:gifsicle():strip_exif()/f/image/iPWNjofRfWOV15xCLNDnqIRd.gif?f=user_large)
Hier ligt een Gouden Carolus whiskey infused koud.
is ie lekker? ik wil een whiskey kopen maar geen kenner.Darrell schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:03:
[Afbeelding]
wat is een goede instap model om met whiskey te beginnen? wat is aan te raden? ik heb eigenlijk nog nooit gedronken maar wil er 1 nog halen voor de $100k viering
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 21-12-2024 16:16 ]
nothing stops this train
Ik ben een groot voorstander van monogamie maar hierop kan ik alleen maar zeggen dat beiden en prima optie kan zijn.Darrell schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:03:
[Afbeelding]
Ik zou verschillende kopen om gewoon je smaak een beetje in kaart te brengen:Kol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:16:
[...]
is ie lekker? ik wil een whiskey kopen maar geen kenner.
wat is een goede instap model om met whiskey te beginnen?
Singleton 12 jaar oud
Bowmore 12 jaar oud
Een simpele blend, jameson ofzo.
Dan kun je een beetje uitproberen, verschillende smaken proberen in 1 zitting heeft voor mij de wereld van Wijn, whisk(e)y, bier en rum geopend
Ik heb ook wel zin in blond en een biertje lust ik overigens ook wel. Goed weekend mannen! (En dame)mayhem schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:56:
Brand.
Krachtig Blond, dat dan weer wel.
Goed plan.
Is een biertje waar whisky in zit. Zelf drink ik dat spul niet puur maar ik weet wel dat je qua smaken 1001 verschillende hebt. Als je het nog nooit gedronken hebt zou ik voor een zachte gaan.Kol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:16:
[...]
wat is een goede instap model om met whiskey te beginnen? wat is aan te raden? ik heb eigenlijk nog nooit gedronken maar wil er 1 nog halen voor de $100k viering
Monkey shoulder is wel een goede instapperKol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:16:
[...]
Laphroaig quarter casks.Kol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:16:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Overweeg Rum anders eens. Zoetere tonen en wbt smaak net zo complex. Denk aan een Appleton 12 jaar special casks oid.Kol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:16:
[...]
Lastig lastig.. met zoveel verschillende smakenKol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:16:
[...]
Easy instap Dalwhinnie15yr, Bowmore 12yr, Oban 14 yr, Nikka from the Barrel (japans, fraai),
Mijn favoriet: Lagavulin 16 yr
wat betreft rum, vond de Plantation Extra Old 20th Anniversary best goed
[ Voor 7% gewijzigd door keanu_ op 21-12-2024 16:43 ]
nothing stops this train
Whisky infused is een heerlijk bier. Proeft de whisky ook lekker doorheen, sterk bier ook merk je wel.Kol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:16:
[...]
Whisky drink ik ook soms.
Ben begonnen met Monkey shoulder zoals hierboven al vermeld.
Woodford Reserve is ook echt een aanrader, Bourbon.
Verder stond hier standaard Glenmorangie 10 en Glenfiddich 12. Maar was ik een beetje op uitgekeken dus voor onder de kerstboom ligt hier nu de Balvenie 12 ben benieuwd!
Zijn allemaal prima toegankelijke en zachte whiskys!
Ik ben ook even verder the rabbit hole ingegaan met extreem rokerig turf zeesmaak en dat is helemaal niet mijn ding

Maar ik laat het lekker liggen, ga denk ik nog uitsluitend Bitcoin traden.
SOL komt wel goed, nog steeds 500€ winst na aankoop zelfs op laagste punt deze dip (helaas niets verkocht om te kunnen leverage)Mr Ronman schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 16:49:
Sol ligt er best aantrekkelijk bij, ruim onder de 190$ zelfs.
Maar ik laat het lekker liggen, ga denk ik nog uitsluitend Bitcoin traden.
En Old Pulteney. Allen redelijk zachte Whiskey's voor de beginner. Maar als gevorderde hoef je je er ook niet voor te schamen deze in de kast te hebben staan.
Cardhu is inderdaad ook een goede.Acidrain schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:03:
Monkey Shoulder sowieso, goede Whiskey tegen een nog betere prijs. Cardhu is ook een aanrader.
En Old Pulteney. Allen redelijk zachte Whiskey's voor de beginner. Maar als gevorderde hoef je je er ook niet voor te schamen deze in de kast te hebben staan.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
lekker nog voor de feestdagen
nothing stops this train
Hier een lokaal Spaans biertje
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Niet luxe, speciaal of infused, wel gewoon een prima pils voor de 5 uur roes.
Nu eerst een koud blikje die mij nog toelachte vanuit de koelkast.
Proost slowchat!
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
0rt3x schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:20:
Dinsdag komt er weer wat fiat vrij. Laat alles maar lekker de dieperik ingaan. Mag ik ook een keertje de bottom kopen??
:gifsicle():strip_exif()/f/image/iNq3JQUYR8nV8LwigmrS0cny.gif?f=user_large)
Ik heb m nooit op maar ik heb m'n twijfels als er in verschillende beschrijvingen mixen wordt aangeraden;Kol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:17:
ik hoor Monkey Shoulder vaak langskomen, thx dan ga ik maandag ff langs de slijterij
De smaak van Monkey Shoulder is zacht, bevat tonen van citrus, vanille, honing en gebrand eikenhout en is perfect om te mixen in cocktails.
En
Monkey Shoulder is gemaakt om te mixen en is daarmee de eerste Blended Malt die zich profileert als dé Whisky voor cocktails.
Misschien ga ik m tóch proberen maar ik drink t graag puur.
Ik lul ook zomaar wat
*check grafieken *0rt3x schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:20:
Dinsdag komt er weer wat fiat vrij. Laat alles maar lekker de dieperik ingaan. Mag ik ook een keertje de bottom kopen??
2 jaar geleden was er een flinke bottom. Ik heb toen bewust niks gekocht, buy high sell low toch?
Lekker met een stukkie droge worstKol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:17:
ik hoor Monkey Shoulder vaak langskomen, thx dan ga ik maandag ff langs de slijterij
Groot gelijk. En ik drink ook graag single malt.shovelhead1340 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:27:
[...]
Ik heb m nooit op maar ik heb m'n twijfels als er in verschillende beschrijvingen mixen wordt aangeraden;
De smaak van Monkey Shoulder is zacht, bevat tonen van citrus, vanille, honing en gebrand eikenhout en is perfect om te mixen in cocktails.
En
Monkey Shoulder is gemaakt om te mixen en is daarmee de eerste Blended Malt die zich profileert als dé Whisky voor cocktails.
Gewoon een prima instapper prijs kwaliteit. Zoals ze zelf al aangeven voor op of na een feestje maar puur ook prima te drinken.shovelhead1340 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:27:
[...]
Ik heb m nooit op maar ik heb m'n twijfels als er in verschillende beschrijvingen mixen wordt aangeraden;
En
Single malt zit je meteen weer in een andere prijsklasse. Alhoewel Glenmorangie en Glenfiddich weer dicht tegen die prijs aanleunen dus is een logische volgende stap.
nothing stops this train
Nu ik 40+ ben, ben ik op zoek naar de volgende interessante investering die past bij mijn levensfase.
Tot nu toe heb ik maar wat aan lopen prutsen met diverse probeersels maar ik ben op zoek naar het ultieme rendament tussen prijs/kwaliteit.
Ik heb het natuurlijk over pantoffels.
Er komt een tijd in het leven van iedere man dat snelle wagens, dure mooie whiskeys of gretige jonge vrouwen simpelweg niet meer de juiste knoppen indrukken.
Je komt thuis uit je werk en wilt maar 1 ding; het ultieme schoeisel die je voeten warm en veilig houdt en troostend comfort biedt aan je lichaam.
Iedereen met een greintje zelfrespect heeft een fatsoenlijk paar, ben wel benieuwd of iemand hier de gouden tip heeft.
Hoeft ook niet goedkoop te zijn, mag best een paar banken kosten.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
FrambozenTaart schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:47:
Gaat hier offtopic zo met al die drank, maar niemand heeft het over de olifant in de kamer.
Nu ik 40+ ben, ben ik op zoek naar de volgende interessante investering die past bij mijn levensfase.
Tot nu toe heb ik maar wat aan lopen prutsen met diverse probeersels maar ik ben op zoek naar het ultieme rendament tussen prijs/kwaliteit.
Er komt een tijd in het leven van iedere man dat snelle wagens, dure mooie whiskeys of gretige jonge vrouwen simpelweg niet meer de juiste knoppen indrukken.
Je komt thuis uit je werk en wilt maar 1 ding; het ultieme schoeisel die je voeten warm en veilig houdt en troostend comfort biedt aan je lichaam.
Iedereen met een greintje zelfrespect heeft een fatsoenlijk paar, ben wel benieuwd of iemand hier de gouden tip heeft.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/s5pJsBX3r7zdsUAONf3mPrpk.jpg?f=user_large)
EINDELIJK snijdt je het onderwerp aanFrambozenTaart schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:47:
Gaat hier offtopic zo met al die drank, maar niemand heeft het over de olifant in de kamer.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Vloerverwarming. Dat is the way to goFrambozenTaart schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:47:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
What? WaitFrambozenTaart schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:47:
We zitten hier toch om helemaal niet meer naar je werk te gáán?
En thuiskomen is ook optioneel met wife changing monnies dacht ik.
Ik heb trouwens de XQ Gardenwear, lekker warm en ook prima om in de garage te sleutelen. Slechts n paar tientjes. Goudkleurig, dat dan weer wel.
:strip_exif()/f/image/cAZRT70b3gBdiIE71H2tJkB9.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik lul ook zomaar wat
Dat is van later zorg, eerst @FrambozenTaart uit de brand helpen. Komende 3 pagina's gaat het over sloffen.Wispe schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:59:
Dit topicNu gaat het over sloffen. What’s next?
Dit zijn ze he, hier gaat mijn oude mannenhart wel sneller van kloppenshovelhead1340 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:56:
[...]
What? Wait
Ik heb trouwens de XQ Gardenwear, lekker warm en ook prima om in de garage te sleutelen. Slechts n paar tientjes. Goudkleurig, dat dan weer wel.
[Afbeelding]

Die vorm, die voering... Sexy en toch respectabel. Het straalt gewoon greedy comfort uit. Sky is the limit.
Ik zie me hier al helemaal op lopen met mijn joggingbroek aan, terwijl ik de container aan de weg zet.
De afgunst van blitse huisvaders die door hun vrouw verplicht worden om zich buiten toonbaar te kleden, de trots in de ogen van de twee onder 1 kap boomer overbuurman, dat ik de volgende stap in mijn leven heb bereikt...
Thanks man.
Dit zijn gewoon gestoffeerde Crocs...shovelhead1340 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:56:
[...]
What? Wait
[Afbeelding]
jeppekroezen schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:06:
[...]
Dit zijn gewoon gestoffeerde Crocs...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8y2iSo4PE5cDqnf95GETSqT7.gif?f=user_large)
Ik lul ook zomaar wat
jeppekroezen schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:06:
[...]
Dit zijn gewoon gestoffeerde Crocs...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/c11tz9C0sCuCIYLnhIodvZxv.gif?f=user_large)
Sol inderdaad, maar ook veel andere alts staan er nog aardig kreupel bij na de klappen van gisteren.Kol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:45:
Solana is flink gedaald trouwens zeg, eerst stond ie nog boven BNB, nu dus niet meer
Mjah, liever koude kakkers dan zweetkakkers.FrambozenTaart schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:47:
Mien Gott, we gaan dit toch niet echt doen?
Team Warmbat Classic hier. Niks heter dan zo’n gevilde koala voor aan je vervoers-handen.
Maktub
Wispe schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:59:
Dit topicNu gaat het over sloffen. What’s next?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/IUqBPJm8A1wDQ7O8x01XgQAW.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Toe maar hoor. Moet van de gleufmensch zeker?
Mijn diamond hands geven koude voeten.
Kerstkado van vorig jaar, weinig keuze gehadgebruikershaes schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:43:
[...]
Toe maar hoor. Moet van de gleufmensch zeker?
Hier zouden die als aanmaakblokjes op een bbq belanden.keanu_ schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 18:57:
[...]
Kerstkado van vorig jaar, weinig keuze gehad
Ik heb liever koude voeten, geen last van. Eerder van zweetpoten.
Lekker warm.
FrambozenTaart schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:47:
/f/image/8GclY0BkcdsNqHV0fHnwMs63.webp?f=fotoalbum_large)
Verder kan je met een Dalwhinnie, Glennfiddich of bijvoorbeeld Dalmore ook geen buil vallen.
Heb ze bijna allemaal bezocht paar weken geleden. Vooral the Macallan Estate was erg indrukwekkend. Grote aanrader!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Maar, voor nog geen halve $LINK ben je de eigenaar van een gloednieuw paar. Lang leve de wegwerp-economie.
Schaam je. Een kerel draagt zoiets niet. Ook al krijg je ze. Zet ze op marktplaats en koop iets anders. Hou je nog geld over want die krengen zijn achterlijk duur.
Sommige dingen doe je gewoon niet.
Je gaat als kerel toch ook niet op een bakfiets fietsen?
Wats next? Eens strakke legging?
Je hebt mannelijke kerels en je hebt feministische kerels. Ieder zo zijn ding.Don Guacamole schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:16:
[...]
Schaam je. Een kerel draagt zoiets niet. Ook al krijg je ze. Zet ze op marktplaats en koop iets anders. Hou je nog geld over want die krengen zijn achterlijk duur.
Sommige dingen doe je gewoon niet.
Je gaat als kerel toch ook niet op een bakfiets fietsen?
Wats next? Eens strakke legging?
Fijn dat je erover begint, heb ik nooit gedurfd. Ik heb vorig jaar Tommy Hilfiger pantoffels gekocht, een mix tussen een beetje hip, saai, ouderwets en toch comfortabel. Kan nu niet meer zonder.FrambozenTaart schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:47:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Enige probleem is dat de Whisky hier op is, maar ik heb nog wel wat andere versnaperingen achter de hand. En leve de vakantie

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dat gebouw staat op de todo list! Owja, Macallan is top, kan je gewoon niet mee missen. Let wel, smaken verschillen sterk. Bowmore kan je ook niet mee missen als easy pick.NeoflexNL schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:13:
@Kol Nedra hier groot fan van Macallan, heerlijke whisky en hebben prima instappers
Verder kan je met een Dalwhinnie, Glennfiddich of bijvoorbeeld Dalmore ook geen buil vallen.
Heb ze bijna allemaal bezocht paar weken geleden. Vooral the Macallan Estate was erg indrukwekkend. Grote aanrader!
Taro schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:24:
[...]
Fijn dat je erover begint, heb ik nooit gedurfd. Ik heb vorig jaar Tommy Hilfiger pantoffels gekocht, een mix tussen een beetje hip, saai, ouderwets en toch comfortabel. Kan nu niet meer zonder.
:strip_exif()/f/image/Lz1heB6CtSya3O56kSJp69nE.jpg?f=fotoalbum_large)
Wel jaarlijks nieuwe nodig, 3/5 dagen thuiswerk eist z’n tol heel snel.
Hier Team Warmbat sloffen , dit jaar voort eerst es wat geld uitgegeven aan een wat luxere slof , aangezien ik altijd door de tuin heen naar de schuur slenter voor pils in de regen , sneeuw en modder. Prima stuff kan ik zeggen. Omoda.nl heeft ze nog liggen.Don Guacamole schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:13:
Team Spaanse sloffen hier. Gaan best lang mee maar op een gegeven moment moet je ze echt vervangen. Vaak is de onderkant ook zo ranzig, zeker als je door een hele Chinese rijsttafel bent gelopen als er kinderen hebben meegegeten. Ook gaan ze goed meuren na een half jaar.
Maar, voor nog geen halve $LINK ben je de eigenaar van een gloednieuw paar. Lang leve de wegwerp-economie.
Normaliter deed ik het gewoon op blote poten maar ben wel een beetje oermens af, afgestompt door de laatste bearmarket.
En voor alle whisky en stuff , ik ben meer van de Rhum , Voor de geïnteresseerde probeer een een flesje Pere Labat 8 year. Pas cadeau gehad , vond hem super.
Mannelijke uggs dus?Gipsy King schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:31:
[...]
Hier Team Warmbat sloffen , dit jaar voort eerst es wat geld uitgegeven aan een wat luxere slof , aangezien ik altijd door de tuin heen naar de schuur slenter voor pils in de regen , sneeuw en modder. Prima stuff kan ik zeggen. Omoda.nl heeft ze nog liggen.
Normaliter deed ik het gewoon op blote poten maar ben wel een beetje oermens af, afgestompt door de laatste bearmarket.
En voor elle whisky en stuff , ik ben meer van de Rum , Voor de geïnteresseerde probeer een een flesje Pere Labat 8 year. Pas cadeau gehad , vond hem super.
Taro schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:26:
Ik heb het gevoel dat we hier eindelijk weer een ouderwets gezellige zaterdagavond gaan krijgen als het nu al over Whisky en pantoffels gaat
Enige probleem is dat de Whisky hier op is, maar ik heb nog wel wat andere versnaperingen achter de hand. En leve de vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TW44nCVhUWK1Kb8xh8SBqhwL.jpg?f=user_large)
Was nog net acceptabel vondt ik.
:strip_exif()/f/image/Efm8wiRNWySBfa0NJHyYPj7S.jpg?f=fotoalbum_large)
Zat me net alleen af te vragen omdat het australisch is , hoeveel koala's er zijn geschoren voor die dingen.
[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 21-12-2024 19:37 ]
Gewoon een hele ? Zo hup naar binnen geschoven die pelox. Super.Pelox schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:38:
Geen pantoffels hier, maar ik heb zojuist wel een Vienetta ijstaart op.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/dOiGYGCf6YP4IaIshWGbw9hR.gif?f=user_large)
Kerst is nog even hoor. Tegen dan staan we op 115kPelox schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:38:
Geen pantoffels hier, maar ik heb zojuist wel een Vienetta ijstaart op.
Heb er 2 gekocht. 1+1 gratisMasstje schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:40:
[...]
Kerst is nog even hoor. Tegen dan staan we op 115k

Zero.
Toch?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Tijd voor meer bier.
Elke keer krijgt mn PF weer een gigantische klap terwijl ik het duurste ranja probeer te gorgelen.
Groetjes uit het stad met het langste puntige object.
:strip_exif()/f/image/E958jnszsz6H6V8nKl1NqhV7.jpg?f=fotoalbum_large)
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Wel winnen, weer een 5% pump.Gipsy King schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:50:
Ik moet weer aan de bak vanavond.
[YouTube: The Gypsy King ALWAYS puts on a show ✨ #TysonFury #FuryUsyk #Boxing]
Tijd voor meer bier.
Toch ff een fotootje nog. Proeverijtje bij Macallan met uitzicht op de verlichte koperen ketels. Echt prachtig mooi.Masstje schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:27:
[...]
Dat gebouw staat op de todo list! Owja, Macallan is top, kan je gewoon niet mee missen. Let wel, smaken verschillen sterk. Bowmore kan je ook niet mee missen als easy pick.
:strip_exif()/f/image/ql7OixB2hbv8TlznrYk7iKFD.jpg?f=fotoalbum_large)
Ohja, wen moon?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Lijkt het wel op ja, beetje bearish vibes krijg ik ervanTaro schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:26:
Ik heb het gevoel dat we hier eindelijk weer een ouderwets gezellige zaterdagavond gaan krijgen als het nu al over Whisky en pantoffels gaat
Enige probleem is dat de Whisky hier op is, maar ik heb nog wel wat andere versnaperingen achter de hand. En leve de vakantie![]()
![]()
![]()
![]()

Hier trouwens Shepherds pantoffels, heerlijk nieuwzeelands schapenvelletje. En die wordt gecombineerd met een glas witte Bourgogne vanavond.
Zero.
Na 6 jaar in crypto en hier tweakeren is mijn conclusie het volgende.Joel22 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:04:
Wat is jullie strategie nu met BC? Maandelijks (bij)kopen of ff niet? En waarom. Ik behoor niet tot de gelukkige die vroeg de markt ingestapt is en twijfel tussen lumpsump of per maand een x bedrag.
Elke sat is er één , dus bouw een paar miljoen sats op, als de koers doorgaat dan is één sat een maandsalaris, dus deel je sats door 12 keer aantal jaren dat je nodig hebt .
Er wordt ook wel gezegd dat je in mei 2025 moet uitstappen. Er wordt nog een grote stijging verwacht, dus per maand een x bedrag zou ik nu onlogisch vinden.Joel22 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:04:
Wat is jullie strategie nu met BC? Maandelijks (bij)kopen of ff niet? En waarom. Ik behoor niet tot de gelukkige die vroeg de markt ingestapt is en twijfel tussen lumpsump of per maand een x bedrag.
Maar nfa.
Pelox schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 20:54:
Geen pantoffels, geen whisky, geen Dubai, geen Landal milfhunt, uberhaubt geen vakantie, maar wel de kinderen in bed en lekker op de bank met en glas water uit de kraan!
:strip_exif()/f/image/7I8wLzBDfi71d4O8zFDZeu9Q.png?f=user_large)
nothing stops this train
Gipsy King schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 19:31:
[...]
Hier Team Warmbat …
[…]
ik ben meer van de Rhum…
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PE1zhg9b9tMG6IuDKmPeqiTE.jpg?f=user_large)
Hier gaan we aan de Dutch Head Bastard vanavond.
Maktub
Zo ben ik nog ingestapt toen BTC rond de 50k stond, want we zouden naar de 100k gaan.Wispe schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:09:
[...]
Er wordt ook wel gezegd dat je in mei 2025 moet uitstappen. Er wordt nog een grote stijging verwacht, dus per maand een x bedrag zou ik nu onlogisch vinden.
Maar nfa.
Dat deden we ook, alleen een paar jaar later. Time in the market beats timing the market enzo…
@knakworst heeft 150k in januari beloofd en beloftes moet je hoe dan ook inlossen.reshi schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:21:
[...]
Zo ben ik nog ingestapt toen BTC rond de 50k stond, want we zouden naar de 100k gaan.
Dat deden we ook, alleen een paar jaar later. Time in the market beats timing the market enzo…
Heb je ruimte voor 150knakworsten in je ijskast ?Wispe schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:27:
[...]
@knakworst heeft 150k in januari beloofd en beloftes moet je hoe dan ook inlossen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QpK4zOfQD8nHwRwlzVrp8UN7.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Pelox schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 20:54:
Geen pantoffels, geen whisky, geen Dubai, geen Landal milfhunt, uberhaubt geen vakantie, maar wel de kinderen in bed en lekker op de bank met en glas water uit de kraan!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/zrvuyA9rtNAWFv6vlgis1DRU.gif?f=user_large)
Gewoon zwartleren, kats versleten en de eerste naden beginnen al te scheuren, goudFrambozenTaart schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 17:47:

:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KBWabgO4tHlpsGadHRZOD7ZN.jpg?f=user_large)
Wat is je doel en wat is je tijdshorizon?Joel22 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:04:
Vanwege de volatiliteit van Bitcoin heeft het mijn voorkeur om wekelijks een DCA te doen. Kan uiteraard ook maandelijks of om de twee weken. Doe dit al sinds eind 2022 en blijf hier voorlopig ook nog mee doorgaan. Mijn tijdshorizon wat betreft BTC is ook lang en het is voor mij niet noodzakelijk om volgend jaar te verkopen.
Als jouw horizon ook meerdere jaren is en je hebt het geld niet op korte termijn nodig, dan is het prima om nu te beginnen met DCA'en. Lees je in in de vier-jaar-cyclus van BTC en besef je dat de koers in de komende bear mogelijk lager ligt dan nu.
Ardberg Uigeadail, als je van vuur houdt. Vrijwel altijd single malt. DCA. En besef dat beseffen niet wederkerig is.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Dat klinkt als m’n ex vrouw..ybos schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:32:
[...]
Gewoon zwartleren, kats versleten en de eerste naden beginnen al te scheuren, goud
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!