Ja, hier ook! Heb 'm kunnen overnemen van @Chris.nl voor een mooie prijs.superiscch schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 06:10:
Sinds gisteren de 13 in bezit komende van de Nord 3, leuke upgrade.
1 iets wat ik niet direct vind is hoe ik de titels bij apps en widgets kan uitzetten op het homescreen in OxygenOs 16. Een Google zoektocht zegt me dat dit niet meer mogelijk is?
Ik wil de launcher nog even de kans geven voor ik waarschijnlijk weer overstap naar Nova 🙈
Bevalt goed tot nu toe. Ik ben trouwens eindelijk afgestapt van mijn bijna compleet zwarte achtergrond met doorzichtige iconen... Dat werd wat saai, dus nu terug op stock icons met default live wallpaper. Het oog wilt ook wat. Waar ik mij na al die jaren nog wel aan irriteer, dankzij de gestures, is de delay bij het teruggaan naar je homescreen bij het gebruik van een third-party launcher (Nova Launcher). Overigens ging het overzetten zeer soepel: door middel van Google al 75% van m'n Nord 3 kunnen overzetten. Vervolgens Clone Phone van OnePlus gebruikt en de andere 20% overgezet, inclusief apps en wat app-data.
Tweakers Pricewatch to Knibble: https://github.com/AnonymousWP/Tweakers-Pricewatch-to-Knibble
:strip_exif()/f/image/3xCnpsE3wZkZ8ezkHlPhgsBo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eQsXf6ywp1hqjiAKRAYgX85F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xRKiIdn31Co3pm50XEISbkCB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UGUBxMwlpmsYERfzBJd0VStH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EqepmGzcs8MJlVTDtCqjx2Ko.jpg?f=fotoalbum_large)