Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:42
Oxigeon schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 07:21:

Meerdere mensen er ook last van bij het eerste keer op de minimap komen dat de cursus meteen naar een hoek lijkt te gaan? Dit heb ik elke keer. Mijn broer waar ik veel mee speel heeft hetzelfde. Lijkt dus een bugje.
Hier ook, is dus een bug. Wel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:46
Korkss schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:29:
Heeft iemand al het “goedmakertje” van ea gehad doordat de EA app met launch bugged was? Ik had zelf dit probleem maar zie ingame helemaal niks van een goedmakertje namelijk…
Yes, deze kwamen als bonus zichtbaar in het menu.

Overigens gister avond een gekke audiobug gehad, alle geluiden waren hoorbaar op het schieten na. Dat is een vrij gekke situatie en raak je erg van in de war. Moest de game opnieuw opstarten en toen was het opgelost.

Speelt overigens wel erg fijn. Zelfs op 4K met settings volgas, DLSS aan op een RTX5080. Verdien ik de investering van een nieuwe PC eindelijk terug.

[ Voor 35% gewijzigd door mr.DJ95 op 13-10-2025 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Heb zelf de Phantom editie en dacht wel meer XP bonussen te verkrijgen maar heelas 1 uur voor wapens en 1 uur voor levels.

Ligt het aan mij of gaat lvlen ook echt super traag, terwijl ik al gasten tegenkom van in de 40

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:25
Pukson schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:03:
Heb zelf de Phantom editie en dacht wel meer XP bonussen te verkrijgen maar heelas 1 uur voor wapens en 1 uur voor levels.

Ligt het aan mij of gaat lvlen ook echt super traag, terwijl ik al gasten tegenkom van in de 40
Ik vond juist wel snel gaan.
na 13 uur level 19 en dat soort boosts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
mr.DJ95 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:50:
[...]

Yes, deze kwamen als bonus zichtbaar in het menu.

Overigens gister avond een gekke audiobug gehad, alle geluiden waren hoorbaar op het schieten na. Dat is een vrij gekke situatie en raak je erg van in de war. Moest de game opnieuw opstarten en toen was het opgelost.

Speelt overigens wel erg fijn. Zelfs op 4K met settings volgas, DLSS aan op een RTX5080. Verdien ik de investering van een nieuwe PC eindelijk terug.
Zit iets niet helemaal lekker met de Audio, ik moet elke keer voor ik ga spelen de game opnieuw starten om 3d audio te laten werken, doe ik dat niet heb ik alleen stereo. Ook een bekend dingetje begreep ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Zelf 24 uur op de teller (ook zeker minimaal 2 uur de singleplayer gespeeld), lvl 35 hier. 1x een boost gebruikt van 15 of 30 minuten.

Zoals @A.W.E.S.O.M.-0 hieronder zegt... Ik heb wel 80% van de tijd met vrienden in een party gespeeld.

Het ligt er ook aan wat je doet. Als je ligt te sniperen gaat het levelen veel langzamer dan wanneer je voor de objectives gaat, je teamgenoten voorziet van ammo, revived etc.

[ Voor 23% gewijzigd door RobinNL op 13-10-2025 13:19 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat ook heel langzaam en het maakt ook uit of je alleen of met meerdere speelt en wat voor gamemodes, klasse etc. Nog een "gratis" boost: In party? +5% xp, met 2 anderen in een party? +10%, volle party? +15% xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19:58
Ik vond levellen wel hard gaan 4 man squad op conquest had paar games met dubbel xp echt meer als 100k.
Nu 39 uur erin zitten, ik vermaak me wel maar map RNG is echt slecht, we krijgen echt vaak dezelfde achter elkaar haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wolverine9000 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:51:
Deze morgen uurtje in een portal flying school getest. De helikopter heb ik onder de knie. De Jets is nog moeilijker. Heb hier en daar wat instellingen veranderd. Als je op controller klikt in de settings. Zet de heli en jets op alternate. Dit scheelt een stuk. Stort toch al ni meer kort na het opstijgen. Ga blijven oefenen in portal tot ik het goed onder de knie heb. Die server is trouwens zonder vijanden ideaal dus..
Portal is echt een goeie toevoeging voor dit soort dingen. Gisteren ook een wapen wat geleveld in een bot modus. Ook andere dingen testen gaat hier veel chiller dan in een gewone matchmaking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nahkriin schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:21:
Ik vond levellen wel hard gaan 4 man squad op conquest had paar games met dubbel xp echt meer als 100k.
Nu 39 uur erin zitten, ik vermaak me wel maar map RNG is echt slecht, we krijgen echt vaak dezelfde achter elkaar haha.
Hier ook hoor! Zaterdag of zondag gingen we Rush spelen. 4 matches gespeeld, alleen maar als defenders. Beetje afwisseling mag wel.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:34:
[...]

Uiteraard werkt dit nog niet goed, want EA, ik heb nog niets gezien en hou er geen seconde rekening mee dat ik ze ooit krijg.

[...]

Dan heb jij de MP7 nog niet ontdekt :+

De balans is echt niet best nog hoor, de assault rifles kan je beter mee gooien, er zijn veel betere carbines (xm7, m417) LMGs (met name de IAR full auto laser op alle afstanden) en de MP7 als god gun op alle afstanden.

Sowieso, de game is best wel een beetje gerushed als je wat langer gespeeld hebt. Veel zullen het wel niet willen horen, maar de game heeft nog wel erg veel ruwe randjes waar nog veel aan moet gebeuren. De core-gameplay speelt fantastisch als infantry, maar met de maps, de balans, de ui, de challenges, de server 'preferences', de voertuigen, het is nog verre van af. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.

En die challenges.... man man man. Eenmaal na level 20 is teamplay en PTFO het raam uit. De een is alleen maar suicidaal bezig met flash kills ergens in een uithoek, de rest van het squad laat zich niet reviven om maar op de spawn beacon te spawnen, de ander hangt alleen met de drones te klooien voor de C4, iemand anders komt de objective niet af voor (slecht tot niet registrerende) healing punten.....
Dank voor de tip. De M27 IAR heb ik net gisteren unlocked en geconfigureerd.

Verder helemaal eens met je betoog. De game voelt idd gerushed. Ik heb ergens in april of mei voor het eerst meegedaan met de BF6 Battelfield Labs. Dat was toen Alpha build. Mijn conclusie was dat het toen onspeelbaar was. Een paar maanden later, ik dacht ergens in juni of juli nog eens een weekend gespeeld en ook toen vond ik het nog verre van af en had ik echt zoiets van: Als jullie in oktober willen releasen, dan mag er wel flink wat gebeuren en zo voelt het nu ook nog steeds.

En ja die challenges, ik schreef het al eerder in MRE-Inc in "[Multi] Battlefield 6"
Sommigen zijn praktisch onhaalbaar. Ze hadden zoiets als in BF5 zit, moeten implementeren. Die zijn nog leuk en goed haalbaar. Wapens horen niet achter niet te halen challenges te zitten daar mee verstoor je de hele Battlefield ervaring en gaat iedereen solo dingen zitten doen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:49
MRE-Inc schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:28:
[...]

Dank voor de tip. De M27 IAR heb ik net gisteren unlocked en geconfigureerd.

Verder helemaal eens met je betoog. De game voelt idd gerushed. Ik heb ergens in april of mei voor het eerst meegedaan met de BF6 Battelfield Labs. Dat was toen Alpha build. Mijn conclusie was dat het toen onspeelbaar was. Een paar maanden later, ik dacht ergens in juni of juli nog eens een weekend gespeeld en ook toen vond ik het nog verre van af en had ik echt zoiets van: Als jullie in oktober willen releasen, dan mag er wel flink wat gebeuren en zo voelt het nu ook nog steeds.

En ja die challenges, ik schreef het al eerder in MRE-Inc in "[Multi] Battlefield 6"
Sommigen zijn praktisch onhaalbaar. Ze hadden zoiets als in BF5 zit, moeten implementeren. Die zijn nog leuk en goed haalbaar. Wapens horen niet achter niet te halen challenges te zitten daar mee verstoor je de hele Battlefield ervaring en gaat iedereen solo dingen zitten doen.
Ieder zijn ding ik vind het juist altijd wel leuk om dingen te unlocken door challenges etc te doen. Als het achter een paywall zit zou ik het met je eens zijn maar deze manier is echt top imo.

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qRtAAYHm-t9qLUPTek7eajzE_8I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/c5yB3bUTfEvbrKrROBClk1k4.png?f=user_large

Het word weer gepuzzel met die weaponunlocks. Wou dat ze dit hadden weggelaten.

Vanavond dit even bekijken.

[ Voor 24% gewijzigd door goosche op 13-10-2025 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:12

-tom-562

Oliesjeik

Stylze schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:31:
[...]

Ieder zijn ding ik vind het juist altijd wel leuk om dingen te unlocken door challenges etc te doen. Als het achter een paywall zit zou ik het met je eens zijn maar deze manier is echt top imo.
Ja en nee :P Als gamende vader zou ik het opzich niet erg vinden als weaponpacks/shortcut kits te koop zijn :P Wel voor normale prijzen dan. En het moeten geen 'uberwapens' zijn, maar op wat gekke bugs na had BF de weapon balance altijd wel goed voor elkaar (alhoewel in BF3 de AS Val en die secondary mini shotgun met zo'n bepaald type ammo echt zwaar overpowered waren :P)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:37
MRE-Inc schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 07:08:
[...]

...

Tegens is de support class alleen maar vrouwelijk. Goed bezig Dice.... Het gegil van die vrouwen is niet om aan te horen.
Echt he, het lijkt soms meer op een kippenhok dan op een warzone. Gelukkig kan je de characters aanpassen. Al moet je die geloof ik wel eerst unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
paul99 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:40:
[...]

Echt he, het lijkt soms meer op een kippenhok dan op een warzone. Gelukkig kan je de characters aanpassen. Al moet je die geloof ik wel eerst unlocken.
Alles unlocken. daar zijn we wel zoet mee.

[ Voor 4% gewijzigd door goosche op 13-10-2025 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
-tom-562 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:40:
[...]

Ja en nee :P Als gamende vader zou ik het opzich niet erg vinden als weaponpacks/shortcut kits te koop zijn :P Wel voor normale prijzen dan. En het moeten geen 'uberwapens' zijn, maar op wat gekke bugs na had BF de weapon balance altijd wel goed voor elkaar (alhoewel in BF3 de AS Val en die secondary mini shotgun met zo'n bepaald type ammo echt zwaar overpowered waren :P)
Ik snap je wel maar ik zou geen microtransactions willen zien in BF want dan is voor je het weet het hek van de dam en krijgen we battlepasses lootboxes enz. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul99
  • Registratie: November 2003
flyyy schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:51:
Ik vraag me af of het aan mij ligt, maar als ik attachments unlock zie ik geen "new" indicator bij het customize.
Is dat bewust? Vond het altijd wel handig om te weten wat ik precies nieuw heb als ik mn wapen aan wil passen.
Dat viel mij ook op. Volgens mij was dat in de Beta wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Gixxer27 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:43:
[...]

Ik snap je wel maar ik zou geen microtransactions willen zien in BF want dan is voor je het weet het hek van de dam en krijgen we battlepasses lootboxes enz. |:(
Nee dat niet idd. Maar voor b.v. BF4 had je ook van die shortcut kits. Of dat je iig een gedeelte van de wapens kon 'kopen'

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Bij challenges staan telkens 2 soorten XP, wat betekent dit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vKKD655c-qrbQ8xi7uHWv841mE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/164yR9twZG1lPUs4pcDeDI88.png?f=fotoalbum_large

Dus er staat 5K en 500XP, maar wat is het verschil? Of heb je een soort battle pass nodig voor de een?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:30
paul99 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:44:
[...]

Dat viel mij ook op. Volgens mij was dat in de Beta wel zo.
Ja in beta was dat 100% aanwezig.
Het is een klein detail, maar ik vond het wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34

On_E

Housemusic

Veel van die hoge lvls hebben bots zitten farmen. Bij de Community tab vind je verschillende games waarin je vooral tegen bots speelt en die geven net zoveel XP als normale games. Alleen haal je daar 100 kills ipv 10. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

-tom-562 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:40:
[...]

In BFBC2 had je op een gegeven moment wel de mogelijkheid om shortcuts te kopen voor wapens. Per class had je wapens die je kreeg door gewoon te spelen, door de shortcuts kon je daar dus al eerder over beschikken. Het was niet pay to win, want als je een beetje regelmatig speelde en challanges deed kwam je er ook wel vrij rap aan en alles was voor iedereen beschikbaar. Het kostte dus alleen wat tijd op de normale manier.

Duur waren ze ook niet, ik dacht €2,50 ofzo per class? En ietsje goedkoper in een bundel. Het is echter zo lang geleden dat ik daar geen actieve herinnering meer aan heb :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
On_E schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:53:
[...]

Veel van die hoge lvls hebben bots zitten farmen. Bij de Community tab vind je verschillende games waarin je vooral tegen bots speelt en die geven net zoveel XP als normale games. Alleen haal je daar 100 kills ipv 10. ;)
Serieus? tellen die ook mee voor unlocks enz?
wat lame xD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 19:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Stylze schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:31:
[...]

Oh het is op zich ook wel leuk om dingen te unlocken maar dan moet het wel in de game passen. Battlefield is altijd al een game geweest waar je moet samenwerken, maar als er van die challenges in zitten waardoor iedereen solo gaat doen, dan schieten ze het doel voorbij.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
MRE-Inc schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:03:
[...]

Oh het is op zich ook wel leuk om dingen te unlocken maar dan moet het wel in de game passen. Battlefield is altijd al een game geweest waar je moet samenwerken, maar als er van die challenges in zitten waardoor iedereen solo gaat doen, dan schieten ze het doel voorbij.
Hier ben ik het helemaal met je eens, ik heb nog eens de challenges zitten doorkijken en er zitten er genoeg bij idd waar je even van achter je oren krabt :+
Ze zouden meer objective based challenges moeten maken denk ik dan worden mensen iig gemotiveerd om ook de objectives te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:08
MRE-Inc schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:03:
[...]

De meeste challenges zijn gelukkig zaken welke je 'gewoon' doet door te spelen, ongeacht of dat solo of juist in teamverband is. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Wel leuk dat iedereen zo actief is hier!
Ik vind het wel jammer (mijn laatste BF was BC2 haha) dat je maar max 4 man kan spelen.
Je kan af en toe wel meerdere mensen in 1 game krijgen maar is een hassle.
Hopelijk voegen ze toe dat je met meer squads kan spelen.

Ben er blind in gegaan deze game en vermaak me zeer, ga CoD nog wel proberen in November maar ziet er tot nu toe niet mega boeiend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
Nog geen 1x een class active ability gehad en ik snap sowieso niet wat je moet doen om die perks die je gedurende een game verdient krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

The_Worst

Unox

Ik ga zo meteen weer los voor een paar potjes op de Playstation, voel je vrij om mij toe te voegen/te joinen. The_Worst_NL

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
miicker schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:48:
Bij challenges staan telkens 2 soorten XP, wat betekent dit?
[Afbeelding]

Dus er staat 5K en 500XP, maar wat is het verschil? Of heb je een soort battle pass nodig voor de een?
Vroeg ik me ook al af. Ik zag ook iets van hardware tokens XP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Laatst online: 22:16
The_Worst schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:30:
Ik ga zo meteen weer los voor een paar potjes op de Playstation, voel je vrij om mij toe te voegen/te joinen. The_Worst_NL
Zal je straks toevoegen, als voornamelijk solo speler kan ik wel wat support gebruiken😎

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nahkriin schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:57:
[...]

Serieus? tellen die ook mee voor unlocks enz?
wat lame xD
Het staat erbij welke XP wel of niet telt. Die Infantry Breakthrough games gaven volle XP, terwijl het gros van de spelers bots waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
On_E schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 15:07:
[...]

Het staat erbij welke XP wel of niet telt. Die Infantry Breakthrough games gaven volle XP, terwijl het gros van de spelers bots waren.
waaaauw haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wauturr schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 14:27:
Nog geen 1x een class active ability gehad en ik snap sowieso niet wat je moet doen om die perks die je gedurende een game verdient krijgt.
Dit staat rechts in je beeld, je vult die meter met squad XP punten. (Revives, spots, saviour kills, revenge kills, supression assist, damage assists voor/bij je squadmates). Speel je met een goed squad intensief samen, dan heb je ze aan de lopende band, is het ieder voor zich, dan mag je al blij zijn met 1 keer per potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Was zoiets niet hetzelfde tijdens beta dat je bepaalde modus kon spelen (paar spelers, rest bots), maar dan wel tot bepaald level?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BertVK
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 16:46
Gaat dit topic alleen over de multiplayer? Wat een treurige ervaring is de campaign zeg.
Oninspirerend verhaal. Buggy: characters die in een cutscene gewoon de grond blijven inschieten, wapens zweven door de lucht. Ik ben zelfs een keer na een cutscene onder de map gespawnd waardoor ik meteen dood ging 8)7.
Grafisch wat mij betreft zelfs een stap terug ten opzichte van Battlefield 1 die in 2016 uitkwam.

Ik speel nu ook weer niet zo veel shooters en ik heb hiervoor alleen Bad Company 1 + 2 en Battlefield 3, 1 en 5 gespeeld, maar zo iets slechts heb ik nog nooit meegemaakt. Na de campaign maar eens wat multiplayer doen, maar vooralsnog voelt het als 70 euro door de plee gespoeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• goosche
On_E schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:53:
[...]

Ik heb eigenlijk alleen maar breakthrough zitten spelen. Conquest is allemaal zo klein. Minimaal 50 kills per potje en als ik in een tank zit rond de 100 kills in breakthrough. Gewoon met je tank op de spawnpoint hangen :P Mijn K/D is 7.4 al 3k kills gemaakt >:)

Ik mis toch iets van een metro map die in BF3 zat. BF 3 is voor mij nog steeds de beste BF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 15:30:
[...]

Was zoiets niet hetzelfde tijdens beta dat je bepaalde modus kon spelen (paar spelers, rest bots), maar dan wel tot bepaald level?
Je bedoelt die ‘Gamemode 101’ tutorial games, die kun je idd maar tot lvl 10 joinen dacht ik.

Maar je kunt via de Community tab allerlei bot games met volle XP vinden. Ongeacht je level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:22
na 15 uur in conquest mis ik een beetje de groteske maps van BF3/BF4.
Vrijwel alle citymaps zijn van hetzelfde en bevallen mwa.

Hoe zien jullie dit? Golmud railway bijv vond ik geweldig. Net zoals Silk road, dat was mijn favo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beautjweetj
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 16:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l7EkwatM_iXQ8lp6Z7UVToO3bi0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/21iIPTV7mzglR4mrzI2h0kfU.png?f=fotoalbum_large

Meer mensen die dit probleem hebben in campaingn? Alles blijft maar trippen :P. Mijn game blijft maar crashen met een DirectX fout na 20 minuten spelen ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
SinergyX schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 15:30:
[...]

Kijk maar eens op youtube en zoek battlefield XP farm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 22:49
En nu is weer die Assignment van Support bugged haha, pff. Moet 5000 healing doen maar sta nog steeds op 0, hebben veel mensen last van. Wel irritant, vooral omdat er unlocks achter zitten.

Weekly nu wel klaar. Oh en die campaign is echt bagger zeg, wat een rechtoe rechtaan gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:24
Kanonnen vanmiddag waren alle pro’s online vgns mij. Werd helemaal door de blender gehaald pot na pot 😆😆
Vermaak me wel kostelijk, beetje challenges doen enzo, kd boeit me geen moer.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:28
Is er een BF6 discord voor PC/ps5 spelers van tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Holy moly ik heb net in de campaign een Switchblade gebruikt.
Een soort mortar die bestuurbare dronebommen af schiet.

Kunnen we die ook in multiplayer unlocken? Echt perfect voor tanks
Wat een toffe gadget

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Battlefield koop en speel je niet echt voor de Campain, ik iig niet.
Het is altijd een game geweest die om de MP draaide, zo heb ik BF2 bijv heeel veel ook op lan party's gespeeld back in de day (gvd word oud).
De campain is meer een extra en is vaak maar wat simpel en het verhaal is vaak ook niet geweldig nee, ik zie het meer als een wat luxe tutorial :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

goosche schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 15:39:
[...]

Ik heb eigenlijk alleen maar breakthrough zitten spelen. Conquest is allemaal zo klein. Minimaal 50 kills per potje en als ik in een tank zit rond de 100 kills in breakthrough. Gewoon met je tank op de spawnpoint hangen :P Mijn K/D is 7.4 al 3k kills gemaakt >:)

Ik mis toch iets van een metro map die in BF3 zat. BF 3 is voor mij nog steeds de beste BF.

[YouTube: Battlefield 3 - An aboslutely EPIC Metro 64 player full round (M16A3 and .44 Magnum gameplay)]
Netjes! goeie stats man :D

En ik snap wat je zegt met BF3 metro. ik vond die ook echt tof maar bij BF3 was het ook gewoon zo'n insane grote sprong van wat we grafisch hadden (op crisis na) en wat we toen ineens met battlefield kregen.

Want ik vind dat er nog steeds gewoon goed uit zien :P
Alleen had battlefield 3 zo'n rare blauwe filter er overheen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:17
[quote]Gixxer27 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:15:
[...]

Valt wel mee dat suppressen grind je automatisch als je met LMG's speeld, en ik speel BF niet voor de challenges enz als ik dan een gadget of perk wat later heb dikke prima, er is toch geen uber META gun.

In 2042 anders wel,was een Uber hand pistol.
Was je hoofd wapen leeg switchtje je zo daar naar toe,1 knal en je was er geweest.

Was er toch blij mee dat ik die gehaald had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gixxer27
Virtua schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 16:32:
[quote]Gixxer27 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:15:
[...]

Valt wel mee dat suppressen grind je automatisch als je met LMG's speeld, en ik speel BF niet voor de challenges enz als ik dan een gadget of perk wat later heb dikke prima, er is toch geen uber META gun.

In 2042 anders wel,was een Uber hand pistol.
Was je hoofd wapen leeg switchtje je zo daar naar toe,1 knal en je was er geweest.

Was er toch blij mee dat ik die gehaald had.
Over BF2042 wil ik het niet hebben die hele game was RUK imho 8)7
En ja ook nu heb je vast wel guns die beter presteren dan andere maar is niet zo dat je met een andere gun dan ineens geen fuck uithaald, dat was meer mijn insteek zeg maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
BertVK schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 15:30:
Gaat dit topic alleen over de multiplayer? Wat een treurige ervaring is de campaign zeg.
Oninspirerend verhaal. Buggy: characters die in een cutscene gewoon de grond blijven inschieten, wapens zweven door de lucht. Ik ben zelfs een keer na een cutscene onder de map gespawnd waardoor ik meteen dood ging 8)7.
Grafisch wat mij betreft zelfs een stap terug ten opzichte van Battlefield 1 die in 2016 uitkwam.

Ik speel nu ook weer niet zo veel shooters en ik heb hiervoor alleen Bad Company 1 + 2 en Battlefield 3, 1 en 5 gespeeld, maar zo iets slechts heb ik nog nooit meegemaakt. Na de campaign maar eens wat multiplayer doen, maar vooralsnog voelt het als 70 euro door de plee gespoeld.
Battlefield speel je toch ook niet voor de campaign? Die is altijd kut bij BF, gewoon meteen multiplayer starten en die crap skippen:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:06

RawChild

PSN: Rawchild

Als je snel wil levelen moet je zorgen dat je in servers komt met bots. Je kan je eigen hosten met password (dan weet je zeker dat het bots blijven) of 1 zoeken met amper tot geen echte players en de officiële regels aan, zodat je wel xp krijgt.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:29
[...]

Als je een game 'host' en er een password op zet dan zijn het alleen maar bots.

Vergis je trouwens niet, deze bots zijn zo slecht nog niet

@RawChild was mij voor ...

[ Voor 3% gewijzigd door Razenko op 13-10-2025 16:57 ]

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trisjin
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:50
Korkss schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:29:
Heeft iemand al het “goedmakertje” van ea gehad doordat de EA app met launch bugged was? Ik had zelf dit probleem maar zie ingame helemaal niks van een goedmakertje namelijk…
Nog helemaal niks gekregen☹️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Laatst online: 22:16
Grappig. training werkt weer, ook met lvl 20

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:02
Als ik Custom Search doe voor het zoeken naar map in Portal, zie ik alleen servers bij de servers en niet de naam van de server. Hoe kan ik dat oplossen?

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razenko
Buizerd__NL schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 17:10:
Als ik Custom Search doe voor het zoeken naar map in Portal, zie ik alleen servers bij de servers en niet de naam van de server. Hoe kan ik dat oplossen?
Je ziet alleen maar cijfers?

Er is een instelling die je eerst nog aan moet zetten, ben de naam kwijt maar staat volgens mij onder 'systeem'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Laatst online: 22:02
Show Player Created Content. Deze moet aan staan om de naam te kunnen zien.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:59
Heeft er iemand nog een leuke video met tips&tricks voor "herintreders" zoals ik ? :)
Heb ooit veel plezier gehad met BF4 en BF1 maar dat is weer een tijd geleden. En ik ben nu weer wat jaartjes ouder (58) en voel mij nogal overweldigd door deze BF.

Mijn favo class is altijd Medic geweest - nu dus Support - omdat ik dan punten kan scoren met revives en healing (en nu dus ook met bevoorraden van mijn medespelers).
Ik heb wat gegoogled maar heb nog niet echt iets gevonden waar van ik denk "Ja! Dat is nou een goeie beginnergs guide" .

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:06

RawChild

PSN: Rawchild

Vortigen schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 18:05:
Heeft er iemand nog een leuke video met tips&tricks voor "herintreders" zoals ik ? :)
Heb ooit veel plezier gehad met BF4 en BF1 maar dat is weer een tijd geleden. En ik ben nu weer wat jaartjes ouder (58) en voel mij nogal overweldigd door deze BF.

Mijn favo class is altijd Medic geweest - nu dus Support - omdat ik dan punten kan scoren met revives en healing (en nu dus ook met bevoorraden van mijn medespelers).
Ik heb wat gegoogled maar heb nog niet echt iets gevonden waar van ik denk "Ja! Dat is nou een goeie beginnergs guide" .
YouTube: MASTER BATTLEFIELD 6 with These Beginner Tips

Misschien kan je hier wat mee

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noordwolde
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:22
Die anti air, hoe raak je überhaupt vliegtuigen met dat ding?

[ Voor 3% gewijzigd door noordwolde op 13-10-2025 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:59
Dankjewel (y) Ik had die nog niet gevonden en hij geeft waardevolle tips. Die settings met crouch/sprint/slide enzo ga ik vanavond proberen.
Nu nog een leuke support guide zien te vinden 8)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:03
GerGio schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 06:55:
[...]

Jawel, maar ik heb liever als recon mijn spawn-beacon terug in-plaats van dit. Dat vind ik toch wel een van de grootste nadelen. Het type speler dat ik het liefst ben. Agressive recon is gewoon gedeeltelijk weg. Want flanken heeft veel minder zin zonder spawn beacon.
Dat is ook mijn speelstijl al pakte ik alleen recon omdat die de spawnbeacon hebben met een ander wapen. Ik ben een redelijk lone ranger maar dan heb ik wel mijn spawnbeacon nodig (en het liefst wat C4 :) )
Ik begrijp die challenge echter niet. Moet ik 30 kills halen met die pen? Ik kan die toch alleen zelf toedienen als ik op E druk?

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Tanks zijn zo sterk tot ik erin zit, dat krijg ik de ene raket na de andere op me of rijd de driver zich vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:30
Ik zal nu wel door de mand vallen als game-noob maar wat is dit en hoe kom ik er vanaf? Zodra dit in beeld komt heb ik ook lag e.d. (met een Speedtest heb ik een ping van 46)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZaejtn8vEwrHhwQ7Xbfp8r22i8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/59RFRTrLUBm9bOgXstt4PRF2.jpg?f=fotoalbum_large

*edit: Google zegt dat de PlayStation het dan te warm heeft, ik zal dat eens gaan bekijken en aanpassen.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 13-10-2025 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sommige van die challenges zijn wel echt bizar, 30 headshot kills in een match? Velen halen 30 kills in een match niet eens...

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:14
Tsurany schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:09:
Sommige van die challenges zijn wel echt bizar, 30 headshot kills in een match? Velen halen 30 kills in een match niet eens...
Bot matches, dan is het vrij simpel denk ik

Weer een video op het youtube kanaal:

Dat betreft dus dit nummer zonder verdere bijgeluiden:

[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 13-10-2025 19:14 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:13:
[...]

Bot matches, dan is het vrij simpel denk ik
Dan faalt je game design behoorlijk als dit het antwoord is op challenges :'(

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
Ik probeer een game te hosten met vrienden maar geen 1 komt er door omdat de capiciteit er niet is? Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Tsurany schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:14:
[...]

Dan faalt je game design behoorlijk als dit het antwoord is op challenges :'(
Of ze willen mensen zo wat naar portal trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KevinSetz schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:19:
Ik probeer een game te hosten met vrienden maar geen 1 komt er door omdat de capiciteit er niet is? Meer mensen hier last van?
JackFrags had dit ook in z’n recente video.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
frackz schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 22:41:
Heeft iemand hier al een fix gevonden voor de DirectX crashes? (Device not found, en Hung)
9800X3D + 4070S. DDU, reinstall, settings op low, power limit op 40%, core -50, etc.... niks werkt.
Ik kan helaas niet meer dan 3 minuten spelen..
Mensen worden (terecht) ongeduldig, hopelijk snel een fix, keek er wel naar uit om te spelen..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hzpwZieoZAHgFYbRNSoHrVHHILI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fo77IyH0WmU8gMM37Ud6xH6j.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSetz
Rivanov schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:38:
[...]

JackFrags had dit ook in z’n recente video.
Goed antwoord wel! Top

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
frackz schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:43:
[...]

Mensen worden (terecht) ongeduldig, hopelijk snel een fix, keek er wel naar uit om te spelen..
[Afbeelding]
De DX crashes waren tijdens de beta ook al prominent bij (vooral) de 4- en 5000 kaarten aanwezig.

Ik zou de verwachtingen voor een snelle oplossing dan ook laag houden.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat mensen bots gebruikte om snel te levelen, was ook in 2042 in Portal. Daar spawnde alle bots op een bepaalde plek, je haalde makkelijk 100 á 200 kills. Dit is niks nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:05
Ik had de day 1 problemen met de EA app versie van dit spel. Tot op heden geen compensatie bericht in de in game inbox, hebben andere mensen van hier dit bericht toevallig al wel gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Voor het eerst in een Jet gevlogen.
Hoe werkt dat bombarderen precies?
Druk op RMB en zie dan een cirkeltje over de grond vliegen? Daarop land mijn target…?? Wil nog niet echt lukken… of moet ik dan alle 2 heel snel wegklikkken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
KevinSetz schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:19:
Is een groter probleem, had er vandaag ook last van.
In gemaakte lobbies met bots krijg je de melding dat er een capaciteitsprobleem is.

Gewoon blijven proberen, meer kan je niet doen. Tot nu toe altijd binnen 5 minuten een game kunnen starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:06

R.G

even een kleine update wat mij opvalt:

systeem: 32gb , ryzen 3600, amd rx 6800

Bfv 4k ultra:
cpu temp 78c max
gpu temp 82c max

Bf6 4k auto settings
cpu temp 96c
gpu temp 88c

Kast is amper aan te raken zo heet.
Lijkt wel of de koelflow niet goed is, maar bf6 is dus aanzienlijker intenser voor mijn cpu?
De voeding is ook mega heet.

Zodra ik de kast open en dan bf6 game speel dan haal ik:
cpu temp: 85c
gpu temp 79c

Merken jullie dit ook?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Wat een spel mensen.. hier ben ik toch nog wel even zoet mee de komende jaren hoop ik!

Inmiddels bijna rank 20!

Ranken en wapens levelen gaat best traag!

Als iemand een goeie bot portal map code heeft om even snel de challenges te halen laat ajb weten :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Deruxian schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:50:
Voor het eerst in een Jet gevlogen.
Hoe werkt dat bombarderen precies?
Druk op RMB en zie dan een cirkeltje over de grond vliegen? Daarop land mijn target…?? Wil nog niet echt lukken… of moet ik dan alle 2 heel snel wegklikkken
Ja, dat werkte in BF1 ook zo. Als je op zoomen drukt, dan krijg je een view vanuit onder je vliegtuig

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R.G schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:53:
even een kleine update wat mij opvalt:

systeem: 32gb , ryzen 3600, amd rx 6800

Bfv 4k ultra:
cpu temp 78c max
gpu temp 82c max

Bf6 4k auto settings
cpu temp 96c
gpu temp 88c

Kast is amper aan te raken zo heet.
Lijkt wel of de koelflow niet goed is, maar bf6 is dus aanzienlijker intenser voor mijn cpu?
De voeding is ook mega heet.

Zodra ik de kast open en dan bf6 game speel dan haal ik:
cpu temp: 85c
gpu temp 79c

Merken jullie dit ook?
Een spel dat een aantal jaar nieuwer is en geoptimaliseerd is voor moderne hardware zal je systeem zwaarder belasten ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Laatst online: 21:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_aboR-g3mMi18DI31foF49Ia-YM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MOCwU8bdgaN5s6QfePRJvcby.jpg?f=fotoalbum_large

Kan geinig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Razenko schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 16:54:
[...]

Als je een game 'host' en er een password op zet dan zijn het alleen maar bots.

Vergis je trouwens niet, deze bots zijn zo slecht nog niet

@RawChild was mij voor ...
Ik krijg altijd een error als ik een game wil hosten. Dat de server capaciteit bereikt is oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razenko
On_E schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 21:18:
[...]

Ik krijg altijd een error als ik een game wil hosten. Dat de server capaciteit bereikt is oid.
Klopt, heel het internet staat er vol mee. Heb gemerkt dat het alleen is als je zelf iets wilt hosten, als je iemand joined dan kan het zonder problemen.

Aanhouder wint hierbij, gewoon op host blijven drukken totdat het werkt, meestal binnen 5 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
HertogJack schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 21:11:
Wat een spel mensen.. hier ben ik toch nog wel even zoet mee de komende jaren hoop ik!

Inmiddels bijna rank 20!

Ranken en wapens levelen gaat best traag!

Als iemand een goeie bot portal map code heeft om even snel de challenges te halen laat ajb weten :)
PS5 4fpv
Pc xfcp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/foCtX8e0jKB3A17PAakMnQss40A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lqTLvLMzzBUwcDrYHqxwxL02.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frackz
D4NG3R schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:06:
[...]

De DX crashes waren tijdens de beta ook al prominent bij (vooral) de 4- en 5000 kaarten aanwezig.

Ik zou de verwachtingen voor een snelle oplossing dan ook laag houden.. ;(
Vreemd genoeg had ik in de beta geen crashes, heel raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
frackz schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 21:49:
[...]

Vreemd genoeg had ik in de beta geen crashes, heel raar..
Amd had wel drivers klaar voor beta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:20

spartacusNLD

This is Sparta!!

Superman schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 21:58:
[...]

Drivers voor battlefield 6 vanuit AMD zijn er bijna.

De preview vindt je hier: https://www.amd.com/en/re...ATTLEFIELD-6-PREVIEW.html

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 13-10-2025 22:03 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
Superman schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 21:58:
[...]

Het gaat zowel in het systeem van @frackz als in mijn post over de RTX 4000/5000 kaarten. ;)

Ook genoeg AMD gebruikers welke last hebben van DX crashes overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:20

spartacusNLD

This is Sparta!!

Wat vinden jullie van dit soort unlock missies? is dit iets te gek? Of precies goed?

ik neig naar het 2e.. ja het duurt lang. maar dan heb je teminste wat te doen de komende periode :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!
spartacusNLD schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 22:05:
Wat vinden jullie van dit soort unlock missies? is dit iets te gek? Of precies goed?

[YouTube: EASY Unlock the PSR in Battlefield 6 (Guide)]

ik neig naar het 2e.. ja het duurt lang. maar dan heb je teminste wat te doen de komende periode :)
Veel te gek, je gaat gewoon heel veel mensen hebben die nooit met bepaalde wapens kunnen spelen omdat ze geen tientallen uren aan een enkele class kunnen besteden. Het ergste is nog dat bijvoorbeeld de close range specialisatie van de recon achter 50 sniper rifle kills ligt die op 150 meter gemaakt worden. Dat heeft dus niks met de class te maken die je wilt unlocken.

En dan ben je trouwens nog zinloos bezig ook, voegt een sniper die 150m+ kills wilt maken iets toe aan het team?

[ Voor 6% gewijzigd door Tsurany op 13-10-2025 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 22:49
Breakthrough op Empire State, als aanvallend team, is zonder twijfel 1 van de slechtste ervaringen ooit. Wat een beroerde map hiervoor zeg, vooral als je moet aanvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123

Tnx voor de video, weet ik dat ik deze challenge skip gewoon.
"Easy" unlock ook als titel. Nochtans een goeie streamer die Stodeh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:29
Ik heb enorm uitgekeken naar bf6, overweldigend is het goede woord denk ik. Confronterend ook, wat een shit speler ben ik blijkbaar :p mega frustrerend als vijanden maar niet dood willen gaan, zelf als ik de tips voor de m4a1 van jackfrags naleeft.

Utter chaos op de kleine maps met infanterie only, vijanden komen uit alle hoeken en gaten. Rammen rammen rammen, dat is het.
De CV90 is een erg gaaf voertuig, daar ga ik me ook wel mee vermaken.

Dit wordt nog wel even wennen maar met bf6 ga ik me prima vermaken, gelukkig ook. Ik speel niks anders 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

die 2e is wel iets te gek imo. vooral als de maps er verder niet op gebouwd zijn.
Maar aan de andere kant vind ik grind challenges wel heel leuk om te doen.

soort van self torture pleasure :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Nu online
D4NG3R schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 22:05:
[...]

Het gaat zowel in het systeem van @frackz als in mijn post over de RTX 4000/5000 kaarten. ;)

Ook genoeg AMD gebruikers welke last hebben van DX crashes overigens.
Dan is het een algemene probleem die bij bf6 zit en niet bij gpu drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wanneer komen die double XP's van de matige release?

Ze hadden het over een ingame message, maar nog niets gezien
Pagina: 1 ... 48 49 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.