Modelcontracten, van 1 januari tot 1 juli 2025

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:27
Het gaat er alleen maar complexer op worden helaas. Dan is een modelcontract nog een van de makkelijkere paden tov thuisbatterijen of dynamische contracten

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarpo
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 27-06 07:07
Get!em schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 16:00:
@Sarpo , topictitel kan mogelijk al aangepast worden naar 31 dec? Het is bijna 1 juli en nog geen bericht dat de modelcontracten met TLK komen.
Ok. Dat kan ik doen. Ideeën voor een "handige" titel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-06 16:33
Sarpo schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 19:37:
[...]

Ok. Dat kan ik doen. Ideeën voor een "handige" titel?
Wat is nu het beste modelcontract?
Dus beetje als die van de TLV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjerkpolle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-06 11:14
MLtweakers schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 15:57:
Hi allen,

Het valt mij op dat niemand het hier nog heeft over Mega.

Ja, ze hebben in eerste instantie een fout gemaakt door wel terugleverkosten in hun modelcontracttarieven te zetten. Maar dat hebben ze ook weer snel weggehaald.

Op zich zijn ze voor mensen met overproductie van zonnepanelen nog steeds de meest gunstige leverancier. In financiële zin.

Zijn er hier slechte ervaringen met Mega (zie best veel negatieve reviews online)? Zouden die s.v.p. dan gedeeld kunnen worden?

Want ik zit toch te twijfelen om naar hun modelcontract over te stappen. Ik zit nu nog bij Eneco variabel - en daar wil ik dus weg.
hier geen ervaringen, maar ook overgestapt ivm overcapaciteit en 5ct terugleververgoeding. We gaan het zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLtweakers
  • Registratie: Juni 2025
  • Laatst online: 25-06 18:42
Nou eerste ervaringen met het afsluiten van een modelcontract bij Mega zijn niet mega-positief.

In eerste versie van aanbod 2 fouten:
- verkeerd aantal kWh teruglevering opgenomen
- in de berekening gerekend met een terugleververgoeding inclusief BTW. Dus met €0,05 x 1,21 = €0,0605.

In tweede versie helemaal niet te achterhalen met welk bedrag ze rekenden voor terugleververgoeding. En ook de maandelijkse netbeheerkosten klopten niet helemaal.

Ben benieuwd naar versie 3.

Maar eerlijk gezegd: hoop dat dit geen standaard is, wand dan weinig vertrouwen in een correcte jaarafrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 14:10
Voor degene die energie direct hebben/overwegen heb nog geen wijzigingen gehad met tarieven alleen dat teruglevering naar veranderd van 0.05-0.15

AnimeAdicted

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste