Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:58
Stroomstoring is al voorbij , ben nu ook aan het preloaden :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 18:06

Vidra

Vragen?

Kaasje123 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:07:
[...]

Diablo 4 werd in de grond getrapt hoe zeldzaam de mythic items in het begin te vinden waren en bij POE vindt iedereen het ok.

Ik snap het echt niet.
Dat is het verschil in playerbase, en het feit dat dit item zo powerful is dat het ook de bedoeling is dat er maar weinig van in omloop zijn.

In combinatie met een developer die niet zwicht voor de druk vanuit de community.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bazziek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:26:
[...]

Die heb je wel uit voordat je de wachtrij door bent
Dat zijn van die “leuke” dingen vlak voor launch. Zo heb ik pas de 24H2 update van Windows naar binnen gehaald en was mijn Windows key opeens niet meer geldig. Gelukkig was opnieuw invoeren van de key genoeg maar dit zijn van die typische momenten vlak voor iets waar je enorme zin in hebt.

Luxe problemen I know. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Diablo 4 werd in de grond getrapt hoe zeldzaam de mythic items in het begin te vinden waren en bij POE vindt iedereen het ok.

Ik snap het echt niet.
Beetje appels en peren. De endgame van D4 is dusdanig mager dat mythics het enige is om naartoe te werken. Niemand in PoE speelt de endgame met de verwachting een mirror te krijgen.

We zijn er bijna, ik ga zo nog maar ff een dutje doen, des te sneller gaat de tijd voorbij :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:50
[...]

Ik snap het echt niet.
Trading is het verschil, toch? Complexere gear, crafting en items wat allemaal te verhandelen is. Niks "bind on". Dan kan je met heel andere drop tables werken.

Ik kan maar niet beslissen wat ik wil starten vanavond/morgen. Ofwel een warrior met een shield build die vrij tanky gaat bouwen met veel stun opbouw & armor breaking support + een weapon swap op 2x 2H ofzo voor unga bunga smash on heavy stun.
Of een monk met ... ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Wat is nou wijsheid , heb het spel op Steam gedownload, daar kan ik niet queuen. op de standalone versie wel, dacht ik? of ook niet? alleen xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:46:
Wat is nou wijsheid , heb het spel op Steam gedownload, daar kan ik niet queuen. op de standalone versie wel, dacht ik? of ook niet? alleen xbox?
Op standalone kan je wel opstarten, maar nog niet inloggen. Xbox is volgens mij de enige optie. Maar bij een patch ben je alsnog de sjaak,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:56:
[...]

Mooie aannames! Ik wordt gewoon moe van die mensen die in elke post over een zelfde genre game moeten roepen hoe kut blizzard is. Het is totaal off topic en irrelevant. Het past beter op een Livejournal, "Mijn lief dagboek" of de PoE subreddit. Daar is dezelfde echo chamber heel normaal.
Kunnen we het hier gewoon over deze game hebben?

Ik ga toch ook niet in elk blizzard topic roepen hoe slecht EA/Ubisoft/whatever is
Ik heb het niet eens specifiek over Blizzard gehad, om jouw kaliber niet te triggeren. Verder heb ik je al eerder gevraagd niet (meer) op mij te reageren als je niet beter of anders kunt dan dit. Ik vraag het je daarom niet nog een keer en zal jou nu maar gaan negeren.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
Laten we het ff gezellig houden met z'n allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer begint die early access? Ik heb vanochtend voor 30 euro die pass gekocht op steam, maar kan nog niet spelen. Ik was onder de veronderstelling dat dit vandaag was.

Ik heb overigens sinds D2LoD (de oude) geen a-rpg meer aangeraakt, ben ook niet bekend met PoE, maar de beelden zagen er interessant genoeg uit.

Hopelijk snap ik het een beetje :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:46:
Het maakt niet zoveel uit. Er zullen nog wel wat kleine patches doorgevoerd worden de komende uren dus dan reset de queue ook steeds.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:51:
Wanneer begint die early access? Ik heb vanochtend voor 30 euro die pass gekocht op steam, maar kan nog niet spelen. Ik was onder de veronderstelling dat dit vandaag was.

Ik heb overigens sinds D2LoD (de oude) geen a-rpg meer aangeraakt, ben ook niet bekend met PoE, maar de beelden zagen er interessant genoeg uit.

