• denneappel
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 16:16
Ik heb mijn pinpas achter het hoesje van mijn telefoon geplakt en betaal sindsdien nog sneller contact loos :-)

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:45

kaanmijo

Picobello B.V.

Misschien een vreemde eend in de bijt, maar 'Navigatie' is nu heel erg gericht op auto's. In zowel Apple- als Google Maps zit ook OV, daar zie ik nog geen alternatieven voor. Misschien 9292 en NS toevoegen?

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:15

KL643

beeldaandemuur

denneappel schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 13:49:
Ik heb mijn pinpas achter het hoesje van mijn telefoon geplakt en betaal sindsdien nog sneller contact loos :-)
Dat had ik ook maar voor mijn eigen gevoel heb ik dat toch weer teniet gedaan. Voelde niet helemaal lekker om die 2 samen tegelijk te "verliezen". Vandaar een klein hoesje apart voor mijn kaarten aangeschaft.

beeldaandemuur

• GerbenBK
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:11
kaanmijo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 13:58:
Misschien een vreemde eend in de bijt, maar 'Navigatie' is nu heel erg gericht op auto's. In zowel Apple- als Google Maps zit ook OV, daar zie ik nog geen alternatieven voor. Misschien 9292 en NS toevoegen?
Zit dat niet ook gewoon in HERE WeGo?

The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:48
denneappel schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 13:49:
En als je een Fairphone hebt, is dat helemaal goed ondersteund:

https://shop.fairphone.com/shop/fairphone-6-card-holder-1895
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Dit topic is niet om specifieke diensten in detail te bespreken of om support te vragen. Open daarvoor graag even een eigen topic in het relevante deel van het forum.