N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ook al meegemaakt indd, dat je geen hitmarkers krijgt, gezien ik als engineer rondren, en mijn ammo op orde wil hebben, ben ik continue op zoek naar medipacks/armory crates en vaak zijn deze bugged waardoor hij niet vult..ManiacsHouse schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:36:
Rare bug al wel tegengekomen. Sta bij zo'n trapeze-achtig stuk van een kraan, gewoon metalen frame. Zie vijand lopen, schiet er flink op, raak helemaal niks. Alsof de ruimte tussen de buizenconstructie een muur zijn.![]()
En ik kom al een paar hele 'goeie' spelers tegen. Zien alles. Ook als je om de hoek 10 meter verderop staat. Rennen ze hoek om bam dood.
Net ook een gast in een Bradley staat ergens op een plek tussen punt A en B tussen flats en lijkt alles te zien. Hoef maar hoek om te kijken met mijn APC en bam meteen raket op mijn kop of boordkanonvuur.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Ik moet er wel bij vermelden dat ik de beta via de EA app had gedownload en het spel zelf nu via steam heb gekocht... Heeft dat er mee te maken?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
uiteraard is je progressie geresetmiicker schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:10:
Ik heb de beta gespeeld, heb als het goed is nagenoeg alles unlockt, maar kan dat nu allemaal niet terugvinden. Iemand enig idee waar ik het kan vinden?
Ik moet er wel bij vermelden dat ik de beta via de EA app had gedownload en het spel zelf nu via steam heb gekocht... Heeft dat er mee te maken?
Dat snap ik, maar het ging om de unlocks, maar ik heb ze inmiddels gevonden.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ja, de tankrotatie wisselt als je vooruit/achteruit rijdt.. daar kan ik echt nog niet aan wennen. Hopelijk komt er een setting voor om dat te fixen (ben niet de enige die daar moeite mee heeft).Cheezborger schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:25:
Ik vind de tank besturing in krappe maps wel echt onverzichtelijk en niet prettig. Andere hetzelfde?
Verwijderd
Laatste battlefield was battlefield 4 die ik gespeeld heb.
De lage kwaliteit valt op wanneer je ergens hoog staat of inderdaad in een helicopter zit. De speel gedeelte ziet goed uit, maar alles daar buiten is gewoon slechte kwaliteit. Kwa special effecten, sfeer ziet het goed uit.Thomas schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 18:47:
Toch maar door de campaign heen aan het spelen tussen de MP door, maar ik sta echt te kijken van de toch echt wel lage kwaliteit. Er zitten zeker wel goede momenten tussen maar in het level design zie je echt heel erg terug dat er weinig aandacht aan is besteed. Je vliegt NYC binnen en ziet alleen wat generieke blokkendozen staan. De omgeving in Cairo is ook een grote copy paste. Sporadisch ziet het er goed uit, maar dat komt dan door de engine die in de basis natuurlijk gewoon prima is. Onderstaande screenshots zijn allemaal met overkill preset genomen. Ziet er IMO vaker uit als een game uit 2015 dan 2025.
De MP is gelukkig wel top.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Waar ik nog het meeste aan stoor, zijn de personages. Het is gewoon allemaal te cliché en voorspeelbaar en de teksten die worden gesproken, voelen best wel cringe aan. Echt dat amerikaanse gedoe en gepraat. Je wilt niet weten hoevaak ik "Let's go MARINES" heb gehoord.
De single-player van Battlefield 6 voelt echt aan als een product dat ze niet wilde produceren, maar toch deden om een aantal fans tevreden te houden.
Weet van mijzelf dat naarmate je wapens upgrade en de maps uit je hoofd leert kennen je steeds beter wordt en je meer plezier hebt met een game.Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:40:
Wat een chaos die multiplayer. Vooral zo'n grote map met heli's en tanks dan gaat het echt los. Ik moet nog echt veel oefenen en ranken want het is nu gewoon meer geslacht worden dan dat ik anderen afknal.
Laatste battlefield was battlefield 4 die ik gespeeld heb.
Geef het tijd.
Uit m'n hoofd, loadouts, wapen selecteren, dan customize en dan kan je als het goed is met item (dus scope, barrel etc) de boel aapassen.Superman schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:51:
Hoe kan je wapens aanpassen met bijvoorbeeld een scope? Ik heb het unlocked maar hij klikt er niet op.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wat een immersie, super goede audio en video op mijn laptop met RTX4070. Maar ik word echt helemaal weggespeeld, elk potje gaat langzaam wat beter doordat ik de modus beter begrijp en wat rustiger speel 🤣
Maar echt genieten dit spel, heerlijk!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
https://www.reddit.com/r/Battlefield6/s/yefCXqLtW4
Maar dat was meer omdat ik gewoon iets van 6 potjes achter elkaar verloor, waarvan de laatste nogal lullig. Bijna het potje Rush gewonnen, maar op 1-2 seconden na komen we in een soort van overtime. De tegenstander weet last moment nog een objective te pakken te krijgen en daardoor verliezen we echt in de blessuretijd. Frustrerend, maar tegelijkertijd tof dat het kan en hartslag 140. Dat gebeurt niet vaak tijdens het spelen van een game
K/D ratio om te janken en W/L waarschijnlijk ook (kon zo gauw even niet vinden) maar buiten dat om vermaak ik me opperbest
Oh edit: ik zie dat ik nog maar 1 dag heb voor de weekly quests. Dat is erg kort na de launch van vrijdag. Mag ik hieruit opmaken dat de weekly quests elke maandag gereset worden?
[ Voor 12% gewijzigd door Denman op 12-10-2025 22:56 ]
Misschien heb je hier wat aan.SAiN ONeZ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:53:
Ik kan nergens crossplay disablen in de PC versie, wie weet de setting te vinden, hij lijkt wel verwijderd?
Head to the main Settings menu.
Navigate to the System section.
At the top, you’ll see the Cross-Play toggle.
