• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-12 14:31
Nice, ik moet nog een paar leveltjes :P

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aq1Yu4CvDpEombbiqA8QG5U2S0E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8P3s8tj9Yk2ziA2uGdkSwAdL.jpg?f=fotoalbum_large

Helaas…

Edit: doet het weer.

[ Voor 3% gewijzigd door ChrisLNFF op 22-09-2025 19:36 ]

Dit past beter in het 2042 topic 😅

Met iedere notificatie hoop ik iets over BF6 te lezen 😅

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• rekeewt
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 12-12 10:03

[ Voor 46% gewijzigd door rekeewt op 23-09-2025 10:07 ]

Ja? Staat duidelijk in de regels dat ze geen politieke discussies willen en dat je daar een ban voor kan krijgen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• rekeewt
RobinNL schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:17:
[...]

Ja? Staat duidelijk in de regels dat ze geen politieke discussies willen en dat je daar een ban voor kan krijgen.
Is toch geen discussie? Enkel mensen die het aangeven, maar goed, kop in het zand steken werkt beter...
Ik vind het bijzonder dat een software engineertje zo openlijk zijn politieke meningen online gooit, mensen die daar vervolgens wat van vinden kunnen een ban krijgen ipv dat HR die kerel even op de vingers tikt en naar de uitgang brengt. Zegt iig genoeg over het bedrijf waar diegene werkt :)
rekeewt schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:26:
[...]

Is toch geen discussie? Enkel mensen die het aangeven, maar goed, kop in het zand steken werkt beter...
Ik vind het bijzonder dat een software engineertje zo openlijk zijn politieke meningen online gooit, mensen die daar vervolgens wat van vinden kunnen een ban krijgen ipv dat HR die kerel even op de vingers tikt en naar de uitgang brengt. Zegt iig genoeg over het bedrijf waar diegene werkt :)
Met zo'n post start je wel een politieke discussie. En daarnaast... regels zijn regels.

Of het handig is van de developer... Ik vind persoonlijk van niet, maar iedereen mag een mening hebben.

Ik maak me er niet druk over en ik kan niet wachten tot de game verschijnt.

Ik denk ook niet dat we het hele politieke gedoe hier moeten bespreken, daar is een ander topic voor. Het gaat om de game zelf en niet om een mening van een developer.

• rekeewt
RobinNL schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:31:
[...]
Ik denk ook niet dat we het hele politieke gedoe hier moeten bespreken, daar is een ander topic voor. Het gaat om de game zelf en niet om een mening van een developer.
Eens, maar zag hem hier niet voorbij komen en ging op steam forum aardig los hierover dus dacht ik zet hem door.

En ditto, ik kan ook niet wachten op de game!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

rekeewt schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 10:35:
[...]

Eens, maar zag hem hier niet voorbij komen
Omdat het ook totaal irrelevant is, laat die verafgoding van een of andere idioot in de VS en de bijbehorende kleine teentjes en cancel culture toch lekker in de VS waar het (helaas) thuis hoort. Is al genoeg drek deze kant op gekomen van mensen die dat niet snappen (zie Malieveld vorig weekend)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hey Gamers,

Ik snap dat het bericht van 10:07 even benoemd word, en dat er ook wat reacties op zijn. Echter probeer hier zoals sommige ook al aangeven het over de game zelf te houden, politiek hoort hier niet thuis. Ik laat bovenstaande berichten voor nu staan, maar graag nu echt over de game zelf praten.

Game On!

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22-12 17:13
Ben bijna door de freepass heen van BF2042, toch mooi die AFK servers op Portal.

Kan niet wachten tot 10 Oktober. Lekker vrij die dag dus wordt een lekker weekendje schieten.
Vlaanderen1 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:25:
Ben bijna door de freepass heen van BF2042, toch mooi die AFK servers op Portal.

Kan niet wachten tot 10 Oktober. Lekker vrij die dag dus wordt een lekker weekendje schieten.
Hier ook vrij, maar de game verschijnt pas later op de middag -O-

• Vlaanderen1
RobinNL schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:33:
[...]

Hier ook vrij, maar de game verschijnt pas later op de middag -O-
Ahhh dat is jammer. Weet je toevallig hoelaat?
Ik dacht dat de release gewoon om middernacht zou zijn.
Vlaanderen1 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:37:
[...]

Ahhh dat is jammer. Weet je toevallig hoelaat?
Ik dacht dat de release gewoon om middernacht zou zijn.
Ik dacht 15:00 of 16:00 gelezen te hebben.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

RobinNL schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:39:
[...]

Ik dacht 15:00 of 16:00 gelezen te hebben.
Volgens de PU vanaf 17:00 uur Nederlandse tijd.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Vlaanderen1
Linksquest schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:43:
[...]

Dat wordt een lange dag staren naar de timer, whaha
Linksquest schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 12:43:
[...]

Dat wordt dan heel lang uitslapen die dag 😅

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-12 14:53
Wanneer je super uitkijkt naar BF6, en er dan achterkomt dat je precies op lauchday een week op vakantie gaat :)

PSN: Maichel

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:59
Jammer van 17:00 maar wel beter voor mij, hoewel dat wel mijn laatste werkdag is voor vakantie dus dan vooral afronden van dingen. Maar dat zou een stuk moeilijker worden als ik wist dat de servers live waren haha. Dan kan ik eerst rustig eten want servers vliegen er toch uit of dikke wachtrij. En dan in de avond lekker knallen, en een groot deel van de rest van de vakantie ;)

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:41
Nog twee weken en een half tot release. 17.00 vind ik niet erg. Ik moet werken tot 13 uur. Ideaal toch

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-12 06:52
Even een vraag,ik begreep eerst dat er geen server browser in zit en enkel een matchmaker. Daar was best veel kritiek op. Hebben ze in de tussentijd daar nog verandering in gebracht :?

Voor mij persoonlijk een dealbreaker.
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:32:
Even een vraag,ik begreep eerst dat er geen server browser in zit en enkel een matchmaker. Daar was best veel kritiek op. Hebben ze in de tussentijd daar nog verandering in gebracht :?

Voor zover ik het heb begrepen, gaat alleen Portal een server browser krijgen. Dit heeft voor nog meer kritiek gezorgd, omdat de server browser wel in het spel zit, maar alleen voor Portal.

Ik ben zelf ook geen voorstander van Match making. Tegenwoordig passen diverse ontwikkelaars voordelen of nadelen toe aan spelers, om hun spel leuk voor iedereen te houden, althans dat denken ze.

Vroeger met dedicated servers en server browser, waren multiplayer games veel meer fun. Ook door het feit dat je steeds terug ging naar je vaste servers en ook een mixture van diverse skills tegen kwam.

Het was toen een stuk gezelliger en plezierig.
Toonen1988 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:56:
[...]

Voor zover ik het heb begrepen, gaat alleen Portal een server browser krijgen. Dit heeft voor nog meer kritiek gezorgd, omdat de server browser wel in het spel zit, maar alleen voor Portal.

Ik ben zelf ook geen voorstander van Match making. Tegenwoordig passen diverse ontwikkelaars voordelen of nadelen toe aan spelers, om hun spel leuk voor iedereen te houden, althans dat denken ze.

Vroeger met dedicated servers en server browser, waren multiplayer games veel meer fun. Ook door het feit dat je steeds terug ging naar je vaste servers en ook een mixture van diverse skills tegen kwam.

Het was toen een stuk gezelliger en plezierig.
Nu is het gewoon vervelend wanneer je in een potje komt die bijna over is. Dan moet je weer een match gaan zoeken, terwijl je t/m BF5 gewoon in de server bleef en direct verder kon.

Geen idee of de devs dat begrijpen.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-12 15:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

RobinNL schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 22:06:
[...]

Nu is het gewoon vervelend wanneer je in een potje komt die bijna over is. Dan moet je weer een match gaan zoeken, terwijl je t/m BF5 gewoon in de server bleef en direct verder kon.

Ik heb nauwelijks 2042 gespeeld, maar idd in BF5 blijf je net zo lang in de server totdat je zelf stopt. Is het dus in BF6 weer zo dat je na een potje weer in een of andere "wachtrij" komt om weer een nieuwe game te zoeken ipv in dezelfde server te blijven en gewoon met de maprotatie mee te draaien ?

Meen me nog van BF 2042 te herinneren in het begin dat je na een pot opnieuw kon gaan zoeken en dat je soms dan wel weer dezelfde map kreeg.

XBL: MRE Inc

[...]

Ze begrijpen het prima maar er worden bij EA helaas andere keuzes gemaakt.

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

MRE-Inc schreef op woensdag 24 september 2025 @ 08:39:
[...]

Ik heb nauwelijks 2042 gespeeld, maar idd in BF5 blijf je net zo lang in de server totdat je zelf stopt. Is het dus in BF6 weer zo dat je na een potje weer in een of andere "wachtrij" komt om weer een nieuwe game te zoeken ipv in dezelfde server te blijven en gewoon met de maprotatie mee te draaien ?

