• Brains
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:01
Ben vandaag door de dealer gebeld dat ik mijn Q6 volgende week op kan halen.

Kwam dit topic pas tegen nadat ik de auto besteld had. Ben toch enigszins bezorgd voor de problemen. Bij mijn vorige 2 elektrische auto’s al voldoende problemen gehad en bij beide al eens de batterij vervangen gehad.

Het 2026 model zou verbeterde software moeten hebben. Wat ik zo zie bij degene met problemen is dat allemaal bij een 2025 model. Of zijn er ook forumleden met een 2026 model met bijzondere meldingen.

• Guitarist
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:16
Brains schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:01:

Kwam dit topic pas tegen nadat ik de auto besteld had. Ben toch enigszins bezorgd voor de problemen. Bij mijn vorige 2 elektrische auto’s al voldoende problemen gehad en bij beide al eens de batterij vervangen gehad.

Het 2026 model zou verbeterde software moeten hebben. Wat ik zo zie bij degene met problemen is dat allemaal bij een 2025 model. Of zijn er ook forumleden met een 2026 model met bijzondere meldingen.
Ja, het is het internet hè. Het kleinste percentage schreeuwt het hardst. Als iedereen die blij is mijn zijn A6/Q6 hier elke dag zou posten hoe blij ze met de auto zijn zouden we denk ik inmiddels in topic #523 zitten :P
edit: p.s. ik ben heel erg blij met mijn A6!

[ Voor 3% gewijzigd door Guitarist op 30-07-2026 20:16 ]

http://www.brianesselbrugge.nl

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:23

Mijn dealer meldde me dat ze ook 2026 modellen met problemen binnenkrijgen.
Geen idee of het waar is, maar hij gaf ook aan dat het laatste model (+/- vanaf 3 mnd terug) met scrollwieltjes op het stuur een stuk betrouwbaarder zou zijn. Nogmaals, geen ervaring mee - ik hoop dat jij die versie krijgt ;-).

Na het ophalen van de auto afgelopen dinsdag, waarbij de dealer aangaf weinig meer te kunnen doen dan wachten op nieuwe software vanuit Audi, heb ik ~400km gereden. Frapante? 0 meldingen gehad (*klopt af*)...

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• TinusH777
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:58

Tegen beter weten in heb ik vrijdag een Q6 gekocht uit 2025 met de laatste software.

Tot dus ver geen rare meldingen en hij krijgt heerlijk!

Ik krijg alleen de telefoon niet aangesloten als sleutel: ik moet een hoofdapparaat aansluiten!? Alleen die knop "hoofdapparaat aansluiten" is gedeactiveerd...
Pagina: 1 ... 32 33 Laatste