• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:41
@DeNachtwacht je leest het verkeerd. Ze hebben zelfs een guide over het zelf opzetten thuis https://snikket.org/service/quickstart/
Je hoeft ze dus niets te betalen als je het niet wilt.
Ze geven zelfs in je snippet aan dat ze alles open-source doen..

[ Voor 14% gewijzigd door Caelorum op 24-06-2026 08:57 ]


  • DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-06 15:52

DevWouter

Creator of Todo2d.com

DeNachtwacht schreef op woensdag 24 juni 2026 @ 08:53:
[...]

Als je goed leest, zie je dat het niet volledig open source, en zelf opzetten op een server kan juist alleen als je ervoor betaalt.
Het is volledig open source (GPL en Apache) en ik zie nergens dat je voor een self hosted versie moet betalen. Die 6 dollar betaal je als je wilt dat zij het hosten, opzetten en onderhouden. Voor self hosted zijn geen licentiekosten of zo iets vreemds.
[...]

Ik heb ook nergens gezegd dat het verder hier niet gepost zou mogen worden ofzo, alleen dat ik denk dat door deze opzet het denk ik niet zoveel kans heeft.

Maar alsnog zeker een interessant project om in de gaten te houden :)
I know, maar het topic heet niet "Kansrijke alternatieven" en een beetje positiviteit kan zo'n project helpen ;)

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel


  • DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sorry, ik was niet helemaal scherp. Dus toch in de gaten houden, ziet er interessant uit!

  • duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:58
Bunny maakt zijn DNS service gratis. Je betaalt nog steeds minimaal 1 dollar per maand voor hun diensten, maar voor DNS zijn er geen extra gebruikskosten meer.

We’re making Bunny DNS free: because a faster internet won’t build itself

Nu nog de kosten naar EURO (ipv dollar) per maand doen .. en zorgen dat ze nog minder Amerikaanse additionele diensten gebruiken .. en dan eindelijk gaan doen wat ze vorig jaar zeiden te gaan doen.
That’s why we actively move away from vendors that don’t align with our values. We don’t rely on U.S. cloud giants that fall under the CLOUD Act. We’re steadily replacing external SaaS tools with EU vendors and self-hosted solutions. Every step we take reduces dependency, avoids hidden risks, and strengthens our collective digital autonomy.
https://bunny.net/blog/tr...o-europes-digital-future/

Op dit moment gebruiken ze nog de volgende partijen:Bron: https://bunny.net/privacy/
Volgens mij is alleen Coinify Europees (Deens) .. de rest is allemaal US.
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Let op:
Dit topic is niet om specifieke diensten in detail te bespreken of om support te vragen. Open daarvoor graag even een eigen topic in het relevante deel van het forum. Probeer ook niet te ver offtopic te gaan naar zaken als advertenties en verdienmodellen.