Na een week gebruik van de oneplus 13. De batterij is wel groter, maar toch gaat deze best snel leeg. Om 12 uur opgeladen en nu 12 uur later nog 22%. Ja, ik heb mijn telefoon vandaag veel gebruikt, maar dan nog. Ik had toch wel verwacht dat ik pas morgenochtend zou hoeven opladen.
Ik heb trouwens een nieuw hoesje binnen, via Aliexpress, omdat in nederland weinig naar mijn zin te vinden is. Dit was zover ik kon vinden het enige opklikbare magneethoesje ergens te koop.
2-in-1 magneethoesje uit China
Het filmpje is inderdaad wat je krijgt. Alles lijkt prima beschermd (ja, sorry, ik ga mijn toestel niet expres laten vallen

. Wel is het hoeje in de complete vorm wat dik. Je kan er wel veel pasjes, geld, etc in kwijt. Dat heb ik nog niet gedaan, maar volledig gevuld zal het best zwaar zijn. Ik vind het soms wel fijn om een volledig hoesje te hebben, om krassen te voorkomen. Thuis en op mijn werk boeit het me niet zo, maar op sommige andere plekken ideaal. De camera wordt zelfs beter beschermd dan met het normale Oneplus hoesje. Ik weet niet of het op lange termijn te vergelijken is met hoesjes van de bekende fabrikanten, maar voorlopig niet ontevreden.