Goed bezig! Eindelijk eens een bestelling zonder veel te grote pooierbakwielen die ten koste gaan van efficiëntie en comfort, maar met deze 18" 19" wielen.fwinters schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 07:44:
Ik heb vorige week de A6 e-tron Sportback besteld.
Ik heb het bij de standaard batterij gehouden, want met mijn configuratie komt die WLTP nog steeds 610 km ver. De wagen is enorm efficiënt vormgegeven en uiterst zuinig in verbruik.
Mijn configuratie:
Corporate edition
Plasma blue
Beige luxury interieur
Technology plus pack
MMI pro experience
Pack comfort and safety
Pano dak
Privacy glas
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De brandblussers zouden bij nieuwe uitlevering al niet meer op de vloer bij de achterbank (uiterst onhandige plaats) gemonteerd worden, zowat alle Belgische dealers hebben meteen op D'Ieteren gereageerd.
Levering zou juni zijn. Ik ben benieuwd!
Jammer dat er in 18" 19" totaal geen alternatieve wielen zijn, terwijl 18" 19" voor zo'n auto toch echt meer dan groot genoeg is.
Die veel te grote alternatieve hebben behalve de reeds genoemde nadelen ook de nadelen van de gemakkelijke stoeprandschade en het lekrijden door potgaten en andere oneffenheden in het wegdek. En dat ook nog zonder een reservewiel aan boord.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.