witje_ schreef op donderdag 20 november 2025 @ 18:47:
Ben ook aan het uitkijken voor een nieuwe A6 Sportback en heb al met veel interesse meegelezen in dit topic. Dankzij jullie (en de proefrit met een avant) is de adaptatieve luchtvering waarschijnlijk al een optie die ik aanvink. Gezien die in het tech pro pak zit heb ineens ook een goed uitgeruste wagen.
Heeft er iemand ervaring met de phone box en de LTE-versterker? Is dit 'nodig' om goed te kunnen bellen en 5G verbinding te hebben (teamscalls). Ik heb dat vandaag niet in mijn A5 en eigenlijk altijd goed bereik.
Ik heb de avant proefgereden met schroef veertjes. Maar juist voor de luchtvering gekozen.
Optisch staat de luchtvering beter met normale veren staat ie echt hoog
Het comfort en rijgedrag is ook gewoon heel goed met het normal onderdstel. Echter als je over de 80% gaat wordt ie achter heel vaag en hij kan wat nerveus worden bij rechtuit op de snelweg.
Het is net hoe je shopt, kan je vanuit de budget de auto niet met luchtvering rijden, laat hem dan zeker niet staan, maar kan het vink die optie dan als eerste aan, het is de optie met het grootste verschil in nog een stap extra comfort.
De optie daarna, kon helaas niet meer bij mij, zijn de dure stoelen. Ik vind de S line stoelen met leer prima, maar wel een stap terug tov de V60.
Ik heb echt perfect ontvangst zonder de phonebox, teams, telefoon, alles. telefoon geluid is echt heel goed, maar dat was slecht in de V60
Vraag:
Kan je Google maps ook je laadstops laten bepalen? dan wel neemt ie dat automatisch van de auto over of gaat dat alleen met de auto navi.