Na 8 maanden redelijk storing vrij te hebben gereden is het bij mij ook toegeslagen..... uiteraard als je onderweg op vakantie bent.
Thuis voor het eerst de fietsendragen erop. Meteen de melding luchtvering beperkt beschikbaar, blijf hangen net boven de laagste setting. daarna meteen geel, zoek de werkplaats op. Nu had ik gelukkig de menu's gemasterd en ergens gezien dat je een luchtvering voor aanhanger optie hebt, die uitgezet en inmiddels 1200km daar geeb probleem mee gehad, maar die setting met je elke keer uitzetten bij intstappen, krijg elke keer meteen de witte melding. laat ik na de vakantie wel naar kijken.
Dan de routeplanner omdat er iets op de trekhaak zit halveert ie ongeveer meteen de actieradius als je de audi navi aanzet, heel apart, dat is dus heel vervelend want dan gaat ie 2x zoveel laadstops inplannen en ook voorbereiden, terwijl mijn verbruik over 1200km "slechts" 20,5kw/100km is met stukken gewoon 145 op de tol en een gemiddelde vandaag van 109km/h met 10 minuutjes file. (en dus een racefiets achterop en volle auto) @
MK_ jij enig idee waarom de auto dit doet.
Maar dan het echte probleem. Vandaag de eerste keer laden, laadstoring rechter aansluiten, 3 laders verder precies hetzelfde...... toen dacht ik dat wordt bellen, nog de linker geprobeert maar hetzelfde. Gebeld, audi dealers geen monteurs dus dan, ik kon nog 150km naar een punt toerijden en dan maandag naar de audi dealer in frankrijk. Toen dacht ik als ik dan toch mijn weekend kwijt ben, gooi ik hem bij de mac neer en ik probeer het nog 1x en ja hoor na twee uur klooien en bellen werkte het. Fan maar echt wachten tot ie op 98% stond zodat ik zeker wist dat ik het hotel ging halen. Hier net werkte alles weer en weer tot 98% zodat ik morgen de camping haal, maar fijn voelt het niet.......