• Naafets88
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 18:12
Ondertussen ook mijn update gepland op 29/06, uit voorzorg rekenen ze 3-4 dagen.

Overzicht van mijn problemen samen met de algemeen gekende foutstoringen van de ondersteuningssystemen
  • Disconnecten Apple carplay (Wireless en bekabeld)
  • Gevoeligheid sensoren bij parkeren
    • Zijwaarts inparkeren naast een borduur durft hij een noodstop uitvoeren
  • Gevoeligheid sensoren tijdens het rijden
    • Veel een melding van een gevaarlijke situatie
    • Melding op spiegels terwijl er niemand naast mij rijdt, wel staan er obstakels iets verder
  • Soms zit er een piepend/rammelend geluid in de passagierszetel, na een vriendelijke tik op het plastic aan de achterkant is dit opgelost
  • Rammelend kofferdeksel
  • Bij het voorwaarts parkeren en activeren van de camera’s krijg ik geen beeld

Audi A6 E-tron Avant Corporate - 83kWh | Iphone 17PM


  • Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Vinden jullie de airco ook erg koud?
Ik moet hem echt op 24+ zetten om een aangename temperatuur te krijgen zonder dat 'ie echt ijskoude lucht blaast.

The best is yet to come


  • MChellinga
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-06 23:37
Ik heb een Audi A6 Etron Avant, en er zit een interieurrammel/resonantie linksboven bij de raamstijl/passagierszijde, rond de overgang A-stijl/dakhemel. Het geluid treedt op bij carrosserietrillingen en soms direct bij het sluiten van de deur. Zodra ik lichte druk zet op de bekleding in die hoek, verdwijnt het geluid direct. Vervelende is dat het niet ALTIJD aanwezig is. Heeft iemand dit ook? ik word er echt HE-LE-MAAL gek van! ik kan pas in september terecht bij Audi.

  • makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Hi all,

Heb nu een Mustang Mach-E en wil deze mogelijk verkopen en een tweedehands Q6 kopen, de reacties van de laatste pagina's stellen mij alleen niet enorm gerust qua software van de auto (zelfde met de Mach-E, ook een drama). Nu snap ik dat er voornamelijk "negatieve" dingen gepost worden omdat men daar tegenaanloopt en niet de positieve dingen die allemaal wel goed werken :)

Waar zou ik op moeten letten als ik een tweedehands Q6 wil kopen? behalve km-stand, standaard onderhoud en batterij degradatie

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!


  • pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:51

pietje63

RTFM

Dean Martin schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:11:
Vinden jullie de airco ook erg koud?
Ik moet hem echt op 24+ zetten om een aangename temperatuur te krijgen zonder dat 'ie echt ijskoude lucht blaast.
Ik herken dit. Heb hem al standaard op auto-low staan, maar vind dat er dan nog steeds hard koude lucht wordt geblazen (ook als het buiten niet heel warm is). Komt wellicht doordat het systeem enkel de "bezette" plekken in de auto op temperatuur probeert te houden (waardoor die extra hard gekoeld of verwarmd moeten worden)

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!


  • ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:33

ArCadE

No banana available

makooy schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 12:29:
Hi all,

Heb nu een Mustang Mach-E en wil deze mogelijk verkopen en een tweedehands Q6 kopen, de reacties van de laatste pagina's stellen mij alleen niet enorm gerust qua software van de auto (zelfde met de Mach-E, ook een drama). Nu snap ik dat er voornamelijk "negatieve" dingen gepost worden omdat men daar tegenaanloopt en niet de positieve dingen die allemaal wel goed werken :)

Waar zou ik op moeten letten als ik een tweedehands Q6 wil kopen? behalve km-stand, standaard onderhoud en batterij degradatie
Ha, bekende van het Mach-E Forum ;-)

Ik rij sinds een week een Q6 Etron van eind 2024 en heb nog geen gekke dingen meegemaakt, anders dan dat Android Auto soms niet goed draadloos verbindt.

  • N0llp0inter
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 22-06 18:57
makooy schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 12:29:
Hi all,

Heb nu een Mustang Mach-E en wil deze mogelijk verkopen en een tweedehands Q6 kopen, de reacties van de laatste pagina's stellen mij alleen niet enorm gerust qua software van de auto (zelfde met de Mach-E, ook een drama). Nu snap ik dat er voornamelijk "negatieve" dingen gepost worden omdat men daar tegenaanloopt en niet de positieve dingen die allemaal wel goed werken :)

Waar zou ik op moeten letten als ik een tweedehands Q6 wil kopen? behalve km-stand, standaard onderhoud en batterij degradatie
Kom ook van een Mach-E, weet niet hoeveel waarde je aan BlueCruise hecht, maar dat is bij Audi toch wel wat minder. Bij de '24/'25 Q6en had je minimaal het Tech pro pakket nodig voor actieve lane assist, anders stuitert hij alleen tussen de lijnen. Adaptieve CC werkt dan wel weer goed, al dan niet beter dan bij de Ford. Standaard audio systeem van Audi is best goed, niet zo goed als de B&O van de Mach-E, maar komt aardig in de buurt. Phone as a key werkt bij Audi helaas niet meer (volgens mijn dealer), dus mocht je dat gebruiken dan ga je dat missen.

Software is OK, inderdaad af en toe een dingetje, maar dat had ik in het begin met de Mach-E, wat grotendeels werd opgelost met updates. Audi lijkt daar nu dus ook mee te komen. Ik heb in mijn Q6 (performance launch edition) het S onderstel, mocht je je ergeren aan de hardheid bij drempels van de Mach-E dan is die niet heel veel beter, hoewel ik de overall wegligging wel een stuk beter vind (stabieler op de snelweg, zelfverzekerd in scherpe, snelle bochten).

Succes met de keuze!

  • makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
N0llp0inter schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:29:
[...]

Kom ook van een Mach-E, weet niet hoeveel waarde je aan BlueCruise hecht, maar dat is bij Audi toch wel wat minder. Bij de '24/'25 Q6en had je minimaal het Tech pro pakket nodig voor actieve lane assist, anders stuitert hij alleen tussen de lijnen. Adaptieve CC werkt dan wel weer goed, al dan niet beter dan bij de Ford. Standaard audio systeem van Audi is best goed, niet zo goed als de B&O van de Mach-E, maar komt aardig in de buurt. Phone as a key werkt bij Audi helaas niet meer (volgens mijn dealer), dus mocht je dat gebruiken dan ga je dat missen.

Software is OK, inderdaad af en toe een dingetje, maar dat had ik in het begin met de Mach-E, wat grotendeels werd opgelost met updates. Audi lijkt daar nu dus ook mee te komen. Ik heb in mijn Q6 (performance launch edition) het S onderstel, mocht je je ergeren aan de hardheid bij drempels van de Mach-E dan is die niet heel veel beter, hoewel ik de overall wegligging wel een stuk beter vind (stabieler op de snelweg, zelfverzekerd in scherpe, snelle bochten).

Succes met de keuze!
Bluecruise nooit gebruikt, ga het ook niet gebruiken gezien de kosten.
De Mach-e wilt inderdaad nog wel eens flink stuiteren, heb al wel eens proef gereden in een Q6 met luchtvering en dat was zo'n verademing vergeleken met de Mach-E. echt bizar.

PaaK gebruik ik wel regelmatig, die zal ik onthouden, goeie! :)

Thanks voor de vergelijking!

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!


  • Wasbeer2006
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 22-06 23:58
Dean Martin schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 09:11:
Vinden jullie de airco ook erg koud?
Ik moet hem echt op 24+ zetten om een aangename temperatuur te krijgen zonder dat 'ie echt ijskoude lucht blaast.
Zet hem op ECO. Hij werkt goed inderdaad.

Wat ook werkt als je er alleen inzit koelt ie alleen jouw plaats zet hem in de hele auto aan. Dat blaast ie ook minder

  • dbalgobind
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 22-06 12:57
Ben me suf aan het zoeken in het audi boekje en waarschijnlijk over heen gelezen maar wat geeft het rechthoekige symbooltje aan die geel en wit wordt en ook vol of half aangeeft rechtsonder op het berijdersscherm naast de D (van drive)? Alvast dank.

  • MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
dbalgobind schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 19:04:
Ben me suf aan het zoeken in het audi boekje en waarschijnlijk over heen gelezen maar wat geeft het rechthoekige symbooltje aan die geel en wit wordt en ook vol of half aangeeft rechtsonder op het berijdersscherm naast de D (van drive)? Alvast dank.
Regeneratie? Wit rechthoekje is automatische regeneratie (voorliggers/weg verloop/...) en groen wanneer je handmatig doet met de flippers (half de 1e stand, vol de 2de stand).

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered


  • pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:51

pietje63

RTFM

MK_ schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:20:
[...]

Regeneratie? Wit rechthoekje is automatische regeneratie (voorliggers/weg verloop/...) en groen wanneer je handmatig doet met de flippers (half de 1e stand, vol de 2de stand).
Wit wordt volgens mij groen (niet gevuld) op het moment van automatische regeneratie (remmen, lagere snelheid cruise control)

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!


  • Pepehv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Net een proefrit en MY26 gemaakt. Wat is die navigatie verbeterd zeg!

De UI vind ik niet zo spannend, als de nieuwe navigatie maar naar MY25 komt.

  • dbalgobind
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 22-06 12:57
MK_ schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:20:
[...]

Regeneratie? Wit rechthoekje is automatische regeneratie (voorliggers/weg verloop/...) en groen wanneer je handmatig doet met de flippers (half de 1e stand, vol de 2de stand).
dank

  • Pepehv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Welke sensor/hulpsysteem moet ik uitzetten om te voorkomen dat de auto tegenstuurt bij baan wisselen met een achterligger? Hij is veel te voorzichtig waardoor het eerder gevaarlijk wordt.

Visuele waarschuwingen zijn wel prima/handig.

Ik krijg het niet gevonden?

  • Wasbeer2006
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 22-06 23:58
Pepehv schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 10:47:
Welke sensor/hulpsysteem moet ik uitzetten om te voorkomen dat de auto tegenstuurt bij baan wisselen met een achterligger? Hij is veel te voorzichtig waardoor het eerder gevaarlijk wordt.

Visuele waarschuwingen zijn wel prima/handig.

Ik krijg het niet gevonden?
Knop op de richtingaanwijzer ingedrukt houden seconde of 3..

Daarnaast zit ie bij hulpsystemen en kan je er een favoriet van maken zodat je hem in het favorieten menu kan zetten die je weer bediend met het knopje naast je parkeerknop

  • Wasbeer2006
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 22-06 23:58
pietje63 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 22:32:
[...]

Wit wordt volgens mij groen (niet gevuld) op het moment van automatische regeneratie (remmen, lagere snelheid cruise control)
Groen niet gevuld is coasting, geen regeneratie dus.

Half opgevuld is lage recu, helemaal volle recu in te stellen met de flippers aan het stuur als de auto recu uitstaat.

Het is een lange manual ik weet het, maar het loont best om een keer te lezen

[ Voor 8% gewijzigd door Wasbeer2006 op 18-06-2026 11:56 ]


  • JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10:33
Pepehv schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 09:32:
Net een proefrit en MY26 gemaakt. Wat is die navigatie verbeterd zeg!

De UI vind ik niet zo spannend, als de nieuwe navigatie maar naar MY25 komt.
Ik vind de navigatie van de MY25 al heel goed eigenlijk. Altijd actueel, goed qua verkeersinfo en routering. Wat is er verbeterd?

  • Pepehv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
JTHZZ schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 12:13:
[...]

Ik vind de navigatie van de MY25 al heel goed eigenlijk. Altijd actueel, goed qua verkeersinfo en routering. Wat is er verbeterd?
UI sneller. Betere kaarten (of betere weergaven daarvan), ook satellietkaart goed bruikbaar i.t.t. over gesatureerde beeld in de MY25. POIs, straatnamen, wegnummers worden veel beter gedoseerd getoond. En tot slot meer laadfiltermogelijkheden (bijv. voorkeurleveranciers)

  • Pepehv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Wasbeer2006 schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 11:55:
[...]

Knop op de richtingaanwijzer ingedrukt houden seconde of 3..

Daarnaast zit ie bij hulpsystemen en kan je er een favoriet van maken zodat je hem in het favorieten menu kan zetten die je weer bediend met het knopje naast je parkeerknop
Dan ben ik lane-assist kwijt toch? Dat wil ik niet. Ik wil alleen niet teruggestuurd worden als ik na het inhalen weer naar rechts wil en de Audi vindt dat ik nog te dicht op mijn achterligger zit.

  • Guitarist
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:45
Pepehv schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 12:19:
[...]

Dan ben ik lane-assist kwijt toch? Dat wil ik niet. Ik wil alleen niet teruggestuurd worden als ik na het inhalen weer naar rechts wil en de Audi vindt dat ik nog te dicht op mijn achterligger zit.
Lane-assist binnen de cruise control en lane assist zonder cruise control zijn twee verschillende knoppen. Die zonder cruise control kan soms wat irritant zijn, helemaal als je net een bochtje even wat sportiever wil pakken. :P

http://www.brianesselbrugge.nl


  • JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10:33
Pepehv schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 12:18:
[...]

UI sneller. Betere kaarten (of betere weergaven daarvan), ook satellietkaart goed bruikbaar i.t.t. over gesatureerde beeld in de MY25. POIs, straatnamen, wegnummers worden veel beter gedoseerd getoond. En tot slot meer laadfiltermogelijkheden (bijv. voorkeurleveranciers)
OK, je eerste punt ervaar ik niet echt als een probleem. Ik vind de kaarten duidelijk nu. Maar misschien als ik de nieuwe zie dat ik dat nog beter vind.

Filteren op voorkeurleveranciers is inderdaad een mooie uitbreiding voor de laadplanning. Voor mij met lease laaddruppel niet echt nodig, maar misschien soms toch handig.

  • Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:50
Ik kan in de audi app een laadsessie niet stoppen klopt dat?

Stop chasing the dream, you're already living it


  • JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10:33
Qosmic schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 13:06:
Ik kan in de audi app een laadsessie niet stoppen klopt dat?
Nee maar je kunt wel het laaddoel langer dan het huidige percentage zetten of een tijdvenster activeren op de laadlocatie.

  • Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Pepehv schreef op donderdag 18 juni 2026 @ 12:19:
[...]

Dan ben ik lane-assist kwijt toch? Dat wil ik niet. Ik wil alleen niet teruggestuurd worden als ik na het inhalen weer naar rechts wil en de Audi vindt dat ik nog te dicht op mijn achterligger zit.
Inhaalassistent?

The best is yet to come


  • Pepehv
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Staat niet op de kaart?

  • Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Pepehv schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:04:
[...]

Staat niet op de kaart?
Ik herken het gedrag wat jij aangeeft (zowel bij verplaatsing naar links als naar rechts), heb bij mij de inhaalassistent uitgezet en het lijkt weg te zijn, vandaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Dean Martin op 19-06-2026 10:27 ]

The best is yet to come


  • dbalgobind
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 22-06 12:57
Hallo mede A6/Q6 bestuurders, Is de melding "hoofdgebruiker bevestigen...", de je elke keer krijgt (iig ik) bij het instappen/starten van de auto, op het MMI scherm permanent weg te klikken? Alvast dank. Gr. Dennis

  • ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:33

ArCadE

No banana available

dbalgobind schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 13:11:
Hallo mede A6/Q6 bestuurders, Is de melding "hoofdgebruiker bevestigen...", de je elke keer krijgt (iig ik) bij het instappen/starten van de auto, op het MMI scherm permanent weg te klikken? Alvast dank. Gr. Dennis
Pincode eraf halen?

  • dbalgobind
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 22-06 12:57
Bewust niet ingesteld. Dit is een melding dat jij degene bent die gebruikers kunt aanmaken en dus hoofdgebruiker bent. Door op het knopje bevestigen klikken verdwijnt de melding maar weer terugkomt bij het opnieuw starten van de auto of MMI scherm.

  • JTHZZ
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 10:33
Ik ben hoofdgebruiker maar hoef niks weg te klikken. Hoe zit dat?

  • ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:33

ArCadE

No banana available

dbalgobind schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 14:02:
[...]

Bewust niet ingesteld. Dit is een melding dat jij degene bent die gebruikers kunt aanmaken en dus hoofdgebruiker bent. Door op het knopje bevestigen klikken verdwijnt de melding maar weer terugkomt bij het opnieuw starten van de auto of MMI scherm.
Als ik het me goed herinner ben ik deze wel tegen gekomen om uit te zetten. Zit die niet in het menu waar je ook lokale gebruikers kunt aanmaken?

  • Wasbeer2006
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 22-06 23:58
Ik vind de A6 etron best een mooie auto van de zijkant en achterkant. Voor vind ik hem minder, beetje EV voorkant. "te tam" de nieuwe 2026 zwartere voorkant is al wat beter, persoonlijk.

Maar wat me het meest stoort zijn die rare logo's. Ongerijplijk, zwarte rand en in het midden bij mij kleur iig bijna de carrosorie kleur. Al een paar keer zitten kijken dat maakt hem raar.

Vandaag even wat tijd en een stukje wrap gepakt. Ik vind het beter dan standarad. het is niet super mooi gewrapt, die is vrij goedkope wrap, maar van een meterje zie het al niet meer.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Dzn094W1/20260620-122126.jpg

  • Naafets88
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 18:12
Wasbeer2006 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 14:51:
Ik vind de A6 etron best een mooie auto van de zijkant en achterkant. Voor vind ik hem minder, beetje EV voorkant. "te tam" de nieuwe 2026 zwartere voorkant is al wat beter, persoonlijk.

Maar wat me het meest stoort zijn die rare logo's. Ongerijplijk, zwarte rand en in het midden bij mij kleur iig bijna de carrosorie kleur. Al een paar keer zitten kijken dat maakt hem raar.

Vandaag even wat tijd en een stukje wrap gepakt. Ik vind het beter dan standarad. het is niet super mooi gewrapt, die is vrij goedkope wrap, maar van een meterje zie het al niet meer.

[Afbeelding]
Leuk idee! Heb je van iets verder foto’s?

Audi A6 E-tron Avant Corporate - 83kWh | Iphone 17PM


  • Guitarist
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:45
Wasbeer2006 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 14:51:
Ik vind de A6 etron best een mooie auto van de zijkant en achterkant. Voor vind ik hem minder, beetje EV voorkant. "te tam" de nieuwe 2026 zwartere voorkant is al wat beter, persoonlijk.

Maar wat me het meest stoort zijn die rare logo's. Ongerijplijk, zwarte rand en in het midden bij mij kleur iig bijna de carrosorie kleur. Al een paar keer zitten kijken dat maakt hem raar.

Vandaag even wat tijd en een stukje wrap gepakt. Ik vind het beter dan standarad. het is niet super mooi gewrapt, die is vrij goedkope wrap, maar van een meterje zie het al niet meer.

[Afbeelding]
Heb je zwarte wrap over het LED geplakt?

http://www.brianesselbrugge.nl


  • Wasbeer2006
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 22-06 23:58
Guitarist schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 18:34:
[...]

Heb je zwarte wrap over het LED geplakt?
Ik heb daar geen led. S line heeft dat niet.

Achter heb ik het ook getest maar dat vind ik niet mooi, maar je ziet de verlichting dan niet meer. Ik ben daar nog even aan het kijken of ik iets kan met een opzet embleem. De verlichting hoeft van mij niet.

  • Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:11
Wasbeer2006 schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 14:51:
Ik vind de A6 etron best een mooie auto van de zijkant en achterkant. Voor vind ik hem minder, beetje EV voorkant. "te tam" de nieuwe 2026 zwartere voorkant is al wat beter, persoonlijk.

Maar wat me het meest stoort zijn die rare logo's. Ongerijplijk, zwarte rand en in het midden bij mij kleur iig bijna de carrosorie kleur. Al een paar keer zitten kijken dat maakt hem raar.

Vandaag even wat tijd en een stukje wrap gepakt. Ik vind het beter dan standarad. het is niet super mooi gewrapt, die is vrij goedkope wrap, maar van een meterje zie het al niet meer.

[Afbeelding]
Heb je een voor en na foto? :)

  • Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:28
We zijn inmiddels bijna 2000km verder met 3.11
- Meldingen rondom 'berijdershulpsystemen beperkt beschikbaar' blijven voorkomen. Vanochtend wederom 2 x op een trip van 1:15u. De meeste meldingen die ik krijg gaan over dat verkeersbordenherkenning niet goed werkt en vanochtend kreeg ik (op de snelweg!) een melding dat parkeerhulp beperkt beschikbaar was. Top informatie, ik reed toen 105km/u, dus die parkeerhulp had ik toen echt nodig.

- Mijn vrouw had gisteren een storing. Gaf ook een pop-up in de app, met de verwijzing dat we service moesten opzoeken. Ging om lane-assist. Ze kwam uit België en moest in NL aan de snellader; toen ze na het laden onderweg ging, was de storing verdwenen. Dat is nieuw geloof ik? In ieder geval wel prettig dat je niet voor een storingsmelding reset naar de dealer moet.

- Lane assist blijf ik agressief vinden bijsturen, bijna zenuwachtig.

- Achterklep blijft voor nu goed werken.

Ik ga weer mopperen bij de dealer.

[ Voor 5% gewijzigd door Hammetje op 22-06-2026 09:23 ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)


  • dbalgobind
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 22-06 12:57
ArCadE schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 14:33:
[...]

Als ik het me goed herinner ben ik deze wel tegen gekomen om uit te zetten. Zit die niet in het menu waar je ook lokale gebruikers kunt aanmaken?
Het gaat om de melding meegestuurd als screenshot hieronder:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8IsnJKgl1oC_GGc0uEG8bFrbtOM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R5tL6Vt6Xvtm6kyKKn0AIwSO.jpg?f=fotoalbum_large

Melding komt dus elke keer terug als ik de auto instap of start.

  • Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 23:47

Theuno

Da Devil Crew

Daar ging hij dan om 0.05 de oplegger op.


Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5HRxhK8TFJb0DOkP2Po5RkepcOc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SHD9SgM5VoW2otmvgz7kcFBI.jpg?f=fotoalbum_large


Storing in de stuurinrichting, hij moest naar de kant.
Na even uit gezet te hebben was er dus ook geen stuurbekrachtiging meer. De meneer van de ANWB kon er ook niets aan doen, en had het snel gezien.


Ik moest nog een flink stuk rijden, dus was pas om half 4 thuis. En dus in een vreemde auto door een storm rijden is ook niet ideaal.

De meneer bij het depot stond wel gek te kijken, ik had net een gezellige pizza avond achter de rug. En ik had de oven, en een boel open ingrediënten, samen met natte kampeerspullen in de auto. Ik was wel blij dat bijna alles in de vervangende auto kon.

Ik ben benieuwd wanneer de audi weer terug en gemaakt is.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...


  • MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Theuno schreef op maandag 22 juni 2026 @ 23:33:
Daar ging hij dan om 0.05 de oplegger op.


[Afbeelding]


Storing in de stuurinrichting, hij moest naar de kant.
Na even uit gezet te hebben was er dus ook geen stuurbekrachtiging meer. De meneer van de ANWB kon er ook niets aan doen, en had het snel gezien.


Ik moest nog een flink stuk rijden, dus was pas om half 4 thuis. En dus in een vreemde auto door een storm rijden is ook niet ideaal.

De meneer bij het depot stond wel gek te kijken, ik had net een gezellige pizza avond achter de rug. En ik had de oven, en een boel open ingrediënten, samen met natte kampeerspullen in de auto. Ik was wel blij dat bijna alles in de vervangende auto kon.

Ik ben benieuwd wanneer de audi weer terug en gemaakt is.
Wow, dat is echt extreem vervelend! Ben benieuwd wat daar de oorzaak van is!

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered


  • pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:51

pietje63

RTFM

@Theuno klinkt als dezelfde klachten die ik heb gehad. Toen opgelost met nieuwe remslang (stuurbekrachtiging gebruikt ook remvloeistof) en software update (3.10)

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste