Prijs vergelijkingen in Duitsland
[ Voor 29% gewijzigd door Techkeizer op 11-03-2025 21:26 ]
Zat er toevallig zelf net naar te kijken maar ik hou lekker mijn staande bestelling staan. Ben wel klaar met de hele dag kijken of de prijzen alweer aan het dalen zijn. die extra early-bird oplage neem ik wel voor lief
https://www.amazon.com.be...2&s=merchant-items&sr=1-4
Verbazend hoeveel voorraad er plots is op een paar dagen...
Met undervolt en een iets hogere power limiet kan je volgens sommige online artikelen tot uiterste 9-10% performance extra halen bij XT en non-XT kaarten.
Dan weet ik het wel, dan wordt het een standaard non-xt voor mij, beperkte UV en verhoogde powerlimiet (iets hoger dan standaard). Dan kan ik mijn 650W voeding zonder problemen houden.
Denk dat hun bestellingen nu heel snel opdrogen, die XFX kaarten op Amazon komen echt 3x per dag beschikbaar voor rond de 800 euro, waarom zou je dan een non XT voor 849 kopen in Nederland, dan ben je wel gek. Zodra de MSRP modellen richting de 700-750 gaan zal de non XT vanzelf <650 terecht komen. Even weekje geduld.Ast1on schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:27:
De Sapphire Pulse AMD Radeon RX 9070 Gaming 16GB (non-XT) staat op "Megekko afgeprijsd" van 849 naar 739....![]()
Verbazend hoeveel voorraad er plots is op een paar dagen...
Met undervolt en een iets hogere power limiet kan je volgens sommige online artikelen tot uiterste 9-10% performance extra halen bij XT en non-XT kaarten.
Dan weet ik het wel, dan wordt het een standaard non-xt voor mij, beperkte UV en verhoogde powerlimiet (iets hoger dan standaard). Dan kan ik mijn 650W voeding zonder problemen houden.
Als echte hollander een Reaper voor goedkoop natuurlijktweaknerd schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:41:
Wat voor kaart wacht iedereen qua brand? of maakt het niet uit momenteel als t maar beschikbaar & goedkoop is?
Zonder gekheid, ik ben beperkt tot max 2x8 PCIe power connectors, en liefst maar 2 slots breed, dus weinig keuze.
geen
Alle RX 9000 kaarten zijn serieus huge en passen niet normaal in mijn H510 met de AIO voorin. Dus de keuze is beperkt tot de PowerColor Reaper, ASRock Steel Legend of Gigabyte Gaming. Mijn voorkeur gaat niet direct uit naar de ASRock omdat die niet zwart is, maar mocht hij veel goedkoper zijn dan de rest dan zeg ik geen nee
Maar ik wacht geduldig af tot we weer onder de 750 euro komen. En liefst nog lager
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
...al ben ik bang dat hij trager is in Stable Diffusion / ZLUDA dan mijn 7900XTX.
In ieder geval fijn om te zien dat de prijzen al met de dag aan het zakken zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door RadYeon op 11-03-2025 21:51 ]
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Waarom zou je eigenlijk side/down-graden naar een 9070XT? Ik denk dat je 7900XTX in sommige gevallen beter presteert. Mogelijk wat minder met Raytracing, maar dat is te overzien denk ik.RadYeon schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:50:
Hier is het wachten op een Nitro+ voor +-€850, in ieder geval een Sapphire.
...al ben ik bang dat hij trager is in Stable Diffusion / ZLUDA dan mijn 7900XTX.
In ieder geval fijn om te zien dat de prijzen al met de dag aan het zakken zijn.
Hield het hier ook al in de gaten, vanmorgen 09:00 87 stuks... beetje jammerw0ndersp00n schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:52:
Azerty heeft trouwens 83 Steel Legend XT's op voorraad. Dat waren er gisteren rond dit tijdstip 89. Dus er zijn er 6 van vekocht vandaag. Ik ben benieuwd wat de stand is einde dag morgen.
Dat ja, wel het liefste iets met 2 (of 3)x 8pin, en eentje die ook onder belasting redelijk stil is, maar heb nog geen 'slechte' 9070XT gezien in reviews eigenlijk. Looks en RGB zal allemaal wel zit toch in een dichte kast verdertweaknerd schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:41:
of maakt het niet uit momenteel als t maar beschikbaar & goedkoop is?
Gaat alsnog vrij traag omlaag vergeleken met de stormloop van vorige week.w0ndersp00n schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:52:
Azerty heeft trouwens 83 Steel Legend XT's op voorraad. Dat waren er gisteren rond dit tijdstip 89. Dus er zijn er 6 van vekocht vandaag. Ik ben benieuwd wat de stand is einde dag morgen.
Ik ben ook nog vrij skeptisch over hoe ver de prijs daadwerkelijk gaat dalen, we hebben als consument gewoon te weinig informatie. AMD is sowieso een heel stuk beter bezig dan NVIDIA maar het kan ook zomaar zijn dat we deze hoge stocks zien omdat AMD een paar maanden extra aan het stockpilen is geweest. De prijs zal vast een stuk omlaag gaan, een XT voor 750 en een XT OC voor 800 gaan we vast snel zien, maar MSRP gaat denk ik nog wel een tijdje duren.Tatteredhat schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:12:
[...]
Gaat alsnog vrij traag omlaag vergeleken met de stormloop van vorige week.
ik heb vandaag een kaart voor 689 euro voorbij zien komen net te laat met bestellen. website hing vast en een kaart voor onder de 750 gewoon .DE in de gaten houden, nederland kunnen we wel vergeten voorlopigGerton schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:16:
[...]
Ik ben ook nog vrij skeptisch over hoe ver de prijs daadwerkelijk gaat dalen, we hebben als consument gewoon te weinig informatie. AMD is sowieso een heel stuk beter bezig dan NVIDIA maar het kan ook zomaar zijn dat we deze hoge stocks zien omdat AMD een paar maanden extra aan het stockpilen is geweest. De prijs zal vast een stuk omlaag gaan, een XT voor 750 en een XT OC voor 800 gaan we vast snel zien, maar MSRP gaat denk ik nog wel een tijdje duren.
Ik hoop zeker dat je gelijk hebt, die OC van 689 heb ik ook gezien, maar had voornamelijk gelezen dat mensen problemen hadden met het laden van die pagina, dus het voelt mij eigenlijk alsof het een prijsfout is die snel opgelost is.tweaknerd schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:19:
[...]
ik heb vandaag een kaart voor 689 euro voorbij zien komen net te laat met bestellen. website hing vast en een kaart voor onder de 750 gewoon .DE in de gaten houden, nederland kunnen we wel vergeten voorlopig
[ Voor 11% gewijzigd door Pana op 11-03-2025 22:28 ]
https://www.amazon.de/-/e...r=8-47&xpid=-ATB53-CEaZyw - wit
XFX Swift 9070 voor €689.00 voor de lief hebbers nog 12 in stock, nog beetje aan de dure kant vind ik maarja mocht iemand een 9070 zoeken
[ Voor 29% gewijzigd door tweaknerd op 11-03-2025 22:40 ]
Powercolor 9070XT Hellhound voor <800 euro. Heb nu een 7800XT Hellhound, echt een hele fijne en stille kaart.tweaknerd schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:41:
Wat voor kaart wacht iedereen qua brand? of maakt het niet uit momenteel als t maar beschikbaar & goedkoop is?
Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
Vind het eigenlijk wel bijzonder dat de prijzen na de launch gekte relatief snel lijken te dalen.Gerton schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:16:
[...]
Ik ben ook nog vrij skeptisch over hoe ver de prijs daadwerkelijk gaat dalen, we hebben als consument gewoon te weinig informatie. AMD is sowieso een heel stuk beter bezig dan NVIDIA maar het kan ook zomaar zijn dat we deze hoge stocks zien omdat AMD een paar maanden extra aan het stockpilen is geweest. De prijs zal vast een stuk omlaag gaan, een XT voor 750 en een XT OC voor 800 gaan we vast snel zien, maar MSRP gaat denk ik nog wel een tijdje duren.
