Van harte gefeliciteerd!!Richh schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:26:
Afgelopen zaterdag ben ik vader geworden van een prachtige dochterop de 25e dag van '25.
Het gaat goed met haar, en met haar moeder.
Voor generational wealth is een nieuwe generatie ook benodigd he mensen, vergeet dat nietnee maar zonder gekheid. Die magische internetmunten vond ik een tijd lang heel bijzonder en zo tijdens de bull keek ik meermaals naar de koers. Nu geen idee wat er is gebeurd sinds vrijdag. En het maakt me in feite ook geen reet meer uit
Geniet van de kleine!Richh schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:26:
Afgelopen zaterdag ben ik vader geworden van een prachtige dochterop de 25e dag van '25.
Voor generational wealth is een nieuwe generatie ook benodigd he mensen, vergeet dat nietnee maar zonder gekheid. Die magische internetmunten vond ik een tijd lang heel bijzonder en zo tijdens de bull keek ik meermaals naar de koers. Nu geen idee wat er is gebeurd sinds vrijdag. En het maakt me in feite ook geen reet meer uit
[...]
Een zeer vergelijkbaar verhaal hier geworden - maar dan 3 daagjes later. Het is prachtig
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Gefeliciteerd @Richh en nog gefeliciteerd @AlterBridge!
GefeliciteerdRichh schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:26:
[...]
Een zeer vergelijkbaar verhaal hier geworden - maar dan 3 daagjes later. Het is prachtig
Gefeliciteerd man! Geniet ervan!Richh schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:26:
[...]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Congrats deze had ik even gemist. Enjoy the love, net als RichAlterBridge schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:48:
Gisteren papa geworden van een hele mooie dochter![]()
Was spannend allemaal in het ziekenhuis, waar we ook een nachtje moesten blijven. Maar nu gaat alles goed en zitten we lekker thuis.
Voor het eerst in tijden wat slowchat gemist haha, andere dingen aan mijn hoofd nu. Maar wel nog een hele goede reden erbij waarom ik altijd zo bewust met geld ben omgegaan. En het groeien daarvan uiteraard! Wil die kleine een mooie toekomst bieden in een leuk huis! Bij 100k+ papa geworden en laat dat lekker zo blijven. Hopelijk cash ik dan op een juist moment uit. Of toch 0,1 BTC voor de kleine wegzetten? Haha
@Richh jij volgt volgens mij snel. Het is allemaal erg mooi
Moon dan maar?Aeronaut schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:21:
[...]
kan ook 14:37 zijn als tweede set een percentage is van het uur
Nah
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Hoi allemaal, na jarenlang lurken in dit topic heb ik vandaag besloten om ook een account aan te maken.
Ik ben in 2017 begonnen met crypto toen iedereen dacht dat de bomen voor altcoins tot aan de hemel groeiden en we allemaal multitriljonair zouden worden want we waren immers early adopters. Helaas ben ik net als vele anderen apenrekt gegaan op coins als Ethos en Neo, waarbij ik de laatste in een periode van een paar maanden van 200 dollar naar 3 dollar heb zien gaan. Geloof me, als je dat hebt ondergaan dan ben je daarna emotioneel volledig afgestompt.
Ik zie hier de laatste tijd regelmatig reacties voorbijkomen van mensen die denken te weten hoe de cycle zich gaat ontwikkelen omdat ze dat hebben gelezen of omdat bepaalde youtubers dat hebben geroepen. Mijn ervaring is dat je nooit blind moet volgen wat de kudde doet maar trek altijd je eigen plan. Niks is zeker in crypto, over het algemeen pakken verwachtingen totaal anders uit dan de werkelijkheid en zeker wanneer het altcoins betreft. Het is misschien open deuren intrappen maar blijf weg bij altcoins als je slecht met koersschommelingen om kan gaan.
Ik ben in 2017 begonnen met crypto toen iedereen dacht dat de bomen voor altcoins tot aan de hemel groeiden en we allemaal multitriljonair zouden worden want we waren immers early adopters. Helaas ben ik net als vele anderen apenrekt gegaan op coins als Ethos en Neo, waarbij ik de laatste in een periode van een paar maanden van 200 dollar naar 3 dollar heb zien gaan. Geloof me, als je dat hebt ondergaan dan ben je daarna emotioneel volledig afgestompt.
Ik zie hier de laatste tijd regelmatig reacties voorbijkomen van mensen die denken te weten hoe de cycle zich gaat ontwikkelen omdat ze dat hebben gelezen of omdat bepaalde youtubers dat hebben geroepen. Mijn ervaring is dat je nooit blind moet volgen wat de kudde doet maar trek altijd je eigen plan. Niks is zeker in crypto, over het algemeen pakken verwachtingen totaal anders uit dan de werkelijkheid en zeker wanneer het altcoins betreft. Het is misschien open deuren intrappen maar blijf weg bij altcoins als je slecht met koersschommelingen om kan gaan.
Misschien zelfs helemaal bij crypto wegblijven als je daar niet tegen kan, want ook BTC kan er wat vanDaan-FR schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:45:
Het is misschien open deuren intrappen maar blijf weg bij altcoins als je slecht met koersschommelingen om kan gaan.
Voor de rest, leuk dat je er ook bij bent nu! Graag een mooi overzichtje met percentages van coins in je PF, geen bedragen ivm boormachine-potentieel en je collectie memes en babes posten aub.
Als je dat gedaan hebt ben je:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jUAr7fOyEViZD3jFyannxdgl.gif?f=user_large)
There is no second best:YES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:48:
[...]
Graag een mooi overzichtje met percentages van coins in je PF, geen bedragen ivm boormachine-potentieel en je collectie memes en babes posten aub.
:strip_exif()/f/image/pp3wPiZ4ERzKYt9h5HM1EToi.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door Domino op 28-01-2025 14:56 ]
NEODaan-FR schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:45:
Hoi allemaal, na jarenlang lurken in dit topic heb ik vandaag besloten om ook een account aan te maken.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zUx8y3wkqeokRwSR5mbJAuJ9.jpg?f=user_large)
Klinkt als mijn verhaal...
Welkom!
@anti elppa ik zie me hier toch een aantal PFjes voorbij komen die jou vrolijk moeten stemmen. De wereld is nog niet helemaal kapot!
heerlijk. Futures zakken helaas helemaal weg op het momentYES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:00:
@anti elppa ik zie me hier toch een aantal PFjes voorbij komen die jou vrolijk moeten stemmen. De wereld is nog niet helemaal kapot!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zo lang het maar omhoog isYES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:44:
Kanaaltje/vlaggetje wordt steeds wat smaller, Amerikanen mogen straks wel ff richting bepalen:
[Afbeelding]
Stack Sats
Haha same same! Ik heb ze wel nog gehouden en doe van de 15% APY in GAS iedere maand een automatische BTC aankoop.Acidrain schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:59:
[...]
NEO
[Afbeelding]
Klinkt als mijn verhaal...
Welkom!
Wat een tijd was dat... Wie weet kan het net zoals DeepSeek (weer) in een keer tevoorschijn komen.
Daan-FR schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:45:
/f/image/8I9QeA4Cr2ffgNI84HYUlyGa.png?f=fotoalbum_large)
Ah nee, heb nou echt geen zin in een yankee dipanti elppa schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:06:
[...]
Futures zakken helaas helemaal weg op het moment
Huilie huilie. Buy the dip!YES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:09:
[...]
Ah nee, heb nou echt geen zin in een yankee dip
-- Edit:
Mijn trading potje ziet er nu ongeveer zo uit:
XRP 32%
BTC 22%
ETH 21%
ADA 10%
SUI 10%
SOL 1.75%
De rest hangt in stables.
[ Voor 27% gewijzigd door Danjel op 28-01-2025 15:13 ]
Eerst weer down en daarna weer up?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Heb ik al gedaan, maar geen zin om nu te verkopen voor een nieuwe dip.
YES schreef op maandag 27 januari 2025 @ 08:55:
Lief dagboek,
Als dit de dip was, heb ik hem gekocht.
Liefs,
YES
@anti elppa waar check jij hoe die futures ervoor staan trouwens, dat is ook iets wat ik nooit in de gaten houd..
Ai, dat is jammer. Dan help ik je mee hopen dat we straks gewoon omhoog gaan. 104.500 en daar voorbij? Zou toch lekker zijn hey!YES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:12:
[...]
Heb ik al gedaan, maar geen zin om nu te verkopen voor een nieuwe dip.
[...]
Nee ik heb ze gelukkig al lang niet meer.. heb ze paar jaar geleden rond de $10 er uit getrapt (met een GAK van boven de $50) en in SOL en BTC getrapt. SOL daarna ook weer in BTC dus het verlies is weer omgezet naar winst maar de tandjes wat ben ik rekt gegaan op NEO...Leoneoardus schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:07:
[...]
Haha same same! Ik heb ze wel nog gehouden en doe van de 15% APY in GAS iedere maand een automatische BTC aankoop.
Wat een tijd was dat... Wie weet kan het net zoals DeepSeek (weer) in een keer tevoorschijn komen.
Ach ja, ook weer niet zo heel erg hoor, komen nog kansen zatDanjel schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:15:
[...]
Ai, dat is jammer. Dan help ik je mee hopen dat we straks gewoon omhoog gaan. 104.500 en daar voorbij? Zou toch lekker zijn hey!
Maar gewoon weer ff flink omhoog rammen lijkt me ook leuk, 104k eerst slechten en dan door. Als er op/rond 104k een reject volgt verkoop ik wellicht weer wat om te proberen een nieuwe dip mee te pakken
Hier ook NEO gekocht toen ie op 150 dollar stond. Helemaal naar de bottom op 5 dollar ofzo. Met GAS rewards meer NEO bijkopen. Nu zag ik laatst weer een tweet van Hongfei Da (oprichter volgens mij) dat 2025 het jaar van NEO gaat worden. En dan blijf je toch weer zitten hè haha..Leoneoardus schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:07:
[...]
Haha same same! Ik heb ze wel nog gehouden en doe van de 15% APY in GAS iedere maand een automatische BTC aankoop.
Daan-FR schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:45:
/f/image/7BAuaOhBfTtbO4drPV28qoMO.png?f=fotoalbum_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Lets goooo
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja, het heeft mij ook 2 bull markten gekost om uiteindelijk in de + te komen.. Moet niet aan 'what if' denken als ik in 2017 iets andere keuzes zou hebben gemaaktAcidrain schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:17:
[...]
Nee ik heb ze gelukkig al lang niet meer.. heb ze paar jaar geleden rond de $10 er uit getrapt (met een GAK van boven de $50) en in SOL en BTC getrapt. SOL daarna ook weer in BTC dus het verlies is weer omgezet naar winst maar de tandjes wat ben ik rekt gegaan op NEO...

Van de andere kant, iedere maand BTC kopen van 'gratis geld' is ook wel leuk (dit vertel ik mijzelf om de pijn wat te verzachten haha)
Ja, who knows... er is nu ook een MEV bijgekomen maar ik heb de hoop een paar jaar geleden opgegeven (wat betreft NEO). Vind het nog wel leuk om af toe de ontwikkelingen bij te houden omdat het lang mijn eerste en enige crypto coin was.Holdem_NL schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:21:
[...]
