• joenevd
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:04
Bij 3d printers wordt ultimaker als Nederlands gezien, maar is in eigendom van een Amerikaanse investeerder. Zou die dus laten afvallen.

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
joenevd schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 23:36:
Bij 3d printers wordt ultimaker als Nederlands gezien, maar is in eigendom van een Amerikaanse investeerder. Zou die dus laten afvallen.
Volledige eigenaar / meerderheidsbelang?

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

• joenevd
Jerie schreef op zondag 14 december 2025 @ 08:49:
[...]

Volledige eigenaar. (Zonder de investering waren ze allang failliet geweest.)

• joenevd
Jerie schreef op zondag 14 december 2025 @ 08:49:
[...]

Ultimaker and MakerBot announce merger, completed in August. NPM Capital owns 53.5% of the combined company, while Stratasys owns the remaining 46.5%[15

Niet helemaal dus..

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
joenevd schreef op zondag 14 december 2025 @ 09:04:
[...]

Ultimaker and MakerBot announce merger, completed in August. NPM Capital owns 53.5% of the combined company, while Stratasys owns the remaining 46.5%[15

Niet helemaal dus..
Ik weet niet hoe ik kan deeplinken vanuit de Wikipedia app maar deze quote komt van Wikipedia.

NPM Capital is Nederlands en heeft een meerderheidsbelang van 53,5%.

Stratasys is Amerikaans-Israëlisch en heeft een minderheidsbelang van 46,5%.

Al heb ik niet geverifieerd of deze informatie nog recent is.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Dit topic is niet om specifieke diensten in detail te bespreken of om support te vragen. Open daarvoor graag even een eigen topic in het relevante deel van het forum.