Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:41

ManiacsHouse

Scheisse!

Ik blij dat ik via PayPal heb gekocht. Net een refund aangevraagd en meteen terugboeking op PayPal. Dadelijk maar via Steam aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:57
ff tot level 10 gespeeld... echt gewoon een heerlijke shooter van ouds.
Geen enkel game is echt 100% perfect BF6 komt wel heel dichtbij.
Her en der nog klein beetje tweaken en wapens balanceren (zoals shotgun) maar verder prima.
Speel op PC (steam) en geen enkel crash of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
merlin1201 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:57:
Voor diegenen die al willen samenspelen voeg me gerust toe PS5 Merlin1201
@Donstil probeerde jou toe te voegen maar staat op privé .
Ah thanks voor de tip, zou weer open moeten staan.

Donstil-NL

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:21
crimby schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:51:
[...]

Haha echt he! En grappig dat iedereen in de beta klaagde dat het zo snel ging.
Dat had denk ik meer met de TTK te maken? De bewegingen zijn wel echt op standje 'semi-realistisch'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30
3 uur achterelkaar kunnen spelen en niet eens een wachtrij.
Helaas nog niet veel kunnen spelen op de nieuwe maps.
Ik heb denk ik 3x Peak gespeelt.
Wel ben ik erg blij dat ze hebben geluisterd en een deel van de middelste berg out of range hebben gemaakt.

Grootste issue die ik vanavond ben tegen gekomen is een game waarbij de tegenstander 0 tickets had en dus nooit kon verliezen. een stomme bug was dit en daardoor duurde het potje ook een eewigheid.

Daarnaast lijkt het geluid wel veel slechter te zijn.
ik heb een beetje zitten spelen met de settings, maar ik heb moeite om te horen of iemand links of rechts van mij zit. Ook valt met regelmaat het geluid weg (vooral bij revives)

Nu level 11 bijna en weer lekker de M4A1 in mijn handen.
Sommige potjes gaan weer lekker en komt mijn K/D weer zoals op de open beta op 1.9 uit.
(ik weet het, dat zegt niet veel, maar ik speel natuurlijk wel veel op de vlaggen)

Voor een eerste dag, dikke prima!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Wii4all schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:03:
Staan mijn instellingen verkeerd misschien of hoort dit in deze level...
[Afbeelding]
Dit was ook al in de Open Beta.
De engine kan heel moeilijk schakelen tussen ligt naar donker.
Ik snap de keuze niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 09:29
merlin1201 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:02:
[...]

Zat schijnbaar ook in de Beta...
Oh helemaal overgekeken toen. Leuk dat je ook levelt in die modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:06
Heerlijke game! Persoonlijk vind ik de Domination of Squad-deathmatches het leukst. Daarmee kun je na gedood te zijn direct weer joinen. Verder had ik als Assault geregeld ammo tekort. Als Engineer heb je dit probleem minder, met dezelfde wapen.
Maulet schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:33:
[...]
21e eeuw problemen en burning news he! lol.
Kleine update: probleem is opgelost hoor, bedankt voor de interesse! Bleek een verkeerde instelling in de config. Verder proef ik wat frustatie, maar dat geeft niet. Ik ben de ergste niet hoor.. Dus mocht je prestatieproblemen ervaren, misschien meer buiten deze game om *kuch-kuch*, stuur mij dan gerust een DM. Dan help ik mee Googlen naar een oplossing.

[ Voor 6% gewijzigd door Xardas op 10-10-2025 22:46 ]

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zz2tf3hVxUS_HqfLVUnfzn2j2t4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QVqiZBt4z1f4pEwmPclseX03.png?f=user_large

Ik heb alleen 1 vraagje.
Waar zit de battle pass en de 25 tier skips ?

Ik heb ook geen wapen skins gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:30:
[Afbeelding]

Ik heb alleen 1 vraagje.
Waar zit de battle pass en de 25 tier skips ?

Ik heb ook geen wapen skins gevonden.
Battlepass komt later deze maand pas.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 09:53
season 1 moet idd nog beginnen :) dit is pre-season

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07:43
Msi claw 5 loopt als een tiet dik tevreden hier 😉 eindelijk weer 50% kids op bed de rest kijkt tv en paps gamen.

Carpe scrotum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tMHaNnnd0NAUEPXf-WIg3K0ewww=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/uottngfWL3vodXIUZaQuZHkL.png?f=user_large

Hmm, zie geen percentage staan, zou niemand dit nog op steam hebben? :+
Campaign tm 5 gecleared, kreeg toen teveel zin in MP lol.
Wel gek dat er zoveel bots in elke lobby zitten, maatje had 77 kills en 2 deaths in 1 potje lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:17
Ook hier via EA preorder..., maar kan dus lekker niet spelen.
Refund aangevraagt en nu downloaden en spelen binnen 10 minuten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21
Ik heb een potje of 10 gespeeld op Conquest en All out warfare maar de enige nieuwe map die ik heb gezien is Firestorm. Welke mode zitten de andere nieuwe maps of heb ik gewoon pech gehad? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03:49

R.G

Bassbounce schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:27:
De eerste directx crash al gehad na 2 uur spelen. 9070XT (laatste drivers)
Betekent dit ook niet falende hardware of driver?
De melding is Jr gpu is disconnected van je systeem de game kan iets niet praten met je gpu en crasht.

