Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Okasha schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 22:32:
Wanneer komen die double XP's van de matige release?

Ze hadden het over een ingame message, maar nog niets gezien
Matige release? Het is een top release.

En als je het hebt over de EA issues en je zelf ook een EA speler bent die toen dat probleem had dan krijg je die het weekend.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
douwe.nl schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 22:27:
Ik heb enorm uitgekeken naar bf6, overweldigend is het goede woord denk ik. Confronterend ook, wat een shit speler ben ik blijkbaar :p mega frustrerend als vijanden maar niet dood willen gaan, zelf als ik de tips voor de m4a1 van jackfrags naleeft.

Utter chaos op de kleine maps met infanterie only, vijanden komen uit alle hoeken en gaten. Rammen rammen rammen, dat is het.
De CV90 is een erg gaaf voertuig, daar ga ik me ook wel mee vermaken.

Dit wordt nog wel even wennen maar met bf6 ga ik me prima vermaken, gelukkig ook. Ik speel niks anders 😆
Idem, erg overweldigend.. ben niet de slechtste gelukkig maar ook zeker niet de beste :+ zeker de spawn kills zijn erg rot.
Ook erg frustrerend die mensen die al veel meer upgrades hebben dan de rest, al merk ik dat het matching systeem daar wel enigszins rekening mee houdt. Erg verslavend in ieder geval :- ) ben niet echt een diehard gamer, maar 3u was zo om... 8)7

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:23
Ik probeerde die 4fpv te hosten vanaf de ps5 naar krijg dan steeds de error ‘party leader action required’. Ik zat helemaal niet in een party of iets dergelijks.

Enig idee wat dit kan zijn? 😩

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02:31
HertogJack schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 23:03:
[...]

Ik probeerde die 4fpv te hosten vanaf de ps5 naar krijg dan steeds de error ‘party leader action required’. Ik zat helemaal niet in een party of iets dergelijks.

Enig idee wat dit kan zijn? 😩
Misschien deze video nog eens bekijken. Hier had ik de codes uit en had ik via pc gejoined

https://youtu.be/-rFuu5QZPwI

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:02
Kan wel merken dat ik geen 16 meer ben. Lig voornamelijk op m'n rug om een medic te schreeuwen...

Geweldige game, vandaag voor het eerst gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:39

R.G

Wanneer krijgen de EA players de release compensatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 02:31
4 dagen gespeld, begin er meer en meer in te komen. Alleen de maps beginnen al wat te vervelen? Zijn er zo weinig of kom ik steeds dezelfde tegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

R.G schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 00:08:
Wanneer krijgen de EA players de release compensatie?
Als je nu eens de moeite neemt om een paar berichten terug te lezen, 5 berichten maar, dan had je je antwoord al gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009

R.G

WishmasterNL schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 02:30:
[...]

Als je nu eens de moeite neemt om een paar berichten terug te lezen, 5 berichten maar, dan had je je antwoord al gehad.
ah oke, ik had het niet gezien dus aankomend weeknd? :)
Pagina: 1 ... 48 49 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.