Nope enkel op consoles blijkbaar, hij is niet te disablen op de PC versie blijkbaar, word een beetje flauw van die insta kills, zonder dat ik ze maar ergens kan spotten.DoubleDutch schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
Misschien heb je hier wat aan.
Sterk. Ik ben nog maar level 22. Maarvis geen wedstrijd e... zolang we maar genieten en dat heb ik lang niet meer gehad met fps.
Holy shit! jij hebt een chill weekend gehad zo te zien
Dit ook niet?SAiN ONeZ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:01:
[...]
Nope enkel op consoles blijkbaar, hij is niet te disablen op de PC versie blijkbaar, word een beetje flauw van die insta kills, zonder dat ik ze maar ergens kan spotten.
Dat is wel erg vreemd. 😕SAiN ONeZ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:18:
Nope.. zit geen crossplay keuze binnen privacy, ook niet via de website van EA.. vies hoor
Klopt! Een maar van mij heeft in Portal gedaan en geldt alleen bij SQUADmembers. Is bugged, maar daar werkt het wel.D4NG3R schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:05:
Weet iemand toevallig of deze challenge bugged is? Gezien hoe m'n rondes gaat lijkt het mij heel erg sterk dat ik nog niet 1HP gehealed heb.
[Afbeelding]
Zeker gezien het feit dat resupply challenges wel gewoon voorbij gaan.
[Afbeelding]
Edit: Moet haast wel, afgelopen ronde zaten we met 5 man minutenlang vanaf een klein dak een capture te verdedigen met ik als enige support speler. Constante stroom aan resupply XP drops terwijl de resupply mission er maar 3 ticks bij heeft gekregen, en er nog steeds 0 healing gedaan is.
Moet kunnen tochRicmaniac schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:08:
[...]
Holy shit! jij hebt een chill weekend gehad zo te zienhaha
Ik deed een potje Conquest en dacht alleen maar pc te zien?SAiN ONeZ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:01:
[...]
Nope enkel op consoles blijkbaar, hij is niet te disablen op de PC versie blijkbaar, word een beetje flauw van die insta kills, zonder dat ik ze maar ergens kan spotten.
Vanwegen wat challenges begonnen met domination, wat blijft is dat toch een heerlijke gamemode!
Merk dat het bij conquest fijner is als je met een goede squad bent met goede communicatie.
PSN: Europhea
Ik ben begonnen met Battlefield 6, maar zoek spelers om in squads te kunnen spelen en communiceren.
Ik heb Battlefield 1 gespeeld tot 2018 ofzo, nu een hele tijd COD, waar ik best wel goed in was in multiplayer, maar BF6 lijkt me niet echt goed te lukken. Het lijkt wel alsof ik de spelers 15x raak en ze nog niet neergaan.
Als je me wil toevoegen PB me maar.
Haha dit lijkt me leuk om eens te proberen.DoubleDutch schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:42:
Zie dit ook steeds meer voorbij komen,wel een stuk makkelijker dan een rpg. 😂
https://www.reddit.com/r/Battlefield6/s/yefCXqLtW4
Jawel, maar ik heb liever als recon mijn spawn-beacon terug in-plaats van dit. Dat vind ik toch wel een van de grootste nadelen. Het type speler dat ik het liefst ben. Agressive recon is gewoon gedeeltelijk weg. Want flanken heeft veel minder zin zonder spawn beacon.Demonslayer schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 06:44:
[...]
Haha dit lijkt me leuk om eens te proberen.
Maar ik heb me gisteren wel weer vermaakt. Moest heel erg wennen aan de sniper rifles maar die gaan ook een stuk beter. Nog was wapens bouwen waar ik een beetje mee om kan gaan en dan ga ik eens kijken in de tweakers discord
Nickname KasPlantje.
Hangt van de class af. Waarschijnlijk staat er een geel driehoekig icoontje bij het wapen dat deze class signature weapon of zoiets. Ik had hetzelfde "probleem".Superman schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:51:
Hoe kan je wapens aanpassen met bijvoorbeeld een scope? Ik heb het unlocked maar hij klikt er niet op.
Ik had een of ander wapen wat bij de assault classe hoorde maar die kon in dus bij de support class ook gebruiken. Je moet dan het wapen aanpassen in de assault class en dan heb je dezelfde attachements in de support class.
In de custom search alle kleine mappen eruit gegooid. Die NY mappen zijn echt COD mappen.
Ook is de netcode brak. Met een lage ping krijg ik het voor elkaar om neergeschoten te worden door gasten waarop ik eerst 2 hitmarkers heb en vervolgens ben ik in 0:0001 seconde dood
Verder vloog ik erg veel in BF5, maar in BF6 zijn vliegtuigen compleet nutteloos. Er zijn voor zover ik kon zien geen unlocks voor de vliegtuigen. De 20mm boordkannon is effectief tegen anderde vliegtuigen, maar niet tegen tanks of infanterie. De bommen zijn compleet nutteloos. Heb er al tig van gedropt op crowded gebieden, maar 0,0 raak. En ja, het rondje van waar ze moeten droppen is 100% on target.
Tegens is de support class alleen maar vrouwelijk. Goed bezig Dice.... Het gegil van die vrouwen is niet om aan te horen.
[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 13-10-2025 07:12 ]
XBL: MRE Inc
Meerdere mensen er ook last van bij het eerste keer op de minimap komen dat de cursus meteen naar een hoek lijkt te gaan? Dit heb ik elke keer. Mijn broer waar ik veel mee speel heeft hetzelfde. Lijkt dus een bugje.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hoop het. Hier precies het zelfde. Heb heel vaak dat ik als eerste iemand hit maar hij mij dan toch nog doodschiet heel frusterend. Heb ook echt het idee dat ik iemand wel in ze hoofd raak of net daar onder dan is het wel apart dat die mij nog kan killen.DoubleDutch schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:05:
[...]
Weet van mijzelf dat naarmate je wapens upgrade en de maps uit je hoofd leert kennen je steeds beter wordt en je meer plezier hebt met een game.
Geef het tijd.
Beleef wel wel veel plezier aan de game en dat is het belangrijkste.
Ja is een bug. Had gisteren iedereen last van die in de party zat, want we hebben het er even over gehad.Oxigeon schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 07:21:
Gisterem even geprobeerd om met wat helis te vliegen in de link naar de portal die hier gedeeld is. Zo snel ik op buy of zoiets klik laad hij de server niet in. Was dus helaas geen succes...
Meerdere mensen er ook last van bij het eerste keer op de minimap komen dat de cursus meteen naar een hoek lijkt te gaan? Dit heb ik elke keer. Mijn broer waar ik veel mee speel heeft hetzelfde. Lijkt dus een bugje.
Weet iemand trouwens of op de consoles de linker thumbstick om je adem in te houden bij de sniper werkt of niet ? Ondanks dat ik dus de linker thumbstick indruk, blijft mijn crosshair maar alle kanten op gaan. Je hoort wel je personage soort van even inademen, maar de sway van de reticle blijft. Wordt wel moeilijk zo om headshots te maken. Ja, ik heb de 2 compensator ook al op het wapen zitten. Die zou de sway moeten reduceren volgens de beschrijving, maar ik merk er niks van.
Oh ja, voetstappen hoor ik niet tot nauwelijks. Ja die van mij zelf, maar van de tegenstander dus niet. 2 headsets geprobeerd, diverse instellen aangepast, maar toch weer van achteren afgeknald worden omdat de vijand klaarblijkelijk op fluwelen pantoffeltjes loopt. Iemand tips hiervoor ? Speel met een headset die dolby en dts / virtual surround ondersteunt.
[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 13-10-2025 07:43 ]
Ik heb dat volgens mij ook, meestal hoor ik geen voetstappen. Speel met een headset en heb gewoon de standard audio profile (headset / Default). En alle andere ook gebruikt, ook war tapes (blijf dat toch de mooiste vinden) maar ik hoor ze ook niet.MRE-Inc schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 07:40:
[...]
Oh ja, voetstappen hoor ik niet tot nauwelijks. Ja die van mij zelf, maar van de tegenstander dus niet. 2 headsets geprobeerd, diverse instellen aangepast, maar toch weer van achteren afgeknald worden omdat de vijand klaarblijkelijk op fluwelen pantoffeltjes loopt. Iemand tips hiervoor ? Speel met een headset die dolby en dts / virtual surround ondersteunt.
Ik hoor mijn eigen voetstappen heel goed en die van mijn team genoten ook. En ja idd de tegenstanders hoor je idd minder.da_PSI schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 08:11:
[...]
Ik heb dat volgens mij ook, meestal hoor ik geen voetstappen. Speel met een headset en heb gewoon de standard audio profile (headset / Default). En alle andere ook gebruikt, ook war tapes (blijf dat toch de mooiste vinden) maar ik hoor ze ook niet.
Nee.nickdew schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 08:10:
Gisteren waren we met 7 man, 2 squads. Na elke level wordt 1 squad in een andere matchmaking gezet. Ontzettend irritant. Is dit op te lossen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dan heb je sinds de release echt non stop zitten schieten :’) Hoeveel uur heb je tot nu toe gespeeld?
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Een Portal server zoeken die bevalt.nickdew schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 08:10:
Gisteren waren we met 7 man, 2 squads. Na elke level wordt 1 squad in een andere matchmaking gezet. Ontzettend irritant. Is dit op te lossen?
er was een update, de custom servers hebben nu nummers ipv naam, en de cross-play instelling vindt ik niet meerDoubleDutch schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
Misschien heb je hier wat aan.
9950x3d+4090+64DDR
Ja klopt, we hadden een lanparty voor de release, heb nu 38 uur erin zitten.ScreamGT schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 08:34:
[...]
Dan heb je sinds de release echt non stop zitten schieten :’) Hoeveel uur heb je tot nu toe gespeeld?
Klopt niet. Kan gewoon man selecteren hoor.MRE-Inc schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 07:08:
Tegens is de support class alleen maar vrouwelijk. Goed bezig Dice.... Het gegil van die vrouwen is niet om aan te horen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Op het tabblad Appearance heb je 4 kolommen. De derde kolom is support. Elke afbeelding die je selecteert is een vrouw. Dat kun je zien bij de omschrijving. Weet alleen niet meer of het bij NATO of Pax Armata was. In één van die 2 kan je alleen voor support vrouwen selecteren. Selecteer je iemand van een andere kolom, dan staat er specifiek bij dat je die alleen voor de klasse assault of recon of engineer kan gebruiken.Phydomir schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:03:
[...]
Klopt niet. Kan gewoon man selecteren hoor.
Ok, weet alleen dat als ik support speel, ik gewoon een mannenstem hoor als ik weer eens om een medic schreeuwMRE-Inc schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:14:
[...]
Op het tabblad Appearance heb je 4 kolommen. De derde kolom is support. Elke afbeelding die je selecteert is een vrouw. Dat kun je zien bij de omschrijving. Weet alleen niet meer of het bij NATO of Pax Armata was. In één van die 2 kan je alleen voor support vrouwen selecteren. Selecteer je iemand van een andere kolom, dan staat er specifiek bij dat je die alleen voor de klasse assault of recon of engineer kan gebruiken.
Heb de aim-assist wel op "BF3" mode gezet, hopelijk komt er nog wat muscle memory terug na 14 jaar
Ik moet zeggen dat het wel erg lekker speelt en het er goed uit ziet.
Vanavond maar eens proberen met een tobo + muis combi op de xbox, kijken of dat een beetje werkt
Vaak bu'j te bang!
Dit is waarschijnlijk een bug dat ik nog niet ben tegengekomen en andere neem dit niet over als waarheid wat hier staat.MRE-Inc schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 07:08:
[...]
