[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 256 Laatste
Acties:
  • 867.605 views

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
Joel22 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 21:04:
Wat is jullie strategie nu met BC? Maandelijks (bij)kopen of ff niet? En waarom :). Ik behoor niet tot de gelukkige die vroeg de markt ingestapt is en twijfel tussen lumpsump of per maand een x bedrag.
Ik ben eigenlijk ook pas 2 maanden geleden (opnieuw) begonnen. 2/3 van m'n salaris gaat naar Bitcoin. Nog een paar maanden, tot ik denk dat de cycle top er is. Dan stap ik uit en probeer ik de volgende bodem op te pakken.

[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 21-12-2024 22:20 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Wat is jullie strategie nu met BC? Maandelijks (bij)kopen of ff niet? En waarom :). Ik behoor niet tot de gelukkige die vroeg de markt ingestapt is en twijfel tussen lumpsump of per maand een x bedrag.
De veilige optie is DCA. Verdeel je het bedrag in bijvoorbeeld 4en en dan de komende weken inleggen.

Niemand kan de toekomst voorspellen, maar historisch gezien gaan we nog een paar mooie maanden krijgen en dan pieken we ergens in 2025. Beide opties zijn dan prima.

Waarom twijfel je?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nu ik je vraag nog een keer lees. Ik neem aan dat je dan wel nieuw bent in het investeren in Bitcoin? In dat geval zou ik nu zeker niet lumpsum doen maar wat kleinere bedragen over een langere periode.

Het lijkt namelijk makkelijk, je gooit er geld in, even wachten, en je bent klaar. Wat onderschat wordt is dat dit niet altijd even makkelijk is. Helemaal in het begin kunnen emoties je alle kanten op gooien wat meestal tot verlies leidt. Ik denk dat je het beter rustig kan opbouwen om jezelf de tijd te geven te leren om te gaan in deze soms crazy markt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:14
elke maand dca, geld dat overblijft aan einde van de maand gaat weg uit de bankrekening, het gaat voornamelijk naar crypto, maar soms stuur ik het naar mijn investering-account (DeGiro)

en je zegt iets over te vroeg instappen in de markt, nee idd je bent vrij laat in deze cyclus. toen BTC rond de $20k-$30k stond dan was je er vroeg bij :)

kun je nog een goede Rendament krijgen? ja dat denk ik wel, maar let op de volgende triggers:

-Google searches naar Bitcoin/crypto staan hoog --> tijd om dca winst te nemen
-Coinbase app op de appstore staat in de top 3 in popularitijd --> winst nemen
-Op de radio hoor je opeens vaak over crypto ---> winst nemen
-Je beste vrienden Henk en Ingrid praten erover ---> winst nemen
-Bitcoin blijft haperen op een prijstarget en altjes gaan helemaal naar de maan (and beyond) ---> winst nemen (eventueel BTC winsten naar altjes traden en pak bij iedere +10% weer winst)

Het blijft een valatiele markt, zeker voor de 1ste keer.
en neem winst, niet te greedy, deze pijn heb ik zelf meegemaakt, ik had in vorige bull 0% winst genomen en ook altcoin bags gehodld, dit overkomt hopelijk mij niet nog 1 keer :+

[ Voor 38% gewijzigd door Kol Nedra op 21-12-2024 23:06 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:48:
[...]

elke maand dca, geld dat overblijft aan einde van de maand gaat weg uit de bankrekening, het gaat voornamelijk naar crypto, maar soms stuur ik het naar mijn investering-account (DeGiro)

en je zegt iets over te vroeg instappen in de markt, nee je bent juist laat in deze cyclus. toen BTC rond de $20k-$30k stond dan was je er vroeg bij :)

kun je nog een goede Rendament krijgen? ja dat denk ik wel, maar let op de volgende triggers:

-Google searches naar Bitcoin/crypto staan hoog --> tijd om dca winst te nemen
-Coinbase app op de appstore staat in de top 3 in popularitijd --> winst nemen
-Op de radio hoor je opeens vaak over crypto ---> winst nemen
-Je beste vrienden Henk en Ingrid praten erover ---> winst nemen
-Bitcoin blijft haperen op een prijstarget en altjes gaan helemaal naar de maan (and beyond) ---> winst nemen (eventueel BTC winsten naar altjes traden en pak bij iedere +10% weer winst)

Het blijft een valatiele markt, zeker voor de 1ste keer.
en neem winst, niet te greedy, deze pijn heb ik zelf meegemaakt, ik had in vorige bull 0% winst genomen en ook altcoin bags gehodld, dit overkomt hopelijk mij niet nog 1 keer :+
Je vergeet te zeggen winst nemen als Guere een meme video maakt

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 11:54
Gelukszoekr schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:18:
[...]