Steve van GN zei dat AMD / AIB's ca. 5x meer kaarten beschikbaar hadden op launch day tov. Nvidia bij 1 retailer en vanuit reports van meerdere retailers lijkt dat daadwerkelijk het geval te zijn geweest.
Overclockers UK had ook meer dan 5000 kaarten op dag 1 verkocht, in alleen de UK. De vraag is dus enorm hoog, maar het aanbod lijkt ook redelijk snel restocked te worden waardoor de prijs nu toch weer omlaag komt.
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat er dagen na launch nog kaarten voor MSRP of bijna MSRP online zouden komen... kijkend naar de 5000 series die stug veel te hoog blijft (ook al is het meeste weer in stock voor absurde prijzen).
https://www.notebooksbill...bct=1002_10#Q0SinstockC10Pana schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:27:
Ik probeer al dagen een nitro+ te scoren via amazon maar nog geen enkele keer succes bij de drops/corefinder notifications -_-
899
Zat ik ook aan te denken zelf. Rock zelf nu een 6900XT FE.Ast1on schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:44:
Wacht zelf op de Sapphire Pulse 9070. Heb geen RGB nodig.
Maar twijfel of ik nu voor een 9070 moet gaan of gewoon een 9070XT voor die 11-13% meer performance. Weet alleen niet hoelang t gaat duren voordat er weer een beetje stock is voor kaarten met een normale prijs.
Ben beetje gierig aan t worden
Het gaat over de productiekosten. Omzet verkoop min Cost of Goods Sold is de brutowinst.hjvg schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:19:
[...]
uhm ben je nu een intel kaart aan het vergelijken met een 9070?![]()
terwijl de performance niet bij elkaar in de buurt zit ?
Wat denk je dat de ontwikkelings kosten verschil is tussen die 2 kaarten 5 euro ofzo?
RX 9070 XT heeft:
- 357/272 = 1,3x die size
- 16/12 = 1,33x VRAM
- 304/190 = 1,6x TDP dat invloed op de VRM en koeler heeft
De kostenstructuur van Navi 48 lijkt hard op die van RX 7800 XT (was tot onder 480 euro winkelprijs gedaald voor een Sapphire Pulse).
R&D-kosten is een beruchte grap bij de vliegtuigbouwers. Afhankelijk van op wat dat ze de R&D-kosten boeken kan het ontwerpen/ontwikkelen van een vliegtuig niets kosten of meer dan 30 miljard dollar aan R&D kosten. Je kan eender welke R&D-kosten op een vliegtuig plakken, u vraagt en wij doen het creatief rekenen/boekhouden wel.
Intel kan hun Arc R&D-kosten niet over veel dingen uitspreiden. AMD boekt een gedeelte op de discrete gaming graphics cards, een gedeelte op de professionele graphics, de AI, RT, FSR4,... verbeteringen op de AI/datacenter afdeling, een gedeelte op de APU's voor de laptops, handhelds,... en een gedeelte op de game consoles.
BTW in Duitsland is 19% en in Nederland 21%, misschien is dat het verschil?RadYeon schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 23:22:
Hoe zit het nou met NBB? De Nitro+ kost €899, maar zodra ik doorklik naar verzending, wordt het opeens €914 en dan komen de verzendkosten er alsnog bij.
[ Voor 36% gewijzigd door RadYeon op 11-03-2025 23:26 ]
121/119*100-100=1,68%RadYeon schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 23:26:
Ik kom uit op een verschil van +-1,68%maar inderdaad, zal met de BTW hebben te maken.
Dus ja dat is inderdaad volledig BTW
Intel heeft vrij weinig te willen, of beter gezegd, ze willen iets en dat kost een hoop geld. Als ze het niet willen moeten ze er snel mee stoppen... Probleem bij Intel is dat het op een erg slecht moment komt waardoor ze de winst vanuit de CPU divisies niet kunnen gebruiken op dit aspect.rapture schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 23:22:
[...]
Het gaat over de productiekosten. Omzet verkoop min Cost of Goods Sold is de brutowinst.
