Keesiej schreef op zondag 23 februari 2025 @ 16:45:
De mijne is vandaag geleverd maar ik kan de eindstop niet vinden. Waar zou die moeten zitten?
De communicatie over de levering was echt minimaal trouwens… iets van we staan morgen voor je deur en als je niet kan dan komen we volgende maand pas weer.
Mijn EMS heeft versie 1.01.36 maar ziet geen nieuwe software
De Nederlandse tak is klein, en ik denk dat ze een beetje overweldigd zijn door wat er op ze af is gekomen sinds de lancering op de Nederlandse markt. Ze doen (voor zover ik weet) de bezorging in eigen beheer, dus dat ze niet heel flexibel zijn qua levering kan ik me wel voorstellen.
Ik kreeg gisteren (zondag) nog uitgebreid antwoord van support, dus het is ook niet zo dat ze niet hun best doen om iedereen te woord te staan.
Wat voor mij vooral telt, is dat de EvaPower zelf gewoon stabiel werkt en een solide indruk maakt. Er zijn nog wat issues en tekortkomingen met de 'zelfvoorziening' modus, die speciaal voor de Nederlandse markt is ontwikkeld, maar dat is op zich ook te verwachten. En het meeste lijkt al opgelost in de nieuwste firmware, volgens @
GadgetKoen. Die firmware wordt trouwens uiterlijk morgen (dinsdag) breed gereleased begreep ik van de supportafdeling.
Ik hoop dat er in de toekomst nog optionele tijdvakken worden toegevoegd aan de zelfvoorziening modus, zodat je in een bepaald tijdvak alleen kunt laden met NOM en in een ander tijdvak ('s nachts) alleen kunt ontladen met NOM. Dat zou voorkomen dat de accu overdag tijdens het laden kortstondig gaat ontladen als de wasmachine aanspringt bijvoorbeeld. Ik wil met name graag mijn sluipverbruik afdekken en nu is de batterij al grotendeels leeg als de nacht begint.
EDIT: er is een nieuwe versie (3.0.2)van de iOS app gereleased.
-Ondersteuning voor dynamische tarieven
-Optimalisatie aangepaste modus
-Optimalisatie modus ‘prioriteit zonnepanelen’
[
Voor 4% gewijzigd door
dennisfr op 24-02-2025 09:48
]