Ik ben eigenlijk ook pas 2 maanden geleden (opnieuw) begonnen. 2/3 van m'n salaris gaat naar Bitcoin. Nog een paar maanden, tot ik denk dat de cycle top er is. Dan stap ik uit en probeer ik de volgende bodem op te pakken.
Bij mij blijft hooguit 1/3e van het salaris over. En ik ben een heeeeele schrale atser :P

Maar koning @Gelukszoekr heeft natuurlijk zijn hypotheek afgelost :7

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Ik heb mijn inleg er al een tijdje geleden uitgehaald. Sinds gisteren sta ik -30% winst. Ik word er een beetje depressief van. Van mijn vriendin mag ik niet verkopen. Weet niet of ik de kerst haal, nu. Mijn vraag…
Wie ben ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippie1234
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:47:
[...]

Nu ik je vraag nog een keer lees. Ik neem aan dat je dan wel nieuw bent in het investeren in Bitcoin? In dat geval zou ik nu zeker niet lumpsum doen maar wat kleinere bedragen over een langere periode.

Het lijkt namelijk makkelijk, je gooit er geld in, even wachten, en je bent klaar. Wat onderschat wordt is dat dit niet altijd even makkelijk is. Helemaal in het begin kunnen emoties je alle kanten op gooien wat meestal tot verlies leidt. Ik denk dat je het beter rustig kan opbouwen om jezelf de tijd te geven te leren om te gaan in deze soms crazy markt
Exact dit. Verkopen is misschien wel het lastigste aspect van crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:40

Woohooo

Smilie, James Smilie

Moiety schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 23:12:
Ik heb mijn inleg er al een tijdje geleden uitgehaald. Sinds gisteren sta ik -30% winst. Ik wordt er een beetje depressief van. Van mijn vriendin mag ik niet verkopen. Weet niet of ik de kerst haal, nu. Mijn vraag…
Wie ben ik?
Crypto kneus 2024?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Bijna goed

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Ik voel een *knip, niet nodig* aankomen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steady
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-10 21:57
Ik heb mijn inleg er al een tijdje geleden uitgehaald. Sinds gisteren sta ik -30% winst. Ik wordt er een beetje depressief van. Van mijn vriendin mag ik niet verkopen. Weet niet of ik de kerst haal, nu. Mijn vraag…
Wie ben ik?
bdsmpower?

Just Enter Markets, Overcome Every Dump, Enjoy Rewards

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Yes! U verdient een pilske
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NKYrQ-Moh_STMIiO3RWl91y6nhw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AsjfytlCfYVM71uegBtKNh8t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:25
BC? Dat merk pantoffels ken ik niet.
Maar als je ze maandelijks bij moet kopen is de kwaliteit wel heel erg slecht.
Dan kun je beter 1 keer wat meer geld in iets goeds gooien zodat je echt rendamant van je sloffen hebt.
Met n blauw logo ofzo.
En n website.

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Peterre
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 24-04 18:42
shovelhead1340 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 23:20:
[...]

BC? Dat merk pantoffels ken ik niet.
Maar als je ze maandelijks bij moet kopen is de kwaliteit wel heel erg slecht.
Dan kun je beter 1 keer wat meer geld in iets goeds gooien zodat je echt rendamant van je sloffen hebt.
Met n blauw logo ofzo.
En n website.
BC is before Christus , waarschijnlijk sandalen met geitevacht , helaas geen foto's uit die tijd, imagine :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-10 12:58
Ik heb mijn inleg er al een tijdje geleden uitgehaald. Sinds gisteren sta ik -30% winst. Ik word er een beetje depressief van. Van mijn vriendin mag ik niet verkopen. Weet niet of ik de kerst haal, nu. Mijn vraag…
Wie ben ik?
Dit gaat gezellig worden...

*Pakt popcorn*

Bans, lange stukken tekst, knipjes (nee, niet zo'n knipje papa's onder ons), MAND, en boze berichtjes.

[ Voor 11% gewijzigd door WarsemaW op 21-12-2024 23:24 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:16
Gelukszoekr schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:18:
[...]

Ik ga gewoon 3/3 van mijn salaris inleggen. Hypotheek en eten moeten maar ff wachten tot na de bull. Heb wat winst gepakt rond m’n middel de afgelopen jaren. Dus kan wel ff vooruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
WarsemaW schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 23:23:
[...]

Dit gaat gezellig worden...

*Pakt popcorn*

Bans, lange stukken tekst, knipjes (nee, niet zo'n knipje papa's onder ons), MAND, en boze berichtjes.
Neh, valt wel mee denk ik. Dit moet mij even van het hart. Ik postte dagen geleden hetvolgende en dat werd weggehaald. Dat zit mij nog steeds dwars. Want het was zo!
YouTube: Mr. Trololo original upload

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-10 19:44
Ik heb al 3 maanden de huur niet betaald. Het is maar eens per 4 jaar prijs toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-10 09:15
Moiety schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 23:32:
[...]

Neh, valt wel mee denk ik. Dit moet mij even van het hart. Ik postte dagen geleden hetvolgende en dat werd weggehaald. Dat zit mij nog steeds dwars. Want het was zo!
YouTube: Mr. Trololo original upload
Rly?

Nuja, versta niets van die tekst :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Ik heb eind 2017 wat gekocht en ben vanaf 2018 alleen nog maar aan het verkopen geweest. Ik zet een (wel steeds groeiend) bedrag in euro's; als ik daarboven kom verkoop ik wat tot ik weer op dat bedrag zit. Achteraf had ik op momenten met hele lage koersen beter kunnen bijkopen, maar alles bij elkaar denk ik dat ik het behoorlijk goed gedaan heb. (Iedere keer als het volledig inzakt voelt het aan alsof het helemaal afgelopen is). Tussen de piek in 2021 en een paar maanden terug heb ik dus helemaal niks gedaan.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 05-10 11:47
Gelukszoekr schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 22:47:
[...]

Kan il helemaal beamen. Ik kom uit een financieel moeilijke periode en heb me beginnen verdiepen in budgetbeheer en financiën. Toen kwam ik uit op crypto. En daar heb ik me dan ook weer even in verdiept.

Na een paar weken research heb ik uitgedokterd hoe ik en een buffer (sparen) kon aanleggen maar toch ook iets kon investeren. En zo ben ik begonnen met iedere zaterdag een bedragje in btc te steken sinds januari 2023. Ik had geen idee hoever het nog kon zakken in die periode maar ik had vertrouwen in de toekomst. Dat toen een perfecte periode was om in te stappen was puur luck. Maar anders ging het later wel gebeuren.

Nu heb ik al een deel van men financiele doelen die onafhankelijk zijn van crypto of aandelen. En kan ik in mei een droom najagen in de vs door crypto en sparen.

Gewoon traag en rustig DCA'en. Kleine beetjes worden groter.

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:08

Darrell

Fiat moonboy

Prima dagje gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T5aN0-8oojFv4QqOWI7VJud9CFE=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/1CLq3tFwPqwibVbfnCjNpSie.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Dat ziet er gezond uit.
Goed voorzien van oren en poten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:07
Het stukje waarin ze slaat is op een heel ander moment opgenomen.

Niet dat het veel uit maakt, maar ik wou gewoon even betweterig doen en ben te laat voor de discussie over whiskey en pantoffels.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 08:43
Goedemorgen stelletje schrale atsers, vandaag is het donderzondagdag dipdag. Komt goed, laat je niet gek makûh

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BOeZHtyr6D1CT0rGpgi9U3fe_bE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6MyL6XeCfYr2DPXfRhI193Nx.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
reshi schreef op zondag 22 december 2024 @ 06:34:
Goedemorgen stelletje schrale atsers, vandaag is het donderzondagdag dipdag. Komt goed, laat je niet gek makûh

[Afbeelding]
Goedemorgen, sta nu een bakkie te doen. Zie helaas maar een halve maan hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8WaxvO61dqWhZOq9LpwaggdfK5Q=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/g5DmavGVI88Nws463yg9EXEB.jpg?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:12
Ik zie hagelstenen van 2 cm hier. Geen maan.

Zero.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Weet niet of ik de kerst haal, nu. Mijn vraag…
Wie ben ik?
Flappie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:48
Moguh, ik zie weer rode palen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
DaWayne schreef op zondag 22 december 2024 @ 08:37:
Moguh, ik zie weer rode palen helaas
Consolideren heet dat. Niets aan het handje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:48
Wispe schreef op zondag 22 december 2024 @ 08:38:
[...]

Zeg dat tegen de mrs die nu kerstinkopen bij de voedselbank moet gaan doen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:31

knakworst

Get more sats!

Wispe schreef op zondag 22 december 2024 @ 08:38:
[...]

Ziet er wel zwak uit, herstel is alweer voor een groot deel ingeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:00
Pelox schreef op zondag 22 december 2024 @ 07:47:
Ik zie hagelstenen van 2 cm hier. Geen maan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v1msZqTW0hBoYXEVymuqc_s2EWw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/WpaA1XtwHLxuJEDjylX0Yflv.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:15

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op zondag 22 december 2024 @ 08:48:
[...]

Ziet er wel zwak uit, herstel is alweer voor een groot deel ingeleverd.
Meh, inderdaad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
zojuist een dca gedaan, sorry mensen we gaan dus lager vandaag

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rfxp9f8KLZuybmdGNglYLx2EHKE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JmeewdMcsfAEtBVYBDSp9R4s.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:02

YES

Moderator General Chat
Ach nee joh, Interpol is gewoon jaloers op hem en ze willen zijn HEX muntjes hebben. Vet solide project en deze man is een echte visionair. HEX is zo cool, ze sturen zelfs brieven naar mensen die een Ledger hebben om ze op de hoogte te brengen van de buitenkans die HEX is.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-10 21:32
Wen santarally?
Ondanks een forse plus op de yearly voelt dit toch een beetje als een schraal uiteinde. Alsof je vlak voor de jaarwisseling je oliebollen en gourmet eruit braakt. Een deel zit al in je darmen maar wat eruit komt mis je toch..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Don Guacamole schreef op zondag 22 december 2024 @ 09:57:
Wen santarally?
Ondanks een forse plus op de yearly voelt dit toch een beetje als een schraal uiteinde. Alsof je vlak voor de jaarwisseling je oliebollen en gourmet eruit braakt. Een deel zit al in je darmen maar wat eruit komt mis je toch..
https://newsbit.nl/bitmex...ptocrash-in-januari-2025/

Dat zou al helemaal wat zijn... Even flink die dip dootrekken. Gelukkig hebben we 100 'voorspellingen' die alle kanten opgaan.

Hodlers paradise...

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Durpstick
  • Laatst online: 10:56
Ik zie het sentiment overal ook erg bipolair zijn. De ene roept santarally en vanaf nu weer omhoog, de ander roept Wyckoff distributie confirmation en nu naar sub 90k duiken. Ook iets met een bearish divergence dat nu uitspeelt. Ik volg al die chart patterns niet zo, dus het zal allemaal wel.

Interesting times, for sure.

Zou toch wel leuk zijn om even wat kracht te zien, maar tjah, het blijft weekend, dus zal wel even aanmodderen zo.

De markt is morgen nog wel een dag open, toch? Of is alles nu dicht tot na kerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathias9956
  • Laatst online: 05-10 11:47
De fear and gread index is iig gezakt tot 59 volgens coinmarkercap.

The only easy day is yesterday.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Durpstick schreef op zondag 22 december 2024 @ 10:38:
Ik zie het sentiment overal ook erg bipolair zijn. De ene roept santarally en vanaf nu weer omhoog, de ander roept Wyckoff distributie confirmation en nu naar sub 90k duiken. Ook iets met een bearish divergence dat nu uitspeelt. Ik volg al die chart patterns niet zo, dus het zal allemaal wel.
De 4H is nog bearish (lower high en lower low) maar op dit moment zitten we gewoon in een range totdat de lokale high op 99.5 of de lokale low op 92.2 breekt. Ben ik bearish dan lijkt 90.8k (vullen van de wick) me een prima target.
Durpstick schreef op zondag 22 december 2024 @ 10:38:
De markt is morgen nog wel een dag open, toch? Of is alles nu dicht tot na kerst?
BTC handelt gewoon door, traditionele markten zijn morgen volledig open, dinsdag een halve sessie (US) en woensdag dicht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:32
Don Guacamole schreef op zondag 22 december 2024 @ 09:57:
Wen santarally?
Visueel ingestelde mensen zijn visueel ingesteld

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/brSqopISHjQAAAAC/stinky-clint-eastwood.gif

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bushalte
Sydney Sweeney in je topic om vieze bearish smaken in monden weg te spoelen.

Afbeeldingslocatie: https://www.the-sun.com/wp-content/uploads/sites/6/2023/08/sydney-sweeney-attends-variety-power-837249846.jpg?strip=all&w=687

BTC zou BTC niet zijn als het net even anders gaat dan verwacht of gehoopt. Dat we even lekker een tijdje gaan slowbleeden nu, bijvoorbeeld. Juist omdat iedereen en zijn moeder verwacht dat het naar de maan gaat. Dat gaat BTC uiteindelijk ook wel. Of niet.
Time is on my side in elk geval. Leuk uitstappen rond de cycle top zou mooi zijn. Als dit de top al was, dan hodlen we vrolijk door en ga ik t.z.t. weer bijkopen. Enige wat dan echt pijn gaat doen, zijn al die alts :')

Kop op mensen!

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

@YES en @zwembroek mijn TA is een beetje roestig, maar wat denken jullie?

$PHIA rekt soon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:46:

$PHIA rekt soon?
Ben zeer benieuwd of $JUSTIN nog een rol gaat spelen. Mijn zeer subjectieve gevoel zegt $FEY. Mijn objectieve TA skills zeggen dat ik mijn gevoel moet volgens dus $FEY moon soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
https://newsbit.nl/miljar...el-van-15-haalbaar-maken/

Laat ik daar nou toevallig gisteren weer ingestapt zijn. 😇

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 07:35
Bushalte schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:30:
Sydney Sweeney in je topic om vieze bearish smaken in monden weg te spoelen.

[Afbeelding]

BTC zou BTC niet zijn als het net even anders gaat dan verwacht of gehoopt. Dat we even lekker een tijdje gaan slowbleeden nu, bijvoorbeeld. Juist omdat iedereen en zijn moeder verwacht dat het naar de maan gaat. Dat gaat BTC uiteindelijk ook wel. Of niet.
Time is on my side in elk geval. Leuk uitstappen rond de cycle top zou mooi zijn. Als dit de top al was, dan hodlen we vrolijk door en ga ik t.z.t. weer bijkopen. Enige wat dan echt pijn gaat doen, zijn al die alts :')

Kop op mensen!
Voor alts is het wel een pijnlijk jaar geweest. Veel alts hebben wel momenten gehad dat ze het duidelijk beter deden dan BTC. Maar als je niet tijdig je winst hebt genomen, dan heb je het vaak allemaal weer teruggeven aan de markt (uitzonderingen daargelaten).

YTD staat Bitcoin op 120%. Je had beter passief BTC kunnen aanhouden, als je PF een slechter resultaat heeft gehaald dan dit. Voor mij een reden om steeds groter percentage in BTC aan te houden, want je bent er minder tijd aan kwijt en haalt een beter resultaat.

Ter vergelijking YTD:
  • ETH 48%
  • SOL 83%
  • S&P500 26%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
Zonder naar alle grafieken te kijken, lijkt het me gewoon logisch dat we rond kerst en oudjaar wat actie omhoog gaan zien. Mensen komen even tot rust, praten lekker met elkaar, doen in familie/vrienden verband ff een gokje op een leuke alt. 20 januari komt dichterbij, dat gaan mensen ook vooral rond oudjaar zich pas goed beseffen. Mijn mening: bullish 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
jvel92 schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:09:
[...]

Voor alts is het wel een pijnlijk jaar geweest. Veel alts hebben wel momenten gehad dat ze het duidelijk beter deden dan BTC. Maar als je niet tijdig je winst hebt genomen, dan heb je het vaak allemaal weer teruggeven aan de markt (uitzonderingen daargelaten).

YTD staat Bitcoin op 120%. Je had beter passief BTC kunnen aanhouden, als je PF een slechter resultaat heeft gehaald dan dit. Voor mij een reden om steeds groter percentage in BTC aan te houden, want je bent er minder tijd aan kwijt en haalt een beter resultaat.

Ter vergelijking YTD:
  • ETH 48%
  • SOL 83%
  • S&P500 26%
Yes, ik schrijf overigens dat de alts pijn gaan doen, maar dat hebben ze al gedaan. Ben bagholder van wat rommel. Paar staan flink onder water, nog steeds, anderen staan virtueel lekker op winst. Bij mij is BTC momenteel 75% van mijn PF en daar zou ik lachend een volgende beer mee in gaan. Verlies, of eigenlijk mislopen van winst op de alts, is dan jammer maar helaas. Ik houd ze voor nu gewoon aan, met het vertrouwen dat er nog een alt-run gaat komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:10:
Zonder naar alle grafieken te kijken, lijkt het me gewoon logisch dat we rond kerst en oudjaar wat actie omhoog gaan zien. Mensen komen even tot rust, praten lekker met elkaar, doen in familie/vrienden verband ff een gokje op een leuke alt. 20 januari komt dichterbij, dat gaan mensen ook vooral rond oudjaar zich pas goed beseffen. Mijn mening: bullish 😎
mooie hopium _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bushalte
Vandaag is officieel to hopium zondag gedoopt in dit topic.
Dus sorry maar daar ga je:

Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/cQtK1typJZTqg/giphy.gif

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Ter vergelijking YTD:
  • ETH 48%
  • SOL 83%
  • S&P500 26%
En zo gaat het eigenlijk al jaren. Alles in Bitcoin aanhouden levert bijna altijd het meeste op.

En toch kan men het niet laten altcoins te kopen. Dat blijft toch bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:22:
[...]

En zo gaat het eigenlijk al jaren. Alles in Bitcoin aanhouden levert bijna altijd het meeste op.

Ik snap dat ook niet. En dan verontwaardigd en geïrriteerd doen als altcoins niet doen wat Bitcoin doet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bushalte
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9el076.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:57
Goedemorgen :$ WIP:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sYwb7H7gdHxDI9_leQijBSrS8gw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MQ1lj6NJX9of4f5g3mJcSvGc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Mensen blijven ook zelf aandelen kopen, terwijl ze bijna altijd verliezen van de markt

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
[...]

Er zijn nou eenmaal hele mooie winsten te behalen met alts. De verleiding is ook groot, omdat je dagelijks wel mensen ziet die percentueel een grote klapper maken. Je moet er echter wel bovenop zitten en tijdig je winsten veiligstellen anders geef je het allemaal terug aan de markt.

Daarom aan het einde van het jaar een leerzame activiteit om uit te zoeken of je PF het beter of slechter heeft gedaan dan het passief aanhouden van Bitcoin YTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
jvel92 schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:46:
[...]

Daarom aan het einde van het jaar een leerzame activiteit om uit te zoeken of je PF het beter of slechter heeft gedaan dan het passief aanhouden van Bitcoin YTD.
In het jaar dat de bull aan is? Wat denk jezelf?

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
hahaha ik dus net op die plaat klikken omdat ik dacht dat het echt TA was. Zie ik daar mijn naam erboven staan......ik dacht echt nog 5 tellen huuhhh hoe kan dat nou???

Goedemorgen 8)7 8)7 8)7 Zullen de benzine dampen wel zijn, zit al 3h in de garage en 2 carbs liepen leeg........heerlijk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@anti elppa loop je de boel weer op te voeren? O-)

Afbeeldingslocatie: https://www.mofakult.de/uploads/media/1468wm@2x/03/249533-98bdb2768f57b0ba4ba16b936f84.jpg?v=1-0

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:00

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
Wow, deze is dubbel
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
jammer alleen dat ie rood is. BTC puch maxi in het groen is mooier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

anti elppa schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:12:
[...]
jammer alleen dat ie rood is. BTC puch maxi in het groen is mooier
Jonguh.... ga maar kleuren dan:
Afbeeldingslocatie: https://cdn4.volusion.store/vod3d-s9orw/v/vspfiles/photos/puch-paint-stick-TAIGAGRUN-2.jpg

Op de groene variant in google mis ik de mooie maxi sticker :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
Aeronaut schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:48:
[...]

In het jaar dat de bull aan is? Wat denk jezelf?
Dit is overigens niet om alts te bashen. Maar uiteindelijke zit je in alts, om een beter rendament te behalen dan met BTC. Als je het jaar begon met 100k en je hebt je PF naar 500k zien gaan, maar hebt nu 150k dan had je beter volledig in BTC kunnen zitten. Lijkt mij geen controversieel statement.

Historisch gezien zullen alts het volgend jaar beter doen dan BTC. Dus nu niet het juiste moment om alts om te zetten naar BTC. Maar je moet wederom wel winst nemen en in de juiste alts zitten, anders blijf je mogelijk alsnog achter met lege handen.

Overigens vermoed ik dat je het met AERO het beter hebt gedaan dan BTC :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Daar kan mooi een 70cc Kreidler cilinder op en wat grotere carborateur 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
jvel92 schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:17:
[...]

Dit is overigens niet om alts te bashen. Maar uiteindelijke zit je in alts, om een beter rendament te behalen dan met BTC. Als je het jaar begon met 100k en je hebt je PF naar 500k zien gaan, maar hebt nu 150k dan had je beter volledig in BTC kunnen zitten. Lijkt mij geen controversieel statement.

Historisch gezien zullen alts het volgend jaar beter doen dan BTC. Dus nu niet het juiste moment om alts om te zetten naar BTC. Maar je moet wederom wel winst nemen en in de juiste alts zitten, anders blijf je mogelijk alsnog achter met lege handen.

Als als als .. als mijn tante wielen had was ze een fiets ;-)

Mijn gemiddelde staat in de plus, maar de aanklopen van de laatste tijd in de min. Vervelend? Ja. Verkopen? Mwah. Gaat het omhoog? Zeker ;) Had ik winst moeten nemen op de piek? Ja, want ik wist precies wanneer de piek was maar ik deed het niet omdat ik dacht dat het nog hoger ging. Gaat het nog hoger worden? Nu veel verkoop omdat mensen geld nodig hebben voor kerstcadeau's. Richting 20 januari denk ik nog wel dat we stuk omhoog gaan. Maar volgens mij komen we dan in een nieuw 'landschap' als de VS een Bitcoin-reserve wil aanleggen en Musk als superheld/schurk D.O.G.E. gaat leiden.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:16
kbuntu schreef op zondag 22 december 2024 @ 12:10:
Mijn glas is half leeg wat dat betreft. Meer vrije tijd is meer tijd voor paniek. Wat prijsactie omlaag kan dan een kettingreactie veroorzaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

soon...

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Zou toch wat zijn als hij dan wel uit de kast wil/gaat komen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wispe schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:29:
[...]

Zou toch wat zijn als hij dan wel uit de kast wil/gaat komen.
Ja dat zou wat zijn, blijkt ie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VyYTWXR85XyqnMkaqmKIRmicLWc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/C3SYavnslaFA1M7RIqAbTzjK.gif?f=user_large

En dan weten we nog steeds niet wie het is :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Darrell schreef op zondag 22 december 2024 @ 11:46:

$PHIA rekt soon?
Geen Hwang maar Zerrouki. REKT.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
jvel92 schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:17:
[...]

Ja klopt wel. Ik ben op een redelijk moment van alts naar vrijwel alles BTC gegaan. Heel die rit van de 50-60k range naar dik 100k meegepakt.

Als ik dan nog all in tao had gezeten had ik dat mentaal niet overleefd denk.

Verder heb ik wel weer wat omgewisseld maar het blijft lastig om dit te timen.

Denk zelf ook dat het q1 2025 nog ergens voor de alts is maar dan neem ik ook alle winst van tafel.

Een round trip is best pijnlijk. Bitcoin geen probleem mee om door een bearmarkt heen te holden, koop ik waarschijnlijk weer wat bij.

Heb jij zelf nog iets van alts lopen @jvel92 ?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RkS9b8u-4kyr-NhIUDKzR06E49c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WNQBg7ExaL5hRi17ESpbOrss.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Alpina schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:39:
[...]

Ja klopt wel. Ik ben op een redelijk moment van alts naar vrijwel alles BTC gegaan. Heel die rit van de 50-60k range naar dik 100k meegepakt.

Denk zelf ook dat het q1 2025 nog ergens voor de alts is maar dan neem ik ook alle winst van tafel.

Een round trip is best pijnlijk. Bitcoin geen probleem mee om door een bearmarkt heen te holden, koop ik waarschijnlijk weer wat bij.

Ik ben die round trips ook zo zat haha. Echt een kut bull voor alts. Voorheen werd je afgestraft door vroeg winst te nemen. Nu word je gestraft door te hodlen. Ik heb ook alle hoop op Q1 2025. Die BTC.D zal gewoon een keer gaan crashen. Daar is zelfs Cowen van overtuigd. Blijft ironisch dat mijn ATH van afgelopen maart pre halving heel lastig gaat worden op deze manier. Heb het toen wel uitzonderlijk goed gedaan. Mijn pf deed het tegenover Bitcoin vele malen beter. Maar daarna is het janken met de pet op. En dan kan je nog een plan hebben vaak loopt het helemaal anders. Daarom is winst nemen op de weg omhoog zo belangrijk. Ook al worden je droom targets op die manier niet gehaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

[...]

Ter vergelijking YTD:
  • ETH 48%
  • SOL 83%
  • S&P500 26%
Hier de crypto pf 110% YTD en daarmee zeker niet ontevreden. Aandelen pf zit op +25%. Op zich niet slecht maar had zeker beter gekund.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
NeoflexNL schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:58:
[...]

Hier de crypto pf 110% YTD en daarmee zeker niet ontevreden. Aandelen pf zit op +25%. Op zich niet slecht maar had zeker beter gekund.
Crypto 244% hier dus toch wel iets goed gedaan denk ik dan maar _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
Alpina schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:39:
[...]

TAO is inderdaad een mooi voorbeeld. In de rit naar boven mooie winsten kunnen halen, maar als je nu nog all-in had gezeten en hodl dan was het wel pijnlijk geweest.

Heb naast BTC nog ETH, Virtuals, Prime, SOL plus tweetal kleinere posities. Groot deel van SOL verkocht voor BTC bij doorbreken van de 200 en 250 grens. Virtuals ook de inleg er inmiddels uit. Afhankelijk van hoe een en ander verloopt is plan wel om Q1 flink af te schalen richting BTC en stables om vervolgens te genieten van de zomer. Exacte timing wel afhankelijk van wat er in de USA gaat gebeuren.

Vind mentale rust van BTC wel prettig. Je hoeft niet terminaal online te zijn en je doet het op de langere termijn beter dan alts.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Durpstick
  • Laatst online: 10:56
Dat alts het zo slecht (nog) doen komt misschien ook omdat we nog soort van vroeg in de cyclus zitten, maar door de eerdere ATH van btc (en beetje altseason tot maart) het gevoel hebben dat we veel later zitten? En door die high tot maart zijn we misschien ook een beetje verwend geraakt waardoor de (ik vermoed) normale actie van de alts daarna voelt als bearish.

Misschien heb ik het mis, hoor. Maar deden de alts het sowieso wel okay in een halving year? Ik had altijd het idee dat ze pas veel later in de cycle echt leuke dingen deden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
[...]

Zeker een prima resultaat. Zit hier op 204%. Mede te danken aan wat airdrops en AIOZ begin dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:50
Mag t hopen dat dat gaat gebeuren. Wordt wel eens tijd!

discogs

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GfV0OqAaAAAHiAb?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Van alcohol krijg je dus blauwe ogen. Dat verklaart wel de kleur van mijn ogen ja.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/9el6a4.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:39:
[...]

Geen Hwang maar Zerrouki. REKT.
Idd -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

ik heb geen idee. Boeit me ook niet.

Edit btc heeft 131% gedaan ytd. Dus iig dat, en dan nog al die longs die vrijwel heel 2024 prima gingen.

2023 was 153%. ook mooi, en ook zonder longs gerekend

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Deze cycle verloopt voor de alts inderdaad anders dan anders.

De rol van de ETF's valt daarbij denk ik niet te ontkennen.

BTC heeft qua liquiditeit en aanhoudende vraag nog meer afstand genomen. ETH is teruggevallen naar "gewoon" een 13 in een dozijn alt in plaats van dat hij in kielzog van BTC zit.

Een XRP en ADA pompen vanuit de hoek Trump / SEC en trekken alle vintage shitcoins mee omhoog. Zit je met je slim gekozen zak "nieuwe" prut mooi te koekeloeren (want nieuwe munten doen het altijd beter, toch?)

De logica zoals we dachten dat we die hadden onderkend is niet meer aan de orde. BTC, dan ETH, dan de rest is bijvoorbeeld wat mij betreft reeds geïnvalideerd. Nieuwe alts gaan beter dan oude alts is ook een mantra dat aan het wankelen is.

Dat maakt het voorspellen van het verdere verloop voor de alts van deze cyclus nog moeilijker, de correcties die we nu hebben gezien gaan verder dan de standaard buy the dip correcties. Eerst een correctie van 60 tot 80% in de zomer, nu weer 30-40-50% eraf voor de meeste alts. Geen percentages om lekker te blijven zitten en de dip te kopen.

Ik denk dat dit voor BTC gunstig is. Een minder groot percentage gaat nu weer vol in de alts en een groter percentage gaat eerder winstnemen richting fiat en BTC.

[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 22-12-2024 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
De pull backs komen regelmatig langs hier. Kwam net deze tegen van Glassnode die het wel mooi illustreren. Huidige run heeft wel wat gelijkenissen met 2015-2017.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bJS-Id9QAQYNg0d1zyU_M03cj_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ok327OLU28oOPNUQCNMZQADR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nou, hier is ie dan..... op 1e kerstdag gaat ie open 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Up3f4lt8g_aduSJLhTo9E5Xuf48=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AvSWpM93ueJlqO52VJS1vf3a.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op zondag 22 december 2024 @ 14:41:
Deze cycle verloopt voor de alts inderdaad anders dan anders.

De rol van de ETF's valt daarbij denk ik niet te ontkennen.

BTC heeft qua liquiditeit en aanhoudende vraag nog meer afstand genomen. ETH is teruggevallen naar "gewoon" een 13 in een dozijn alt in plaats van dat hij in kielzog van BTC zit.

Een XRP en ADA pompen vanuit de hoek Trump / SEC en trekken alle vintage shitcoins mee omhoog. Zit je met je slim gekozen zak "nieuwe" prut mooi te koekeloeren (want nieuwe munten doen het altijd beter, toch?)

De logica zoals we dachten dat we die hadden onderkend is niet meer aan de orde. BTC, dan ETH, dan de rest is bijvoorbeeld wat mij betreft reeds geïnvalideerd. Nieuwe alts gaan beter dan oude alts is ook een mantra dat aan het wankelen is.

Dat maakt het voorspellen van het verdere verloop voor de alts van deze cyclus nog moeilijker, de correcties die we nu hebben gezien gaan verder dan de standaard buy the dip correcties. Eerst een correctie van 60 tot 80% in de zomer, nu weer 30-40-50% eraf voor de meeste alts. Geen percentages om lekker te blijven zitten en de dip te kopen.

Ik denk dat dit voor BTC gunstig is. Een minder groot percentage gaat nu weer vol in de alts en een groter percentage gaat eerder winstnemen richting fiat en BTC.
Als je kijkt naar de vorige runs beginnen de alts pas vanaf december in het halving jaar of januari na het halving jaar. Net zoals ETH. Nu lijkt het idd dat de alts achterblijven inclusief ETH. Maar eigenlijk doen ze het gewoon zoals normaal. Alleen de run up naar maart dit jaar en vanaf november hebben we een kleine run gezien. Daarom zijn de verwachtingen nu anders. Januari, februari, maart en april zouden normaal gesproken de goede maanden voor ETH en de alts moeten zijn. Pas als Q1 ook teleurstellend wordt voor Ethereum en de alts kan je jou theorie aanhalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Feyenoord presteert trouwens net als de gemiddelde alt portfolio. Soms begint het ergens op te lijken en stijgt het zelfs boven zichzelf uit. Dan begin je hoop te krijgen op een prachtige finale en een hoofdprijs. Uiteindelijk stellen ze beide teleur en eindig je met lege handen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 06:37
zwembroek schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:18:
Feyenoord presteert trouwens net als de gemiddelde alt portfolio. Soms begint het ergens op te lijken en stijgt het zelfs boven zichzelf uit. Dan begin je hoop te krijgen op een prachtige finale en een hoofdprijs. Uiteindelijk stellen ze beide teleur en eindig je met lege handen.
Herkenbaar -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:13:
[...]

Als je kijkt naar de vorige runs beginnen de alts pas vanaf december in het halving jaar of januari na het halving jaar. Net zoals ETH. Nu lijkt het idd dat de alts achterblijven inclusief ETH. Maar eigenlijk doen ze het gewoon zoals normaal. Alleen de run up naar maart dit jaar en vanaf november hebben we een kleine run gezien. Daarom zijn de verwachtingen nu anders. Januari, februari, maart en april zouden normaal gesproken de goede maanden voor ETH en de alts moeten zijn. Pas als Q1 ook teleurstellend wordt voor Ethereum en de alts kan je jou theorie aanhalen.
Zo kun je er ook naar kijken inderdaad, dan hebben de alts nu al 2x een halve run gehad. Maar dan is het de vraag of dat extraatjes zijn of dat ten koste gaat van de Q1 2025 run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rekt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Numbers
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:22:
[...]

Zo kun je er ook naar kijken inderdaad, dan hebben de alts nu al 2x een halve run gehad. Maar dan is het de vraag of dat extraatjes zijn of dat ten koste gaat van de Q1 2025 run.
Toevallig gisteren die vergelijking gepost: Numbers in "[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op zondag 22 december 2024 @ 15:22:
[...]

Klopt. Als je puur kijkt naar de metrics zoals retail interesse en de BTC.D zouden het extraatjes moeten zijn. Maar daar komen we snel genoeg achter. Feit is wel dat zelfs een Bitcoin ruim boven de 100k niet heeft gezorgd voor voldoende interesse van retail. Tot nu toe volgen we de cycles precies wat betreft Ethereum. Echt super voorspelbaar.

Pagina: 1 ... 112 ... 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!