• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 22:59
voorstad schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 14:51:
[...]

Om te beginnen zou het goed zijn als afgedwongen wordt dat alle apps ook als webapps te benaderen zijn via de browser.
Helemaal met je eens, je ziet steeds meer dat bedrijven verplichten dat je de app gebruikt. Een goed voorbeeld hiervan zijn bijvoorbeeld banken.

Smarthomer | Home Assistant

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:48
BaseBoyNL schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 14:54:
[...]

Helemaal met je eens, je ziet steeds meer dat bedrijven verplichten dat je de app gebruikt. Een goed voorbeeld hiervan zijn bijvoorbeeld banken.
Om ze vervolgens achter Google Play Integrity te stoppen. Hallo Rabobank die het alleen voor de store / installatie gebruiken; Hallo Revolut waarbij de app helemaal niet meer werkt als het apparaat niet voldoet.

• denneappel
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 09:14
RobertMe schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 15:18:
[...]

Om ze vervolgens achter Google Play Integrity te stoppen. Hallo Rabobank die het alleen voor de store / installatie gebruiken; Hallo Revolut waarbij de app helemaal niet meer werkt als het apparaat niet voldoet.
Exact. Zelfs de rekening opzeggen was problematisch als je device niet voldoet. 8)7

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Directe subsidie is nooit een goed idee. Dan spek je een organisatie/club en creëer je alleen maar meer gedoe op de lange termijn.

Laat de EU vooral kijken naar het scheppen van een klimaat vergelijkbaar met hoe ze het daar in Silicon Valley doen. Maak het aantrekkelijk voor investeerders om bedrijven in de EU te starten.

Niet meer regels en dwang, maar marktwerking en ondernemersklimaat graag.

Have you tried turning it off and on again?

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
BounceCloud schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:34:
[...]

Hoe sync jij KeePassXC met al je devices? Ik zit nu nog bij Bitwarden, maar heb nog geen aanpak bij Keepass gevonden om mijn devices in sync te houden en te voorkomen dat er verschillende versies van de bron ontstaan.
Ik heb mijn .kdbx database in een online drive staan, en daarmee automatisch gesynchroniseerd met verschillende apparaten.

March of the Eagles

• theredspecial
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
BounceCloud schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 12:34:
[...]
Hoe sync jij KeePassXC met al je devices?
Ik doe dat ook, gaat helemaal goed. Synchronisatie is niet realtime, maar paar minuten kan ik mee leven.

Heb de databases op een NextCloud staan, die worden via NextCloud clients gesynced met de verschillende devices. Zit uiteraard een stevige beveiliging op dat account en op de database.

True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:39
Gr4mpyC3t schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:11:
Je bent je er bewust van dat dit is waarom we voornamelijk nu dit topic hebben?

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
TerminalNL schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 22:47:
[...]

Je bent je er bewust van dat dit is waarom we voornamelijk nu dit topic hebben?
Nee, kan je het me uitleggen? ;w

Reageer inhoudelijk of reageer dan gewoon niet.

Have you tried turning it off and on again?

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:04
Gr4mpyC3t schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 21:11:
Directe subsidie is nooit een goed idee. Dan spek je een organisatie/club en creëer je alleen maar meer gedoe op de lange termijn.

Laat de EU vooral kijken naar het scheppen van een klimaat vergelijkbaar met hoe ze het daar in Silicon Valley doen. Maak het aantrekkelijk voor investeerders om bedrijven in de EU te starten.

Hoe doen "ze" het daar in Silicon Valley dan? Want het laatste wat je wilt is de Amerikaanse cultuur rechtstreeks overnemen want die cultuur is uiteindelijk de oorzaak van het naar boven komen drijven van kwaadaardige types als Bezos en Musk. Je zult er juist een EU sausje overheen moeten gooien om wel de lusten maar niet de lasten van de tech ontwikkeling te krijgen.
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Let op:
Dit topic is niet om specifieke diensten in detail te bespreken of om support te vragen. Open daarvoor graag even een eigen topic in het relevante deel van het forum.