Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Ja ik heb de Xbox controller er ook maar gelijk aan gehangen. Beter gelijk maar aan wennen. In het hoofdmenu gaat switchen tussen controller en M/K alvast naadloos.Morrar schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:55:
Ik ga denk ik eens controller proberen ook; zou wel mooi zijn als het goed werkt!
Wat een verassing
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Tesla M3LR '21
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
:strip_exif()/f/image/wmr0AkzDlJ7jtCuA0fmWLBrS.png?f=user_large)
Lets goo!
En wij maar op die knop rammen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Mja dan krijg je weer een bak ellende over je heen vanwege speed runners, world firsts, et cetera. Is natuurlijk big YouTube / Twitch money wat daar ook nog achter zit...Lekker Ventje schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:07:
Wellicht was een gespreide launch beter geweest, dan knallen de servers er niet meteen uit.
Tesla M3LR '21
Ze zouden capaciteit voor 1 miljoen hebben...
Ik gebruik geen steam.. .dus die 200k is ALLEEN op steamVisgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:08:
[...]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Steam is maar een deel.Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:08:
[...]
Huh?
edit: nevermind. Ik ben een beetje kippig.
[ Voor 33% gewijzigd door Klauwhamer op 06-12-2024 20:11 ]
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Het is een EA, geen seasonstart. En liever een gespreide start dan dat er een paar egootjes gevoed worden.Morrar schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:08:
[...]
Mja dan krijg je weer een bak ellende over je heen vanwege speed runners, world firsts, et cetera. Is natuurlijk big YouTube / Twitch money wat daar ook nog achter zit...
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Had het vanmiddag al eigenlijk verwacht maar denk pas morgen te kunnen spelen
[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 06-12-2024 20:15 ]
Ook gelijk maar ff 2 subjes gedaan voor die petSkybullet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:16:
Bijna een miljoen kijkers op twitch waha.
:strip_exif()/f/image/93ZswEsNlctfarXWQyKu3wQR.png?f=user_large)
[ Voor 31% gewijzigd door London op 06-12-2024 20:18 ]
Tesla M3LR '21
Asmongold had 10k nieuwe subs vertelde die net. Er zijn dagen dat ik het niet binnen harkPerrin schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:16:
Streamers cashen goed zo.
We're still working on deploying the database improvements and will keep you updated as soon as we know more. The moment we can provide a precise timeline we will. Thank you very much for your patience.
— Path of Exile (@pathofexile) 6 december 2024
2 min geleden, geduld hebben dus
Tesla M3LR '21
Wat is "een subje doen"? Betekent dit dat jij subscribet en dat was 't, of schuif je iets anders die kant op, of..?London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:16:
[...]
Ook gelijk maar ff 2 subjes gedaan voor die pet
[Afbeelding]
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Voor het slapen gaan lees ik een boek, nooit iets met een scherm.Perrin schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:21:
Je leert ervan en ik vind het wel ontspannen voor het slapen gaan.
Ze hadden het over een short delay, nu al over een timeline... denk dat ik maar tv ga kijken
Straks wordt het een update roadmap.
[ Voor 5% gewijzigd door Visgek82 op 06-12-2024 20:23 ]
Nou ik zit klaar hoor, voldoende frisdrank, een fucking hazelnoot-chocoladelettert, en een pak stroopwafels en de rest van de avond tot goed in de ochtend de tijd. Het enige is dat ik 09:00 een paar klus-Polen moet ontvangen en c'est tout.
Ja timeline klinkt niet als binnen een paar minuten.Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:22:
[...]
Ze hadden het over een short delay, nu al over een timeline... denk dat ik maar tv ga kijken
Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:20:
Ik heb dat nooit begrepen, kijken naar hoe iemand anders een spel speelt. Voor mij is dat nog steeds een heel vreemd concept.
:strip_exif()/f/image/5HEnCcirKA3njMRbQxtraYLa.jpg?f=fotoalbum_large)
in 10 minuten zei dieBazziek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:18:
[...]
Asmongold had 10k nieuwe subs vertelde die net. Er zijn dagen dat ik het niet binnen hark
Dus je moet zelf tv gaan maken, net zoals een spel spelen?
Ok boomerJron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:22:
[...]
Voor het slapen gaan lees ik een boek, nooit iets met een scherm.
Denk inderdaad dat je rustig even wat anders kan gaan doen, als ze nog niet eens een timeline hebben. Ach ja, rustig die Twitch drops binnen harken dan maar, vind het wel vermakelijk.
Tesla M3LR '21
Daar ben ik te jong voor, Gen-X.London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:26:
[...]
Ok boomer
Denk inderdaad dat je rustig even wat anders kan gaan doen, als ze nog niet eens een timeline hebben. Ach ja, rustig die Twitch drops binnen harken dan maar, vind het wel vermakelijk.
Idd, verbaast me dat er 160k+ mensen naar die bosui gaan kijken.Lasteraar schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:27:
Asmondgold heeft 160k+ live viewers op zn twitch nu... bizar
Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:29:
[...]
Idd, verbaast me dat er 160k+ mensen naar die bosui gaan kijken.
Ik ben er een vanVisgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:29:
[...]
Idd, verbaast me dat er 160k+ mensen naar die bosui gaan kijken.
Naar iemand kijken die probeert in te loggen terwijl je dit zelf ook probeert, misschien leer je er beter door inloggen?Morrar schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:31:
Zit nu op Twitch te gluren naar iemand die ook niks aan het doen is.... moet niet gekker worden. Maar alles voor de drops!!!
We've deployed the new database configuration and are working on getting everything back up and running. Our current time estimates should have access opening within the next half hour. Thanks again for your support, we'll continue to provide updates as they come.
— Path of Exile (@pathofexile) 6 december 2024
We zijn er bijna
Tesla M3LR '21
Mooi, nog tijd om een afleveringen ergens van te kijken.
Heerlijk is het om een stream aan te hebben op 2de scherm waar je ook nog eens wat leert van de streamer en als afleiding.
Je moet die LOGIN knop voorzichtig benaderen, anders rent ie weg. Dan stun of freeze erop en dan snel klikken! Daarna loot oprapenJron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:32:
[...]
Naar iemand kijken die probeert in te loggen terwijl je dit zelf ook probeert, misschien leer je er beter door inloggen?
Daar trapt niemand meer in hoorJohnnyV76 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:34:
jaja heb al even kunnen spelen!! zie hier de eerste paar minuten.
Je melatonine-aanmaak verstoor je niet als je een blue filter gebruikt en daarnaast kan je prima boeken lezen met een e-ink scherm, boomerJron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:22:
[...]
Voor het slapen gaan lees ik een boek, nooit iets met een scherm.
[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 20:36 ]
Ik heb wel een character kunnen maken half 8 oid, ben benieuwd of die nog bestaat.JohnnyV76 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:34:
jaja heb al even kunnen spelen!! zie hier de eerste paar minuten.
Gen-X, ik heb nog zo'n 1000 boeken, en ik herlees ook boeken, dus het merendeel is op papier (alleen maar fantasie-SF).Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:35:
[...]
Je melatonine-aanmaak verstoor je niet als je een blue filter gebruikt en daarnaast kan je prima boeken lezen met een e-ink scherm, boomer
Wij zijn allemaal wat laterToonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:35:
Ik ben aan het unpacken, was nog met een vriend van me aan het gamen. Had het spel beter kunnen downloaden op moment van release. Unpacken duurt altijd zo lang op Steam, ben nu al zeker 25 minuten aan het unpacken op een m.2 SSD. Downloaden was maar iets van 15 min.
Najah, wilde eigenlijk online komen voordat het merendeel inlogd.

Unpacken duurde hier nog geen 3 minToonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:35:
Ik ben aan het unpacken, was nog met een vriend van me aan het gamen. Had het spel beter kunnen downloaden op moment van release. Unpacken duurt altijd zo lang op Steam, ben nu al zeker 25 minuten aan het unpacken op een m.2 SSD. Downloaden was maar iets van 15 min.
Idd, hier ging dat ook behoorlijk rap.
Verwijderd
Ging nog best snel hier. 7950X3D zal verschil maken neem ik aan.Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:35:
Boomer is een mindset. Plus, wat ik trouwens serieus ben gaan doen omdat ik een beetje simpel werd van dikke pillen goed vasthouden in relaxte leespositites: gewoon digitaal downloaden. Ik heb alle boeken van o.a. Terry Pratchett, Terry Goodkind, en Robert Jordan 'gewoon' in de kast staan. Maar als ik ze lees, doe ik dat via m'n Kobo. Echt best of both worlds als je 't mij vraagt.Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:36:
[...]
Gen-X, ik heb nog zo'n 1000 boeken, en ik herlees ook boeken, dus het merendeel is op papier (alleen maar fantasie-SF).
15 minuten maar mijn PC is wat ouder, Ryzen 3600.
Ik vind dat boomer roepen een redelijke simpele manier om je ergens vanaf te maken.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:39:
[...]
Boomer is een mindset. Plus, wat ik trouwens serieus ben gaan doen omdat ik een beetje simpel werd van dikke pillen goed vasthouden in relaxte leespositites: gewoon digitaal downloaden. Ik heb alle boeken van o.a. Terry Pratchett, Terry Goodkind, en Robert Jordan 'gewoon' in de kast staan. Maar als ik ze lees, doe ik dat via m'n Kobo. Echt best of both worlds als je 't mij vraagt.
Ik ben nu ook dingen aan het downloaden, maar ik vind papier vaak toch prettiger. Mijn boek ligt meestal, te lui om vast te houden
ook net nog gen-x, zelfde boeken maar dan wel mety e-readerJron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:36:
[...]
Gen-X, ik heb nog zo'n 1000 boeken, en ik herlees ook boeken, dus het merendeel is op papier (alleen maar fantasie-SF).
mis Feist in je lijstje.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:39:
[...]
Boomer is een mindset. Plus, wat ik trouwens serieus ben gaan doen omdat ik een beetje simpel werd van dikke pillen goed vasthouden in relaxte leespositites: gewoon digitaal downloaden. Ik heb alle boeken van o.a. Terry Pratchett, Terry Goodkind, en Robert Jordan 'gewoon' in de kast staan. Maar als ik ze lees, doe ik dat via m'n Kobo. Echt best of both worlds als je 't mij vraagt.
Jaja of-topic, je moet toch wat tijdens het w88
Het was gelukkig ook niet bloedserieus hoorJron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:41:
[...]
Ik vind dat boomer roepen een redelijke simpele manier om je ergens vanaf te maken.
Ik ben benieuwd hoe jij je boeken neerlegt, en hoe je ze dan ook nog comfortabel kunt lezen lang achtereen..Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:41:
[...]
Ik ben nu ook dingen aan het downloaden, maar ik vind papier vaak toch prettiger. Mijn boek ligt meestal, te lui om vast te houden.
richards3 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:44:
[...]
ook net nog gen-x, zelfde boeken maar dan wel mety e-reader
Schuin, op een kussen, maar ik lig meestal te lezen. De laatste jaren alleen nog maar voor het slapen gaan, emigratie en huis bouwen doet wonderen voor minder lezen.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:45:
[...]
Het was gelukkig ook niet bloedserieus hoor
[...]
Ik ben benieuwd hoe jij je boeken neerlegt, en hoe je ze dan ook nog comfortabel kunt lezen lang achtereen..
Zeker mis ik Feist. Zo jammer dat de Nederlandse boeken niet allemaal als ebook zijn. Dan maar Engelsrichards3 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:45:
[...]
mis Feist in je lijstje.
Magiër was mijn eerste boek en heeft mij toch wel redelijk verslaafd gemaakt aan boeken
O en link met de game: fantasy 😇
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ha,die heb ik ook allemaal staan. En alles van Modesitt, die schrijft eigenlijk elke keer ongeveer hetzelfde boek maar het leest wel lekker weg.richards3 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:45:
[...]
mis Feist in je lijstje.
Mijn eerste fantasieboek was LOTR, eind jaren 70.gupfishy schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:47:
[...]
Zeker mis ik Feist. Zo jammer dat de Nederlandse boeken niet allemaal als ebook zijn. Dan maar Engels
Magiër was mijn eerste boek en heeft mij toch wel redelijk verslaafd gemaakt aan boeken
O en link met de game: fantasy 😇
Nou, ik denk dat we tussen door wel even een aantal pagina's van een boek kunnen gaan lezen > An unexpected disconnection occured in PoE 2.JohnnyV76 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:49:
is dit nou het PoE2 topic of het E-reader topic?
Path Of E-ReaderJohnnyV76 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:49:
Verwijderd
PoE-readerJohnnyV76 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:49:
Weer on-topic: koffie of niet?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2024 20:50 ]
Vroeg slapen en morgen gewoon knallen.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:50:
[...]
PoE-reader
Mwah, ik heb alle fantasy bij elkaar waarschijnlijk genoeg te lezen voor de rest van mijn leven. Wat trouwens ook een ijzige conclusie is. Het maximum aantal boeken dat je überhaupt kunt lezen voor je sterft. Ik heb er nog ongeveer 200 te gaan, als ik rond 85 een curry ga vermoorden in goed gezelschap.
Ik heb uit verveling maar een zak chips open getrokken. die was eigenlijk voor later op de avondVerwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:50:
[...]
PoE-reader

Maar goed, had er al niet echt op gerekend vanavond.
[ Voor 41% gewijzigd door Morrar op 06-12-2024 20:53 ]
Inkakken is bijpakken ouwe.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:50:
[...]
PoE-reader
Kwart voor zes hier vanochtendMorrar schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:52:
Morgen staat het kind weer om kwart voor zeven naast je bed.... En morgenavond verjaardag...

Dat zou leuk zijn, moet een van de twee wel 2200 kilometer rijden (en ze zijn 25 en 28).Morrar schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:52:
Morgen staat het kind weer om kwart voor zeven naast je bed.... En morgenavond verjaardag...
heb al hele grote zak pistach noten open zitten breken, al misselijk voordat ik de game kan spelenJohnnyV76 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:52:
[...]
Ik heb uit verveling maar een zak chips open getrokken. die was eigenlijk voor later op de avond
Die dingen zijn verslavend.richards3 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 20:54:
[...]
heb al hele grote zak pistach noten open zitten breken, al misselijk voordat ik de game kan spelen
De enige noten die ik heb zijn amandelen, ruk open te maken.