Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-06 20:12
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:08:
Na 2-3 jaar de accu vervangen is al wel snel. Tegenwoordig is de slijtage zo langzaam dat je er wel 4-5 jaar mee kan doen voor vervanging.
Deze nieuwe type accu's in de OP13 zouden ook weer minder snel slijten dacht ik.

Maar goed we zien het wel. Tot dusver iig zeer onder de indruk van de accu in de OP13. Gecombineerd met de 100w lader is het gewoon totaal geen issue meer IME.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:08:
Na 2-3 jaar de accu vervangen is al wel snel. Tegenwoordig is de slijtage zo langzaam dat je er wel 4-5 jaar mee kan doen voor vervanging.
Na 2.5 jaar was de batterij van mijn 9PRO echt wel merkbaar minder dan in het begin. Nooit een batterij topper geweest maar nu ging ie nog maar een halve dag mee. Over het algemeen vrij netjes mee geweest in de zin van, maximaal 80% laden enz.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

westergas schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:58:
[...]

Na 2.5 jaar was de batterij van mijn 9PRO echt wel merkbaar minder dan in het begin. Nooit een batterij topper geweest maar nu ging ie nog maar een halve dag mee. Over het algemeen vrij netjes mee geweest in de zin van, maximaal 80% laden enz.
Dat is ook alweer een tijdje geleden en waren andere accu's. Mijn Nord 3 heb ik in juni 2023 gekocht en is nog steeds 94% qua accugezondheid. :) De OnePlus 13 maakt gebruik van een nóg betere accu die nóg minder snel slijt.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:53
westergas schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 11:58:
[...]

Mijn 9pro heb ik vanaf aankoop bij release altijd tot 100% geladen gedurende de nacht. Uiteindelijk het laatste halfjaar de batterij van vervangen, voor ik ook de OnePlus 13 kocht.

Voor die batterijvervanging haalde ik niet altijd meer het einde van de dag, als niet bepaald intense gebruiker, maar ik heb niet het idee dat de 100% laden zo'n extreem effect heeft gehad bij mij.

Bij m'n OnePlus 13 heb ik het nu wel netjes ingesteld op het opladen tot 80%, maar dat is vooral omdat ik aan het einde van de dag daarmee ook nog ruimschoots boven de 20% batterij over heb :P. Een soortgelijke marge heb ik bij de OnePlus 9 Pro nooit gehad en zou ik dus ook nooit gebruikt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flippiej
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 13:03:
[...]

Dat was een foutje van mijn kant. Ik had per ongeluk de GLO-update toegevoegd aan EU. Toen ik dat meteen ontdekte heb ik het apparaat disabled in de app om ervoor te zorgen dat gebruikers geen foutieve update downloaden (dat had waarschijnlijk toch niet gewerkt, maar toch). Vervolgens m'n fout herstelt en device weer enabled. Sorry! EU komt er spoedig aan, verwacht ik.
Klopt het dat er zojuist weer een melding kwam voor versie .405, die we al een tijdje gebruiken? :)
Het was puur een notificatie voor een 'nieuwe' versie, maar bij het openen van de app zelf bied hij niets nieuws aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18-03 16:15
ik denk dat we goed in de maling worden genomen met die watch gratis bij oneplus13

ik zit nu op dag 53 ( mijn dag 60 is 13mrt)
en nog steeds niets ontvangen of onderweg
dus ik ga het maar langzaam vergeten was een mooi lokkertje van oneplus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:41
Thewhale schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:09:
ik denk dat we goed in de maling worden genomen met die watch gratis bij oneplus13

Niet zo snel opgeven :)
Ik zou op zn minst contact zoeken met Oneplus NL (heb ik nog niet naar gekeken)
En het is misschien zelfs beter om contact te zoeken met het bedrijf waar je de telefoon hebt gekocht. In mijn geval mobiel.nl
Volgens de aanbieding is het 279 euro dus daar waag ik wel een paar e-mailtjes aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-06 22:43
Thewhale schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 15:09:

Lokkertjes doen ze niet aan bij OP, ik heb altijd gekregen wat ze beloofden.

Zal nu wel iets anders lopen ivm de type fout achterop.
Rustig afwachten dus...

Hikvision gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thewhale
vuurvreter63 schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 16:19:
[...]

Lokkertjes doen ze niet aan bij OP, ik heb altijd gekregen wat ze beloofden.

Zal nu wel iets anders lopen ivm de type fout achterop.
Rustig afwachten dus...
die fout had toch met de watch3 te maken en niet met de watch2r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-06 22:43
Thewhale schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 17:28:
[...]

die fout had toch met de watch3 te maken en niet met de watch2r
Sla ik ff de plank mis :? ;w
Maar goed, ze hebben altijd alles netjes geleverd zoals gezegd, zal nu echt niet anders zijn.

Hikvision gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

flippiej schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 14:44:
[...]

Klopt het dat er zojuist weer een melding kwam voor versie .405, die we al een tijdje gebruiken? :)
Het was puur een notificatie voor een 'nieuwe' versie, maar bij het openen van de app zelf bied hij niets nieuws aan.
Komt waarschijnlijk omdat de oude update (405) opnieuw is toegevoegd, dus worden de notificaties opnieuw getriggered (als er een update wordt toegevoegd). Dat zou voorlopig niet meer moeten gebeuren, aangezien we wat maatregelen hebben genomen die dit zouden moeten voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-06 22:51
Heeft iemand trouwens al eens die watch 2r ontvangen? Hier alleen bevestiging maar daarna was het stil

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:48

GVR

Pukson schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:46:
Heeft iemand trouwens al eens die watch 2r ontvangen? Hier alleen bevestiging maar daarna was het stil
Al eens wat terug gelezen in dit topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
GVR schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 20:49:
[...]

Al eens wat terug gelezen in dit topic?
Was te snel idd, lijkt mijn antwoord gevonden te hebben haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
zoals je kunt lezen hebben er maar weinig een watch ontvangen en zijn we in verwachting van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06 10:36
Ja was gelijk met de 13 mee geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 23:15
Hoe is het geluid van de telefoon? Ik kom van een S23 en lees tegenstrijdige berichten op internet. Sommige zeggen dat zowel de speakers als de kwaliteit van de bluetoothverbinding matig zijn. Hoe ervaren jullie dit?

De OnePlus 13 is bijna net zo duur als de S25 Ultra, dus ik twijfel enorm tussen deze twee toestellen.

[ Voor 28% gewijzigd door Bassbounce op 06-03-2025 07:39 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikkwittet
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-06 10:36
Bassbounce schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 07:33:
Hoe is het geluid van de telefoon? Ik kom van een S23 en lees tegenstrijdige berichten op internet. Sommige zeggen dat zowel de speakers als de kwaliteit van de bluetoothverbinding matig zijn. Hoe ervaren jullie dit?

De OnePlus 13 is bijna net zo duur als de S25 Ultra, dus ik twijfel enorm tussen deze twee toestellen.
Ik kan er niks negatiefs over melden

Heb het dan ook niet vergeleken met andere telefoons om een winnaar en of verliezer aan te wijzen

Ik heb er zelf geen issues mee gehad nu na 8 weken spelen er mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
mrtops1977 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:16:
[...]

Hier net zo ...nog niks mijn eind datum is 10 maart ..ben benieuwd ....zal hier ook berichten als ik iets krijg/hoor ......
bij jou ook nog heen watch in vooruitzicht jou eind datum (60dagen) is in zicht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Zou voor mij een no-brainer zijn. Maar ik heb echt wat tegen de software van Samsung.

En de kwaliteit van een bluetooth verbinding is me nog nooit opgevallen, zowel in positieve als negatieve zin. Wist niet eens dat dit een ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtops1977
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:25
Thewhale schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:54:
[...]

bij jou ook nog heen watch in vooruitzicht jou eind datum (60dagen) is in zicht
Nog niks gehoord idd 😞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
ik geloof er niet meer in dat het komt
was leuk geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Iemand een tip om de grafische processor op los te laten ? Wie kan een game tippen die mooie graphics bevat, waarmee de oneplus 13 uit de verf komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtops1977
Thewhale schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 15:03:
[...]

ik geloof er niet meer in dat het komt
was leuk geweest
Heb net een mail naar dat bedrijf gestuurd en 1 mail naar oneplus gestuurd ...kan 48 uur duren dus ben benieuwd of ik iets van mail krijg van ze ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thewhale
mrtops1977 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:21:
[...]

Heb net een mail naar dat bedrijf gestuurd en 1 mail naar oneplus gestuurd ...kan 48 uur duren dus ben benieuwd of ik iets van mail krijg van ze ....
ben reuze benieuwd naar het antwoord ik had kpn ook al gevraagd en die vertelde je moet echt bij Oneplus zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

[...]

Ik ook naar oneplus. Bij activation box Heb ik de hoop al opgegeven. Welke van de 100 categorieen heb jij gebruikt in het oneplus contact formulier? Jezus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas81
GVR schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:38:
[...]

Ik ook naar oneplus. Bij activation box Heb ik de hoop al opgegeven. Welke van de 100 categorieen heb jij gebruikt in het oneplus contact formulier? Jezus.
Ik heb vanmiddag een chat gehad met OnePlus. Die konden verder niks doen. Maar die activationbox is blijkbaar een afdeling van OnePlus dat wist ik niet. Dus na de 60 dagen ga ik die weer lastig vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 25-03 15:30
Mijn bezwaar bij de OnePlus 13 is het update beleid,geen maandelijkse beveiligingsupdate zoals bij Samsung en Google. Mij lijkt dat niet goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Familielid, nu eigenaar van de OnePlus 13, was ook aan het twijfelen tussen de S25 Ultra en de OnePlus 13, maar uiteindelijk toch de 13 gekocht en is er heel blij mee. Er zijn al wat vergelijkingen:Ik zou het wel weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Arno58 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 08:39:
Mijn bezwaar bij de OnePlus 13 is het update beleid,geen maandelijkse beveiligingsupdate zoals bij Samsung en Google. Mij lijkt dat niet goed!
Dat vind ik nogal een overtrokken reactie. Ja, je zou het mogen verwachten van een telefoon die zoveel geld kost. Tegelijkertijd: het is niet alsof je targeted wordt binnen een maand. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
[...]

ik heb net ook maar weer een mail gestuurd naar die
activitionboxx want een ander mail adres is er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
@Anonymoussaurus

Bedankt! Tot de Oneplus 8T heb ik altijd Oneplus gehad. De nieuwere modellen hadden last van een groene tint bij lage helderheid.

De Oneplus 13 ziet er goed uit en komt relatief goed uit de reviews.
Ik had de Oneplus twee dagen geleden besteld, maar helaas is de levering door DHL vertraagd.

Hopelijk hebben de nieuwe schermen van Oneplus geen groene tint op grijswaarden bij lage helderheid.

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Bassbounce schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 20:08:
@Anonymoussaurus

Bedankt! Tot de Oneplus 8T heb ik altijd Oneplus gehad. De nieuwere modellen hadden last van een groene tint bij lage helderheid.

De Oneplus 13 ziet er goed uit en komt relatief goed uit de reviews.
Ik had de Oneplus twee dagen geleden besteld, maar helaas is de levering door DHL vertraagd.

Hopelijk hebben de nieuwe schermen van Oneplus geen groene tint op grijswaarden bij lage helderheid.
Volgens mij is dat ook een ding geweest tot en met de 8T inderdaad, haha. Daarna niet veel meer over gelezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
Zojuist bericht gehad van OnePlus

Bedankt voor je bericht.

Helaas zijn we bijna de termijn van 60 dagen voorbij, welke we gecommuniceerd hebben. Onze excuses daarvoor!

We gaan er uiteraard voor zorgen dat het pakket alsnog snel naar je opgestuurd gaat worden.

De verwachting is dat het pakket binnen 2 weken bij je bezorgd gaat worden. 

Zodra het pakket naar je onderweg is, ontvang je de Track&Trace code zodat je het pakket kunt volgen. 

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we wensen je een fijne dag toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
Pukson schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:03:
Zojuist bericht gehad van OnePlus

Bedankt voor je bericht.

Helaas zijn we bijna de termijn van 60 dagen voorbij, welke we gecommuniceerd hebben. Onze excuses daarvoor!

We gaan er uiteraard voor zorgen dat het pakket alsnog snel naar je opgestuurd gaat worden.

De verwachting is dat het pakket binnen 2 weken bij je bezorgd gaat worden. 

Zodra het pakket naar je onderweg is, ontvang je de Track&Trace code zodat je het pakket kunt volgen. 

Ben benieuwd welk antwoord ik krijg en wanneer
maar bij jou heeft het geholpen zo te zien 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Grappig, ik krijg van oneplus terug dat ik bij het lokale verkoopteam, axtivationboxx dus, moet zijn. Gelukkig heeft @Pukson een positief antwoord gekregen. We hebben nog maar even geduld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
GVR schreef op maandag 10 maart 2025 @ 08:36:
Grappig, ik krijg van oneplus terug dat ik bij het lokale verkoopteam, axtivationboxx dus, moet zijn. Gelukkig heeft @Pukson een positief antwoord gekregen. We hebben nog maar even geduld.
Ja ik had ook gemaild naar Activationbox, gewoon gereageerd op de bevestiging van de promo registratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stuffie123
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-06 23:25
Zojuist update CPH2653_15.0.0.602(EX01) ontvangen.
  • Rear camera focus improvement
  • Rear Camera Photo tone and color improvement
  • System stability and performance improvement
Meer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

stuffie123 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:31:
Meer niet.
Het staat er niet bij vernoemd, maar de Android securitypatch van februari zit er ook in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrtops1977
Zou het dan toch echt zijn dat de watch 2r naar mij onderweg is ?
Krijg net een mail van dpd dat vandaag een pakketje komt van uitgever 10xcrew

Ik googlen wie dat zijn ...op de website van ze gevonden dat ze oa we promotions van oa OnePlus behandelen van activation box

Alleen kom er morgen pas achter wat het echt is... Niemand thuis vandaag dus gekozen voor morgen oppikken bij een winkel in mijn buurt .... Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
mrtops1977 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:27:

Ik googlen wie dat zijn ...op de website van ze gevonden dat ze oa we promotions van oa OnePlus behandelen van activation box

Alleen kom er morgen pas achter wat het echt is... Niemand thuis vandaag dus gekozen voor morgen oppikken bij een winkel in mijn buurt .... Ben benieuwd
Het zou geweldig zijn voor je 👍
is dit binnen de 60dagen of heb je langer moeten wachten.

ik heb 2 mails gestuurd en nog steeds geen antwoord
ondertussen nu op dag 58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
stuffie123 schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:31:
Meer niet.
Na deze update gisteren geïnstalleerd te hebben, krijg ik nu ook een bijzondere update melding vanuit Software Update vanuit m'n OP13 zelf. Qua versie ziet het er niet uit alsof ik het moet proberen te installeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lQfk8EkO5JLqNTNVAQHOSQ2d6vQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AfBjO27V6y45ehGOSxv04bqt.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand anders dit ook al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

flippiej schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:58:
[...]

Na deze update gisteren geïnstalleerd te hebben, krijg ik nu ook een bijzondere update melding vanuit Software Update vanuit m'n OP13 zelf. Qua versie ziet het er niet uit alsof ik het moet proberen te installeren.

[Afbeelding]

Je bent niet de enige, bij andere modellen ook: https://www.reddit.com/r/OnePlus12/s/9ofAj4VdF9. Ik heb niks binnen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
[...]

[Afbeelding]

Ja hier ook deze update binnen op mijn oneplus 13
ziet er goed uit dus ik installeer hem wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

mrtops1977 schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:27:

Ik ook!! 🥳🥳🥳🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
GVR schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 07:22:
[...]