Hier ook NEO gekocht toen ie op 150 dollar stond. Helemaal naar de bottom op 5 dollar ofzo. Met GAS rewards meer NEO bijkopen. Nu zag ik laatst weer een tweet van Hongfei Da (oprichter volgens mij) dat 2025 het jaar van NEO gaat worden. En dan blijf je toch weer zitten hè haha..
Bedankt voor het enthousiaste onthaal
Mijn portfolio bestaat uit 90% bitcoin en 10% alts. Op dit moment zijn dat Ondo en Render maar dat kan volgende maand zomaar anders zijn. Buy high, sell low.
Ik snap dat je als member verantwoordelijk bent voor babes en goede memes. Ik ga me daar uiteraard zo goed mogelijk voor inzetten maar tegen het niveau van bijvoorbeeld @Guere kan ik helaas niet op.
Mijn portfolio bestaat uit 90% bitcoin en 10% alts. Op dit moment zijn dat Ondo en Render maar dat kan volgende maand zomaar anders zijn. Buy high, sell low.
Ik snap dat je als member verantwoordelijk bent voor babes en goede memes. Ik ga me daar uiteraard zo goed mogelijk voor inzetten maar tegen het niveau van bijvoorbeeld @Guere kan ik helaas niet op.
Mooi moment om weer n te stappen.Gipsy King schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:33:
Durft er nog iemand in de ADA killer SEI te stappen ? Mooie entry nu ?
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Hahaha echt he, het mag zeker wel wat minder belerend in dit topic af en toeYES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:50:
[...]
Ja ik werd er even door getriggered doordat ik eigenlijk al zei dat ik me er eens in moet verdiepen en dan krijg ik "heb ik al 3x aangegeven" om mijn oren, alsof ik in een schoollokaal zit of zo
Ik wacht eigenlijk tot MORPHO gaat vliegen. Nu wel een leuke winst, maar het gaat maar gestaag omhoog.Gipsy King schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:33:
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
dat heb ik met ETHJohn245 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:04:
[...]
Ik wacht eigenlijk tot MORPHO gaat vliegen. Nu wel een leuke winst, maar het gaat maar gestaag omhoog.
@zwembroek vrede wat mij betreft, ik sloeg wat heftig aan op je reacties. Sorry daarvoor. Ik heb mss zelfs je hulp nodig. Ik werd nog even getriggerd op je eerdere opmerking over de SUI chart die er erg slecht uit zou zien. Wil je daar meer info over geven?
Ik gok dat @zwembroek je inmiddels een CSS ban gegeven heeft
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
😅 Dat is dan maar zoLiberteh schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:22:
Ik gok dat @zwembroek je inmiddels een CSS ban gegeven heeft
Andere SUI holders met een idee? Einde vd hype of gezonde correctie?
Je kan beter je aandacht nu qua koers op BTC richten, die gaat de richting bepalen inclusief de alts.bsmpower schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:32:
[...]
😅 Dat is dan maar zo
Geen idee mbt de chart, zit nu in het OV en op telefoon charts checken is niet echt fijn. SUI ken ik verder ook niet dus of er op andere vlakken nog hype-potential in zit weet ik ook niet.bsmpower schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:32:
[...]
😅 Dat is dan maar zo
Maar als ik jouw berichten zo lees de afgelopen dagen, dan is het voor je eigen mentale gestel misschien helemaal niet zo'n gek idee om gewoon alles te verkopen, wellicht wel op exact het verkeerde moment, nogmaals ik heb geen idee op dat vlak. Maar als ik lees hoeveel last je van het bezitten van o.a. SUI hebt, dan is het wellicht niet de moeite van het aanhouden waard.
Precies, op je telefoon charts kijken heb je voor je het weet een accuboor in je nek...YES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:35:
[...]
Geen idee mbt de chart, zit nu in het OV en op telefoon charts checken is niet echt fijn. SUI ken ik verder ook niet dus of er op andere vlakken nog hype-potential in zit weet ik ook niet.
Maar als ik jouw berichten zo lees de afgelopen dagen, dan is het voor je eigen mentale gestel misschien helemaal niet zo'n gek idee om gewoon alles te verkopen, wellicht wel op exact het verkeerde moment, nogmaals ik heb geen idee op dat vlak. Maar als ik lees hoeveel last je van het bezitten van o.a. SUI hebt, dan is het wellicht niet de moeite van het aanhouden waard.
Jammer, sui herstelde eerder altijd sterk en snel. Nu niet. Maar weinig alts doen het goed...
XRP/TAO/Mantra/tron
Heb er iig allemaal niks van...
Vrijwel al mn alts staan rood of dicht daar tegenaan (gekeken over de afgelopen maanden).
XRP/TAO/Mantra/tron
Heb er iig allemaal niks van...
Vrijwel al mn alts staan rood of dicht daar tegenaan (gekeken over de afgelopen maanden).
Vanmorgen/vanmiddag kwam de VWAP indicator (weer) ter sprake in dit topic. Ik heb me er ff op ingelezen en het ziet er best interessant uit als indicator.
We zijn net aan de bovenkant uitgebroken wat (toevallig?) overeen komt met een Anchored VWAP vanaf 5 november 2024.
/f/image/STNTos34k0Uvk0i3UuK9WItD.png?f=fotoalbum_large)
En vanaf 5 november 2024:
/f/image/A36awZmdjOGVrXlec88ik1jE.png?f=fotoalbum_large)
Deze ga ik ff in de gaten houden.
We zijn net aan de bovenkant uitgebroken wat (toevallig?) overeen komt met een Anchored VWAP vanaf 5 november 2024.
/f/image/STNTos34k0Uvk0i3UuK9WItD.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/A36awZmdjOGVrXlec88ik1jE.png?f=fotoalbum_large)
Ik gebruik zelf niet anchored VWAP maar VWAP session en dan met name op de wat lagere timeframes.Danjel schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:40:
Vanmorgen/vanmiddag kwam de VWAP indicator (weer) ter sprake in dit topic. Ik heb me er ff op ingelezen en het ziet er best interessant uit als indicator.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ben wel van het uitzoomen. Dus vandaar even zo. Het is best leuk om die anchors verder terug te plaatsen om te zien waar ie eruit breekt en je weer een nieuw startpunt mag gaan zoeken. Handig om trend reversals te ontdekken.tomtom901 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:41:
[...]
Ik gebruik zelf niet anchored VWAP maar VWAP session en dan met name op de wat lagere timeframes.
BTC dominance loopt weer langzaam op, zou wat zijn als we nu met BTC gaan Moonen en de dominance oploopt naar 70%
Doe niet zo gevaarlijk joh! Denk aan de boormachines!YES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:35:
[...]
Geen idee mbt de chart, zit nu in het OV en op telefoon charts checken is niet echt fijn. SUI ken ik verder ook niet dus of er op andere vlakken nog hype-potential in zit weet ik ook niet.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ni755bbaG14XbZjrxCrQxf6u.gif?f=user_large)
Ik heb wat voor je in de chart gezet. Er zijn twee targets op de SUI chart.bsmpower schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:14:
@zwembroek vrede wat mij betreft, ik sloeg wat heftig aan op je reacties. Sorry daarvoor. Ik heb mss zelfs je hulp nodig. Ik werd nog even getriggerd op je eerdere opmerking over de SUI chart die er erg slecht uit zou zien. Wil je daar meer info over geven?
Target 1 hebben we nu verloren. We hebben een full body close onder de swing low. (Low van december.) Hierdoor gaat SUI waarschijnlijk naar target 2 op 2,90.
:strip_exif()/f/image/PSCyHPBuhP3qTJd1AnB5UC0V.jpg?f=fotoalbum_large)
Jij snapt het 😀mayhem schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:20:
Mijn portfolio:
98% BTC
0.8% SOL
0.6% FIL
0.5% LTO
0.1% USDC (restjes van traden)
Bijkopen doe ik alleen nog maar in BTC.
Sell orders voor SOL, FIL en LTO staan klaar. Worden die nooit gehit, geen probleem. Worden ze wel gehit, feestje.
Ik kijk niet meer dagelijks naar de koersen, geeft meer rust.
WarsemaW schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:45:
[...]
Doe niet zo gevaarlijk joh! Denk aan de boormachines! [Afbeelding]

Zeg het maar.tomtom901 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:33:
[...]
Je kan beter je aandacht nu qua koers op BTC richten, die gaat de richting bepalen inclusief de alts.
:strip_exif()/f/image/2yA6ani1WUxdWrY8pFM7679M.jpg?f=fotoalbum_large)
Aangepast door link.
[ Voor 96% gewijzigd door Gipsy King op 28-01-2025 17:49 ]
Tsja ik neig in elk geval naar 104-105k short term.
Bedankt 👍🏻zwembroek schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 16:48:
[...]
Ik heb wat voor je in de chart gezet. Er zijn twee targets op de SUI chart.
Target 1 hebben we nu verloren. We hebben een full body close onder de swing low. (Low van december.) Hierdoor gaat SUI waarschijnlijk naar target 2 op 2,90.
[Afbeelding]
Geef me een random shotcoin en ik kan dagelijks dit soort stupide shills vinden. Het verandert niets aan de koers. Ada is deaud.
Deze tweetjes posten zijn irritant, de truuk zit hem in het linkje meegeven. Dit is een embedded referral en zou doorgekrast mogen worden door een mod hier
wat een heerlijk artikel weer:
https://www.nu.nl/economi...-cryptobeurs-binance.html
"Het onderzoek werd gestart na klachten van gebruikers die beweerden geld te hebben verloren na investeringen via het platform. Gebruikers zeiden dat er niet goed met hen was gecommuniceerd."
genieten dit
"Het onderzoek werd gestart na klachten van gebruikers die beweerden geld te hebben verloren na investeringen via het platform. Gebruikers zeiden dat er niet goed met hen was gecommuniceerd."
genieten dit
knakworst schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 17:23:
[...]
Geef me een random shotcoin en ik kan dagelijks dit soort stupide shills vinden. Het verandert niets aan de koers. Ada is deaud.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Gw4kjE4qH7OOZczzCpjo9HCW.gif?f=user_large)
Rapparteren die handelzenith schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 17:24:
[...]
Deze tweetjes posten zijn irritant, de truuk zit hem in het linkje meegeven. Dit is een embedded referral en zou doorgekrast mogen worden door een mod hier
Gefeliciteerd, geniet ervanRichh schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:26:
[...]
Een zeer vergelijkbaar verhaal hier geworden - maar dan 3-4 daagjes later. Het is prachtig
Goede link. Klagende gebruikers en witwassen.anti elppa schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 17:26:
wat een heerlijk artikel weer:
genieten dit
Je kan beter een Bentley voor 250k cash verkopen en het geld bewaren in de koelkast.
Van harte gefeliciteerdRichh schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:26:
[...]
Een zeer vergelijkbaar verhaal hier geworden - maar dan 3-4 daagjes later. Het is prachtig
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Juist wel, want dat geeft je de kans om je kind een goede start te geven als ze straks zover zijn om op eigen benen te gaan staanRichh schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:26:
Die magische internetmunten vond ik een tijd lang heel bijzonder en zo tijdens de bull keek ik meermaals naar de koers. Nu geen idee wat er is gebeurd sinds vrijdag. En het maakt me in feite ook geen reet meer uit
Nog even en we hebben een drsgonfly doji te pakken
Oepsje schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 18:54:
Nog even en we hebben een drsgonfly doji te pakken
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/s7wIqJXXoEo5eaNM23KaUSyN.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/RmsFaZFCFuzXHXCUGE5ApmPZ.jpg?f=user_large)
Vitalik
4
Does this guy know ETH is becoming a stable coin pic.twitter.com/diEEMoN4f9
— lynk (@lynk0x) 28 januari 2025
4
Jesus christ, die gozer is echt niet goed hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 28-01-2025 19:29 ]
Plausibel. Heeft helemaal niets met manipulasie te maken.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TKuOMYcjOZik4CJL9odukKrW.gif?f=user_large)
Ik maar denken dat we in 2025 leegden. Staat er daar 2049 op de borden.Guere schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:27:
[...]
Jesus christ, die gozer is echt niet goed hoorDie comments zijn wel heerlijk haha, "I might sell everything..."
Crypto maakt je echt oud!
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Sei je iets?Gipsy King schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 15:33:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/X8VYkKKl0G702BWyDR5lyf0v.jpg?f=fotoalbum_large)
Instant sell.Guere schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:27:
[...]
Jesus christ, die gozer is echt niet goed hoorDie comments zijn wel heerlijk haha, "I might sell everything..."
Waar is die @anti elppa sticker? En waarom niet loss cutten?
Eigenlijk moeten we daarvoor een anti elppa seal of disapproval maken, maar ik ben bang dat hij die dan 30x per dag wil inzettentomtom901 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:52:
[...]
Ja, met die kan ik het doen.tomtom901 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:52:
[...]
Heb er wel nog enkele die niet top lopen…
Met die SEI is het maar een add margin van 30$ ofzo, en zie ik nog wel eens weer goedkomen.
Tao ook nu ook aan het afschalen.
En met INJ dacht ik met 19 een mooie entry te hebben maar bounced niet zoals ik gedacht had.
Laat ons zeggen dat ik deze week niet goed had ingeschat, het geroeptoeter van @zwembroek moedwillig niet wou lezen en nu hoop op aardige speech morgen.
Ja loopt uit de klauwen, gegarandeerd.Guere schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 19:59:
[...]
Eigenlijk moeten we daarvoor een anti elppa seal of disapproval maken, maar ik ben bang dat hij die dan 30x per dag wil inzetten
Dat ome Ro niet luistert naar Trumpbsmpower schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:01:
Wat is jullie gevoel voor morgen (FOMC)?
waarschijnlijk is de bodem in voor WEN, BOME en BONK, alle 3 verkocht voor WBTC op SOL netwerk, zo kan het ook
Masstje schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:03:
[...]
Ja, met die kan ik het doen.
Heb er wel nog enkele die niet top lopen…
Met die SEI is het maar een add margin van 30$ ofzo, en zie ik nog wel eens weer goedkomen.
Tao ook nu ook aan het afschalen.
En met INJ dacht ik met 19 een mooie entry te hebben maar bounced niet zoals ik gedacht had.
Laat ons zeggen dat ik deze week niet goed had ingeschat, het geroeptoeter van @zwembroek moedwillig niet wou lezen en nu hoop op aardige speech morgen.

JIj was rekt gegaan toch?
Ja niemand wil die maken voor mij

Klopt jaa heb een paar extra rimpels nu
Met een x75 heb je zo je geld terugPinsa schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:34:
[...]
Klopt jaa heb een paar extra rimpels numaar toch op zoek naar een nieuwe entry om toch nog mee te kunnen doen, ik wacht morgen even af dan is de FOMC en kijken welke richting BTC gaat kiezen, daarna ben ik weer van de partij als het mag
Doe geen gekke dingen!Pinsa schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 20:34:
[...]
Klopt jaa heb een paar extra rimpels numaar toch op zoek naar een nieuwe entry om toch nog mee te kunnen doen, ik wacht morgen even af dan is de FOMC en kijken welke richting BTC gaat kiezen, daarna ben ik weer van de partij als het mag
Replace fear of the unknown with curiosity | 33,5 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!