1. ontgrendelt hij niet door op de knop bij de laadpoort te drukken met de sleutel op zak?
Nop.
2. zoek naar "stoeprandfunctie" in de handleiding
Ik meen wat in de handleiding staat al geprobeerd te hebben, ga het opnieuw testen!
6. Druk op het knopje van de schaal van de kaart
Daarmee krijg je toch niet het alternatieve route selecteren schermpje? Je moet dan eerst op een route klikken. Vervolgens kan je in het overzicht ook weer niet goed zien wat welke omleiding is (bij Google Maps zie je dan duidelijk bijv. 'Via A16' 'Via A58')
7. wat bedoel je? Je kan het automatische zoeken naar een parkeervak uitzetten, wat al een hoop scheelt.
Dat het grote scherm altijd standaard de 365 view toont, ipv de achteruitrij camera. Nu moet ik daar telkens voort tikken.
8a. Laten we hopen dat dit niet nodig is
Dat is helaas niet zo...heb de GPS module al een keer moeten resetten. Dit kwam overigens in de XC40 ook wel eens voor - niet zo erg want was altijd met reset eenvoudig op te lossen.
8b. in het dashboardkastje heb ik er 1 gevonden. Heb ook wat 3d print modellen gezien voor in het vak van de armsteun
Tx!
:strip_exif()/f/image/MsIsAKZFqqhgCFxWjIZDjtiI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xf0PJhBMiqpqbmVoaKXpHTjx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/idOEFDOs7wO1RnBZ7SfOmI2H.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eiBDnwcxovsCprK1JolvgaxV.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ZkcW68G4TmEJ1QZcZaRSdVuj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/NYja4vMi2JbxhjjNXtOxm5Zu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sfNVzcfRaJkAnSezFhfVTHeV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Vsdr3PnU96eRQ2E3cr194JKs.png?f=fotoalbum_large)