Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:00
Nol_NL schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 04:01:
[...]

Je moet even accepteren dat het geen Battlefield meer is, dan is het prima te pruimen. Meer een soort mix van het battlefield van weleer, met invloeden van CoD en Fortnite in een huidige oorlogssetting.
Huh? Deze game is juist weer terug naar echt battlefield wat mij betreft. Weinig fortnite of cod invloeden zie ik ,behalve als je echt bepaalde game modes of portal gaat opzoeken maar dat is dan een eigen keuze.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:56
Ik heb BC2, BF3, BF4, BF5 en BF2042 gespeeld en vind het erg jammer dat er niet een korting aangeboden wordt..

Als ik de gameplay zo bekijk ben ik niet van plan om 70 euro te gaan neerleggen voor BF6, de graphics en gameplay zien er heel raar en lelijk uit..

Ik zat naar Levelcap te kijken op Youtube en die ging meestal 2 seconden na het spawnen al neer en het was al snel pijnlijk duidelijk dat hij geen plezier in het spel had al probeerde hij dat niet te uitten omdat hij natuurlijk reviewer en Youtuber is haha..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Jovas schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:39:
Ik heb BC2, BF3, BF4, BF5 en BF2042 gespeeld en vind het erg jammer dat er niet een korting aangeboden wordt..

Als ik de gameplay zo bekijk ben ik niet van plan om 70 euro te gaan neerleggen voor BF6, de graphics en gameplay zien er heel raar en lelijk uit..
Wat? En wat? Wauw, hoezo entitled :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:15
crimby schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:32:
[...]

Waar zit dit want ik heb het niet kunnen vinden
Hier vind je er meer over.

https://www.shacknews.com/article/146268/use-xp-boosters-bf6

https://youtu.be/xJZGSoXQ-H8?si=uTsOtgJEnwyRaDSM

[ Voor 10% gewijzigd door DoubleDutch op 12-10-2025 10:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vraagje aan de PS5 spelers. Hebben jullie cross play aan laten staan? Heb het zelf nu uit gezet omdat ik niet zit te wachten op PC spelers met een muis die me steeds makkelijk afknallen terwijl ik met een controller op de PS5 zit. Of is dit anders geregeld?
Hier gelijk crossplay uitgezet (PS5) en tot nu toe geen enkele moeite gehad om volle servers te vinden.

Ik vind het wel snel gaan allemaal maar ik wordt volgende maand ook alweer 54 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:51

Ik zat naar Levelcap te kijken op Youtube en die ging meestal 2 seconden na het spawnen al neer en het was al snel pijnlijk duidelijk dat hij geen plezier in het spel had al probeerde hij dat niet te uitten omdat hij natuurlijk reviewer en Youtuber is haha..
Kijk eens naar Westie of TacticalBritt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Je moet dan ook niet 480p kijken...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:06
Stylze schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:38:
[...]

Huh? Deze game is juist weer terug naar echt battlefield wat mij betreft. Weinig fortnite of cod invloeden zie ik ,behalve als je echt bepaalde game modes of portal gaat opzoeken maar dat is dan een eigen keuze.
De gemiddelde mapgrootte is behoorlijk kleiner dan bijvoorbeeld BF3 en BF4. Dat maakt een behoorlijk verschil in hoe je de game speelt.

Qua wapens, klasses etc. is dit wel echt weer een Battlefield.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:14
T.E schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:04:
Ik heb een xbox. Vrienden een ps5. Is het mogelijk enkel cross players pc uit te zetten?
Nee helaas niet.

Crossplay kan alleen aan en uit gezet worden, en bij de omschrijving van die functie staat dat je zo kiest tussen spelen met crossplay over alle platformen, of spelen zonder crossplay met alleen spelers op je eigen platform.

Het is dus niet mogelijk om te kiezen voor console-only spelers, je kan dus niet kiezen om alleen de PC spelers buiten je game te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Mijn gevoel zegt dat door alle destruction die ze in de game hebben gezet de maps ter compensatie wat kleiner zijn gemaakt,maar misschien komen er nog wel wat grotere maps eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:51
Uffeltje schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:46:
[...]

De gemiddelde mapgrootte is behoorlijk kleiner dan bijvoorbeeld BF3 en BF4. Dat maakt een behoorlijk verschil in hoe je de game speelt.

Qua wapens, klasses etc. is dit wel echt weer een Battlefield.
Ik vind de mapgrootte prima. Zo groot als in BF3 hoeft voor mij niet maar ik speel 95% van de tijd infanterie in qonquest dus ik kijk waarschijnlijk ook wat gekleurd.
De wapens mogen ze nog een keer bekijken. Recoil is vrijwel niet aanwezig waardoor LMG’s vrijwel hetzelfde zijn als SMG’s met een groot magazijn. Ik heb mijn L110 ingewisseld voor een AK-205 en ik maak nog steeds lange afstand kills.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
Maar voor Rush hadden ze van mij wel 4x groter mogen zijn net als BFBC2 Valparaiso of Arica Harbor. 🤤

Acties:
  • +3 Henk 'm!
DoubleDutch schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:49:
Mijn gevoel zegt dat door alle destruction die ze in de game hebben gezet de maps ter compensatie wat kleiner zijn gemaakt,maar misschien komen er nog wel wat grotere maps eraan.
Terwijl de destruction helemaal niet dynamisch is. Je ziet bij elke match dezelfde destruction terug komen en veel dingen kunnen nog niet eens gesloopt worden. Ook niet in de single-player, het is gewoon erg static allemaal en niet dynamisch.

The Finals is een goed voorbeeld hoe een dynamische destruction eruit ziet. In BF6 zie je ook vaak dezelfde destruction terug komen. Sommige muren kunnen opgeblazen worden, maar hebben elke ronde precies hetzelfde gat.

Het lijkt in mijn ogen onwaarschijnlijk dat de mappen kleiner zijn door de destruction. Ze willen meer richten op fast-paced action gameplay, om de jongere generatie aan te spreken. Die zijn ook de grootste inkomsten bron kwa skins, die straks in het spel worden toegevoegd.

[ Voor 25% gewijzigd door Toonen1988 op 12-10-2025 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ricmaniac schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 00:22:
Weer een mooie avond gehad van Death and Destruction :D
Tanks opgeblazen, punten overgenomen. als spawn beacon gefungeerd op een verstop plek voor me squad voor 5 mnuten lang :D van alles en nog wat haha

Level 17 nu en echt volop genieten.
Engineer is mijn favoriete class geworden. Vorige battlefields had k daar nooit behoefte aan ofzo maar in deze battlefield vind ik het geweldig. Het geeft echt een gevoel dat je verschil maakt als je het goed doet.

Morgen maar eens de campaign spelen daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik ben aan de campaign begonnen, maar ben niet echt enthousiast, good old trigger points, teamleden die weinig doen, scripted verhaallijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Nol_NL schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 04:01:
[...]

Je moet even accepteren dat het geen Battlefield meer is, dan is het prima te pruimen. Meer een soort mix van het battlefield van weleer, met invloeden van CoD en Fortnite in een huidige oorlogssetting.
Mwa ik hoop dat de gunplay nog wel iets meer diepgang krijgt dan dit. Het lijkt nu wel als we met z'n allen een potje tafelvoetbal spelen en de spelers continue aan de stangen draaien :P

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:56

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

pina schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 09:19:
[...]

Met de range finder moet je niet meer manueel de afstand ingeven tot de target, maar doet die het voor jou door op de D-pad naar onder te houden. Als je gewoon drukt, doe je het manueel. Naar wat ik dan begrijp, hoef je na het zero-ing niet meer rekening te houden met de bulletdrop. Maar kan zijn dat ik fout ben want ben zelf geen goede sniper
het ingedrukt houden had ik nog niet ontdekt. dat maakt het dan nog wel eenvoudiger.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die problemen met juist af te stellen van controller settings. Ga maar thetacticalbrit op youtube en volg zijn instellingen. Heeft mij allersinds geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 11:51:
Mensen die problemen met juist af te stellen van controller settings. Ga maar thetacticalbrit op youtube en volg zijn instellingen. Heeft mij allersinds geholpen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:51:
[...]

Ik vind de mapgrootte prima. Zo groot als in BF3 hoeft voor mij niet maar ik speel 95% van de tijd infanterie in qonquest dus ik kijk waarschijnlijk ook wat gekleurd.
De wapens mogen ze nog een keer bekijken. Recoil is vrijwel niet aanwezig waardoor LMG’s vrijwel hetzelfde zijn als SMG’s met een groot magazijn. Ik heb mijn L110 ingewisseld voor een AK-205 en ik maak nog steeds lange afstand kills.
Ik vind dat ik op de ps5 best wel wat recoil heb. Ik moet echt single shot schieten wil ik hem stabiel houden. Zelfs een burst schiet al omhoog.
Ik zag gisteren ook al ergens een filmpje waar iemand praktisch zonder recoil schiet.
Mis ik een instelling? 😅

Ik heb cross play uit staan overigens. Zou dat invloed kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je ergens win los ratio zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:30
BootVluchteling schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 12:06:
[...]

Dat vermoed ik ook. Heb iig de "notify" aan staan.
Volgens mij komt hij hier niet meer live.

Ik heb hem net via Kinguin voor 58 euro gekocht. Global EA App. Met code AKS100CT ging er 6,29 vanaf en er kwam nog 2,23 service fee bij. Weet zo even de reseller niet meer, wel een met heel veel verkopen en bijna 100% positieve score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:19

RawChild

PSN: Rawchild

Heb wat settings voor pc gezocht. Maar valt mij op dat men dlss vaak uit laat. Waarom zou dat beter zijn? Dlss geeft toch hogere fps?
En klopt het dat je in bf6 zelf geen fps info aan kan zetten?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:28
Ja via deze website kun je obv bijv je account (EA, steam, PS of xbox) je stats ophalen: https://tracker.gg/bf6

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Is de campaign ook een beetje geschikt als tutorial voor de Conquest?
Dat je een beetje wapens, pace en voertuigen/vliegtuigen etc leert kennen?

1942/BF2 voor altijd in het geheugen maar dit is toch even wennen.

Heb wat geprobeerd in de tutorial maar wat een vage gebeuren is dat zeg? Wapens testen is een soort schiethal waar ik maar één kan selecteren. En voertuigen oefenen? Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand toevallig of deze challenge bugged is? Gezien hoe m'n rondes gaat lijkt het mij heel erg sterk dat ik nog niet 1HP gehealed heb.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ku_CdSex50UeF157nZNij6mR8pk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WFsCdttLSJu7hdF8jUuM0ko2.png?f=fotoalbum_large

Zeker gezien het feit dat resupply challenges wel gewoon voorbij gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hYFw_R146B2sdc1Sa6-ho-BFEuw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5xqX96NAIJEjA6ievcj1PdWG.png?f=fotoalbum_large

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Waarom is er maar 1 chopper in Manhattan Bridge?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Hoe kan ik op PC XP boosts etc. activeren? Ik kom er niet uit met achterlijke k*t menu wat ze gebouwd hebben 🤦‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
HWSHHZ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:28:
Hoe kan ik op PC XP boosts etc. activeren? Ik kom er niet uit met achterlijke k*t menu wat ze gebouwd hebben 🤦‍♂️
Pagina: 1 ... 45 46 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.