Daan0s schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:43:
Love. It. Speelt heerlijk weg. Wel jammer dat Balanced op PS5 gewoon niet helemaal soepel lijkt ofzo, ook al zie je in de DF video dat t strak 60 is, het voelt zo log. Performance is veel soepeler, dan maar iets mindere graphics. Ik ben zeer tevreden!
ik had dat ook op de ps5 pro, maar mij viel op dat dat eigenlijk alleen tussen 17:00 en 19:00 uur was, daarna was het echt megastrak kwa framerate op balanced. Die 4K graphics waren zo'n groot verschil met de performance mode dat ik die issues (lijkt me server overbelasting) in het begin even voor lief neem, maar sinds 19:00 uur geen enkele hickup meer hier.
Ik zou het op een later tijdstip gewoon nog eens proberen, misschien is het na die spike van om 17 uur vrij geven wel opgelost nu het iets rustiger wordt (alhoewel 700.000 spelers op dit moment op steam nou ook niet bepaald weinig is, dus dat server park lijkt me dik in orde).
Even inhoudelijk, Wat een game is dit zeg, echt elke match is tot nu toe geweldig, ook wordt er gigantisch goed samengespeeld in de squads, met wacht met respawnen tot de medic is langsgeweest en die crates vliegen je om de oren. Top ervaring tot nu toe. En dan die jets op operation firestorm die over je heen vliegen, echt de hele kamer trilt

Dat noem ik sfeer toevoegen in de game.