Acties:
  • +8 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 13:28
migros schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:48:
[...]

De mijne viel vorige week in de wc.
Voor of na het plasje? :+

PS: Dit is precies waarom je altijd alle posts moet lezen van iemand die iets aanbiedt in V&A :P

[ Voor 21% gewijzigd door robbvdb op 06-03-2025 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10-09 23:55
migros schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 15:48:
[...]

De mijne viel vorige week in de wc. Na het droogblazen ging de melding vanzelf weg. Misschien een idee om een haardroger er op te zetten. We op de koude stand want anders verbrand je de circuits binnen.
Mijne is nooit in aanraking met water gekomen. En ik heb de melding wel constant. Haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Brutalsranan schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 19:26:
Ik heb sinds kort echt een melding dat er vocht in mijn usb zit. De telefoon is niet in de buurt van water geweest. Hierdoor kan ik mijn telefoon niet opladen. Het lukt wel met draadloos opladen. Weet iemand of dit een bug is? Is iemand hier bekend mee? Het gaat om een s25u.
Je kunt de cache van de usb poort kunnen legen:
https://nl.androidhow.eu/...y-telefoons-op-te-lossen/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Brutalsranan
Dat was de gouden tip! Bedankt man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

robbvdb schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 19:15:
[...]

Voor of na het plasje? :+

PS: Dit is precies waarom je altijd alle posts moet lezen van iemand die iets aanbiedt in V&A :P
Na het doortrekken in ieder geval :+

Ben na het lezen van de posts van de week nog genaaid door een medetweaker :( helaas!

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
migros schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:47:
[...]

Na het doortrekken in ieder geval :+

Ben na het lezen van de posts van de week nog genaaid door een medetweaker :( helaas!
Vertel! Of bedoelde je mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

robbvdb schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:26:
[...]

Vertel! Of bedoelde je mij?
Nee sorry niet jij. Klagen doe ik op een ander deel van het forum.

Leuk man gatheren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
migros schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:40:
[...]

Nee sorry niet jij. Klagen doe ik op een ander deel van het forum.
OK :) . Ik dacht even dat mijn opmerking - die voornamelijk grappig bedoeld was- verkeerd of te serieus door je was opgepakt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:59
ik heb een vraagje over de hoekige vormen van de S24 Ultra, waar ik hier al veel over heb gelezen.
Heb zelf een S22 met een bumpercase, dan zie je toch helemaal niets meer van de originele hoeken van het toestel? Dus als je een S24U uitrust met een hoesje, dan ben je toch van die rechte hoeken af? Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

ExTaxi schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:51:
ik heb een vraagje over de hoekige vormen van de S24 Ultra, waar ik hier al veel over heb gelezen.
Heb zelf een S22 met een bumpercase, dan zie je toch helemaal niets meer van de originele hoeken van het toestel? Dus als je een S24U uitrust met een hoesje, dan ben je toch van die rechte hoeken af? Of zie ik dat verkeerd?
Klopt, ik heb ze beide.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
ExTaxi schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:51:
Je moet wel een relatief groot hoesje hebben om volledig van de rechte hoeken af te komen. De meeste S24U hoesjes hebben nog vrij rechte hoeken die ook niet fijn aanvoelen. En met een dik hoesje wordt het toestel natuurlijk ook nog groter en zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Heb hier zowel een S24U als een S25U. Beide met een vergelijkbaar Spigen hoesje.

De rechte hoeken van de 24 zie en voel je wel beduidend meer en zeker in je broekzak als die iets strakker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Heeft iemand al iets gehoord over Europese ondersteuning van de sattelietfuncties van de S25?

Samsung heeft zich er makkelijk vanaf gemaakt in tegenstelling tot Apple (En ook Google, voor de pixel 9), die heeft gewoon een deal voor zichzelf gesloten met de sattelietboeren. Maar Samsung verwacht dat elke carrier dit doet, en dat schiet helaas niet op (bovendien krijg je dan ook dat ze bijvoorbeeld een abo vereisen achter prepay). Maar misschien is er wel ergens een optie voor me.

Ik ben er een beetje naar aan het kijken omdat de kosten voor mijn Garmin InReach extreem omhoog gaan dit jaar. Maar ik kan nergens een lijstje vinden van ondersteunde carriers voor de satteliet functie.

Ze gebruiken overigens Skylo, dezelfde als Apple en Google. Dus de deal met Iridium waar Qualcomm mee bezig was, is helaas van de baan. Maar dat was eind 2023 al bekend.

Skylo adverteert er ook mee dat de S25 het kan: https://www.skylo.tech/certified-devices

[ Voor 30% gewijzigd door Llopigat op 08-03-2025 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17:59
Op mijn S25U zijn zowel de optie voor het legen van data als cache greyed out. 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Anton56 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 08:51:
[...]

Op mijn S25U zijn zowel de optie voor het legen van data als cache greyed out. 🙄
Kan dit niet met de usb bescherming (onder beveiliging) te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Pfff even schrikken. Telefoon viel van fietshouder af... gelukkig heel maar pennetje is eruit gevallen en reed een auto overheen dus is wel beetje kapot. Weet iemand of je nou een spen met bluetooth kan krijgen en erin kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Julius schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 14:09:
Pfff even schrikken. Telefoon viel van fietshouder af... gelukkig heel maar pennetje is eruit gevallen en reed een auto overheen dus is wel beetje kapot. Weet iemand of je nou een spen met bluetooth kan krijgen en erin kan zetten?
Nee, dat kan niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutalsranan
Anton56 schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 08:51:
[...]

Je kan de partitie cache ook legen als alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:48
Vanochtend display assistant ontdekt. Iemand ervaring hiermee?

Kan bv de refresh rate aanpassen per app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:09
satshow schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:04:

Kun je het ook aanpassen naar 24 of 23.976Hz voor videostreaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
hcQd schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:33:
[...]

Kun je het ook aanpassen naar 24 of 23.976Hz voor videostreaming?
Volgens mij is dit om apps in 60 Hz te zetten als je gebruik maakt van 120 Hz. Kan me voorstellen dat niet iedere app zoiets nodig heeft.

Bv Facebook, bank apps ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
satshow schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 17:04:

Dat kan toch ook gewoon met routines?
Dan heb je geen extra app nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
edgarf28 schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:25:
[...]

Dat kan toch ook gewoon met routines?
Dan heb je geen extra app nodig.
Kan ook meer mee, is in beta. Te installeren via de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffia171
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:30
Sjoerd611 schreef op maandag 17 februari 2025 @ 09:35:
Zijn er meer mensen waarbij de telefoon (S25U) ontzettend ratelt wanneer hij trilt? Dacht eerst dat het door m'n Spigen case kwam, maar hij doet het ook zonder. Bijna alsof de S-pen in de telefoon rammelt ofzo?

//Na wat testen blijkt het inderdaad de S-pen te zijn. Als deze met de button naar beneden gericht in de telefoon zit rammelt die enorm, gelukkig lijkt het probleem opgelost wanneer ik de S-pen met button omhoog in de telefoon steek.
Hebben anderen hier ook het probleem (gehad) met de S25U dat de s-pen erg ratelt door de vibration motor? Als ik mijn vinger tegen de s-pen druk dan is het geratel weg.
Heb op Reddit en het Samsung forum wel gelezen dat sommige andere mensen dit ook hadden.
Helaas helpt de s-pen met de button omhoog in de telefoon steken in mijn geval niet. Vindt het verder een top telefoon maar het klinkt hierdoor helaas een beetje als een luide goedkope vibration motor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

hoe is het met de foto's van bewegende objecten (kinderen, dieren etc) dit jaar? Dit is bijna het enige wat mij nog tegenhoudt om mn iphone in te ruilen.

Jammer dat in de youtube reviews, ook van tweakers, het vooral gaat om stilstaande objecten van gebouwen of autos die stilstaan.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonHighor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-07 16:16
Sinds kort problemen met een aantal laadkabels, ook pakt m'n auto kabel hem niet meer. Snel lader werkt dan weer wel. Het heeft allemaal gewerkt sindskort. S25u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 17:19
DonHighor schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 18:15:
Sinds kort problemen met een aantal laadkabels, ook pakt m'n auto kabel hem niet meer. Snel lader werkt dan weer wel. Het heeft allemaal gewerkt sindskort. S25u
Zeker dat je geen stofje in een hoekje van de poort hebt? Als ie er niet helemaal ingaat krijg je dit wel eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutalsranan
DonHighor schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 18:15:
Vreemd de algemene probleem was dat de 5a kabel problemen zou opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Laatst online: 09-09 21:54
Brutalsranan schreef op zondag 16 maart 2025 @ 13:30:
[...]

Vreemd de algemene probleem was dat de 5a kabel problemen zou opleveren.
Geen problemen hier met die 5A kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:32
Ik heb hier ook problemen met bedraad AA, ondanks nieuwe telefoon en verschillende kabeltjes geprobeerd...
Blijft een bijzonder fenomeen dat het zoveel problemen oplevert....

Gelukkig in de andere auto een AA Wireless Two aangeschaft. Werkt als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-T
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

T-T

Zijn er hier toevallig meer mensen die problemen hebben met notificaties van de PostNL app.
Ik heb de normale S25.
Mijn vorige telefoon was een iPhone. Heb in eerste instantie zoveel mogelijk overgezet met smart switch, maar kwam er al snel achter dat het met verschillende apps niet goed ging met notificaties.

Als ik de betreffende apps verwijderde. En weer handmatig installeerde via de playstore werkte die weer zoals verwacht.
Behalve de PostNL app. Die notificaties krijg ik niet werkend.

Heb toen besloten om maar de hele telefoon te resetten en alles handmatig terug te zetten. Aangezien smart switch toch niet zo foutloos is.
Alleen heeft dit het probleem met de notificaties van de postNL app niet opgelost.

Heb alle instellingen al verschillende keren na gelopen, maar zou niet meer weten wat het zou kunnen zijn behalve een bug in de postNL app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 11:35
T-T schreef op maandag 17 maart 2025 @ 20:40:
Zijn er hier toevallig meer mensen die problemen hebben met notificaties van de PostNL app.
Ik heb de normale S25.
Mijn vorige telefoon was een iPhone. Heb in eerste instantie zoveel mogelijk overgezet met smart switch, maar kwam er al snel achter dat het met verschillende apps niet goed ging met notificaties.

Als ik de betreffende apps verwijderde. En weer handmatig installeerde via de playstore werkte die weer zoals verwacht.

Heb toen besloten om maar de hele telefoon te resetten en alles handmatig terug te zetten. Aangezien smart switch toch niet zo foutloos is.
Alleen heeft dit het probleem met de notificaties van de postNL app niet opgelost.

Heb alle instellingen al verschillende keren na gelopen, maar zou niet meer weten wat het zou kunnen zijn behalve een bug in de postNL app.
Nu je het zegt, heb ik exact hetzelfde probleem.
Maar ik was me er nog niet bewust van lol.
Ik kijk elke dag wel ff in de PostNL app dus had de notificaties nog niet gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
r_buren schreef op maandag 17 maart 2025 @ 21:45:
[...]

Nu je het zegt, heb ik exact hetzelfde probleem.
Maar ik was me er nog niet bewust van lol.
Ik kijk elke dag wel ff in de PostNL app dus had de notificaties nog niet gemist.
Ja precies het zelfde hier haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Samsung is opnieuw laat met de maart security patch voor de s25. Bijna alle andere recente modellen van Samsung hebben hem al gekregen inmiddels.
Hopelijk gaat Samsung dit in de toekomst verbeteren voor de S25, want tot nu toe stelt het update beleid voor de s25 niet veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutalsranan
Julius schreef op maandag 17 maart 2025 @ 16:02:
[...]

Geen problemen hier met die 5A kabel.
Ik ook niet maar las dat het grote problemen veroorzaakte bij meerdere gebruikers.
Ik heb de normale S25.

Ik krijg idd ook geen meldingen nu je het zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:12
Ik kreeg eerst ook geen meldingen van de PostNL app. Heb in de app de pushnotificaties uit en weer aan gezet en nu werkt het al een tijdje prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Laatst online: 12-09 12:17

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Iemand enig idee hoe het nou zit met die Google Play Systeemupdates voor de S25 serie? Die staan nog steeds op oktober 2024. Nota bene vandaag 2 (!) updates binnengehaald via Instellingen > info telefoon > Software gegevens. Maar nogsteeds oktober 2024...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:12
Jos_M schreef op woensdag 19 maart 2025 @ 19:41:
Iemand enig idee hoe het nou zit met die Google Play Systeemupdates voor de S25 serie? Die staan nog steeds op oktober 2024. Nota bene vandaag 2 (!) updates binnengehaald via Instellingen > info telefoon > Software gegevens. Maar nogsteeds oktober 2024...
Hmm goeie, ik heb ook even gekeken. Bij mij ook oktober 2024. Heb erop gedrukt en kreeg toen wel een update aangeboden. Na de reboot nog steeds oktober 2024 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:20

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik had dat ook, tot dat ik bij instellingen > postnl app > machtigingen > meldingen > geluid en trillingen aan had gezet. Daardoor gaat ook meldingpop-up aan, en vanaf toen kreeg ik weer notificaties binnen van de postnl app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Laatst online: 12-09 13:29
Zijn er hier meer die geen zwart scherm hebben met de AOD, maar meer een soort grijsachtig? Kwam er net achter toen ik de telefoon wou opladen en blijkbaar zijn er meer mensen die er last van hebben. https://eu.community.sams...sign-choice/td-p/11585175

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Zie clockface en lockstar ook beschikbaar bij Goodlock zijn.

Beetje mee aan het spelen geweest. Je kan ook zelf gemaakte AI stickers erop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-07 17:07
Wat vinden jullie tot nog toe van de camera van de S25 Ultra? Ik vind de kleuren wat flets ofzo t.o.v. mijn eerdere S21FE.

Maar ook is het vaak niet scherp of bewogen..
Heb ook niet nog een nabewerking kunnen vinden om het evt op te lossen of de instellingen staan gewoon niet goed?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kpK08p5Es1KJXeLxFDUmn_rrXmI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lJtbzGMVAJWhrjjeZc9II63g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Bewegende kinderen krijg ik ook amper scherp op de S25+. Het enige nadeel van de telefoon vind ik.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
Op dit moment heb ik een iphone 13 maar overweeg over te stappen naar de S25.
Ik maak onwijs veel gebruik van Apple pay icm face ID, ik heb al jaren geen bankpasje meer op zak.
Op de iphone druk ik 2x snel achter elkaar op een fysieke knop op de zijkant van de iphone, m'n digitale bankpassen verschijnen in beeld en tegelijk unlocked de telefoon met face ID en ik kan betalen.

Werkt dit op de S25 op een soortgelijke soepele manier?
Hoe zijn jullie ervaringen met Google Pay op de S25?

Daarnaast lees ik ook iets over Samsung wallet, maakt iemand daar gebruik van?

[ Voor 7% gewijzigd door Supershiva op 23-03-2025 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

kaboom1555 schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:06:
Wat vinden jullie tot nog toe van de camera van de S25 Ultra? Ik vind de kleuren wat flets ofzo t.o.v. mijn eerdere S21FE.

Maar ook is het vaak niet scherp of bewogen..
Heb ook niet nog een nabewerking kunnen vinden om het evt op te lossen of de instellingen staan gewoon niet goed?

[Afbeelding]
Moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk ben, was ik ook niet echt met de s23/24u. Scherp stellen op bewegende objecten en nacht fotografie waren voor mijn gevoel beter op mijn oude huawei mate 20 pro :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Dit weekend even gekeken wat Galaxy AI kon doen. Het was een beetje druk in Londen, dus heb ik de meeste mensen weggehaald (behalve die aan de rechterkant). Is opzich wel goed gelukt toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Sxw9MB7koidaFhGo6dwajE4-Y8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OJUewoZ2UYdc2Bi9gXUM3O6K.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXXnEU2qR7IW0HrjtYJpJnQf-PQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XH0zEmSUFxRTxF23TbOKwUmP.jpg?f=fotoalbum_large

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Supershiva schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:20:
Ik maak onwijs veel gebruik van Apple pay icm face ID, ik heb al jaren geen bankpasje meer op zak.
Op de iphone druk ik 2x snel achter elkaar op een fysieke knop op de zijkant van de iphone, m'n digitale bankpassen verschijnen in beeld en tegelijk unlocked de telefoon met face ID en ik kan betalen.

S23 hier, maar wat ik zegt geldt ook voor S25 series

Samsung Wallet is hier beschikbaar, maar banken ondersteunen het (nog) niet, dus Google Wallet/Pay is je optie dan.

Je kan Google Wallet instellen dat deze geopend wordt door dubbel op je aan/uit knop te drukken, hij zal dan vragen om je telefoon te ontgrendelen als dat nog niet het geval was.

Ik zelf unlock mijn telefoon en betaal meteen, er is geen noodzaak om de Wallet ervoor te openen zolang de NFC aan staat (NFC kan uit op Android, dan kun je niet betalen tot je het aanzet, en als je het aanzet blijft het ook aan tenzij je scherm uit is)

met NFC aan, als je per ongeluk je scherm inschakeld kun je niet per ongeluk betalen (vroeger kon dat), je moet je toestel ontgrendelen daarvoor. Wel kun je zonder te ontgrendelen met scherm aan inchecken met je pinpas in het ov, dit kan overigens ook uit zodat jij je toestel ook daarvoor eerst moet ontgrendelen

Er is overigens een timeout, dus als je bijvoorbeeld in de winkel je telefoon unlocked en mee een poos bezig bent, vraagt hij bij een terminal dat je opnieuw je vinger scant om te kunnen betalen.

Je kan niet je gezicht gebruiken om te betalen, vingerafdruk of patroon/wachtwoord wel.

Qua persoonlijke ervaring, ik had een poosje een iPhone en hoewel ik vind dat Google Wallet fijner is dan Apple Wallet, ik heb problemen met de huid op mijn vingers, dus werkt de hele "unlock je telefoon met je vinger" matig voor mij vergeleken met FaceID.

Maar daar hebben de meeste mensen geen last van.

[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 24-03-2025 02:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:22
De nieuwste software update is uit met de maart beveiligingsupdate voor ieder geval de S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
Op de officiële Samsung site krijg je een Galaxy Watch 7 gratis erbij als je een s25 koopt. Ik heb momenteel een s21 en werkt nog prima. Zou ik upgraden met een gratis watch of toch nog even wachten?

Cat linux.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Laatst online: 12-09 12:17

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Trently schreef op maandag 24 maart 2025 @ 09:20:
De nieuwste software update is uit met de maart beveiligingsupdate voor ieder geval de S25 Ultra
Mooi.

En ik weet dat het er los van staat, maar nog steeds staat de Google Play-systeemupdate op oktober 2024...

Blijft toch gek?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JEw2lq_ZdeWkMSLwdwawJc8x57s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VIPq8zyV7IBPWrI7ae14dxS4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Laatst online: 17:19
Jos_M schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:52:
[...]

Mooi.

En ik weet dat het er los van staat, maar nog steeds staat de Google Play-systeemupdate op oktober 2024...

Blijft toch gek?
[Afbeelding]
Ja klopt, mijn oude s23 zat al wel op januari. Toen die nieuw was liep die ook achter op play updates. Denk dat het wel komt en dat het even in het 'systeem' moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:50

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik heb een paar keer gechecked de afgelopen maanden en heb ondanks dat de maand niet veranderde toch 2x een download binnen gekregen en m'n telefoon moeten herstarten.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Huigie schreef op maandag 24 maart 2025 @ 15:40:
Ik heb een paar keer gechecked de afgelopen maanden en heb ondanks dat de maand niet veranderde toch 2x een download binnen gekregen en m'n telefoon moeten herstarten.
Ik wel 4 keer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vadecium
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:03
Supershiva schreef op zondag 23 maart 2025 @ 21:20:

Ik ben van iphone 13 overgestapt naar de s25 en mis bij het betalen FaceID. Het werkt daardoor gewoon net iets minder soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Jos_M schreef op maandag 24 maart 2025 @ 10:52:
[...]

Mooi.

Blijft toch gek?
[Afbeelding]
je hebt ''niv. android-beveiligingspatch'' (onderaan softwaregegevens) en je hebt ''Google play systeem update''. Deze moet je niet door elkaar halen :)

De eerste is nu idd maart. Maar wel gek dat we de play update nog niet binnen hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 24-03-2025 16:54 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vadecium schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:48:
[...]

Ik ben van iphone 13 overgestapt naar de s25 en mis bij het betalen FaceID. Het werkt daardoor gewoon net iets minder soepel.
Ik gebruik de vingerafdrukscanner en dan werkt het gewoon goed.

De gezichtsscan is voor Google niet veilig genoeg en daarom moet je een vingerafdruk of pincode gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door Ernemmer op 24-03-2025 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vadecium
Ernemmer schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:56:
[...]

Ik gebruik de vingerafdrukscanner en dan werkt het gewoon goed.

De gezichtsscan is voor Google niet veilig genoeg en daarom moet je een vingerafdruk of pincode gebruiken.
Klopt, maar persoonlijk vind ik faceID prettiger dan een vingerafdrukscanner. Ook bij een timeout gaat de iPhone direct naar faceID scherm (meen ik me te herinneren...) ipv dat ik zelf op unlocken moet drukken, om de vingerscanner te laten zien. of ik doe iets verkeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Vadecium schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:29:
[...]

Klopt, maar persoonlijk vind ik faceID prettiger dan een vingerafdrukscanner. Ook bij een timeout gaat de iPhone direct naar faceID scherm (meen ik me te herinneren...) ipv dat ik zelf op unlocken moet drukken, om de vingerscanner te laten zien. of ik doe iets verkeerd..
Je kan instellen dat je de vingerafdrukscanner altijd zichtbaar is.

Ik gebruik gezichtsherkenning helemaal niet meer, ik pak mijn telefoon nu altijd op de juiste manier op zodat ie direct unlockt met mijn vinger.

[ Voor 13% gewijzigd door Ernemmer op 24-03-2025 17:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
spartacusNLD schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:53:Maar wel gek dat we de play update nog niet binnen hebben.
Er zijn meerdere updates geweest, alleen blijft de datum hangen op oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:14
Ernemmer schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:33:
[...]

Je kan instellen dat je de vingerafdrukscanner altijd zichtbaar is.

Ik gebruik gezichtsherkenning helemaal niet meer, ik pak mijn telefoon nu altijd op de juiste manier op zodat ie direct unlockt met mijn vinger.
Maak je gebruik van een screenprotector? Of durf je het zonder aan?
Ik had ergens gelezen dat met screenprotector de vingerafdruk scanner niet zo lekker meer zou werken. Maar de ene screenprotector is de andere niet natuurlijk.
Ik gebruik zelf op al m’n telefoons een screenprotector van Spigen omdat die met zo’n handig malletje komen zodat je hem er zelf op kan plakken zonder al te veel gedoe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Supershiva schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:56:
[...]

Ik had ergens gelezen dat met screenprotector de vingerafdruk scanner niet zo lekker meer zou werken. Maar de ene screenprotector is de andere niet natuurlijk.
Ik gebruik zelf op al m’n telefoons een screenprotector van Spigen omdat die met zo’n handig malletje komen zodat je hem er zelf op kan plakken zonder al te veel gedoe
Ik gebruik geen screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovaDova
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13-09 13:43
Vadecium schreef op maandag 24 maart 2025 @ 16:48:
[...]

Kun je beschrijven waarom het minder soepel gaat? Ik heb persoonlijk nooit eerder FaceID gebruikt. Ik ben dan benieuwd waarom dat nou handiger werkt dan een vingerafdruk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:28
Supershiva schreef op maandag 24 maart 2025 @ 17:56:
[...]

Ik heb een privacy screenprotector van Ringke en de vingerafdrukscanner is bijna onbruikbaar. Ook niet als ik hem op extra gevoelig zet. Ga binnenkort een andere protector proberen. Binnenshuis heb ik een routine ingesteld. Bij verbinding met de wifi thuis is de beveiliging uitgeschakeld. Ik heb een iPhone 13 van mijn werk, en die gezichtsherkenning is merkbaar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Ben zelf wel klaar met deze telefoon en het is by far mijn slechtste telefoon ooit.

Sinds de S II Samsung gebruiker maar dit is de laatste.

Grootste irritiatiepunt is de accu, moet het ding de hele dag op spaarstand zetten en dan haal ik net of net niet het begin van de avond. Dus alle voordelen van een flagship zijn dan al teniet gedaan.

De camera valt tegen, geluid valt tegen, scherm valt tegen. In alle opzichten was mijn S23U beter.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vadecium
NovaDova schreef op maandag 24 maart 2025 @ 19:49:
[...]

Kun je beschrijven waarom het minder soepel gaat? Ik heb persoonlijk nooit eerder FaceID gebruikt. Ik ben dan benieuwd waarom dat nou handiger werkt dan een vingerafdruk.
Voor mij is het de vingerafdruk een extra handeling of 2, maar mijn routine komt dan ook voort vanuit hoe ik het op de iPhone gebruikte.

Om maar iets vollediger het beeld te schetsen, routine op beide toestellen is bijna hetzelfde:
Telefoon uit broekzak met linkerhand, scherm gaat bij beide toestellen direct aan en dan open ik via het lockscreen linksonder de wallet app. Hiervoor gebruik ik mijn duim van mijn linkerhand. De wallet app open ik om de juiste betaalkaart te selecteren. (Een naam geven aan de betaalkaarten werkt weer beter op Android) FaceID is in dit geval al voldoende om meteen te kunnen betalen. Bij de samsung moet ik me nu nog verifieren, vaak eerst boven in het scherm op: laat verifieren dat u het bent drukken: en dan pas de vingerafdruk. :9 wie weet is er een betere methode, maar soms wil je gewoon vasthouden aan je gewoontes.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpablo80
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-09 06:55
Phusebox schreef op maandag 24 maart 2025 @ 20:37:
Ben zelf wel klaar met deze telefoon en het is by far mijn slechtste telefoon ooit.

Sinds de S II Samsung gebruiker maar dit is de laatste.

Grootste irritiatiepunt is de accu, moet het ding de hele dag op spaarstand zetten en dan haal ik net of net niet het begin van de avond. Dus alle voordelen van een flagship zijn dan al teniet gedaan.

De camera valt tegen, geluid valt tegen, scherm valt tegen. In alle opzichten was mijn S23U beter.
Echt bizar! Denk dat jij een defect toestel hebt hoor. Camera is misschien niet de allerbeste, maar de rest is waanzinnig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
donpablo80 schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 06:56:
[...]

Echt bizar! Denk dat jij een defect toestel hebt hoor. Camera is misschien niet de allerbeste, maar de rest is waanzinnig!
Hier een typische dag: hele dag op spaarstand; 73% verbruikt met 3u49m scherm aan, 11u49m scherm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Laatst online: 23:09
Hier ganse dag spaarstand (zat in buitenland), en tegen eind vd dag met veel GPS gebruik had ik nog 60% over.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NovaDova
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13-09 13:43
Vadecium schreef op maandag 24 maart 2025 @ 20:37:
[...]

Voor mij is het de vingerafdruk een extra handeling of 2, maar mijn routine komt dan ook voort vanuit hoe ik het op de iPhone gebruikte.

Om maar iets vollediger het beeld te schetsen, routine op beide toestellen is bijna hetzelfde:
Telefoon uit broekzak met linkerhand, scherm gaat bij beide toestellen direct aan en dan open ik via het lockscreen linksonder de wallet app. Hiervoor gebruik ik mijn duim van mijn linkerhand. De wallet app open ik om de juiste betaalkaart te selecteren. (Een naam geven aan de betaalkaarten werkt weer beter op Android) FaceID is in dit geval al voldoende om meteen te kunnen betalen. Bij de samsung moet ik me nu nog verifieren, vaak eerst boven in het scherm op: laat verifieren dat u het bent drukken: en dan pas de vingerafdruk. :9 wie weet is er een betere methode, maar soms wil je gewoon vasthouden aan je gewoontes.... :+
Ok bedankt voor de uitleg. Ik heb de indruk dat het meer aan de app ligt dan aan gebrek van FaceID maar goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Maart update is er (S25 Ultra):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/epeVe_njwO121xM7Neqxuj9uzYQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NMun1uF8hhhDNmw7xSFuAqbr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door S_Chief op 25-03-2025 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Sinds maandag:
Trently schreef op maandag 24 maart 2025 @ 09:20:

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
Phusebox schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 07:50:
[...]

Hier een typische dag: hele dag op spaarstand; 73% verbruikt met 3u49m scherm aan, 11u49m scherm uit.
Ik geloof je helemaal, maar je bent echt een uitzondering. Terug dus met dat ding, daar heb je garantie voor!

Hier dus compleet andere ervaring:

Super batterij (zeker met zo goed als mijn S24U die ik ernaast gebruik als daily)
Super geluid (voor een telefoon dan) , beter dan alle voorgangers. Voller, meer detail en harder als het moet
Fijn snel (net als de S24U)
Wordt niet warm

Gebruik:

Mail (Gmail + 6 zakelijke mailboxen op Samsung mailapp, iedere 15 min. sync)
Uren bellen per dag, incl. BT verbinding met oortje
2x Sim
Hotsppot voor data op locatie voor laptops en andere apparatuur
Navigeren (TomTom) en Flitsmeister
Beetje NU.nl, Tweakers, NPO-start, browsen, 2x WhatsApp, 1 x Signal

etc etc .......

Uiteraard geen spaarstandjes enzo. Wel wat rommel er altijd af (altijd al gedaan) zoals LinkedIn, Facebook en alle andere social-meuk.
Phusebox schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:35:
[...]

Ja leuk en aardig maar 3 weken zonder telefoon is geen optie. Heb geen backup telefoon.

En dan nog is de vraag wat Samsung daar mee doet, de crap reparatiedienst die ze hebben kennende zetten ze hem aan en zeggen ze: hij doet het, terug in de doos en liefst nog een factuur voor onderzoekskosten erbij.
ALTIJD een backup hebben. Nu zit je in de situatie dat je wel klaagt (als een ...) , maar geen gelegenheid geeft aan Samsung om het op te lossen.

Ik begrijp je prima. maar snap er tegelijkertijd niets van :+ , snap je?

Als die S25U slecht was, dan had ik hem in het kanaal gegooid of terug gestuurd (en de S24, S23, S22, S21, S10, of één van de anderen die er nog liggen gepakt).

[ Voor 25% gewijzigd door robbvdb op 25-03-2025 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
robbvdb schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:32:
[...]

Ik geloof je helemaal, maar je bent echt een uitzondering. Terug dus met dat ding, daar heb je garantie voor!

Hier dus compleet andere ervaring:

Super batterij (zeker met zo goed als mijn S24U die ik ernaast gebruik als daily)
Super geluid (voor een telefoon dan) , beter dan alle voorgangers. Voller, meer detail en harder als het moet
Fijn snel (net als de S24U)
Wordt niet warm

Gebruik:

Mail (Gmail + 6 zakelijke mailboxen op Samsung mailapp, iedere 15 min. sync)
Uren bellen per dag, incl. BT verbinding met oortje
2x Sim
Hotsppot voor data op locatie voor laptops en andere apparatuur
Navigeren (TomTom) en Flitsmeister
Beetje NU.nl, Tweakers, NPO-start, browsen, 2x WhatsApp, 1 x Signal

etc etc .......

Als die S25U slecht was, dan had ik hem in het kanaal gegooid of terug gestuurd (en de S24, S23, S22, S21, S10, of één van de anderen die er nog liggen gepakt).
Ja leuk en aardig maar 3 weken zonder telefoon is geen optie. Heb geen backup telefoon.

En dan nog is de vraag wat Samsung daar mee doet, de crap reparatiedienst die ze hebben kennende zetten ze hem aan en zeggen ze: hij doet het, terug in de doos en liefst nog een factuur voor onderzoekskosten erbij.

Heb zelf ook al tientallen apps gearchiveerd om te kijken of dat helpt maar ja. Ach ja zoals gezegd, over 10 maanden kan ie op marktplaats.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/11cFwrekNM6wuP_nBJHGiaCHdsg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eWdXS8yan31aUTNTnNNay9T8.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag uitzonderlijk veel Instagram gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BXNBe5xEX2qISMnMysib9vFu6f8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x4xpPt9qyI9fxFF7YEpNh6Da.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-S_kliyXbf9WmUINFB-jlS510NI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2slKBfG1R1kZyhUvlOqydEFg.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 25-03-2025 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:31
[...]

Heb zelf ook al tientallen apps gearchiveerd om te kijken of dat helpt maar ja. Ach ja zoals gezegd, over 10 maanden kan ie op marktplaats.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je kan gewoon bij Samsung Service Center een afspraak maken. Dan kijken ze er ter plekke naar. Enige nadeel is dat je hier tijd voor moet vrijmaken.

Ben er altijd goed geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Glassertje schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:46:
[...]

Je kan gewoon bij Samsung Service Center een afspraak maken. Dan kijken ze er ter plekke naar. Enige nadeel is dat je hier tijd voor moet vrijmaken.

Ben er altijd goed geholpen.
Dichtstbijzijnde is dik anderhalf uur rijden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22:31
Phusebox schreef op dinsdag 25 maart 2025 @ 21:48:
[...]

Dichtstbijzijnde is dik anderhalf uur rijden. ;)
Ja, er zouden wat locaties bij mogen komen. Maar de andere optie is zoals je zegt 3 weken zonder telefoon (of hoe lang het ook duurt). Je zal toch bij Samsung moeten zijn, om het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Hier ook niets te klagen qua accuduur, gebruik mijn telefoon veel, echt qua alles. Dubbele simcard en aan einde dag vaak nog dik 30-50% over. Complete verbetering tov de S23u/S24u, die haalde toen net einde dag. Heb overigens ook gewoon een back-up restored, geen schone ins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 00:57
Bij mij burnt spotify wel echt.. hoeveel % verbruiken jullie als je een uurtje podcast luistert ( al gedownload) met bluetooth oortjes? Gaat bij mij richting de 10 per uur. (S25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-09 11:35
Scheurbuik schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:55:
Bij mij burnt spotify wel echt.. hoeveel % verbruiken jullie als je een uurtje podcast luistert ( al gedownload) met bluetooth oortjes? Gaat bij mij richting de 10 per uur. (S25
Sinds laatste keer opladen (1 dag en 9 uur geleden) 1 uur 29 geluisterd naar Spotify en dat heeft 2,4 % genomen. Maar dat is wel zonder de app er echt bij te pakken. Ik dubbeltap op mijn sony oortjes en de playlist begint.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FijneKnul
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 10:17

FijneKnul

Wat klagen jullie veel.

MaDLiVe schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 07:44:
Hier ook niets te klagen qua accuduur, gebruik mijn telefoon veel, echt qua alles. Dubbele simcard en aan einde dag vaak nog dik 30-50% over. Complete verbetering tov de S23u/S24u, die haalde toen net einde dag. Heb overigens ook gewoon een back-up restored, geen schone ins
Hier hetzelfde. Hoewel ik einde dag wel 50~60% over heb.
Spotify gebruikt helemaal niets bij mij: 2 uur geluisterd met 4 minuten on-screen time = 1.2% verbruik. Geluisterd via bluetooth.

//Off-topic
Is het trouwens mogelijk om een user te blokkeren, zodat ik posts van deze persoon niet meer zie? Ik zie die optie nergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
FijneKnul schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 13:05:
[...]
//Off-topic
Is het trouwens mogelijk om een user te blokkeren, zodat ik posts van deze persoon niet meer zie? Ik zie die optie nergens.
offtopic:
Dat is tegen het beleid van Tweakers, en gaat nooit gebeuren. Als je dit per se wilt moet je zelf aan de slag met custom CCS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:05

d0s

sssst

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Toch even de check. Je hebt al wel een clean install gedaan? Zonder smart switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
d0s schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:09:
[...]

Toch even de check. Je hebt al wel een clean install gedaan? Zonder smart switch?
Nope. Daar heb ik geen zin of tijd voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:05

d0s

sssst

Phusebox schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:11:
[...]

Nope. Daar heb ik geen zin of tijd voor.
Je begrijpt dat iedere andere S25 waar je je gegevens op zet dan naar alle waarschijnljjkheid hetzelfde probleem gaat hebben?

Aardig wat mensen in dit topic die na een clean install zonder smart switch van accu drain problemen af zijn. Maargoed, je hebt er geen zin in 😉

[ Voor 3% gewijzigd door d0s op 26-03-2025 21:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
d0s schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:14:
[...]

Je begrijpt dat iedere andere S25 waar je je gegevens op zet dan naar alle waarschijnljjkheid hetzelfde probleem gaat hebben?

Aardig wat mensen in dit topic die na een clean install zonder smart switch van accu drain problemen af zijn. Maargoed, je hebt er geen zin in 😉
Nee want dan moet ik zoveel shit weer allemaal opnieuw instellen en installeren dat ik nog liever de telefoon verkoop en iets anders aanschaf.

Een app installeren is nog tot daaraantoe, maar alle customization waar de nodige jaren verfijning overheen is gegaan. Die ben ik dan allemaal kwijt.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 26-03-2025 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:20

DON PAPA

Tweaker-fan

Phusebox schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 21:16:
[...]
Nee want dan moet ik zoveel shit weer allemaal opnieuw instellen en installeren dat ik nog liever de telefoon verkoop en iets anders aanschaf.
Ja als je daar geen zin in hebt, zal verkopen inderdaad nog de enige oplossing zijn voor je. En elke koper zal waarschijnlijk wel weer heel blij van deze telefoon worden, want met een schone instal zijn er dan waarschijnlijk weer prima tijden te halen met de accu.

Ik ben een iedergeval zeer tevreden over de S25 Ultra, en kom de dag prima door met de accu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XOOIDnFLLiooyJ5RBjfJJFEAKeg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8UpcmtrDpP2J1ICaXqDZmYvg.jpg?f=user_large

Best phone ever in my opinion...

[ Voor 20% gewijzigd door DON PAPA op 27-03-2025 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
[...]

Een app installeren is nog tot daaraantoe, maar alle customization waar de nodige jaren verfijning overheen is gegaan. Die ben ik dan allemaal kwijt.
Kan me dat heel goed voorstellen.

Op mijn telefoon heb ik sowieso al 3 profielen. Een gewone, een "Work Profile" met wat apps van werk maar ook andere apps die ik niet vertrouw en wil isoleren van de rest (aangemaakt met Island). In die work profile draait een stricte trackingblocker (die zich voordoet als VPN). En een secure folder met de meest gevoelige dingen erin. In het gewone profiel draait ook een always-on VPN. En toch heb ik niet zo extreem accuverbruik.

Om dat allemaal weer ingesteld te krijgen is een halve dag werk :( Doe je niet zomaar om 'even te proberen of het er beter van wordt'.

Aan de andere kant is de S25 nog niet oud, zo snel zou dat toch niet mis moeten gaan? Als er 3x een major Android update overheen is geweest dan kan er op de achtergrond wel eens wat fout zitten, maar zo snel?

En idd dit soort dingen zijn gewoon ruk met reparaties. Dingen die af en toe gebeuren of slechte accuduur enzo. Ik heb daar ook nog nooit succes mee gehad.

[ Voor 15% gewijzigd door Llopigat op 27-03-2025 03:00 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• robbvdb
Geen oordeel hoor maar wel een vaststelling:

Je bent niet tevreden over je telefoon: Kan
Je wilt hem niet 3 weken kwijt zijn aan Samsung: Kan ik begrijpen
Je wilt niet anderhalf uur rijden naar Samsung: Kan ik ook begrijpen
Je wilt hem niet opnieuw op de juiste wijze installeren: Kan ik ook begrijpen

Je wilt wel de telefoon verkopen en wat anders kopen: Hoe ga je die dan installeren?

Met al die beschreven klachten hier had je al naar Samsung kunnen rijden en je telefoon laten beoordelen.

Nou ja, ik snap je wel, maar erg 'behulpzaam' naar Samsung toe ben je niet in het gelegenheid geven tot het oplossen.

Nou succes met de oplossing dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
  • Laatst online: 23:09
[...]

Langs de andere kant: er is in de afgelopen jaren al zoveel veranderd, dat een reset jou dingen gaat tonen die je niet eens wist dat ze erin zaten / default waren / je beter aanstaan / ...

Puur m'n eigen ervaring hierin. Soms eens resetten kan geen kwaad...

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
devilkin schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 08:30:
[...]

Langs de andere kant: er is in de afgelopen jaren al zoveel veranderd, dat een reset jou dingen gaat tonen die je niet eens wist dat ze erin zaten / default waren / je beter aanstaan / ...

Puur m'n eigen ervaring hierin. Soms eens resetten kan geen kwaad...
Noem eens iets? Ik gebruik al jaren Goodlock en de bijbehorende apps bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:21

Sabbi

je denkt aan mij.

Ik zou ook niet m'n telefoon helemaal opnieuw willen installeren, het moet gewoon werken met Smartswitch. Al die apps,vpns, settings,foto's en andere backups terugzetten, ik was nu al een halve dag bezig met alleen de apps waar ik opnieuw moet inloggen. Met mijn gesmartswitchde S7>S9>S20fe>S22>s25+ haalde ik afgelopen zondag netjes 8,5 uur SOT met veel bluetooth spotify luisteren en GPS tracking van m'n wandeling.

Wat je wel zou kunnen proberen is de cache partitie te wipen en/of vanuit Good Guardians de app booster draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

[...]

Ruilen voor een iPhone 15 pro? Overstappen van de ene naar de andere iPhone gaat al jaren zo makkelijk dmv een backup in iCloud dat ik het saai begin te vinden 😛. Koopt voor 1000e een nieuwe telefoon, zet de backup terug en na 2 dagen voelt het weer als dezelfde telefoon maar iets sneller en betere camera’s.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brutalsranan
Flipm0de schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 12:23:
[...]

Ruilen voor een iPhone 15 pro? Overstappen van de ene naar de andere iPhone gaat al jaren zo makkelijk dmv een backup in iCloud dat ik het saai begin te vinden 😛. Koopt voor 1000e een nieuwe telefoon, zet de backup terug en na 2 dagen voelt het weer als dezelfde telefoon maar iets sneller en betere camera’s.
Haha ik ken t gevoel. Daarom ben ik ooit ook overgestapt van Iphone naar Samsung.

Wat betreft de opmerking van iemand hierboven kan ik bevestigen. Na de clean install zag ik heel veel fucnties naar boven komen die ik de afgelopen jaren gemist heb.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• robbvdb
Even serieus, HOEVEEL tijd ben je bezig je telefoon opnieuw in te stellen?

We doen net of het drama is, maar dat is natuurlijk onzin.

Ook vanaf een clean install, kan je vanuit de playstore je eerder gebruikte apps zien. Degene waarvan je denkt 'daar doe ik al tijden niets mee' installeer je niet. Wat je wel wilt vink je aan.

Dan per app inloggen (voor zover van toepassing!). Hoe lang duurt dat? Hoeveel accounts heb je?

Dan, een backup draaien van je foto's daar gaat je SOT niet van naar de gallemiezen. Dus die mag je best gewoon terug zetten. Je klok en alarm instellen? Even opnieuw doen, kost een paar tellen.

Ik blijf van mening dat je meer tijd bezig was met klagen en roepen waarom het niet kan dan een serieuze poging wagen.

Het kan - ale je heel veel data hebt- best een zondag duren, maar daar ben je niet zelf effectief de hele zondag mee bezig. JE kan prima intussen een wasje draaien, de vaat doen, koffie zetten, met de hond wandelen, een belletje plegen, of even een filmpje op Pronhub kijken. Dat laatste dan misschien weer niet op de telefoon die je opnieuw installeert.

Ik denk dat ik met 2 bank-accounts, heel veel zakelijke en wat privé mail accounts, Google mijn bedrijf account en zo nog veel meer, niet minder dan gemiddeld in hoef te stellen en over te zetten. En toch lukt het me iedere keer in relatief weinig tijd.

Misschien word je wel heel blij van je fris ingestelde telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Ik gebruik altijd smart switch van samsung en nooit problemen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 07:51
Ik heb een deja vu, vele pagina's terug. Een discussie die geen stap verder komt dan, ik ga geen tijd besteden aan een clean install. Nou prima, dan doe je het niet. Verkoop je s25 ultra, neem een iphone en veel plezier ermee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De klachten van @Phusebox lijken mij wel duidelijk, ook wat hij er wel en niet aan wil doen om te verhelpen.

Daarmee lijkt mij de kous af en heeft verder discussiëren hierover weinig nut

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13-09 11:02

g86

Ik koop elk jaar een nieuwe smartphone. Luxe.
En die installeer ik altijd vanaf nul. Zonder backup. Dat is de mooiste installatie die er is.

Doei. Prettig weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21:05
g86 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 01:40:
Ik koop elk jaar een nieuwe smartphone. Luxe.
En die installeer ik altijd vanaf nul. Zonder backup. Dat is de mooiste installatie die er is.

Doei. Prettig weekend.
jij bent blijkbaar niet de slimste van de klas geweest ? :+ |:( _O-

als jij dit kan vooroorloven ,proficiat maar er zijn er die dit niet kunnen

waarom ieder jaar een nieuwe samsung als er amper inovaties zijn ,of is dit FOMO ? of iedereen laten zien dat je teveel hebt ? :O

en uw reactie is ook niet echt behulpzaam 8)7 als je niks beter te zeggen hebt gewoon voor u houden of niks plaatsen volgende keer :9

[ Voor 11% gewijzigd door Vincent91 op 29-03-2025 12:03 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• robbvdb
Vincent91 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 12:01:
[...]

jij bent blijkbaar niet de slimste van de klas geweest ? :+ |:( _O-

als jij dit kan vooroorloven ,proficiat maar er zijn er die dit niet kunnen
Of hij was juist wel de slimste van de klas, waardoor hij dit zich kan veroorloven? :P

Joh, al ben je het niet eens met mekaar, geen enkele reden om zo te reageren natuurlijk.

Als @g86 ieder jaar een nieuwe koopt (hij is daarin niet de enige hoor) en hem graag opnieuw installeert en dat mooi vindt, dan is dat helemaal prima toch?
Pagina: 1 ... 20 ... 26 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Prijzen, bestellingen en levertijden: [Samsung Galaxy S25-serie] Levertijd & Prijzen
- Accessoires: [Samsung Galaxy S25-serie] Accessoires
- Voor het posten van kortingscodes kun je terecht in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2