Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Mits je je abonnement kan verlengen natuurlijk.
Maar ik vraag me altijd af hoe ze het toch doen.
Ter land, ter zee en in de kroeg
ze zeggen 1 februariChristiano007 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:28:
Ben benieuwd wanneer belsimpel gaat leveren. Want bij het bestellen stond er iets in de trant van "morgen in huis" en de levertijd zelf staat 5 a 7 werkdagen
Dat je 'm zaterdag dan al in handen hebt.
Aangepast, gaat om de S25 Ultra.blup schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:26:
[...]
Wel handig om te vermelden welk toestel.
Ik ga denk ik voor de S25U 1tb bij belsimpel + odido abbo zonder toestelkrediet. Eenmalig 1010,- met de 100 euro voucher.
Ai, da's zuur. ik heb mijn abonnement gewoon tot op de dag van vandaag niet verlengd om nu te verlengen met de S25urajackar schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:25:
[...]
Hmm, ik start net aan een nieuw sim only abbo. Maar thanks voor het meedenken.
Misschien toch even wachten tot de prijzen organisch dalen. Gaat bij Samsung meestal relatief snel.
Het pennetje dat ik veel gebruik om notities te nemen in bijv. een vergadering of een vlugge tekening van iets of enkele afmetingen te noteren. Kan ook rechtstreeks op een fotoRobinNL schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 20:58:
Gewoon benieuwd... Wat zijn jullie redenen om voor de Ultra te gaan en niet voor de Plus, of juist wel voor de Plus en niet voor de Ultra? Ik twijfel een beetje.
Iemand die weet of die via ING, ICS of elders nog scherper is?
Oh btw ik heb nog een code over.
Ik zet hem hier neer, laat maar weten als je gebruikt is : 1MH-XL9X-GZPM-8GX6
Hoe ziet die mail eruit? (onderwerp) Member maar ook nog niks ontvangen helaas.
Heb nu de S25+ klaar staan op ING Store omdat die €50 goedkoper is tov Samsung Store.
Maar als er €150 extra inruilkorting bijkomt is Samsung Store zelf weer goedkoper.
[ Voor 71% gewijzigd door d0s op 22-01-2025 21:49 ]
Klopt, nu kan ik kopen aan 644,55 euro met gratis watch 7.greenlizzard schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:14:
Zojuist een nieuwe mail van Samsung gekregen met een stapelbare membercode die 150€ extra korting geeft bij inruil. Check je mail dus nog even voor je nu (te) snel besteld
ING exact hetzelfde:postvoordennis schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:38:
S25+ 512GB komt ik in de membershop, inclusief gratis Galaxy Watch 7, uit op € 984,10.
Iemand die weet of die via ING, ICS of elders nog scherper is?
:strip_exif()/f/image/gyTlJdP9j0OSU2vr6RIkm81R.jpg?f=fotoalbum_large)
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Je hebt een DMUser77 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:40:
Heeft er iemand nog een code voor mij voor de samsung website? alvast bedankt en graag in de DM!
/f/image/VN2yir8zT4JHvOhZ2Yus8Fgt.png?f=fotoalbum_large)
Na invoeren:
/f/image/ZwJ5jTRVpeww0lBk2SkSL39s.png?f=fotoalbum_large)
Er gaat dus iets van een 236euro af, maar de totaal prijs blijft toch wel 1490 - 50euro. Is dat dan de de prijs van de watch die men opgeeft bij de korting? Dat is dus eigenlijk slecths een korting van 50euro (als je met die watch niets bent that is)
[ Voor 33% gewijzigd door miitjohn op 22-01-2025 21:54 ]
in welke shop is het stapelbaar?g86 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:42:
[...]
Klopt, nu kan ik kopen aan 644,55 euro met gratis watch 7.
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Hm op andere mail wel een 5% code gehad van Samsung. Dat is echt weinig en verder geen mail gehad na maandag van ze. Kreeg ook in die webshop geen watch er bij itt tot bij ING.Oekol schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:16:
Heb alleen nog maar van belsimpel een mail gehad. Niets van Samsung zelf. Wel ingeschreven. Anderen ook?
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Denk het. Ik kreeg dit zojuist:d0s schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:50:
Alleen Belgische Tweakers dus met die extra inruilwaarde code?
:strip_exif()/f/image/0Bkd8mTuQffQrIcWCg6Z7R5A.jpg?f=fotoalbum_large)
Precies hetzelfde, zelfde codes en de actie beter uitgelegd dan eerder.
[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 22-01-2025 21:52 ]
Hoe heb je dit voor elkaar kregen? ING portaal? Ik kom niet lager dan 814,5 met exact dezelfde inruil.
Dit is my gelukt via de samsung store. Inruil krijg ik 660 + 2 opstapelbare membercodes 310 + 37,50 korting
Nee? Die S24U kan je waarschijnlijk zo kwijt voor 900 tot 1000 Euro op V&A of Marktplaats? Tenzij je gewoon geld teveel hebt en even bijna 300 Euro "weg wil gooien" op een inruildealtje?Acatli40 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:48:
Goede deal?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Welke 2 opstapelbare membercodes? je bedoelt 2 random codes?Acatli40 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:54:
@dutchnltweaker @Sjoerd611
Dit is my gelukt via de samsung store. Inruil krijg ik 660 + 2 opstapelbare membercodes 310 + 37,50 korting
Xz7m9QvLbT3kPwR
Ter land, ter zee en in de kroeg
2 persoonlijke codesdutchnltweaker schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:55:
[...]
Welke 2 opstapelbare membercodes? je bedoelt 2 random codes?
Denk jij dat het voor meer dan 700 weg kan + galaxy watch 7 twv 120+ marktplaats prijs?MAX3400 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:55:
[...]
Nee? Die S24U kan je waarschijnlijk zo kwijt voor 900 tot 1000 Euro op V&A of Marktplaats? Tenzij je gewoon geld teveel hebt en even bijna 300 Euro "weg wil gooien" op een inruildealtje?
Lijkt enkel voor de belgische samsung members te zijnBlisterAMG schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:57:
Ik heb de code voor 150 euro extra inruil ook niet gehad. Ik zie wel staan dat het "tot 150 euro extra is". Ik neem aan dat er geen 150 euro inruil bij komt als ik een Samsung S7 Edge inruil? Iemand die een code heeft en dit kan testen?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, want deze heb ik ook nog niet ontvangen. Benieuwd of ik moet wachtenBlisterAMG schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:57:
Ik heb de code voor 150 euro extra inruil ook niet gehad. Ik zie wel staan dat het "tot 150 euro extra is". Ik neem aan dat er geen 150 euro inruil bij komt als ik een Samsung S7 Edge inruil? Iemand die een code heeft en dit kan testen?
Ik heb het getest met de extra code voor inruil die ik zojuist gehad heb. Krijg voor m'n oude Samsung S7 64GB (geen Edge) 100 euro extra inruil bovenop die andere code.BlisterAMG schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:57:
Ik had al besteld met de earlybird korting en reguliere inruilwaarde.
Hierdoor had ik een S25+512GB voor 922 euro (na aftrek van de korting + 125 inruilwaarde Samsung S215G).
Deze bestelling heb ik na de tweede mail geannuleerd en nu beide codes ingevuld (early-bird + extra inruilwaarde korting). Vond het wel een beetje jammer dat de tweede mail pas na kwart over 9 kwam.
Nu kom ik uit op 822 euro voor hetzelfde. Dus S25+512GB + inruil van S215G
/f/image/rHgiq3AwxJyYkKJyuaL186hl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hdjv819wOItNRatKgRdg9NTt.png?f=fotoalbum_large)
Vorig jaar was het inderdaad nog met alleen kortingscodes rond de 980 EUR
Ik heb al een smartwatch en als ik al een nieuwe wil dan toch zeker niet deze. Moet ik ermee gaan lopen leuren ofzo, gaan we niet doen. Begrijp dit echt niet van Samsung. Verrassing, er zit een horloge bij dat je niet wil. Dat zal voor de meeste mensen geen dealbreaker zijn maar voor mij wel. Staat voor 206 euro op de members website. Hou dat ding liever en geef extra korting. Niet? Dan wacht ik wel tot ze hem een keer kaal aanbieden. Die Galaxy watch 7 mogen ze aan iemand anders geven die er wat aan heeft. Zo jammer.
Via Samsung kom ik met hetzelfde telefoon inleveren (s22+) uit op 740 met de watch 7. Dus net nog weer beter. Kreeg namelijk die code ineens in de mail van 150 euro. Kleine twijfel nog of ik de trigger overhaal. Opzich is de s22+ nog dikke prima.Oekol schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 21:11:
[...]
Jawel ik kom op 772 euro uit met watch 7 cadeau en inruil van m'n s22+.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Garantie tot aan de deur, maar volgens mij zijn die pre-reg kortingen alleen online.Manmetsnor schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:01:
Is het waard om dit te proberen in de winkel, bovenop de pre-registratie kortingen?
[Afbeelding]
1MH-XF65-P988-MML1
Code voor de samsung store
1MH-X5AZ-8F9Z-9MZA
Code voor de samsung store
1MH-X4FZ-PMX1-PP61
En nog een code voor mobiel.nl
S25ABOT5ZMG4. Gebruik S25LOSQ05HV9 voor een losse telefoon.
Handig als je erbij zegt welk model.Kakkerlak schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:05:
Bij kpn ook te verkijgen voor zo'n 1000 euro zonder inruil. Abonnement maandelijks opzegbaar.[Afbeelding]
Al eerder op de avond? Of zojuist? Dan wacht ik ook nog even met bestellen.twc02 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:05:
Ook een mail gehad in NL van samsung met 150 extra inruilkorting. Kom ik uit op 750,- Tempting.
Ik heb de mail rond 21:15 gekregen.d0s schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:08:
[...]
Al eerder op de avond? Of zojuist? Dan wacht ik ook nog even met bestellen.
Maar was alleen op het mailadres waar ik een samsung member account op had.
Het is overigens tót 150 euro. Ik kreeg 100 euro éxtra voor S215G128GB.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 22-01-2025 22:21 ]
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 22-01-2025 22:22 ]
[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 22-01-2025 22:27 ]
Daar heb je een hoesje voor nodig volgens mijVincent91 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:51:
Heeft de s25 nu standaard magsafe of heb je daar nog steeds een apart hoesje voor nodig?
Daar zat ik ook op te hopen maar zie het nergens staatVincent91 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:51:
Heeft de s25 nu standaard magsafe of heb je daar nog steeds een apart hoesje voor nodig?
Ik vraag me af wat wel gratis blijft. Het draait vooral om AI met de S25 serie. Als ze (een groot deel van) die features na een jaar achter een betaalmuur zetten...
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik heb de Galaxy Unpacked presentatie bekeken en meen daar te horen dat Gemini eerste half jaar gratis is. Daar volgt dan uit dat je daarna inderdaad moet betalen.RobinNL schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:57:
[...]
Ik vraag me af wat wel gratis blijft. Het draait vooral om AI met de S25 serie. Als ze (een groot deel van) die features na een jaar achter een betaalmuur zetten...
Hoe vaak ik die al niet gebruikt heb als afstandsbediening om een foto te nemen.
Onbegrijpelijk.
Zou de S pen uit een s22/23/24 niet werken met de s25??Dwezz schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:15:
Geen bluetooth in de S-pen is écht wel een bummer.
Hoe vaak ik die al niet gebruikt heb als afstandsbediening om een foto te nemen.
Onbegrijpelijk.
Blijkbaar wordt de functie zo weinig gebruikt dus. Ik moet je eerlijk zeggen, sinds ik de s23 ultra heb kwam ik dus vorige week pas achter deze functies.. en zo lees ik dat wel vaker.Dwezz schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:15:
Onbegrijpelijk.
Geen magsafe, dit is ook nergens besproken.Vincent91 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 22:51:
Waarom ik daar best wel zeker van ben, op de site van spigen (hoesjes), kun je dus hoesjes kopen met magsafe functie. Lijkt me niet dat ze dat doen als het toestel magsafe ingebouwd zou hebben zitten.
dit idd, er zijn nu ook magsafe functie hoesjes van Samsung zelf in de shop te koop.dutchnltweaker schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:30:
[...]
Geen magsafe, dit is ook nergens besproken.
Waarom ik daar best wel zeker van ben, op de site van spigen (hoesjes), kun je dus hoesjes kopen met magsafe functie. Lijkt me niet dat ze dat doen als het toestel magsafe ingebouwd zou hebben zitten.

https://www.samsung.com/n...ltra-bone-gp-fps938sbauw/
[ Voor 23% gewijzigd door Frieda op 23-01-2025 00:45 ]
Weet niet of het de moeite waard is om te doen.
Wellicht wel, maar deze zal niet meer opladen en dus ook functionaliteit kwijt zijn eenmaal de batterij leeg isLeviathan23 schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:24:
[...]
Zou de S pen uit een s22/23/24 niet werken met de s25??
Wanneer is hij dat niet? Voor reviews is hij 1 van de minder serieus te nemen techtubers naar mijn mening.spartacusNLD schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:56:
Hij is i.i.g enthousiast:
[YouTube: Samsung S25 Ultra Hands On - The New Era]
Gsmpunt heeft ze ook niet 🤷♂️PrinceXEvil schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:52:
Kon in de topic dit niet zo snel vinden. Maar heb nog niets gezien over de Smart View/Cover van de S25's. Officiële website heeft ze niet, Spigen en andere merken laten wel wat Smart View/Cover zien. De officiële website heeft geen eens een hoesje die de voorkant beschermt. Wel screenprotectors (wil ik niet). Ben erg te spreken over de cover (heb hem zelf op de S22+). Heeft iemand hier wat meer informatie over de hoesjes?
Ah, goed om te weten. Met een korrel zout nemen dus.Mschrijver88 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:01:
[...]
Wanneer is hij dat niet? Voor reviews is hij 1 van de minder serieus te nemen techtubers naar mijn mening.
Hij was veel enthousiaster met de iPhone 15pro max dus zegt al genoegspartacusNLD schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:30:
[...]
Ah, goed om te weten. Met een korrel zout nemen dus.

Staat bijna haaks op wat Marques Brownlee te zeggen had, en dat is schijnbaar bijzonder want het gaat bijna nergens anders over in de commentsspartacusNLD schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 08:56:
Hij is i.i.g enthousiast:
[YouTube: Samsung S25 Ultra Hands On - The New Era]
Ik vind het heel erg lastig om "de trekker" over te halen dit keer, ondanks dat ik wel gewend ben aan de relatief incrementele updates de afgelopen jaren. Mijn hoofdredenen om het wel te willen zijn het geüpdatete design van de S25U en de nieuwe chip. Dit design is min of meer mijn 'droomdesign', bijna letterlijk in de zin dat ik de afgelopen enkele malen heb nagedacht over hoe ik mijn ideale telefoon zou ontwerpen en dat kwam eigenlijk letterlijk hier op neer. De nieuwe Snapdragon vind ik ook interessant, ik hoop gewoon dat deze zal leiden tot betere batterijduur.
Aan de andere kant staat: Ik heb al een S24U en voor zover ik het begrijp gaat die gewoon totale feature parity krijgen met de S25U. De nieuwe chip is leuk maar ik heb niet het idee dat ik rekenkracht tekort kom, noch heb ik in de praktijk problemen met batterijduur (heel leeg raakt 'ie eigenlijk nooit). Dan gaat het, zelfs met inruil, toch om best wel veel geld. Is het design dat nou echt waard?
Het is zo jammer dat al die aanbiedingen in het begin zo'n FOMO gehalte hebben
Even een gekke aside: Die mrwhostheboss is een youtuber die ik persoonlijk niet volg en weinig tot niet langs zie komen in mijn recommendations, maar ik vind zijn stem zo bekend - doet hij ook voice overs o.i.d? Reactie mag ook in DM als het te off topic is
Vertaald: Deze Youtuber sluit niet aan bij mij persoonlijke mening dus moet deze minder serieus genomen worden.Mschrijver88 schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 09:01:
[...]
Wanneer is hij dat niet? Voor reviews is hij 1 van de minder serieus te nemen techtubers naar mijn mening.
Welke youtuber je ook fan van bent of wel serieus genoeg te nemen vindt, het is en blijft een persoonlijke menig van die youtuber.
Als er dan echt iets niet serieus genomen moet worden is dan is het wel Nick Ackerman
Snelheid verschil tussen twee telefoons meten door ze naast elkaar te leggen en handmatig 20x dezelfde app te open slaat als een *** op een natte krant natuurlijk.
Handgebaar werkt ook heel goed, maar dan moet je zelf natuurlijk wel op de foto staan.Dwezz schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 23:15:
Onbegrijpelijk.
Ofwel de S25U, ofwel de Pixel Pro 9 XL...
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Fotos Meh..
Videos lijken wel erg netjes.
Maar wel te zijn dat de hardware "oud" is. Vooral mbt fotos.
YouTube: Samsung Galaxy S25 Ultra // Camera Test & New Galaxy AI Features
[ Voor 22% gewijzigd door NosferatuX op 23-01-2025 10:45 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Even afwachtenspartacusNLD schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:49:
De AI is de eerste 6 maanden gratis.. daarna betalen? Ook in de EU?
[YouTube: Samsung Galaxy S25 Ultra - Unboxing and First Impressions]
Er is nog niks over gezegd maar heb ergens gelezen dat een aantal functies betalend gaan zijn
Hoeveel dit gaat kosten is nog maar de vraag
Tov?RutgerVitesse schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 11:16:
Benieuwd naar de accuduur van de 25+. Zal die beter zijn door de Snapgdragon?
Foto's imho niets mis mee. Maar ik ga nu van een Realme naar een S25U, dus dan zijn de foto's sowieso een stuk beterNosferatuX schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:40:
Eerste camera review.
Fotos Meh..
Videos lijken wel erg netjes.
Maar wel te zijn dat de hardware "oud" is. Vooral mbt fotos.
YouTube: Samsung Galaxy S25 Ultra // Camera Test & New Galaxy AI Features
Arriving Somewhere but not here....
Je maakt een vertaalfout, ik ben totaal niet merk gebonden dus een persoonlijke mening of voorkeur heb ik het niet over. Zijn reviews zijn gewoon van matige kwaliteit. Zijn batterij tests zijn wel oke en bieden inzicht in de verschillen tussen telefoons.Telin schreef op donderdag 23 januari 2025 @ 10:17:
[...]
Vertaald: Deze Youtuber sluit niet aan bij mij persoonlijke mening dus moet deze minder serieus genomen worden.
Welke youtuber je ook fan van bent of wel serieus genoeg te nemen vindt, het is en blijft een persoonlijke menig van die youtuber.
Als er dan echt iets niet serieus genomen moet worden is dan is het wel Nick Ackerman
Snelheid verschil tussen twee telefoons meten door ze naast elkaar te leggen en handmatig 20x dezelfde app te open slaat als een *** op een natte krant natuurlijk.
Sorteer zijn video's eens op populair https://www.youtube.com/@Mrwhosetheboss/videos dan zie je dat hij vooral populair is op entertainment gebied en niet op reviews van telefoons.
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2