Dit is overal gewoon te vinden , maar vooruit , 20:00 vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Moet de guild opnieuw aangemaakt worden? Hoorde ook iets van dat guild stash tabs niet mee kunnen naar POE2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Net voor de aardigheid de recommended specs eens bekeken en da's 'n RTX 2060 (als Nvidia). Zo zoetjes aan begint een nieuwe videokaart voor mijn kist ook wel te kriebelen, ik speel nu met een 2070 Super. Maar ja. Dan eigenlijk ook meteen maar m'n Ryzen 7-5800 upgraden. En ook meteen maar nieuwe SSDs. En dan uiteraard ook weer willens en wetens trappen in de "ach dan verkoop ik mijn huidige PC gewoon, zodra de nieuwe operationeel is"-zelfbedrog.. Het valt allemaal niet mee, nieuwe toffe games en wat het zoal teweeg brengt.

edit: Er worden tussendoor wel patches en updates doorgevoerd door GGG sinds de preload mogelijk is. En ik kom nu ook terecht op een andere server ten opzichte van vanochtend (nu London, vanochtend was dat iets in de US als ik mij niet vergis). EXCITING

edit 2: Inmiddels is Amsterdam beschikbaar als default server 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Klauwhamer op 06-12-2024 15:29 ]

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:02:
Net voor de aardigheid de recommended specs eens bekeken en da's 'n RTX 2060 (als Nvidia). Zo zoetjes aan begint een nieuwe videokaart voor mijn kist ook wel te kriebelen, ik speel nu met een 2070 Super. Maar ja. Dan eigenlijk ook meteen maar m'n Ryzen 7-5800 upgraden. En ook meteen maar nieuwe SSDs. En dan uiteraard ook weer willens en wetens trappen in de "ach dan verkoop ik mijn huidige PC gewoon, zodra de nieuwe operationeel is"-zelfbedrog.. Het valt allemaal niet mee, nieuwe toffe games en wat het zoal teweeg brengt.

edit: Er worden tussendoor wel patches en updates doorgevoerd door GGG sinds de preload mogelijk is.
De game zal meer gebruik maken van de GPU voor effecten ipv CPU zei Jonathan onlangs. Ondersteund de 2070 ook DLSS en frame gen? De game wel in ieder geval zag ik bij de GeForce driver notes.
4080 Super hier dus komt vast goed. Best benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:50

JoeZuCK

_Fonz > all.

Hmm ik krijg geen pre-load key voor Steam als ik in mijn Path of Exile account inlog.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:07:
[...]

De game zal meer gebruik maken van de GPU voor effecten ipv CPU zei Jonathan onlangs. Ondersteund de 2070 ook DLSS en frame gen? De game wel in ieder geval zag ik bij de GeForce driver notes.
4080 Super hier dus komt vast goed. Best benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien in de praktijk.
DLSS wel, maar frame gen niet. Schijnbaar heeft Nvidia dit alleen voor de 40xx -- maar het lijkt er op dat de 20xx dit met wat houtje-touwtje geknutsel ook moet kunnen.. Eerst maar eens zien hoe de perfomance is zonder geknoei, want ik heb daar op mijn gaming rig een schurfthekel aan. Tinkering doe ik voor m'n werk al meer dan genoeg.

edit: Schijnbaar is het een softlock en per game 'op te lossen' door handmatig de config aan te passen (voorbeeld Cyberpunk 2077) -- indien nodig eens uitvissen hoe specifiek deze config voor Path of Exile werkt en wat de syntax is, en rinse & repeat.

Then again: "While there's definitely a performance gain on older cards with DLSS 3 frame generation enabled, it should be pointed out that it wasn't without its fair share of issues. The user experienced instability and frame drops so running frame generation on DLSS 3 won't get you the most optimized gaming experience at the moment since it is designed with GeForce RTX 40 graphics cards in mind."

[ Voor 35% gewijzigd door Klauwhamer op 06-12-2024 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Vanavond vanaf 19:00 dacht ik. Ah GMT.. Hier is dat natuurlijk +1. Dus 20:00

[ Voor 4% gewijzigd door JoeZuCK op 06-12-2024 15:27 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

JoeZuCK schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:10:
Hmm ik krijg geen pre-load key voor Steam als ik in mijn Path of Exile account inlog.
Er is ook niet specifiek een preload key, tenzij ik je verkeerd begrijp. Er is een key waarmee jij je PoE 2-copy kunt activeren in Steam en als je dat gedaan hebt, kan je via Steam al lang preloaden.

Ik heb een preload via de launcher ingezet vanochtend en ook meteen de key in Steam geactiveerd. Bijt elkaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
JoeZuCK schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:10:
Ik begreep op reddit dat de keys weer tijdelijk op zijn. Is eerder gebeurd. Zou het gewoon even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Bazziek schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:12:
[...]

Ik begreep op reddit dat de keys weer tijdelijk op zijn. Is eerder gebeurd. Zou het gewoon even in de gaten houden.
Thx.

@Klauwhamer Ik heb het spel vanochtend gekocht op Steam, maar om te kunnen preloaded, begreep ik dat ik nog een aparte key uit mijn PoE account moest halen en moest activeren in Steam.

[ Voor 3% gewijzigd door JoeZuCK op 06-12-2024 14:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
JoeZuCK schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:11:
[...]

Vanavond vanaf 19:00 dacht ik.
2000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 11:19
JoeZuCK schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:15:
[...]

Thx.

@Klauwhamer Ik heb het spel vanochtend gekocht op Steam, maar om te kunnen preloaded, begreep ik dat ik nog een aparte key uit mijn PoE account moest halen en moest activeren in Steam.
Heb je dat nodig als je het al op steam gekocht hebt? Dan heb je het toch al in je library staan? Ik heb die key niet gepakt (niet eens geprobeerd) en gewoon kunnen preloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:34
DIe key is volgens mij inderdaad alleen om het op steam toe te voegen wanneer je het buiten steam om hebt gekocht. Andersom ook voor de Epic game store als iemand het daar zou willen downloaden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Ah net even de PC aangezwengeld. Ben idd aan het preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Zit er nog officiële HDR in de game? Met al die special effectsvan de lightning ed kan dat wel mooi zijn.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
The Chosen One schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:38:
Zit er nog officiële HDR in de game? Met al die special effectsvan de lightning ed kan dat wel mooi zijn.
Er zit in ieder geval een HDR toggle in de options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:02:

edit: Er worden tussendoor wel patches en updates doorgevoerd door GGG sinds de preload mogelijk is. En ik kom nu ook terecht op een andere server ten opzichte van vanochtend (nu London, vanochtend was dat iets in de US als ik mij niet vergis). EXCITING
Ik verwacht dat ik zonder problemen op een

i5-6600
1070
16GB

met alles op minimum kan spelen. Ben wel heel nieuwsgierig naar de uiteindelijke performance. Zeker aangezien PoE1 best goed draaide

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Demonicbrood
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-09 16:43
Dit is de informatie omtrent de EA:
If you want to play Path of Exile 2 early access, here are the release dates and times for when it will be available in your region.
  • PST: 11am, Friday, December 6, 2024
  • EST: 2pm, Friday, December 6, 2024
  • GMT: 7pm, Friday, December 6, 2024
Voor NL is dat dus 20:00u vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

The Chosen One schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:38:
Dit is ook een feature die ik nog nooit heb gezien in 't echt. De laatste monitor die ik kocht, heeft geen HDR-support. Ook maar een nieuwe monitor, dan 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:02

CSB

:D

Heb ik misgeklikt of is dit het PC draadje voor PoE2? Of is het gewoon samengevoegd vanwege crossplay?

Ik heb iig de PS5 versie (speelde POE op PS4 ook) en ben benieuwd of crossplay ook de ingame economy een beetje gaat fixen want op console was het op POE wel om te janken. Ben de game aan het preloaden en ben benieuwd vanavond!

Mocht er een GoT clan zijn dan zou ik graag aansluiten. _/-\o_ (indien het kan op PS5 trouwens...)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-10 18:46
Geen idee of het crossplay werkt. Maar als ex-guild leader van poe1 kan ik je deze discord zeker aanraden https://discord.gg/tumNvKgY

verder is het volgens mij nog veel wachten en straks zien wat er mogelijk is betreffende guilds. Geen idee dus of je crossplay guilds hebt etc. Idee is echter wel dat ik straks ook weer de PoE2 guild opricht.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online
En nu we er bijna zijn is het leuk om nog even te peilen wat mensen van plan zijn!

Waar gaan jullie mee starten? Stemmen maar: https://strawpoll.com/LVyK2140KZ0

Ik ga voor Mercenary en dan specifiek de Witchhunter (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:47:
En nu we er bijna zijn is het leuk om nog even te peilen wat mensen van plan zijn!

Titan go bonk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Gewoon weer een poging op de witch, en dan meer specifiek bloodmage ...

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Perrin
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 27-09 19:36

Gaaf dat eigenlijk bijna alle ascendancies speelbaar lijken en hun fans hebben. En dan te bedenken dat er nu pas 12 zijn en er nog 24 bijkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 14:43:
[...]

Ik verwacht dat ik zonder problemen op een

i5-6600
1070
16GB

met alles op minimum kan spelen. Ben wel heel nieuwsgierig naar de uiteindelijke performance. Zeker aangezien PoE1 best goed draaide
Dat zou moeten gaan, waarbij ik wel opmerk dat je CPU onder de minimum system requirements zit.

Minimum system requirements:
CPU: Intel® Core™ i7-7700 or AMD™ Ryzen 5 2500X
GPU: NVIDIA® GeForce® GTX 960 (3GB), Intel® Arc™ A380, or ATI Radeon™ RX 470
RAM: 8 GB RAM
STO: 100 GB available space

Recommended system requirements:
CPU: Intel® Core™ i5-10500 or AMD™ Ryzen 7 3700X
RAM: 16 GB RAM
GPU: NVIDIA® GeForce® RTX 2060, Intel® Arc™ A770, or ATI Radeon™ RX 5600XT
STO: 100 GB available space

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:56
Duurt lang ... :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Perrin schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 16:57:
[...]

Gaaf dat eigenlijk bijna alle ascendancies speelbaar lijken en hun fans hebben. En dan te bedenken dat er nu pas 12 zijn en er nog 24 bijkomen..
Heel grappig om te zien ja! Uiteindelijk wil ik ook meerdere dingen gaan proberen natuurlijk, maar je eerste char in een nieuwe release is altijd het leukst _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Je hebt nu nog tijd voor de boodschappen, de was, de huishouding, de schoonmaak, de kids, je partner, je huisdier, etcetera... :+ en als je nog tijd over hebt, ga je gewoon Path of Exile 2 gameplay video's kijken. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Tja, dan ga je op discord hangen ofzo :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Vidra schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:12:
[...]

Tja, dan ga je op discord hangen ofzo :o
Nee want nieuwe dingen. En oh ja, omdat ik zo gruwelijk onzeker ben en een Keyboardneckbeard durf ik dat natuurlijk allemaal niet. (Ik kop hem zelf wel in hoor, pas de problème)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:17:
[...]

Nee want nieuwe dingen. En oh ja, omdat ik zo gruwelijk onzeker ben en een Keyboardneckbeard durf ik dat natuurlijk allemaal niet. (Ik kop hem zelf wel in hoor, pas de problème)
:F

We bijten niet hoor O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Ok wtf, ik kon net even inloggen via de Windows client en gelijk 2 namen reserveren :o Nu is de server weer plat maar damn, hopelijk kan ik de namen houden :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-10 18:46
Niet zomaar namens iedereen spreken! ik bijt af en toe >:)

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Ja echt maar 1 minuut ofzo, wel geinig O-)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Zit weer in een queue, plek 135 :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Eeeey, plekje 352! Niet crashen aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

SMD007 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:33:
[...]

Niet zomaar namens iedereen spreken! ik bijt af en toe >:)
Lekker O+ voor de n00bs

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 06-12-2024 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:37
Op Steam kan je helemaal nog niet opstarten, daar is het fysieke "play" knop nog helemaal grijs. Dus je komt ook niet in een queue terecht.

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 17:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:47:
Op Steam kan je helemaal nog niet opstarten, daar is het fysieke "play" knop nog helemaal grijs. Dus je komt ook niet in een queue terecht.
Helaas... dat wordt toch de standalone client downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Vidra schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:50:
[...]

Dat gaat niet, omdat ik het pakket heb gekocht op Steam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:09
Vidra schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:50:
[...]

De queue reset bij launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:54:
[...]

