Voor of na het plasje?
PS: Dit is precies waarom je altijd alle posts moet lezen van iemand die iets aanbiedt in V&A
[ Voor 21% gewijzigd door robbvdb op 06-03-2025 19:16 ]
Voor of na het plasje?
[ Voor 21% gewijzigd door robbvdb op 06-03-2025 19:16 ]
Mijne is nooit in aanraking met water gekomen. En ik heb de melding wel constant. Haha.migros schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:48:
[...]
De mijne viel vorige week in de wc. Na het droogblazen ging de melding vanzelf weg. Misschien een idee om een haardroger er op te zetten. We op de koude stand want anders verbrand je de circuits binnen.
Je kunt de cache van de usb poort kunnen legen:Brutalsranan schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:26:
Ik heb sinds kort echt een melding dat er vocht in mijn usb zit. De telefoon is niet in de buurt van water geweest. Hierdoor kan ik mijn telefoon niet opladen. Het lukt wel met draadloos opladen. Weet iemand of dit een bug is? Is iemand hier bekend mee? Het gaat om een s25u.
Dat was de gouden tip! Bedankt man!Gismo1979 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:16:
[...]
Je kunt de cache van de usb poort kunnen legen:
https://nl.androidhow.eu/...y-telefoons-op-te-lossen/
Na het doortrekken in ieder gevalrobbvdb schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:15:
[...]
Voor of na het plasje?
PS: Dit is precies waarom je altijd alle posts moet lezen van iemand die iets aanbiedt in V&A
Leuk man gatheren
Vertel! Of bedoelde je mij?migros schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:47:
[...]
Na het doortrekken in ieder geval![]()
Ben na het lezen van de posts van de week nog genaaid door een medetweakerhelaas!
Nee sorry niet jij. Klagen doe ik op een ander deel van het forum.
Leuk man gatheren
OKmigros schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:40:
[...]
Nee sorry niet jij. Klagen doe ik op een ander deel van het forum.
Klopt, ik heb ze beide.ExTaxi schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:51:
ik heb een vraagje over de hoekige vormen van de S24 Ultra, waar ik hier al veel over heb gelezen.
Heb zelf een S22 met een bumpercase, dan zie je toch helemaal niets meer van de originele hoeken van het toestel? Dus als je een S24U uitrust met een hoesje, dan ben je toch van die rechte hoeken af? Of zie ik dat verkeerd?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Je moet wel een relatief groot hoesje hebben om volledig van de rechte hoeken af te komen. De meeste S24U hoesjes hebben nog vrij rechte hoeken die ook niet fijn aanvoelen. En met een dik hoesje wordt het toestel natuurlijk ook nog groter en zwaarder.ExTaxi schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:51:
ik heb een vraagje over de hoekige vormen van de S24 Ultra, waar ik hier al veel over heb gelezen.
Heb zelf een S22 met een bumpercase, dan zie je toch helemaal niets meer van de originele hoeken van het toestel? Dus als je een S24U uitrust met een hoesje, dan ben je toch van die rechte hoeken af? Of zie ik dat verkeerd?
[ Voor 30% gewijzigd door Llopigat op 08-03-2025 08:01 ]
Op mijn S25U zijn zowel de optie voor het legen van data als cache greyed out. 🙄Gismo1979 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 20:16:
[...]
Je kunt de cache van de usb poort kunnen legen:
https://nl.androidhow.eu/...y-telefoons-op-te-lossen/
Kan dit niet met de usb bescherming (onder beveiliging) te maken hebben?Anton56 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 08:51:
[...]
Op mijn S25U zijn zowel de optie voor het legen van data als cache greyed out. 🙄
Nee, dat kan niet.Julius schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 14:09:
Pfff even schrikken. Telefoon viel van fietshouder af... gelukkig heel maar pennetje is eruit gevallen en reed een auto overheen dus is wel beetje kapot. Weet iemand of je nou een spen met bluetooth kan krijgen en erin kan zetten?
Je kan de partitie cache ook legen als alternatief.Anton56 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 08:51:
[...]
Op mijn S25U zijn zowel de optie voor het legen van data als cache greyed out. 🙄
Kun je het ook aanpassen naar 24 of 23.976Hz voor videostreaming?satshow schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:04:
Vanochtend display assistant ontdekt. Iemand ervaring hiermee?
Kan bv de refresh rate aanpassen per app.
Volgens mij is dit om apps in 60 Hz te zetten als je gebruik maakt van 120 Hz. Kan me voorstellen dat niet iedere app zoiets nodig heeft.hcQd schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:33:
[...]
Kun je het ook aanpassen naar 24 of 23.976Hz voor videostreaming?
Dat kan toch ook gewoon met routines?satshow schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:04:
Vanochtend display assistant ontdekt. Iemand ervaring hiermee?
Kan bv de refresh rate aanpassen per app.
Kan ook meer mee, is in beta. Te installeren via de store.edgarf28 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:25:
[...]
Dat kan toch ook gewoon met routines?
Dan heb je geen extra app nodig.
Hebben anderen hier ook het probleem (gehad) met de S25U dat de s-pen erg ratelt door de vibration motor? Als ik mijn vinger tegen de s-pen druk dan is het geratel weg.Sjoerd611 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:35:
Zijn er meer mensen waarbij de telefoon (S25U) ontzettend ratelt wanneer hij trilt? Dacht eerst dat het door m'n Spigen case kwam, maar hij doet het ook zonder. Bijna alsof de S-pen in de telefoon rammelt ofzo?
//Na wat testen blijkt het inderdaad de S-pen te zijn. Als deze met de button naar beneden gericht in de telefoon zit rammelt die enorm, gelukkig lijkt het probleem opgelost wanneer ik de S-pen met button omhoog in de telefoon steek.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Zeker dat je geen stofje in een hoekje van de poort hebt? Als ie er niet helemaal ingaat krijg je dit wel eens.DonHighor schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 18:15:
Sinds kort problemen met een aantal laadkabels, ook pakt m'n auto kabel hem niet meer. Snel lader werkt dan weer wel. Het heeft allemaal gewerkt sindskort. S25u
Vreemd de algemene probleem was dat de 5a kabel problemen zou opleveren.DonHighor schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 18:15:
Sinds kort problemen met een aantal laadkabels, ook pakt m'n auto kabel hem niet meer. Snel lader werkt dan weer wel. Het heeft allemaal gewerkt sindskort. S25u
Geen problemen hier met die 5A kabel.Brutalsranan schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:30:
[...]
Vreemd de algemene probleem was dat de 5a kabel problemen zou opleveren.
Nu je het zegt, heb ik exact hetzelfde probleem.T-T schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:40:
Zijn er hier toevallig meer mensen die problemen hebben met notificaties van de PostNL app.
Ik heb de normale S25.
Mijn vorige telefoon was een iPhone. Heb in eerste instantie zoveel mogelijk overgezet met smart switch, maar kwam er al snel achter dat het met verschillende apps niet goed ging met notificaties.
Als ik de betreffende apps verwijderde. En weer handmatig installeerde via de playstore werkte die weer zoals verwacht.
Behalve de PostNL app. Die notificaties krijg ik niet werkend.
Heb toen besloten om maar de hele telefoon te resetten en alles handmatig terug te zetten. Aangezien smart switch toch niet zo foutloos is.
Alleen heeft dit het probleem met de notificaties van de postNL app niet opgelost.
Heb alle instellingen al verschillende keren na gelopen, maar zou niet meer weten wat het zou kunnen zijn behalve een bug in de postNL app.
Ja precies het zelfde hier hahar_buren schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:45:
[...]
Nu je het zegt, heb ik exact hetzelfde probleem.
Maar ik was me er nog niet bewust van lol.
Ik kijk elke dag wel ff in de PostNL app dus had de notificaties nog niet gemist.
Ik ook niet maar las dat het grote problemen veroorzaakte bij meerdere gebruikers.
Ik krijg idd ook geen meldingen nu je het zegt.T-T schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:40:
Zijn er hier toevallig meer mensen die problemen hebben met notificaties van de PostNL app.
Ik heb de normale S25.
Mijn vorige telefoon was een iPhone. Heb in eerste instantie zoveel mogelijk overgezet met smart switch, maar kwam er al snel achter dat het met verschillende apps niet goed ging met notificaties.
Als ik de betreffende apps verwijderde. En weer handmatig installeerde via de playstore werkte die weer zoals verwacht.
Behalve de PostNL app. Die notificaties krijg ik niet werkend.
Heb toen besloten om maar de hele telefoon te resetten en alles handmatig terug te zetten. Aangezien smart switch toch niet zo foutloos is.
Alleen heeft dit het probleem met de notificaties van de postNL app niet opgelost.
Heb alle instellingen al verschillende keren na gelopen, maar zou niet meer weten wat het zou kunnen zijn behalve een bug in de postNL app.
Hmm goeie, ik heb ook even gekeken. Bij mij ook oktober 2024. Heb erop gedrukt en kreeg toen wel een update aangeboden. Na de reboot nog steeds oktober 2024Jos_M schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:41:
Iemand enig idee hoe het nou zit met die Google Play Systeemupdates voor de S25 serie? Die staan nog steeds op oktober 2024. Nota bene vandaag 2 (!) updates binnengehaald via Instellingen > info telefoon > Software gegevens. Maar nogsteeds oktober 2024...
Ik had dat ook, tot dat ik bij instellingen > postnl app > machtigingen > meldingen > geluid en trillingen aan had gezet. Daardoor gaat ook meldingpop-up aan, en vanaf toen kreeg ik weer notificaties binnen van de postnl app.T-T schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:40:
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ter land, ter zee en in de kroeg
[ Voor 7% gewijzigd door Supershiva op 23-03-2025 21:21 ]
Moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk ben, was ik ook niet echt met de s23/24u. Scherp stellen op bewegende objecten en nacht fotografie waren voor mijn gevoel beter op mijn oude huawei mate 20 prokaboom1555 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:06:
Wat vinden jullie tot nog toe van de camera van de S25 Ultra? Ik vind de kleuren wat flets ofzo t.o.v. mijn eerdere S21FE.
Maar ook is het vaak niet scherp of bewogen..
Heb ook niet nog een nabewerking kunnen vinden om het evt op te lossen of de instellingen staan gewoon niet goed?
[Afbeelding]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
S23 hier, maar wat ik zegt geldt ook voor S25 seriesSupershiva schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:20:
Op dit moment heb ik een iphone 13 maar overweeg over te stappen naar de S25.
Ik maak onwijs veel gebruik van Apple pay icm face ID, ik heb al jaren geen bankpasje meer op zak.
Op de iphone druk ik 2x snel achter elkaar op een fysieke knop op de zijkant van de iphone, m'n digitale bankpassen verschijnen in beeld en tegelijk unlocked de telefoon met face ID en ik kan betalen.
Werkt dit op de S25 op een soortgelijke soepele manier?
Hoe zijn jullie ervaringen met Google Pay op de S25?
Daarnaast lees ik ook iets over Samsung wallet, maakt iemand daar gebruik van?
[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 24-03-2025 02:38 ]
Cat linux.txt
Mooi.Trently schreef op maandag 24 maart 2025 @ 09:20:
De nieuwste software update is uit met de maart beveiligingsupdate voor ieder geval de S25 Ultra
Ja klopt, mijn oude s23 zat al wel op januari. Toen die nieuw was liep die ook achter op play updates. Denk dat het wel komt en dat het even in het 'systeem' moet komen.Jos_M schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:52:
[...]
Mooi.
En ik weet dat het er los van staat, maar nog steeds staat de Google Play-systeemupdate op oktober 2024...
Blijft toch gek?
[Afbeelding]
Ik wel 4 keer..Huigie schreef op maandag 24 maart 2025 @ 15:40:
Ik heb een paar keer gechecked de afgelopen maanden en heb ondanks dat de maand niet veranderde toch 2x een download binnen gekregen en m'n telefoon moeten herstarten.
Ik ben van iphone 13 overgestapt naar de s25 en mis bij het betalen FaceID. Het werkt daardoor gewoon net iets minder soepel.Supershiva schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:20:
Op dit moment heb ik een iphone 13 maar overweeg over te stappen naar de S25.
Ik maak onwijs veel gebruik van Apple pay icm face ID, ik heb al jaren geen bankpasje meer op zak.
Op de iphone druk ik 2x snel achter elkaar op een fysieke knop op de zijkant van de iphone, m'n digitale bankpassen verschijnen in beeld en tegelijk unlocked de telefoon met face ID en ik kan betalen.
Werkt dit op de S25 op een soortgelijke soepele manier?
Hoe zijn jullie ervaringen met Google Pay op de S25?
Daarnaast lees ik ook iets over Samsung wallet, maakt iemand daar gebruik van?
je hebt ''niv. android-beveiligingspatch'' (onderaan softwaregegevens) en je hebt ''Google play systeem update''. Deze moet je niet door elkaar halenJos_M schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:52:
[...]
Mooi.
En ik weet dat het er los van staat, maar nog steeds staat de Google Play-systeemupdate op oktober 2024...
Blijft toch gek?
[Afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 24-03-2025 16:54 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik gebruik de vingerafdrukscanner en dan werkt het gewoon goed.Vadecium schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:48:
[...]
Ik ben van iphone 13 overgestapt naar de s25 en mis bij het betalen FaceID. Het werkt daardoor gewoon net iets minder soepel.
[ Voor 14% gewijzigd door Ernemmer op 24-03-2025 16:57 ]
Klopt, maar persoonlijk vind ik faceID prettiger dan een vingerafdrukscanner. Ook bij een timeout gaat de iPhone direct naar faceID scherm (meen ik me te herinneren...) ipv dat ik zelf op unlocken moet drukken, om de vingerscanner te laten zien. of ik doe iets verkeerd..Ernemmer schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:56:
[...]
Ik gebruik de vingerafdrukscanner en dan werkt het gewoon goed.
De gezichtsscan is voor Google niet veilig genoeg en daarom moet je een vingerafdruk of pincode gebruiken.
Je kan instellen dat je de vingerafdrukscanner altijd zichtbaar is.Vadecium schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:29:
[...]
Klopt, maar persoonlijk vind ik faceID prettiger dan een vingerafdrukscanner. Ook bij een timeout gaat de iPhone direct naar faceID scherm (meen ik me te herinneren...) ipv dat ik zelf op unlocken moet drukken, om de vingerscanner te laten zien. of ik doe iets verkeerd..
[ Voor 13% gewijzigd door Ernemmer op 24-03-2025 17:34 ]
Er zijn meerdere updates geweest, alleen blijft de datum hangen op oktober.spartacusNLD schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:53:Maar wel gek dat we de play update nog niet binnen hebben.
Maak je gebruik van een screenprotector? Of durf je het zonder aan?Ernemmer schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:33:
[...]
Je kan instellen dat je de vingerafdrukscanner altijd zichtbaar is.
Ik gebruik gezichtsherkenning helemaal niet meer, ik pak mijn telefoon nu altijd op de juiste manier op zodat ie direct unlockt met mijn vinger.
Ik gebruik geen screenprotector.Supershiva schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:56:
[...]
Maak je gebruik van een screenprotector? Of durf je het zonder aan?
Ik had ergens gelezen dat met screenprotector de vingerafdruk scanner niet zo lekker meer zou werken. Maar de ene screenprotector is de andere niet natuurlijk.
Ik gebruik zelf op al m’n telefoons een screenprotector van Spigen omdat die met zo’n handig malletje komen zodat je hem er zelf op kan plakken zonder al te veel gedoe
Kun je beschrijven waarom het minder soepel gaat? Ik heb persoonlijk nooit eerder FaceID gebruikt. Ik ben dan benieuwd waarom dat nou handiger werkt dan een vingerafdruk.Vadecium schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:48:
[...]
Ik ben van iphone 13 overgestapt naar de s25 en mis bij het betalen FaceID. Het werkt daardoor gewoon net iets minder soepel.
Ik heb een privacy screenprotector van Ringke en de vingerafdrukscanner is bijna onbruikbaar. Ook niet als ik hem op extra gevoelig zet. Ga binnenkort een andere protector proberen. Binnenshuis heb ik een routine ingesteld. Bij verbinding met de wifi thuis is de beveiliging uitgeschakeld. Ik heb een iPhone 13 van mijn werk, en die gezichtsherkenning is merkbaar beter.Supershiva schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:56:
[...]
Maak je gebruik van een screenprotector? Of durf je het zonder aan?
Ik had ergens gelezen dat met screenprotector de vingerafdruk scanner niet zo lekker meer zou werken. Maar de ene screenprotector is de andere niet natuurlijk.
Ik gebruik zelf op al m’n telefoons een screenprotector van Spigen omdat die met zo’n handig malletje komen zodat je hem er zelf op kan plakken zonder al te veel gedoe
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Voor mij is het de vingerafdruk een extra handeling of 2, maar mijn routine komt dan ook voort vanuit hoe ik het op de iPhone gebruikte.NovaDova schreef op maandag 24 maart 2025 @ 19:49:
[...]
Kun je beschrijven waarom het minder soepel gaat? Ik heb persoonlijk nooit eerder FaceID gebruikt. Ik ben dan benieuwd waarom dat nou handiger werkt dan een vingerafdruk.
Echt bizar! Denk dat jij een defect toestel hebt hoor. Camera is misschien niet de allerbeste, maar de rest is waanzinnig!Phusebox schreef op maandag 24 maart 2025 @ 20:37:
Ben zelf wel klaar met deze telefoon en het is by far mijn slechtste telefoon ooit.
Sinds de S II Samsung gebruiker maar dit is de laatste.
Grootste irritiatiepunt is de accu, moet het ding de hele dag op spaarstand zetten en dan haal ik net of net niet het begin van de avond. Dus alle voordelen van een flagship zijn dan al teniet gedaan.
De camera valt tegen, geluid valt tegen, scherm valt tegen. In alle opzichten was mijn S23U beter.
Hier een typische dag: hele dag op spaarstand; 73% verbruikt met 3u49m scherm aan, 11u49m scherm uit.donpablo80 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 06:56:
[...]
Echt bizar! Denk dat jij een defect toestel hebt hoor. Camera is misschien niet de allerbeste, maar de rest is waanzinnig!
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Ok bedankt voor de uitleg. Ik heb de indruk dat het meer aan de app ligt dan aan gebrek van FaceID maar goed.Vadecium schreef op maandag 24 maart 2025 @ 20:37:
[...]
Voor mij is het de vingerafdruk een extra handeling of 2, maar mijn routine komt dan ook voort vanuit hoe ik het op de iPhone gebruikte.
Om maar iets vollediger het beeld te schetsen, routine op beide toestellen is bijna hetzelfde:
Telefoon uit broekzak met linkerhand, scherm gaat bij beide toestellen direct aan en dan open ik via het lockscreen linksonder de wallet app. Hiervoor gebruik ik mijn duim van mijn linkerhand. De wallet app open ik om de juiste betaalkaart te selecteren. (Een naam geven aan de betaalkaarten werkt weer beter op Android) FaceID is in dit geval al voldoende om meteen te kunnen betalen. Bij de samsung moet ik me nu nog verifieren, vaak eerst boven in het scherm op: laat verifieren dat u het bent drukken: en dan pas de vingerafdruk.wie weet is er een betere methode, maar soms wil je gewoon vasthouden aan je gewoontes....
Sinds maandag:
Trently schreef op maandag 24 maart 2025 @ 09:20:
De nieuwste software update is uit met de maart beveiligingsupdate voor ieder geval de S25 Ultra
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik geloof je helemaal, maar je bent echt een uitzondering. Terug dus met dat ding, daar heb je garantie voor!Phusebox schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 07:50:
[...]
Hier een typische dag: hele dag op spaarstand; 73% verbruikt met 3u49m scherm aan, 11u49m scherm uit.
ALTIJD een backup hebben. Nu zit je in de situatie dat je wel klaagt (als een ...) , maar geen gelegenheid geeft aan Samsung om het op te lossen.Phusebox schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:35:
[...]
Ja leuk en aardig maar 3 weken zonder telefoon is geen optie. Heb geen backup telefoon.
En dan nog is de vraag wat Samsung daar mee doet, de crap reparatiedienst die ze hebben kennende zetten ze hem aan en zeggen ze: hij doet het, terug in de doos en liefst nog een factuur voor onderzoekskosten erbij.
[ Voor 25% gewijzigd door robbvdb op 25-03-2025 21:38 ]
Ja leuk en aardig maar 3 weken zonder telefoon is geen optie. Heb geen backup telefoon.robbvdb schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:32:
[...]
Ik geloof je helemaal, maar je bent echt een uitzondering. Terug dus met dat ding, daar heb je garantie voor!
Hier dus compleet andere ervaring:
Super batterij (zeker met zo goed als mijn S24U die ik ernaast gebruik als daily)
Super geluid (voor een telefoon dan) , beter dan alle voorgangers. Voller, meer detail en harder als het moet
Fijn snel (net als de S24U)
Wordt niet warm
Gebruik:
Mail (Gmail + 6 zakelijke mailboxen op Samsung mailapp, iedere 15 min. sync)
Uren bellen per dag, incl. BT verbinding met oortje
2x Sim
Hotsppot voor data op locatie voor laptops en andere apparatuur
Navigeren (TomTom) en Flitsmeister
Beetje NU.nl, Tweakers, NPO-start, browsen, 2x WhatsApp, 1 x Signal
etc etc .......
Als die S25U slecht was, dan had ik hem in het kanaal gegooid of terug gestuurd (en de S24, S23, S22, S21, S10, of één van de anderen die er nog liggen gepakt).
[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 25-03-2025 21:41 ]
Je kan gewoon bij Samsung Service Center een afspraak maken. Dan kijken ze er ter plekke naar. Enige nadeel is dat je hier tijd voor moet vrijmaken.Phusebox schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:35:
[...]
Ja leuk en aardig maar 3 weken zonder telefoon is geen optie. Heb geen backup telefoon.
En dan nog is de vraag wat Samsung daar mee doet, de crap reparatiedienst die ze hebben kennende zetten ze hem aan en zeggen ze: hij doet het, terug in de doos en liefst nog een factuur voor onderzoekskosten erbij.
Heb zelf ook al tientallen apps gearchiveerd om te kijken of dat helpt maar ja. Ach ja zoals gezegd, over 10 maanden kan ie op marktplaats.
[Afbeelding]
Vandaag uitzonderlijk veel Instagram gebruikt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dichtstbijzijnde is dik anderhalf uur rijden.Glassertje schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:46:
[...]
Je kan gewoon bij Samsung Service Center een afspraak maken. Dan kijken ze er ter plekke naar. Enige nadeel is dat je hier tijd voor moet vrijmaken.
Ben er altijd goed geholpen.
Ja, er zouden wat locaties bij mogen komen. Maar de andere optie is zoals je zegt 3 weken zonder telefoon (of hoe lang het ook duurt). Je zal toch bij Samsung moeten zijn, om het probleem op te lossen.Phusebox schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:48:
[...]
Dichtstbijzijnde is dik anderhalf uur rijden.
Sinds laatste keer opladen (1 dag en 9 uur geleden) 1 uur 29 geluisterd naar Spotify en dat heeft 2,4 % genomen. Maar dat is wel zonder de app er echt bij te pakken. Ik dubbeltap op mijn sony oortjes en de playlist begint.Scheurbuik schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:55:
Bij mij burnt spotify wel echt.. hoeveel % verbruiken jullie als je een uurtje podcast luistert ( al gedownload) met bluetooth oortjes? Gaat bij mij richting de 10 per uur. (S25
Hier hetzelfde. Hoewel ik einde dag wel 50~60% over heb.MaDLiVe schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 07:44:
Hier ook niets te klagen qua accuduur, gebruik mijn telefoon veel, echt qua alles. Dubbele simcard en aan einde dag vaak nog dik 30-50% over. Complete verbetering tov de S23u/S24u, die haalde toen net einde dag. Heb overigens ook gewoon een back-up restored, geen schone ins
FijneKnul schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 13:05:
[...]
//Off-topic
Is het trouwens mogelijk om een user te blokkeren, zodat ik posts van deze persoon niet meer zie? Ik zie die optie nergens.
Toch even de check. Je hebt al wel een clean install gedaan? Zonder smart switch?Phusebox schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:35:
[...]
Heb zelf ook al tientallen apps gearchiveerd om te kijken of dat helpt maar ja. Ach ja zoals gezegd, over 10 maanden kan ie op marktplaats.
[Afbeelding]
Vandaag uitzonderlijk veel Instagram gebruikt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nope. Daar heb ik geen zin of tijd voor.d0s schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:09:
[...]
Toch even de check. Je hebt al wel een clean install gedaan? Zonder smart switch?
Je begrijpt dat iedere andere S25 waar je je gegevens op zet dan naar alle waarschijnljjkheid hetzelfde probleem gaat hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door d0s op 26-03-2025 21:14 ]
Nee want dan moet ik zoveel shit weer allemaal opnieuw instellen en installeren dat ik nog liever de telefoon verkoop en iets anders aanschaf.d0s schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:14:
[...]
Je begrijpt dat iedere andere S25 waar je je gegevens op zet dan naar alle waarschijnljjkheid hetzelfde probleem gaat hebben?
Aardig wat mensen in dit topic die na een clean install zonder smart switch van accu drain problemen af zijn. Maargoed, je hebt er geen zin in 😉
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 26-03-2025 21:21 ]
Ja als je daar geen zin in hebt, zal verkopen inderdaad nog de enige oplossing zijn voor je. En elke koper zal waarschijnlijk wel weer heel blij van deze telefoon worden, want met een schone instal zijn er dan waarschijnlijk weer prima tijden te halen met de accu.Phusebox schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:16:
[...]
Nee want dan moet ik zoveel shit weer allemaal opnieuw instellen en installeren dat ik nog liever de telefoon verkoop en iets anders aanschaf.
[ Voor 20% gewijzigd door DON PAPA op 27-03-2025 08:43 ]
Kan me dat heel goed voorstellen.Phusebox schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:16:
[...]
Nee want dan moet ik zoveel shit weer allemaal opnieuw instellen en installeren dat ik nog liever de telefoon verkoop en iets anders aanschaf.
Een app installeren is nog tot daaraantoe, maar alle customization waar de nodige jaren verfijning overheen is gegaan. Die ben ik dan allemaal kwijt.
[ Voor 15% gewijzigd door Llopigat op 27-03-2025 03:00 ]
Langs de andere kant: er is in de afgelopen jaren al zoveel veranderd, dat een reset jou dingen gaat tonen die je niet eens wist dat ze erin zaten / default waren / je beter aanstaan / ...Phusebox schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:16:
[...]
Een app installeren is nog tot daaraantoe, maar alle customization waar de nodige jaren verfijning overheen is gegaan. Die ben ik dan allemaal kwijt.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Noem eens iets? Ik gebruik al jaren Goodlock en de bijbehorende apps bijvoorbeeld.devilkin schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 08:30:
[...]
Langs de andere kant: er is in de afgelopen jaren al zoveel veranderd, dat een reset jou dingen gaat tonen die je niet eens wist dat ze erin zaten / default waren / je beter aanstaan / ...
Puur m'n eigen ervaring hierin. Soms eens resetten kan geen kwaad...
Ruilen voor een iPhone 15 pro? Overstappen van de ene naar de andere iPhone gaat al jaren zo makkelijk dmv een backup in iCloud dat ik het saai begin te vinden 😛. Koopt voor 1000e een nieuwe telefoon, zet de backup terug en na 2 dagen voelt het weer als dezelfde telefoon maar iets sneller en betere camera’s.Phusebox schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:16:
[...]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Haha ik ken t gevoel. Daarom ben ik ooit ook overgestapt van Iphone naar Samsung.Flipm0de schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 12:23:
[...]
Ruilen voor een iPhone 15 pro? Overstappen van de ene naar de andere iPhone gaat al jaren zo makkelijk dmv een backup in iCloud dat ik het saai begin te vinden 😛. Koopt voor 1000e een nieuwe telefoon, zet de backup terug en na 2 dagen voelt het weer als dezelfde telefoon maar iets sneller en betere camera’s.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
jij bent blijkbaar niet de slimste van de klas geweest ?g86 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 01:40:
Ik koop elk jaar een nieuwe smartphone. Luxe.
En die installeer ik altijd vanaf nul. Zonder backup. Dat is de mooiste installatie die er is.
Doei. Prettig weekend.
[ Voor 11% gewijzigd door Vincent91 op 29-03-2025 12:03 ]
Of hij was juist wel de slimste van de klas, waardoor hij dit zich kan veroorloven?Vincent91 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 12:01:
[...]
jij bent blijkbaar niet de slimste van de klas geweest ?![]()
![]()
![]()
als jij dit kan vooroorloven ,proficiat maar er zijn er die dit niet kunnen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq