• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:32
Nol_NL schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 04:01:
[...]

Je moet even accepteren dat het geen Battlefield meer is, dan is het prima te pruimen. Meer een soort mix van het battlefield van weleer, met invloeden van CoD en Fortnite in een huidige oorlogssetting.
Huh? Deze game is juist weer terug naar echt battlefield wat mij betreft. Weinig fortnite of cod invloeden zie ik ,behalve als je echt bepaalde game modes of portal gaat opzoeken maar dat is dan een eigen keuze.

Playstation 5

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:04
Ik heb BC2, BF3, BF4, BF5 en BF2042 gespeeld en vind het erg jammer dat er niet een korting aangeboden wordt..

Als ik de gameplay zo bekijk ben ik niet van plan om 70 euro te gaan neerleggen voor BF6, de graphics en gameplay zien er heel raar en lelijk uit..

Ik zat naar Levelcap te kijken op Youtube en die ging meestal 2 seconden na het spawnen al neer en het was al snel pijnlijk duidelijk dat hij geen plezier in het spel had al probeerde hij dat niet te uitten omdat hij natuurlijk reviewer en Youtuber is haha..

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:57
Jovas schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:39:
Ik heb BC2, BF3, BF4, BF5 en BF2042 gespeeld en vind het erg jammer dat er niet een korting aangeboden wordt..

Als ik de gameplay zo bekijk ben ik niet van plan om 70 euro te gaan neerleggen voor BF6, de graphics en gameplay zien er heel raar en lelijk uit..
Wat? En wat? Wauw, hoezo entitled :|

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-11 20:21
crimby schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:32:
[...]

Waar zit dit want ik heb het niet kunnen vinden
Hier vind je er meer over.

https://www.shacknews.com/article/146268/use-xp-boosters-bf6

https://youtu.be/xJZGSoXQ-H8?si=uTsOtgJEnwyRaDSM

[ Voor 10% gewijzigd door DoubleDutch op 12-10-2025 10:45 ]

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vraagje aan de PS5 spelers. Hebben jullie cross play aan laten staan? Heb het zelf nu uit gezet omdat ik niet zit te wachten op PC spelers met een muis die me steeds makkelijk afknallen terwijl ik met een controller op de PS5 zit. Of is dit anders geregeld?
Hier gelijk crossplay uitgezet (PS5) en tot nu toe geen enkele moeite gehad om volle servers te vinden.

Ik vind het wel snel gaan allemaal maar ik wordt volgende maand ook alweer 54 :7

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:35

Ik zat naar Levelcap te kijken op Youtube en die ging meestal 2 seconden na het spawnen al neer en het was al snel pijnlijk duidelijk dat hij geen plezier in het spel had al probeerde hij dat niet te uitten omdat hij natuurlijk reviewer en Youtuber is haha..
Kijk eens naar Westie of TacticalBritt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Je moet dan ook niet 480p kijken...

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:06
Stylze schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:38:
[...]

Huh? Deze game is juist weer terug naar echt battlefield wat mij betreft. Weinig fortnite of cod invloeden zie ik ,behalve als je echt bepaalde game modes of portal gaat opzoeken maar dat is dan een eigen keuze.
De gemiddelde mapgrootte is behoorlijk kleiner dan bijvoorbeeld BF3 en BF4. Dat maakt een behoorlijk verschil in hoe je de game speelt.

Qua wapens, klasses etc. is dit wel echt weer een Battlefield.

YouTube

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-11 16:21
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:04:
Ik heb een xbox. Vrienden een ps5. Is het mogelijk enkel cross players pc uit te zetten?
Nee helaas niet.

Crossplay kan alleen aan en uit gezet worden, en bij de omschrijving van die functie staat dat je zo kiest tussen spelen met crossplay over alle platformen, of spelen zonder crossplay met alleen spelers op je eigen platform.

Het is dus niet mogelijk om te kiezen voor console-only spelers, je kan dus niet kiezen om alleen de PC spelers buiten je game te houden.

• DoubleDutch
Mijn gevoel zegt dat door alle destruction die ze in de game hebben gezet de maps ter compensatie wat kleiner zijn gemaakt,maar misschien komen er nog wel wat grotere maps eraan.

• Lekker Ventje
Uffeltje schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:46:
[...]

De gemiddelde mapgrootte is behoorlijk kleiner dan bijvoorbeeld BF3 en BF4. Dat maakt een behoorlijk verschil in hoe je de game speelt.

Qua wapens, klasses etc. is dit wel echt weer een Battlefield.
Ik vind de mapgrootte prima. Zo groot als in BF3 hoeft voor mij niet maar ik speel 95% van de tijd infanterie in qonquest dus ik kijk waarschijnlijk ook wat gekleurd.
De wapens mogen ze nog een keer bekijken. Recoil is vrijwel niet aanwezig waardoor LMG’s vrijwel hetzelfde zijn als SMG’s met een groot magazijn. Ik heb mijn L110 ingewisseld voor een AK-205 en ik maak nog steeds lange afstand kills.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• DoubleDutch
Maar voor Rush hadden ze van mij wel 4x groter mogen zijn net als BFBC2 Valparaiso of Arica Harbor. 🤤
DoubleDutch schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:49:
Mijn gevoel zegt dat door alle destruction die ze in de game hebben gezet de maps ter compensatie wat kleiner zijn gemaakt,maar misschien komen er nog wel wat grotere maps eraan.
Terwijl de destruction helemaal niet dynamisch is. Je ziet bij elke match dezelfde destruction terug komen en veel dingen kunnen nog niet eens gesloopt worden. Ook niet in de single-player, het is gewoon erg static allemaal en niet dynamisch.

The Finals is een goed voorbeeld hoe een dynamische destruction eruit ziet. In BF6 zie je ook vaak dezelfde destruction terug komen. Sommige muren kunnen opgeblazen worden, maar hebben elke ronde precies hetzelfde gat.

Het lijkt in mijn ogen onwaarschijnlijk dat de mappen kleiner zijn door de destruction. Ze willen meer richten op fast-paced action gameplay, om de jongere generatie aan te spreken. Die zijn ook de grootste inkomsten bron kwa skins, die straks in het spel worden toegevoegd.

[ Voor 25% gewijzigd door Toonen1988 op 12-10-2025 11:02 ]

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 00:22:
Weer een mooie avond gehad van Death and Destruction :D
Tanks opgeblazen, punten overgenomen. als spawn beacon gefungeerd op een verstop plek voor me squad voor 5 mnuten lang :D van alles en nog wat haha

Level 17 nu en echt volop genieten.
Engineer is mijn favoriete class geworden. Vorige battlefields had k daar nooit behoefte aan ofzo maar in deze battlefield vind ik het geweldig. Het geeft echt een gevoel dat je verschil maakt als je het goed doet.

Morgen maar eens de campaign spelen daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik ben aan de campaign begonnen, maar ben niet echt enthousiast, good old trigger points, teamleden die weinig doen, scripted verhaallijn.

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 00:01
Nol_NL schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 04:01:
[...]

Je moet even accepteren dat het geen Battlefield meer is, dan is het prima te pruimen. Meer een soort mix van het battlefield van weleer, met invloeden van CoD en Fortnite in een huidige oorlogssetting.
Mwa ik hoop dat de gunplay nog wel iets meer diepgang krijgt dan dit. Het lijkt nu wel als we met z'n allen een potje tafelvoetbal spelen en de spelers continue aan de stangen draaien :P

Idempotent.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-11 14:27

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

pina schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 09:19:
[...]

Met de range finder moet je niet meer manueel de afstand ingeven tot de target, maar doet die het voor jou door op de D-pad naar onder te houden. Als je gewoon drukt, doe je het manueel. Naar wat ik dan begrijp, hoef je na het zero-ing niet meer rekening te houden met de bulletdrop. Maar kan zijn dat ik fout ben want ben zelf geen goede sniper
het ingedrukt houden had ik nog niet ontdekt. dat maakt het dan nog wel eenvoudiger.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-11 14:04
Mensen die problemen met juist af te stellen van controller settings. Ga maar thetacticalbrit op youtube en volg zijn instellingen. Heeft mij allersinds geholpen.
Wolverine9000 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 11:51:
Mensen die problemen met juist af te stellen van controller settings. Ga maar thetacticalbrit op youtube en volg zijn instellingen. Heeft mij allersinds geholpen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-10 20:57
Lekker Ventje schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:51:
[...]

Ik vind de mapgrootte prima. Zo groot als in BF3 hoeft voor mij niet maar ik speel 95% van de tijd infanterie in qonquest dus ik kijk waarschijnlijk ook wat gekleurd.
De wapens mogen ze nog een keer bekijken. Recoil is vrijwel niet aanwezig waardoor LMG’s vrijwel hetzelfde zijn als SMG’s met een groot magazijn. Ik heb mijn L110 ingewisseld voor een AK-205 en ik maak nog steeds lange afstand kills.
Ik vind dat ik op de ps5 best wel wat recoil heb. Ik moet echt single shot schieten wil ik hem stabiel houden. Zelfs een burst schiet al omhoog.
Ik zag gisteren ook al ergens een filmpje waar iemand praktisch zonder recoil schiet.
Mis ik een instelling? 😅

Ik heb cross play uit staan overigens. Zou dat invloed kunnen hebben?

• Wolverine9000
Kan je ergens win los ratio zien?

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-11 21:28
BootVluchteling schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:06:
[...]

Dat vermoed ik ook. Heb iig de "notify" aan staan.
Volgens mij komt hij hier niet meer live.

Ik heb hem net via Kinguin voor 58 euro gekocht. Global EA App. Met code AKS100CT ging er 6,29 vanaf en er kwam nog 2,23 service fee bij. Weet zo even de reseller niet meer, wel een met heel veel verkopen en bijna 100% positieve score.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-11 10:39

RawChild

PSN: Rawchild

Heb wat settings voor pc gezocht. Maar valt mij op dat men dlss vaak uit laat. Waarom zou dat beter zijn? Dlss geeft toch hogere fps?
En klopt het dat je in bf6 zelf geen fps info aan kan zetten?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:34
Ja via deze website kun je obv bijv je account (EA, steam, PS of xbox) je stats ophalen: https://tracker.gg/bf6

iracing profiel

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Is de campaign ook een beetje geschikt als tutorial voor de Conquest?
Dat je een beetje wapens, pace en voertuigen/vliegtuigen etc leert kennen?

1942/BF2 voor altijd in het geheugen maar dit is toch even wennen.

Heb wat geprobeerd in de tutorial maar wat een vage gebeuren is dat zeg? Wapens testen is een soort schiethal waar ik maar één kan selecteren. En voertuigen oefenen? Geen idee

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:31
Weet iemand toevallig of deze challenge bugged is? Gezien hoe m'n rondes gaat lijkt het mij heel erg sterk dat ik nog niet 1HP gehealed heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ku_CdSex50UeF157nZNij6mR8pk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WFsCdttLSJu7hdF8jUuM0ko2.png?f=fotoalbum_large

Zeker gezien het feit dat resupply challenges wel gewoon voorbij gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hYFw_R146B2sdc1Sa6-ho-BFEuw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5xqX96NAIJEjA6ievcj1PdWG.png?f=fotoalbum_large

Edit: Moet haast wel, afgelopen ronde zaten we met 5 man minutenlang vanaf een klein dak een capture te verdedigen met ik als enige support speler. Constante stroom aan resupply XP drops terwijl de resupply mission er maar 3 ticks bij heeft gekregen, en er nog steeds 0 healing gedaan is.

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 12-10-2025 13:47 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Waarom is er maar 1 chopper in Manhattan Bridge?

Rapapa...

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11 11:04
Hoe kan ik op PC XP boosts etc. activeren? Ik kom er niet uit met achterlijke k*t menu wat ze gebouwd hebben 🤦‍♂️

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:41
HWSHHZ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:28:
Hoe kan ik op PC XP boosts etc. activeren? Ik kom er niet uit met achterlijke k*t menu wat ze gebouwd hebben 🤦‍♂️

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-11 16:21
Ik wordt te oud voor dit soort games hoor. 9 van de 10 keer wordt ik afgeschoten en heb ik geen idee waar het vandaan komt. Als ik ergens 1 seconde stil sta wordt ik sowieso geheadshot door een sniper ook. Niks ten nadelen van deze game hoor, maar ik weet nog niet of ik het nou leuk vind, of alleen maar heel frustrerend. Snap ook echt geen bal van hoe ik elke keer met 4 hits dood kan zijn, maar tegenstander schijnbaar wel 10 hits kunnen opvangen..

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:05
Wolverine9000 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 11:51:
Ik ben toch weer terug naar m/k. Hoe goed ik alles ook instel, het voelt nog niet zo smooth als de beta.
Dus ik wacht nog op een aanpassing.

Maar wat een lekkere game zeg, eindelijk de shooter waar ik elke dag weer echt zin in heb!

• goosche
b.o.n.s schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:43:
[...]

Ik ben toch weer terug naar m/k. Hoe goed ik alles ook instel, het voelt nog niet zo smooth als de beta.
Dus ik wacht nog op een aanpassing.

Maar wat een lekkere game zeg, eindelijk de shooter waar ik elke dag weer echt zin in heb!
Is wel een dikke game maar de unluck duurt zo lang. Heb rond de 2k mensen afgeschoten en mijn m1 is nog steeds niet full unlocked.

• BartStaal98
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 04-11 16:32
D4NG3R schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:05:
Weet iemand toevallig of deze challenge bugged is? Gezien hoe m'n rondes gaat lijkt het mij heel erg sterk dat ik nog niet 1HP gehealed heb.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij is deze challenge bugged inderdaad. Ik heb wel wat heal score behaald vrijdagavond, maar sindsdien ook niets meer. Heel wat uren gespeeld, dus lijkt me ook sterk :).

Er klopt wel meer niet in de challenges. Zo heb ik de challenge "get headshot hits from 150 meters" (o.i.d.) voltooid door met een sniper op een helicopter te schieten. Dat registreerde blijkbaar ook 8)7

• D4NG3R
BartStaal98 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:46:
Er klopt wel meer niet in de challenges.
Dit bevestigd het wel redelijk denk ik, 3 kills met de shotgun - maar 0 damage met shotguns? :+

Ook die 3 kills klopt overigens niet, zouden er 18 moeten zijn. Rondje uitsluitend met de shotgun gespeeld. _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TeO3DDU5aXHGSQojR3fc_qxeGFw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0mIEkum0g33ISIAtwah8zqO2.png?f=fotoalbum_large

Flink irritant, er zitten namelijk nogal wat upgrades/unlocks verstopt achter challenges..

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 12-10-2025 13:53 ]

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Er is nergens een clan tag in te stellen, of iemand dit al gevonden?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-10 15:26
RobinNL schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:19:
[...]

Wij zochten gisteravond naar een Rush server. Die konden we ook niet vinden en toen werden we in een andere mode gedropped.
Lijkt erop dat de custom server browser is gefixed. Sinds gisteravond werkt die naar behoren.

• Sipio
  • Niet online
Heaget schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:42:
Ik wordt te oud voor dit soort games hoor. 9 van de 10 keer wordt ik afgeschoten en heb ik geen idee waar het vandaan komt. Als ik ergens 1 seconde stil sta wordt ik sowieso geheadshot door een sniper ook. Niks ten nadelen van deze game hoor, maar ik weet nog niet of ik het nou leuk vind, of alleen maar heel frustrerend. Snap ook echt geen bal van hoe ik elke keer met 4 hits dood kan zijn, maar tegenstander schijnbaar wel 10 hits kunnen opvangen..
Speel je misschien alleen conquest oid?

Persoonlijk vind ik Breakthrough en Rush ook het fijnst om te spelen omdat het toch iets meer van een front lijkt te hebben, met conquest loopt het toch meer door elkaar.

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:17
Sipio schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:04:
[...]

Speel je misschien alleen conquest oid?

Persoonlijk vind ik Breakthrough en Rush ook het fijnst om te spelen omdat het toch iets meer van een front lijkt te hebben, met conquest loopt het toch meer door elkaar.
ik vind King of The hill echt heel sterk, dat speel ik voordat ik Breaktrough ga doen.
de chaos in Breaktrough en Conqeust is vaak to much voor mij in het begin :p

• Sipio
  • Niet online
fib3rlight schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:05:
[...]

ik vind King of The hill echt heel sterk, dat speel ik voordat ik Breaktrough ga doen.
de chaos in Breaktrough en Conqeust is vaak to much voor mij in het begin :p
Die Mode heb ik nog niet eens geprobeerd eigenlijk, zal eens proberen vanavond.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30

The_Worst

Unox

Ik herken dit. Ik probeer mijn speelstijl hierop aan te passen door niet meer vooraan te lopen maar achter mijn squad aan te hobbelen. Ik pak dan wel de restjes (en ik zie daardoor ook waar men vandaan schiet op de minimap) en ben nu vaker support zodat ik de gevallen teammates kan bevoorraden en reviven.
Het voordeel van de squad is dat iedereen jou kan reviven en met 2/3 squadmates gebeurt dat best vaak moet ik zeggen. Dit gaat beter dan in BF1.

Ik krijg wel een beetje irritatie van Manhattan Bridge. Dat is een clusterfuck en word je echt van alle kanten beschoten. Swamp (?) is mijn favoriet. Open en gesloten gemixt.

[ Voor 3% gewijzigd door The_Worst op 12-10-2025 14:19 . Reden: Typfoutjes ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:57
The_Worst schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:18:
[...]

Ik herken dit. Ik probeer mijn speelstijl hierop aan te passen door niet meer vooraan te lopen maar achter mijn squad aan te hobbelen. Ik pak dan wel de restjes (en ik zie daardoor ook waar men vandaan schiet op de minimap) en ben nu vaker support zodat ik de gevallen teammates kan bevoorraden en reviven.
Het voordeel van de squad is dat iedereen jou kan reviven en met 2/3 squadmates gebeurt dat best vaak moet ik zeggen. Dit gaat beter dan in BF1.

Ik krijg wel een beetje irritatie van Manhattan Bridge. Dat is een clusterfuck en word je echt van alle kanten beschoten. Swamp (?) is mijn favoriet. Open en gesloten gemixt.
Zeker herkenbaar als senior gamer (56) bak ik er vaak geen klote van en eindigt vaak onder aan met een zwaar frustrerende K/D.
Ik weet dat je daar niet naar moet kijken maar altijd de slechtste dat trek niemand, gelukkig zijn er ook waar ik dan weer wel lekker uit de verf kom maar zijn die momenten steeds minder.
Zie er maar mee te leven en erger je niet denk ik dan maar, maar das lastig.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• Wolverine9000
Conquest op empire state gaat uit de rotatie bij mij. Veel te hectisch. En dit voor een oud cod speler lol. Geef mij maar de grote mappen..

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-11 16:24
Is er een mogelijkheid de start van de game (pc) aan te passen. Tweemaal op spatie drukken voor het spel werkelijk start vind ik omslachtig (1st world problem).

Iemand enig idee waarom dit zo werkt eigenlijk? EA heeft er echt een handje van om dit in te bouwen.

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-10 16:18
Wat ik jammer vind is dat Battlefield 6 geen solo/co-op modus heeft. BF 2042 heeft deze modus wel. In deze modus speel je tegen de AI. Ik gebruik deze modus om m’n skills te verbeteren , wapens te levelen en om de maps te leren kennen. De AI is in te stellen in 3 verschillende niveau’s waarbij de hoogste moeilijkheidsgraad en wel pittig is. Vaak ben je met 1 of 2 kogels van de AI al bleed out. Als ze dit nou ook in BF6 hadden gestopt , dan hadden de wat minder goede spelers meer kunnen wennen aan de chaos die op je afkomt .

[ Voor 16% gewijzigd door Shiny Disco op 12-10-2025 15:27 ]

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:31
pr0mo schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:37:
[...]

Als je hem op steam hebt gekocht kun je in de map van battlefield 6 (bijv: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Battlefield 6) een user.cfg file aanmaken met deze inhoud:
code:
1
2
3
4
5
Thread.ProcessorCount 6
Thread.MaxProcessorCount 6
Thread.MinFreeProcessorCount 0
Thread.JobThreadPriority 0
GstRender.Thread.MaxProcessorCount 12

Ik heb een 5600 dus 6 cores en 12 threads, daarmee verlaag je de CPU load. Ik zat ook constant op 100% en ben nu naar 75 a 80% gegaan. In game merk ik trouwens weinig verschil.
Ik heb dit niet zelf bedacht maar werd op discord gedeeld.
Weet niet of R3bel ook op tweakers actief is maar dank hiervoor. _/-\o_
wat doet dit?

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-11 20:19
Shiny Disco schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:41:
[...]

Wat ik jammer vind is dat Battlefield 6 geen solo/co-op modus heeft. BF 2042 heeft deze modus wel. In deze modus speel je tegen de AI. Ik gebruik deze modus om m’n skills te verbeteren , wapens te levelen en om de maps te leren kennen. De AI is in te stellen in 3 verschillende niveau’s waarbij de hoogste moeilijkheidsgraad en wel pittig is. Vaak ben je met 1 of 2 kogels van de AI al bleed out. Als ze dit nou ook in BF6 hadden gestopt , dan hadden de wat minder goede spelers meer kunnen wennen aan de chaos die op je afkomt .
dat kan zeker in battlefield 6, dat doe je als volgt:

- Ga naar de experiences optie of server browser
- kies daar de server met de maps of gamemode die je wil (wel even kijken of ze bots aan hebben)
- druk dan op server info (vierkantje op de playstation, waarschijnlijk een andere key op andere platforms)
- nu kun je zelf die experience hosten, dit kun je lokaal doen (dan speel je alleen tegen bots, net zoals in bf2042) of je host hem online, als je dat laatste doet en je wilt alleen met je clan / coop partners spelen, zet er dan een wachtwoord op , anders kan iedereen hem joinen in de server browser.

eventueel maak je op portal.battlefield.com even je eigen experiences aan, die komen dan altijd in je my experience sectie in bf6. Dan kun je hem helemaal instellen zoals je zelf wil.

• MainframeX
Siege of cairo en andere chaotische cqc baggerzooi maps vermijden, dan wordt het al een stuk beter eigenlijk.

Idempotent.

• Wolverine9000
MainframeX schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:15:
[...]

Siege of cairo en andere chaotische cqc baggerzooi maps vermijden, dan wordt het al een stuk beter eigenlijk.
Dan is custom search gemakkelijk. Ik verwijder daar empire state op conquest ook.

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-11 14:18
Vermaak me wel, vind wel dat het licht niet zo fijn is als je een huis in kijkt of juist naar buiten kijkt.
Vind ook de maps meh, sommigen voelen wel heel groot aan (conquest).
Nu bijna level 50 dus gaat wel lekker.

Korte clip met de m4 https://streamable.com/r6g2tr

• MainframeX
Wolverine9000 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:17:
[...]

Dan is custom search gemakkelijk. Ik verwijder daar empire state op conquest ook.
Ik vind Empire state nog wel een stuk beter te harden dan Cairo, daar kan je tenminste nog fatsoenlijk je weg vinden en heeft iedere vlag een eigen unieke cover situatie. Siege of Cairo lijkt wel een procedurally generated map waar letterlijk overal en alles hetzelfde uitziet.

Idempotent.

• Slechdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
D4NG3R schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:51:
[...]

Dit bevestigd het wel redelijk denk ik, 3 kills met de shotgun - maar 0 damage met shotguns? :+

Ook die 3 kills klopt overigens niet, zouden er 18 moeten zijn. Rondje uitsluitend met de shotgun gespeeld. _O-

[Afbeelding]

Flink irritant, er zitten namelijk nogal wat upgrades/unlocks verstopt achter challenges..
Ik denk dat ze wel bedoelen de kills op minder dan 15 meter gemaakt moeten zijn

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-11 23:48
Nahkriin schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:23:
Vermaak me wel, vind wel dat het licht niet zo fijn is als je een huis in kijkt of juist naar buiten kijkt.
Eens de ene map heeft het erger dan de andere, maar de transitie van binnen naar buiten of andersom mag wel een stuk minder heftig van mij.

• Wolverine9000
MainframeX schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:36:
[...]

Ik vind Empire state nog wel een stuk beter te harden dan Cairo, daar kan je tenminste nog fatsoenlijk je weg vinden en heeft iedere vlag een eigen unieke cover situatie. Siege of Cairo lijkt wel een procedurally generated map waar letterlijk overal en alles hetzelfde uitziet.
Zal in het verkeerde team gezeten hebben. Hadden maar 1 vlag en konden er niet onderuit

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-10 16:18
robinez schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:11:
[...]

dat kan zeker in battlefield 6, dat doe je als volgt:

- Ga naar de experiences optie of server browser
- kies daar de server met de maps of gamemode die je wil (wel even kijken of ze bots aan hebben)
- druk dan op server info (vierkantje op de playstation, waarschijnlijk een andere key op andere platforms)
- nu kun je zelf die experience hosten, dit kun je lokaal doen (dan speel je alleen tegen bots, net zoals in bf2042) of je host hem online, als je dat laatste doet en je wilt alleen met je clan / coop partners spelen, zet er dan een wachtwoord op , anders kan iedereen hem joinen in de server browser.

eventueel maak je op portal.battlefield.com even je eigen experiences aan, die komen dan altijd in je my experience sectie in bf6. Dan kun je hem helemaal instellen zoals je zelf wil.
Thanks voor de tip Ik wist niet dat dit kon in BF 6. Zal het van de week eens proberen.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-11 10:23
phoenix1987 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:20:
[...]

Ik vind dat ik op de ps5 best wel wat recoil heb. Ik moet echt single shot schieten wil ik hem stabiel houden. Zelfs een burst schiet al omhoog.
Ik zag gisteren ook al ergens een filmpje waar iemand praktisch zonder recoil schiet.
Mis ik een instelling? 😅

Ik heb cross play uit staan overigens. Zou dat invloed kunnen hebben?
Hier ook juist super veel moeite op de PS5 qua recoil. Hele magazijnen nodig voor een kill omdat ik alles ernaast schiet haha. Iemand tips?
Vandaag via server browser een keer shipment geprobeerd, man wat een shitshow. Elke spawn werd ik geknifed, wrs een xp lobby.

Iemand nog tips o.i.d. voor een startende speler?

Ohja en mochten mensen zin hebben om potten samen te spelen.

PSN: Pukkoss

[ Voor 4% gewijzigd door Pukson op 12-10-2025 16:09 ]

• D4NG3R
Slechdt schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:36:
[...]

Ik denk dat ze wel bedoelen de kills op minder dan 15 meter gemaakt moeten zijn
Fair, al ik betwijfel sterk of dat ik 15 kills voorbij de 15m gemaakt heb.

• MainframeX
Pukson schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 16:01:
[...]

Hier ook juist super veel moeite op de PS5 qua recoil. Hele magazijnen nodig voor een kill omdat ik alles ernaast schiet haha. Iemand tips?
Vandaag via server browser een keer shipment geprobeerd, man wat een shitshow. Elke spawn werd ik geknifed, wrs een xp lobby.

Iemand nog tips o.i.d. voor een startende speler?
De confrontatie aangaan en schieten vanuit cover. Tappen en met bursts schieten. Ik vind juist dat deze battlefield veel minder recoil en bloom heeft t.o.v. van voorgaande battlefield titles. Dat is ergens wel een voordeel voor je, maar nadeel is dat iedereen dat voordeel heeft. De leercurve is een stuk lager waardoor meer mensen al aardig kunnen schieten.

50-70% van beter spelen in battlefield is blijven bewegen en positionering.

[ Voor 4% gewijzigd door MainframeX op 12-10-2025 16:13 ]

Idempotent.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:29
Nog steeds bezig met de campaign. Wel al een bug tegen gekomen: in operation Amber verschijnt de trophy niet op PS5 terwijl ik toch echt al meer dan 20 gespot heb met de drone.

• BartStaal98
D4NG3R schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:05:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Edit: Moet haast wel, afgelopen ronde zaten we met 5 man minutenlang vanaf een klein dak een capture te verdedigen met ik als enige support speler. Constante stroom aan resupply XP drops terwijl de resupply mission er maar 3 ticks bij heeft gekregen, en er nog steeds 0 healing gedaan is.
Volgens mij heb ik 'm gefixt. Bij mij trackt het wel als ik rondren met een signature weapon voor Support, een LMG. Ik gooi nu overal mn tas heen en heb opeens wel health in de challenge getrackt.

• D4NG3R
BartStaal98 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 16:42:
[...]

Volgens mij heb ik 'm gefixt. Bij mij trackt het wel als ik rondren met een signature weapon voor Support, een LMG. Ik gooi nu overal mn tas heen en heb opeens wel health in de challenge getrackt.
Daar lag het niet aan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sJgPJ-B5p_M3KWj2SINE5idGXS8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/j7MHpGyWh7tBRz9esl68zwA3.png?f=user_large

Het lijkt er op dat ze het zojuist ergens gefixed hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UsPPSjnCpb8sHqTc5kbz7wH6avo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DmGyKfbIgTR147BRfDtxbt8a.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 12-10-2025 16:49 ]

• BartStaal98
D4NG3R schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 16:47:
[...]

Daar lag het niet aan:

[Afbeelding]

Het lijkt er op dat ze het zojuist ergens gefixed hebben.

[Afbeelding]
Ah inderdaad, je hebt gelijk. Toevallige timing dan in mijn geval! Snel weer van die LMG af dan :P
Skybullet schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:39:
[...]

Eens de ene map heeft het erger dan de andere, maar de transitie van binnen naar buiten of andersom mag wel een stuk minder heftig van mij.
Heb World Brightness op 40 gezet (50 default) en dat scheelt al iets.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• FrostHex
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 21:50
Hoe zet je op de ps5 crossplay uit? Tegen spelers opmoeten op de pc met muis-aim is voor mij te moeilijk.

[ Voor 4% gewijzigd door FrostHex op 12-10-2025 17:03 ]

• FrostHex
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 21:50
Skybullet schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:39:
[...]

Op m’n oled tv met hgig aan heb ik dit ook!

• Wolverine9000
Rivanov schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 17:00:
[...]

Heb World Brightness op 40 gezet (50 default) en dat scheelt al iets.
Is da ni te donker dan op sommige plaatsen. Op liberation peak is da zon licht of gelijk wat het slechtst...

• fib3rlight
Ikheb het idee dat er auto aim op muis en toetsenbord zit op pc? Of ben ik gek?

• Wolverine9000
Team balancing trekt soms op niets. Conquest verloren met 500 of andersom. Zelfs al verloren omdat we geen enkele vlag hadden en gewoon de spawn ni uitgeraken.

[ Voor 36% gewijzigd door Wolverine9000 op 12-10-2025 17:27 ]

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30

The_Worst

Unox

FrostHex schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 17:00:
Hoe zet je op de ps5 crossplay uit? Tegen spelers opmoeten op de pc met muis-aim is voor mij te moeilijk.
Settings > System (bijna onderaan)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Chelseamarre123
  • Laatst online: 23:09
Zijn er ook modes zonder tanks en voertuigen?

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-11 20:39

spartacusNLD

This is Sparta!!

fib3rlight schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 17:09:
Ikheb het idee dat er auto aim op muis en toetsenbord zit op pc? Of ben ik gek?
Nee, er zit geen aim assist op PC.

Als je toch een methode hebt om dit te activeren hoor ik het graag :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:02
Wij spelen altijd met een groepje van 6/8 man in 2 squads. Klopt het dat dit niet meer kan? Hij zoekt per Squad een server

• Wolverine9000
1ste keer snipen ging ni zo goed. 4 op 10. Op conquest

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:29
Weet iemand of er in de toekomst conquest large bijkomt? Dus de conquest modus met grotere maps en eventueel meerdere spelers?

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-11 10:42
Der zullen zeker grotere mappen bij moeten komen anders is deze game voor battlefield veteranen zeker geflopt

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-11 15:33

Barrycade

Through the...

Virtua schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 17:59:
Der zullen zeker grotere mappen bij moeten komen anders is deze game voor battlefield veteranen zeker geflopt
Tja ben veteraan, maar vind maps dat je na spawnen 3 minuten aan het rennen bent voordat je voor een sniper gesniped werd ook niet zo top aan Battlefield.

Maar ben het met je eens dat het erg run en gun lijkt voorals nog.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Bijzonder jammer dat als je van squad wilt wisselen (een bestaande joinen) je naar de desktop wordt gemieterd. Als je dus al in een game zit en volle squad, moet je niet als squad leader iemand willen kicken want dan word je OOK naar de desktop gegooid :X

Goed timen dus als je met meer man gaat gamen zodat je samen vanzelf in een squad getrokken wordt. Mij is het wel gelukt toen ik zelf bezig was al om een nieuwe squad aan te maken en daar kwam m'n gamingbuddy toen wel bij toen ie door de queue was.

Andere bug is dat je muis niet meer werkt bij het spawn-scherm soms. Zowel de squadbug als de muisbug heb ik niet gezien bij de beta. Enige wat wel melig is bij de gameplay is random wel erg omhoog springende lijken, maar goed als dat het enige is :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:59
Hoeft niet perse, ik heb mij uren vermaakt met Metro 64p.. tuurlijk waren de grote mappen leuk maar de kleine mappen uit bf3/4 hadden zo hun charmes.

PSN: Europhea

• Virtua
Das inderdaad ook mijn ervaring, running and gunning

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:09
2Dutch schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 18:02:
Bijzonder jammer dat als je van squad wilt wisselen (een bestaande joinen) je naar de desktop wordt gemieterd. Als je dus al in een game zit en volle squad, moet je niet als squad leader iemand willen kicken want dan word je OOK naar de desktop gegooid :X
Op PS5 totaal geen last van. Kan gewoon van Squad wisselen en mensen kicken als er vrienden online komen en mee willen doen.

• Virtua
Spel gaat zeker nog getweakt worden 💪

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Dennisdn schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 18:04:
[...]

Op PS5 totaal geen last van. Kan gewoon van Squad wisselen en mensen kicken als er vrienden online komen en mee willen doen.
Pc-only bug dus, check. Zal wel met 1001 soorten hardware/drivers te maken hebben ofzo. Volgens mij had 50% van de personen met wie ik game er last van, allemaal pc-gamers.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 03-11 14:18
Barrycade schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 18:01:
[...]

Tja ben veteraan, maar vind maps dat je na spawnen 3 minuten aan het rennen bent voordat je voor een sniper gesniped werd ook niet zo top aan Battlefield.

Maar ben het met je eens dat het erg run en gun lijkt voorals nog.
Nog groter? :0

Vind de run en gun wel lekker zo

• Chelseamarre123
Hier op pc ook een bugje denk ik. Controller via usb gekoppeld, start spel op. BF ziet controller niet, pc wel. Herstart BF en dan ziet die mijn controller wel.

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gnLy0Ler8LEURP87yHag1PyYFb0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LpPdkNyYJQN8SZZYiIyah4WS.jpg?f=fotoalbum_large

Moet je voor deze challenge 30 hesdshots in 1 match halen ofwel is deze bugged

• Chelseamarre123
Wolverine9000 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 18:26:
[Afbeelding]

Nee gewoon headshots maken. 30 stuks.
Waarschijnlijk pas vrijgespeeld, is level 2 denk ik

• fib3rlight
spartacusNLD schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 17:46:
[...]

Nee, er zit geen aim assist op PC.

Als je toch een methode hebt om dit te activeren hoor ik het graag :+
haha als je het zo schrijft lijk ik verdacht, haha :D
ik heb het idee dat als je schiet en teruggaat naar ADS/weer naar normaal schieten hij locked op je target blijft.

ben ik de enige die dat ervaart?

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34

Zenix

BOE!

De laatste bf die ik had gespeeld was 4. Deze is wel weer leuk, conquest is nog best lastig, maar toen ik team deadmatch deed en eerste minuut 6 neer kon knallen, vond ik het alweer leuker.

Ik ga wat andere game modes ook nog proberen, ben van het agressieve rambo spel.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Toch maar door de campaign heen aan het spelen tussen de MP door, maar ik sta echt te kijken van de toch echt wel lage kwaliteit. Er zitten zeker wel goede momenten tussen maar in het level design zie je echt heel erg terug dat er weinig aandacht aan is besteed. Je vliegt NYC binnen en ziet alleen wat generieke blokkendozen staan. De omgeving in Cairo is ook een grote copy paste. Sporadisch ziet het er goed uit, maar dat komt dan door de engine die in de basis natuurlijk gewoon prima is. Onderstaande screenshots zijn allemaal met overkill preset genomen. Ziet er IMO vaker uit als een game uit 2015 dan 2025 :X.

De MP is gelukkig wel top.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eT6KmyYRgv2nz899Yox07Xor-_M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iPQ7kjcA1nuESs736LxM9wKS.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kHKLBBJkDy4ks9g3kYJABpTlMYQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8Vn9ZXCR9QIuppNTBFiICEUn.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mRjs7_5f6-d0zFB87kzP-UHa-M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2FzVwvCH9ZWkQmDSeHdqiI0U.png?f=fotoalbum_large

• Lekker Ventje
Chelseamarre123 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 17:43:
Zijn er ook modes zonder tanks en voertuigen?
Volgens mij zijn dat de close quarter modes.

Van snipers heb ik nauwelijks last, maar nu liggen ze met andere wapens van bovenaf te knallen. De range is veel te groot van de wapens, ik knal ze van meer dan 100 meter omver met een carbine.

Ik vermaak me verder erg goed met de game, het is een echte Battlefield game want revives zijn afgeschaft lijkt het wel.

Wolverine9000 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 17:06:
[...]

Is da ni te donker dan op sommige plaatsen. Op liberation peak is da zon licht of gelijk wat het slechtst...
Nee gaat prima. Speel op PC op een QD-OLED in HDR.

• Wolverine9000
Rivanov schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:20:
[...]

Nee gaat prima. Speel op PC op een QD-OLED in HDR.
Heb het ook verlaagd. Maar is sons nog onduidelijk op liberation peak. Daa de ergste map. Hier ps5

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 12:10
[Afbeelding]

Ja. Anders zou er 'total' oid bij staan. Nu staat er 'in a match'. Beter was geweest 'in a single match' voor de verduidelijking. Had hetzelfde met een andere assignment challenge.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:57

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Kun je een portal server eigenlijk al bookmarken/als favoriet opslaan? Ik kan het nergens vinden. Speel op Xbox.

Heb al een paar keer gehad, nadat ik gerevived werd, ineens van class gewisseld was. Iemand dit ook al gehad?
[Afbeelding]

Moet je voor deze challenge 30 headshots in 1 match halen.
Yup in 1 potje, dat is een pittige. Ik doe die challenge wel op een portal server.

XBL: theArthurrrr

• Wolverine9000
DeWaanzin schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:38:
Kun je een portal server eigenlijk al bookmarken/als favoriet opslaan? Ik kan het nergens vinden. Speel op Xbox.

Heb al een paar keer gehad, nadat ik gerevived werd, ineens van class gewisseld was. Iemand dit ook al gehad?

[...]

Yup in 1 potje, dat is een pittige. Ik doe die challenge wel op een portal server.
Is in het algemeen. Niet in 1 potje.

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-11 10:31
Nee hoor. Top game

• Wolverine9000
Heb het serieus lastig op conquest. Nog beetje mijn weg vinden.

• DoubleDutch
Ben het met @Virtua eens,er zullen wel grotere maps moeten komen,zeker voor Rush en Conquest.

• goosche
Hoeveel kills voor 1 level weapon mastery? Mijn M4 is nu level 28 nog 22 tegaan voor level 50.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03:46

ManiacsHouse

Scheisse!

Rare bug al wel tegengekomen. Sta bij zo'n trapeze-achtig stuk van een kraan, gewoon metalen frame. Zie vijand lopen, schiet er flink op, raak helemaal niks. Alsof de ruimte tussen de buizenconstructie een muur zijn. 8)7
En ik kom al een paar hele 'goeie' spelers tegen. Zien alles. Ook als je om de hoek 10 meter verderop staat. Rennen ze hoek om bam dood.
Net ook een gast in een Bradley staat ergens op een plek tussen punt A en B tussen flats en lijkt alles te zien. Hoef maar hoek om te kijken met mijn APC en bam meteen raket op mijn kop of boordkanonvuur.

• GT-R
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 03-11 17:30
ManiacsHouse schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 20:36:
Rare bug al wel tegengekomen. Sta bij zo'n trapeze-achtig stuk van een kraan, gewoon metalen frame. Zie vijand lopen, schiet er flink op, raak helemaal niks. Alsof de ruimte tussen de buizenconstructie een muur zijn. 8)7
En ik kom al een paar hele 'goeie' spelers tegen. Zien alles. Ook als je om de hoek 10 meter verderop staat. Rennen ze hoek om bam dood.
Net ook een gast in een Bradley staat ergens op een plek tussen punt A en B tussen flats en lijkt alles te zien. Hoef maar hoek om te kijken met mijn APC en bam meteen raket op mijn kop of boordkanonvuur.
Skill issue.
Pagina: 1 ... 46 ... 66 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.