Meen me nog van BF 2042 te herinneren in het begin dat je na een pot opnieuw kon gaan zoeken en dat je soms dan wel weer dezelfde map kreeg.
Met 2042 word je na een potje teruggestuurd naar het hoofdmenu om de match making te starten. Met BF6 blijf je het eind scherm zien met scoreboard etc terwijl de match making begint.

Het beste is gewoon geen extra match making en dat de volgende map wordt ingeladen, a la vorige BF games (voor 2042).

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-12 06:52
Toonen1988 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:56:
[...]

Voor mij persoonlijk gaat het meer om community feeling. Servers waar je graag komt, spelen met mensen die je dan kent. Teamplay is dan al snel beter op dergelijke servers, ook omdat mensen om die redenen blijven plakken.

Matchmaker, nee dan wordt BF6 meer een "another generic shooter" waar je tegen onbekenden speelt en teamplay matig is.

Ik zie het dan vanzelf wel via Jackfrags ofzo voorbij komen wanneer Dice het alsnog implementeert.

• MRE-Inc

MRE-Inc

RobinNL schreef op woensdag 24 september 2025 @ 08:51:
[...]

Met 2042 word je na een potje teruggestuurd naar het hoofdmenu om de match making te starten. Met BF6 blijf je het eind scherm zien met scoreboard etc terwijl de match making begint.

Het beste is gewoon geen extra match making en dat de volgende map wordt ingeladen, a la vorige BF games (voor 2042).
Ok dus dat is net zo suf als BV2042. Waarom niet gewoon lekker met zn allen door naar de volgende map op dezelfde server. Ik snap dat niet. Ik wil gewoon lekker spelen en niet wachten....

JeroenNietDoen schreef op woensdag 24 september 2025 @ 08:56:
[...]

Voor mij persoonlijk gaat het meer om community feeling. Servers waar je graag komt, spelen met mensen die je dan kent. Teamplay is dan al snel beter op dergelijke servers, ook omdat mensen om die redenen blijven plakken.

Matchmaker, nee dan wordt BF6 meer een "another generic shooter" waar je tegen onbekenden speelt en teamplay matig is.

Ik zie het dan vanzelf wel via Jackfrags ofzo voorbij komen wanneer Dice het alsnog implementeert.
Ik zou er niet op wachten.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hmm, het blijft lastig. Heb best zin in een nieuwe BF, maar als het tussen elk potje weer wachten is, dan kan ik net zo goed bij BF5 blijven. Die speelt nog lekker en na een pot duurtje het max 1,5 minuut en je kan weer verder.
Heb om deze reden nog steeds geen pre-order gedaan.

[...]

Dit heb ik bijna in elke game, Delta Force, Battlefield, Call of Duty maar ook games zoals Arc Raiders (techincal test), Legacy: Steel & Sorcery, zelfs een aantal keren in World of Warcraft. En dan kom je ook nog eens telkens aan de verliezende kant.

In de Battlefield 6 beta zelfs meerdere keren, zelfs een keer meegemaakt dat ik een match joinde, en binnen 3 seconde was de match alweer over.

Als het 1x per 20 matches voorkomt, dam is het geen probleem. Maar nu is het gewoon meedere keren achter elkaar. In Battlefield games is het maar zelden dat ik een match vanaf het begin join en dat begint even later te irriteren.
fwiw:

0:00 Intro
0:32 Huge Auto-Spotting Nerf d:)b
3:29 Health Regeneration Change
5:05 Supply Pouch Changes
5:58 Sniper Scope Glint Changes
6:37 Shotgun Nerf
7:10 Defibrillator Improvement
7:43 Muzzle Changes? (Possibly Just Description Change)
8:28 Interior Mini Map Zoom Toggle
9:14 Final Thoughts & Wrap Up

[ Voor 56% gewijzigd door Help!!!! op 24-09-2025 18:40 ]

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

JeroenNietDoen schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 18:32:

Dit gaat vallen of staan met de serverbrowser en de modtools in Portal, er is wel IETS van een community op dat vlak met 2042, maar veel te weinig en te laat. De geluiden zijn voor BF6 wel positiever op dat vlak, maar afwachten.

Nog zo'n nadeel van de matchmaker is dat je niet meer dan 3 vrienden een server kan joinen zonder al te veel kunst en vliegwerk uit te halen en al helemaal niet tegen elkaar kan matten.

Ik zou er niet op rekenen in elk geval EA kennende.....