Hangt van de class af. Waarschijnlijk staat er een geel driehoekig icoontje bij het wapen dat deze class signature weapon of zoiets. Ik had hetzelfde "probleem".
Ik had een of ander wapen wat bij de assault classe hoorde maar die kon in dus bij de support class ook gebruiken. Je moet dan het wapen aanpassen in de assault class en dan heb je dezelfde attachements in de support class.
het "driehoekje" is de tegel van ASSUALT, dat wilt alleen zeggen dat de assault een extratje krijgt bij het wapen. Zo uit mijn hoofd sneller ADS of sneller de gun ready na een sprong.
Voor het aanpassen van je wapen. klik je gewoon op het wapen en dan zie je de knop staan voor modify.
Standaard is dat de X toets op je toetsenbord op de PC.
Zit je in een potje, dan moet je eerst op X klikken om de loadout aan te passen en daarna kan je weer op X klikken voor het aanpassen van je wapen.
Dit is een standaard reactie van CoD spelers en daar kan jij zelf ook niets aan doen.Rietveldusa schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 00:19:
Hey,
Ik ben begonnen met Battlefield 6, maar zoek spelers om in squads te kunnen spelen en communiceren.
Ik heb Battlefield 1 gespeeld tot 2018 ofzo, nu een hele tijd COD, waar ik best wel goed in was in multiplayer, maar BF6 lijkt me niet echt goed te lukken. Het lijkt wel alsof ik de spelers 15x raak en ze nog niet neergaan.
Als je me wil toevoegen PB me maar.
Je bent niet gewent dat je niet volledig full automatisch moet schieten of dat er recoil in de guns zitten.
Ook de afstand waarop je schiet heeft impact op je bullets.
De Time to kill (hoe snel iemand dood gaat) is zelfs versnelt en voor oude veteranen BF spelers wat te snel.
maar dat kan aan de game liggen of wij zijn gewoon wat ouder aan het worden haha.
CoD is heel erg vergeefgezind en je kan gewoon de muis ingedrukt houden en je maakt een kill.
Voelt heel raar, maar dit compenseert weer de snelle hectische gameplay.
in BF werkt het gewoon anders.
Als wapen tip zou ik gaan voor de M4A1, Fast mag 30rnd en een vertical forgrip.
Net als in de Open Beta is dit wapen erg fijn en kan je echt huishouden.
Zijn we vrouw onvriendelijk geworden of wat is er aan de hand ?MRE-Inc schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:14:
[...]
Op het tabblad Appearance heb je 4 kolommen. De derde kolom is support. Elke afbeelding die je selecteert is een vrouw. Dat kun je zien bij de omschrijving. Weet alleen niet meer of het bij NATO of Pax Armata was. In één van die 2 kan je alleen voor support vrouwen selecteren. Selecteer je iemand van een andere kolom, dan staat er specifiek bij dat je die alleen voor de klasse assault of recon of engineer kan gebruiken.
Je kan in de geluid settings zelfs het schreeuwen van de spelers verder uitzetten.
Wat je dan alleen hoort is "MEDIC" met een vrouwen stem, maar daar luisterd toch niemand naar.
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik het heel erg jammer vindt dat Call of Duty 7 slecht ontvangen wordt of soms geboycot lijkt te worden.
Dan denk je nu misschien, waar heeft tie gast het over.
Maar kom op zeg, hoeveel spelers gaan Campen in een hoekje van een gebouw. Plat liggen op de grond en dan niet eens in de Capture zone, waar je met een hele duidelijke lijn kunt zien of je in objective zit!
Ik ben nu meer hoekjes aan het controleren dan daadwerkelijk de game flow te spelen.
In de Open beta had ik maar een K/D van 1.9
Ik zit nu gewoon op 3.3. Gewoon door deze easy kills te pakken.
K/D alleen zegt niks, maar op dit gebied zeker wel haha
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ben ik ook mee bezig, maar wat een gedoe zeg. Je moet 30 kills krijgen wanneer je injector actief is. Maar de injector is maar enkele seconden actief, zelfs zo kort dat ik nog niet eens vijanden binnen die tijd dood krijg.Ricmaniac schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:20:
Gisteravond 20 geworden. Nu kan ik vanavond focussen op het unlocken van de spawn beacon. dat kan games zo veel beter beinvloeden
Gister avond was het weer een hel voor mij. Vrijdag avond liep alles perfect, zaterdag morgen perfect, zaterdag middag kolere en zaterdag avond weer perfect. Gister alleen maar gezeik.
Ik was bezig met een flank en zag een vijandelijke speler zitten. Ik begin op hem te knallen en kreeg hits en terwijl ik hem raakte, liep die gewoon vrolijk verder, net alsof er niks aan de hand was. En hij ging achter een bergje zitten met zijn rug richting mij. Ondertussen gereload, begin weer te knallen en hij bleef gewoon rustig zitten terwijl ik schoot. Uiteindelijk kreeg hij een headshot van een scherpschutter. Dacht je nou werkelijk dat ik een assist kreeg? Nope.
Gisteren was echt niet leuk, we zijn uit frustratie gestopt..
Vind ze eigelijk allemaal "meh".
Ook zij sommigen echt walking simulator zo groot haha
Inderdaad zijn een hoop class challenges bugged. Heel vervelend. In portal tracken ze overigens wel goed. Moet je wel een server zoeken die 'normaal' is qua regels zodat je full xp en challenges krijgt.Poulske schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:35:
En wat bij mij ook niet helpt is dat de helft van de tijd die challenges voor class niet tellen of bugged zijn. Gisteren was het healen van teammates ineens gestopt bij 80, game opnieuw opgestart en toen begon ie weer te tellen.
Grappig, ik vind de levels juist best wel klein. Maar de laatste die ik heb gespeeld was BF2 en die had grotere maps, wat vooral voor snipers leuk was. Ik vind de een leuker dan de ander, heb ze geloof ik nu wel allemaal gehad. Maar de levels worden wel echt anders gespeeld in bijv. Breakthrough modus, dat vind ik wel leuk als variatie. Van mij mag er nog wel een wat grotere map bijkomen. Ik mis een beetje het gevoel dat je in een black hawk achter de linies gedropt kan worden om vanaf daar dood en verderf te zaaien.Nahkriin schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:44:
Wat vinden jullie van de mappen?
Gisteren een magnifiek schot als sniper
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Sommige challenges zijn inderdaad ruk. Maar dat was met CoD ook al. Daar had je er soms volgens mij 1 waar je binnen x seconden na een stun een kill moest maken. Maar die tijd was zo kort dat het (iig mij) nauwelijks lukte, en dan registreerde hij volgens mij soms ook nog eens niet.Toonen1988 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:31:
Ben ik ook mee bezig, maar wat een gedoe zeg. Je moet 30 kills krijgen wanneer je injector actief is. Maar de injector is maar enkele seconden actief, zelfs zo kort dat ik nog niet eens vijanden binnen die tijd dood krijg.
De "kill x players while they are in smoke" was wel hilarisch. Extra tacticals aanzetten, heel Nuketown vol spammen met smoke grenades en yolo in het rond sprayen. Denk dat mijn tegenstanders én medespelers geen leuke potjes hadden
Nu met BF6 wil ik dergelijke irritante challenges gewoon overslaan. Of in ieder geval niet actief gaan uitvoeren. Spelplezier is belangrijker. De gun challenges doe ik wel altijd, zo kom ik in aanraking met guns die ik anders minder snel zou pakken.
Het is ook niet de bedoeling.nickdew schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 08:10:
Ik ben toch maar aan de gang gegaan om de LMG via de challenge te unlocken maar 10k damage via hipfire is ruk. Ik doe nu veel break through omdat je dan veel close combat hebt maar het valt niet mee. En je team heeft weinig aan je omdat je op hipfire gefocust bent. En 300 suppressions is ook een hell of a job om te doen. Ik moet nu nog 1400 damage en 263 suppressions hebben. Geen idee hoe je aan suppressions komt.Toonen1988 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:31:
[...]
Ben ik ook mee bezig, maar wat een gedoe zeg. Je moet 30 kills krijgen wanneer je injector actief is. Maar de injector is maar enkele seconden actief, zelfs zo kort dat ik nog niet eens vijanden binnen die tijd dood krijg.
Gister avond was het weer een hel voor mij. Vrijdag avond liep alles perfect, zaterdag morgen perfect, zaterdag middag kolere en zaterdag avond weer perfect. Gister alleen maar gezeik.
Ik was bezig met een flank en zag een vijandelijke speler zitten. Ik begin op hem te knallen en kreeg hits en terwijl ik hem raakte, liep die gewoon vrolijk verder, net alsof er niks aan de hand was. En hij ging achter een bergje zitten met zijn rug richting mij. Ondertussen gereload, begin weer te knallen en hij bleef gewoon rustig zitten terwijl ik schoot. Uiteindelijk kreeg hij een headshot van een scherpschutter. Dacht je nou werkelijk dat ik een assist kreeg? Nope.
Gisteren was echt niet leuk, we zijn uit frustratie gestopt..
Gisteren in breakthrough bestond mijn team uit 16 snipers zodat er maar 16 overbleven om het werk op te knappen. De tegenstander had hetzelfde probleem zodat we uiteindelijk wel konden winnen maar ik zal blij zijn als ik weer naar conquest kan, veel minder snipers daar.
[ Voor 8% gewijzigd door Lekker Ventje op 13-10-2025 10:04 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het is ook een vervelende en tegenstrijdige challenge. Voor suppressions moet je juist expres mis schieten, maar tegelijkertijd voor hipfire damage... afijn, je snapt 'm.Lekker Ventje schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:02:
[...]
Ik ben toch maar aan de gang gegaan om de LMG via de challenge te unlocken maar 10k damage via hipfire is ruk. Ik doe nu veel break through omdat je dan veel close combat hebt maar het valt niet mee. En je team heeft weinig aan je omdat je op hipfire gefocust bent. En 300 suppressions is ook een hell of a job om te doen. Ik moet nu nog 1400 damage en 263 suppressions hebben. Geen idee hoe je aan suppressions komt.
Gisteren in breakthrough bestond mijn team uit 16 snipers zodat er maar 16 overbleven om het werk op te knappen. De tegenstander had hetzelfde probleem zodat we uiteindelijk wel konden winnen maar ik zal blij zijn als ik weer naar conquest kan, veel minder snipers daar.
Dat merk ik overigens wel vaker. Een bepaalde unlock die 2 challenges heeft die niet (enigszins) tegelijk uitvoerbaar zijn. M.i. simpelweg vervelend bedacht.
Korte klap; sprayen.Lekker Ventje schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:02:
Ik moet nu nog 1400 damage en 263 suppressions hebben. Geen idee hoe je aan suppressions komt.
Als mensen achter cover zitten, blijven schieten op en over de cover.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Vind het merendeel van de maps veels te klein voor een BF game, met name de city maps voelen aan als COD maps maar dan ietsje groter, veel nauwen straatjes enz en juist de vehicles daar zijn gewoon vreselijk om te spelen.Nahkriin schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 09:44:
Wat vinden jullie van de mappen?
Hoop dat de maps de in de toekomst worden toegevoegd juist groter gaan worden maar het moet wel geen sniper paradijs worden zoals dat Firestorm nu is
Kills een beetje los gelaten, dat komt wel als het komt. Ik loop als een debiel met die defibrillator rond en pak punten, tussendoor switch ik dan ff naar de gun voor wat makkelijke kills, enz. Was wel een toffe map ook, binnenin allemaal gebouwtjes met meerdere verdiepingen en steegjes enz, eromheen wat punten voor de vlaggen.
Uiteindelijk 35 revives in dat potje, zit nu al af te tellen naar vanavond
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nou ja laten we eerlijk zijn als je firestorm en alle city maps niet leuk vind blijft er inderdaad weinig over.Gixxer27 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:30:
[...]
Vind het merendeel van de maps veels te klein voor een BF game, met name de city maps voelen aan als COD maps maar dan ietsje groter, veel nauwen straatjes enz en juist de vehicles daar zijn gewoon vreselijk om te spelen.
Hoop dat de maps de in de toekomst worden toegevoegd juist groter gaan worden maar het moet wel geen sniper paradijs worden zoals dat Firestorm nu is
Ik vind over het algemeen de COD maps veel chaotischer dan dit. Met veel meer vijanden die van alle kanten komen. Hier als ik gewoon normaal speel heb ik nog wel redelijk het gevoel dat ik weet waar de vijand zit en waar de grens van mijn team is.
Grotere mappen zijn over het algemeen prima. Laten we eerlijk zijn ze hebben wel allemaal lekker eigen stijlen.
Nickname KasPlantje.
Zal vanavond eens kijken of je online bent 😎Donstil schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:51:
Ik zit er ook wel lekker in, vrijdag en zaterdag niet kunnen spelen. Gisteren vooral gewenning, tot het laatste potje. Laatste potje klikte het ineens.
Kills een beetje los gelaten, dat komt wel als het komt. Ik loop als een debiel met die defibrillator rond en pak punten, tussendoor switch ik dan ff naar de gun voor wat makkelijke kills, enz. Was wel een toffe map ook, binnenin allemaal gebouwtjes met meerdere verdiepingen en steegjes enz, eromheen wat punten voor de vlaggen.
Uiteindelijk 35 revives in dat potje, zit nu al af te tellen naar vanavond
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Ik vind het positie bepalen van vijanden juist nog lastig, al moet ik zeggen dat ik gister wat problemen had met mijn headset en dus gewoon via de speakers geluid afspeelde. Dat zal niet helpen.GerGio schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:53:
[...]
Nou ja laten we eerlijk zijn als je firestorm en alle city maps niet leuk vind blijft er inderdaad weinig over.
Ik vind over het algemeen de COD maps veel chaotischer dan dit. Met veel meer vijanden die van alle kanten komen. Hier als ik gewoon normaal speel heb ik nog wel redelijk het gevoel dat ik weet waar de vijand zit en waar de grens van mijn team is.
Grotere mappen zijn over het algemeen prima. Laten we eerlijk zijn ze hebben wel allemaal lekker eigen stijlen.
Snipen is trouwens ook nog lastig. De bullet drop is, in ieder geval met de eerste sniper, immens.
Toen een irritante enemy sniper mij 3x vanaf een hoge schoorsteen pakte en het mij niet lukte om 'm terug te snipen, heb ik maar gewoon een tank gepakt en 'm daarmee van de toren geknald, dat is toch wel het lekkere van Battlefield
Dat dacht ik eerst ook maar bij Appearance kan je switchen tussen de factions. Zo uit mn hoofd moet je NATO kiezen en dan zijn ze zichtbaar (kan ook precies de andere faction zijn..)s0kkie schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:58:
Heeft iemand hier ook dat na het claimen van de Twitch drops deze nog niet verschijnen in BF6? Ik en twee vrienden zien nog niks en de juiste accounts zijn gekoppeld
Ja dat heb ik geprobeerd, maar ik heb bijvoorbeeld ook geen dogtagsNyazzin schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:01:
[...]
Dat dacht ik eerst ook maar bij Appearance kan je switchen tussen de factions. Zo uit mn hoofd moet je NATO kiezen en dan zijn ze zichtbaar (kan ook precies de andere faction zijn..)
Ik vermaakt me op het moment prima met de game maar mij viel op dat BF dat juist bekent staat om grote maps nu juist op release alleen maar vrij kleine city maps heeft.GerGio schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:53:
[...]
Nou ja laten we eerlijk zijn als je firestorm en alle city maps niet leuk vind blijft er inderdaad weinig over.
Denk met name dat COD chaotischer aanvoelt omdat de maps nog veel kleiner zijn, is ook niet mijn game dus daar gaan we maar niet aan beginnen
Verder was Operation Firestorm in BF4 ook al een snipers paradise dus daar is niet veel aan veranderd helaas, mja je kan hopen he.
Waar ik me op het moment het meeste aan "erger" is dat er vaak niet de objectives gespeeld worden.
Dank voor de portal tip. Ik kan ook gewoon niet met een helikopter of jet vliegen, echt verschrikkelijk die controls. Weet iemand hier of het mogelijk is om die ongeveer hetzelfde te krijgen als GTA 5? Dat zou mij al heel veel helpen denk ik.Wolverine9000 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 10:51:
Deze morgen uurtje in een portal flying school getest. De helikopter heb ik onder de knie. De Jets is nog moeilijker. Heb hier en daar wat instellingen veranderd. Als je op controller klikt in de settings. Zet de heli en jets op alternate. Dit scheelt een stuk. Stort toch al ni meer kort na het opstijgen. Ga blijven oefenen in portal tot ik het goed onder de knie heb. Die server is trouwens zonder vijanden ideaal dus..
Thetacticalbrit op yt heeft een 20 min uitleg voor jets en heli.dehardstyler schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:07:
[...]
Dank voor de portal tip. Ik kan ook gewoon niet met een helikopter of jet vliegen, echt verschrikkelijk die controls. Weet iemand hier of het mogelijk is om die ongeveer hetzelfde te krijgen als GTA 5? Dat zou mij al heel veel helpen denk ik.
Die dog tags kan je showen op je player card.Wolverine9000 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:14:
Gisteren begonnen met snipen in recon class. Alleen jammer dat je als 2de walen pistol hebt. Moest daar een carbine bij kunnen bij recon class. Mss tegen de gang in met sniper in op assault class voorlopig tot ik het onder de knie heb. Heb nog naar met 1 ar 1 carbine en smg gespeeld en leveren is traag. Maar we hebben tijd. Als je alle camos wilt hebben gaat het een lange grind worden. Maar heb zo veel fun met bf6 dat het mij totaal ni stoort. Heb 1 camo vrijgespeeld voorlopig met de eerste ar. Campaign is ondertussen ook gedaan. Gisteren 3 man achter elkaar de kop in geslaan met de sledgehammer. Daar krijg je dog tags voor. Weet er iemand wat je met die dog tags kan doen. Sorry voor de stomme vraag eventueel...
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ah thank dacht dat je dog tags kon showen die standaard in de gane zitten. Verander elke dag trouwens mijn player card en operstor skins. Beetje afwisseling kan geen kwaad.RobinNL schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:16:
[...]
Die dog tags kan je showen op je player card.
Wolverine9000 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:18:
[...]
Ah thank dacht dat je dog tags kon showen die standaard in de gane zitten. Verander elke dag trouwens mijn player card en operstor skins. Beetje afwisseling kan geen kwaad.
Zou je even je berichtjes door kunnen lezen op spelfouten voordat je op "verstuur" drukt? In elke zin zit zo een beetje een typfout. Krijg pijn in mijn ogen.
Kom ook van cod en is echt gewoon worden. Waar ik bij cod na 2 potjes al zoiets heb van ben het al beu. Is deze bf6 een grote verademing voor mij. En ja speel zowel clise quarters als de andere modus like conquest etc.. top game.BootVluchteling schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:21:
[...]offtopic:Ik vind de game aardig. Ik kom van BO6 af en daar vermaakte ik me goed mee. Heb die bijna uitgespeeld qua camo's. Verder mis ik nog een goede secondairy wapen voor de sniper. Dat handpistool is niks waard in een vuurgevecht tegen elke andere klasse dan ook..
Zou je even je berichtjes door kunnen lezen op spelfouten voordat je op "verstuur" drukt? In elke zin zit zo een beetje een typfout. Krijg pijn in mijn ogen.
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ben ik toch niet helemaal met je eens hoor want heb al aardig wat mensen omgelegd met mijn handgun, en ik vind het prima dat je als sniper geen AR als 2de wapen hebt.BootVluchteling schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:21:
[...]offtopic:Ik vind de game aardig. Ik kom van BO6 af en daar vermaakte ik me goed mee. Heb die bijna uitgespeeld qua camo's. Verder mis ik nog een goede secondairy wapen voor de sniper. Dat handpistool is niks waard in een vuurgevecht tegen elke andere klasse dan ook..
Je hebt meer te maken met verschillende classes iets wat je in COD niet hebt, ik ben ook van mening dat ze de wapens moeten locken voor de classes dus geen LMG as assault enz zoals het altijd al was in BF maar dat is mijn mening.
Kapot schieten.Wolverine9000 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:35:
De ladder bij assault class is soms echt geniaal. Kan je de ladders van de tegenstanders trouwens verwijderen. Voorlopig alleen maar mijn team ladders tegen gekomen.
Gebeurd vrij snel.
Deel je mening. Maar voorlopig combineer ik ze tot ik het meer gewoon ben. Heb trouwens gisteren ook closed classes gespeeld.Gixxer27 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:35:
[...]
Ben ik toch niet helemaal met je eens hoor want heb al aardig wat mensen omgelegd met mijn handgun, en ik vind het prima dat je als sniper geen AR als 2de wapen hebt.
Je hebt meer te maken met verschillende classes iets wat je in COD niet hebt, ik ben ook van mening dat ze de wapens moeten locken voor de classes dus geen LMG as assault enz zoals het altijd al was in BF maar dat is mijn mening.
Ik krijg vanuit bijv. een tank wel kortstondig de waarschuwing dat iemand begonnen is met de lock-on, maar nooit de waarschuwing dat deze daadwerkelijk afgerond is en/of dat er een raket onderweg is.
Prima op te lossen met wat thermal smoke, maar het heeft wel even geduurd voordat ik doorhad wat de bron was, vooral omdat je geen waarschuwing krijgt.
[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 13-10-2025 11:41 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Gisteren was het niet helemaal goed gegaan. Een tweede poging is net uitgevoerd. Mogelijk opnieuw inloggen in de EA app.Korkss schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:29:
Heeft iemand al het “goedmakertje” van ea gehad doordat de EA app met launch bugged was? Ik had zelf dit probleem maar zie ingame helemaal niks van een goedmakertje namelijk…
https://x.com/BFBulletin/...rTdAyi1bx9tJfYAwpAyQ&s=19
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Nu ik het vliegen wat beter onder de knie heb. Weet ik eindelijk hoe ik de flairs kan gebruiken. Moest mij daarvoor te veel concentreren op het niet neerstorten met heli of jet. Haha...D4NG3R schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:37:
Weet iemand hier toevallig hoe zit het met de lock-on van jets op ground vehicles?
Ik krijg vanuit bijv. een tank wel kortstondig de waarschuwing dat iemand begonnen is met de lock-on, maar nooit de waarschuwing dat deze daadwerkelijk afgerond is en/of dat er een raket onderweg is.
Prima op te lossen met wat thermal smoke, maar het heeft wel even geduurd voordat ik doorhad wat de bron was.
Ja en iedereen gelijkt afhaakt als ze down zijn, dan kom ik eraan (laat ik weten via R1) maar toch drukken ze gelijk kruisje.Gixxer27 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:05:
Waar ik me op het moment het meeste aan "erger" is dat er vaak niet de objectives gespeeld worden.
Maar goed dat zal wel goed komen als de "He een nieuwe shooter, die ga ik spelen" mensen weg zijn en er alleen "echte" Battlefield spelers overblijven.
Bijna net zo irritant als dat er een support/medic naast je staat en die je niet even revivedDonstil schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:45:
[...]
Ja en iedereen gelijkt afhaakt als ze down zijn, dan kom ik eraan (laat ik weten via R1) maar toch drukken ze gelijk kruisje.
Maar goed dat zal wel goed komen als de "He een nieuwe shooter, die ga ik spelen" mensen weg zijn en er alleen "echte" Battlefield spelers overblijven.
Is dat bewust? Vond het altijd wel handig om te weten wat ik precies nieuw heb als ik mn wapen aan wil passen.
Ja andersom gebeurd helaas ook nog teveel.Donstil schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:45:
[...]
Ja en iedereen gelijkt afhaakt als ze down zijn, dan kom ik eraan (laat ik weten via R1) maar toch drukken ze gelijk kruisje.
Lig je tussen 3 medics in te schreeuwen maar die zijn liever bezig met andere dingen dan revives.
Dit zal een BF ding blijven gok ik.
Heb het ook met ammo, sta je te schreeuwen om ammo... kan je beter achter support aanlopen en wachten tot die doodvalt en dan zijn wapen oppakken.
In portal trackt het wel. Als je via "custom search" een regulier potje conquest o.i.d. opzoekt kan je daar gewoon in repairen en zie je de challenge live updaten via het menu.Daan0s schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:53:
Irritant, ik kan mn laatste weekly challenge niet doen omdat ie niet mn repairs registreert
Ook leuk voor kills btwWolverine9000 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:37:
[...]
Of de sledgehammer erop. Dat ding is trouwens geweldig.
Nee niet gehad. Sorry voor de typfouten. Mijn excuses.BootVluchteling schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:01:
@Wolverine9000 Had je nou mijn berichtje gezien betreft de typfouten of negeer je die voor het gemak even?
Als die weg zijn, blijven de spelers over die alle challenges willen halen en daar mee bezig zijn. Een van de redenen dat ik die challenges niet doe. Althans, niet actief. Ik ga echt niet met een LMG op een groep vijanden schieten om ze te suppressen ipv te killen. Die zijn net zo irritant. Wellicht erger.Donstil schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:45:
[...]
Ik heb in BF3 Rush wel eens iemand gehad die met een bolt-action sniper rifle op de obective zat omdat die sniper kills moest halen met wapen x. Als er dan 5 vijanden tegelijk op de objective afstormen, dan pak je er 1 en de rest schiet jou neer. Objective kwijt, maar hé, je hebt wel een een sniper kill erbij
[ Voor 25% gewijzigd door MRE-Inc op 13-10-2025 12:14 ]
Valt wel mee dat suppressen grind je automatisch als je met LMG's speeld, en ik speel BF niet voor de challenges enz als ik dan een gadget of perk wat later heb dikke prima, er is toch geen uber META gun die the be all end all is en dat is juist het mooie aan BF, gewoon spelen met het wapen en de loadout erop die voor JOU het prettigst is.MRE-Inc schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:10:
[...]
Als die weg zijn, blijven de spelers over die alle challenges willen halen en daar mee bezig zijn. Een van de redenen dat ik die challenges niet doe. Althans, niet actief. Ik ga echt niet met een LMG op een groep vijanden schieten om ze te suppressen ipv te killen.
Maar goed dat is hoe ik erover denk dus to each his own zullen we maar zeggen
kneusteun schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:56:
[...]
Ja andersom gebeurd helaas ook nog teveel.
Lig je tussen 3 medics in te schreeuwen maar die zijn liever bezig met andere dingen dan revives.
Dit zal een BF ding blijven gok ik.
Heb het ook met ammo, sta je te schreeuwen om ammo... kan je beter achter support aanlopen en wachten tot die doodvalt en dan zijn wapen oppakken.
Haha ja eens, gisteren had ik een gast een paar keer achter elkaar omhoog geholpen maar toen ik zelf down ging en veilig lag stond hij naast mij zonder iets te doen. Lekker bezig welPhydomir schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:49:
[...]
Bijna net zo irritant als dat er een support/medic naast je staat en die je niet even revived
Uiteraard werkt dit nog niet goed, want EA, ik heb nog niets gezien en hou er geen seconde rekening mee dat ik ze ooit krijg.RobinNL schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 11:39:
[...]
Gisteren was het niet helemaal goed gegaan. Een tweede poging is net uitgevoerd. Mogelijk opnieuw inloggen in de EA app.
https://x.com/BFBulletin/...rTdAyi1bx9tJfYAwpAyQ&s=19
Dan heb jij de MP7 nog niet ontdektGixxer27 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 12:15:
[...]
Er is toch geen uber META gun die the be all end all is
De balans is echt niet best nog hoor, de assault rifles kan je beter mee gooien, er zijn veel betere carbines (xm7, m417) LMGs (met name de IAR full auto laser op alle afstanden) en de MP7 als god gun op alle afstanden.
Sowieso, de game is best wel een beetje gerushed als je wat langer gespeeld hebt. Veel zullen het wel niet willen horen, maar de game heeft nog wel erg veel ruwe randjes waar nog veel aan moet gebeuren. De core-gameplay speelt fantastisch als infantry, maar met de maps, de balans, de ui, de challenges, de server 'preferences', de voertuigen, het is nog verre van af. Ben benieuwd waar ze mee gaan komen.
En die challenges.... man man man. Eenmaal na level 20 is teamplay en PTFO het raam uit. De een is alleen maar suicidaal bezig met flash kills ergens in een uithoek, de rest van het squad laat zich niet reviven om maar op de spawn beacon te spawnen, de ander hangt alleen met de drones te klooien voor de C4, iemand anders komt de objective niet af voor (slecht tot niet registrerende) healing punten.....
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.
Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic
Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.
:strip_exif()/f/image/aARyzl80Kz955sUZZKhQeRKW.png?f=user_large)