Je bent niet de enige, bij andere modellen ook: https://www.reddit.com/r/OnePlus12/s/9ofAj4VdF9. Ik heb niks binnen hier.
Ik zie nu dat het wel valide is inderdaad.
Topic vanaf het OnePlus forum zelf. Blijkbaar een standaard update die voor meerdere toestellen in batches worden gereleased.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bas81
GVR schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 07:39:
[...]

Ik ook!! 🥳🥳🥳🥳
Same. Mail van DPD vannacht. Pakketje komt vandaag.
Al met al 60+1 dag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
Krijg het vandaag geleverd, de watch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
[quote]Pukson schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 09:18:
Krijg het vandaag geleverd, de watch :)
[/quote

op hoeveel dagen zit jij ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

Zojuist (na 59 dagen) bezorgd en nu aan het instellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-05 15:14
Vandaag (dag 61) de Watch binnen gekregen. Geen contact vanuit Activationboxx geweest. Geen verzendbevestiging. Alleen een mailtje van DPD dat een pakket van 10xcrew zou worden bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
ik zit nu op dag 58
zou er dan toch hoop zijn 😃

fijn dat jullie hem al binnen hebben 😃

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrtops1977
Thewhale schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 06:44:
[...]

Het zou geweldig zijn voor je 👍
is dit binnen de 60dagen of heb je langer moeten wachten.

ik heb 2 mails gestuurd en nog steeds geen antwoord
ondertussen nu op dag 58
Hier 61e dag en net een mail gehad van ze dat het een week kon duren totdat ze het versturen 😶 dus gaat lekker langs elkaar heen ..... Maar goed we hebben hem ... Dus nog ff geduld 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
net bericht gehad van oneplus

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.
Helaas zijn we de termijn van 60 dagen bijna voorbij, welke we gecommuniceerd hebben. Onze excuses daarvoor!

De verwachting is dat het pakket binnen 1 week bij je bezorgd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:14
[...]

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pIz4vgc9XMfLfbIO4bFwS6k5oJc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XBQYrkdRKLjp6yaOsofDM15D.jpg?f=fotoalbum_large

Ik krijg em na controle ook net binnen maar de mijne verschilt in grootte met jouw update.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

Thewhale schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 15:05:
net bericht gehad van oneplus

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.
Helaas zijn we de termijn van 60 dagen bijna voorbij, welke we gecommuniceerd hebben. Onze excuses daarvoor!

De verwachting is dat het pakket binnen 1 week bij je bezorgd gaat worden.

Die kreeg ik vanmiddag ook, nadat een uur ervoor DPD het pakketje kwam brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
GVR schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 16:41:
[...]

Die kreeg ik vanmiddag ook, nadat een uur ervoor DPD het pakketje kwam brengen ;)
en geen mail vooraf met track and trace code?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GVR

GVR

Thewhale schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 18:54:
[...]

en geen mail vooraf met track and trace code?
Jawel, afgelopen nacht om 2u. Dus zelfde dag als bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thewhale
Net mail gehad mijn watch komt morgen 😃

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Methew
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:29
Hier is het horloge ook onderweg.

Merk nu op dat de nieuwe update een probleem met scherm autorotatie oplost die in de voorgaande update geïntroduceerd werd. (Scherm draaide ook wanneer het toestel op de kop werd gehouden, ipv landscape vast te houden)

Hyundai Ioniq 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Ik heb de OnePlus 13 inmiddels ontvangen. Mijn vorige telefoon was een S23+, en wat er op Reddit etc. wordt gezegd over de slechte luidspreker herken ik niet.

Het Always On Display gebruikte ik op de Samsung alleen om notificaties te tonen, en deze bleef aan totdat ik de telefoon gebruikte. Bij OnePlus is dit niet mogelijk, wat ik wel jammer vind. Het is continu aan, in spaarstand of uit maar niet alleen aan en aanblijven totdat je de notificaties weghaalt.

Ook werkte de verbinding met mijn auto niet helemaal vlekkeloos. Ik kon wel bellen, maar media afspelen werkte niet. Ik moest in de bluetooth instellingen even media-audio aan en uitzetten voordat het werkte.

Nu nog even een alternatief vinden voor Samsung routines.

Huidige Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thewhale
watch binnen !
nu opladen en instellen 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:26
Bassbounce schreef op woensdag 12 maart 2025 @ 09:31:
Ik heb de OnePlus 13 inmiddels ontvangen. Mijn vorige telefoon was een S23+, en wat er op Reddit etc. wordt gezegd over de slechte luidspreker herken ik niet.
Ik kom van een 6T en ik moet eerlijk toegeven dat ik stomverbaasd was over de kwaliteit van het bellen. Ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben maar het is alsof de andere persoon in de kamer staat. Ook youtube etc klinkt gewoon erg goed.

Verwende Redditors? :o

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:26
Ik zit even ergens mee. Op mijn 6T had ik via een omweg VOLTE (VoWifi) aan staan. Dat was altijd heel duidelijk te zien aan het wifi icoontje als er een gesprek was.

De 13 heeft hier ook een paar opties voor. Er zijn 3 voorkeuren:

- voorkeur voor IMS
- Voorkeur voor bellen over Wi-Fi
- Voorkeur voor mobiele oproepen

Het stond eerst op IMS, dat leek echt niks te doen. Of althans, ik zag niks visueels. Nu heb ik WiFi aangezet en ik zie ineens een een hoorntje met een wifi symbool komen.

Hoort het dat dat IMS niks laat zien, of ondersteunt Odido het niet?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-06 17:07
asing schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 15:06:
Ik zit even ergens mee. Op mijn 6T had ik via een omweg VOLTE (VoWifi) aan staan. Dat was altijd heel duidelijk te zien aan het wifi icoontje als er een gesprek was.

De 13 heeft hier ook een paar opties voor. Er zijn 3 voorkeuren:

- voorkeur voor IMS
- Voorkeur voor bellen over Wi-Fi
- Voorkeur voor mobiele oproepen

Het stond eerst op IMS, dat leek echt niks te doen. Of althans, ik zag niks visueels. Nu heb ik WiFi aangezet en ik zie ineens een een hoorntje met een wifi symbool komen.

Hoort het dat dat IMS niks laat zien, of ondersteunt Odido het niet?
IMS werkt op de achtergrond en toont meestal geen symbool op smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolbe
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 01-06 21:39
Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om de (Europese) OxygenOS er op te zetten, zie op xda forum dat OnePlus dit lijkt tegen te werken tegenwoordig?
Alles werkt nog naar behoren met oxygenOS? Updates eenvoudig ota?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Kolbe schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 08:44:
Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om de (Europese) OxygenOS er op te zetten, zie op xda forum dat OnePlus dit lijkt tegen te werken tegenwoordig?
Alles werkt nog naar behoren met oxygenOS? Updates eenvoudig ota?
Wat draai je nu? ColorOS of OxygenOS global?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Laatst online: 29-05 15:43

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren de OnePlus 13 16/512GB gekocht in India. 732 euro kwijt. Dat is gewoon 300 euro goedkoper dan de goedkoopste optie in de pricewatch! Fabrieken van OnePlus staan trouwens in India, dus dat verklaart enigszins het prijsverschil. Nadeel is natuurlijk dat ik voor garantie terug naar India moet, laten we hopen dat het niet nodig is. Ik heb ooit een OnePlus 5T uit China gekocht en die doet het ook nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
En is die 732 voor of na invoer kosten?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

jack zomer schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 11:00:
En is die 732 voor of na invoer kosten?
Ik heb hem fysiek in India gekocht, geen invoerkosten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
ocn schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 12:13:
[...]

Ik heb hem fysiek in India gekocht, geen invoerkosten dus.
nee geen invoerkosten, maar officieel wel btw.. maar okee dat is niet het eerste waar de belastingdienst op Schiphol naar kijkt..
https://www.belastingdien...tent/ik-reis-buiten-de-eu

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

ocn schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 09:52:
Gisteren de OnePlus 13 16/512GB gekocht in India. 732 euro kwijt. Dat is gewoon 300 euro goedkoper dan de goedkoopste optie in de pricewatch! Fabrieken van OnePlus staan trouwens in India, dus dat verklaart enigszins het prijsverschil. Nadeel is natuurlijk dat ik voor garantie terug naar India moet, laten we hopen dat het niet nodig is. Ik heb ooit een OnePlus 5T uit China gekocht en die doet het ook nog :)
Dat is een mooie (redelijke) prijs. Zelfde toestel, maar wel inclusief USB blokje, ruim €350,- voordeliger dan in de EU.
Voor die prijs pak ik hem over een jaartje ook graag op. Of over twee jaar de 14. Voorlopig nog helemaal tevreden met de 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolbe
Anonymoussaurus schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 11:35:
[...]

Wat draai je nu? ColorOS of OxygenOS global?
Oops even offline:
ColorOS PJZ110_15.0.0.502(CN01V50P03)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Kolbe schreef op zondag 23 maart 2025 @ 13:38:
[...]

Oops even offline:
ColorOS PJZ110_15.0.0.502(CN01V50P03)
Dat is de Chinese variant. Zie hier voor het converteren: https://xdaforums.com/t/p...05-glo-eu-in-602.4707431/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kolbe
Dat is de Chinese variant. Zie hier voor het converteren: https://xdaforums.com/t/p...05-glo-eu-in-602.4707431/
Dankje, dan zit ik goed. Ik ga het komende dagen proberen, best wat stapjes maar moet te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
Ervaren anderen ook vertraging bij het bedienen van de volumeknoppen?

Bij mij zit er bijna één seconde tussen het indrukken van de knop en het aanpassen van het volume.

Update:
De vertraging verdwijnt enkele uren na een herstart, maar keert na ongeveer tien uur weer terug.

Daarnaast is het in de Facebook app niet mogelijk om in te zoomen op sommige profiel foto’s, terwijl dit op andere telefoons wel werkt.

Heeft iemand hier ervaring mee of een oplossing?

[ Voor 45% gewijzigd door Bassbounce op 28-03-2025 09:55 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Bassbounce schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 07:48:
Ervaren anderen ook lag wanneer je de volumeknoppen bedient? Hier zit bijna één seconde tussen het indrukken en de wijziging.

Ook bij de Facebook app kun je niet inzoomen op foto's terwijl dit op andere telefoons wel werkt.
Dat eerste herken ik bij mij niet in en dat tweede kan ik niet voor jou checken want ik maak geen gebruik meer van Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Ik herken beide issues niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
heb nu een klein weekje de OnePlus 13, ben echt verbaasd dat deze 13 niet zo leeft onder smartphone gebruikers.
Heb hiervoor even de S25 Ultra en Pixel 9 Pro XL gehad (beiden geretourneerd om diverse redenen)

Het scherm van de 13 is simpelweg echt verbluffend, met het supersnel laden met 100W de 'cherry on the cake'.
Het OS is verder echt onwijs vlot, zonder énige vorm van stotteringen welke ik zeer zeker ervaarde bij de Pixel 9 Pro XL en af en toe op de Samsung S25 Ultra.

Enige echte kritieke puntje vind ik de notificatie afhandeling op het lockscreen; ik wil graag de inhoud van inkomende notificaties verbergen en pas zichtbaar maken via mijn fingerprint id (zo'n beetje als op de iPhone 16 Pro met FaceID op het vergrendelscherm bij inkomende notificaties).

Voor zover ik in de diverse instellingen ben nagegaan zijn er 2 mogelijkheiden bij inkomende notificaties op het lockscreen;

1 - notificaties met inhoud verbergen en dus eerst de telefoon ontgrendelen en dan de inhoud lezen
2 - notificaties komen binnen met de inhoud ervan

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 28-03-2025 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
voor mensen die nog wat langere (!!) kabels zoeken die (Super VOOC) 100W ondersteunen;

op Amazon zijn de 2 meter 100W INIU usb c naar usb c kabels erg scherp in de aanbieding ( €3 per stuk, let op extra kortingscode!) , gecombineerd met de eerdere tip in dit topic betreffende de Realme SuperVOOC 120W adapter (€29,95) laad mijn OnePlus 13 netjes met 100W op (in display zie ik ook SuperVOOC / ultrasnelladen staan).

https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1

Ik vond het kleine kabeltje dat OnePlus standaard erg onpraktisch. En dacht her en der online te lezen dat alleen de OnePlus kabels SuperVOOC opladen ondersteunen; niet dus ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
_Bailey_ schreef op zondag 30 maart 2025 @ 09:31:
voor mensen die nog wat langere (!!) kabels zoeken die (Super VOOC) 100W ondersteunen;

op Amazon zijn de 2 meter 100W INIU usb c naar usb c kabels erg scherp in de aanbieding ( €3 per stuk, let op extra kortingscode!) , gecombineerd met de eerdere tip in dit topic betreffende de Realme SuperVOOC 120W adapter (€29,95) laad mijn OnePlus 13 netjes met 100W op (in display zie ik ook SuperVOOC / ultrasnelladen staan).

https://www.amazon.nl/dp/..._dt_b_fed_asin_title&th=1

Ik vond het kleine kabeltje dat OnePlus standaard erg onpraktisch. En dacht her en der online te lezen dat alleen de OnePlus kabels SuperVOOC opladen ondersteunen; niet dus ;)
De Realme SuperVOOC 120W adapter heeft een USB-A aansluiting dus daar gaat die USB-C kabel niet inpassen. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Bull schreef op zondag 30 maart 2025 @ 10:49:
[...]

De Realme SuperVOOC 120W adapter heeft een USB-A aansluiting dus daar gaat die USB-C kabel niet inpassen. 😉
Ow ja, je hebt gelijk. Had die INIU kabel in m'n andere 100W adapter geprikt welke in de stekkerdoos zat, de Realme zat ernaast.

Lekker suf v me. Evengoed, VOOC/snelladen werkt hier ook met betrouwbare 3rd party adapter+kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 09:53
Hoi, volgende maand zit ik in Amerika, en zit te denken om de OP13 daar bij Best Buy te halen. Stuk goedkoper, inclusief lader. Is wel een andere SKU/EAN, maar ik denk dat ie technisch verder helemaal identiek is aan de NL versie. Kan iemand dat bevestigen? Connectivity gegevens (4G, 5G, etc) op OnePlus US vs. Oneplus NL website zijn in ieder geval identiek.

https://www.bestbuy.com/s...e/6609357.p?skuId=6609357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Omer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 11:12:
Hoi, volgende maand zit ik in Amerika, en zit te denken om de OP13 daar bij Best Buy te halen. Stuk goedkoper, inclusief lader. Is wel een andere SKU/EAN, maar ik denk dat ie technisch verder helemaal identiek is aan de NL versie. Kan iemand dat bevestigen? Connectivity gegevens (4G, 5G, etc) op OnePlus US vs. Oneplus NL website zijn in ieder geval identiek.

Ondersteunen de US modellen geen hele andere bandbreedtes? Ik had in de USA in ieder geval beroerd bereik met mijn EU toestel. Zou rottig zijn als jij hetzelfde hebt maar dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
westergas schreef op zondag 30 maart 2025 @ 11:39:
[...]

Ondersteunen de US modellen geen hele andere bandbreedtes? Ik had in de USA in ieder geval beroerd bereik met mijn EU toestel. Zou rottig zijn als jij hetzelfde hebt maar dan andersom.
Ik weet niet wat je precies met 'bandbreedtes' bedoelt, maar het blokje 'Connectiviteit' (zie hieronder) is op beide sites identiek. Het enige verschil is in de 'Positionering' zie ik nu: Op de US site is de lijst minder lang: Daar zie ik alleen deze staan: "GPS(L1+L5), Galileo(E1+E5a)".

= = =

LTE/LTE-A
4×4 MIMO, ondersteunt tot DL Cat 20/UL Cat 18 (2000Mbps /200Mbps), afhankelijk van ondersteuning van de netwerkaanbieder

Band
2G GSM: 850/900/1800/1900MHz
5G SA: n1/n2/n3/n5/n7/n8/n12/n20/n25/n28/n30/n38/n40/n41/n48/n66/n71/n75/n77/n78
4G LTE TDD: Banden 38/39/40/41/48
4G-LTE FDD: Banden 1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/25/26/28/30/32/66/71
3G WCDMA:Bands 1/2/4/5/6/8/19

Wifi
Wifi 7, Wifi 6, Wifi 5, WLAN-scherm, WLAN-tethering, WLAN-overlay, 160 MHz Wifi-kanalen via 5 GHz, 320 MHz Wifi-kanalen via 6 GHz, 2X2 MIMO

Bluetooth
SBC, AAC, aptx, aptx-HD, LDAC, LHDC5.0
Bluetooth® 5.4

NFC
Werkt met NFC

Positionering
GPS(L1+L5), GLONASS(G1), BDS(B1I+B1C+B2a), Galileo(E1+E5a), QZSS(L1+L5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Je kan hier kijken, ook per provider: https://www.kimovil.com/en/frequency-checker/US/oneplus-13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omer
Dank. Maar zoals al gezegd: Beide modellen ondersteunen dezelfde bandbreedtes, dus dat zal geen probleem opleveren. Verder zit er ook NFC op het US toestel. Dus tot nu toe zie ik geen verschillen (Behalve wellicht in de al genoemde lijst van satellieten - al vraag ik me af of er ook daadwerkelijk een verschil in zit, of dat men bij de US-specs enkel de voor hen relevante satellieten heeft vermeld?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:25
In mijn nieuwe auto heb ik een mogelijkheid om 50 watt draadloos te laden.
Gaat dit werken met oneplus 13 of is hier perse de draadloze lader van oneplus voor benodigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

pitchdown schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:48:
In mijn nieuwe auto heb ik een mogelijkheid om 50 watt draadloos te laden.
Gaat dit werken met oneplus 13 of is hier perse de draadloze lader van oneplus voor benodigd?
Ja dat is een speciale AirVOOC lader: https://www.oneplus.com/n...vooc-50w-magnetic-charger. Wellicht dat een alternatief werkt, maar dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:25
Anonymoussaurus schreef op maandag 31 maart 2025 @ 20:16:
[...]

Ja dat is een speciale AirVOOC lader: https://www.oneplus.com/n...vooc-50w-magnetic-charger. Wellicht dat een alternatief werkt, maar dat weet ik niet.
Wat zal een normale pd lader draadloos doen op een OnePlus 13?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:09
Begreep dat er bij de Oneplus 13 kortingsvouchers zijn gegeven voor de Oneplus Watch 3

Wil eigenlijk een Oneplus Watch 3 gaan kopen.
Zou natuurlijk mooi zijn als dat iets goedkoper kan.

Is er iemand die deze code toch niet gebruikt en welke ik zou kunnen gebruiken?
Of zijn deze aan het account gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Bij mij geen voucher bekend anders had ik hem met je gedeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

pitchdown schreef op maandag 31 maart 2025 @ 20:20:
[...]

Wat zal een normale pd lader draadloos doen op een OnePlus 13?
Dat valt prima zelf te Googelen: https://www.reddit.com/r/...wireless_charging_speeds/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
Omer schreef op zondag 30 maart 2025 @ 11:12:

OnePlus support benaderd en gevraagd of er verschillen zijn. Reacties waren tegenstrijdig (en in slecht Engels). Eerst was het: Hardware is identiek. Maar wel andere chips/andere banden die ondersteund worden. Vervolgens, toen ik haar erop wees dat het hoofdstuk "Connectivity" (muv de satellieten) tekstueel 100% identiek is op beide websites, was het: "Yes, the bands will be same for the both device variants. However, if you purchase the device of European variant and try to use in the USA region, then the carrier bands will not be supported to the different variant device and vice versa as this depends on carrier support.". Dus ik vervolgens weer: "If the devices ARE identical, how can there be any difference in carrier support within the same region?". 8)7 Daarop heeft ze het ticket maar doorgeschoven naar iemand anders. Pfff 😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bull
Ik heb gisteravond versie 15.0.0.703(EX01) geïnstalleerd en het draait nog steeds als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Omer schreef op donderdag 3 april 2025 @ 09:13:
[...]

OnePlus support benaderd en gevraagd of er verschillen zijn. Reacties waren tegenstrijdig (en in slecht Engels). Eerst was het: Hardware is identiek. Maar wel andere chips/andere banden die ondersteund worden. Vervolgens, toen ik haar erop wees dat het hoofdstuk "Connectivity" (muv de satellieten) tekstueel 100% identiek is op beide websites, was het: "Yes, the bands will be same for the both device variants. However, if you purchase the device of European variant and try to use in the USA region, then the carrier bands will not be supported to the different variant device and vice versa as this depends on carrier support.". Dus ik vervolgens weer: "If the devices ARE identical, how can there be any difference in carrier support within the same region?". 8)7 Daarop heeft ze het ticket maar doorgeschoven naar iemand anders. Pfff 😄
Afhankelijk van hoe je region staat ingesteld heb je wel of geen eSIM, misschien zijn er andere gekke dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 13:24
Ben ook op zoek naar een screenprojector voor mijn 13, toestel toch laten vallen en klein krasje. Ben er totaal niet handig mee, dus ergens heen brengen kan ook maar moet ik wel weten waar naar toe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omer
Na escalatie kwam eerst onderstaande reactie:

>>>
Hi Omer,

Warm greetings from OnePlus.

This is Carl from the OnePlus CSSF team, the highest customer service team.

First and foremost, we apologize for any inconvenience this may have caused. Since you were not satisfied with the given resolution the case is now being handled by our end.

(...)

<<<

Vervolgens -nadat ik nogmaals mijn vragen had gesteld- kwam onderstaande reactie:

>>>
Hi Omer,

Appreciate your response and thank you for showing interest with regard to OnePlus 13.

I would like to inform you the primary difference between US and European variants of the OnePlus 13 pertain to color options, storage configurations.

Also, the US variants are globally unlocked where-in it does support every network providers. However, if there is any comatibility issue with the network you will have to reach out to your carrier partner.

With regrd to software (ROM) no signifiant differences as OxygenOS is the same globally.While both models support a wide range of 4G LTE and 5G bands, the U.S.model is specifically tuned for U.S. carriers, including bands like B66, B71, and certain mmWave 5G bands (which are not widely used in Europe).

The European model focuses more on bands commonly used in the EU (like B20, essential for rural 4G coverage in the Netherlands).Therefore, even if both devices are very similar, the U.S. model might not fully support all carrier bands used in the Netherlands, particularly in rural or less densely populated areas. You may experience reduced coverage or weaker LTE/5G signal performance, depending on your carrier and location.

The main difference is that the warranty will not be covered in Europe if the device is purcahsed in US as OnePlus does not accept cross region repairs or provide any International warranty. If the device to be repaired the device has to be in the US.

We appreciate your understanding in this matter.

I hope the information above addresses your query. If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us. We are more than happy to respond to all your questions and concerns.

Thank you and have a great day ahead!

Warm Regards,
Carl Roy
OnePlus CSSF team

<<<

Dus ondanks dat de connectivity specs tekstueel 100% identiek zijn, zou er tóch verschil zijn. Hij heeft het over termen als "the U.S.model is specifically tuned for U.S. carriers" en "The European model focuses more on bands commonly used in the EU (...)". Geen idee wat dat concreet technisch betekent en of het echt klopt wat hij zegt. Als iemand hier iets zinnigs over kan roepen dan hoor ik dat graag.

[ Voor 0% gewijzigd door Omer op 11-04-2025 01:10 . Reden: verduidelijkingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Omer schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 01:07:
Na escalatie kwam eerst onderstaande reactie:

>>>
Hi Omer,

Warm greetings from OnePlus.

This is Carl from the OnePlus CSSF team, the highest customer service team.

First and foremost, we apologize for any inconvenience this may have caused. Since you were not satisfied with the given resolution the case is now being handled by our end.

(...)

<<<

Vervolgens -nadat ik nogmaals mijn vragen had gesteld- kwam onderstaande reactie:

>>>
Hi Omer,

Appreciate your response and thank you for showing interest with regard to OnePlus 13.

I would like to inform you the primary difference between US and European variants of the OnePlus 13 pertain to color options, storage configurations.

Also, the US variants are globally unlocked where-in it does support every network providers. However, if there is any comatibility issue with the network you will have to reach out to your carrier partner.

With regrd to software (ROM) no signifiant differences as OxygenOS is the same globally.While both models support a wide range of 4G LTE and 5G bands, the U.S.model is specifically tuned for U.S. carriers, including bands like B66, B71, and certain mmWave 5G bands (which are not widely used in Europe).

The European model focuses more on bands commonly used in the EU (like B20, essential for rural 4G coverage in the Netherlands).Therefore, even if both devices are very similar, the U.S. model might not fully support all carrier bands used in the Netherlands, particularly in rural or less densely populated areas. You may experience reduced coverage or weaker LTE/5G signal performance, depending on your carrier and location.

The main difference is that the warranty will not be covered in Europe if the device is purcahsed in US as OnePlus does not accept cross region repairs or provide any International warranty. If the device to be repaired the device has to be in the US.

We appreciate your understanding in this matter.

I hope the information above addresses your query. If you need any further assistance, please do not hesitate to contact us. We are more than happy to respond to all your questions and concerns.

Thank you and have a great day ahead!

Warm Regards,
Carl Roy
OnePlus CSSF team

<<<

Dus ondanks dat de connectivity specs tekstueel 100% identiek zijn, zou er tóch verschil zijn. Hij heeft het over termen als "the U.S.model is specifically tuned for U.S. carriers" en "The European model focuses more on bands commonly used in the EU (...)". Geen idee wat dat concreet technisch betekent en of het echt klopt wat hij zegt. Als iemand hier iets zinnigs over kan roepen dan hoor ik dat graag.
Koop 'm gewoon in Nederland als je zekerheid wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Omer
Haha, ja, dat had ik inmiddels zelf óók al bedacht. Maar ik had er inmiddels zóveel tijd ingestoken, dat ik het nu ook écht wilde weten hoe 't zit :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste