Bij 3d printers wordt ultimaker als Nederlands gezien, maar is in eigendom van een Amerikaanse investeerder. Zou die dus laten afvallen.
Volledige eigenaar / meerderheidsbelang?joenevd schreef op zaterdag 13 december 2025 @ 23:36:
Bij 3d printers wordt ultimaker als Nederlands gezien, maar is in eigendom van een Amerikaanse investeerder. Zou die dus laten afvallen.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Ik weet niet hoe ik kan deeplinken vanuit de Wikipedia app maar deze quote komt van Wikipedia.joenevd schreef op zondag 14 december 2025 @ 09:04:
[...]
Ultimaker and MakerBot announce merger, completed in August. NPM Capital owns 53.5% of the combined company, while Stratasys owns the remaining 46.5%[15
Niet helemaal dus..
NPM Capital is Nederlands en heeft een meerderheidsbelang van 53,5%.
Stratasys is Amerikaans-Israëlisch en heeft een minderheidsbelang van 46,5%.
Al heb ik niet geverifieerd of deze informatie nog recent is.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Let op:
Dit topic is niet om specifieke diensten in detail te bespreken of om support te vragen. Open daarvoor graag even een eigen topic in het relevante deel van het forum.
Dit topic is niet om specifieke diensten in detail te bespreken of om support te vragen. Open daarvoor graag even een eigen topic in het relevante deel van het forum.