Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:10

d0s

sssst

Hahn schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:01:
[...]

S25+ heeft groter scherm en hogere resolutie. Dat is het enige echte verschil. Meer batterij is ook nodig omdat het scherm groter is en meer pixels heeft, dus dat zal niet héél veel meer batterijduur opleveren.

Of dat het waard is, is aan jou, dat kan niemand voor je bepalen ;)

[...]

Ik denk dat menig man geen enkel probleem heeft met een S25+ in z'n broekzak stoppen. Bij mij puilt de S23+ er in ieder geval niet uit. Dat je duidelijk ziet dat er een (grote) telefoon zit, is bij vrijwel alle telefoons tegenwoordig zo :P
Uit de review van de s23 en 24 kwam bij de + toch wel een flink betere batterijduur tov de base. Dat is voor mij ook de reden om nu voor de S25+ te gaan terwijl ik eigenlijk de S25 fijner vind qua formaat.

Ik heb zowel de S23 en S23+ gehad :)

Kleine disclaimer: we weten nog weinig over de nieuwe Snapdragon dus het kan dit jaar iets anders liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10
RobinNL schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:55:
[...]

Vergeet het opladen niet. 25W met de S25 en 45W met de S25+. Moet je wel de juiste adapter hebben natuurlijk.
Ik zei expres 'enige echte verschil', omdat er wel wat meer verschillen in zitten, maar het grotere scherm direct merkbaar is, de rest allemaal minder of niet (alhoewel dat zeker persoonlijk is).

45W ipv 25W laden is een leuk pluspunt, maar ik betwijfel dat er veel mensen zijn die daar €100 of €200 extra voor over hebben, als dat het enige verschil zou zijn :)
d0s schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:58:
[...]

Uit de review van de s23 en 24 kwam bij de + toch wel een flink betere batterijduur tov de base. Dat is voor mij ook de reden om nu voor de S25+ te gaan terwijl ik eigenlijk de S25 fijner vind qua formaat.
De review? Welke review is dat precies? Want er zijn er honderden, zo niet duizenden :P

En ja, de Plus heeft meestal betere batterijduur, met video kijken claimen ze vaak een uur of 2 extra. Dat is zeker beter, maar niet 'héél veel meer', in mijn boek ;)

(2 uur extra is heel lekker hoor, maar van 13 uur naar 15 uur video afspelen heb je het over 15% langer. Dat is significant, maar vind ik zelf dus niet gigantisch veel meer.)

[ Voor 38% gewijzigd door Hahn op 25-01-2025 12:04 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-06 23:22
Joop_Klepzeiker schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:53:
Zojuist gebeld door Samsung, of ik nog interesse had in een Galaxy S25/S25+/S25U toestel, zo konden 'm via een leuke prijs aanbieden! Ik heb gezegd dat ik er al een besteld had, maar niet bij hun. ;)

Dus voor diegenen die zich ingeschreven hebben voor het Launch Event maar nog niets beslist hebben, er is dus nog een kans dat je gebeld wordt voor een leuke aanbieding!
Was die aanbieding interessanter dan wat je online kunt vinden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:28
tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:22:
[...]
Was die aanbieding interessanter dan wat je online kunt vinden...?
Dat weet ik niet, heb direct gezegd dat ik er al eentje had besteld en toen was het gesprek snel klaar.
Ik wil alleen maar ermee zeggen dat ze nu blijkbaar de mensen aan het bellen zijn.

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-06 21:08
MAX3400 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 09:45:
;) Iedereen heeft dus een eigen (misplaatste) opinie waar een case voor dient en op welke momenten; dat geldt dus zowel voor spul van 3, 14 of 80 Euro per stuk :)
Alleen prijs zegt inderdaad niet alles en het hangt ook af van je doel. Wil je pasjes bij je telefoon kunnen doen en je scherm iets met een bookcase hoesje, vooral wat extra bescherming, de optie voor magsafe, of vooral net wat betere grip? Verder moet je ook geluk hebben, ook met hoesje kan je telefoon van tafelhoogte kapot vallen, of zonder hoesje van grotere hoogte juist heel blijven. Mijn vorige telefoon werd geleverd met gratis basis TPU hoesje, zonder airpockets, PC binnenplaat en die gein, maar bood wel een fijnere houvast dan zonder en beschermde prima tegen enthousiaste hondenstaarten die de telefoon van tafel vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:06

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Joop_Klepzeiker schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:25:
[...]

Dat weet ik niet, heb direct gezegd dat ik er al eentje had besteld en toen was het gesprek snel klaar.
Ik wil alleen maar ermee zeggen dat ze nu blijkbaar de mensen aan het bellen zijn.
Geeft je toch te denken over hoe ze deze launch zien 😅 Je ziet het natuurlijk in de berichtgeving, en ook als toekomstig eigenaar moeten we het gewoon kunnen erkennen, er is niet zo heel veel om deze nieuwe lijn te doen omdat er weinig verschil is met de vorige generatie en het zou mij persoonlijk dan ook niet verbazen als de verkopen achterblijven t.o.v. eerdere jaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel-k
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:10
Joop_Klepzeiker schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:25:
[...]

Hier precies hetzelfde verhaal. Ook vanochtend gebeld maar had m al besteld. Dus gesprek was snel klaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Marcel-k op 25-01-2025 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel-k
slane147129 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 10:56:
Ik vroeg mij af of de meerprijs van de s25+ tov de s25 qua technische features het wel waard is. Ik had ze beide gisteren in mijn handen bij de Mediamarkt. Een ietwat grotere scherm is leuk en daarmee ook wat meer battery juice.