RX 9070 XT heeft:Als we de worst case 1,6x kosten nemen, dan is 249 USD MSRP * 1,6 = 398,4 USD MSRP. Naar euro omgerekend en 21% BTW erbij tellen: 441,7 euro MSRP.
- 357/272 = 1,3x die size
- 16/12 = 1,33x VRAM
- 304/190 = 1,6x TDP dat invloed op de VRM en koeler heeft
De kostenstructuur van Navi 48 lijkt hard op die van RX 7800 XT (was tot onder 480 euro winkelprijs gedaald voor een Sapphire Pulse).
R&D-kosten is een beruchte grap bij de vliegtuigbouwers. Afhankelijk van op wat dat ze de R&D-kosten boeken kan het ontwerpen/ontwikkelen van een vliegtuig niets kosten of meer dan 30 miljard dollar aan R&D kosten. Je kan eender welke R&D-kosten op een vliegtuig plakken, u vraagt en wij doen het creatief rekenen/boekhouden wel.
Intel kan hun Arc R&D-kosten niet over veel dingen uitspreiden. AMD boekt een gedeelte op de discrete gaming graphics cards, een gedeelte op de professionele graphics, de AI, RT, FSR4,... verbeteringen op de AI/datacenter afdeling, een gedeelte op de APU's voor de laptops, handhelds,... en een gedeelte op de game consoles.
AMD is jarenlang de underdog geweest en heeft Intel binnen een jaar "verslagen", maar dat wilt niet zeggen dat ze die profits voor GPU dev kunnen gebruiken. Zeker als er geen "toekomst" in zit tov. Nvidia.
Ik denk dat Intel wel een toekomst zag voor de GPU divisie omdat ze zo dominant waren in de CPU divisie... tot ze het niet waren.
Het is mij zojuist gelukt op amazon.de voor 850 euro een 9070 xt nitro+, weet alleen echter niet of je hier op wilt wachten. Er staat bezorgdatum op zijn vroegst 27 mei....🫠Pana schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 22:27:
Ik probeer al dagen een nitro+ te scoren via amazon maar nog geen enkele keer succes bij de drops/corefinder notifications -_-
Powercolour red devil, 849€ absolute max (vanaf van overweeg ik het). 750€ is direct aan mij verkocht.tweaknerd schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:41:
Ik blijf geduldig.
Andere kaarten zal ik overwegen als deze hoog blijft en plots hele boel tussen 680-770€ belanden.
De Reaper, enige kaart onder 305mm met PTM. Heel veel keus heb ik dus niettweaknerd schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:41:
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
https://www.reddit.com/r/radeon/s/hwClMV15hZ
Heb ik ook geprobeerd, mijne staat ook op vrijdag vanuit portugal.DannyXP1600 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 05:03:
Dus, de XFX Mercury 9070 XT is onderweg vanuit Portugal met UPS. Via UPS site track and trace gedaan, wordt tot nu toe vrijdag overdag verwacht, maar dan gaat er niemand thuis zijn... Dan probeer ik te wijzigen dat ie naar een UPS afhaalpunt gaat, via My Choice, maar telkens als ik daar eerst mijn eigen adres in wil stellen zegt die site dat My Choice niet beschikbaar is in mijn regio? Ik heb liever niet dat die videokaart ineens bij buren wordt afgeleverd eigenlijk... Krijgt iemand anders dit wel voor elkaar?
De ups my choice werkte ook niet, dus op goed geluk op vrijdag dan maar

Er staat alleen nu bij mijn verzending:
Aflevering vertraagd door techn. storing. Wij passen onze planning aan om uw pakket zo snel mogelijk te leveren. / Aflevering heeft één werkdag vertraging.
Afhaalpunt kan volgens mij pas als het pakket daadwerkelijk in Nederland is.DannyXP1600 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 05:03:
Dus, de XFX Mercury 9070 XT is onderweg vanuit Portugal met UPS. Via UPS site track and trace gedaan, wordt tot nu toe vrijdag overdag verwacht, maar dan gaat er niemand thuis zijn... Dan probeer ik te wijzigen dat ie naar een UPS afhaalpunt gaat, via My Choice, maar telkens als ik daar eerst mijn eigen adres in wil stellen zegt die site dat My Choice niet beschikbaar is in mijn regio? Ik heb liever niet dat die videokaart ineens bij buren wordt afgeleverd eigenlijk... Krijgt iemand anders dit wel voor elkaar?
Op welke Amazon heb je die gezien voor 829?Pana schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 23:05:
[...]
Thx, maar op amazon worden ze aan 829 geprijst en dat is ook mijn limiet. 899 is het me niet waard.
Gewoon naar de prijzen kijken bij een ander?Lazz338 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:34:
[Afbeelding]
Kan iemand mij uitleggen hoe dit mogelijk is zonder prijsafspraken te maken?
AMD Ryzen 9 9950X3D | MSI X870E Tomahawk | Corsair 96GB DDR5 6200C30 | Kingston Fury 1TB NVMe | Kingston Fury 2TB NVMe | Kingston Fury 4TB NVMe | MSI GeForce RTX5090 Ventus OC 3x | Silverstone Hela 1300R | NZXT H7 Flow | Custom watercooling loop
Zijn geen prijsafspraken, die shops gebruiken allemaal algoritmes die prijzen onderling in de gaten houden en/of aanpassen.Lazz338 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:34:
[Afbeelding]
Als dit niet mag, no harm done. Dan zoek (en wacht) ik verder.
Zelf ben ik op zoek naar een red devil of nitro+, met een tuf als 2e keus.
[ Voor 9% gewijzigd door rows op 12-03-2025 09:19 ]
FR, IT, ES en DE.Smeldor schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:35:
[...]
Op welke Amazon heb je die gezien voor 829?
Op BE en NL staan ze vaker aan 999
Ik las dat ook op trustpilot, maar heb met creditcard (Aankoopverzekering van 1 jaar voor wat het waard is) betaald. Hoe zit het eigenlijk met garantie en service als je koopt via 3e partij op Amazon? Ik zag ook wat XFX deals voorbij komen uit een verkoper uit Portugal.rows schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:18:
Ik wil mensen niet onnodig ongerust maken, maar ik zag dat Cyberport niet al te beste beoordelingen heeft als je daar gericht op zoekt. Ik verwacht op zich dat ze netjes de spullen zullen sturen, maar het probleem zit hem vaak wel in de after sales als een kaart bijvoorbeeld stuk gaat binnen garantie en dat soort zaken. Of een kaart die zoek raakt in de distributie.
Zelf ben ik op zoek naar een red devil of nitro+, met een tuf als 2e keus.
Oepsie van UPS?2025-03-12 05:40A mechanical failure has delayed delivery. We're adjusting plans to deliver your package as quickly as possible. / Delivery will be delayed by one business day.
Hmm.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
voor mij de powercolor red devil. puur omdat die het stilst lijkt te zijn qua fans.Ozzi schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 21:43:
[...]
Als echte hollander een Reaper voor goedkoop natuurlijk
Zonder gekheid, ik ben beperkt tot max 2x8 PCIe power connectors, en liefst maar 2 slots breed, dus weinig keuze.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Deze 829, wordt in Duitsland al 850 bij het afrekenen. waarschijnlijk btw-changes en verzendkosten. en zoals ik al eerder aangaf verzenddatum ligt in mei. dan weet je dat vastPana schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:29:
[...]
FR, IT, ES en DE.
Op BE en NL staan ze vaker aan 999
Volgens mij mag dat gewoon. Zelf ben ik wel geinteresseerd in prijs / stock notificaties. Iemand nog suggesties?seez schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:12:
Mogen hier telegram groepen gedeeld worden? Ik heb 11 mrt via een Duitse TG groep een Asus Prime 9070 XT weten te bemachtigen voor €689 bij Cyberport.de. Nu zoek ik er nog eentje voor een vriend. De telegram groep die ik gebruik is alleen niet zaligmakend, want er komen dagelijkse tientallen berichten over nVidia kaarten waar ik niet geïnteresseerd in ben. Ik doe dit omdat ik uit mijn eigen principe niet koop als het bedrag meer dan 10% boven de adviesprijs is.