Dus dit kan zijn:
Driver time out of kapotte gpu of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:39
R.G schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:48:
[...]

De melding is Jr gpu is disconnected van je systeem de game kan iets niet praten met je gpu en crasht.

Dus dit kan zijn:
Ik heb de laatste weken 2042 gespeeld zonder enig probleem, wellicht lag het aan msi afterburner.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:18

Audione0

Strijdt der titanen

D-Ed schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 16:58:
[...]

Mijn kid is aan het werk dus ik wil gamen voordat ze terug is :+
Wat een heerlijk beeld: de kinderen buitenshuis aan het ravotten, terwijl de ouders eindelijk eens ongestoord kunnen gamen. Een zeldzame rolwisseling, meestal zijn het juist de ouders die zich afvragen of buitenhuis nog bestaat, terwijl de kids diep in hun digitale wereld zitten.

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
da_PSI schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:42:
Ook hier via EA preorder..., maar kan dus lekker niet spelen.
Refund aangevraagt en nu downloaden en spelen binnen 10 minuten =)
Ik kan hem gewoon spelen via ea launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Oke,
Sterkte.

Btw kan iemand zijn steam folder even een run doen met crc checker de file hier uploaden?

Misschien moeten we voor ea app gewoon wat files plaatsen en of moven lijkt erop dat de ea app niet goed installeert .

Ze vinden een fix maar nog niet released las ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:54:
[...]

Ik kan hem gewoon spelen via ea launcher
Welke ea launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:18

Audione0

Strijdt der titanen

R.G schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:48:
[...]

Dus dit kan zijn:
ik ook met een 4070ti super om de zoveel tijd..

Denk een bug in de game

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.G

R.G

code:
1
2
3
4
Installation of Battlefield 6 Content Pack issue - Update 2,
The team is in the process of deploying a resolution for the issue that causes players on the EA App to be unable to start game modes due to missing DLC/content. 

Players will need to restart the game for this to take effect. We expect this to be completed within the next hour or so and will update when it's done.

Pooh code tag works terrible

Installation of Battlefield 6 Content Pack issue - Update 2,
The team is in the process of deploying a resolution for the issue that causes players on the EA App to be unable to start game modes due to missing DLC/content.

Players will need to restart the game for this to take effect. We expect this to be completed within the next hour or so and will update when it's done.

[ Voor 34% gewijzigd door R.G op 10-10-2025 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:16

jagermeister

Artillerie magneet :-(

spartacusNLD schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:34:
iemand al door hoe ik het geslacht aanpas van de support class? hoor alleen maar vrouwen stemmen..
Ja hier ook. Ben benieuwd of dat kan

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:04

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

@spartacusNLD @jagermeister ja je kan bij loadouts in de lobby rechts naast de classes Appearances selecteren. daar kan je je skins, characters, weapon en vehicle skins etc allemaal instellen.
Zo ook dus welke medic je gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MFjRjO5ZM5x8DmW5Hc1PSIRpUAo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b6DdhVMd4ul0eDFhG3UMa91y.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 41% gewijzigd door Ricmaniac op 10-10-2025 23:14 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Bij Pax Armata faction klopt het trouwens.. daar heb je nu alleen maar female medic unlocked :P de andere faction is wel een man.

Er zijn wel male characters maar die moet je unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ik heb vanmiddag wel mijn Nvidia drivers geüpdatet en in mijn bios gechecked ivm secure boot
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZgDdmfggxjLVv6Biec-j_QZxGog=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pyNxxyExY56rIiByfBBI6Jmm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:34
G_Dragon schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:17:
[...]

Ik kan het ook nog niet vinden, denk dat het nog moet komen.
Maar zoals ik al vroeg. Wat is je bron? Want volgens deze bron niet en die hebben het gecheckt.

https://www.gamespot.com/...lay-members/1100-6535378/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:21

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Beakzz schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 23:19:
[...]

Maar zoals ik al vroeg. Wat is je bron? Want volgens deze bron niet en die hebben het gecheckt.

https://www.gamespot.com/...lay-members/1100-6535378/
Oh ik las het via Twitter en later nog op Facebook, maar blijkbaar dus niet waar.. echt jammer!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03:34
G_Dragon schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 23:20:
[...]

Oh ik las het via Twitter en later nog op Facebook, maar blijkbaar dus niet waar.. echt jammer!
Tja ze zijn waarschijnlijk bang dat sp only spelers dan de game noot gaan kopen als ze 5-6 uur later klaar zijn. Had het graag even willen testen gezien de beta niet lekker liep hier en of ik het echt leuker zou vinden dan BF1, maar ik zie het wel weer bij een sale of als de game volledig naar EA play komt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:06

RawChild

PSN: Rawchild

Vanaf half 6, met paar korte onderbrekingen, kunnen spelen met 2 vrienden. Net gestopt. We begonnen met de training mode voor wat easy xp. Maar al snel genoeg van dezelfde Maps die je dan krijgt voorgeschoteld. Daarna all out warfare. En echt, Holy shit, wat was dit vet. Nieuwe Maps waren top. Sommige erg chaotisch. Maar dit was oldskool battlefield. Alles liep soepel en goed. Beste launch voor een bf game die ik mij kan herinneren.
Echt optimaal genoten.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NickC
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:45
Fix voor de issue met dat je de game moet kopen terwijl je hem hebt.

Dit heeft in iedegeval voor mij geholpen.

Gaat om het Battlefield Event mapje die je moet verwijderen
Open windows explorer, goto C:\Program Files\Common Files\EAInsstaller, if you don't see it, got to View at the top, then down to "show" then click "hidden", then you will see the folder, delete it
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2mHqaRsAxMd5kidf9HEOtPqIAsA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LhWciAYwIjqo1K0YJ2hPqXVP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door NickC op 10-10-2025 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:31

Barrycade

Through the...

yep dat werkt wel! wat een knullige reden zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daan0s
  • Laatst online: 07:59
Zo, dat was een mooie eerste avond. Vanaf uurtje of 19:00 tot nu gespeeld zonder enkel probleem. Maar nu tijd voor bed. Tot rank 10 gekomen, prima. Morgenavond weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:08
Ik heb het spel al gerefund op EA. Wat een ronduit kansloze en amateuristische launch weer. Ik ga het morgen wel via steam aankopen want dat werkt blijkbaar wel in een keer.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:06

RawChild

PSN: Rawchild

Enige minpuntje voor mij is het optie menu.
Maar als dat het enige is, dan mag ik niet klagen na eerdere releases van battlefield.

Hier btw geen problemen via EA app

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 00:54
De nodige potjes gespeeld en wat een diversiteit aan wedstrijdverloop in dezelfde maps/modi. Geweldig.

En die ladder is echt een leuke toevoeging, al de nodige vijanden verrast met mijn creatieve hideouts. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03:23
Oef, ik dacht na de beta dat dit niet meer stuk kon. Maar de custom game browser werkt helemaal niet.
Selecteer Rush / Breaktrough bepaalde maps en je komt totaal in andere maps terecht. Had echt de hoop dat je eindelijk weer je favoriete map kon spelen. Hopelijk gaan ze dit fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:35

Oxigeon

En zo is dat!

Vanaf 22.00 ook nog gespeeld vandaag. Tot level 6 gekomen. Helaas alleen maar de kleine mappen gehad. De daily challenges wel allemaal gehaald. Morgen hopelijk wat grotere maps zodat ik helis uit de lucht kan gaan knallen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:55
Bassbounce schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:27:
De eerste directx crash al gehad na 2 uur spelen. 9070XT (laatste drivers)
Ik heb in 5 uur tijd 1 crash gehad.

GTX4090 en 5600X, op overkill graphics 3440x1440 krijg ik een stabiele 100fps. Sneller gaat m'n monitor toch niet. Speelt heerlijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:51

The_Worst

Unox

Mij vandaag goed kunnen vermaken. Ik was erg veel kanonnenvoer maar door mijzelf flink af te remmen ging het iets beter. Helaas werd het in conquest al snel weer rondjes rennen om punten te pakken. Hopelijk morgen wat teamplay want alleen is erg pittig en gerevived worden verschilt per squad.

Escalation was erg leuk: als je als team een tijdje de meerderheid van de vlaggen hebt dan verover je de vlag het dichtst bij de spawn 'en doet deze niet meer mee.' Het team dat als eerste 3 gebieden verovert wint. Het speelveld wordt dus steeds kleiner maar je krijgt meer en meer voertuigen naar mate het spel vordert. De chaos neemt enorm toe. Fantastisch!

De voicechat is in de publieke servers nogal vervelend. Al aardig wat mensen moeten muten omdat of geluid begon rond te zingen of je hoort allemaal mensen praten met elkaar.

[ Voor 19% gewijzigd door The_Worst op 11-10-2025 00:46 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02:48
Van 17.00 tot nu gespeeld. Rank 15 ofzo, 0 crashes, 0 errors, 75% wins, verder niks geen gezeik. Paar potjes zelf 32 om 5 gehaald. Perfecte launch 👌🏻.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rood1975
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:42
Vandaag ff na negen uur op de Xbox gespeeld. Heerlijke game.

Geen wachttijden.

Gelijk knallen.

Geen problemen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JelleJaapJansen schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 00:22:
Oef, ik dacht na de beta dat dit niet meer stuk kon. Maar de custom game browser werkt helemaal niet.
Selecteer Rush / Breaktrough bepaalde maps en je komt totaal in andere maps terecht. Had echt de hoop dat je eindelijk weer je favoriete map kon spelen. Hopelijk gaan ze dit fixen
Is geen bug :) Er wordt enkel prioriteit gegeven aan de maps en modes die je hebt gekozen. Als er niks kan worden gevonden word je in wat anders gegooid. Stel je geeft aan dat je Conquest wil spelen op 6 specifieke maps, dan is de kans groter dat je daarin wordt gegooid dan wanneer je Conquest wil spelen op maar 1 map.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Sinds 17:00u vanmiddag bezig geweest. Alleen in het begin een queue gehad van ongeveer 470k, begin op de avond niet meer.

Heerlijke potjes gespeeld met vrienden. We hebben zo goed als op alle maps kunnen spelen, vooral Conquest en Escalation. Ook een keer met m'n tank een heli uit de lucht geschoten in Operation Firestorm, heerlijk om die heli dan te zien crashen :D _/-\o_ Ook een keer heli gunner geweest bij een vriend in Manhattan Bridge, heerlijk veel enemies kunnen afschieten.

Inmiddels lvl 14 en de eerste singleplayer missie op hardcore gespeeld.

Nu is het bedtijd en morgen weer verder! :D

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:00
Goed. Hele dag cursus in Utrecht gehad, daarna gezellig met het gezin eten en rond de open haard gezeten, om er vervolgens achter te komen dat het handiger was geweest om 'm gister of in ieder geval bij thuiskomst te kopen zodat ie alvast kon downloaden...
In plaats daarvan begin van de avond gekocht, daarna downloaden en daardoor wat "late to the party"...

Heb er net 2 uurtjes op zitten en damn, fantastische game hoor. Actie is heerlijk, gunplay is prima, lekkere flow en samenwerking binnen squads tot nu toe ook goed, maar misschien heb ik gewoon geluk. Draait net als tijdens de Open Beta als een zonnetje op m'n PC. Ik vervloek EA de laatste tijd nog wel eens vanwege de FC reeks, maar dit hebben ze gewoon echt prima voor elkaar zo :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:36
Nog één potje

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heerlijke game echt! tijd vloog voorbij. rank 12 inmiddels maar toch echt naar bed nu.. 2 kids waarschijnlijk weer 6:30-7:00 naast me bed :P wordt afzien morgen.

Voornamelijk met Medic en Engineer gespeeld.
De LMG's van medic zijn echt heel nice door die grote magazines.
Maar vaak voelt engineer gewoon een must omdat niet genoeg mensen op de enemy tanks focussen enz.
Gebruik voornamelijk met de Engineer de SMG's en dat spelen ook als fijne guns.

Was een avondje genieten :D kijk nu al uit naar morgen avond haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 01:44:
Heerlijke game echt! tijd vloog voorbij. rank 12 inmiddels maar toch echt naar bed nu.. 2 kids waarschijnlijk weer 6:30-7:00 naast me bed :P wordt afzien morgen.

Maar vaak voelt engineer gewoon een must omdat niet genoeg mensen op de enemy tanks focussen enz.

Hier ook zo'n enemy tank jager. Het kapot maken van een tank met mensen erin geeft me nu een stuk meer voldoening vergeleken met andere Battlefield games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:09
Straf dat op launch geen enkel probleem ben tegengekomen vwb matchmaking of vrienden die joinen. Dat was wel wat anders in het verleden en zelfs bij cod had je jaarlijks identiek dezelfde launch problemen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JelleJaapJansen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03:23
RobinNL schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 01:09:
[...]

Is geen bug :) Er wordt enkel prioriteit gegeven aan de maps en modes die je hebt gekozen. Als er niks kan worden gevonden word je in wat anders gegooid. Stel je geeft aan dat je Conquest wil spelen op 6 specifieke maps, dan is de kans groter dat je daarin wordt gegooid dan wanneer je Conquest wil spelen op maar 1 map.
Ja ik snap wat je zegt, maar in de Beta werkte de custom browser prima, misschien ook omdat er minder maps beschikbaar waren. Maar wat ik niet snap is dat nu op launch honderdduizenden mensen spelen, ik selecteer een bepaalde map in de custom browser maar na 3 seconden kom ik in een totaal andere map. Voor mij geen probleem om wat langer te wachten op de map die ik wel wil, kan me niet voorstellen dat op dit moment er te weinig spelers zijn voor een bepaalde map. Waarom anders een custom browser als je toch gewoon in de map geflikkerd wordt die op dat moment beschikbaar is...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:32
Ben me prima aan het vermaken op het moment. Net een potje 40 kills in de helicopter op de Manhattan Bridge map... gaaf hoe je lekker achter alle gebouwen kunt duiken als iemand een raket op je locked 8)

Grootste kritiek punt is het hoofdmenu... hoeveel tabs en knopjes en verschillende namen voor dezelfde gamemode wil je hebben? Ik heb oprecht moeite om een potje Rush te vinden...

EDIT: Spelers die niet konden inloggen via de EA app krijgen een compensatie... 24 XP boosters en een gratis battle pass... :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3goyNb9o37hZ2tnTESDu3WAETj0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3idis1vuKQlMPGYI8KHOSa3z.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door raiders op 11-10-2025 04:18 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

de game werkt eindelijk en is erg goed. Echt plezier mee.
Ik mis wel commander mode zoals in bf3.
Zijn er squad points voor een incall te verdienen zoals in bfv mortar drop of zon vliegende bom laten droppen komt dat nog of zit dat er in verstopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:02:
Wat is die mode met Bots lekker. Net wat ik mistte in de beta. Zo kan ik de gameplay/controls beter ontdekken op een lager tempo ipv altijd dood te gaan in pvp
Welke is dit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:22

MazeWing

The plot thickens...

raiders schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 03:37:
Ben me prima aan het vermaken op het moment. Net een potje 40 kills in de helicopter op de Manhattan Bridge map... gaaf hoe je lekker achter alle gebouwen kunt duiken als iemand een raket op je locked 8)

Grootste kritiek punt is het hoofdmenu... hoeveel tabs en knopjes en verschillende namen voor dezelfde gamemode wil je hebben? Ik heb oprecht moeite om een potje Rush te vinden...

EDIT: Spelers die niet konden inloggen via de EA app krijgen een compensatie... 24 XP boosters en een gratis battle pass... :o
[Afbeelding]
Dat is volgens mij een best nette compensatie.

Afgezien van wat kleine problemen zijn de servers wel echt rock solid. Dat is bes knap voor een spel met zoveel spelers en iets waar veel andere developers nog wat van kunnen leren.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:35

Oxigeon

En zo is dat!

Hier hetzelfde. Op de kleinere maps hark je zoveel punten binnen als medic. Dat is echt niet normaal. Ik kies hier meestal tussen medic en engineer.

Op de grotere mappen speel ik meestal wel als engineer. Maar die mappen heb ik helaas nog niet gehad. Enkel de maps in manhatten en Cairo.

De mecic heeft de lmg als favoriete wapen. Wat is daar beter aan? Ik heb hem in elk geval geswitcht naar een assault rifle. Echter weet ik niet of dat verstandig is. Ik bedoel meer. Wat is de perk/bonus als ik als medic een lmg pak.

Heb 1 potje (moest als recon 2500 punten pakken) de recon een assault rifle gegeven. Dat werkte op de een of andere manier voor geen meter.

Edit: helaas wel een aantal keren meegemaakt dat een enemie mij voorbij rent. Ik een heel magazijn op hem leegschiet, hij zich omdraait en ik dan dood ben. Naar mijn idee klopt er dan ergens iets niet. Komt gelukkig niet vaak voor maar vind ik wel jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 11-10-2025 07:35 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Mooi ook gister zit je achter een muurtje bam muurtje weg, dag cover.... Dat is toch wel tof hoor

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[Afbeelding]
Na het lezen van dit bericht, had ik ook opeens veel problemen gisteren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ja toch blij dat ik niet meteen geswitched ben naar STEAM :) Met de EA app gisteren met de "x-truck" wel 2 uurtjes kunnen spelen en dan vandaag lekker aan de single player beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:33
Zo dag 2, nieuwe ronden "zin in"

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
We're back boys!! :o

Manmanman wat heb ik mij weer heerlijk vermaakt.

Honderden uren in Battlefiekd 3 en 4 gestopt en nu weer terug bij 6.

Merk dat mijn leeftijd wel een stuk hoger is door alle jaren en dat ik wat rustiger moet spelen, maar wat was het weer heerlijk!

Krijg ook weer allemaal flashbacks als ik alle namen weer online zie staan op PSN

PSN: Europhea

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rekeewt
Hele nacht doorgehaald, net ff 2 uur getukt en hardgelopen, nu weer door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10:10
Heerlijke game hoor! Enig puntje van kritiek is dat er zo op het eerste gezicht wel erg veel CQC-Maps zijn. Maar ook daar heb ik me prima mee vermaakt. Wellicht mis ik het in het gedrocht van een hoofdmenu, maar iets van een platoon zoals de vorige battlefields zit er niet in zeker? Mooie tijden beleefd altijd met die spelers daar.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rekeewt
Depth of field uitzetten bij scope aim gaat trouwens zo:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Was een irritant dingetje, maar zo gefixed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Weet het niet van buiten. In training grounds heb je een speelbare modus. De rest is allemaal uitleg. Is 16v16 dacht ik met 4 echte spelers per team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Er zit een custom search optie bij multiplayer waardoor je kan kiezen welke game modes je wilt en welke maps je wilt. Zo heb ik gisteren heel wat potjes Rush kunnen spelen om mn assignments te voltooien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelzakje
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10:25
Gisteren ook een paar uurtjes gespeeld. Het was meteen een spektakel en alles speelde als een zonnetje! In alle opzichten een verbetering ten opzichte van de recente voorgangers.

Minpunt vind ik wel dat custom search: sommige maps slaat ie standaard over (waar is Siege of Cairo?) en dan zit je meteen in een maprotatie die je juist probeert te voorkomen. Want er zijn helaas toch wel wat (kleine) maps die niet zouden misstaan in COD. Maar dat mag de pret zeker niet drukken!

Ik zou binnenkort best een keer met wat andere willen spelen. Kan ik dat het beste via de tweakers-Discord doen? Ik hoor het graag!

[ Voor 3% gewijzigd door Aardappelzakje op 11-10-2025 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Nu online
RobinNL schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 01:53:
[...]

Hier ook zo'n enemy tank jager. Het kapot maken van een tank met mensen erin geeft me nu een stuk meer voldoening vergeleken met andere Battlefield games.
Weet iemand nog hoeveel damage een rpg tegen een tank deed in BF3 en BF4?
Heb het gevoel dat in BF6 een eeuwigheid duurt om er een op te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Wat kan ik verwachten op pc met 11400F en 3060 op 1920*1080?

Medium/high met DLSS 60 fps nog wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razenko
DoubleDutch schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:27:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gevoel, al is het nu wel een toevoeging dat de tank na een x aantal hits niet meer kan bewegen.

Ligt het aan mij of is de draaicirkel van een tank altijd zo gigantisch geweest? Heb het gevoel dat het in BF3/BF4 een stuk soepeler ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:31

Barrycade

Through the...

Deruxian schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:27:

Weet mijn fps niet maar ik speel ook met een i5 11e gen en zelfs een 1650 Super en gaat echt smooth. Bij 2042 gaat het met die set niet zo soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Nu online
Deruxian schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:27:

Kun je een beetje vergelijken wat je ongeveer kunt verwachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qrDFLGy-t9gQn9PSIhTssaqnvSs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7yyNnz0BpeW1q3kdWvkc3YoQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Nu online
Razenko schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:29:
[...]

Ik heb precies hetzelfde gevoel, al is het nu wel een toevoeging dat de tank na een x aantal hits niet meer kan bewegen.

Ligt het aan mij of is de draaicirkel van een tank altijd zo gigantisch geweest? Heb het gevoel dat het in BF3/BF4 een stuk soepeler ging
Ja dat is ind een mooie toevoeging dat die niet meer kan bewegen,maar als er 2 man hem aan de achterkant aan het fixen zijn schiet het niet erg op. 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razenko
DoubleDutch schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:34:
[...]

Ja dat is ind een mooie toevoeging dat die niet meer kan bewegen,maar als er 2 man hem aan de achterkant aan het fixen zijn schiet het niet erg op. 🤣
Dat is altijd zo, de enemies heeft genoeg engineers die doen wat ze moeten doen en de friendly heeft niemand met een RPG :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:33
Wat ben je snel door je ammo heen, niemand geef.
Overigens de training's map kan ik al niet meer in met level 11, dus denk max level 10

[ Voor 48% gewijzigd door merlin1201 op 11-10-2025 09:43 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:47

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Man man man, de stof wolk als je met je rocket launcher een gebouw raakt! Hoe gaaf is dit gedaan.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rekeewt
merlin1201 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:39:
Overigens de training's map kan ik al niet meer in met level 11, dus denk max level 10
Je kunt toch met een support interacten om ammo bij te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ondertussen bijna level 15, nog maar paar honderd EXP. Maar weer begin ik te merken dat de TTK toeneemt vanaf de tweede dag. Ping is in orde, hoge FPS, geen stutters of freezes meer (waar ik gisteren wel héél af en toe last van had) maar heb wel opeens meer kogels nodig om iemand neer te krijgen. Ik krijg nu ook steeds meer van die momenten dat iemand binnen 0.5 seconde mij neerschiet om een hoekje heen. Heb nog geen tijd om even te knipperen met mijn ogen en ik ben al dood. Gisteren ook weinig last van gehad, vandaag opeens veel meer.

Ondanks dat ik vandaag geen freezes of stutters meer heb, heb ik wel opeens een probleem gekregen dat er artifacts in mijn beeld verschijnen, maar dan ook helemaal over het beeld. De tempratuur van mijn computer is in orde, een maat van mij had hier last van in de beta.

Denk aan dit! Maar dan volledig zwart over het hele beeld. Gisteren ook totaal geen last van, nu opeens wel. Drivers zijn ook up to date.

[ Voor 24% gewijzigd door Toonen1988 op 11-10-2025 09:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:18

On_E

Housemusic

DoubleDutch schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:27:
[...]

Volgens mij deed je toen meer damage als je een tank aan de achterkant raakte. Nu lijkt dat niet uit te maken en is het altijd maar 25.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

[Afbeelding]
Zo :o dat is een heeele nette compensatie vind ik.
Ben er jaloers op hahah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:13

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

merlin1201 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:39:
Als je Assault speelt: je ammo wordt over je primary en de standaard extra shotgun verdeeld. Als je i.p.v. de shotgun een andere gadget pakt heb je meer ammo voor je primary weapon. En als bepaalde classes gewoon hun taak uitvoeren, zou dat ook helpen. Ik loop altijd kratjes te spammen als ik support ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:52:
Ik ben ondertussen bijna level 15, nog maar paar honderd EXP. Maar weer begin ik te merken dat de TTK toeneemt vanaf de tweede dag. Ping is in orde, hoge FPS, geen stutters of freezes meer (waar ik gisteren wel héél af en toe last van had) maar heb wel opeens meer kogels nodig om iemand neer te krijgen. Ik krijg nu ook steeds meer van die momenten dat iemand binnen 0.5 seconde mij neerschiet om een hoekje heen. Heb nog geen tijd om even te knipperen met mijn ogen en ik ben al dood. Gisteren ook weinig last van gehad, vandaag opeens veel meer.

Ondanks dat ik vandaag geen freezes of stutters meer heb, heb ik wel opeens een probleem gekregen dat er artifacts in mijn beeld verschijnen, maar dan ook helemaal over het beeld. De tempratuur van mijn computer is in orde, een maat van mij had hier last van in de beta.

Denk aan dit! Maar dan volledig zwart over het hele beeld. Gisteren ook totaal geen last van, nu opeens wel. Drivers zijn ook up to date.

[YouTube: Battlefield 6 Open Beta Visual Glitch]
Ik heb dit gister ook 1x gehad. Was een aantal seconden. Dood gaan hielp voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:05
Paar kleine bugjes gezien maar niks geks. Geluid, graphics, performance en gameplay. Goed. Animaties indrukwekkend. Nieuwe maps vond ik ook leuk.

Al met al gewoon echt dat bf3/4 gevoel en dat is absoluut positief. Ik denk dat deze game erg lang succesvol gaat blijven. Top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

On_E schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:55:
[...]

Volgens mij deed je toen meer damage als je een tank aan de achterkant raakte. Nu lijkt dat niet uit te maken en is het altijd maar 25.
Klopt. In de beta was alles 25 en is volgensmij zo gebleven. Erg jammer deze dumb down. ;(

In bijv. BF V zat er verschil in damage waar je de tank raakt. Achterkant, voorkant, tracks etc. _/-\o_

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is jullie favoriete map tot nu?

Ik denk dat die van mij toch wel Siege of Cairo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iemand tips voor de heli keybindings?

Bij mij standaard zit de freelook vast, als ik die uitzet, kijkt ik standaard naar links. Ook de pijltjes links/rechts lijken niet te werken als ik die toewijs aan een functie?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JelleJaapJansen schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 02:06:
[...]

Ja ik snap wat je zegt, maar in de Beta werkte de custom browser prima, misschien ook omdat er minder maps beschikbaar waren. Maar wat ik niet snap is dat nu op launch honderdduizenden mensen spelen, ik selecteer een bepaalde map in de custom browser maar na 3 seconden kom ik in een totaal andere map. Voor mij geen probleem om wat langer te wachten op de map die ik wel wil, kan me niet voorstellen dat op dit moment er te weinig spelers zijn voor een bepaalde map. Waarom anders een custom browser als je toch gewoon in de map geflikkerd wordt die op dat moment beschikbaar is...
Wij zochten gisteravond naar een Rush server. Die konden we ook niet vinden en toen werden we in een andere mode gedropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Xardas schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:26:
Heerlijke game! Persoonlijk vind ik de Domination of Squad-deathmatches het leukst. Daarmee kun je na gedood te zijn direct weer joinen. Verder had ik als Assault geregeld ammo tekort. Als Engineer heb je dit probleem minder, met dezelfde wapen.
Thanks voor de tip. Ik speel met SDM ook veel assault en dat gaat lekker tot je een keer een streak hebt maar geen ammo meer. Toch maar eens engineer spelen als dat meer ammo geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinNL schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:05:
[...]

Ik heb dit gister ook 1x gehad. Was een aantal seconden. Dood gaan hielp voor mij.
Kwa bugs en glitches valt het gelukkig echt mee. Het enige waar ik last van heb zijn deze visual glitches. Daarnaast is een maat van mij vast komen te zitten op spawn, kon niet lopen. Alleen rond kijken, wapens wisseelen en ESC werkte. Even opnieuwe gedeployed an het probleem was weg. Deze bug heb ik vandaag ook 1x gehad. Verder geen bugs of glitches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:26
rekeewt schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:54:
Missie 4 campaign, snap echt niet dat ign dit een 5/10 geeft. AI is matig, maar situaties zijn dik en verhaal best relevant lol.
Mja om hem in 5 uur uit te spelen, ben je wel aan het speedrunnen imo. Daarnaast is het wellicht geen briljante SP, maar 5/10 is het ook echt niet imo. Zeker niet als je hem zoals de meeste gewoon 1x speelt en daarna lekker MP gaat doen.
Hij lijkt wel wat meer op COD dit keer dan voorgaande jaren mbt hoe de actie is opgezet en hoe missies worden doorlopen. Wel nog gewoon destruction, maar meer scripted en regelmatig zo'n moment dat alle AI dood is en de map dan verder kaal aanvoelt, al is dat een beetje inherent aan shooters.
Overall al prima mee vermaakt.
Epiloque schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 22:46:
Ik heb een potje of 10 gespeeld op Conquest en All out warfare maar de enige nieuwe map die ik heb gezien is Firestorm. Welke mode zitten de andere nieuwe maps of heb ik gewoon pech gehad? 😂
De meeste nieuwe maps zitten niet in all out warfare volgens mij omdat ze kleiner zijn en niet alles ondersteunt conquest volgens mij? Maar omdat je niet echt in een server blijft zitten, is het meer random waar je in komt, dan een server die gewoon door gaat naar de volgende match.
Mja die eerste rocket voor de engineer is helemaal niet fijn. Hij raakt niet echt waar je op schiet en vereist wat finesse. Ik snap niet dat dit de eerste launcher is. Dit is zo'n ding die beter werkt om dingen op afstand te schieten, maar de meeste maps werken daar niet lekker voor. En het duurt tot level 17 oid voordat je een normale RPG krijgt (iets eerder al de anti-air, dat die weer verstopt zit is ook weer zo'n debiele keuze van dice. Noobs kunnen straks dus nooit een vliegtuig of chopper uit de lucht schieten...)

Verder is het duidelijk merkbaar dat iedereen nog veel unlocks mist en dat het lang duurt voordat daar pas echt schot in de zaak zit. Vanaf level 20 heb je pas missies om wat meer challenges te doen voor de meeste belangrijke unlocks. Level 4 is ook voor wat dingen nodig, al heb je die vrij snel binnen. Maar daarna is toch nog wel een grind en moet je serieus voor die class gaan om de dingen vrij te spelen. Iets wat ik veel noobs echt niet zie doen.

Ik vind Assault nu ook nog vrij nutteloos. Ik heb nog geen enkele reden gevonden om die te spelen. Zeker niet gezien in vrijwel elke modi je elke gun kunt selecteren voor je class. Die ladder en die injectie zijn gewoon niet zo bijzonder. Die spawn beacon maakte hem nog enigszins nuttig.

Qua MP overall vind ik de game wel prima. Medic op de kleine maps, engineer op de grote maps. Soms een keer recon tussendoor, maar assault nog maar amper gedaan. Ik heb ook nog even die shipment gedaan en die was wel geinig maar ook wel erg slecht (1 spawnpunt per team is niet genoeg haha). Vooralsnog een probleemloze launch gehad, wat voor Battlefield echt een unicum is. Kudo's voor Dice dat het ze eindelijk gelukt is. En qua squad ging het ook wel aardig. Jammer dat je ingame niet op een volle squad kunt joinen om in ieder geval in dezelfde servers te blijven (soms ga je gewoon naar een hele andere game toe), maar dat was nog wel te overzien. In ieder geval aardig wat lol gehad en ik heb het idee dat deze game mij weer prima ligt. 2042 moeten we maar vergeten haha...

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2025 10:25 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:21:
[...]

Kwa bugs en glitches valt het gelukkig echt mee. Het enige waar ik last van heb zijn deze visual glitches. Daarnaast is een maat van mij vast komen te zitten op spawn, kon niet lopen. Alleen rond kijken, wapens wisseelen en ESC werkte. Even opnieuwe gedeployed an het probleem was weg. Deze bug heb ik vandaag ook 1x gehad. Verder geen bugs of glitches.
Ik had gister wel een moment dat W (vooruit lopen) niks deed. Maar voor de rest ook niet echt veel bugs gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:30
Iemand al een Portal map geprobeerd? Ik kom er niet helemaal uit, zijn dat de zaken onder 'Community'? Ik wilde bijvoorbeeld Shipment spelen, maar nog niet kunnen vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
vinom schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:30:
Iemand al een Portal map geprobeerd? Ik kom er niet helemaal uit, zijn dat de zaken onder 'Community'? Ik wilde bijvoorbeeld Shipment spelen, maar nog niet kunnen vinden :P
Koop je BF6 ga je die gekke micro chaos maps van COD spelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:35
Het valt mij op dat ik soms in der situatie kom dat de gevechts heli niet spawned maar de tegen partij heeft wel een heli.

Is dit bij design of een bug?

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
vinom schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:30:
Haha dat lijkt mij ook wel tof, dan heb ik het beste van twee werelden.
Shipment en Nuketown erin, let’s go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Nu online
On_E schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 09:55:
[...]

Dit ind, hopelijk fixen ze dit nog.
Weet niet hoe de upgrades zijn voor de tanks,maar met bv een ractve armor wordt dit nog minder kwa damage?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:40:
[...]

Haha dat lijkt mij ook wel tof, dan heb ik het beste van twee werelden.
Shipment en Nuketown erin, let’s go!
Ieder zen ding als ik shipment of nuketown wil spelen ga ik wel naar cod. Maar goed daar is portal voor. Je kan kiezen wat je wilt e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:42:
[...]

Ieder zen ding als ik shipment of nuketown wil spelen ga ik wel naar cod. Maar goed daar is portal voor. Je kan kiezen wat je wilt e
Ja wie dat niet wil is ook helemaal niet zo interessant, want die speler start het dan gewoon niet :P
Dit soort features zijn voor de spelers die er wel op zitten te wachten.

Pagina: 1 ... 42 43 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.