Waar ik wat moeite mee heb is de grootte. Zonder hoesje was die s25+ net ok en met hoesje wordt het allemaal wat groter. Daarnaast waar laat je zo'n apparaat? Niet in je broekzak want dan puilt die er zo uit.
Ik heb nu nog een Oneplus 8T en die vind ik soms onhandig wat betreft de grootte. Dus daarom nu de gewone S25 besteld, ben benieuwd hoe het kleinere formaat mij gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Marcel-k schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:54:
[...]

Hier precies hetzelfde verhaal. Ook vanochtend gebeld maar had m al besteld. Dus gesprek was snel klaar.
Weet jij of de telefonische aanbieding interessanter was dan de online aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:18
Patriot schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 12:42:
[...]

Geeft je toch te denken over hoe ze deze launch zien 😅 Je ziet het natuurlijk in de berichtgeving, en ook als toekomstig eigenaar moeten we het gewoon kunnen erkennen, er is niet zo heel veel om deze nieuwe lijn te doen omdat er weinig verschil is met de vorige generatie en het zou mij persoonlijk dan ook niet verbazen als de verkopen achterblijven t.o.v. eerdere jaren.
Tja ook niet gek, camera nog steeds hetzelfde als in s23. En de looks ok, processor is wel beter. Al die Ai ook niks bijzonders.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Wat gebeurt er als je een S7 bij Samsung inruilt met met een achterkant die gebarsten is en los laat omdat de batterij gezwollen is. Natuurlijk geef ik aan dat het toestel niet werkend is en de inruilwaarde is € 0,-, maar heb ik dan toch recht op die extra € 150,- extra inruilvoordeel...? Of moet ik die gaan terugbetalen zodra ze het toestel gecontroleerd hebben...?

Wie hier ervaring mee heeft mag hem beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 00:20
tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:39:
Wat gebeurt er als je een S7 bij Samsung inruilt met met een achterkant die gebarsten is en los laat omdat de batterij gezwollen is. Natuurlijk geef ik aan dat het toestel niet werkend is en de inruilwaarde is € 0,-, maar heb ik dan toch recht op die extra € 150,- extra inruilvoordeel...? Of moet ik die gaan terugbetalen zodra ze het toestel gecontroleerd hebben...?

Wie hier ervaring mee heeft mag hem beantwoorden.
Dan lever.je dus iets in.. zoals je beschrijft. Vorige keer heb ik niks opgestuurd, en nooit meer iets gehoord.
Alleen als je nog geld voor dat ding krijgt dan komen ze later het verhalen als de inruil minder is doordat hij niet zo was als jij hebt beschreven (zoals dta gewist, werkend ja/nee, scherm ok ja/nee)

[ Voor 13% gewijzigd door Scheurbuik op 25-01-2025 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Scheurbuik schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:41:
[...]

Dan lever.je dus iets in.. zoals je beschrijft. Vorige keer heb ik niks opgestuurd, en nooit meer iets gehoord.
Alleen als je nog geld voor dat ding krijgt dan komen ze later het verhalen als de inruil minder is doordat hij niet zo was als jij hebt beschreven (zoals dta gewist, werkend ja/nee, scherm ok ja/nee)
In het beste geval zou hij nog € 3,- opleveren. Begrijp ik het dan goed dat ik € 153,- korting zou krijgen als ik in zou vullen dat alles werkt en als bij controle blijkt dat dat niet zo is er maar € 3,- euro ingehouden wordt...? Met andere woorden dan mijn € 150,- voordeel gegarandeerd is.

P.s. ik zal gewoon invullen dat hij niet werkend is. Het gaat me niet om die € 3,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:50:
[...]

In het beste geval zou hij nog € 3,- opleveren. Begrijp ik het dan goed dat ik € 153,- korting zou krijgen als ik in zou vullen dat alles werkt en als bij controle blijkt dat dat niet zo is er maar € 3,- euro ingehouden wordt...? Met andere woorden dan mijn € 150,- voordeel gegarandeerd is.

P.s. ik zal gewoon invullen dat hij niet werkend is. Het gaat me niet om die € 3,-.
Yep gewoon doen, want mocht je toestel niet bevallen en je stuurt hem terug naar samsung dan krijg verkocht inruil toestel ook niet terug.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Begin maart starten met een andere baan. Krijg sowieso een telefoon dus maar eens even zien of we een s25+ kunnen krijgen. Sowieso wel klaar met iOS na 5 jaar iPhone 11 dus wel erg benieuwd naar wat voor stappen Samsung en Android gemaakt hebben in de tussentijd. Laatste niet iOS toestel was een Oneplus 6T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel-k
tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 13:03:
[...]

Weet jij of de telefonische aanbieding interessanter was dan de online aanbieding?
Nee, zover zijn we niet gekomen in het gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Kan iemand mij uitleggen hoe ik én CashbackXL (2% korting) en ISC portal (10% korting) samen kan gebruiken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Weet iemand of de mediamarkt in Zwolle een demo model heeft liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 13:57

migros

Nooit meer een Samsung

Vandaag in Zoetermeer bij de Media Markt de S25 Ultra bekeken. Het ennetje zit aan de linkerkant van de telefoon. Heel onnatuurlijk, jammer dit.
By the way: degene die riep dat de Watch 7 overal voor rond de 120 euri tweedehands wordt aangeboden....kan hij die link met mij delen! :?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06
migros schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 15:48:
Vandaag in Zoetermeer bij de Media Markt de S25 Ultra bekeken. Het ennetje zit aan de linkerkant van de telefoon. Heel onnatuurlijk, jammer dit.
Dat is toch al even zo? M'n S22 zit de pen ook links...

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:52
Is er dan ook geen ondersteuning in het toestel zelf voor een andere Samsung bluetooth stylus? Net zoals de fold 5, die heeft met de stylus bijbehorend bij de case ook geen BT ondersteuning maar met de apart verkrijgbare samsung power stylus is er wel BT ondersteuning, dus de BT pen software zit misschien wel in het toestel zelf....

[ Voor 56% gewijzigd door danda op 25-01-2025 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

devilkin schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 15:52:
[...]

Dat is toch al even zo? M'n S22 zit de pen ook links...
Ben van de Note gewend dat ie aan de rechterkant zat... Toch wel besteld hoor :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10
migros schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 15:57:
[...]

Ben van de Note gewend dat ie aan de rechterkant zat... Toch wel besteld hoor :+
Tot en met de Galaxy Note 10 zat het rechts, vanaf de Note 20 zit 'ie links. Dus dat is al 5 jaar zo :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Hahn schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:58:
[...]

Ik zei expres 'enige echte verschil', omdat er wel wat meer verschillen in zitten, maar het grotere scherm direct merkbaar is, de rest allemaal minder of niet (alhoewel dat zeker persoonlijk is).

45W ipv 25W laden is een leuk pluspunt, maar ik betwijfel dat er veel mensen zijn die daar €100 of €200 extra voor over hebben, als dat het enige verschil zou zijn :)

[...]

De review? Welke review is dat precies? Want er zijn er honderden, zo niet duizenden :P

En ja, de Plus heeft meestal betere batterijduur, met video kijken claimen ze vaak een uur of 2 extra. Dat is zeker beter, maar niet 'héél veel meer', in mijn boek ;)

(2 uur extra is heel lekker hoor, maar van 13 uur naar 15 uur video afspelen heb je het over 15% langer. Dat is significant, maar vind ik zelf dus niet gigantisch veel meer.)
toon volledige bericht
ReviewS moest het zijn :)
Kijk niet echt video, maar vooral browsen. Dat scheelde op een s23 toch wel meer dan 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:39
tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 14:38:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik én CashbackXL (2% korting) en ISC portal (10% korting) samen kan gebruiken...?
Deze vraag kun je beter stellen in het S25 levertijden&prijzen-topic. Maar anyhow, volgens mij kun je CashbackXL niet gebruiken in de special shops, alleen op de reguliere Samsung Shop. Mij is het althans nog nooit gelukt om op die manier een cashback te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Knip, zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 87% gewijzigd door 13art op 25-01-2025 18:29 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-06 19:28
Knip

[ Voor 95% gewijzigd door 13art op 25-01-2025 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:52
migros schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 15:48:
By the way: degene die riep dat de Watch 7 overal voor rond de 120 euri tweedehands wordt aangeboden....kan hij die link met mij delen! :?
Even gebeld met centrale nummer. Ze kunnen niet aangeven of de Mediamarkt overal de showmodellen heeft liggen.
Ze gaf wel aan dat ze vanaf 1 februari uitgeleverd worden. Dat zou wel top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:40
Verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door Qosmic op 25-01-2025 18:17 ]

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honingimker
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-05 19:33
Hier al meerdere malen gebeld door Odido om te verlengen. Uiteindelijk was de 'aanbieding' bij Samsung zelf een betere deal, dus nu simonly :-)
-S25 Ultra Jetblack 1 TB 1568
-Rugged case 35
-Ultra clear Magsafe case 17,50
-Jaar verzekerd tegen alle schade en diefstal 90
Totaal : 1711

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
De dBrand Ghost Grip vind ik zelf ook wel iets hebben ;)

https://dbrand.com/shop/grip/galaxy-s25-ultra-cases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honingimker
Fijn linkje! Hele leuke hoesjes inderdaad, thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
Zo, de Spigen verzameling is binnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSML57-ADNiVvtmQzp-OOyhifXQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/esIBdrOgPwSeZJqwPJun816u.jpg?f=fotoalbum_large

Nu afwachten wanneer Belsimpel gaat leveren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 16:27
Honingimker schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 18:38:
Hier al meerdere malen gebeld door Odido om te verlengen. Uiteindelijk was de 'aanbieding' bij Samsung zelf een betere deal, dus nu simonly :-)
-S25 Ultra Jetblack 1 TB 1568
-Rugged case 35
-Ultra clear Magsafe case 17,50
-Jaar verzekerd tegen alle schade en diefstal 90
Totaal : 1711
1568 betaald? Wat is precies de aanbieding hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

vandaag naar de Samsung winkel geweest in de Mall of de NL. Daar meegekregen dat de Smartview case, bookcase met een raampje voor, niet gemaakt wordt voor de S25 ultra. Is het handig om zo 1 van Aliexpress te bestellen?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honingimker
Brutalsranan schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 19:21:
[...]

1568 betaald? Wat is precies de aanbieding hier?
1Tb voor de prijs van 512Gb en 2 originele cases met 50% denk ik :-) Tevens de kleur Jetblack die Odido niet levert....daarnaast leefde ik al 4 jaar met de S21 128Gb, dus ik keek uit naar dit vlaggenschip...dan hoor je al snel aanbieding :-) lees ziekelijk koopverslaafd :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bimbel
  • Laatst online: 19:52
Honingimker schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:34:
[...]

1Tb voor de prijs van 512Gb en 2 originele cases met 50% denk ik :-) Tevens de kleur Jetblack die Odido niet levert....daarnaast leefde ik al 4 jaar met de S21 128Gb, dus ik keek uit naar dit vlaggenschip...dan hoor je al snel aanbieding :-) lees ziekelijk koopverslaafd :-)
'
Wil je feestje niet verpesten of misschien begrijp ik je verkeerd, maar jouw bestelling zonder die hoesjes kun je met korting op de Samsung site krijgen voor 1262 euro krijgen en dan heb ik geen 10% of 5% korting in de app gebruikt. Is toch zonde man?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Brutalsranan
Honingimker schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:34:
[...]

Ik snap je punt. Maar ik denk dat t wel wat lager kan. Wil je eventueel de bestelling opnieuw plaatsen met een aantal kortingscodes zodat je wel een betere deal krijgt? Wil je best erbij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-06 09:06
migros schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:02:
vandaag naar de Samsung winkel geweest in de Mall of de NL. Daar meegekregen dat de Smartview case, bookcase met een raampje voor, niet gemaakt wordt voor de S25 ultra. Is het handig om zo 1 van Aliexpress te bestellen?
Dat zou heel erg jammer zijn. 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
migros schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 20:02:
Volgens de specificaties heeft hij nog wel een halleffectsensor, als je hem in huis hebt kun je met een magneetje kijken hoe hij zou reageren op een smartview-achtig hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honingimker
Bimbel schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:07:
[...]

'
Wil je feestje niet verpesten of misschien begrijp ik je verkeerd, maar jouw bestelling zonder die hoesjes kun je met korting op de Samsung site krijgen voor 1262 euro krijgen en dan heb ik geen 10% of 5% korting in de app gebruikt. Is toch zonde man?
Tja, je zal ongetwijfeld gelijk hebben....ik weet niet hoe jij dat dan zou doen:-) ik wil ze best eens bellen met een goed argument....en zo niet...zonde inderdaad, maar meer ook niet.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honingimker
Brutalsranan schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 21:09:
[...]

Ik snap je punt. Maar ik denk dat t wel wat lager kan. Wil je eventueel de bestelling opnieuw plaatsen met een aantal kortingscodes zodat je wel een betere deal krijgt? Wil je best erbij helpen.
Super aardig van je...kan dat? Ik heb al betaald en de verzending staat op aangevraagd en levering op 1 februari as..:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
Honingimker schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:30:
[...]

Super aardig van je...kan dat? Ik heb al betaald en de verzending staat op aangevraagd en levering op 1 februari as..:-)
Zie je inbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Samsung gaat een S pen met bluetooth los verkopen dus ja in principe kan je stellen dat de S25 ultra compatible is met "andere" pennen maar het slaat natuurlijk nergens op. Een essentiële functie er uit halen omdat mensen het niet zouden gebruiken en vervolgens een heel apart productie proces opzetten om iets voor extra geldjes te verkopen aan blijkbaar niemand die het wilt hebben

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Ik zie dat ze een Spen apart hebben staan op de site, maar zie geen specs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06 10:14
NosferatuX schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:42:
Samsung gaat een S pen met bluetooth los verkopen dus ja in principe kan je stellen dat de S25 ultra compatible is met "andere" pennen maar het slaat natuurlijk nergens op. Een essentiële functie er uit halen omdat mensen het niet zouden gebruiken en vervolgens een heel apart productie proces opzetten om iets voor extra geldjes te verkopen aan blijkbaar niemand die het wilt hebben
Laat die ook de s pen dan op die je los kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:16
NosferatuX schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:42:
Staat nergens iets over te lezen hoor. Je bent denk ik ergens verkeerd ingelicht en hoe zou je dan die S pen dan moeten opladen als er geen lader in de S25 ultra zit.

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Havelock schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:48:
[...]

Laat die ook de s pen dan op die je los kan kopen?
Daar ga ik wel vanuit. Het is waarschijnlijk een verkoop strategie om extra geld te verdienen. De standaard geleverde s pen kan je kan je zien als een barebone placeholder met gelimiteerde functionaliteit. De air gesture functionaliteit zit ook gewoon in de software

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vachan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/STI9bgMTh-IcTORxFzyh5ea_9w4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XCoFPxhgvtnEExTzZjhAIkaP.jpg?f=fotoalbum_large

Waarschijnlijk komt er een losse Bluetooth pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
Dyckie schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:49:
[...]

Staat nergens iets over te lezen hoor. Je bent denk ik ergens verkeerd ingelicht en hoe zou je dan die S pen dan moeten opladen als er geen lader in de S25 ultra zit.
Het zijn geruchten op basis van een amazon listing.
Officieel is er niks gecommuniceerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DHMXXNT0SBO_bxqKen-eYfjsles=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qB8BOPGMnjgjeCYju2pEwDfq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C_47r0DsS6LdbHECMzTTYktC_6U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IARzqTFmh9kfEs3AHyuHj6A1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door NosferatuX op 25-01-2025 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeriousG
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:55
Ik heb het vermoeden dat ze de bluetooth pen nu verkopen omdat ze een inschattingsfout hebben gemaakt door het weg te halen. De reviews zijn niet overwegend positief omdat er weinig veranderingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Niet online
SeriousG schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:58:
Ik heb het vermoeden dat ze de bluetooth pen nu verkopen omdat ze een inschattingsfout hebben gemaakt door het weg te halen. De reviews zijn niet overwegend positief omdat er weinig veranderingen zijn.
Nou nee die toveren ze niet opeens ergens uit ene hoed ofzo. Is gewoon een business besluit en volgens plan natuurlijk.

Als het uberhaupt waar is allemaal. Het zijn geruchten gebaseerd op een amazon listing van een spen.

[ Voor 10% gewijzigd door NosferatuX op 25-01-2025 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vachan
  • Laatst online: 21:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WNldkOXV-wpIS9eqn07X7XTFjys=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eySwckwBYNAMSmZY8OmSd2hh.jpg?f=fotoalbum_large

Ze hebben hem ook duurder gemaakt. Dit zijn wel smerige praktijken voor een telefoon van 1000+ euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
NosferatuX schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:57:
[...]

Het zijn geruchten op basis van een amazon listing.
Officieel is er niks gecommuniceerd

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik denk dat dit nog teksten zijn van voor dat deze uitgekomen zijn want hier staat het ook op: https://www.smartphonehoe...jcSHOv_H7DgxoCA7kQAvD_BwE

Maar hoe ga je u S pen dan opladen want in de s 25 zit geen lader meer voor deze op te laden. U foto's komen denk ik van Amazon en de teksten die erbij staan kloppen meestal ook niet dus zou zeggen vertrouw er niet op. Dit is de link van u S pen op amazon: https://amzn.eu/d/0XAo6Pp

Als je dan verder naar productnummer kijkt en je zoekt deze op Google op is het gewoon de standaard S pen zonder bluetooth.

[ Voor 6% gewijzigd door Dyckie op 25-01-2025 23:26 ]

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:35
Dyckie schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 23:10:
[...]

Ik denk dat dit nog teksten zijn van voor dat deze uitgekomen zijn want hier staat het ook op: https://www.smartphonehoe...jcSHOv_H7DgxoCA7kQAvD_BwE

Maar hoe ga je u S pen dan opladen want in de s 25 zit geen lader meer voor deze op te laden. U foto's komen denk ik van Amazon en de teksten die erbij staan kloppen meestal ook niet dus zou zeggen vertrouw er niet op. Dit is de link van u S pen op amazon: https://amzn.eu/d/0XAo6Pp

Als je dan verder naar productnummer kijkt en je zoekt deze op Google op is het gewoon de standaard S pen zonder bluetooth.
Dit dus

https://www.sammobile.com...em_aUZFvwgHazkTehNdzgXPZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
tploumen schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 11:46:
Vraagje:

Ik wil de S25 Ultra bestellen.
Als ik via de Samsung Shop App bestel krijg ik 5% korting. Als ik via de officiële Samsung Members website bestel krijg ik 10% korting (of via ICS portal).
Waar vind ik die 10% members korting op de website?

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase (nog niet actief) | 45kWh PylonTech Pelio accu (nog niet actief)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06 10:14
Ik kwam dit filmpje tegen dat iemand het pennetje van 24 ultra om ruilt met de 25 ultra :

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Can you use the S-Pen from the Samsung Galaxy S24 Ultra in the Galaxy S25 Ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
dat werkt dus niet, duidelijk! en jammer. ik vind die feature om foto's te nemen met de pen echt superhandig. hoe jammer dat ze dat eruit hebben gehaald!

Ik twijfel enorm tussen de S25+ en de Ultra, ik heb een extra telefoon nodig voor m'n werk en heb nu de S24 Ultra privé. Echt een hele grote upgrade is het niet vgm en ik vind de kleuren van de Ultra ook wat laf, 50 shades of grey maar dan niet heel sexy imho. Dan vind ik de kleuren van de S25+ leuker, maar de specs zijn wel minder.. keuzes, keuzes!

[ Voor 53% gewijzigd door Frieda op 26-01-2025 01:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 19:29
Deze video gaat dieper in op de features van One UI 7. Ziet er echt gelikt uit!

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
The One UI 7 Features Everyone Missed!

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:39
RobinNL schreef op zondag 26 januari 2025 @ 01:14:

[YouTube: The One UI 7 Features Everyone Missed!]
Maar voor de features van OneUI 7 hoef je geen S25 te kopen. Door het uitstekende updatebeleid van Samsung krijgen eerdere modellen dit ook. De telefoon op de video is dan ook een S24 Ultra. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
Frieda schreef op zondag 26 januari 2025 @ 00:52:
Ik twijfel enorm tussen de S25+ en de Ultra, ik heb een extra telefoon nodig voor m'n werk en heb nu de S24 Ultra privé. Echt een hele grote upgrade is het niet vgm en ik vind de kleuren van de Ultra ook wat laf, 50 shades of grey maar dan niet heel sexy imho. Dan vind ik de kleuren van de S25+ leuker, maar de specs zijn wel minder.. keuzes, keuzes!
Is het niet gemakkelijker om gewoon een 2e sim kaart in je gsm te steken ipv er 2 mee te zeulen?
Jaren zelf gedaan toen dualsim nog een uitzondering was maar prettig was dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Joop_Klepzeiker schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 18:50:
Zo, de Spigen verzameling is binnen

[Afbeelding]

Nu afwachten wanneer Belsimpel gaat leveren...
Heb je de hybrid ook al even gevoeld? Mijn vriendin had die vorig jaar besteld voor haar toestel, maar die voelde nogal glad in de hand, waar het Rinke Onyx hoesje wat ze ervoor had wel stroever was. Dus ik twijfel nog een beetje tussen die en de Ringke Fusion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nougat
  • Laatst online: 15:22
RobinNL schreef op zondag 26 januari 2025 @ 01:14:

[YouTube: The One UI 7 Features Everyone Missed!]
Vind het persoonlijk niet een verbetering qua uiterlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
DeGroteMuis schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:04:
[...]

Heb je de hybrid ook al even gevoeld? Mijn vriendin had die vorig jaar besteld voor haar toestel, maar die voelde nogal glad in de hand, waar het Rinke Onyx hoesje wat ze ervoor had wel stroever was. Dus ik twijfel nog een beetje tussen die en de Ringke Fusion.
Ja, ik heb ze uiteraard ff bekeken en in de hand gehad, vond ze niet glad, maar er zit nog geen toestel in, dus geen gewicht en zodoende moeilijk te beoordelen.
Ik heb nu op mijn oude Realme in ieder geval een gladder hoesje en die heb ik nog nooit laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
devilkin schreef op zondag 26 januari 2025 @ 09:56:
[...]

Is het niet gemakkelijker om gewoon een 2e sim kaart in je gsm te steken ipv er 2 mee te zeulen?
Jaren zelf gedaan toen dualsim nog een uitzondering was maar prettig was dat niet.
nee helaas, de werkgever kijkt mee op de werktelefoon. en ik zou dan bijv ook geen whatsapp mogen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Frieda schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:19:
[...]

nee helaas, de werkgever kijkt mee op de werktelefoon. en ik zou dan bijv ook geen whatsapp mogen installeren.
Als de werkgever meekijkt en beperkingen oplegt, zal de werkgever ook vast een toestel betalen? Dan zou ik gaan voor het beste toestel waarvoor de werkgever geen bijbetaling regelt, ook als dat helemaal geen Galaxy S is. Het is tenslotte dan alleen maar een tool voor werk, geen mobiele alleskunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
DeGroteMuis schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:26:
[...]

Als de werkgever meekijkt en beperkingen oplegt, zal de werkgever ook vast een toestel betalen? Dan zou ik gaan voor het beste toestel waarvoor de werkgever geen bijbetaling regelt, ook als dat helemaal geen Galaxy S is. Het is tenslotte dan alleen maar een tool voor werk, geen mobiele alleskunner.
helaas. ik krijg een budget voor zo'n ding en moet sowieso bijbetalen. niet erg, gewoon geen zin om met troep te lopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Joop_Klepzeiker schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:13:
Ja, ik heb ze uiteraard ff bekeken en in de hand gehad, vond ze niet glad, maar er zit nog geen toestel in, dus geen gewicht en zodoende moeilijk te beoordelen.
Ik heb nu op mijn oude Realme in ieder geval een gladder hoesje en die heb ik nog nooit laten vallen.
Top, ga ik die ook eens bestellen! (y)
Ik gebruik nu tijdelijk weer de Mi9t Pro zonder hoesje en merk dat die vooral tussendoor met sporten toch wel glad is, maar dat zal dan vast helemaal goed komen met deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:54
Mijn eerste ervaringen met de S25 Ultra. Gisteren heb ik hem in mijn hand gehad en uitgeprobeerd. De S25 Ultra voelt inderdaad heel anders aan dan de S24 Ultra en bovendien zit hij/voelt hij fijner in mijn handen merkte ik.

Ik staat bij mijn besluit om toch niet te upgraden vanuit mijn S24 Ultra naar S25 Ultra.

Interface van Android 15 op de S25 Ultra vind ik erg mooi. De update op de S24 Ultra komt halverwege februari pas.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:57
zo hoesje is al besteld.
https://eu.mous.co/produc...ck?variant=54979151298938
deze heeft mijn vorige telefoon zo vaak gered :D
+ ideaal op de fiets e.d..

Nu zit ik alleen te twijfellen over een (spigen) screen protector. en dan wel tussen een normale en een privacy screen protector. Hebben mensen hier ervaring met beide?
D

[ Voor 3% gewijzigd door Ruudox op 26-01-2025 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robino007
Joop_Klepzeiker schreef op zondag 26 januari 2025 @ 11:13:
[...]

Weet jij toevallig hoe de screenprotector valt kwa ruimte? Ik heb de ultra kindsuit case van samsung zelf besteld en vraag me dan af of het past.. Omdat op de site staat bij afbeeldingen staat fit with spigen cases. En ik zie overal dat de vingersensor niet meer werkt heb je hier ervaring mee.

[ Voor 6% gewijzigd door robino007 op 26-01-2025 13:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Of-Aaargh schreef op zondag 26 januari 2025 @ 08:43:
[...]

Maar voor de features van OneUI 7 hoef je geen S25 te kopen. Door het uitstekende updatebeleid van Samsung krijgen eerdere modellen dit ook. De telefoon op de video is dan ook een S24 Ultra. ;)
Niet iedereen heeft een recent toestel he ;) One UI 4.1 hier.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-06 11:41
ik heb eigenlijk op al mijn galaxy telefoons een whitestone dome glass protector gehad en een speck presidio2 grip hoes. Daar ben ik zeer tevreden over. Jammer dat die voor de s25 overal uitverkocht is op dit moment.
Nu zag ik ook dit voorbij komen. Een bescherming voor de lens. Zijn er meer galaxy gebruikers die de lensen ook beschermen met een protector? Bevalt dit?
YouTube: Whitestone Dome Camera Lens Protector UNBOXED! Galaxy S24 Ultra

[ Voor 3% gewijzigd door harrybeuker op 26-01-2025 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Of-Aaargh schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 17:01:
[...]

Deze vraag kun je beter stellen in het S25 levertijden&prijzen-topic. Maar anyhow, volgens mij kun je CashbackXL niet gebruiken in de special shops, alleen op de reguliere Samsung Shop. Mij is het althans nog nooit gelukt om op die manier een cashback te krijgen.
Dat was kennelijk wel gelukt via de Samsung Shop App. Jammer genoeg vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:42
Hoe gaan jullie de telefoon installeren als deze binnen komt?

Alles vanaf 0, via Google of smart swich?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-06 10:41
satshow schreef op zondag 26 januari 2025 @ 14:19:

100% smart switch. Maar loop vaak wel even de apps langs of er dingen tussen zitten die ik niet (meer) gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Normaal smart switch, maar begin nu op 0 vanwege de nieuwe OneUI waar bepaalde good lock / home up functies nu standaard onderdelen zijn. Om issues te voorkomen ditmaal een schone installatie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
robino007 schreef op zondag 26 januari 2025 @ 12:34:
[...]

Weet jij toevallig hoe de screenprotector valt kwa ruimte? Ik heb de ultra kindsuit case van samsung zelf besteld en vraag me dan af of het past.. Omdat op de site staat bij afbeeldingen staat fit with spigen cases. En ik zie overal dat de vingersensor niet meer werkt heb je hier ervaring mee.
Dan moet je even wachten totdat ik het toestel heb, nu weet ik dat uiteraard nog niet. Maar ik heb die puur gekocht op basis van een filmpje van Flossy Carter die liet deze liet zien op de S24U. Deze paste perfect en de vingersensor werkte ook goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodey

Altijd vanaf 0.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL

Vanaf 0, altijd zo gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 18:04

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Deed het zelf altijd met die wizard, maar liep niet altijd even goed met apps soms.

Jullie installeren vanaf 0 en dan handmatig de mappen overzetten enz? Zetten jullie dan ook de mappen van bepaalde apps/games over? Zou het bij games wel fijn vinden als de voortgang/levels ook overgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Laatst online: 18:04

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Vachan schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 23:04:
[Afbeelding]

Ze hebben hem ook duurder gemaakt. Dit zijn wel smerige praktijken voor een telefoon van 1000+ euro
Als je bin Samsung koopt, krijg je er een Galaxy Watch bij. Daar kun je ook de camera mee bedienen.

Gebruik het zelf om mijn padel wedstrijden mee op te nemen. En anders het handgebaar.

De pen eerlijk gezegd, maar 1 keer gebruikt voor de camera om het gewoon een keer te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:35
En net als bij de S23 nu weer gekozen voor de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 26-01-2025 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieeker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-02 18:36
Ik zie nu 50% korting op de bluetooth S25 S-pen in de Samsung shop als ik hem wil bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyckie
Twieeker schreef op zondag 26 januari 2025 @ 16:08:
Ik zie nu 50% korting op de bluetooth S25 S-pen in de Samsung shop als ik hem wil bestellen?
Bluetooth S25 S-Pen bestaat niet!

https://www.sammobile.com...em_aUZFvwgHazkTehNdzgXPZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodey
AndereKoekoek schreef op zondag 26 januari 2025 @ 14:58:
Deed het zelf altijd met die wizard, maar liep niet altijd even goed met apps soms.

Jullie installeren vanaf 0 en dan handmatig de mappen overzetten enz? Zetten jullie dan ook de mappen van bepaalde apps/games over? Zou het bij games wel fijn vinden als de voortgang/levels ook overgaan.
Foto's staan in Google Foto's.
Bestanden in OneDrive + Google Drive.
De games die ik speel slaan de voortgang op in de cloud.
Dus ik hoef niets over te zetten qua foto's/mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Mijn foto's staan ook bij Google, net als WhatsApp.
Mijn kwgt widgets heb ik geupload bij drive.

Ik denk dat ik via Google de apps laat installeren en daarna alles handmatig instel. Heb mijn huidige telefoon erbij zodat ik alles kan instellen.

Zal wel een poos duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:40
Ik kom van een s20 af en ga naar een s25.
Ene kant wel jammer dat de camera's eigenlijk niet veranderd zijn qua hardware sinds de s23.
Kan de software daar nog veel aan doen?

En ik denk dat ik wel de smart switch ga gebruiken. Helemaal vanaf 0 installeren...veel werk 😅

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• satshow
Ik heb bij mijn vorige telefoon smart switch gebruikt, zou de tweede keer zijn.

Weet niet of het verstandig is. Telefoon draait overigens wel smooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterTilly
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 15-06 07:26
Nog steeds erg aan het twijfelen of ik de overstap van S23 naar S25+ ga maken. Promocodes van Samsung zijn t/m vandaag geldig. Het lastige is dat er nog geen reviews beschikbaar zijn op dit moment.
Ondanks dat de camera hardware het zelfde is, ben ik benieuwd of de resultaten toch aanzienlijk beter zijn dan die van de S23.
Alternatief is de Pixel 9 Pro aanbieding van KPN die natuurlijk ook interessant blijft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:00
KabouterTilly schreef op zondag 26 januari 2025 @ 18:32:
Nog steeds erg aan het twijfelen of ik de overstap van S23 naar S25+ ga maken. Promocodes van Samsung zijn t/m vandaag geldig. Het lastige is dat er nog geen reviews beschikbaar zijn op dit moment.
Ondanks dat de camera hardware het zelfde is, ben ik benieuwd of de resultaten toch aanzienlijk beter zijn dan die van de S23.
Alternatief is de Pixel 9 Pro aanbieding van KPN die natuurlijk ook interessant blijft...
Van wat ik gezien heb is de camera kwaliteit beter geworden maar om dat aanzienlijk te noemen gaat te ver. Ik denk dat het nu op nivo is van de concurrentie. Wat ik ook een mooie feature vind is dat je foto profielen hebt net als bij de iPhone 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-06 15:04

g86

Klopt het dat er gratis Google One 2TB en Gemini Advanced is inbegrepen bij de S25 series?
Is dat 6 maanden gratis bij de Ultra of is het een jaar?
Hopelijk ook voor bestaande Google accounts met een upgrade van het bestaande Google One abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeGroteMuis

Geen Smart Switch, want mijn vorige paar toestellen waren niet van Samsung, dus normaal via Google en dan meteen daarna de apps wat opschonen, alles wat ik niet gebruik weer verwijderen. Maar ik denk deze keer vanaf nul. Even gecheckt en er staan intussen alweer ruim 300 apps op mijn oude telefoon, dus waarschijnlijk is het deze keer sneller om te starten vanaf 0 en dan te installeren wat ik ook echt gebruik.

Edit: Grof geteld ongeveer 40-50 apps en games die ik meteen weer ga installeren en waarschijnlijk nog 20-30 apps die minder vaak gebruikt worden, zoals EV laadapps specifiek voor het buitenland. Dus zeker vanaf nul deze keer.

[ Voor 15% gewijzigd door DeGroteMuis op 26-01-2025 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedNas74
  • Laatst online: 23:45
DeGroteMuis schreef op zondag 26 januari 2025 @ 19:54:
[...]

Geen Smart Switch, want mijn vorige paar toestellen waren niet van Samsung, dus normaal via Google en dan meteen daarna de apps wat opschonen, alles wat ik niet gebruik weer verwijderen. Maar ik denk deze keer vanaf nul. Even gecheckt en er staan intussen alweer ruim 300 apps op mijn oude telefoon, dus waarschijnlijk is het deze keer sneller om te starten vanaf 0 en dan te installeren wat ik ook echt gebruik.

Edit: Grof geteld ongeveer 40-50 apps en games die ik meteen weer ga installeren en waarschijnlijk nog 20-30 apps die minder vaak gebruikt worden, zoals EV laadapps specifiek voor het buitenland. Dus zeker vanaf nul deze keer.
Smart switch werkt normaal ook voor niet Samsung telefoons. Zo heb ik vorig jaar smart switch gebruikt voor mijn moeder die van een Xiaomi telefoon naar een a35 ging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeGroteMuis
Tech Spurt heeft een uurtje terug de 100 uur met de Galaxy Ultra video online gezet:
YouTube: 100 Hours with Samsung's Galaxy S25 Ultra | Camera, Gaming, Battery ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Laatst online: 16:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Laatst online: 13-06 09:23

spartacusNLD

This is Sparta!!

In mijn zoektoch naar een zeer dunne clear case deze tegen gekomen: https://eu.mous.co/produc...ar?variant=54979156541818

Net besteld. vergeet de 10 procent korting via nieuwsbrief niet. Iemand ervaring met mous cases?

Oh, en wat in niet wist.. je kan binnen 60 dagen alsnog care + toevoegen. Ga ik wel doen denk ik. -> https://www.samsung.com/nl/offer/samsung-care-plus/

[ Voor 24% gewijzigd door spartacusNLD op 26-01-2025 20:46 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een slim case voor de S25 (base) en ik zou wel graag een flush / vlakke achterkant willen, zodat de case o.a zonder te wiebelen op tafel kan liggen en dat je bij het in en uit je broekzak halen de camera's / case niet of minder blijft haken. Ik hoor graag of er nog andere opties zijn. Ik had zelf het volgende gevonden.

S25 (base) afmetingen: 146.9 x 70.5 x 7.2 mm, 162 g

Slim case met vlakke / flush achterkant:
Spigen Liquid Crystal var.:
Ringke Silicone Magnetic:
dbrand Grip Case:
150.4 x 73.9 x 10.4 mm, 34.0 g
151.1 x 74.7 x 11.4 mm, 41.9 g
151.9 x 75.5 x 11,0 mm, afmetingen zijn bij benadering***

Slim case met achterkant niet (geheel) vlak / flush:
Mous Super Thin:
Ringke Fusion varianten:
Spigen Thin Fit:
Spigen Liquid Air:
Ringke Onyx varianten:
Spigen Ultra Hybrid var.:
Samsung cases:
149,3 x 72,8 x 10,4 mm, 28,5 g minieme randje bij camera
149,6 x 73,4 x 10,9 mm, 27,7 g verhogingen in hoeken + rand bij camera*
150,4 x 73,7 x 10,7 mm, 36,9 g minieme randje bij camera
150,4 x 73,9 x 10,2 mm, 28,3 g randje bij camera
150,9 x 74,4 x 10,7 mm, 31,5 g rand bij camera
150,9 x 74,4 x 11,2 mm, 31,2 g verhogingen in hoeken**
Allen hebben dikke rand/verhoging bij camera, afmetingen niet op website.
* De camera rand bij Ringke Fusion lijkt hoger te zijn dan de verhogingen bij de hoeken, dus deze lijkt niet vlak op tafel te kunnen liggen.
** Sommige Spigen Ultra Hybrid varianten hebben een camera randje, maar de verhogingen in de hoeken zijn hoger dan de camera randjes, dus deze zou wel vlak op tafel kunnen liggen.
*** dbrand had geantwoord dat ze geen exacte waarden hadden maar alle cases ongeveer +5.0 mm in hoogte en breedte is en +2.0 mm in dikte en ik ga ervan uit dat het +2.0 is gerekend met uitstekende camera (anders is het ook onrealitsch dun). De S25 is 7,2 mm dik + 1,8 mm dikte van de camera + 2,0 = 11,0 mm.

De Spigen Liquid Crystal - Crystal Clear lijkt de beste keus momenteel voor mij, en is te koop voor een schappelijke 16 euro op Amazon. Ik denk dat ik de Spigen Liquid Crystal - Space Crystal, misschien nog iets mooier vind, maar deze is (nog) niet te koop op Amazon.

Ik hoor het graag als jullie nog andere suggesties hebben. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Regeneration op 26-01-2025 23:20 . Reden: dbrand afmetingen erbij gezet. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t.w.e.a.k.e.r
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 14-06 19:11

t.w.e.a.k.e.r

¯\_(ツ)_/¯

Officiele case van samsung of een case van idealofsweden die hebben ook magsafe.

5 euro op je muil gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Laat eerst de Ultra maar binnenkomen en dan kijken welke bookcase het beste past. Op dit moment dan maar zonder hoesje.

Leuk man gatheren

Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2