Dit inderdaad. Die accu voorverwarming zal nog wel in een update komen denk ik. Sowieso gaan we dat nog wel zien. Sinds software met agile en devops als religie gemaakt wordt gebruikken we allemaal altijd oneindige beta-versies. Iedereen hier die zelf iets met software doet zou dat toch ook moeten beamen.Wasbeer2006 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 10:57:
Rechtuit stabiliteit is bij mij extreem goed.
Daarover een paar dingen, staat je stuur op balanced, zo nee, doe dat eerst.
Controleer je bandenspanning, heel veel bedrijven douwen er 3 bar in, dat komt het niet goed, ga met 2.5 a 2.6 rijden. Ik kom uit een V60 en die zijn ook vrij gevoelig dus misschien ben ik het gewend.
De laatste door luchtvering wordt de auto twee klasse beter zeker op de grens en in balans situaties, de auto heeft met de standaard veren een soort van ":rake" daar wordt elke auto zenuwachting van.
RTFM is ook aardig, de auto gaat nooit hard laden als de accu niet is voorverwarmd, dus als je de stopt niet pland via je audi navi, sta je dus met een 50 a 60kw te laden.
Daarnaast de wegligging zoals genoemd extreem goed en de V60 was al heel goed en dit is echt nog veel beter, sterker ik heb zelden een gezin auto van dit formaat zo gereden. De grip is zo extreem hoog zeker met de AO type banden. Je kan er met twee vingers in je neus mee driften, daar hoef je echt geen coureur voor te zijn. Echt leuk trouwens en dat met de 286pk versie
Dat de auto onzuinig is. noem mij een andere grote station/limousine die zuiniger is, zijn er niet in alle verglijkabre testen zie je dat in deze klassen het verbruik tussen de 10 en 14% hoger ligt.
Let wel! Ik praat sommige software zaken echt niet goed, want dat is gewoon heel erg slecht, dat vind ik ook.Basis. Probleem is veel te veel instellingen, want een aantal dingen die hier staan zijn gewoon instellingen, die dan wel weer heel slecht te vinden zijn.
Voor audi is veiligheid en de basisfunctionaliteit de eerste prio. Daarna komt de rest.
Bij mij is de auto zuinig, extreem stabiel en erg comfortabel op de snelweg. En ik heb nog niet eens luchtvering. Ik had hiervoor een 4 wiel aangedreven auto - deze voelt met achterwielaandrijving net zo stabiel, dat vind ik verrassend.
De draaicirkel is wel groot en hij is best groot, dus parkeren is soms wat proppen. En die software - over een paar maanden zijn er een paar flinke updates geweest en werkt alles gewoon.
:strip_exif()/f/image/nggqBaqFQDjJgEVHMIKlUlvt.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qiByzJ7xoiH5uPTy2uaZKRXg.jpg?f=user_large)
/f/image/zgbCR70P0TCjy3CRfCkJ6I2S.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/c42IC76mLw78XKBkby8YttVa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YdHX0ehF2l11xUfZYEzLzMGN.jpg?f=fotoalbum_large)