Battlefield 6 Campaign: 15 Minutes of Single-Player Gameplay (4K 60FPS) https://www.ign.com/video...-player-gameplay-4k-60fps

[ Voor 30% gewijzigd door RobinNL op 25-09-2025 00:58 ]

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02:20
Oof je kunt wel zien dat de campaign achter liep op schema... sommige animaties en de gezichten zijn niet best haha. Classic; volg de route, schiet op slecht werkende ai, loop verder, repeat. Had van mij niet gehoeven, had liever wat extra multiplayer content gezien...

Ieder zijn ding natuurlijk, het is vooral dat de Battlefield campaigns nooit echt geweldig zijn geweest. Voelt meer als een checkbox zodat mensen niet gaan zeuren 8)7

Levelcap lijkt er hetzelfde over te denken

[ Voor 31% gewijzigd door raiders op 25-09-2025 06:40 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

raiders schreef op donderdag 25 september 2025 @ 05:00:
Oof je kunt wel zien dat de campaign achter liep op schema... sommige animaties en de gezichten zijn niet best haha. Classic; volg de route, schiet op slecht werkende ai, loop verder, repeat. Had van mij niet gehoeven, had liever wat extra multiplayer content gezien...

Ieder zijn ding natuurlijk, het is vooral dat de Battlefield campaigns nooit echt geweldig zijn geweest. Voelt meer als een checkbox zodat mensen niet gaan zeuren 8)7

[Video: Battlefield 6 Campaign First Impressions]
Klopt ja, een tijdje terug was al in het nieuws dat ze het een en ander hebben geschrapt om het op tijd af te kunnen krijgen.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gisteren deze gekeken. Wat me opvalt is dat ik alleen maar vrouwen hoor schreeuwen alsof BF6 alleen maar uit het vrouwen bataljon bestaat. Heel af en toe een mannelijke stem. Verder klinkt het ook niet echt lekker. Kijk maar eens een BF3 filmpje van pak hem beet 10 jaar geleden. De voice acting paste precies bij de game, lekker rauw. Nu klinkt het alsof of een bataljon jochies van 12 aan het vechten zijn die niet de baard in de keel hebben, of zoals eerder gezegd alleen maar vrouwelijke spelers op het slagveld rondlopen.

EDIT: Ik had de reacties onder het filmpje nog niet gelezen omdat ik deze video gisteravond op de Xbox had gekeken en daar lees ik de reacties nooit omdat dit in een soort van overlay aan de zijkant erbij komt wat de leesbaarheid voor mij niet echt ten goede komt. Klaarblijkelijk ben ik niet de enige die dit was opgevallen...
They have overdone the women's voice lines to a ridiculous degree. It's all I can hear. Where are all the males screams and commands considering men make up 99% of combat roles. Iv preordered the game but I hope they fix this.

[ Voor 30% gewijzigd door MRE-Inc op 25-09-2025 09:07 ]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ik vind het juist tof dat er weer een campaign is. De missies zien er tof uit, vond de oudere campaign's ook altijd geweldig (vooral BF 3 en BF 4, en de Bad Company series natuurlijk).

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-12 22:32
MRE-Inc schreef op donderdag 25 september 2025 @ 08:43:
Gisteren deze gekeken. Wat me opvalt is dat ik alleen maar vrouwen hoor schreeuwen alsof BF6 alleen maar uit het vrouwen bataljon bestaat. Heel af en toe een mannelijke stem. Verder klinkt het ook niet echt lekker. Kijk maar eens een BF3 filmpje van pak hem beet 10 jaar geleden. De voice acting paste precies bij de game, lekker rauw. Nu klinkt het alsof of een bataljon jochies van 12 aan het vechten zijn die niet de baard in de keel hebben, of zoals eerder gezegd alleen maar vrouwelijke spelers op het slagveld rondlopen.

EDIT: Ik had de reacties onder het filmpje nog niet gelezen omdat ik deze video gisteravond op de Xbox had gekeken en daar lees ik de reacties nooit omdat dit in een soort van overlay aan de zijkant erbij komt wat de leesbaarheid voor mij niet echt ten goede komt. Klaarblijkelijk ben ik niet de enige die dit was opgevallen...

[...]

[YouTube: BATTLEFIELD 6 - FIRESTORM 2025 / No Commentary]
Dat komt toch gewoon omdat de default support character een vrouw is? Dat effent zich wel weer uit, lijkt mij. En anders, big whoop. Het is niet alsof in een komende WW3 alle vrouwen ineens thuis blijven...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op donderdag 25 september 2025 @ 10:55:
[...]

Dat komt toch gewoon omdat de default support character een vrouw is? Dat effent zich wel weer uit, lijkt mij. En anders, big whoop. Het is niet alsof in een komende WW3 alle vrouwen ineens thuis blijven...
Dan is er ook een balans probleem. Want als de support class een vrouw is en je hoort alleen maar vrouwen schreeuwen, dan betekent het dat iedereen alleen maar support class kiest.

• Martinspire
Toonen1988 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 11:19:
[...]

Dan is er ook een balans probleem. Want als de support class een vrouw is en je hoort alleen maar vrouwen schreeuwen, dan betekent het dat iedereen alleen maar support class kiest.
Er zijn altijd wel 1 of 2 classes die je veel ziet. Dr zijn sowieso gewoon veel mensen op een map. Maar na verloop van tijd unlocken mensen verschillende items en operators en verschuift het wel weer meer. Ik zie dit niet echt als probleem eigenlijk...

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-12 16:46
Alleen ze moesten eens kappen (de hele wereld overigens) met die woke shit om een vrouwelijke soldaat als main character van de support class te kiezen.. hoe kom je er bij op na het debacle van bf2042.

Heb overigens wel altijd 'gewoon' met Falck gespeeld omdat dat gewoon de beste operator was (met die self heal) maar ik heb me er wel altijd aan geirriteerd dat het een vrouw was.

Of ik word gewoon oud, dat kan ook :D

psn: HertogJack

• Wolverine9000
Blijkbaar zijn er rewards voor de campaign. Elke dag een missie of 2 en dan mp.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rI87WYuHghImc0UoZ2gUAmIbuac=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vqAOsZtqJ3kXDwWN7kBy41Q1.jpg?f=fotoalbum_large
raiders schreef op donderdag 25 september 2025 @ 05:00:

[Video: Battlefield 6 Campaign First Impressions]
Allemachtig wat een armoe weer, zonde van alle tijd, geld en moeite. Dit wordt de zoveelste walking simulator met nul uitdagende gameplay. EA heeft sinds Medal of Honor Warfighter echt niets geleerd. |:(

We zijn nu 12 !!!!! jaar verder en er is helemaal niets veranderd......

YouTube: Modern Military Shooters in a nutshell

BF3, BF4, BF1, BFV.... Niet te hakken zo slecht die SPs, ik ben nog nooit een eerste level doorgekomen zonder blijvende kramp in de tenen en dit ziet er zo niet nog saaier en beroerder uit. Vraag me af of ze zelfs met skins de goegemeente zo ver krijgen om dit op te starten.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-12 18:57
Wil je BF1 erbuiten laten? :9
Ongekend vette SP had die _/-\o_

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Wolverine9000
Eerste informatie over portal.

YouTube: I Got To See Battlefield Portal EARLY...

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-12 09:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

HertogJack schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:28:
Alleen ze moesten eens kappen (de hele wereld overigens) met die woke shit om een vrouwelijke soldaat als main character van de support class te kiezen.. hoe kom je er bij op na het debacle van bf2042.

Heb overigens wel altijd 'gewoon' met Falck gespeeld omdat dat gewoon de beste operator was (met die self heal) maar ik heb me er wel altijd aan geirriteerd dat het een vrouw was.

Of ik word gewoon oud, dat kan ook :D
anders dan BF2042 kan je het geslacht van elke operator in BF6 zelf kiezen. :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

spartacusNLD schreef op donderdag 25 september 2025 @ 17:39:
[...]

Dat is dan wel veel beter want ik zit ook niet op dat gekrijs te wachten. O-)

Als je het wel wilt kun je het aanzetten dus lijkt mij prima keuze.

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 16:40:
[...]

Allemachtig wat een armoe weer, zonde van alle tijd, geld en moeite. Dit wordt de zoveelste walking simulator met nul uitdagende gameplay. EA heeft sinds Medal of Honor Warfighter echt niets geleerd. |:(

We zijn nu 12 !!!!! jaar verder en er is helemaal niets veranderd......

YouTube: Modern Military Shooters in a nutshell

BF3, BF4, BF1, BFV.... Niet te hakken zo slecht die SPs, ik ben nog nooit een eerste level doorgekomen zonder blijvende kramp in de tenen en dit ziet er zo niet nog saaier en beroerder uit. Vraag me af of ze zelfs met skins de goegemeente zo ver krijgen om dit op te starten.
Word ik ook helemaal gek van. Zo'n verspilling van tijd en geld.

BF1942 had ook geen (story driven) SP.... O-)

Customization ziet er wel erg goed uit! Hopelijk zit er ook een Ping kicker in.... :X O-)

Als dit idd persistent op community servers kan draaien icm server browser dan wordt het mss nog wel wat met deze game. :)

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-12 16:46
spartacusNLD schreef op donderdag 25 september 2025 @ 17:39:
[...]

Ah dat is nice, dat wist ik dan weer niet :)

psn: HertogJack

JF geeft aan dat elke BF licentie is allowed to have 1 persistent server running indefinitely...

[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 25-09-2025 19:04 ]

• Ricmaniac
  • Laatst online: 07:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Unpopular opinion blijkbaar :P :

Ik denk dat ik me heel goed ga vermaken met die campaign voor een paar uurtjes dat het waarschijnlijk kost om er doorheen te gaan :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op donderdag 25 september 2025 @ 19:42:
Unpopular opinion blijkbaar :P :

Ik denk dat ik me heel goed ga vermaken met die campaign voor een paar uurtjes dat het waarschijnlijk kost om er doorheen te gaan :D
En je krijgt er toffe skins ook voor. Zijn 9 missies die 20 tot 30 min duren. . 4 tot 6 uur voor de gehele campaign. De kans is groot dat 10 October om 17 uur de servers overbelast zijn. Dus daarom ga ik 2 a 3 missies doen van de campaign eerst

• Martinspire
Ik mag hopen dat de campaign niet gelocked zit achter het login scherm, anders zou het vrij lang kunnen duren voordat je die kunt spelen :P

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Martinspire schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:39:
Ik mag hopen dat de campaign niet gelocked zit achter het login scherm, anders zou het vrij lang kunnen duren voordat je die kunt spelen :P
Jup, lijkt er wel op:
To play the campaign it's necessary to have an internet connection.

8)7

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Is er eigenlijk al iets bekend over een mogelijke pre-load (datum en eventueel tijd)? Ik heb mensen erover horen praten, maar wanneer ik er verder naar vroeg kreeg ik geen antwoord.

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02:20
Dit ziet er beter uit!

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• Wolverine9000
RobinNL schreef op donderdag 25 september 2025 @ 21:51:
Is er eigenlijk al iets bekend over een mogelijke pre-load (datum en eventueel tijd)? Ik heb mensen erover horen praten, maar wanneer ik er verder naar vroeg kreeg ik geen antwoord.
8 oktober pre load op consoles. Voor pc gebruikers weet ik het niet. 2 weken tot release. Kunnen beginnen aftellen...

• Wolverine9000
Map Manhattan bridge conquest...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3W5Dy_p4RVX1dL94gju3d5ibEhE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GGAUmetHuLQjpFEfvh7cehZj.jpg?f=fotoalbum_large

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Wolverine9000 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 03:53:
[...]
8 oktober pre load op consoles. Voor pc gebruikers weet ik het niet. 2 weken tot release. Kunnen beginnen aftellen...
Ze zullen de pre-load nog wel aankondigen. want 17:00 is geen pre-load :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AN4QQXKWbnFoctDQzTxM3gzZ2Y4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Cjin9ZqR3r4apmF5EG1nLG5W.png?f=user_large

Edit: 1 week van te voren kan je pre-loaden op PC. Dus 1 week lang je settings fixen 8)

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 26-09-2025 10:46 ]

• Martinspire
spartacusNLD schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:20:
[...]

Ze zullen de pre-load nog wel aankondigen. want 17:00 is geen pre-load :+

[Afbeelding]
De game komt pas een week later uit, dus die is ruim op tijd hoor?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Martinspire schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 09:41:
[...]

De game komt pas een week later uit, dus die is ruim op tijd hoor?
Oh, wacht.. 3 oktober :9 Mijn hersens maakte er een 13 van ofzo.

Dus dat is dan het antwoord wanneer de PC pre-load begint. :+

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 26-09-2025 10:45 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pfff. een "echte" Battlefield map. Ik wil Caspian Border, Gulmud Railway mappen. Geen urban warfare close combat waarin iedereen met een shotgun gaat lopen.

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-12 16:50
Ik ben een dwaas :(
Ik heb mijzelf zo voorgenomen om nooit meer een pre-order te plaatsen van EA Battlefield omdat 2042 echt een fiasco was. 110 euro weggegooid en nu doe ik het weer :P maar dit keer 66 euro kwijt voor de PS5 versie.

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:57
Starscreamer schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 13:29:
Ik ben een dwaas :(
Ik heb mijzelf zo voorgenomen om nooit meer een pre-order te plaatsen van EA Battlefield omdat 2042 echt een fiasco was. 110 euro weggegooid en nu doe ik het weer :P maar dit keer 66 euro kwijt voor de PS5 versie.
66 euro waar?

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• Starscreamer
https://www.allyourgames....ld-6-pre-order-bonus.html

Sorry 66,95 O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Starscreamer op 26-09-2025 15:33 ]

• merlin1201
Mooie prijs jammer dat ik alleen digitaal kan ;-(
Iemand ervaring met een goede site ? ik kan er zoveel vinden dat ik door de bomen... zal veel trash tussen zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door merlin1201 op 26-09-2025 15:47 ]

• Starscreamer
merlin1201 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 15:44:
[...]

Mooie prijs jammer dat ik alleen digitaal kan ;-(
Iemand ervaring met een goede site ? ik kan er zoveel vinden dat ik door de bomen... zal veel trash tussen zitten.
Digitaal kan je niet online kopen behalve PS store.
Ik zou nooit websites vertrouwen die accounts verkopen met een game er op O-)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Map vergelijking qua grootte...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G1xKds3WQAAhnWz?format=jpg&name=4096x4096

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/btKk6ZAzlcjnSBU4OpCw02KUd4g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Riu3xNCyoi2aTNTW0SWRjwTj.jpg?f=fotoalbum_large

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-12 23:45
Mooie prijs,

Games waarvan ik zeker weet dat ik er +100 uur ga insteken (en al helemaal MP games). Haal ik 9 van de 10 keer toch liever digitaal. Haal er mijn geld uiteindelijk wel uit.

Zelfs 2042 heb ik +100 uur ingestoken.

En ja ja ja... ik ben ook te lui om vaak discs te swappen :+

EDIT: Zie dat hij digitaal €80 kost.

Tja... nu wordt het wel een dingetje :D

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toch weer die bevestiging dat ik grote maps mis :P
Heb er wel zin in hoor! heel jammer dat ik niet de labs uitnodiging heb gekregen afgelopen tijd.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat is het verschil in stats eigenlijk tussen de
Tombstone XP set van de standard edition vergelijken met de Phantom XP set van de phantom editie.

Is het alleen cosmetic of ook echt meer XP ?

• Eijsbeer
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 08:06
Sefaex schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 07:17:
[...]

EDIT: Zie dat hij digitaal €80 kost.

Tja... nu wordt het wel een dingetje :D
Via loaded (voorheen cdkeys) slechts 58 euro.

[ Voor 36% gewijzigd door Eijsbeer op 27-09-2025 11:10 ]

• merlin1201
Wat een enorme prijsverschillen tussen PC, Xbox en PS5.
Maar ook een digitale versie is veel duurder dan een schijfje, das toch heel vreemd, 80,- voor psn ;-(

• Wolverine9000
Komen er clans in de game? Sorry als het al eerder vermeld is hier...

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lktoqC66XGgJMG2dSKtKTfbw5m8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HLBN9a3ABE2KJsiW8H6GgkSo.jpg?f=fotoalbum_large

Dit voor ps5 ook zie volgende foto als bewijs
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ho3SF2UB1vJwgic8jAz7XIrieys=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/93xBE7K0evmnW70egnIz4S1E.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is voor ps5
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-qTFZdDoQXJbtcjCuYU8Mwc1Gmg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YSynGqdSM4T9VXJrnsnXg8a5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Wolverine9000 op 27-09-2025 12:39 ]

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:11
merlin1201 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 11:48:
Wat een enorme prijsverschillen tussen PC, Xbox en PS5.
Maar ook een digitale versie is veel duurder dan een schijfje, das toch heel vreemd, 80,- voor psn ;-(
Altijd zo geweest.

• Martinspire
Blijkbaar komt er morgen een live-action trailer:

Met cringe preview filmpje erbij...

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 27-09-2025 23:03 ]

Martinspire schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 23:03:
[X]
Why?! Ik denk dat dit uit de koker komt van Vince.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8eBNsILEONEnZJahFgTveca3Lw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4EUIsSR1UaT39H4VOZnaQaxo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A49NkwpUuZ0n5h8awf3U9nCqfUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0yGIbdRiddxhnA0Zgt5dKq4D.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door RobinNL op 28-09-2025 12:52 ]

Wolverine9000 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:35:
[Afbeelding]

Dit voor ps5 ook zie volgende foto als bewijs
[Afbeelding]

Dit is voor ps5
[Afbeelding]
As soon as the preload goes live, you'll be able to install single player and multiplayer content separately - including the HD textures.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pfff een week pre-load. Wordt struggelen met die afwachting hahaha

• Wolverine9000
Ricmaniac schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:19:
Pfff een week pre-load. Wordt struggelen met die afwachting hahaha
Hopelijk kan je de instellingen al goed zetten. Want daar is veel werk aan..
Martinspire schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 23:03:
[X]

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:58

RawChild

PSN: Rawchild

Haha is dat begin nou een roast van CoD.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• Wolverine9000
RawChild schreef op zondag 28 september 2025 @ 19:02:
Haha is dat begin nou een roast van CoD.
Haha. Ja dat is het 100 procent. Schitterend toch.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hahaha holy shit die roast richting CoD haha geniaal.
Mooi stukje comedie.

Speel CoD graag every now and then hoor maar dit is gewoon humor haha.
Hoop zoo dat Battlefield / EA zich aan hun woord kunnen houden en die rare MTX weg houden van deze shooter.

• Wolverine9000
Hopelijk deze week wat nieuws over de camo,s en de progressie qua levels. Vrijdag aanstaande gaan de leaks los gaan omdat iedereen de gane kan downloaden...

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:21
Ik ben een van de weinige denk die nog nooit een pre-order heeft gekocht, maar nu toch wel.

[ Voor 57% gewijzigd door Farrell op 30-09-2025 09:31 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:56
De sneer naar CoD is grappig, maar mijn god deze trailer is tenenkrommend.. :')

Ik ben benieuwd hoe de recensies gaan vallen op dag 1, en nog belangrijker; hoe EA/Dice post-launch om gaan met het spel.

[ Voor 48% gewijzigd door D4NG3R op 29-09-2025 10:26 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:39
D4NG3R schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:23:
De sneer naar CoD is grappig, maar mijn god deze trailer is tenenkrommend.. :')

Ik ben benieuwd hoe de recensies gaan vallen op dag 1, en nog belangrijker; hoe EA/Dice post-launch om gaan met het spel.
Eens, beetje alsof ze zich verlagen naar hun niveau

• Wolverine9000
Volgende week vrijdag kunnen we eindelijk bf6 spelen. Komt dichter en dichter...

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:02

-tom-562

Oliesjeik

Weet iemand of je BF6 i.c.m. Gamepass Ultimate (en EA play dus) voor een paar uur kan proberen? Ik twijfel om 'm te kopen. Ik heb geen game PC meer, maar een X-Box Series X, en ik zuig met FPS's op de console. Ik wil eens kijken of toetsenbord/muis combo lekker werkt op de X-Box en met BF6 :P

Vaak bu'j te bang!

-tom-562 schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:33:
Weet iemand of je BF6 i.c.m. Gamepass Ultimate (en EA play dus) voor een paar uur kan proberen? Ik twijfel om 'm te kopen. Ik heb geen game PC meer, maar een X-Box Series X, en ik zuig met FPS's op de console. Ik wil eens kijken of toetsenbord/muis combo lekker werkt op de X-Box en met BF6 :P
Ik had op Reddit gelezen dat je een aantal uur hebt om de game te proberen. Als ik het goed heb 10 uur in totaal.

De website van EA lijkt het ook te zeggen:
https://www.ea.com/games/.../ea-play?isLocalized=true

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-12 14:28

s0kkie

Cowabunga

Wolverine9000 schreef op zondag 28 september 2025 @ 19:49:
Hopelijk deze week wat nieuws over de camo,s en de progressie qua levels. Vrijdag aanstaande gaan de leaks los gaan omdat iedereen de gane kan downloaden...
Is dit niet pas 8 oktober om te preloaden?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

s0kkie schreef op maandag 29 september 2025 @ 11:29:
[...]

Is dit niet pas 8 oktober om te preloaden?
3 oktober is de preload

-tom-562 schreef op maandag 29 september 2025 @ 10:33:
Battlefield 6 zit niet in de gamepass ultimate. Er gaan wel geruchten rond dat je 10 uur een "free trial" krijgt met een gamepass ultimate. Maar dit is nog niet officieel bekend gemaakt door EA. Het zal wel mogelijk zijn dat Battlefield 6 later wordt toegevoegd aan Gamepass Ultimate.

Je kunt wel eventueel een maandje EA Play Pro pakken, dan kan je wel Battlefield 6 unlimited spelen voor een maand en je krijgt ook meteen de Phantom edition van 100 euro.

EA Play Pro kost 17 euro per maand of 120 per jaar. 1 jaar Play Pro kost bijna evenveel als de speciale editie van Battlefield en dan krijg je ook nog toegang tot alle andere EA games + third party games.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 29-09-2025 13:34 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 75 Laatste

Let op:
De Tweakers Discord server heeft een eigen kanaal voor BF6, voor degenen die dat mogelijk leuk vinden: https://discord.gg/tweakers.

Voor technische problemen met de PC versie, is er een speciaal topic geopend: [PC] Battlefield 6 - Het Technische problemen topic

Politieke discussie rondom deze game hoort hier niet thuis. Graag alleen over de inhoud praten en niet over politieke standpunten.