Als dit niet mag, no harm done. Dan zoek (en wacht) ik verder.
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
Gelukkig is kcd2 super geoptimaliseerd zodat mijn 5600xt er geen moeite mee heeft
Dit is wel een non-xtbounto schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:23:
https://www.alternate.nl/...hekaart&utm_term=JHXS0K12
Alternate heeft de Pulse voor 734 euro
A mechanical failure has delayed delivery. We're adjusting plans to deliver your package as quickly as possible. / Delivery will be delayed by one business day.
Alle kaarten in dezelfde transport bus/vrachtwagen
Ze zijn gewoon naar een locatie gereden om ze allemaal te vervangen met bakstenenArcticWolf schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:31:
[...]
Alle kaarten in dezelfde transport bus/vrachtwagen
Ze verkopen wel, maar zeker niet snel.Santee schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:14:
In Raalte bij Azerty hebben ze echt 200 kaarten liggen minimaal als ik het zo optel... Zouden ze die echt verkopen voor die prijzen? Of denken ze, we krijgen de volgende lading pas over 3 weken, lekker rustig de prijzen verlagen en winst maximaliseren. Aan kaarten in ieder geval geen tekort!
The status of your parcel has changed.
Exception Reason: A mechanical failure has delayed delivery. We're adjusting plans to deliver your package as quickly as possible.
Exception Resolution: Delivery will be delayed by one business day.
Ik heb deze op mijn smartphone: https://t.me/s/HWL_GPU_VerfuegbarkeitshinweiseGTX404 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 10:16:
[...]
Volgens mij mag dat gewoon. Zelf ben ik wel geinteresseerd in prijs / stock notificaties. Iemand nog suggesties?
Maar zoals ik al zei je krijgt ook allerlei berichten over RTX 5090 e.d.
Even een paar uur niet opletten en je bent zo een paar honderd berichten verder inderdaad, met vele 50-series kaarten. En 90% zijn ook nog eens flink boven MSRP. Ik blijf voorlopig nog in die groep, maar ik denk dat afwachten de beste optie is.seez schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 11:32:
[...]
Ik heb deze op mijn smartphone: https://t.me/s/HWL_GPU_Verfuegbarkeitshinweise
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
https://webshop.asus.com/...afikkarte/90YV0LI1-M0NA00
Edit: En ook alweer weg voordat ik mijn post af kon maken x)
[ Voor 13% gewijzigd door IceBlackz op 12-03-2025 12:00 ]
Kijk nog eens... Bij mij werkt die link niet (404), zie hem wel voor 829 staanIceBlackz schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 12:00:
ASUS 9070 Prime (Non-XT) voor €629! Helaas alleen verzending binnen Duitsland..
https://webshop.asus.com/...afikkarte/90YV0LI1-M0NA00
Edit: En ook alweer weg voordat ik mijn post af kon maken x)
Die voor 829 er nog op staat is een TUF Gaming, geen PrimeDweebus schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 12:02:
[...]
Kijk nog eens... Bij mij werkt die link niet (404), zie hem wel voor 829 staan
Ik gebruik deze website:seez schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 11:32:
[...]
Ik heb deze op mijn smartphone: https://t.me/s/HWL_GPU_Verfuegbarkeitshinweise
https://www.computerbase....-rx-9070-zu-kaufen.91631/
Maar niet alle shops daar verzenden internationaal.
https://www.reichelt.de/d...xt_red_devil_16_gb-399419
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Hier een kamp groen alternatief, rtx 4070 super voor een strakke €640: https://nl.nbb.com/nl/p/p...6x-1x-hdmi-3x-dp/a1067313
12gb ...Talhanl3 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 13:43:
Voor de mensen die onnodig belachelijk veel betalen voor RX 9070 kaarten,
Hier een kamp groen alternatief, rtx 4070 super voor een strakke €640: https://nl.nbb.com/nl/p/p...6x-1x-hdmi-3x-dp/a1067313
Kan je net zo goed de 7800 XT halen. Is ook nog eens goedkoper.Talhanl3 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 13:43:
Voor de mensen die onnodig belachelijk veel betalen voor RX 9070 kaarten,
[ Voor 84% gewijzigd door Intergalactic op 12-03-2025 14:34 ]
Zojuist besteld bij NBB voor €889 wordt morgen of overmorgen bezorgd.Stelash schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 13:46:
Aangezien mensen hier soms vragen hadden over NR Info op Amazon, had vrijdag de 7e een 9070XT XFX Mercury besteld, die is vandaag aangekomen!
Stay hungry, stay foolish!
Mooi! Ben ook benieuwd..Stelash schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 13:46:
Aangezien mensen hier soms vragen hadden over NR Info op Amazon, had vrijdag de 7e een 9070XT XFX Mercury besteld, die is vandaag aangekomen!
Edit: hier inmiddels ook binnen.
[ Voor 13% gewijzigd door maertenr op 12-03-2025 14:13 ]
€713
https://www.amazon.nl/XFX...X-97SWFB3W9/dp/B0DWPHKWWD
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Het toepassen van MAD-doctrine (ja, die van de kernwapens) zoals hoe de tankstations het doen.Lazz338 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 08:34:
[Afbeelding]
Als jij de benzine 1 cent goedkoper maakt om klanten aan te trekken, dan moet ik ook 1 cent korting geven om mijn klanten te behouden. Als we zo escaleren, dan maken we elkaar kapot.
Dus we denken niet aan korting geven of prijzenoorlog zodat we allemaal goede marges hebben.
tevens dat stukje: laagste prijs garantie. Gewoon altijd de laagste prijs matchen, dan krijg je inderdaad het stukje cent verlagen betekent de rest volgtrapture schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 14:32:
[...]
Het toepassen van MAD-doctrine (ja, die van de kernwapens) zoals hoe de tankstations het doen.
Als jij de benzine 1 cent goedkoper maakt om klanten aan te trekken, dan moet ik ook 1 cent korting geven om mijn klanten te behouden. Als we zo escaleren, dan maken we elkaar kapot.
Dus we denken niet aan korting geven of prijzenoorlog zodat we allemaal goede marges hebben.
Ryzen 5 7600x | RX 9070 XT Red Devil | Lian Li O11 Vision
Beste klant
Het spijt ons u te moeten mededelen dat, als gevolg van een logistieke onverwachte gebeurtenis, het product:
B2265373 AMD PowerColor Red Devil RX9070XT 16G-E/OC videokaart [RX9070XT 16G-E/OC]
het is momenteel niet beschikbaar. Wij hebben het verzoek doorgestuurd, maar op dit moment worden er geen retourzendingen van goederen verwacht.
Als alternatief kunt u een ander product aangeven door het ter vervanging uit onze catalogus te kiezen, waarbij u ervoor kiest een voucher te gebruiken of een onmiddellijke terugbetaling voor het niet-beschikbare product.
Als u een terugbetaling wilt aanvragen en per bankoverschrijving heeft betaald, verzoeken wij u ons uw bankgegevens door te geven.
In afwachting van uw vriendelijke reactie staan wij tot uw beschikking en verontschuldigen ons voor het ongemak.
Hartelijke groeten
-----
Helaas dus geen Red Devil voor € 812.
Nu maar weer vrolijk op zoek naar wat anders.
HANDTEKENING!!!
Zo balen man.. dikke kaart voor die prijs, hopelijk vind je snel weer watLeeghoofd21 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 14:59:
Zojuist een bericht ontvangen van BPM Power:
Beste klant
Het spijt ons u te moeten mededelen dat, als gevolg van een logistieke onverwachte gebeurtenis, het product:
B2265373 AMD PowerColor Red Devil RX9070XT 16G-E/OC videokaart [RX9070XT 16G-E/OC]
het is momenteel niet beschikbaar. Wij hebben het verzoek doorgestuurd, maar op dit moment worden er geen retourzendingen van goederen verwacht.
Als alternatief kunt u een ander product aangeven door het ter vervanging uit onze catalogus te kiezen, waarbij u ervoor kiest een voucher te gebruiken of een onmiddellijke terugbetaling voor het niet-beschikbare product.
Als u een terugbetaling wilt aanvragen en per bankoverschrijving heeft betaald, verzoeken wij u ons uw bankgegevens door te geven.
In afwachting van uw vriendelijke reactie staan wij tot uw beschikking en verontschuldigen ons voor het ongemak.
Hartelijke groeten
-----
https://www.amazon.nl/dp/B0DW4H333L
(er is er maar één beschikbaar)
Die verzenden naar NL?tweaknerd schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:08:
https://www.computerunive..._content=artikel&APID=727 - 9070 reaper voor 699. 350 mensen kijken naar dit product atm dus snel zijn als je interesse hebt.
als t goed is wel hun website verstuurd producten via DHL zo te zien weet alleen niet hoeveel extra je betaald aan shipping*
[ Voor 11% gewijzigd door tweaknerd op 12-03-2025 16:21 ]
Dan kom je onder de streep dus ook gewoon op ~730 euro uit, daarvoor komt een non XT in de NL winkels ook wel voorbij.Edd schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:23:
[...]
Ja, volgens mij wel. Alleen zijn de verzendkosten wel +/- €30 van wat ik zag.
inderdaad, hijs ookal uitverkocht. net een warm broodje die zo over de toonbank gaat!mark schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:26:
[...]
Dan kom je onder de streep dus ook gewoon op ~730 euro uit, daarvoor komt een non XT in de NL winkels ook wel voorbij.

Zelfde bericht ontvangenLeeghoofd21 schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 14:59:
Zojuist een bericht ontvangen van BPM Power:
Beste klant
Hartelijke groeten
-----
Ik kreeg het aanbod om een ASRock kaart als alternatief te ontvangen, aangezien deze kaart in Nederland grofweg 150.- duurder is ben ik daar mee akkoord gegaan.
Ik krijg bericht dat het wordt met DHL geleverd. Zelfde verhaal: originele order omgezet naar asrock voor zelfde prijs. XT versiem-buurman schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:49:
[...]
Ik kreeg het aanbod om een ASRock kaart als alternatief te ontvangen, aangezien deze kaart in Nederland grofweg 150.- duurder is ben ik daar mee akkoord gegaan.
Ik ook. Kreeg daarna een bevestiging dat hij zou worden verstuurd, maar vanochtend nogmaals excuses dat ze die ook niet kunnen leveren. Het is een poppenkast bij BPM.m-buurman schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 16:49:
[...]
"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill
Zojuist de verzendbevestiging ontvangen, hopelijk gaat het een beetje vlot vanuit Italië.Oldy schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 17:18:
[...]
Ik krijg bericht dat het wordt met DHL geleverd. Zelfde verhaal: originele order omgezet naar asrock voor zelfde prijs. XT versie
Maar alsnog is de leverdatum en tijd niet aangepast bij mij. Dus wel een werkdag vertraging, zeggen ze, verwachte leverdatum vrijdag 14 maart. Weird
https://www.caps.nl/sapph...6-gb-gddr6-id-999200.html
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd of gemod.
Voor achtergrondinformatie over de prijzen bij release en de mechanismen daarachter, check review: Wat ging er mis bij de AMD RX 9070 (XT)-release?.
Let bij het reageren op het volgende:
- Geen "ik ook" berichten en statusupdates van bestellingen.
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Ranten is niet toegestaan.
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- Dat geldt ook voor scamadvertenties op Marktplaats e.d. Heel nobel om elkaar daar op te wijzen, maar niet iedereen leest alle berichten en waarschuwingen, dus gewoon niet doen. Oók niet quoten, dan moeten we alleen maar meer zooi opruimen.
- Scalping bespreken is niet toegestaan.
- Ongefundeerde beschuldigingen van scalping, scams of oplichting zijn niet toegestaan.
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Net zoals in heel VB; geen persoonlijk aankoopadvies!
- Voor informatie over voedingen en aansluitingen moet je hier zijn: Voeding advies en informatie topic - Deel 34
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |