Ik heb er al opgelet dat, als het lukt, dit Office taalpakketten zijn.Anonymoussaurus schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 22:28:
Ik krijg sinds ongeveer een week elke keer de melding "Network Connection Failed. Download task paused" terwijl ik helemaal niks download. Hebben jullie ook wel eens dit probleem gehad?
Maar ik draai geen Office op m'n 13R, hehehe.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
En ik ook niet op de OP 12, en toch die melding 🤔
Hikvision gebruiker
Had ik ook, en op de mobiel van mrs ook (nord 5).
Wat het wil downloaden weet ik niet.
Maar we hadden wel een vpn altijd aan staan.
Deze een paar uur uit gezet, en hij is weg.
Al een paar dagen niet gehad.
Wat het wil downloaden weet ik niet.
Maar we hadden wel een vpn altijd aan staan.
Deze een paar uur uit gezet, en hij is weg.
Al een paar dagen niet gehad.
Hopelijk is dit het juiste forum topic:
Getuige dit nieuws: OnePlus lijkt downgrades en custom roms onmogelijk te maken in ColorOS, heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Is het verstandig om alvast iets te doen met LineageOS of iets unlocken? Ik heb het gevoel dat ik de boot mis voor toekomstige aanpassingen als ik deze aanstaande patch installeer...
Getuige dit nieuws: OnePlus lijkt downgrades en custom roms onmogelijk te maken in ColorOS, heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Is het verstandig om alvast iets te doen met LineageOS of iets unlocken? Ik heb het gevoel dat ik de boot mis voor toekomstige aanpassingen als ik deze aanstaande patch installeer...
Voor nu geldt het alleen voor Chinese versies van OnePlus telefoons. Die hebben ColorOS in plaats van OxygenOS. Dit zal grotendeels gedaan zijn om te voorkomen dat Chinese versies geïmporteerd worden met OxygenOSMermer schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:04:
Hopelijk is dit het juiste forum topic:
CPH2653_16.0.3.501(EX01) is nu ook uit in Oxygen Updater.
Toch misschien maar even afwachten om er zeker van te zijn dat ze de anti-roll-back niet ook op de OOS versie hebben gedaan.
Toch misschien maar even afwachten om er zeker van te zijn dat ze de anti-roll-back niet ook op de OOS versie hebben gedaan.
CPH2653_16.0.3.501(EX01)
2026-01-14
Delight in details
• The Photos app now supports editing images (up to 50 million pixels) without compromising image quality.
• Adds a bypass charging feature. When gaming, live streaming, watching videos, navigating, or in other high-load situations, you can now connect to the charger for bypass charging. This feature lets you simultaneously use and charge your phone without harming the battery, while also reducing overheating.
• Improves app categorization in Drawer mode by adding the "Office" and "Finance" categories to make it easier to find apps.
• Integrates the January 2026 Android security patch to enhance system security.
Security & privacy
• You can now browse files in Private Safe by sliding the side slider.
• You can now search for files from folders in Private Safe.
• You can now share files in Private Safe.
Network connections
• Adds a "Reply with SMS" switch that lets you hide the SMS reply option on the incoming call screen. You can find this feature in "Contacts -︙- Settings - Answer/End calls - Reply with SMS".
De Oxygen downloads zijn ook verdwenen dus dat zou een kwestie van tijd kunnen zijn.Jotyjo schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:46:
[...]
Voor nu geldt het alleen voor Chinese versies van OnePlus telefoons. Die hebben ColorOS in plaats van OxygenOS. Dit zal grotendeels gedaan zijn om te voorkomen dat Chinese versies geïmporteerd worden met OxygenOS
Dat is inderdaad geen goed teken... Ben benieuwd of het via Oxygen Updater mogelijk blijftdutchgio schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 21:04:
[...]
De Oxygen downloads zijn ook verdwenen dus dat zou een kwestie van tijd kunnen zijn.
Hier krijg ik de update net aangeboden
...
Fijn, die mogelijke boobytrap in de software.
Edit: in de opties maar even uitgezet dat de telefoon mag downloaden en automatisch updaten. Even de kat uit de boom kijken.
...
Fijn, die mogelijke boobytrap in de software.
Edit: in de opties maar even uitgezet dat de telefoon mag downloaden en automatisch updaten. Even de kat uit de boom kijken.
[ Voor 40% gewijzigd door asing op 23-01-2026 15:56 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Holy shit, eindelijk, na 3 maanden we er een nieuwe update binnengekregen. Rant: https://community.oneplus...ntCid=2043896481726857216
Statement vanuit OnePlus bij Android autority rondom de Anti roll back actie:
Dat lijkt vooralsnog positief, al vraag ik me wel af hoe dat dan precies zit. Er werd dacht ik een e-fuse opgeblazen, maar dat is blijkbaar niet fysiek en kunnen ze zelf ongedaan maken?To further strengthen device security, we’ve temporarily paused the ability to downgrade from 16.0.2.50x software builds to older builds. We will be restoring the ability to downgrade software builds in our next routine software update, but in the meantime customers looking to downgrade their build can contact OnePlus after sales channels directly.
[ Voor 11% gewijzigd door flippiej op 28-01-2026 17:27 . Reden: extra vraag ]
Wellicht dat ze een ernstige vulnerability hebben ontdekt? Als je dan als crimineel zijnde een telefoon hebt gestolen en je kan downgraden zonder data wipe, dan kan je zomaar data in handen hebben. Normaliter is de data encrypted door middel van je schermvergrendeling, maar wellicht zat daar dan ook een vulnerability in? Puur speculatie van mijn kant.