• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:05
Bas81 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:15:
Bij mij lijkt het mobiele netwerk bereik veel verschil te maken.
Ik was 2 weken in Frankrijk met slechte dekking. Dat halveerde mijn accuduur!
Terug in NL gelijk weer 2 dagen voor hij aan de lader moet.
Dat is voor ieder toestel een probleem. Proberen te verbinden met een mast kost veel energie. Een gebrek aan dekking is slecht voor je accu.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:56

Steeffoon

Smartphone-nerd

asing schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 11:21:
[...]

Staan er toevallig updates klaar in de Play store? Bij mijn vorige toestel maakte dat heel veel uit. Iedere keer als ik door de accu vloog even kijken in de Play store en jawel, een zooi updates. Die even installeren en dan was alles weer in orde.
Nope, doe ik braaf. Heb me er maar bij neergelegd.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 12:43

13art

Moderator Mobile
Ik heb de OP13 nu 3-4 weken in mijn bezit, maar ben toch enigzins teleurgesteld. Heb zelfs overwogen om hem weer terug te sturen, maar ik zie hier toch maar vanaf en wacht op de nieuwere generatie toestellen.

Met name de camera ben ik wat in teleurgesteld. Foto's zijn op het eerste gezicht meestal mooi (een enkele keer worden de foto's teveel aangepast waardoor het niet meer mooi is). Goed contrast, mooie kleuren, ed. Echter heel vaak valt het me op dat bij het inzoomen de foto toch net niet helemaal scherp is. Nu moet ik er bij zeggen dat het dan vaak om foto's gaat van mijn 9 maanden oude dochtertje die natuurlijk niet vaak stil zit. Het probleem zit hem in dat de foto vaak genomen wordt met een 1/100 sluitertijd. Dat is gewoon te laag voor echt een scherpe foto. Daarbij gebruik ik voor portret foto's het liefste de 3x zoom want anders moet ik te dichtbij komen en is de kleine alweer afgeleid.
Kan je zeggen, probeer dan master mode. Is een optie inderdaad. Maar daarbij valt het me weer tegen hoe snel er ruis zichtbaar is. Bij een iso van 320 is al behoorlijk wat ruis zichtbaar. Jammer.

Verder is de accu prima, maar ik had er meer van verwacht. Ik vind hem nu niet zo fenomenaal beter dan de andere telefoons die ik gehad heb.

Maar goed, ik heb hem nu, ik houd de telefoon want buiten de camera om is het op zich best een fijn toestel.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

13art schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:52:
Ik heb de OP13 nu 3-4 weken in mijn bezit, maar ben toch enigzins teleurgesteld. Heb zelfs overwogen om hem weer terug te sturen, maar ik zie hier toch maar vanaf en wacht op de nieuwere generatie toestellen.

Met name de camera ben ik wat in teleurgesteld. Foto's zijn op het eerste gezicht meestal mooi (een enkele keer worden de foto's teveel aangepast waardoor het niet meer mooi is). Goed contrast, mooie kleuren, ed. Echter heel vaak valt het me op dat bij het inzoomen de foto toch net niet helemaal scherp is. Nu moet ik er bij zeggen dat het dan vaak om foto's gaat van mijn 9 maanden oude dochtertje die natuurlijk niet vaak stil zit. Het probleem zit hem in dat de foto vaak genomen wordt met een 1/100 sluitertijd. Dat is gewoon te laag voor echt een scherpe foto. Daarbij gebruik ik voor portret foto's het liefste de 3x zoom want anders moet ik te dichtbij komen en is de kleine alweer afgeleid.
Kan je zeggen, probeer dan master mode. Is een optie inderdaad. Maar daarbij valt het me weer tegen hoe snel er ruis zichtbaar is. Bij een iso van 320 is al behoorlijk wat ruis zichtbaar. Jammer.

Verder is de accu prima, maar ik had er meer van verwacht. Ik vind hem nu niet zo fenomenaal beter dan de andere telefoons die ik gehad heb.

Maar goed, ik heb hem nu, ik houd de telefoon want buiten de camera om is het op zich best een fijn toestel.
Ik gebruik zelf ook vaak de actie knop op de camera (rennend poppetje als icoon) als ik mijn kinderen fotografeer en ze zijn aan het rennen of iets. Dan zijn de foto's mooi scherp. Wellicht is dat nog iets?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Mister I schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:01:
[...]

Ik gebruik zelf ook vaak de actie knop op de camera (rennend poppetje als icoon) als ik mijn kinderen fotografeer en ze zijn aan het rennen of iets. Dan zijn de foto's mooi scherp. Wellicht is dat nog iets?
Ja die moet ik nog uitproberen. Jammere is alleen dat die in de portretmodus niet beschikbaar is.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Knip, dubbel.

[ Voor 97% gewijzigd door 13art op 27-08-2025 09:35 ]

• Paterman
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 17-11 16:07
Ik lees hier veel over bluetooth problemen. Sindskort de OnePlus 13R. Prima toestel.
Ik ervaar problemen met mijn JBL oortjes. Als ik Netflix kijk of Spotivy luister valt na een paar minuten het geluid even weg en komt weer terug en dat blijft zich herhalen.

Ik heb al alles geprobeert. Cach geleegd van de JBL app, oordopjes opnieuw geconnect en ook gereset. Niks helpt. Het ligt niet aan de JBL oordopjes. Als ik op mijn oude OnePlus 5T luister doet alles het vlekkeloos. Zelfs oortjes van de action doen het vlekkeloos!

JBL oortjes zijn Bluetooth 5.2 en Oneplus 13R is 5.4. Kan het daar aan liggen? Moet ik nieuwe oortjes kopen. Ben bang dat ik dan dezelfde problemen krijg.

Iemand zelfde soort problemen?

Alvast bedankt voor reacties.

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Paterman schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:55:
Ik lees hier veel over bluetooth problemen. Sindskort de OnePlus 13R. Prima toestel.
Ik ervaar problemen met mijn JBL oortjes. Als ik Netflix kijk of Spotivy luister valt na een paar minuten het geluid even weg en komt weer terug en dat blijft zich herhalen.

Ik heb al alles geprobeert. Cach geleegd van de JBL app, oordopjes opnieuw geconnect en ook gereset. Niks helpt. Het ligt niet aan de JBL oordopjes. Als ik op mijn oude OnePlus 5T luister doet alles het vlekkeloos. Zelfs oortjes van de action doen het vlekkeloos!

JBL oortjes zijn Bluetooth 5.2 en Oneplus 13R is 5.4. Kan het daar aan liggen? Moet ik nieuwe oortjes kopen. Ben bang dat ik dan dezelfde problemen krijg.

Lijkt mij een software probleem idd, maar zal niet aan de verschillende Bluetooth-versies liggen nee. 5.4 is uiteraard backwards compatible met veel oudere Bluetooth-versies.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Paterman
@Anonymoussaurus
Lijkt mij een software probleem idd
Bedoel je de Android software van de telefoon of de JBL software?
De versie die ik draai op mijn oude OnePlus 5T is dezelfde versie die ik om de 13R draai.

Ik hoop niet dat ik hetzelfde probleem heb als ik andere oortjes koop.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Paterman schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:26:
@Anonymoussaurus

[...]

Bedoel je de Android software van de telefoon of de JBL software?
De versie die ik draai op mijn oude OnePlus 5T is dezelfde versie die ik om de 13R draai.

Ik hoop niet dat ik hetzelfde probleem heb als ik andere oortjes koop.
OxygenOS. Wat voor een versie bedoel je? De 5T draait een veel oudere OxygenOS-versie dan de 13R.

• Paterman
Wat voor een versie bedoel je?
Bedoelde de versie van de JBL software.
De 5T draait een veel oudere OxygenOS-versie dan de 13R
Dat klopt.

Ik heb dus goedkope oortjes van de action van 15 euro en die werken wel gewoon op de 13R.
Is dat een bug dat die JBL's problemen geven met OxygenOS 15?

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Paterman schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:54:
[...]

Bedoelde de versie van de JBL software.

[...]

Dat klopt.

Ik heb dus goedkope oortjes van de action van 15 euro en die werken wel gewoon op de 13R.
Is dat een bug dat die JBL's problemen geven met OxygenOS 15?
Ik denk dat het een OxygenOS 15 (voor je 13R) bug is.

• LeStef
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-11 14:16
Ik heb 0 problemen met BT en ik gebruik het veel.
Onderandere met: Tom tom navigatie op de motor, systeem-helm op de motor, Sony draagbaar speaker, Pioneer muziek installatie en JBL Flip box.

• asing
13art schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 08:52:

Als je de aller-allerbeste camera wilt dan moet je geen OnePlus kopen. Denk dan aan een Samsung of iPhone. Dat is wel het maximale van wat je uit een telefoon kan halen.

Wil je meer/beter dan wordt het denk ik tijd om om te kijken naar een spiegel-reflex camera met een setje lenzen. Het maakt namelijk niet meer uit hoeveel pixels de sensor heeft en hoe goed de software is om fouten te corrigeren, er is maar zoveel ruimte in de behuizing en niemand zit te wachten op een toestel van een cm dik. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• asing
Paterman schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 09:55:

Geen last van op mijn 13. Het enige wat ik merk is dat mijn Jabra niet automatisch oppakt als ik weer terug kom van een plek buiten bereik van de Jabra. Maar dat was met de vorige telefoon net zo.

Het enige moment dat mijn OP13 mij in de steek laat is als ik haast heb, het koud en nat is, ik mijn handen vol heb en de Tesla ziet niet meer dat ik in de buurt ben. Dan ineens doettie het niet meer. BT uit en aan en de auto gaat weer open. Maar zoals gezegd, alleen als het regent etc. Met dit weer geen enkel issue.

• Paterman
@asing

Misschien is het toch iets met JBL software icm OxygenOS 15. Ik ga eens testen met de AirPods van mijn zoon. Als dit werkt dan zullen andere merken ook wel goed zijn. En anders testen bij de Mediamarkt of CoolBlue.

• asing
Paterman schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 14:03:
@asing

Misschien is het toch iets met JBL software icm OxygenOS 15. Ik ga eens testen met de AirPods van mijn zoon. Als dit werkt dan zullen andere merken ook wel goed zijn. En anders testen bij de Mediamarkt of CoolBlue.
Een bluetooth speaker kan ook, of je autoradio. Misschien wel je versterker. Het hoeft niet perse een oordopje te zijn.

• Paterman
Als het een bug in OxygenOs 15 is hoop ik dat ze het snel fixen.
En anders toch maar andere oordopjes kopen.

• 13art

13art

Moderator Mobile
asing schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 13:47:
[...]

Als je de aller-allerbeste camera wilt dan moet je geen OnePlus kopen. Denk dan aan een Samsung of iPhone. Dat is wel het maximale van wat je uit een telefoon kan halen.

Wil je meer/beter dan wordt het denk ik tijd om om te kijken naar een spiegel-reflex camera met een setje lenzen. Het maakt namelijk niet meer uit hoeveel pixels de sensor heeft en hoe goed de software is om fouten te corrigeren, er is maar zoveel ruimte in de behuizing en niemand zit te wachten op een toestel van een cm dik. :)
Spiegelreflex heb ik al, maar ja die pak je toch wat minder snel dan de telefoon.

Overigens ben ik niet van mening dat Samsung en iPhone de beste camera's hebben. Die zijn ondertussen al voorbij gestreefd door Vivo en (op sommige vlakken) Xiaomi. Het zijn wel dan weer de meest breed toegankelijke telefoons. De Ultra telefoon van Samsung laatst in een Coolblue winkel in mijn handen gehad, ongetwijfeld een goede telefoon maar niet voor mij.

• Paterman
Ik was ook even benieuwd welke merk/model jullie probleemloos gebruiken icm een OnePlus 13R.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Paterman schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 12:40:
Ik was ook even benieuwd welke merk/model jullie probleemloos gebruiken icm een OnePlus 13R.
Mosterd na de maaltijd, maar hier werken Google Pixel Buds (1)A Series probleemloos.

• Paterman
@Chris.nl

Op een OnePlus 13R?

Beetje goede kwaliteit?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Paterman schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 15:06:
@Chris.nl

Op een OnePlus 13R?

Beetje goede kwaliteit?
Ja, op de 13R. Ik ben zelf heel tevreden, prima geluid. Maar dit is dus wel de mening van iemand die 33db gehoorverlies heeft, ik durf je niet te beloven dat ze voor jou ook prima klinken (y)

• 13art

13art

Moderator Mobile
Zijn er hier meer mensen waarbij voLTE of voWifi niet in te schakelen (meer) is op de OnePlus 13?
Bij mij valt de data verbinding weg wanneer ik aan het bellen ben. Dit zou mogelijk te maken hebben met voLTE/voWIFI dat niet geactiveerd is. Maar die hele optie is bij instellingen niet zichtbaar bij mij.

Ook bij instellingen en sim status staat dat IMS niet geregistreerd is. Nu is het even de vraag of de optie om voLTE te activeren er überhaupt hoort te zijn of niet aangezien ik ook gelezen heb dat dit automatisch zou vallen onder de automatische 5G voorkeurs netwerktype (Others (newer devices ) there is 5G/4G/3G/2G (auto). If this is selected, then it should work.)

En anders moet ik maar eens hier mee aan de slag.

Was even zoeken maar dit filmpje was er behulpzaam:
YouTube: Ultimate Guide: How to Enable Volt and WiFi Calling in OnePlus Mobil...

Nu is de optie bellen via Wifi wel zichtbaar en geactiveerd en blijft de data verbinding in stand tijdens het bellen.

[ Voor 38% gewijzigd door 13art op 01-09-2025 13:33 ]

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:08
Ik heb mijn oneplus 13 geupdate waarna het niet meer lukt om met een oplader via usb-c op te laden. Dit speelt ook in deze thread : https://community.oneplus.com/thread/1814457111422173193

Iemand die dit herkend een oplossing weet?

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-11 14:50
pitchdown schreef op woensdag 3 september 2025 @ 14:22:
Ik heb mijn oneplus 13 geupdate waarna het niet meer lukt om met een oplader via usb-c op te laden. Dit speelt ook in deze thread : https://community.oneplus.com/thread/1814457111422173193

Je kan dit proberen:
https://community.oneplus.com/thread/1878975763206635523

• Remi_4
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-11 13:05

Remi_4

remi4x@gmail.com

Had ik ook las van.

Usb debugging aangezet, en werkte weer.

Nu heb ik alleen nog kast van dat ik de meldings individueel toon niet kan veranderen.
Allemaal het zelfde nu.

• pitchdown
Bij mijn oneplus 13 is het geluid tijdens het bellen erg zacht.
Het gaat dan om het maximale volume wat uit de telefoon komt.

• LeStef
Over welke update hebben jullie het eigenlijk over, deze hieronder?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKkO2r1G3N0bWxL350Mr_X2d1O4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qGHEcmSVcpQKp9C67fTBV2H0.jpg?f=fotoalbum_large

Want met deze update werkt mijn 13 naar behoren, behalve batterij waar die de eene dag goed doet en de andere dan weer zeer slecht maar dat is wel la'ger gaande dan deze update.

Edit: ik zie net dat ik op 850 zit en niet 602. Hebben jullie deze niet ontvangen een week geleden?

[ Voor 7% gewijzigd door LeStef op 05-09-2025 23:30 ]

• pitchdown
pitchdown schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 20:27:
Bij mijn oneplus 13 is het geluid tijdens het bellen erg zacht.
Het gaat dan om het maximale volume wat uit de telefoon komt.

Iemand?

• 13art

13art

Moderator Mobile
Meest voor de hand liggende lijkt te zijn dat de gaatjes van de speaker verstopt zitten. Even proberen schoon te maken met een wattenstaafje oid.

• Remi_4

Remi_4

remi4x@gmail.com

Na kleine probleempjes, dacht ik ff terug zetten naar fabrieksinstellingen.
Was ik vergeten uit te loggen bij Google.
Nu is de mobiel geblokkeerd.
Heb vie de pc uitgelogd bij Google, maar blijft geblokkeerd.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is.

• barbarian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:16
Remi_4 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:23:
Ik heb mijn toestel ook naar fabrieksinstellingen reset zonder uit te loggen bij Google. Dat ging gewoon goed en toestel is verder gewoon opnieuw in te stellen.

• Remi_4

Remi_4

remi4x@gmail.com

barbarian schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 12:18:
[...]

Ik heb mijn toestel ook naar fabrieksinstellingen reset zonder uit te loggen bij Google. Dat ging gewoon goed en toestel is verder gewoon opnieuw in te stellen.
Bij mij blijft deze hangen na wifi of mobiel netwerk instellen, gaat dan ff na voor bereiding.
En keert terug na netwerk, geeft wel aan dat deze verbonden is met de wifi.

Heb ook links boven een hangslotje staan.

• LeStef
Remi_4 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 16:19:
[...]

Bij mij blijft deze hangen na wifi of mobiel netwerk instellen, gaat dan ff na voor bereiding.
En keert terug na netwerk, geeft wel aan dat deze verbonden is met de wifi.

Heb ook links boven een hangslotje staan.
Heb ik ook eens voorgehad met een ander toestel en bij mij lag het aan de router, heb de phone op de router moeten verwijderen en dan terug connectie moeten maken. Weet ook niet hoe het kwam maar daarna werkte het weer.

• Remi_4

Remi_4

remi4x@gmail.com

LeStef schreef op zondag 14 september 2025 @ 02:14:
[...]

Heb ik ook eens voorgehad met een ander toestel en bij mij lag het aan de router, heb de phone op de router moeten verwijderen en dan terug connectie moeten maken. Weet ook niet hoe het kwam maar daarna werkte het weer.
Maar hij geeft verbonden aan, en de mobiel doet het zelfde als de sim erin zit en dan verbinding heeft.

• LeStef
Update 860 is aangekomen voor de OP13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LHWDTUjcphJbCPNqCV-0vO-eNgQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5CmYl4ombSVCeHnn7kpbq6Vb.jpg?f=fotoalbum_large

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:36
Welke case zouden jullie aanraden om samen te gebruiken met een Belkin snap on wireless charger?

• Sanchaz12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 15:05
Heeft iemand enig idee hoe vaak de 13 series (beveiligings)updates krijgen?
Ben sterk aan het twijfelen om een 13R te nemen, ik kom nu van een Galaxy A52s af die deze maand stopt met updates krijgen en vond het wel fijn dat er iedere maand een update was ook voor evt. bugfixes.
Andere opties zijn de Poco F7 Ultra (geen grote fan van HyperOS) of S24/S25 FE (niet interessant geprijsd), de 13R lijkt de meest voor de hand liggende keuze qua price/performance momenteel.

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-11 14:30
@Sanchaz12 op de OnePlus site staat:
Gegarandeerd 4 grote Android-updates en 6 jaar beveiligingsupdates.

• Sanchaz12
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 15:05
Plenkske schreef op woensdag 24 september 2025 @ 14:16:
@Sanchaz12 op de OnePlus site staat:
Gegarandeerd 4 grote Android-updates en 6 jaar beveiligingsupdates.
Bedankt, dat had ik al gezien. Ik doelde eigenlijk op de frequentie van updates, of dit maandelijks is of toch ieder kwartaal bij de 13 series.

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Sanchaz12 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 14:17:
[...]

Bedankt, dat had ik al gezien. Ik doelde eigenlijk op de frequentie van updates, of dit maandelijks is of toch ieder kwartaal bij de 13 series.
Minimaal 1x per 2 maanden, en bij nieuwe devices zien we dat dat bij het begin vaak elke maand is. 1x per kwartaal (wat erg weinig is) gebeurt bijna niet.

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Sanchaz12 schreef op woensdag 24 september 2025 @ 13:54:
Heeft iemand enig idee hoe vaak de 13 series (beveiligings)updates krijgen?
Ben sterk aan het twijfelen om een 13R te nemen, ik kom nu van een Galaxy A52s af die deze maand stopt met updates krijgen en vond het wel fijn dat er iedere maand een update was ook voor evt. bugfixes.
Andere opties zijn de Poco F7 Ultra (geen grote fan van HyperOS) of S24/S25 FE (niet interessant geprijsd), de 13R lijkt de meest voor de hand liggende keuze qua price/performance momenteel.
OnePlus belooft 'bi-monthly', dus eenmaal per twee maanden, updates :)

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• Remi_4

Remi_4

remi4x@gmail.com

Remi_4 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:23:
Blijkt een bug in de software te zijn van de versie 850.
Maar niet iedereen heeft er last van.

Opgestuurd naar oneplus, en een paar dagen weer terug gehad.
860 stond ernu op.

En de andere problemen waren ook weg.

• riley
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-10 20:17
Ik heb een issue met mijn OnePlus 13: de automatische update functie van de Play Store werkt niet. Natuurlijk heb ik deze functie wel aangezet in de instellingen (Wifi + beperkte mobiele data toegestaan). Ook heb ik alle settings zoals achtergrondactiviteit en netwerkgebruik op toegestaan gezet van alle Google Play apps.
Zelfs een factory reset heb ik geprobeerd. Maar ook direct hierna had ik het probleem weer.
Ik heb ook al gegoogled en veel mensen blijken dit probleem te hebben, maar heb niets gevonden dat het heeft opgelost.

Ik heb alle laatste updates van zowel het OS als alle apps.
Dit heeft nog nooit eerder gewerkt, heb dit issue dus al vanaf het begin dat ik de telefoon had.

Ik had dit probleem ook op mijn oude OnePlus 8 Pro en had gehoopt dat het opgelost zou zijn op de OnePlus 13, maar niet dus.
Op andere telefoons die ik heb (gehad), zoals van Samsung, werken automatische updates perfect!

Ik ben erg benieuwd of er anderen zijn die dit issue herkennen? Of juist niet?

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43
Ik heb hier ook last van of last is een groot woord want ik controleer er elke maand handmatig wel op dus ik vind het verder niet zo'n groot probleem.

Een vriend heeft hetzelfde probleem met zijn Xiaomi telefoon dus het is niet echt een OnePlus specifiek probleem.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• Remko1973
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:44
Hier ook en sterker had het ook al op de OP9. Dacht eerst dat het een persoonlijke onvindbare instelling was maar kon nimmer iets vinden.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:40
Op mijn Oneplus (Open) heeft automatische updates altijd zonder probleem gewerkt. (OxygenOS 15.0.0.860).
Voor de zekerheid: automatische updates staat bij jullie wel aan? In de instellingen van de Play Store app -> Netwerkvoorkeuren -> Apps automatisch updaten -> checken dat de instelling 'Apps niet automatisch updaten' NIET is geselecteerd.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• riley
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-10 20:17
Ik blijk me vergist te hebben in het modelnummer van mijn telefoon: het is een OnePlus 12 en niet 13.

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:28
Ik heb ook een OP 12.
Net ff gekeken en de laatste update is vanochtend gedaan om 08.18 uur. En toen lag ik nog op een oor.

Hij doet het dus wel. Maar misschien vindt die automatische update gefaseerd plaats of om de zoveel uur. Ook ik zie wel eens een rijtje updates klaar staan, maar merk wel dat apps worden bijgewerkt zonder actie van mij.

Hikvision gebruiker

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:31
Ondanks dat dit het OP13 topic is, stel ik de vraag toch hier.
Ik begrijp dat de OP15 op elk moment aangekondigd kan worden. Ik denk dat ik wacht tot de definitieve aankondiging of die het wachten waard is, of dat ik wellicht toch voor de OP13 ga.

Zitten hier mensen in hetzelfde schuitje?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 11:44

ocn

Beste Tweaker 2025 ⭐⭐⭐⭐⭐

Hammetje schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:04:
Ik begrijp dat de OP15 op elk moment aangekondigd kan worden. Ik denk dat ik wacht tot de definitieve aankondiging of die het wachten waard is, of dat ik wellicht toch voor de OP13 ga.

Als je kan wachten zou ik altijd wachten. Waarom upgraden als je geen moeite hebt met wachten?

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 14:27
Hammetje schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:04:

Als ik de rumours mag geloven, dan zou ik zeker wachten op de OP15 nu.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:31
We hebben nog geen OP15 geruchten topic, dus kaap ik hier de boel dan niet?

Natuurlijk kan ik wachten; geen probleem. Wel heb ik wat bedenkingen bij het nieuwe camera eiland van de OP15. Qua voordelen zie ik nu vooral de snellere snapdragon (al lijkt mij de elite ook meer dan prima) en de grotere accu; echter is dat allemaal nog geruchten.

Sowieso ga ik niet de 'nu' prijs betalen voor de 13; als de 15 bestelbaar is en geweldig lijkt (!), dan pre-order ik die, anders wacht ik black friday af op een deal van de 13 (als die uberhaupt al komt).

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• LeStef
Ik kreeg net een melding van een systeem update en dacht meteen aan Android 16 die vandaag aangekondigd werd maar toch niet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ksOn6G58mw_-qwvpSU7F_vJqVzw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aDn0dZknr0F8r4HhcHPEPEXQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

LeStef schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 17:55:
Ik kreeg net een melding van een systeem update en dacht meteen aan Android 16 die vandaag aangekondigd werd maar toch niet
[Afbeelding]
En dat is ook een SOTA-update, geen OxygenOS update/systeemupdate.

• SanderSchaap
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-11 17:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sU5YG8FwKRYuSpCKe3soM1HZk_Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sZBOmfwKbREJMSZYlvpr9aPt.jpg?f=fotoalbum_large

• LeStef
Als ik me niet vergis zal dit gebeuren na de launch van OP15. Wat ik wel logisch vind.

• vuurvreter63
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:28
LeStef schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:35:
Als ik me niet vergis zal dit gebeuren na de launch van OP15. Wat ik wel logisch vind.
Als ik het goed gelezen hebt, zal dit op 27 oktober plaatsvinden.
Bron: https://www.gsmarena.com/...aunch_date-news-69948.php

Hikvision gebruiker

• LeStef
vuurvreter63 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:43:
[...]

Als ik het goed gelezen hebt, zal dit op 27 oktober plaatsvinden.
Bron: https://www.gsmarena.com/...aunch_date-news-69948.php
Dat is in China, de global/int zou pas voor 13 november zijn.

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-11 20:22

dano_nl

Meh

Is er al een oneplus 15 topic eigenlijk?

Meh

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Nog niet, die maak ik aan als het toestel uit is, maar voel je vrij om alvast een speculatie & geruchten topic te maken. :)

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-11 20:18

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik ben wel erg benieuwd naar de verschillen tussen de OnePlus 15 en de Oppo Find X9 Pro en vooral welke gunstiger geprijsd is. Ik roep het inmiddels al een jaar, maar mijn 7T Pro is écht aan vervanging toe :)
De Vivo X300 Pro nog even in gedachte houden, maar die gaat vast en zeker slecht verkrijgbaar zijn en veels te duur.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Christiano007
  • Laatst online: 02:51

Christiano007

Ich bin der champion

Deathchant schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 17:13:
Ik ben wel erg benieuwd naar de verschillen tussen de OnePlus 15 en de Oppo Find X9 Pro en vooral welke gunstiger geprijsd is. Ik roep het inmiddels al een jaar, maar mijn 7T Pro is écht aan vervanging toe :)
De Vivo X300 Pro nog even in gedachte houden, maar die gaat vast en zeker slecht verkrijgbaar zijn en veels te duur.
Ik heb hetzelfde, alleen de OPPO lijkt betere camera’s te hebben en de oneplus lijkt zelfs mindere (kleinere sensor) dan zijn voorganger te krijgen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-11 20:18

Deathchant

Don't intend. Do!

Christiano007 schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:52:
[...]

Ik heb hetzelfde, alleen de OPPO lijkt betere camera’s te hebben en de oneplus lijkt zelfs mindere (kleinere sensor) dan zijn voorganger te krijgen.
Op zich hoeft dat niet zo vreselijk slecht te zijn, een kleinere sensor, maar spec wise spreekt het tegen ze idd. Ze komen dit keer met hun eigen imageprocessing power van stal, dus ze moeten er vertrouwen genoeg in hebben dat een kleinere sensor ook goed genoeg is (de accucapaciteit schiet wel enorm omhoog zo te zien, dus wat mij betreft een goeie trade-off, alhoewel het grotendeel daar natuurlijk van komt dat het een Siliciumcarbon accu is (en fysiek misschien niet groter is)....

Ik ben in ieder geval benieuwd dit keer, want ik ben wel aan een upgrade toe. Het mag vooral wat sneller/soepeler gaan allemaal, en idd nieuwere/betere camera's. Alles went natuurlijk en ik ben de 7T Pro nu al bijna 6 jaar gewend, maar goed...Mijn oog viel altijd op de Sony's, maar die zijn gewoon absurd geprijsd. De OP13 en de Oppo Find X8 Pro waren enigszins redelijk geprijsd tussen al dat premium-highend geweld...Ik hoop dat het nu ook zo blijft!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:36
Weet er eigenlijk iemand hoe je op OxygenOS het volgende kan doen?:

Je neemt een screenshot en je bewerkt deze, het default gedrag is dat hij beide beelden bijhoudt in Photos. Ik zou graag willen dat hij enkel de bewerkte beelden zou bijhouden, de originele heb ik niet echt nodig.

Edit: Delete Original Image after editing dus :D

Vraag nr2: Heeft OxygenOS ook een feature that gelijkaardig is aan iOS? Je neemt een screenshot, bewerkt het, stuurt het naar een contact (WA,Messages) en dan delete hij die media?

[ Voor 29% gewijzigd door Lyca op 05-11-2025 12:23 ]

• Of-Aaargh
Lyca schreef op woensdag 5 november 2025 @ 12:22:
Weet er eigenlijk iemand hoe je op OxygenOS het volgende kan doen?:

Je neemt een screenshot en je bewerkt deze, het default gedrag is dat hij beide beelden bijhoudt in Photos. Ik zou graag willen dat hij enkel de bewerkte beelden zou bijhouden, de originele heb ik niet echt nodig.

Edit: Delete Original Image after editing dus :D
Foto's-app - menu rechtsboven - Instellingen - kopje 'Meer' - 'Gewijzigd bestandsopslaggedrag', daar kun je kiezen uit 'Kopie opslaan', Origineel vervangen' of 'Altijd vragen'. Daar kies je voor Origineel vervangen, dan wordt het originele bestand overschreven met de nieuwe versie.

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:49
Ik heb met mijn 13r dat wanneer een iets beweegt op de foto dit niet goed vast legt. Is dat nog ergens in te stellen? Of zijn dan de beperkingen van de 13R camera?

• 13art

13art

Moderator Mobile
RutgerVitesse schreef op woensdag 5 november 2025 @ 16:51:
Ik heb met mijn 13r dat wanneer een iets beweegt op de foto dit niet goed vast legt. Is dat nog ergens in te stellen? Of zijn dan de beperkingen van de 13R camera?
De sportstand/actiemodus zou het een stuk beter moeten doen met bewegende onderwerpen.

• plofkip
  • Laatst online: 17-11 13:12
Sinds vandaag de eigenaar van de OP 13R, fijn toestel so far!
Weet iemand ook of het mogelijk is om de zoekbalk automatisch te activeren als je de app drawer opent? Dus dat je gelijk kan gaan typen? Ben van CRDroid gewend dat je dat in kan stellen.

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44
plofkip schreef op woensdag 5 november 2025 @ 22:49:
Weet iemand ook of het mogelijk is om de zoekbalk automatisch te activeren als je de app drawer opent? Dus dat je gelijk kan gaan typen? Ben van CRDroid gewend dat je dat in kan stellen.
Dat heb ik hier of elders al een keer gevraagd en dat kan nu (nog) niet... helaas, want ik mis het ook vanuit mijn voorgaande Realme

• Of-Aaargh
Nee, dat is niet mogelijk. Persoonlijk zie ook het nut niet echt, omdat dan de helft van je scherm meteen zou worden afgedekt door je toetsenbord. Maar een optie om het aan of uit te zetten zou natuurlijk wel fijn zijn.
Wat ikzelf wel graag zou zien is dat je ook in de app-drawer mappen zou kunnen aanmaken, zoals bij Samsung OneUI.

• plofkip
Of-Aaargh schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 07:21:
[...]
Persoonlijk zie ook het nut niet echt, omdat dan de helft van je scherm meteen zou worden afgedekt door je toetsenbord.
Als ik een app niet op m'n home screen heb (dus niet vaak nodig), vind ik het makkelijker om de eerste 2 letters te typen dan die alfabetische slider aan de zijkant te gebruiken.
Dus gebruik ik in de app drawer eigenlijk alleen maar de zoekfunctie.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik zou die zoekbalk trouwens in dat scherm graag onderaan willen zien ipv boven aan het scherm
Met het naar boven swipen zitten je vingers daar en zou je gelijk kunnen gaan tikken..
Dat had ik wel bij mijn vorige Xiaomi toestel.

zo heeft iedereen wel wat natuurlijk..

Burp

• N.Etter
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-11 12:00
Nou de eerste reviews van de OP15 zijn er, ik ben na het lezen van de reviews niet overtuigd de meerprijs tegenover wat het meer dan de OP13 biedt. Ook zijn de eerste "Black Friday" deals voor de OP13 binnen waarmee het verschil bijna 230 euro is (Dan kan je ook nog een supervooc 120W erbij voor halen).

Wat denken jullie? Misschien nog even wachten tot de echte "Black Friday" de 28e?

• LeStef
Ik wissel makkelijk van phone maar zie eigenlijk nog geen enkele reden om over te stappen naar de 15. De 13 is gewoon een goede phone die doet wat moet zonder morren of vertraging.

• ocn
  • Laatst online: 18-11 11:44

ocn

Beste Tweaker 2025 ⭐⭐⭐⭐⭐

LeStef schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 16:09:
Ik wissel makkelijk van phone maar zie eigenlijk nog geen enkele reden om over te stappen naar de 15. De 13 is gewoon een goede phone die doet wat moet zonder morren of vertraging.
Hebben ze je gevraagd of je wilde overstappen? :o

• LeStef
ocn schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 16:26:
[...]

Hebben ze je gevraagd of je wilde overstappen? :o
Neen wou enkel aangeven dat de OP 13 nog zeker relevant is. :?

• LeStef
Android 16 beschikbaar via Oxygen updater voor EU modellen OP13.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rce2Bh4KLDXZQ_T0RX6OrCorHmE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qlaR8WiRY6HFrf56q5SvFUAv.jpg?f=fotoalbum_large

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:43
LeStef schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 20:30:
Android 16 beschikbaar via Oxygen updater voor EU modellen OP13.

[Afbeelding]
Ga jij voor proefkonijn spelen? 😋

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• LeStef
Bull schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:42:
[...]

Ga jij voor proefkonijn spelen? 😋
Heb het geïnstalleerd. Nog niets getest van de nieuwe snufjes. Maar het is stabiel en alles werkt zoals ervoor. _/-\o_

• mrtops1977
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:40
Nou dat is fijn die update naar os16😡
Wil ik gaan betalen sta je mooi voor lul dat je nfc niet meer werkt ...
Schijnt een probleem te zijn en India heeft schijnbaar de patch al gehad voor dit probleem .....
Straks maar een vpnnserver naar India proberen voor die patch update....

Is toch gek dat ze dat niet meteen repareren als ze de os16 update naar de rest van de wereld opsturen
Pffff

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 13:28
mrtops1977 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 07:25:
Nou dat is fijn die update naar os16😡
Wil ik gaan betalen sta je mooi voor lul dat je nfc niet meer werkt ...
Schijnt een probleem te zijn en India heeft schijnbaar de patch al gehad voor dit probleem .....
Straks maar een vpnnserver naar India proberen voor die patch update....

Is toch gek dat ze dat niet meteen repareren als ze de os16 update naar de rest van de wereld opsturen
Pffff
Zelfde hier! Blij dat ik niet de enige ben. Ook zo'n ervaring dat je bij een pinautomaat staat, gelukkig had ik mijn pas nog. Verder voelt het wel vloeiend aan. Maar met een andere launcher erop (Niagara) heb ik eigenlijk weinig gevoel bij echt de nieuwe features....

• asing
LeStef schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 16:09:
Volgens Marques Brownlee is de camera van de 15 minder goed dan die van de 13. Aangezien de camera voor velen belangrijk is, is de 15 om die reden geen upgrade :9

• LeStef
asing schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 11:55:
[...]

Volgens Marques Brownlee is de camera van de 15 minder goed dan die van de 13. Aangezien de camera voor velen belangrijk is, is de 15 om die reden geen upgrade :9
Klopt wel een beetje, ik heb ook verschillende reviews gelezen waar foto's van de 15 vergeleken worden met de 13 en naar mijn bescheiden mening trekt de 15 geen slechte foto's, wat warmer getint maar soms ook overbelicht.
13 is standaard fletser maar geeft meer details in bepaalde scenario's.
Nu ja OP stond nooit bekend voor zijn camera prestaties maar vind de 13 toch wel netjes presteren.
PS: ik heb het gevoel dat de batterij net weer langer mee gaat met A16 erop, 3u SOT met nog 87% batterij. _/-\o_

• GVR
  • Laatst online: 06:07

GVR

Ah bekend issue dus. Contactloos betalen werkt bij mij ook niet meer.

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

LeStef schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 13:11:
[...]

Klopt wel een beetje, ik heb ook verschillende reviews gelezen waar foto's van de 15 vergeleken worden met de 13 en naar mijn bescheiden mening trekt de 15 geen slechte foto's, wat warmer getint maar soms ook overbelicht.
13 is standaard fletser maar geeft meer details in bepaalde scenario's.
Nu ja OP stond nooit bekend voor zijn camera prestaties maar vind de 13 toch wel netjes presteren.
PS: ik heb het gevoel dat de batterij net weer langer mee gaat met A16 erop, 3u SOT met nog 87% batterij. _/-\o_
Ik heb de 13 uitgebreid met de 15 vergeleken, de 15 is vooral overdag stukken beter.

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 13:29
LeStef schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 22:16:
[...]

Heb het geïnstalleerd. Nog niets getest van de nieuwe snufjes. Maar het is stabiel en alles werkt zoals ervoor. _/-\o_
Ik ook gisteren direct geupdate, vooralsnog geen issues maar ik maak dan ook geen gebruik van betalen met NFC (daar gebruik ik al jaren Garmin Pay voor). Batterij ook nog weinig zinnigs over te zeggen, vannacht bewust de accu weer eens naar 100% opgeladen ipv standaard 80% om hem potentieel weer goed te calibreren. Nu nog 81% over na 3.5 uur SOT.

• mrtops1977
Bij mij werkt nfc contactloos betalen weer
Systeem bestanden bijgewerkt en voor de zekerheid de cache van de nfc leeg gemaakt.
Net een betaling gedaan en werkt weer als ooit ervoor 👍

• GVR

GVR

mrtops1977 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:53:
Bij mij werkt nfc contactloos betalen weer
Systeem bestanden bijgewerkt en voor de zekerheid de cache van de nfc leeg gemaakt.
Net een betaling gedaan en werkt weer als ooit ervoor 👍
Vreemd, ik heb geen update voor systeembestanden, ook niet via India vpn

• mrtops1977
GVR schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 17:00:
[...]

Vreemd, ik heb geen update voor systeembestanden, ook niet via India vpn
Nee heb het niet via vpn gedaan uiteindelijk
Ze legde het uit als ;controleer op update dan op de 3 puntjes rechtsboven klikken ,dan naar automatisch bijwerken, dan op systeem bestanden bijwerken ...toen kwam er een systeembestanden klaar om te downloaden 16.0.0.210 patch04

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-11 17:50
Hier ook de 15 afgewacht maar volgende week toch de 13 bestellen via 't werk. Nord 3 mag naar de dochter ☺️

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11 13:28
mrtops1977 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 18:42:
[...]

Nee heb het niet via vpn gedaan uiteindelijk
Ze legde het uit als ;controleer op update dan op de 3 puntjes rechtsboven klikken ,dan naar automatisch bijwerken, dan op systeem bestanden bijwerken ...toen kwam er een systeembestanden klaar om te downloaden 16.0.0.210 patch04
Vreemd. Bij mij verschijnt er niets. En ik snap ook niet helemaal hoe ik de NFC app cache kan legen.
Help?

• LeStef
RiCk schreef op zondag 16 november 2025 @ 09:54:
[...]

Vreemd. Bij mij verschijnt er niets. En ik snap ook niet helemaal hoe ik de NFC app cache kan legen.
Help?
Ga naar app beheer, selecteer rechts boven de drie puntjes, selecteer systeem-apps tonen en zoek naar NFC.
Ik krijg trouwens ook geen update als ik systeembestanden wil updaten, zegt dat alles bijgewerkt is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-5uq3V6mSWtnbPvKSRU_wnX64g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ifxozLtmbFI9zp6oueXRMWeg.jpg?f=fotoalbum_large

• GVR

GVR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QmEZ9CvjYlWsbMOLXCpHVa8Pe8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2wnrPgjHJpQlbp021ecSPCcU.jpg?f=fotoalbum_large

Via Malaysia VPN. Downloaden lukte vreemdgenoeg pas na verbreken van de vpn verbinding, maar dat lag wellicht and e VPN zelf (surfshark). Kan nog niet testen of het issue hiermee is opgelost.

• LeStef
Is het dit dat je zoekt?
Dan komt dit met Android 16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-e1MTjZdb2rcKneCGSI3XfIGLI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gHj6Ezzdx7DwmYlrbIVsZAhD.jpg?f=fotoalbum_large

• 13art

13art

Moderator Mobile
GVR schreef op zondag 16 november 2025 @ 12:50:
[Afbeelding]

Via Malaysia VPN. Downloaden lukte vreemdgenoeg pas na verbreken van de vpn verbinding, maar dat lag wellicht and e VPN zelf (surfshark). Kan nog niet testen of het issue hiermee is opgelost.
Toevallig vandaag dezelfde ervaring.
Hij vond de update maar downloaden ho maar (ook via Surfshark) maar goed weer terug op de wifi zonder vpn en toen ging het soepel.

Als ik gebruikers op Reddit moet geloven is met deze patch het probleem met contactloos betalen opgelost. Nog niet de kans gehad om het zelf te proberen.

Edit:
Het werkt weer (y)

• plofkip
LeStef schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:22:
[...]

Is het dit dat je zoekt?
Dan komt dit met Android 16
[Afbeelding]
Volgens mij kun je niet gelijk beginnen te typen toch? Aangezien het toetsenbord niet geopend is?

• LeStef
plofkip schreef op maandag 17 november 2025 @ 13:09:
[...]

Volgens mij kun je niet gelijk beginnen te typen toch? Aangezien het toetsenbord niet geopend is?
Met één tik op de balk wel.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste