[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #28 / $100k behaald! Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 255 256 Laatste
Acties:
  • 860.736 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:50:
[...]

Ja ik werd er even door getriggered doordat ik eigenlijk al zei dat ik me er eens in moet verdiepen en dan krijg ik "heb ik al 3x aangegeven" om mijn oren, alsof ik in een schoollokaal zit of zo :P
Nou, met hoe het er hier soms aan toe gaat passen we wel in dat plaatje _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:49:
Ondertussen in huize @tomtom901

[Afbeelding]

Edit: jammer, verlof. Daar heb ik nog geen plaatje voor.
Ha zal je nog sterker vertellen, de vrouw is uit werken :+. Zo wat calls doen en dan nog even een tukje voor de US markt open gaat :Z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:44:
[...]

Je hebt mij nooit op de indicator gewezen, volgens mij. Hij komt gewoon sinds een tijdje wel eens terug in je TA.

Ik begrijp de initiële opmerking niet zo. Ik constateer dat ik hem vaker voorbij zie komen en dat ik me erin moet verdiepen en dan zeg je dat jij hem al vaker voorbij hebt laten komen. Dat is precies wat ik zeg.
Is al een tijdje gemeengoed hier en @Guere vatte het wel mooi samen:
Guere schreef op woensdag 10 april 2024 @ 16:22:
[...]

Soms heb ik echt het idee dat we we in cryptoland gewoon allerlei random letters achter elkaar zetten om tof te doen. En daarna pas bedenken wat voor twijfelachtige analytische term achter de letters zit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:06

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:51:
[...]

Nou, met hoe het er hier soms aan toe gaat passen we wel in dat plaatje _O-
Ja dat is ook zo. Ik zal zelf wel in de hoek gaan staan. Pls no ban sir :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Darrell schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:53:
[...]

Is al een tijdje gemeengoed hier en @Guere vatte het wel mooi samen:

[...]
Dat is natuurlijk gewoon de grootst mogelijke klets, want het werkt ook voor stocks / forex, alle commodities basically.

[ Voor 11% gewijzigd door tomtom901 op 28-01-2025 10:54 ]

Acties:
  • +27 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GoWBxaa-l0CYIe5p3117bR_Fxqw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uBrLwR5iBquHQktHzgKGjaBV.jpg?f=fotoalbum_large
tomtom901 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:54:
Dat is natuurlijk gewoon de grootst mogelijke klets, want het werkt ook voor stocks / forex, alle commodities basically.
Uiteraard was dat gewoon een grapje. Dat heeft weinig met de werkelijkheid te maken :)

[ Voor 31% gewijzigd door Guere op 28-01-2025 10:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-05 08:54
Silent Thunder schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:43:

[...]

We zijn nu 1 dag verder en veel muntjes zijn alweer fors gestegen, dus waar maak je je zo snel druk om?
Dat ik in 11 dagen 20% heb ingeleverd. Nog iets meer als ik iets verder terug kijk. Mijn verkoop target dus verder weg is. Icm de twijfel of er nog een altseizoen komt, ik wel in de goeie muntjes zit, etc. zorgt voor die druk. Erg benieuwd hoe we er morgen voor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:02
[...]

Feit blijft wel dat de Chinezen veel efficienter kunnen werken dan de Westerse wereld, dus ik denk wel dat ze op den duur ''ons'' gaan inhalen. In de westerse wereld heb ik vaak het idee alsof wij elkaar alleen maar tegenwerken door regeltjes en ego ruzie.
In China is de cultuur meer dat je werkt voor een collectief. Dus het collectief (en het doel) staat op 1, en dan pas je individu. Men offert zichzelf op voor het ''grotere'' goed in plaats van aan je eigen te denken. Daarom kunnen ze zo snel iets uit de grond stampen.
Het is wel zo dat ze die AI inderdaad hebben ontwikkeld zonder (of met véél minder) rekening te houden met alle regelgeving rond AI, lobbywerk, onderzoek, enzovoort. Ze hebben kunnen ‘afkijken’ en minder strikt moeten werken dan de anderen, natuurlijk, wat zich vertaalt in kostenplaatje.

Los daarvan is het wel straf wat ze hebben gerealiseerd, maar ik ga er voorlopig nog geen gevoelige info op delen (waarmee ik zelfs mijn eigen voor- en achternaam bedoel). Ik wacht liever nog wat af.

Interesting times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

tomtom901 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:54:
[...]

Ik weet het. Was ook gewoon grappig dat er ineens allemaal afkortingen voorbij kwamen waar het gros nog nooit van gehoord had. Vwap, POC, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Laatst online: 14-03 18:03
bsmpower schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:55:
[...]

Dat ik in 11 dagen 20% heb ingeleverd. Nog iets meer als ik iets verder terug kijk. Mijn verkoop target dus verder weg is. Icm de twijfel of er nog een altseizoen komt, ik wel in de goeie muntjes zit, etc. zorgt voor die druk. Erg benieuwd hoe we er morgen voor staan.
Deadcat bounce. Morgen weer rekt met de FOMC.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:25
bsmpower schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:55:
[...]

Zet het om naar Bitcoin, gisteren ook gedaan met een van mijn niet presterende altjes, verkocht met verlies, direct Bitcoin ervan gekocht en Bitcoin staat nu alweer dik hoger dan waarvoor ik het heb ingeruild.

Het hoeft niet zo moeilijk te zijn.. echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 20-05 08:54
solidslayer schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:00:
[...]

Zet het om naar Bitcoin, gisteren ook gedaan met een van mijn niet presterende altjes, verkocht met verlies, direct Bitcoin ervan gekocht en Bitcoin staat nu alweer dik hoger dan waarvoor ik het heb ingeruild.

Het hoeft niet zo moeilijk te zijn.. echt..
Inderdaad veiliger als het gaat om dalingen. Maar om mijn 50% doelstelling te halen moet BTC 150K halen. Dit is haalbaarder met alts (MITS ER EEN ALTSEASON VOLGT)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik snap niet dat er nog altijd adviezen richting bepaalde mensen gegeven worden. Het is al lang en breed duidelijk dat het een zich herhalend patroon is zonder enige vooruitgang.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:02:
Ik snap niet dat er nog altijd adviezen richting bepaalde mensen gegeven worden. Het is al lang en breed duidelijk dat het een zich herhalend patroon is zonder enige vooruitgang.
+100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
[...]

Het nieuws omtrent DeepSeek raakt veel Westerse techbedrijven die zijn verzeilt in AI, omdat DeepSeek laat zien dat het niet allemaal zo lomp en duur hoeft. Bitcoin is daar natuurlijk een beetje aan gelieerd omdat het ook verwant is aan tech en AI, dus indirect zit er wel een lijntje naar toe. Maar het is voornamelijk panic shit wat vooral bij BTC zichtbaar is, iedereen raakt hier al snel in paniek omdat het sowieso een beetje op drijfzand gebouwd kasteeltje is.
Het beste wat je kan doen is geen panic sell en op je handen uitzitten.

[...]

[...]

We zijn nu 1 dag verder en veel muntjes zijn alweer fors gestegen, dus waar maak je je zo snel druk om?

Feit blijft wel dat de Chinezen veel efficienter kunnen werken dan de Westerse wereld, dus ik denk wel dat ze op den duur ''ons'' gaan inhalen. In de westerse wereld heb ik vaak het idee alsof wij elkaar alleen maar tegenwerken door regeltjes en ego ruzie.
In China is de cultuur meer dat je werkt voor een collectief. Dus het collectief (en het doel) staat op 1, en dan pas je individu. Men offert zichzelf op voor het ''grotere'' goed in plaats van aan je eigen te denken. Daarom kunnen ze zo snel iets uit de grond stampen.
Krijg bij China toch altijd een beetje het idee dat het mooier wordt gebracht dan het is hoor.

Die plaatjes van complete Europese steden nagebouwd waar iedereen aan het studeren of werken is. Mensen zien er niet echt heel gelukkig uit. Werken, werken en verder niets.
Niet de gemiddelde fabriek zoals wij die hier kennen…

Heb ook al wat filmpjes van deepseek voorbij zien komen waar vragen en antwoorden over de leider of het regime heel snel worden gewist _O-

Ik ben nog nooit in China geweest dus kan er niet eerlijk over oordelen. Het is natuurlijk geen noord-Korea dat geloof ik wel.

Kan ook zijn dat ik het me niet kan voorstellen omdat dat ik een strontverwende west-Europeaan ben die heel zijn leven zorgeloos in welvaart heeft geleefd en zich alleen af moet vragen welk magisch internetmuntje hij nu weer eens 1k in kan proppen.

Dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:32
bsmpower schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:02:
[...]

Inderdaad veiliger als het gaat om dalingen. Maar om mijn 50% doelstelling te halen moet BTC 150K halen. Dit is haalbaarder met alts (MITS ER EEN ALTSEASON VOLGT)
Komt goed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Alpina als jullie (EU) eenmaal aan de CBDC zijn is een social credit score er ook makkelijk bij te bedenken. China-light. >:)

Ik vind het enger op gebied van ethiek. We hadden al covid. Als ze nu gaan kloten met AI kan dat wel vervelend aflopen.

Maar niet te veel aan denken. Genieten van onze muntjes en daar leuke dingen mee doen. :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
Bullcase scenario: Bitcoin gaat naar de 104k. Reject daar en we gaan terug naar de 99k/100k. Hierna gaan we omhoog en breken we door de 106k.

Bearcase scenario. Rekt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 14:51
Alpina schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:03:
[...]

Krijg bij China toch altijd een beetje het idee dat het mooier wordt gebracht dan het is hoor.

Die plaatjes van complete Europese steden nagebouwd waar iedereen aan het studeren of werken is. Mensen zien er niet echt heel gelukkig uit. Werken, werken en verder niets.
Niet de gemiddelde fabriek zoals wij die hier kennen…
Oh zeker, ik geef je helemaal gelijk. Ik hou ook meer van ''dit'' leven in de zin van een goede work-life balance, alles kunnen doen wat je wilt voor je eigen ontwikkeling. We zijn ook 1 van de gelukkigste landen in de happy index of hoe je dat noemt. En dat gaat ook al sinds WWII zo goed zonder zorgen.
Alleen dat is kennelijk in een globale context niet meer houdbaar sinds de laatste jaren.

Het wordt de laatste tijd steeds meer duidelijker dat wij niet efficiënt zijn. We hebben onszelf de nek omgedraaid met zoveel regels, we maken ons helemaal gek met privacy dit en ethiek dat; en ''we'' zijn inmiddels een sloom apparaat geworden.

In een ideale wereld wil je ook zoveel mogelijk ethiek vraagstukken blijven naleven en zoveel mogelijk regeltjes maken dat alles volgens een bepaalde standaard van kwaliteit gaat, alleen China doet dat niet en heeft daarmee het voordeel.
Dan kun je 2 dingen doen, of lekker met een joint in je hangmat blijven liggen en dromen over de oude glorie van Philips of meegaan met de flow en eens wat doen aan al die regeldruk en gewoon knallen om een beter product te maken.

In de wereld van nu is het meegaan of verzuipen. Ga je jezelf niet opnieuw uitvinden dan zijn we over 20 jaar geassimileerd door China.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Accurate samenvatting wel :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:44
Hoewel onwaarschijnlijk, dit scenario staat nog steeds.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LUvWq5lQYIBvojoaHYnK2QbBhHY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UvlKsIoCpqM2ZcPf2melahJA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 17-05 10:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bo9h5raKad2k2Mg9mRnNCeBHMhs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/NbPf2nAq2T3AKdpqaxaFZPeu.png?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qz59-WvGUCLikdrjm0YheJ3niuY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/A8w0lyloUSy7KIqBvH3CuWgG.png?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Aeronaut op 28-01-2025 11:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
BTC.D met W patroon op de daily. Als de gele lijn support wordt gemaakt dan gaat de dominance waarschijnlijk nog verder omhoog waardoor de alts verder gaan bloeden. Dit wordt ondersteund door het afnemende exchange volume en retail interesse wat snel aan het afnemen is. De alts hebben QE nodig voor een altseason. Als Powell morgen geen start maakt met QE dan zie ik het somber in voor altseason.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LhWevYZuwrIAtPvEj0iPB7kA7t4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C6LN12qmY7xqlpIiPQ9amIAU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5vl1i6v0yR4XLyEoqhjsq6kij9Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NAN1PYATV1cIXClv4908wpA1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:20:
BTC.D met W patroon op de daily. Als de gele lijn support wordt gemaakt dan gaat de dominance waarschijnlijk nog verder omhoog waardoor de alts verder gaan bloeden. Dit wordt ondersteund door het afnemende exchange volume en retail interesse wat snel aan het afnemen is. De alts hebben QE nodig voor een altseason. Als Powell morgen geen start maakt met QE dan zie ik het somber in voor altseason.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Als die high van 60% ish eruit getikt wordt gaan we verder omhoog met de dominance inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Silent Thunder schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:18:
[...]

Oh zeker, ik geef je helemaal gelijk. Ik hou ook meer van ''dit'' leven in de zin van een goede work-life balance, alles kunnen doen wat je wilt voor je eigen ontwikkeling. We zijn ook 1 van de gelukkigste landen in de happy index of hoe je dat noemt. En dat gaat ook al sinds WWII zo goed zonder zorgen.
Alleen dat is kennelijk in een globale context niet meer houdbaar sinds de laatste jaren.

Het wordt de laatste tijd steeds meer duidelijker dat wij niet efficiënt zijn. We hebben onszelf de nek omgedraaid met zoveel regels, we maken ons helemaal gek met privacy dit en ethiek dat; en ''we'' zijn inmiddels een sloom apparaat geworden.

In een ideale wereld wil je ook zoveel mogelijk ethiek vraagstukken blijven naleven en zoveel mogelijk regeltjes maken dat alles volgens een bepaalde standaard van kwaliteit gaat, alleen China doet dat niet en heeft daarmee het voordeel.
Dan kun je 2 dingen doen, of lekker met een joint in je hangmat blijven liggen en dromen over de oude glorie van Philips of meegaan met de flow en eens wat doen aan al die regeldruk en gewoon knallen om een beter product te maken.

In de wereld van nu is het meegaan of verzuipen. Ga je jezelf niet opnieuw uitvinden dan zijn we over 20 jaar geassimileerd door China.
100 procent mee eens!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Silent Thunder
Alpina schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:03:
[...]

Heb ook al wat filmpjes van deepseek voorbij zien komen waar vragen en antwoorden over de leider of het regime heel snel worden gewist _O-
/offtopic

Ja okee, maar dat vind ik dan altijd zo flauw als het over China gaat en mensen dan direct met een belerende Westerse toon de Tiananmen Square kaart gaan trekken.
Wij hebben in het Westen met dat hele koloniseren de grootste rotzooi achtergelaten, hele volkeren uitgeroeid en tegen elkaar opgezet voor wat grondstoffen. En nog meer recentelijker, als Amerika zichzelf geopolitiek een beetje beter wil positioneren , dan vallen ze zo een land binnen, zetten hele stammen tegen elkaar op en jatten dan nog de olie uit de grond om dat allemaal te rechtvaardigen met een of ander smoesje waar wij met Europa gewoon blindelings in meegaan. Dus laten we niet doen alsof wij veel beter zijn.

Nu weer verder met crypto !

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Aeronaut
even een persoonlijke mededeling
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zsacxjght66YO_fSveBgrQ9RU84=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XyRe0swADxfcP89nIKz4cv9U.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 07:34
zwembroek schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:20:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Daarom better be safe als weer rekt gaan, als er een weg gekozen word kun je altijd nog snel genoeg schakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Gelukkig is dat dat Trump muntje weer snel aan het verdwijnen uit de trending list, wat was dat toch een waardeloos initiatief.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
Pinsa schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:29:
[...]

Daarom better be safe als weer rekt gaan, als er een weg gekozen word kun je altijd nog snel genoeg schakelen :)
Klopt en met een BTC.D van 59% is altseason nog lang niet in zicht. Kan ik nu mooi verder studeren pff wat een ellende. Moet ook nog met een acteur in gesprek. Fuck me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Silent Thunder schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:30:
Gelukkig is dat dat Trump muntje weer snel aan het verdwijnen uit de trending list, wat was dat toch een waardeloos initiatief.
Heb je die rugpull van Obamas halfbroer gezien met OBAMA coin?? Er is een wereld opengegaan voor die lui 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 22:43
aero ook weer naar de bodem aan het zoeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gebruikershaes
zwembroek schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:35:
[...]

Klopt en met een BTC.D van 59% is altseason nog lang niet in zicht. Kan ik nu mooi verder studeren pff wat een ellende. Moet ook nog met een acteur in gesprek. Fuck me.
Ook hier te zien, loopt steeds verder terug.
https://www.blockchaincenter.net/en/altcoin-season-index/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
En dan zijn er hier bepaalde personen die perse 50% MOETEN goedmaken met hun alts. Het duurt niet lang voordat dit percentage op 70% staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Ja, pull the plug. Neem je verlies en druk het in BTC. Mocht er toch een Alt season komen is de switch zo gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Vooruit dan maar. Als je het ook nog even elke 5 min doet, nog beter.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
zwembroek schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:41:
En dan zijn er hier bepaalde personen die perse 50% MOETEN goedmaken met hun alts. Het duurt niet lang voordat dit percentage op 70% staat.
Ik moet nog 957% goedmaken op die extragratis shitcoin tips die we vorig jaar van ene zwembroek kregen!

nee hoor die zijn op één na allang de deur uit O+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:43:
[...]

Ik moet nog 957% goedmaken op die extragratis shitcoin tips die we vorig jaar van ene zwembroek kregen!

nee hoor die zijn op één na allang de deur uit O+
Ik zit anders mooi met een bag van dat EIGEN :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aeronaut
ByteMe_ schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:43:
[...]

Vooruit dan maar. Als je het ook nog even elke 5 min doet, nog beter.
PRIMA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
zwembroek schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:35:
[...]

Dacht al dat je aan een crypto studie bezig was haha :+ Succes!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

tomtom901 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:47:
[...]

Ik zit anders mooi met een bag van dat EIGEN :+
Same here. En wat ENA. Die gaan lekker he? Man man man.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pg5XQUxv8K9hAJSrH9fvoCF95pI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/oiqyxjciwvHatXvGqA5z7DhM.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:11

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

zwembroek schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:41:
[...]

Ik hoef eigenlijk maar 0.6% winst te maken op ETH om Neutraal te staan

Overweeg toch net als jullie over te stappen op BTC

ETH Maxi

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
EIGENschuld.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Aeronaut
WAT.. DE.. FUCK... IK STIKTE

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:11

koelebobes

Wen ETH 4OOØ$

Okay de swap kost mij 16 euro, als ETH neutraal staat ga ik BTC Maxi

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eHcZxqyAzJWhCpZ4g6QsuJFzB34=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/XmFC2TAY47GZ5bETnQ2HcN9p.gif?f=user_large

ETH Maxi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
zwembroek schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 11:09:
Bullcase scenario: Bitcoin gaat naar de 104k. Reject daar en we gaan terug naar de 99k/100k. Hierna gaan we omhoog en breken we door de 106k.

Bearcase scenario. Rekt.
Ik denk eerder 106ish k aangezien er daar nog heel wat traps liggen..

Interesting times...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
kazzzdafke schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:11:
[...]

Ook die van @Wispe? Dat is een mooie hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wen moon? Wen nieuw topic?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kazzzdafke
zwembroek schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:12:
[...]

Ook die van @Wispe? Dat is een mooie hoor.
Als hij in deze regionen vertoeft, wss wel hoor..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PavfFaIPQyvHuO7lHLUfu9bbgkM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5j1TiTe5nDFvDtKr2vN8QJhq.png?f=user_large

Interesting times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Thanks voor deze _O- die kende ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Als BTC op 420k staat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
kazzzdafke schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:14:
[...]

Als hij in deze regionen vertoeft, wss wel hoor..

[Afbeelding]
Woensdag avond eten we dat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
koelebobes schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:11:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ka2lmjaD6pMocbsjsotzN9KhHU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Rec3ZN2LA8aJFJIKgAb6Gizh.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
koelebobes schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:11:

[Afbeelding]
Ik heb gehoord dat je beter voor VWAP ipv SWAP kan gaan hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:11:
[...]

Eerst 104k.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ten opzichte van de bodem is XRP 20% hersteld. Strong.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Guere
knakworst schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 12:57:
Ten opzichte van de bodem is XRP 20% hersteld. Strong.
Hij mag weer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3c5MdTVJr9LOKSYBuUsxBTQpW-A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8HQ5pH7FX1bD4MjAD5iyr0fr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 09:39
ik heb zojuist MEIN hele PF omgezet naar XRP :+ NOT
XRP koers naar $10.000? Expert legt uit waarom dit geen grap is
https://newsbit.nl/xrp-ko...-waarom-dit-geen-grap-is/

:+ :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
De ‘me’ was een grap toch.

Toch?

:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WarsemaW
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 09:59
Aaaah, newsbit.nl... een van de mijnen in het mijnveld voor nieuwe crypto investeerders.

Zou de redactie van newsbit hier lurken?

[ Voor 14% gewijzigd door WarsemaW op 28-01-2025 13:16 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:05

mayhem

Mijn portfolio:

98% BTC
0.8% SOL
0.6% FIL
0.5% LTO
0.1% USDC (restjes van traden)

Bijkopen doe ik alleen nog maar in BTC.
Sell orders voor SOL, FIL en LTO staan klaar. Worden die nooit gehit, geen probleem. Worden ze wel gehit, feestje.

Ik kijk niet meer dagelijks naar de koersen, geeft meer rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
80% Bitcoin
20% TAO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
heb er niet op geklikt want heb wel wat beters te doen......maar tuurlijk kan 10k, dat weet toch iedereen.

Sidenode, als cripple op 10k staat, dan betekend het dat de wereld zoals we die nu kennen niet meer bestaat en heeft de dollar dus 10000% inflatie gehad

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
anti elppa schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:25:
[...]

heb er niet op geklikt want heb wel wat beters te doen......maar tuurlijk kan 10k, dat weet toch iedereen.

Sidenode, als cripple op 10k staat, dan betekend het dat de wereld zoals we die nu kennen niet meer bestaat en heeft de dollar dus 10000% inflatie gehad
Precies dit , mensen volg @anti elppa word gewoon veilig een BTC MAXI. Case Closed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
HODL:
74% BTC
19% ETH
7% PRIME, BIFI, GMX, QUBIC & VRTX

HANDL:
100% BTC

Overigens is als ik alle BTC bij elkaar optel, BTC 78% van mijn PF. Ik trade dus met een relatief klein potje BTC :)

[ Voor 43% gewijzigd door YES op 28-01-2025 13:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
anti elppa schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:25:

"Shmoo, een bekend figuur in de cryptowereld" ook echt he :') Dat newsbit is echt het afvoerputje van de gehele cryptowereld.

@PF delen:
83% Bitcoin
11% wat ik "reguliere" alts zou noemen
6% in echt gure muntjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hier zijn de Euros al weer op. :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
best saai zo vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Mijn zus blijft ook maar zagen over dat XRP de nieuwe BTC is blahblah. Ik snap echt niet hoe de PR machine zoveel tractie heeft gekregen en alle henk en ingrids heeft overtuigd van deze onzin.

Ja het is goedkoop om 1 ripple te scoren dus dan ben je meteen een whole of multicoiner, dus ik snap verleiding wel, maar het is allemaal gebakken lucht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
Ah XRP!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XAywfClQ-8ydYPdFFWNAlJhWlRE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Fnl7tZ0mCoXz4Ps26BNKIHv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IZhcHGnZRAmCzj0OseWE7qB4fAo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aMAK1JKjXuVs1vy7pU7V0QsG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1uvzvPy9gsIDFUAvI99sS36vr4w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EWMogfhhvP2AyoQrBPqMALTq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
gebruikershaes schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:37:
Mijn zus blijft ook maar zagen over dat XRP de nieuwe BTC is blahblah. Ik snap echt niet hoe de PR machine zoveel tractie heeft gekregen en alle henk en ingrids heeft overtuigd van deze onzin.

Ja het is goedkoop om 1 ripple te scoren dus dan ben je meteen een whole of multicoiner, dus ik snap verleiding wel, maar het is allemaal gebakken lucht.
Omdat ze zeggen op den duur visa te vervangen , staat bij iedereen op zijn pinpasje toch ? Mensen geloven graag onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gipsy King schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:41:
[...]

staat bij iedereen op zijn pinpasje toch
Nee. Daar staat Maestro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11:49
Gipsy King schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:41:
[...]

Omdat ze zeggen op den duur visa te vervangen , staat bij iedereen op zijn pinpasje toch ? Mensen geloven graag onzin.
XRP kan alle kanten op. Of het gaat straks sky high of naar bijna NULL. Ligt geheel aan wat Trump met XRP gaat doen.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 11:20
John245 schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:44:
[...]

XRP Crypto kan alle kanten op. Of het gaat straks sky high of naar bijna NULL. Ligt geheel aan wat Trump met XRP crypto gaat doen.
Fixed it for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Slechte fix. Het gaat altijd naar nul. Met uitzondering van die oranje pil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
YES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:42:
[...]

Nee. Daar staat Maestro.
Whaha moet je nagaan ik kijk er nooit op ;) Heb het ooit ergens voorbij zien flitsen.

https://thecryptobasic.co...sets-currency-conversion/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gipsy King schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:51:
[...]

Whaha moet je nagaan ik kijk er nooit op ;) Heb het ooit ergens voorbij zien flitsen.

https://thecryptobasic.co...sets-currency-conversion/
Het Maestro logo'tje lijkt er veel op dus ik snap de verwarring wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:45
mayhem schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:20:
Mijn portfolio:

98% BTC
0.8% SOL
0.6% FIL
0.5% LTO

Sell orders voor SOL, FIL en LTO staan klaar. Worden die nooit gehit, geen probleem. Worden ze wel gehit, feestje.

dit vind ik wel maxi waardig, respect!!
geen idee of @anti elppa je een seal of approval kan geven... :z het is immers nog geen 100%

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 28-01-2025 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 10:53:
[...]

Ja dat is ook zo. Ik zal zelf wel in de hoek gaan staan. Pls no ban sir :+
Oei deze had ik bijna gemist.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xHrBgGUhDfaiLEEGpyzFaO5eWw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NzwfTwdo2exQhKkOy48YrGRI.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
mayhem schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:20:
Mijn portfolio:

98% BTC
0.8% SOL
0.6% FIL
0.5% LTO

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvCBc3OjBHAHw95Tl_Wv0cVjPNc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5NScHArQVd2o4IVzg4OPpdmu.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:05

mayhem

Hahaha Thanks, maar zuur? Nee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 13:59:
[...]

Oei deze had ik bijna gemist.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wbzdOftJk7lckvDCKd9GwQlE670=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/t1tVi1ltEwewXzQzRwtCOzU1.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-05 22:16
Bitcoin 89.38%
Ethereum 5.96%
XRP 3.86%
Dogecoin 0.80%

Target om de ETH bag leeg te gooien is steeds nét niet geraakt, maar ik wil er graag vanaf :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:17
hoe laat moon?

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Volgens de weerapp rond 5:11 am. Het wordt wel een halve maan.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeronaut
kan ook 14:37 zijn als tweede set een percentage is van het uur

Acties:
  • +53 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Afgelopen zaterdag ben ik vader geworden van een prachtige dochter <3 op de 25e dag van '25.
Het gaat goed met haar, en met haar moeder.

Voor generational wealth is een nieuwe generatie ook benodigd he mensen, vergeet dat niet :+ nee maar zonder gekheid. Die magische internetmunten vond ik een tijd lang heel bijzonder en zo tijdens de bull keek ik meermaals naar de koers. Nu geen idee wat er is gebeurd sinds vrijdag. En het maakt me in feite ook geen reet meer uit :)
AlterBridge schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:48:
Gisteren papa geworden van een hele mooie dochter <3

Was spannend allemaal in het ziekenhuis, waar we ook een nachtje moesten blijven. Maar nu gaat alles goed en zitten we lekker thuis.

@Richh jij volgt volgens mij snel. Het is allemaal erg mooi <3
Een zeer vergelijkbaar verhaal hier geworden - maar dan 3-4 daagjes later. Het is prachtig _/-\o_

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:51
Richh schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:26:
Afgelopen zaterdag ben ik vader geworden van een prachtige dochter <3 op de 25e dag van '25.

Voor generational wealth is een nieuwe generatie ook benodigd he mensen, vergeet dat niet :+ nee maar zonder gekheid. Die magische internetmunten vond ik een tijd lang heel bijzonder en zo tijdens de bull keek ik meermaals naar de koers. Nu geen idee wat er is gebeurd sinds vrijdag. En het maakt me in feite ook geen reet meer uit :)

[...]

Een zeer vergelijkbaar verhaal hier geworden - maar dan 3 daagjes later. Het is prachtig _/-\o_
Gefeliciteerd !! Daar kan inderdaad geen bullmarkt tegenop!

Al kan je straks wel op nachtelijke momenten de koers checken, maar dat is weer een ander verhaal 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:29

Van harte gefeliciteerd!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:10

Coldcat

HODL

[...]

Een zeer vergelijkbaar verhaal hier geworden - maar dan 3 daagjes later. Het is prachtig _/-\o_
Geniet van de kleine!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gefeliciteerd @Richh en nog gefeliciteerd @AlterBridge!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King

[...]

Gefeliciteerd :D enjoy all the love :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

[...]

Gefeliciteerd man! Geniet ervan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
AlterBridge schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 15:48:
Gisteren papa geworden van een hele mooie dochter <3

Was spannend allemaal in het ziekenhuis, waar we ook een nachtje moesten blijven. Maar nu gaat alles goed en zitten we lekker thuis.

Voor het eerst in tijden wat slowchat gemist haha, andere dingen aan mijn hoofd nu. Maar wel nog een hele goede reden erbij waarom ik altijd zo bewust met geld ben omgegaan. En het groeien daarvan uiteraard! Wil die kleine een mooie toekomst bieden in een leuk huis O+ ! Bij 100k+ papa geworden en laat dat lekker zo blijven. Hopelijk cash ik dan op een juist moment uit. Of toch 0,1 BTC voor de kleine wegzetten? Haha

@Richh jij volgt volgens mij snel. Het is allemaal erg mooi <3
Congrats deze had ik even gemist. Enjoy the love, net als Rich :> O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
Aeronaut schreef op dinsdag 28 januari 2025 @ 14:21:
[...]

kan ook 14:37 zijn als tweede set een percentage is van het uur
Moon dan maar?
Pagina: 1 ... 255 256 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19 en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!