Bedank voor je bijdrage.Timothy3000 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:56:
Wat is dit ineens voor slowchat topic joh.
We zijn een beetje enthousiast op deze bijzondere dag.
Verwijderd
Bedank voor je bijdrage.Timothy3000 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:56:
Wat is dit ineens voor slowchat topic joh.
Maak je nou een grapje over je keelamandelen?Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:56:
[...]
De enige noten die ik heb zijn amandelen, ruk open te maken.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
[ Voor 42% gewijzigd door richards3 op 06-12-2024 20:59 ]
Nee, die zijn er al niet meer. Amandelen eigen oogst, die hebben een dubbele schil.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:58:
[...]
Maak je nou een grapje over je keelamandelen?
Another update, we've found a last minute crash that would have affected a majority of users that we have now fixed and is being deployed, once that's out we will be doing our final checks then opening access. If there are any further updates we will let you know immediately,…
— Path of Exile (@pathofexile) 6 december 2024
Tesla M3LR '21
Was geen aanval hoor, maar viel gewoon op. Dacht ff te lezen hoe de game bevalt en kwam in die snack en boekendiscussie.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:57:
[...]
Bedank voor je bijdrage.
We zijn een beetje enthousiast op deze bijzondere dag.
en wat snack en lees jij?Timothy3000 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:59:
[...]
Was geen aanval hoor, maar viel gewoon op. Dacht ff te lezen hoe de game bevalt en kwam in die snack en boekendiscussie.
Je hebt geen ongelijk. Maar PoE komt wel vaker met dingen weg waar andere dev's voor afgeslacht worden.Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:58:
Wel leuk, op alle andere launches liep iedereen te schelden als het misging, bij deze launch wordt geslowchat.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik kan me de beta van POE 1 eigenlijk niet meer herinneren, wel oneindig Docks doen in het begin, er was niet meer.Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:00:
[...]
Je hebt geen ongelijk. Maar PoE komt wel vaker met dingen weg waar andere dev's voor afgeslacht worden.
Skybullet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:01:
Bizar eigenlijk om te zien dat vrijwel iedereen super chill is, ongeduldig natuurlijk, maar niet boos op GGG. Veel credit opgebouwd bij de community.
Ah, tof. Eigen teelt is heel fijn.Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:59:
[...]
Nee, die zijn er al niet meer. Amandelen eigen oogst, die hebben een dubbele schil.
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Je kan gewoon altijd eerst de goedkoopste kopen en later (voor de full launch dus een half jaar) nog upgraden als je dat wilt.Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:51:
Ik ben aan het twijfelen welke editie ik wil gaan kopen. Ik denk dat ik de "King of the Faridun" ga overslaan. De items die je erbij krijgt, vind ik niet echt bepaald mooi. Alleen die 1000 points maken het aantrekkelijk.
De items die je in "Lord of Ogham" krijgt, vind ik persoonlijk mooier. En anders koop ik gewoon de standaard editie. Ik wil graag een Witch gaan spelen. De customization van je leger is echt ziek goed gedaan. Je kunt een eigen compositie van je leger bepalen. In Diablo kan het maar beperkt, in PoE 2 gaat het veel verder.
[YouTube: Path of Exile 2: Witch Gameplay Walkthrough]
die heb ik al een tijdVisgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:02:
Ik zie nu wel het plaatje bij de connect knop.
Ik heb een hele boom, vier jaar geleden geplant toen we hier in Portugal aankwamen, ik ga er nog een planten van de week, er zijn van de zomer een paar fruitboompjes doodgegaan wegens een haperend irrigatiesysteem, boompjes overleven niet met 40+ zonder water.
Gaat ie verder bij herstarten? Ik moest de hele userdata map leegmaken wegens fout vanmiddag.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:04:
Hmm, "disconnected from patching server before patching completed." op de launcher.
Tof! Wij hebben 'n gigantische 50-jaar oude perenboom. En walnoten/kersen/appels. Eerlijk gezegd is er wel wat achterstallig snoeionderhoud, maar ja.Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:04:
[...]
Ik heb een hele boom, vier jaar geleden geplant toen we hier in Portugal aankwamen, ik ga er nog een planten van de week, er zijn van de zomer een paar fruitboompjes doodgegaan wegens een haperend irrigatiesysteem, boompjes overleven niet met 40+ zonder water.
Vooralsnog nietJron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:06:
[...]
Gaat ie verder bij herstarten? Ik moest de hele userdata map leegmaken wegens fout vanmiddag.
De launcher met elevated rights starten loste het probleem op, schijnbaar.Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:06:
[...]
Gaat ie verder bij herstarten? Ik moest de hele userdata map leegmaken wegens fout vanmiddag.
Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:08:
op steam staan al heel veel very positive reviews. wat mij betreft net zo treurig als negative omdat het niet werkt, maar ja.
Zeventig olijfbomen, appel/peer/kers/kaki/sinaasappel/manderijn/nashipeer/kumqaut/citroen/pruim/perzik (van alles meerdere, in vier jaar neergezet).Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:06:
[...]
Tof! Wij hebben 'n gigantische 50-jaar oude perenboom. En walnoten/kersen/appels. Eerlijk gezegd is er wel wat achterstallig snoeionderhoud, maar ja.
%APPDATA% en dan de Path Of Exile 2 map leegkieperen en opnieuw starten.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:11:
[...]
De launcher met elevated rights starten loste het probleem op, schijnbaar.
Ik moest hardop lachen toen ik dit las. Lekker, man! Je doet dit professioneel neem ik aan? Wat lijkt 't mij heerlijk om premium olijfolie te kunnen maken zelf.Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:11:
[...]
[...]
Zeventig olijfbomen, appel/peer/kers/kaki/sinaasappel/manderijn/nashipeer/kumqaut/citroen/pruim/perzik (van alles meerdere, in vier jaar neergezet).
"Relatively imminent." - Jonathan
— Path of Exile (@pathofexile) 6 december 2024
[ Voor 29% gewijzigd door London op 06-12-2024 21:15 ]
Tesla M3LR '21
Nee, dit is meer hobby, daarom ben ik naar Portugal gegaan, seizoenen zijn groter, ben gek van tuinieren. Dit jaar slechte oogst olijven, in Maart vorst gehad toen de Galega's in bloei stonden, dus maar 18 liter (tegen 100 liter verleden jaar).Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:13:
[...]
Ik moest hardop lachen toen ik dit las. Lekker, man! Je doet dit professioneel neem ik aan? Wat lijkt 't mij heerlijk om premium olijfolie te kunnen maken zelf.
[ Voor 64% gewijzigd door JoeZuCK op 06-12-2024 21:18 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Jullie zijn altijd welkom... hahaha, ik woon erg landelijk overigens.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:14:
Klinkt inderdaad geweldig. Tijd voor een PoE 2 Lan party in Portugal.
Pfff.. musk lolMinaaj schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:18:
[Afbeelding]
Mijn muis is bijna overleden van het login klikken, kan beter de anti-afk script erop zetten uit het WOW Alterac Valley tijdperk
Portugal, mijn favoriete vakantieland, in mei ga ik er weer heen.Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:16:
[...]
Jullie zijn altijd welkom... hahaha, ik woon erg landelijk overigens.
Ugh ik had niet verwacht hier geconfronteerd te worden met die megalomane Space Karen.Minaaj schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:18:
[Afbeelding]
Mijn muis is bijna overleden van het login klikken, kan beter de anti-afk script erop zetten uit het WOW Alterac Valley tijdperk
mooi zat te denken eerste 2 weken van april, geef ff je adres.Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:16:
[...]
Jullie zijn altijd welkom... hahaha, ik woon erg landelijk overigens.
Super tof als Elon ook gaat spelen, maar betwijfel oftie daar tijd voor heeftMinaaj schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:18:
[Afbeelding]
Tesla M3LR '21
Ik heb vier keer geklikt ... honderd dat dan weer welMinaaj schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:18:
[Afbeelding]
Jezus man, dat doe je echt heel goed.Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:15:
[...]
Nee, dit is meer hobby, daarom ben ik naar Portugal gegaan, seizoenen zijn groter, ben gek van tuinieren. Dit jaar slechte oogst olijven, in Maart vorst gehad toen de Galega's in bloei stonden, dus maar 18 liter (tegen 100 liter verleden jaar).
Dat laatste, interval van ~5 minuten.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:21:
Zitten jullie al die tijd in de game of sluit je de game af voor eventuele updates?
[ Voor 20% gewijzigd door richards3 op 06-12-2024 21:23 ]
daar ben ik helemaal niet down voor, zijn ze helemaal gek geworden daar...richards3 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:22:
hah verandering, nu down voor maintenance
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
idd, grote bak popcorn op schoot , op de bank... lekker netflix hangend...Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:25:
Zou best grappig zijn dat ze daar allemaal naar huis zijn bij GGG en enkel Jonathan af en toe wat op Twitter zet.
[ Voor 6% gewijzigd door Visgek82 op 06-12-2024 21:26 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Visgek82 op 06-12-2024 21:27 ]
Verwijderd
Onder een boom in Portugal.Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:26:
[...]
idd, grote bak popcorn op schoot , op de bank... lekker netflix hangend...
"is coming guys, just keep clicking"...
Ik volgt de slowchat, eet wat chips en luister naar Funeral Mourning (Funeral Doom ftw).Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:26:
Wat kijken/doen jullie tijdens het wachten? Die streams voor drops (whatever that may be)?
Momenteel ben ik wat schaakfilmpjes aan het kijken, van een van mijn favoriete content creators (en duiders).
Quin69 op TwitchKlauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:26:
Wat kijken/doen jullie tijdens het wachten? Die streams voor drops (whatever that may be)?
Momenteel ben ik wat schaakfilmpjes aan het kijken, van een van mijn favoriete content creators (en duiders).
Klik af en toe op login en verder zit ik op mijn andere scherm een andere game te spelen en mijn linker scherm een stream aan voor de dropsKlauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:26:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 06-12-2024 21:29 ]
Ha, funeral doom. Dat is echt heerlijk op z'n tijd.Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:27:
[...]
Ik volgt de slowchat, eet wat chips en luister naar Funeral Mourning (Funeral Doom ftw).
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Komt omdat de servers nog niet online zijn. Denk dat ze alleen de loging queue gefixt hebben en de servers nog down ofzoJohnnyV76 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:31:
Bij PoE1 was 17k ongeveer 10 minuten max volgens mij dus wie weet...zit alleen nog geen beweging in
[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 06-12-2024 21:32 ]
die melding krijg ik ook via steamVisgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:31:
LOL... krijg ik de melding dat mijn account geen toegang heeft. heb alles toch duidelijk gecontroleerd , ik heb toegang...
Andere login server pakken; Paris of Milan ofzoJron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:32:
An Unexpected Disconnection occured.
Geswitched naar de standalone versie, daar sta ik nu ook in de queue.
Vaag dat Texas bovenaan stond...Morrar schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:33:
[...]
Andere login server pakken; Paris of Milan ofzo
Ja, heerlijk, lekker rustig om mee wakker te worden.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:30:
[...]
Ha, funeral doom. Dat is echt heerlijk op z'n tijd.
Tesla M3LR '21
Sta nu wel in de queue. De queue beweegt!Morrar schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:33:
[...]
Andere login server pakken; Paris of Milan ofzo
[ Voor 27% gewijzigd door Ricmaniac op 06-12-2024 21:36 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Looking for a blessed bag of holding
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq