Geen EA play 10 uur trial zo te zien dus ik ga even kijken hoe rustig het in BF1 is of heel wat anders spelen
Download loopt hier wel.Pelox schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:45:
Ik geef het op. 3x in de queue gestaan, error na error, repair werkt niet en opnieuw doownloaden lukt ook niet.
Tot over 2 weken.
Rapapa...
Ook nog steed die Manage files etc en dat ik het spel moet kopen lol. Dit heeft toch niks met capaciteit te maken lijkt me.
Welkom bij battlefield.migeye schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:47:
Ook nog steed die Manage files etc en dat ik het spel moet kopen lol. Dit heeft toch niks met capaciteit te maken lijkt me.
Zero.
rotte is dat je elke weer die klote queue door moetMaulet schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:48:
REPAIR (EA app) schijnt iets te doen
Nee hoor doet niks.Maulet schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:48:
REPAIR (EA app) schijnt iets te doen
Zero.
Daarom toch voor Steam kiezen, stuk stabieler platform voor dit soort zaken.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
lekker volgens ea heb ik het spel niet.. hahahaha wtf
Potje gespeeld. Effe wennen aan de controls. Ik heb 2042 nog helemaal in mijn muscle memory zitten maar deze voelt in alles toch anders aan, plus dat de bindings en gadgets natuurlijk anders zijn. Afijn, niet slecht. Ziet er goed uit en draait veel beter dan in de beta. 1 grafische glitch gehad dat je even zo'n "kaleidoscoop" effect hebt, verder niets.
ik heb de downloads via EA app verwijderd en ben ze nu opnieuw aan het d/l en installeren.... Ik haat EA sinds de WSBK speeltjes
9950x3d+4090+64DDR
Net even een potje op de PS5 gespeeld. Wat gaat het snel zeg. Of ik ben oud. Speelt wel vlotjes.
16 x sunpower 430wp
Toen kon je in ieder geval nog zien waarom iets het niet deedDacuuu schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:59:
Ik kom nog uit de tijd van zelf servers hosten/huren....die goede oude tijd.

Als je bf op de ps5 speelt ben je in ieder geval niet oud.. want dan speel je zoals het hoort op de pcBartholomeo schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:00:
Net even een potje op de PS5 gespeeld. Wat gaat het snel zeg. Of ik ben oud. Speelt wel vlotjes.
Zero.
Performance is top. Overkill op 3440x1440.
Manhattan Bridge conquest
167FPS locked met DLSS Quality
140-150FPS met DLAA
Manhattan Bridge conquest
167FPS locked met DLSS Quality
140-150FPS met DLAA
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heel even opgestart om te checken hoe lang ik in een wachtrij zou staan. Moet zo weg dus vanavond om 22.00 ga ik los. Zat er overigens direct in op de ps5. Geen wachttijden.
Nu nog uitvogel3n hoe ik de pre order bonus unlock
Nu nog uitvogel3n hoe ik de pre order bonus unlock
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik zie dat Loaded nog geen steam key aanbied. Jammer! Maar mijn geduld raakt ook op dus dat wordt rechtstreeks op Steam kopen dan maar :-)
Dat is alleen voor mensen die cheaten of graag met cheaters spelen, anders ga je natuurlijk geen shooter op een PC spelen.Pelox schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:01:
[...]
Als je bf op de ps5 speelt ben je in ieder geval niet oud.. want dan speel je zoals het hoort op de pc
Kan ook niet spelen (EA). Heb de game zo gezegd door EA niet geïnstalleerd.
Kan niet via Steam want die is gekoppeld met mijn oude EA waar ik niet meer bij kan. Gaar dit. Frisse install nu
Tegen beter weten in toch de game volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, uiteraard geen succes. Game geeft nog steeds aan dat ik alles nog moet installeren.
Helaas pindakaas.. geen bf6 voor de mensen op pc met ea app. De rest veel plezier!
Dus repair werkt niet, herinstallatie werkt ook niet. Ea app opnieuw opstarten werkt ook niet. Pc opnieuw opstarten werkt ook niet.
Zal een fix moeten komen verwacht ik.
Helaas pindakaas.. geen bf6 voor de mensen op pc met ea app. De rest veel plezier!
Dus repair werkt niet, herinstallatie werkt ook niet. Ea app opnieuw opstarten werkt ook niet. Pc opnieuw opstarten werkt ook niet.
Zal een fix moeten komen verwacht ik.
[ Voor 28% gewijzigd door Pelox op 10-10-2025 18:14 ]
Zero.
Reinstall, reboot, opnieuw inloggen, componenten opnieuw installen. Mag allemaal niet baten, er lonkt een refund hier... de hype is er na bijna 1.5 uur ook wel goed vanaf
via de EA App naar manage gaan, multiplayer enzo uit vinken. dan weer manage en weer aanzettenDemonslayer schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:11:
dan begint hij het te downloaden zag ik net op twitch voorbij komen
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
De hoeveelheid medics die gewoon niets reviven gewoon langs je af rennen
Als ik in de installatie folder kijk dan zie ik ook een folder UPDATE staan en _Installer staat boordevol files in de DLC folder.
Heb er niet al teveel verstand van maar lijkt een beetje of de game nog een update/installatie moet uitvoeren die nog niet gedaan is en de files in verkeerde folders staan op dit moment. Of ik zit er helemaal naast maar iets ziet er niet goed uit in de install folder op PC
.
We wachten af
Heb er niet al teveel verstand van maar lijkt een beetje of de game nog een update/installatie moet uitvoeren die nog niet gedaan is en de files in verkeerde folders staan op dit moment. Of ik zit er helemaal naast maar iets ziet er niet goed uit in de install folder op PC
We wachten af

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Gedaan zonder succesSAiN ONeZ schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:15:
[...]
via de EA App naar manage gaan, multiplayer enzo uit vinken. dan weer manage en weer aanzetten
Dit had ik ook al geprobeerd maar werkte in mijn geval niet.SAiN ONeZ schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:15:
[...]
via de EA App naar manage gaan, multiplayer enzo uit vinken. dan weer manage en weer aanzetten
Net nog een keer uit/aangezien en ineens moest ik 20+gb opnieuw download / installeren, dit loopt nu...dus ben benieuwd.
Welkom in battlefield...rwbk schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:16:

COD spelers. Die zijn over paar weken foetsie.rwbk schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:16:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Er is nu ook officiële communicatie uit mbt het issue:
https://x.com/BattlefieldComm/status/1976679780264153186Installation of Content
We're aware of an issue preventing players from accessing the game with some receiving an error stating they need to purchase DLC or similar.
Stay tuned for further updates as the team investigates this issue.
Thank you for your patience!
Je bent me net voor, hopelijk dat ze het snel fixen.LigeTRy schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:20:
[...]
https://x.com/BattlefieldComm/status/1976679780264153186
Scheelt dat de kids nog niet naar bed zijn en papa nog geen tijd heeft.
Wat hoor ik nou in de Xbox groepsapp, kan je de campaign niet eens spelen nu de servers vol zitten? Sorry vind me maar een zeur maar dit is toch belachelijk, een offline campaign moet je gewoon kunnen spelen! Dit slaat serieus nergens op..
Maar de launch is nu al een groot succes als ik de cijfers zo lees!

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 10-10-2025 18:26 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Assault met een AR en shotgun is wel heul erg sterk
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Refund aanvragen bij EA en via Steam installeren.LigeTRy schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:15:
Reinstall, reboot, opnieuw inloggen, componenten opnieuw installen. Mag allemaal niet baten, er lonkt een refund hier... de hype is er na bijna 1.5 uur ook wel goed vanaf

Heb hetzelfde en kan in de ea app niks want die servers zijn gefrituurd ofzo.. gaat hem vanavond denk niet meer worden 🤣Demonslayer schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:11:
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Servers zijn niet vol? 45 minute na launch was de queue al wegG_Dragon schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:24:
Wat hoor ik nou in de Xbox groepsapp, kan je de campaign niet eens spelen nu de servers vol zitten? Sorry vind me maar een zeur maar dit is toch belachelijk, een offline campaign moet je gewoon kunnen spelen! Dit slaat serieus nergens op..
Zit niks anders op iddAnton2610 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:28:
[...]
Refund aanvragen bij EA en via Steam installeren.EA
Zero.
Heb dit ook inderaad..LigeTRy schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:20:
[...]
https://x.com/BattlefieldComm/status/1976679780264153186

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat is heel fijn voor de mensen die willen spelen, maar alsnog blijft het belachelijk dat je tegenwoordig een campaign niet gewoon kan spelen..rwbk schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:28:
[...]
Servers zijn niet vol? 45 minute na launch was de queue al weg
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb nu een aantal potjes erop zitten, ik heb nog altijd last van hit detectie problemen, maar het is niet zo erg als in de beta.
Had net ook al een momentje (iemand die meekeek viel het ook al op) dat ik iemand met een shotgun achter hem schoot, wat visueel niet raak was en nog kreeg ik de kill. Maargoed, dit kan nu ook komen omdat de servers misschien wat overbelast zijn.
Maar de problemen van hit detectie of schoten die niet worden geteld, is nog aanwezig maar niet zo erg als in de beta.
Had net ook al een momentje (iemand die meekeek viel het ook al op) dat ik iemand met een shotgun achter hem schoot, wat visueel niet raak was en nog kreeg ik de kill. Maargoed, dit kan nu ook komen omdat de servers misschien wat overbelast zijn.
Maar de problemen van hit detectie of schoten die niet worden geteld, is nog aanwezig maar niet zo erg als in de beta.
Voor kwaliteit betaal je, en gelukkig… doe ik alles op Steam als dit mogelijk is. Liever geen gezeik en een tientje meer betalen.
Ik kom op de PS5 nu ook in de queue, maar echt 3 minuten om van 37k naar inlog te gaan.rwbk schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:28:
[...]
Servers zijn niet vol? 45 minute na launch was de queue al weg
Heb vooralsnog weinig toegevoegde waarde voor het team. Voornamelijk kogels vangen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Heb 1 conquest potje gespeeld voor dat we gingen eten. In de machinegun turret van een tank flink wat kills bemachtigd. Te voet ben ik nog niet veel waard
Xbox Game Pass Ultimate subscribers have a 10-hour trial for Battlefield 6
Niet kunnen spelen omdat content zogenaamd niet is geinstalleerd, extra content gedownload voor multiplayer....niks, waardeloos op deze manier,hij ziet gewoon niet dat ik alles heb gedownload.
Voor mensen met de Phantom Edition, waar kan je de soldier skin (NATO) vinden?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Had er hier ook last van, maar een reinstall van BF6 in de EA App en daarna een reboot heeft het opgelost hier.Fern schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:48:
Niet kunnen spelen omdat content zogenaamd niet is geinstalleerd, extra content gedownload voor multiplayer....niks, waardeloos op deze manier,hij ziet gewoon niet dat ik alles heb gedownload.
Bekend issue. EA app probleem. Zie en paar posts boven je.Fern schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:48:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Voor de mensen met het probleem met de EA app en multiplay is not installed:
Workaround: Go to community -> browse servers -> pick any custom server -> press "X" over it -> press "JOIN SERVER" on the left hand side
Workaround: Go to community -> browse servers -> pick any custom server -> press "X" over it -> press "JOIN SERVER" on the left hand side
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Genoeg tijd voor de single player 🙈G_Dragon schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:47:
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!
/f/image/xaavbX6L0xxrcvOBfP7MSWkv.png?f=fotoalbum_large)
Dit al gezien? Dikke muziek lol
Beetje ruk screenshot, beeld is bewegend, maar is op apple music en spotify wss ook
[ Voor 10% gewijzigd door rekeewt op 10-10-2025 19:05 ]
Bij mij start de game met EA app sowieso niet op, op de PC
Gek dat je bij serverproblemen zelfs de single player niet kunt spelen
Iemand een idee hoe ik melee van R3 van de ps5 controller kan un-attachen? Ik gebruik heel vaak per ongeluk in de heat of the moment de melee knop onder ‘t schieten, super irritant. Ik wil alleen melee onder een andere knop want die is te trigger happy voor mij, iemand een idee?
Whole lot of stars ***
Vraag een refund en koop op steamOkasha schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:05:
Bij mij start de game met EA app sowieso niet op, op de PCGek dat je bij serverproblemen zelfs de single player niet kunt spelen
Wat een beuker van een game!
Matchen lopen supersnel over, gevoel is goed en nog geen gekke issues tegenkomen (op een AMD setup).
Dit tijdens de eerste 2 uur na release, DICE 👊
Matchen lopen supersnel over, gevoel is goed en nog geen gekke issues tegenkomen (op een AMD setup).
Dit tijdens de eerste 2 uur na release, DICE 👊
Paar potjes met @uchiha tijntje gespeeld en het gaat inderdaad als een speer! Nog veel te leren maar komt goed!
Wel al gehad dat na een game ik in het veld bleef zitten waar je je scores ziet etc. en niet ingeladen werd in de volgende game.. Dat had ik ook best vaak bij de beta dus hopelijk lossen ze dat nog op maar voor de rest verloopt het allemaal vlotjes op de Xbox Series X.
Wel al gehad dat na een game ik in het veld bleef zitten waar je je scores ziet etc. en niet ingeladen werd in de volgende game.. Dat had ik ook best vaak bij de beta dus hopelijk lossen ze dat nog op maar voor de rest verloopt het allemaal vlotjes op de Xbox Series X.
Kan er zo idd in, tenminste iets, thnxTechno Overlord schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:00:
Wat een drama van een game!
Game starten is onmogelijk, gevoel is alles behalve goed en enkel maar gekke issues tegenkomen
Dit tijdens de eerste 2 uur na release, DICE
Game starten is onmogelijk, gevoel is alles behalve goed en enkel maar gekke issues tegenkomen

Zero.
Dit lijkt te werken om in elk geval iets te kunnen in afwachting van een fix door EA. Thanks!Techno Overlord schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:00:
Maar waar dan? enkel op de series X? Want op de EA Play app en de PC gamepass app zie ik niets.G_Dragon schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:47:
Wat is de bron?
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 10-10-2025 19:13 ]
Ik heb een fix voor de EA app.
- Ga naar de serverbrowser
- Ga naar een game
- Druk op X
- Spam join
Alstu.
- Ga naar een game
- Druk op X
- Spam join
Alstu.
Steam?Pelox schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:12:
Wat een drama van een game!
Ea app?
Nul issues hier en ik heb een mediocre setup
En eerste indrukken van de afgelopen 2 uur?
Kids liggen er in
Redbulletje gepakt en Lets goooo!
Misschien moet ik eens proberen piloot te worden en te gaan masteren
Kids liggen er in
Misschien moet ik eens proberen piloot te worden en te gaan masteren
Even een tip voor iedereen, zet de world brightness van 50 naar 30, het ziet echt 10x beter uit.
Held!Techno Overlord schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:00:
Zero.
Bij de customization van je soldier staan ze er bij.RobinNL schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 18:58:
Voor mensen met de Phantom Edition, waar kan je de soldier skin (NATO) vinden?
Voor zover ik kan lezen zijn alle klachten over het opstarten van de game en iedereen die speelt is laaiend enthousiast. Goed om te lezen!
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
iemand dit probleem weten op te lossen?
Reninstall van de game gedaangedaan, EA cache clear gedaan,heeft beide niet geholpen
Multiplayer not installed… krijg het niet werkend. Probeer zondag wel weer, morgen ben ik een dagje weg. Helaas weer dit 😅
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
same,waardeloos gedoe ditKorkss schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:30:
Multiplayer not installed… krijg het niet werkend. Probeer zondag wel weer, morgen ben ik een dagje weg. Helaas weer dit 😅
Helaas niet via steam gekocht anders gelijk retour gedaan,echt
[ Voor 11% gewijzigd door freaky35 op 10-10-2025 19:31 ]
Ik moet vooral nog steeds enorm wennen aan de snelheid van het spel. Alles voelt zo sloom, net alsof je alles op 30FPS speelt.crimby schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:28:
Lekkere game hoor! Moet nog ff wennen weer tov COD maar dit is gewoon heerlijk!
Speelt weer heerlijk weg 👌. Alleen die UI is me toch zo onduidelijk als de pest, wie dit gedrocht heeft goedgekeurd mag joost weten. Tekst is overal veel te groot, alles staat voor je gevoel qua instellingen door elkaar heen gegooid. Nee daar irriteer ik me wel kapot aan maar goed 🤦♂️
Weet iemand of er een manier is om in-game de UI elementen kleiner te maken?
Weet iemand of er een manier is om in-game de UI elementen kleiner te maken?
Ja ik hoorde dat hij extreem kort moet zijn?
Wat is de grootste map? Ik heb het gevoel dat ik cod op een iets grotere map aan het spelen ben. Alleen maar actie
Kun je (op PC) ook een private lobby starten? (Desnoods met bots)
Ik kan de optie namelijk niet vinden.
Ik wil even oefenen met de helikopter en jet controls.
Ik kan de optie namelijk niet vinden.
Ik wil even oefenen met de helikopter en jet controls.
Beetje kunnen spelen. Wat me wel opvalt is dat zeer vaak de top spelers in een team console spelers zijn. Lijkt me toch iets niet juist te zijn dan met de balance?
Als dit waar is dan een grote schande, want dan is de gui / main menu gewoon te beveiligd of teveel anders..Schurkzor schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:13:
- Ga naar een game
- Druk op X
- Spam join
Alstu.
En zijn de files gewoon geinstalleerd. zal wel neerkomen op een klein bestandje dat gebruikt wordt als checksum of integrity?
doe mij maar pc only lobbies, rot aimbots (aimassist) op console, mét muis en keyboard op console (!!!)kayjay schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:33:
Beetje kunnen spelen. Wat me wel opvalt is dat zeer vaak de top spelers in een team console spelers zijn. Lijkt me toch iets niet juist te zijn dan met de balance?
Werkt voor mij niet hoor…R.G schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:34:
[...]
Als dit waar is dan een grote schande, want dan is de gui / main menu gewoon te beveiligd of teveel anders..
En zijn de files gewoon geinstalleerd. zal wel neerkomen op een klein bestandje dat gebruikt wordt als checksum of integrity?
Klopt krijg ook steeds een popup error Dice error online ofzo
en als ik x join doe is trouwens spatie dan krijg ik meteen files missing..
Oke eerste potje 2 beklagen
Shotgun is nog steeds OP imo ...
en 2 is persoonlijk: ik krijg me sensitivity niet op de juiste setting zoals ik het in BF2042 had haha. voelt anders met dezelfde instellingen en krijg hem niet hoe ik wil. maargoed kwestie van wennen. speeld verder soepel en vloeiend
Had meer performance issues verwacht.
Shotgun is nog steeds OP imo ...
en 2 is persoonlijk: ik krijg me sensitivity niet op de juiste setting zoals ik het in BF2042 had haha. voelt anders met dezelfde instellingen en krijg hem niet hoe ik wil. maargoed kwestie van wennen. speeld verder soepel en vloeiend
Een tijdje geleden had ik Battlefield 4 weer opgestart. Toen voelde alles ook zo sloom. Sinds Battlefield 4 zijn alle Battlefield's veel sneller geworden. Ik denk dat het gewoon weer wennen is.eborn schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:31:
[...]
Ik moet vooral nog steeds enorm wennen aan de snelheid van het spel. Alles voelt zo sloom, net alsof je alles op 30FPS speelt.
Merk wel dat dit solo een stuk minder is dan wanneer je met een squad speelt, dus als er iemand wilt, ik ben Onderzeehond op Steam.
Pro tip: wordt 50+, dan ben je blij met de snelheideborn schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:31:
[...]
Ik moet vooral nog steeds enorm wennen aan de snelheid van het spel. Alles voelt zo sloom, net alsof je alles op 30FPS speelt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Volgens mij zit er een bug in het spel. Ze zijn geloof ik het victory scherm vergeten te implementeren. Zie alleen maar defeat voorbij komen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Die bug heb ik ook hahaThe_Worst schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:43:
Volgens mij zit er een bug in het spel. Ze zijn geloof ik het victory scherm vergeten te implementeren. Zie alleen maar defeat voorbij komen.![]()
Ik vind het ook sloom maar ik kom van BF2042. Voor mijn gevoel ging/gaat het daar veel sneller.eborn schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:31:
[...]
2 maps gespeeld. Jammer dat mijn keybindings van de beta niet overgenomen zijn. Daar moet ik nog even mee gaan spelen.
Buiten dat vind ik het volume erg laag maar dat zal ik vast nog wel ergens in de settings kunnen aanpassen.
Na 2 maps ben ik redelijk positief. Het is nog even lopen zonder kop maar dat verandert als je de maps eenmaal kent. Ik zag alleen geen spawnbeacon? Ik plant die graag ergens zodat ik sneller terug kan komen.
niet iedereen heeft een bierbuikje
Check mijn eerdere post voor de handelingen.freaky35 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:27:
[...]
iemand dit probleem weten op te lossen?
Reninstall van de game gedaangedaan, EA cache clear gedaan,heeft beide niet geholpen
Console commands (perfoverlay.drawfps) gaan niet meer zie ik? Was altijd wel handig om frames te zien ..
[ Voor 12% gewijzigd door LosGieros op 10-10-2025 19:49 ]
Rapapa...
Dit werkt idd.. wat een gek issue..Schurkzor schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:13:
- Ga naar een game
- Druk op X
- Spam join
Alstu.
na een paar sec laden ga ik weer terug naar Windows
Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.
Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.
Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.
Om makkelijker samen te gamen, heeft The_Worst een Excel bestand gemaakt om zo makkelijk elkaar toe te voegen. klik hier voor de lijst.
Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.