Dean Martin schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 17:34:
[...]
Zou wel zo netjes zijn geweest. Maar als ik me voorstel wat het voor een gedoe zou gaan opleveren, heb ik er niet zoveel zin in.
Mocht het luchtvering zijn geweest was het een ander verhaal (voor mij).
Zo zou ik erook naar kijken, los of het "netjes" is hoe belangrijk is het voor jouw. Ik zou er nog wel een punt van maken denk ik. Ze hebben waarschijnlijk gewoon de pakketten niet goed omgezet. Tech pro en mmi plus, daar zijn opties uitgehaald oa de luchtvering en hud. De hud zijn ze gewoon vergeten.
Drive select is nu ook een losse optie, die hebmje met luchtvering wel nodig, kijk even op die erop zit. Ik neem aan dat deze er met luchtvering standaard opzit anders zou je hem niet in kunnen stellen.
Het is heel raar de Q6 is goedkoper geworden, de A6 long range ook maar de 83kw een stuk duurder. Heel on audi had je alle techniek met tech pro en dat was redelijk goedkoop. Mijn 83kw avant is 74k met tech pro, leer, trekhaak. Dat is echt niet duur voor zo,n confi.
Maargoed de A6 met luchtvering is echt een hele hele goede auto en in die confi veel betaalbaarder dan een BMW of Mercedes, degene die het meest in de buurt komt en misschien nog wel iets comfortabeler is, nl ietsje stiller en met de grote accu wat goedkoper is de ES90, vind je die mooi ga daar absoluut in rijden, het is anders maar misschien juist daarom wel een hele grote concurrent
[
Voor 14% gewijzigd door
Wasbeer2006 op 17-05-2026 09:48
]