- Geluid Spotify: Wat hier al wordt gezegd; ik merk dat geluiden van bijvoorbeeld m'n whatsapp de geluiden even doet onderdrukken. Ik gebruik Spotify over draadloze carplay trouwens, maar dat lijkt dus geen verschil met jouw situatie.Happy Man 2013 schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:
[...]
Ik heb nu 2 wkn 3.11 en ontvang ook nog wel meldingen “bestuurderhulpsystemen”. Schijnt een (Audi) producteigenschap te zijn. Ben benieuwd of jij de volgende issues herkend;
- Geluid van Spotify (CarPlay via kabel) stopt op willekeurige momenten ca 5 sec. Soms 10x in een rit, soms helemaal niet
- Één van de weinige assistenten die ik wél ingeschakeld heb is “bochtenassistent”. Op de een of andere manier werkt dat wel onder balanced, maar niet onder het dynamic profiel
- Gisteren werd ik op de snelweg “gesneden” en ipv dat de auto remde gooide hij de ACC eraf met de melding “neem controle over”. Het ging erg snel en heb niet exact kunnen lezen, was rode tekst. Vond erg vreemd.
- Bochtenassistent heb ik geen ervaring mee.
- Jouw situatie nog niet meegemaakt. Ik heb regelmatig iemand die vrij strak (of, 'strak' volgens Audi ;-)) wisselt naar de rijstrook waar ik in rij - dan wil de auto nog wel eens inhouden. Erg vervelend, maar dat is het nadeel van 'adaptive'.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
:strip_exif()/f/image/1y3L7YecgaIqPIwy2bX2W0PZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VHotrrkUZl5HodmlvwBDpoED.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/shnlT8Fr3m8YzXolXTUrNTL0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A4PiozxfIlOjxA3uUcLZXxy2.jpg?f=fotoalbum_large)