Dit is bij mijn Q6 een redelijk groot drama. Je kunt sowieso maar met 1 set aan credentials werken. Dat heb ik ervaren en is ook door de dealer bevestigd.Hammetje schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 22:50:
Korte checkvraag; gebruiken jullie hier meerdere gebruikersprofielen (voor bijvoorbeeld jouw partner)? Mijn dealer vertelde me dat dit nogal buggy zou werken en raadde ons aan dat mijn vrouw met mijn credentials ook op de app op haar telefoon inlogde. Bijzonder voor een auto van 86k, maar goed. Nadeel is dat als ze dit doet, ze niet haar eigen telefoon als telefoonsleutel kan instellen.
Dus; wie gebruiken hier meerdere gebruikersprofielen? Werkt dat naar behoren?
Meer in het algemeen werkt het niet bepaald probleemloos met profielen en telefoon als sleutel. Na de laatste update werkt de connectie met mijn telefoon in zijn geheel niet meer. Ik gebruik nu al weer een paar weken de sleutel. Over 2 weken gaat hij voor de zoveelste keer naar de garage. Niet alleen de telefoon connectie, maar ook problemen met het alarm dat steeds afgaat en software uitval van diverse systemen.
De auto rijdt heerlijk, maar alle software is schandalig slecht. Tot de grote kwartaal 4 update verwacht de dealer geen grote verbeteringen.
Voor mij is het mijn eerste maar direct ook laatste Audi. Had minimaal een werkende auto verwacht…..