Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 02:34
Hoe kan je wapens aanpassen met bijvoorbeeld een scope? Ik heb het unlocked maar hij klikt er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Plakken, Pritt pakkuh!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ManiacsHouse schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:36:
Rare bug al wel tegengekomen. Sta bij zo'n trapeze-achtig stuk van een kraan, gewoon metalen frame. Zie vijand lopen, schiet er flink op, raak helemaal niks. Alsof de ruimte tussen de buizenconstructie een muur zijn. 8)7
En ik kom al een paar hele 'goeie' spelers tegen. Zien alles. Ook als je om de hoek 10 meter verderop staat. Rennen ze hoek om bam dood.
Net ook een gast in een Bradley staat ergens op een plek tussen punt A en B tussen flats en lijkt alles te zien. Hoef maar hoek om te kijken met mijn APC en bam meteen raket op mijn kop of boordkanonvuur.
Ook al meegemaakt indd, dat je geen hitmarkers krijgt, gezien ik als engineer rondren, en mijn ammo op orde wil hebben, ben ik continue op zoek naar medipacks/armory crates en vaak zijn deze bugged waardoor hij niet vult.. :?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb de beta gespeeld, heb als het goed is nagenoeg alles unlockt, maar kan dat nu allemaal niet terugvinden. Iemand enig idee waar ik het kan vinden?

Ik moet er wel bij vermelden dat ik de beta via de EA app had gedownload en het spel zelf nu via steam heb gekocht... Heeft dat er mee te maken?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:26
miicker schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:10:
Ik heb de beta gespeeld, heb als het goed is nagenoeg alles unlockt, maar kan dat nu allemaal niet terugvinden. Iemand enig idee waar ik het kan vinden?

Ik moet er wel bij vermelden dat ik de beta via de EA app had gedownload en het spel zelf nu via steam heb gekocht... Heeft dat er mee te maken?
uiteraard is je progressie gereset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:04
rush is ook wel vet hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
wauturr schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:11:
[...]

uiteraard is je progressie gereset
Dat snap ik, maar het ging om de unlocks, maar ik heb ze inmiddels gevonden.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:39
Ik vind de tank besturing in krappe maps wel echt onverzichtelijk en niet prettig. Andere hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:27

Cheezus

Luiaard

Cheezborger schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:25:
Ik vind de tank besturing in krappe maps wel echt onverzichtelijk en niet prettig. Andere hetzelfde?
Ja, de tankrotatie wisselt als je vooruit/achteruit rijdt.. daar kan ik echt nog niet aan wennen. Hopelijk komt er een setting voor om dat te fixen (ben niet de enige die daar moeite mee heeft).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:06

T.E

Wat een chaos die multiplayer. Vooral zo'n grote map met heli's en tanks dan gaat het echt los. Ik moet nog echt veel oefenen en ranken want het is nu gewoon meer geslacht worden dan dat ik anderen afknal.
Laatste battlefield was battlefield 4 die ik gespeeld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thomas schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 18:47:
Toch maar door de campaign heen aan het spelen tussen de MP door, maar ik sta echt te kijken van de toch echt wel lage kwaliteit. Er zitten zeker wel goede momenten tussen maar in het level design zie je echt heel erg terug dat er weinig aandacht aan is besteed. Je vliegt NYC binnen en ziet alleen wat generieke blokkendozen staan. De omgeving in Cairo is ook een grote copy paste. Sporadisch ziet het er goed uit, maar dat komt dan door de engine die in de basis natuurlijk gewoon prima is. Onderstaande screenshots zijn allemaal met overkill preset genomen. Ziet er IMO vaker uit als een game uit 2015 dan 2025 :X.

De MP is gelukkig wel top.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
De lage kwaliteit valt op wanneer je ergens hoog staat of inderdaad in een helicopter zit. De speel gedeelte ziet goed uit, maar alles daar buiten is gewoon slechte kwaliteit. Kwa special effecten, sfeer ziet het goed uit.

Waar ik nog het meeste aan stoor, zijn de personages. Het is gewoon allemaal te cliché en voorspeelbaar en de teksten die worden gesproken, voelen best wel cringe aan. Echt dat amerikaanse gedoe en gepraat. Je wilt niet weten hoevaak ik "Let's go MARINES" heb gehoord.

De single-player van Battlefield 6 voelt echt aan als een product dat ze niet wilde produceren, maar toch deden om een aantal fans tevreden te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:20
T.E schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 21:40:
Wat een chaos die multiplayer. Vooral zo'n grote map met heli's en tanks dan gaat het echt los. Ik moet nog echt veel oefenen en ranken want het is nu gewoon meer geslacht worden dan dat ik anderen afknal.
Laatste battlefield was battlefield 4 die ik gespeeld heb.
Weet van mijzelf dat naarmate je wapens upgrade en de maps uit je hoofd leert kennen je steeds beter wordt en je meer plezier hebt met een game.
Geef het tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:44
Iemand dit al opgevallen https://steamcommunity.co...591784592221174993/?ctp=1? Af en toe in de Steam overlay zie ik dus ook FG terwijl dit uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:31

Phydomir

Dennis

Superman schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:51:
Hoe kan je wapens aanpassen met bijvoorbeeld een scope? Ik heb het unlocked maar hij klikt er niet op.
Uit m'n hoofd, loadouts, wapen selecteren, dan customize en dan kan je als het goed is met item (dus scope, barrel etc) de boel aapassen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:47
De laatste die ik echt gespeeld heb is BF2, dan is dit toch wel een stap hoor :+

Wat een immersie, super goede audio en video op mijn laptop met RTX4070. Maar ik word echt helemaal weggespeeld, elk potje gaat langzaam wat beter doordat ik de modus beter begrijp en wat rustiger speel 🤣

Maar echt genieten dit spel, heerlijk!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleDutch
Zie dit ook steeds meer voorbij komen,wel een stuk makkelijker dan een rpg. 😂

https://www.reddit.com/r/Battlefield6/s/yefCXqLtW4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik kan nergens crossplay disablen in de PC versie, wie weet de setting te vinden, hij lijkt wel verwijderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:23
Ik heb in ieder geval 1 gelijkenis gevonden met CoD: de ragequits kunnen net zo heftig zijn :+

Maar dat was meer omdat ik gewoon iets van 6 potjes achter elkaar verloor, waarvan de laatste nogal lullig. Bijna het potje Rush gewonnen, maar op 1-2 seconden na komen we in een soort van overtime. De tegenstander weet last moment nog een objective te pakken te krijgen en daardoor verliezen we echt in de blessuretijd. Frustrerend, maar tegelijkertijd tof dat het kan en hartslag 140. Dat gebeurt niet vaak tijdens het spelen van een game :)

K/D ratio om te janken en W/L waarschijnlijk ook (kon zo gauw even niet vinden) maar buiten dat om vermaak ik me opperbest :D

Oh edit: ik zie dat ik nog maar 1 dag heb voor de weekly quests. Dat is erg kort na de launch van vrijdag. Mag ik hieruit opmaken dat de weekly quests elke maandag gereset worden?

[ Voor 12% gewijzigd door Denman op 12-10-2025 22:56 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
SAiN ONeZ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:53:
Ik kan nergens crossplay disablen in de PC versie, wie weet de setting te vinden, hij lijkt wel verwijderd?
Misschien heb je hier wat aan.

Head to the main Settings menu.
Navigate to the System section.
At the top, you’ll see the Cross-Play toggle.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 02:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fl0bnoQaZCbzzYJIJXbguQNg6Ig=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/aARyzl80Kz955sUZZKhQeRKW.png?f=user_large

Ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

DoubleDutch schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 22:57:
[...]

Misschien heb je hier wat aan.

Head to the main Settings menu.
Navigate to the System section.
At the top, you’ll see the Cross-Play toggle.
Nope enkel op consoles blijkbaar, hij is niet te disablen op de PC versie blijkbaar, word een beetje flauw van die insta kills, zonder dat ik ze maar ergens kan spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 00:20
Sterk. Ik ben nog maar level 22. Maarvis geen wedstrijd e... zolang we maar genieten en dat heb ik lang niet meer gehad met fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:45

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Holy shit! jij hebt een chill weekend gehad zo te zien 8)7 haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
SAiN ONeZ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:01:
[...]

Nope enkel op consoles blijkbaar, hij is niet te disablen op de PC versie blijkbaar, word een beetje flauw van die insta kills, zonder dat ik ze maar ergens kan spotten.
Dit ook niet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/icL4nhRkF0gwdO98XA_ph39qt0I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/klA0Gi5ouWNQFQ4tbzS5YN93.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nope.. zit geen crossplay keuze binnen privacy, ook niet via de website van EA.. vies hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
SAiN ONeZ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:18:
Nope.. zit geen crossplay keuze binnen privacy, ook niet via de website van EA.. vies hoor
Dat is wel erg vreemd. 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01:54
D4NG3R schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:05:
Weet iemand toevallig of deze challenge bugged is? Gezien hoe m'n rondes gaat lijkt het mij heel erg sterk dat ik nog niet 1HP gehealed heb.

[Afbeelding]

Zeker gezien het feit dat resupply challenges wel gewoon voorbij gaan.

[Afbeelding]

Edit: Moet haast wel, afgelopen ronde zaten we met 5 man minutenlang vanaf een klein dak een capture te verdedigen met ik als enige support speler. Constante stroom aan resupply XP drops terwijl de resupply mission er maar 3 ticks bij heeft gekregen, en er nog steeds 0 healing gedaan is.
Klopt! Een maar van mij heeft in Portal gedaan en geldt alleen bij SQUADmembers. Is bugged, maar daar werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 02:30
Ricmaniac schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:08:
[...]

Holy shit! jij hebt een chill weekend gehad zo te zien 8)7 haha
Moet kunnen toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

SAiN ONeZ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 23:01:
[...]

Ik deed een potje Conquest en dacht alleen maar pc te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01:14
Na een nacht weg met de vrouw (verkeerde planning van haar kant...) heb ik vandaag eindelijk weer kunnen spelen.

Vanwegen wat challenges begonnen met domination, wat blijft is dat toch een heerlijke gamemode!

Merk dat het bij conquest fijner is als je met een goede squad bent met goede communicatie.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rietveldusa
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 00:19
Hey,

Ik ben begonnen met Battlefield 6, maar zoek spelers om in squads te kunnen spelen en communiceren.

Ik heb Battlefield 1 gespeeld tot 2018 ofzo, nu een hele tijd COD, waar ik best wel goed in was in multiplayer, maar BF6 lijkt me niet echt goed te lukken. Het lijkt wel alsof ik de spelers 15x raak en ze nog niet neergaan.

Als je me wil toevoegen PB me maar.
Pagina: 1 ... 46 47 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.