Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Dat is het verschil in playerbase, en het feit dat dit item zo powerful is dat het ook de bedoeling is dat er maar weinig van in omloop zijn.Kaasje123 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:07:
[...]
Diablo 4 werd in de grond getrapt hoe zeldzaam de mythic items in het begin te vinden waren en bij POE vindt iedereen het ok.
Ik snap het echt niet.
In combinatie met een developer die niet zwicht voor de druk vanuit de community.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd
Dat zijn van die “leuke” dingen vlak voor launch. Zo heb ik pas de 24H2 update van Windows naar binnen gehaald en was mijn Windows key opeens niet meer geldig. Gelukkig was opnieuw invoeren van de key genoeg maar dit zijn van die typische momenten vlak voor iets waar je enorme zin in hebt.Bazziek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:26:
[...]
Die heb je wel uit voordat je de wachtrij door bent
Luxe problemen I know.
Beetje appels en peren. De endgame van D4 is dusdanig mager dat mythics het enige is om naartoe te werken. Niemand in PoE speelt de endgame met de verwachting een mirror te krijgen.Kaasje123 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:07:
[...]
Diablo 4 werd in de grond getrapt hoe zeldzaam de mythic items in het begin te vinden waren en bij POE vindt iedereen het ok.
Ik snap het echt niet.
We zijn er bijna, ik ga zo nog maar ff een dutje doen, des te sneller gaat de tijd voorbij
Tesla M3LR '21
Trading is het verschil, toch? Complexere gear, crafting en items wat allemaal te verhandelen is. Niks "bind on". Dan kan je met heel andere drop tables werken.Kaasje123 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:07:
[...]
Ik snap het echt niet.
Ik kan maar niet beslissen wat ik wil starten vanavond/morgen. Ofwel een warrior met een shield build die vrij tanky gaat bouwen met veel stun opbouw & armor breaking support + een weapon swap op 2x 2H ofzo voor unga bunga smash on heavy stun.
Of een monk met ... ???
Op standalone kan je wel opstarten, maar nog niet inloggen. Xbox is volgens mij de enige optie. Maar bij een patch ben je alsnog de sjaak,Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:46:
Wat is nou wijsheid , heb het spel op Steam gedownload, daar kan ik niet queuen. op de standalone versie wel, dacht ik? of ook niet? alleen xbox?
Ik heb het niet eens specifiek over Blizzard gehad, om jouw kaliber niet te triggeren. Verder heb ik je al eerder gevraagd niet (meer) op mij te reageren als je niet beter of anders kunt dan dit. Ik vraag het je daarom niet nog een keer en zal jou nu maar gaan negeren.corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:56:
[...]
Mooie aannames! Ik wordt gewoon moe van die mensen die in elke post over een zelfde genre game moeten roepen hoe kut blizzard is. Het is totaal off topic en irrelevant. Het past beter op een Livejournal, "Mijn lief dagboek" of de PoE subreddit. Daar is dezelfde echo chamber heel normaal.
Kunnen we het hier gewoon over deze game hebben?
Ik ga toch ook niet in elk blizzard topic roepen hoe slecht EA/Ubisoft/whatever is
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Verwijderd
Ik heb overigens sinds D2LoD (de oude) geen a-rpg meer aangeraakt, ben ook niet bekend met PoE, maar de beelden zagen er interessant genoeg uit.
Hopelijk snap ik het een beetje
Het maakt niet zoveel uit. Er zullen nog wel wat kleine patches doorgevoerd worden de komende uren dus dan reset de queue ook steeds.Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:46:
Wat is nou wijsheid , heb het spel op Steam gedownload, daar kan ik niet queuen. op de standalone versie wel, dacht ik? of ook niet? alleen xbox?
Tesla M3LR '21
Dit is overal gewoon te vinden , maar vooruit , 20:00 vanavond.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:51:
Wanneer begint die early access? Ik heb vanochtend voor 30 euro die pass gekocht op steam, maar kan nog niet spelen. Ik was onder de veronderstelling dat dit vandaag was.
Ik heb overigens sinds D2LoD (de oude) geen a-rpg meer aangeraakt, ben ook niet bekend met PoE, maar de beelden zagen er interessant genoeg uit.
edit: Er worden tussendoor wel patches en updates doorgevoerd door GGG sinds de preload mogelijk is. En ik kom nu ook terecht op een andere server ten opzichte van vanochtend (nu London, vanochtend was dat iets in de US als ik mij niet vergis). EXCITING
edit 2: Inmiddels is Amsterdam beschikbaar als default server
[ Voor 22% gewijzigd door Klauwhamer op 06-12-2024 15:29 ]
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Verwijderd
De game zal meer gebruik maken van de GPU voor effecten ipv CPU zei Jonathan onlangs. Ondersteund de 2070 ook DLSS en frame gen? De game wel in ieder geval zag ik bij de GeForce driver notes.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:02:
Net voor de aardigheid de recommended specs eens bekeken en da's 'n RTX 2060 (als Nvidia). Zo zoetjes aan begint een nieuwe videokaart voor mijn kist ook wel te kriebelen, ik speel nu met een 2070 Super. Maar ja. Dan eigenlijk ook meteen maar m'n Ryzen 7-5800 upgraden. En ook meteen maar nieuwe SSDs. En dan uiteraard ook weer willens en wetens trappen in de "ach dan verkoop ik mijn huidige PC gewoon, zodra de nieuwe operationeel is"-zelfbedrog.. Het valt allemaal niet mee, nieuwe toffe games en wat het zoal teweeg brengt.
edit: Er worden tussendoor wel patches en updates doorgevoerd door GGG sinds de preload mogelijk is.
4080 Super hier dus komt vast goed. Best benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien in de praktijk.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
DLSS wel, maar frame gen niet. Schijnbaar heeft Nvidia dit alleen voor de 40xx -- maar het lijkt er op dat de 20xx dit met wat houtje-touwtje geknutsel ook moet kunnen.. Eerst maar eens zien hoe de perfomance is zonder geknoei, want ik heb daar op mijn gaming rig een schurfthekel aan. Tinkering doe ik voor m'n werk al meer dan genoeg.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:07:
[...]
De game zal meer gebruik maken van de GPU voor effecten ipv CPU zei Jonathan onlangs. Ondersteund de 2070 ook DLSS en frame gen? De game wel in ieder geval zag ik bij de GeForce driver notes.
4080 Super hier dus komt vast goed. Best benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien in de praktijk.
edit: Schijnbaar is het een softlock en per game 'op te lossen' door handmatig de config aan te passen (voorbeeld Cyberpunk 2077) -- indien nodig eens uitvissen hoe specifiek deze config voor Path of Exile werkt en wat de syntax is, en rinse & repeat.
Then again: "While there's definitely a performance gain on older cards with DLSS 3 frame generation enabled, it should be pointed out that it wasn't without its fair share of issues. The user experienced instability and frame drops so running frame generation on DLSS 3 won't get you the most optimized gaming experience at the moment since it is designed with GeForce RTX 40 graphics cards in mind."
[ Voor 35% gewijzigd door Klauwhamer op 06-12-2024 14:27 ]
Vanavond vanaf 19:00 dacht ik. Ah GMT.. Hier is dat natuurlijk +1. Dus 20:00Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:51:
Wanneer begint die early access? Ik heb vanochtend voor 30 euro die pass gekocht op steam, maar kan nog niet spelen. Ik was onder de veronderstelling dat dit vandaag was.
[ Voor 4% gewijzigd door JoeZuCK op 06-12-2024 15:27 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Er is ook niet specifiek een preload key, tenzij ik je verkeerd begrijp. Er is een key waarmee jij je PoE 2-copy kunt activeren in Steam en als je dat gedaan hebt, kan je via Steam al lang preloaden.JoeZuCK schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:10:
Hmm ik krijg geen pre-load key voor Steam als ik in mijn Path of Exile account inlog.
Ik heb een preload via de launcher ingezet vanochtend en ook meteen de key in Steam geactiveerd. Bijt elkaar niet.
Ik begreep op reddit dat de keys weer tijdelijk op zijn. Is eerder gebeurd. Zou het gewoon even in de gaten houden.JoeZuCK schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:10:
Hmm ik krijg geen pre-load key voor Steam als ik in mijn Path of Exile account inlog.
Thx.Bazziek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:12:
[...]
Ik begreep op reddit dat de keys weer tijdelijk op zijn. Is eerder gebeurd. Zou het gewoon even in de gaten houden.
@Klauwhamer Ik heb het spel vanochtend gekocht op Steam, maar om te kunnen preloaded, begreep ik dat ik nog een aparte key uit mijn PoE account moest halen en moest activeren in Steam.
[ Voor 3% gewijzigd door JoeZuCK op 06-12-2024 14:15 ]
Heb je dat nodig als je het al op steam gekocht hebt? Dan heb je het toch al in je library staan? Ik heb die key niet gepakt (niet eens geprobeerd) en gewoon kunnen preloaden.JoeZuCK schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:15:
[...]
Thx.
@Klauwhamer Ik heb het spel vanochtend gekocht op Steam, maar om te kunnen preloaded, begreep ik dat ik nog een aparte key uit mijn PoE account moest halen en moest activeren in Steam.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Er zit in ieder geval een HDR toggle in de options.The Chosen One schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:38:
Zit er nog officiële HDR in de game? Met al die special effectsvan de lightning ed kan dat wel mooi zijn.
Ik verwacht dat ik zonder problemen op eenKlauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:02:
Net voor de aardigheid de recommended specs eens bekeken en da's 'n RTX 2060 (als Nvidia). Zo zoetjes aan begint een nieuwe videokaart voor mijn kist ook wel te kriebelen, ik speel nu met een 2070 Super. Maar ja. Dan eigenlijk ook meteen maar m'n Ryzen 7-5800 upgraden. En ook meteen maar nieuwe SSDs. En dan uiteraard ook weer willens en wetens trappen in de "ach dan verkoop ik mijn huidige PC gewoon, zodra de nieuwe operationeel is"-zelfbedrog.. Het valt allemaal niet mee, nieuwe toffe games en wat het zoal teweeg brengt.
edit: Er worden tussendoor wel patches en updates doorgevoerd door GGG sinds de preload mogelijk is. En ik kom nu ook terecht op een andere server ten opzichte van vanochtend (nu London, vanochtend was dat iets in de US als ik mij niet vergis). EXCITING
i5-6600
1070
16GB
met alles op minimum kan spelen. Ben wel heel nieuwsgierig naar de uiteindelijke performance. Zeker aangezien PoE1 best goed draaide
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dit is de informatie omtrent de EA:Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:51:
Voor NL is dat dus 20:00u vanavond.If you want to play Path of Exile 2 early access, here are the release dates and times for when it will be available in your region.
- PST: 11am, Friday, December 6, 2024
- EST: 2pm, Friday, December 6, 2024
- GMT: 7pm, Friday, December 6, 2024
Dit is ook een feature die ik nog nooit heb gezien in 't echt. De laatste monitor die ik kocht, heeft geen HDR-support. Ook maar een nieuwe monitor, danThe Chosen One schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:38:
Zit er nog officiële HDR in de game? Met al die special effectsvan de lightning ed kan dat wel mooi zijn.

Ik heb iig de PS5 versie (speelde POE op PS4 ook) en ben benieuwd of crossplay ook de ingame economy een beetje gaat fixen want op console was het op POE wel om te janken. Ben de game aan het preloaden en ben benieuwd vanavond!
Mocht er een GoT clan zijn dan zou ik graag aansluiten.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
verder is het volgens mij nog veel wachten en straks zien wat er mogelijk is betreffende guilds. Geen idee dus of je crossplay guilds hebt etc. Idee is echter wel dat ik straks ook weer de PoE2 guild opricht.
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Waar gaan jullie mee starten? Stemmen maar: https://strawpoll.com/LVyK2140KZ0
Ik ga voor Mercenary en dan specifiek de Witchhunter
Tesla M3LR '21
Titan go bonkLondon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:47:
En nu we er bijna zijn is het leuk om nog even te peilen wat mensen van plan zijn!
Gewoon weer een poging op de witch, en dan meer specifiek bloodmage ...London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:47:
En nu we er bijna zijn is het leuk om nog even te peilen wat mensen van plan zijn!
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Gaaf dat eigenlijk bijna alle ascendancies speelbaar lijken en hun fans hebben. En dan te bedenken dat er nu pas 12 zijn en er nog 24 bijkomen..London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:47:
Dat zou moeten gaan, waarbij ik wel opmerk dat je CPU onder de minimum system requirements zit.corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:43:
[...]
Ik verwacht dat ik zonder problemen op een
i5-6600
1070
16GB
met alles op minimum kan spelen. Ben wel heel nieuwsgierig naar de uiteindelijke performance. Zeker aangezien PoE1 best goed draaide
Minimum system requirements:
CPU: Intel® Core™ i7-7700 or AMD™ Ryzen 5 2500X
GPU: NVIDIA® GeForce® GTX 960 (3GB), Intel® Arc™ A380, or ATI Radeon™ RX 470
RAM: 8 GB RAM
STO: 100 GB available space
Recommended system requirements:
CPU: Intel® Core™ i5-10500 or AMD™ Ryzen 7 3700X
RAM: 16 GB RAM
GPU: NVIDIA® GeForce® RTX 2060, Intel® Arc™ A770, or ATI Radeon™ RX 5600XT
STO: 100 GB available space
Heel grappig om te zien ja! Uiteindelijk wil ik ook meerdere dingen gaan proberen natuurlijk, maar je eerste char in een nieuwe release is altijd het leukstPerrin schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:57:
[...]
Gaaf dat eigenlijk bijna alle ascendancies speelbaar lijken en hun fans hebben. En dan te bedenken dat er nu pas 12 zijn en er nog 24 bijkomen..
Tesla M3LR '21
Je hebt nu nog tijd voor de boodschappen, de was, de huishouding, de schoonmaak, de kids, je partner, je huisdier, etcetera...
SAAI
Tja, dan ga je op discord hangen ofzo
Nee want nieuwe dingen. En oh ja, omdat ik zo gruwelijk onzeker ben en een Keyboardneckbeard durf ik dat natuurlijk allemaal niet. (Ik kop hem zelf wel in hoor, pas de problème)
Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:17:
[...]
Nee want nieuwe dingen. En oh ja, omdat ik zo gruwelijk onzeker ben en een Keyboardneckbeard durf ik dat natuurlijk allemaal niet. (Ik kop hem zelf wel in hoor, pas de problème)

We bijten niet hoor

Tesla M3LR '21
Niet zomaar namens iedereen spreken! ik bijt af en toe
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ja echt maar 1 minuut ofzo, wel geinigDonnie schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:37:
Ja het was HEEL ff op lol: https://www.twitch.tv/ste...daOSfrog-q_qKaadrXkGvTwTL

Tesla M3LR '21
LekkerSMD007 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:33:
[...]
Niet zomaar namens iedereen spreken! ik bijt af en toe
[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 06-12-2024 17:47 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 17:48 ]
Helaas... dat wordt toch de standalone client downloadenToonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:47:
Op Steam kan je helemaal nog niet opstarten, daar is het fysieke "play" knop nog helemaal grijs. Dus je komt ook niet in een queue terecht.
Dat gaat niet, omdat ik het pakket heb gekocht op Steam.Vidra schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:50:
[...]
Helaas... dat wordt toch de standalone client downloaden
De queue reset bij launch.Vidra schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:50:
[...]
Helaas... dat wordt toch de standalone client downloaden
Als het goed is kan je op de website je account linken en dan kan het wel.Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:54:
[...]
Dat gaat niet, omdat ik het pakket heb gekocht op Steam.
Denk het ook, maar sta er toch maar in voor de zekerheidPerrin schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:56:
Ze resetten de queue heus nog wel.
Sowieso is een queue bij PoE anders dan bij pakweg WoW waar je max bv 10k plaatsen hebt en je dus moet wachten tot er plaats is. Hier is het meer een wachtrij van een bottleneck. Traag maar gestaag iedereen voorbij de bottleneck krijgen is het plan. Bij leaguestarts kan je op plaats 60000 na 10min wel binnen.
Dat startscherm mag wel een limiet krijgen van FPS. Jaagt mijn GPU tot 100%
[ Voor 8% gewijzigd door Paterpor op 06-12-2024 18:27 ]
Je kan in de opties een background fps limiet instellen, kan alleen niet als je in de queue zitPaterpor schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:12:
Dat startscherm mag wel een limiet krijgen van FPS. Jaagt mijn GPU tot 100%
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2024 18:34 ]
Jawel hoor, hier capped ie 'm netjes zoals het hoort.Paterpor schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:35:
Staat allemaal aan maar werkt blijkbaar niet in het inlogscherm
Edit , ik sta ook in de queue, plek 6512
[ Voor 8% gewijzigd door Visgek82 op 06-12-2024 18:38 ]
Wordt lekker wachten als ik dit nieuwsartikel mag geloven
Je komt er tegenwoordig niet meer onder uit om toch weer te investeren in Tencent. Ze kopen echt alles over.
[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 19:01 ]
Het kan mij allemaal weinig schelen eigenlijk, zolang ze maar op deze manier blijven omgaan met mtx en supporter packs enzo. Free to play met mtx voor echte centjes is mijn favoriete pricing modelToonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:00:
Het jammere weer is dat Grinding Gear Games ook weer in bezit is van Tencent, kwam ik zojuist achter.
Je komt er tegenwoordig niet meer onder uit om toch weer te investeren in Tencent. Ze kopen echt alles over.
Tesla M3LR '21
Totdat ze dadelijk een monopoly positie hebben en vrijwel de gaming industrie volledig in hun beheer hebben. Ze zij nu de tweede grootste ter wereld en kopen veel Westerse bedrijven over. Waar denk waar allemaal dat geld naar toe gaat?London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:06:
[...]
Het kan mij allemaal weinig schelen eigenlijk, zolang ze maar op deze manier blijven omgaan met mtx en supporter packs enzo. Free to play met mtx voor echte centjes is mijn favoriete pricing model
Ook het hevig hameren op kernel anti-cheat.
Zie ook mijn bericht in Delta Force.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/80942248
Je moet je eens afvragen waarom Tencent opeens zo'n goede pricing models heeft en tegenwoordig tegen P2W is in F2P games.
[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 19:18 ]
Verwijderd
Dan kun je haast niets meer spelen op Indies na ben ik bang. Er zijn aspecten in games die er voor zorgen dat ik een game links laat liggen maar alleen maar omdat tencent er in zit (nog) niet.Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:16:
[...]
Totdat ze dadelijk een monopoly positie hebben en vrijwel de gaming industrie volledig in hun beheer hebben. Ze zij nu de tweede grootste ter wereld en kopen veel Westerse bedrijven over. Waar denk waar allemaal dat geld naar toe gaat?
Je hebt alsnog een goed punt hoor.
Zolang Westerse bedrijven er nog veel grotere predatory (pricing) tactieken op na houden maak ik me niet zo druk om Tencent. Voelt haast een beetje als uitlokking die post van je, laat @Klauwhamer hem maar niet lezenToonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:16:
[...]
Totdat ze dadelijk een monopoly positie hebben en vrijwel de gaming industrie volledig in hun beheer hebben. Ze zij nu de tweede grootste ter wereld en kopen veel Westerse bedrijven over. Waar denk waar allemaal dat geld naar toe gaat?
Je moet je eens afvragen waarom Tencent opeens zo'n goede pricing models heeft en tegenwoordig tegen P2W is in F2P games.
Ga me ook niet druk maken om zaken waar ik toch geen invloed op heb

Nog 36 minuten, op naar de afgang
[ Voor 6% gewijzigd door London op 06-12-2024 19:25 ]
Tesla M3LR '21
Nah, je kunt makkelijk een tweede of derde beginnen. Er hangt letterlijk niks af van deze keuze.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:23:
Voelen jullie ook een lichte last minute class twijfel?
Neuh, ik ben al héél lang klaar met gesprekken over privacy en het belang van anonimiteit op interwebs. De drie hoofdredenen zijn 1) de grote massa heeft volstrekt nul care en interesse in "geneuzel door en voor nerds", 2) de politieke macht ligt ongeveer 25 jaar achter met wet- en regelgeving voor big tech en interwebs, en 3) partijen als Facebook komen lachend weg met statements dat zij niet in kaart hebben of kunnen brengen welke data van gebruikers waar precies staat en wie daar toegang tot heeft onder welke voorwaarden, en wat de beperkingen zijn van derden op het verstrekken van die data.Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:16:
[...]
Deze veldslagen en oorlogen zijn lang en breed geweest -- en verloren. Het zal mijn tijd wel duren. Ik ben inmiddels dusdanig gedesillusioneerd dat ik niet eens meer begin over "hate to say I told you so" bij berichtgevingen over datalekken, misbruik van data door overheden en NGOs.
Zolang er geen aanwijzingen zijn dat GGG dubieuze shit uitvreet op mijn PC, geloof ik het wel. Tot die tijd houd ik mijn eigen footprint zo clean mogelijk en de rest? Fuck 'em.
Welnee, hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. En ik moedig 'm vooral aan door te gaan met waarschuwen. Mij heeft het teveel levensvreugde gekost door de jaren heen op feestjes en partijen, ik ben er wel klaar meeLondon schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:22:
[...]
Zolang Westerse bedrijven er nog veel grotere predatory (pricing) tactieken op na houden maak ik me niet zo druk om Tencent. Voelt haast een beetje als uitlokking die post van je, laat @Klauwhamer hem maar niet lezen
Ja, zeker. Toch een blood mage witch als eerste denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:23:
Verwijderd
Je wordt niet meer uitgenodigd?Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:29:
[...]
Welnee, hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. En ik moedig 'm vooral aan door te gaan met waarschuwen. Mij heeft het teveel levensvreugde gekost door de jaren heen op feestjes en partijen, ik ben er wel klaar mee
Verwijderd
Dat heb ik dus even met Sorc. Maar denk dat ik vast blijf houden aan Warrior.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:29:
[...]
Ja, zeker. Toch een blood mage witch als eerste denk ik.
Edit: Of merc. Of Monk….
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2024 19:32 ]
Jep, vandaar dat ik me dus ook niet meer druk maak om zaken waar ik geen invloed op heb. En dat gaat in dit geval ook op.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:29:
[...]
Welnee, hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. En ik moedig 'm vooral aan door te gaan met waarschuwen. Mij heeft het teveel levensvreugde gekost door de jaren heen op feestjes en partijen, ik ben er wel klaar mee
Last minute class twijfel is real inderdaad ja, we gaan het meemaken
Tesla M3LR '21
Nah, dat valt wel mee hoor. Zo erg was ik nou ook weer niet. En ik waarschuw nog steeds wel eens mensen, bijvoorbeeld voor Temu. Maar verder dan een groepsappje met "Installeer dit niet, want het verzamelt nagenoeg alle data van je telefoon, hier is een link voor meer info desgewenst" gaat het niet. Doen mensen 't toch? Fuck 'em.
Verwijderd
Klopt zonde van de moeite. Als men interesse heeft stellen ze wel vragen.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:33:
[...]
![]()
Nah, dat valt wel mee hoor. Zo erg was ik nou ook weer niet. En ik waarschuw nog steeds wel eens mensen, bijvoorbeeld tegen Temu. Maar verder dan een groepsappje met "Installeer dit niet, want het verzamelt nagenoeg alle data van je telefoon, hier is een link voor meer info desgewenst" gaat het niet. Doen mensen 't toch? Fuck 'em.
Tesla M3LR '21
Als ik kan spelen vanavond, dan hoop ik Merc te kunnen spelen?Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:23:
Ga er eigenlijk blank in; newb qua PoE, amper videos gekeken en van wat ik gezien heb, ziet er allemaal wel goed uit
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Edit: Via steam opent het spel nu ook al
[ Voor 11% gewijzigd door Skybullet op 06-12-2024 19:47 ]
https://www.reddit.com/r/...ws_server_delay/#lightbox
[ Voor 53% gewijzigd door Booyaa op 06-12-2024 19:49 ]
Pff fake news! Dat zeggen ze alleen maar om de logins wat te verspreiden!Booyaa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:48:
Het is uitgesteld toch? Duurt wat langer.
https://www.reddit.com/r/...ws_server_delay/#lightbox
Maar.... voorlopig is Steam toch nog bezig de boel uit te pakken...
[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 06-12-2024 19:50 ]
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
heb ik ook, met downloading in het window ernaastFlamesz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:57:
Heeft iedereen "An unexpected disconnection occured" als je op log in klikt, in plaats van een queue? Of speelt mijn internet weer op
Ik heb hetzelfde.Flamesz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:57:
Heeft iedereen "An unexpected disconnection occured" als je op log in klikt, in plaats van een queue? Of speelt mijn internet weer op
Dit heb ik ook op xboxFlamesz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:57:
Er is geen queue, wel een countdownFlamesz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:57:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hier hetzelfde. Herstarten doet niks. Nog 1 minuut.Flamesz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:57:
Ik had net een crash naar desktop al hahaFlamesz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:57: