan ervaring en speelstijl van de speler. Dat het totaal nutteloos is, snap ik niet helemaal. Een medic die totaal niet doet reviven, is ook gewoon nutteloos voor het team.

[ Voor 22% gewijzigd door Toonen1988 op 15-10-2025 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 00:37:
[...]

Mag ik graag je argument waarom? Want ook Breakthrough moet je juist vijanden uitschakelen om hun ticket omlaag te halen. Daarnaast schakel je ook constant vijandelijke scherpschutters uit dat juist weer de druk op je teamgenoten vermindert. Ook aanvallend kan het een toegevoegde waarde hebben. Vijandelijke team uitdunnen zodat je team genoten beter kunnen pushed en ook de druk verminderen op je teamgenoten door vijandelijke scherpschutters uit te schakelen.
Het is dezelfde eeuwenoude discussie die ook in Battlefield 6 weer op gaat. Snipers claimen vaak dat ze echt wel van toegevoegde waarde zijn maar ondertussen heb je nog nooit iemand horen zeggen "hadden we maar meer snipers, dan hadden we gewonnen". Games win je door op de objective te staan, niet door tientallen meters verderop een beetje op andere snipers te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:32
En zo heeft iedereen zijn eigen rol, toppie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 02:53
Toonen1988 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 00:25:
[...]

Op dit moment heb ik een K/D van 4.51 op recon met een headshot percentage van 43%. Mijn totale headshot percentage is helaas gezakt door andere classes, sta nu op 39,6%.

Ik kan helaas niet zien wat de gemiddelde afstand is van mijn kills van Recon.
Wist niet dat je kd per class kon zien. Niet dat mijn kd belangrijk is voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Al vind het wel flippy als die erg ...... Staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 00:42:
[...]

Het is dezelfde eeuwenoude discussie die ook in Battlefield 6 weer op gaat. Snipers claimen vaak dat ze echt wel van toegevoegde waarde zijn maar ondertussen heb je nog nooit iemand horen zeggen "hadden we maar meer snipers, dan hadden we gewonnen". Games win je door op de objective te staan, niet door tientallen meters verderop een beetje op andere snipers te schieten.
Dst hoor je over geen enkele classe, althans dat heb ik nooit iemand horen zeggen. Het enige wat ik mensen hoor zeggen "als iedereen zijn eigen rol goed speelde, hadden we misschien wel gewonnen."

Nogmaals, dit heeft puur te maken wie welke rol speelt en welke ervaring deze persoon heeft. Mijn toegevoegde waarde is dat ik veel aan counter snipen doe. Puur door het feit dat er juist veel scherpschutters zijn. Die wil ik graag uitschakelen om de druk op mijn team genoten te verminderen. En elke kill die ik maak, als verdedigende team is -1 reinforcement van de vijand. De aanvallende team zorg ik ervoor dat ze zo weinig mogelijk worden aangevallen door vijandelijke snipers.

Als jij dat geen toegevoegde waarde vind, dan weet ik het ook niet meer. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 00:43:
[...]

Wist niet dat je kd per class kon zien. Niet dat mijn kd belangrijk is voor mij..
Er is een site waarbij je dit allemaal kunt zien.

https://tracker.gg/bf6

Hier zie je alle classes die ik tot nu toe heb gespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwkcjIDTPjpaV476e5RATHg1v-0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zqgMBi5SGLLrpqLiKYHnf1UQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
Snipper is denk meer persoonlijk fun,mag het graag spelen maar me squad is nooit happy er mee🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Virtua schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 00:48:
Snipper is denk meer persoonlijk fun,mag het graag spelen maar me squad is nooit happy er mee🤔
Als jouw faction totaal geen snipers heeft en vijandelijke team wel, en die voeren de heletijd druk op jullie uit, dan zal je squad happy zijn als iemand gaat counter snipen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 00:46:
[...]

Dst hoor je over geen enkele classe, althans dat heb ik nooit iemand horen zeggen. Het enige wat ik hoor zeggen "als iedereen zijn eigen rol goed speelde, hadden we misschien wel gewonnen."
Dan heb je erg weinig multiplayer gespeeld denk ik. Want een van de meest gehoorde klachten in de hele Battlefield reeks is de hoeveelheid snipers in een team, met name in een aanvallend team, waardoor objectives niet gepushed worden.
Nogmaals, dit heeft puur te maken wie welke rol speelt en welke ervaring deze persoon heeft. Mijn toegevoegde waarde is dat ik veel aan counter snipen doe. Puur door het feit dat er juist veel scherpschutters zijn. Die wil ik graag uitschakelen om de druk op mijn team genoten te verminderen. En elke kill die ik maak, als verdedigende team is -1 reinforcement van de vijand. De aanvallende team zorg ik ervoor dat ze zo weinig mogelijk worden aangevallen door vijandelijke snipers.

Als jij dat geen toegevoegde waarde vind, dan weet ik het ook niet meer. :P
Die -1 reinforcement is leuk, maar ondertussen staat de rest van je team het objective te verdedigen tegen de vijand. Je hebt niks aan tickets reduceren als je alsnog punt na punt verliest omdat niemand met z'n voeten op de objectives staat.

Snipers kunnen hun ding doen omdat de rest van het team wel voor objectives gaat.
Toonen1988 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 00:51:
Als jouw faction totaal geen snipers heeft en vijandelijke team wel, en die voeren de heletijd druk op jullie uit, dan zal je squad happy zijn als iemand gaat counter snipen. :P
Nee, laat de enemy lekker snipers hebben, liefst zo veel mogelijk. Die kom ik namelijk niet tegen op de objective. Echt, als team wil je zo veel mogelijk support en assault hebben waarbij de engineer een nuttige derde is zodra er vehicles in het spel zijn. Recon kan veel toevoegen met motion sensor, proximity detector en C4 maar neem dan gewoon iets anders dan een sniper rifle mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 00:54:
[...]

Dan heb je erg weinig multiplayer gespeeld denk ik. Want een van de meest gehoorde klachten in de hele Battlefield reeks is de hoeveelheid snipers in een team, met name in een aanvallend team, waardoor objectives niet gepushed worden.

[...]

Die -1 reinforcement is leuk, maar ondertussen staat de rest van je team het objective te verdedigen tegen de vijand. Je hebt niks aan tickets reduceren als je alsnog punt na punt verliest omdat niemand met z'n voeten op de objectives staat.

Snipers kunnen hun ding doen omdat de rest van het team wel voor objectives gaat.

[...]

Nee, laat de enemy lekker snipers hebben, liefst zo veel mogelijk. Die kom ik namelijk niet tegen op de objective. Echt, als team wil je zo veel mogelijk support en assault hebben waarbij de engineer een nuttige derde is zodra er vehicles in het spel zijn. Recon kan veel toevoegen met motion sensor, proximity detector en C4 maar neem dan gewoon iets anders dan een sniper rifle mee.
We agree to disagree. Juist bij Breakthrough of Rush heeft -1 juist wel een toegevoegde waarde. De aanvallende team heeft maar 250 tickets, als die op zijn, is het game over. Als verdedigende team heb je oneindig respawns en je moet gewoon je objective verdedigen totdat aanvallende team op 0 reinforcements staat.

Daarnaast ie je bericht zéér tegenstrijdig. Mensen klagen inderdaad dat er teveel snipers zijn. Niet alleen in je eigen team maar mensen klagen ook over teveel vijandelijke scherpschutters. Ik hoor genoeg mensen klagen dat ze telkens tegen een boel scherpschutters moeten vechten. Het eerste geklaag kan ik begrijpen, maar het tweede? Als scherpschutters totaal nutteloos zijn, waarom klagen mensen dan dat er "teveel" scherpschutters in vijandelijke team zitten? Dat zou dan toch een plus punt moeten zijn als scherpschutters echt nutteloos waren?

Ga maar in een team zitten zonder scherpschutters tegen een vijandelijke team met scherpschutters. Mensen gaan klagen dat ze de zoveelste keer worden gedood door iemand die ergens achter de linie ligt. Kortom, die voert druk op jullie team op en zorgt ervoor dat je als aanvallende team je tickets verliest in breakthrough als voorbeeld. Daar heb je maar 250 tickets.

[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 15-10-2025 01:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Toonen1988 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 00:48:
[...]

Er is een site waarbij je dit allemaal kunt zien.

https://tracker.gg/bf6

Hier zie je alle classes die ik tot nu toe heb gespeeld.

[Afbeelding]
Leuk die stats, zo slecht gaat het hier nog niet als ik het zo bekijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ar2stcOjyR1uOES1UPfetVEeInQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KbuAisx8I9c15PnwA6DfKDph.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
@Toonen1988 Laat gaan, deze discussie loopt al sinds de eerste battlefield en gaat geen winnaar opleveren. Net al de winterbanden wel/niet discussie die binnenkort weer komt. Doe lekker wat je leuk vindt d:)b

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sig69 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 01:09:
@Toonen1988 Laat gaan, deze discussie loopt al sinds de eerste battlefield en gaat geen winnaar opleveren. Net al de winterbanden wel/niet discussie die binnenkort weer komt. Doe lekker wat je leuk vindt d:)b
Oh, wist nog niet eens dat er een discussie over winterbanden was. :9

Maar ik laat het gaan inderdaad, is het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 01:01:
Daarnaast ie je bericht zéér tegenstrijdig. Mensen klagen inderdaad dat er teveel snipers zijn. Niet alleen in je eigen team maar mensen klagen ook over teveel vijandelijke scherpschutters. Ik hoor genoeg mensen klagen dat ze telkens tegen een boel scherpschutters moeten vechten. Het eerste geklaag kan ik begrijpen, maar het tweede? Als scherpschutters totaal nutteloos zijn, waarom klagen mensen dan dat er "teveel" scherpschutters in vijandelijke team zitten? Dat zou dan toch een plus punt moeten zijn als scherpschutters echt nutteloos waren?
Heb je daar ooit iemand over horen klagen? Sorry maar ik heb echt het idee dat je een hoop verzint om een punt te maken dat ik nog nooit iemand heb horen maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Tsurany schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 01:17:
[...]

Heb je daar ooit iemand over horen klagen? Sorry maar ik heb echt het idee dat je een hoop verzint om een punt te maken dat ik nog nooit iemand heb horen maken.
Ja hoor, genoeg mensen. Niet alleen in mijn eigen vrienden groep maar ook in de chat van Battlefield zelf. Leuk dat je mijn ervaring als een leugen ervaart.

Ik hoef deze verantwoordelijkheid niet aan jou af te leggen. Kortom, doe wat je zelf wilt en denkt. Ik wilde hier gewoon een normale discussie over hebben, maar dat is schijnbaar niet mogelijk. Want ik "verzin" toch maar wat.

Simpel en kort door de bocht, vind je niet? Ik game volgens jou te weinig, dat is wat je "denkt" en ik "verzin" maar wat, omdat ik niet met jouw mening eens ben. Je valt mij twee keer op deze manier aan, terwijl ik geen enkel ding over jou heb gezegd. Wat voor een punt probeer jij hier dan van te maken? Probeer je mij op deze manier mijn mond te snoeren? Ik wilde het niet persoonlijk maken hoor. Dus ik snap deze hele reactie weer niet.

Erg jammer weer dit. Laten we het gewoon leuk houden hier AUB.

[ Voor 46% gewijzigd door Toonen1988 op 15-10-2025 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:40

Nerd stuff ahahah handige dingetjes om te weten.
Pagina: 1 ... 49 50 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.