Dat gaat niet, omdat ik het pakket heb gekocht op Steam.
Als het goed is kan je op de website je account linken en dan kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrin
Ze resetten de queue heus nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Perrin schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 17:56:
Ze resetten de queue heus nog wel.
Denk het ook, maar sta er toch maar in voor de zekerheid :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:06
Als we kijken hoe league launches gaan dan is twee uur voor de eigenlijk launch normaal om de queue te starten hoor.

Sowieso is een queue bij PoE anders dan bij pakweg WoW waar je max bv 10k plaatsen hebt en je dus moet wachten tot er plaats is. Hier is het meer een wachtrij van een bottleneck. Traag maar gestaag iedereen voorbij de bottleneck krijgen is het plan. Bij leaguestarts kan je op plaats 60000 na 10min wel binnen.

Dat startscherm mag wel een limiet krijgen van FPS. Jaagt mijn GPU tot 100% :o

[ Voor 8% gewijzigd door Paterpor op 06-12-2024 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Paterpor schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:12:

Dat startscherm mag wel een limiet krijgen van FPS. Jaagt mijn GPU tot 100% :o
Je kan in de opties een background fps limiet instellen, kan alleen niet als je in de queue zit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nog beter, nvidia reflex aanzetten dan blijf je ook onder je monitor max fps zitten. Zelf heb ik de opties nog niet bekeken want als het goed is kun je op Steam niet eens opstarten.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2024 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:06
Staat allemaal aan maar werkt blijkbaar niet in het inlogscherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Paterpor schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 18:35:
Staat allemaal aan maar werkt blijkbaar niet in het inlogscherm :(
Jawel hoor, hier capped ie 'm netjes zoals het hoort.

Edit , ik sta ook in de queue, plek 6512

[ Voor 8% gewijzigd door Visgek82 op 06-12-2024 18:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nou GGG en Steam stop de stekker er maar in ik ben er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:56
https://www.pcgamer.com/g...-online-at-the-same-time/

Wordt lekker wachten als ik dit nieuwsartikel mag geloven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Het jammere weer is dat Grinding Gear Games ook weer in bezit is van Tencent, kwam ik zojuist achter.

Je komt er tegenwoordig niet meer onder uit om toch weer te investeren in Tencent. Ze kopen echt alles over.

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 19:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:00:
Het jammere weer is dat Grinding Gear Games ook weer in bezit is van Tencent, kwam ik zojuist achter.

Je komt er tegenwoordig niet meer onder uit om toch weer te investeren in Tencent. Ze kopen echt alles over.
Het kan mij allemaal weinig schelen eigenlijk, zolang ze maar op deze manier blijven omgaan met mtx en supporter packs enzo. Free to play met mtx voor echte centjes is mijn favoriete pricing model (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:06:
[...]

Het kan mij allemaal weinig schelen eigenlijk, zolang ze maar op deze manier blijven omgaan met mtx en supporter packs enzo. Free to play met mtx voor echte centjes is mijn favoriete pricing model (y)
Totdat ze dadelijk een monopoly positie hebben en vrijwel de gaming industrie volledig in hun beheer hebben. Ze zij nu de tweede grootste ter wereld en kopen veel Westerse bedrijven over. Waar denk waar allemaal dat geld naar toe gaat?

Ook het hevig hameren op kernel anti-cheat.

Zie ook mijn bericht in Delta Force.

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/80942248

Je moet je eens afvragen waarom Tencent opeens zo'n goede pricing models heeft en tegenwoordig tegen P2W is in F2P games. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 19:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:16:
[...]

Totdat ze dadelijk een monopoly positie hebben en vrijwel de gaming industrie volledig in hun beheer hebben. Ze zij nu de tweede grootste ter wereld en kopen veel Westerse bedrijven over. Waar denk waar allemaal dat geld naar toe gaat?

Dan kun je haast niets meer spelen op Indies na ben ik bang. Er zijn aspecten in games die er voor zorgen dat ik een game links laat liggen maar alleen maar omdat tencent er in zit (nog) niet.
Je hebt alsnog een goed punt hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online
[...]

Je moet je eens afvragen waarom Tencent opeens zo'n goede pricing models heeft en tegenwoordig tegen P2W is in F2P games. :D
Zolang Westerse bedrijven er nog veel grotere predatory (pricing) tactieken op na houden maak ik me niet zo druk om Tencent. Voelt haast een beetje als uitlokking die post van je, laat @Klauwhamer hem maar niet lezen ;)

Ga me ook niet druk maken om zaken waar ik toch geen invloed op heb :z

Nog 36 minuten, op naar de afgang _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door London op 06-12-2024 19:25 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voelen jullie ook een lichte last minute class twijfel? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Perrin
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:23:
Nah, je kunt makkelijk een tweede of derde beginnen. Er hangt letterlijk niks af van deze keuze.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

[...]

Neuh, ik ben al héél lang klaar met gesprekken over privacy en het belang van anonimiteit op interwebs. De drie hoofdredenen zijn 1) de grote massa heeft volstrekt nul care en interesse in "geneuzel door en voor nerds", 2) de politieke macht ligt ongeveer 25 jaar achter met wet- en regelgeving voor big tech en interwebs, en 3) partijen als Facebook komen lachend weg met statements dat zij niet in kaart hebben of kunnen brengen welke data van gebruikers waar precies staat en wie daar toegang tot heeft onder welke voorwaarden, en wat de beperkingen zijn van derden op het verstrekken van die data.

Deze veldslagen en oorlogen zijn lang en breed geweest -- en verloren. Het zal mijn tijd wel duren. Ik ben inmiddels dusdanig gedesillusioneerd dat ik niet eens meer begin over "hate to say I told you so" bij berichtgevingen over datalekken, misbruik van data door overheden en NGOs.

Zolang er geen aanwijzingen zijn dat GGG dubieuze shit uitvreet op mijn PC, geloof ik het wel. Tot die tijd houd ik mijn eigen footprint zo clean mogelijk en de rest? Fuck 'em.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:22:
[...]

Zolang Westerse bedrijven er nog veel grotere predatory (pricing) tactieken op na houden maak ik me niet zo druk om Tencent. Voelt haast een beetje als uitlokking die post van je, laat @Klauwhamer hem maar niet lezen ;)
Welnee, hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. En ik moedig 'm vooral aan door te gaan met waarschuwen. Mij heeft het teveel levensvreugde gekost door de jaren heen op feestjes en partijen, ik ben er wel klaar mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Ja, zeker. Toch een blood mage witch als eerste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:29:
[...]

Welnee, hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. En ik moedig 'm vooral aan door te gaan met waarschuwen. Mij heeft het teveel levensvreugde gekost door de jaren heen op feestjes en partijen, ik ben er wel klaar mee ;)
Je wordt niet meer uitgenodigd? :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja, zeker. Toch een blood mage witch als eerste denk ik.
Dat heb ik dus even met Sorc. Maar denk dat ik vast blijf houden aan Warrior.
Edit: Of merc. Of Monk….

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2024 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online
[...]

Jep, vandaar dat ik me dus ook niet meer druk maak om zaken waar ik geen invloed op heb. En dat gaat in dit geval ook op.

Last minute class twijfel is real inderdaad ja, we gaan het meemaken :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Nu online

Klauwhamer

Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:29:
[...]

Je wordt niet meer uitgenodigd? :+ ;)
>:)

Nah, dat valt wel mee hoor. Zo erg was ik nou ook weer niet. En ik waarschuw nog steeds wel eens mensen, bijvoorbeeld voor Temu. Maar verder dan een groepsappje met "Installeer dit niet, want het verzamelt nagenoeg alle data van je telefoon, hier is een link voor meer info desgewenst" gaat het niet. Doen mensen 't toch? Fuck 'em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:33:
[...]

>:)

Nah, dat valt wel mee hoor. Zo erg was ik nou ook weer niet. En ik waarschuw nog steeds wel eens mensen, bijvoorbeeld tegen Temu. Maar verder dan een groepsappje met "Installeer dit niet, want het verzamelt nagenoeg alle data van je telefoon, hier is een link voor meer info desgewenst" gaat het niet. Doen mensen 't toch? Fuck 'em.
Klopt zonde van de moeite. Als men interesse heeft stellen ze wel vragen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Queue is weer gereset en PoE is nu aan het unpacken op Steam.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als ik kan spelen vanavond, dan hoop ik Merc te kunnen spelen?

Ga er eigenlijk blank in; newb qua PoE, amper videos gekeken en van wat ik gezien heb, ziet er allemaal wel goed uit :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:02
Veel getwijfeld de laatste dagen maar ik ga lekker terug naar mijn eerste gevoel bij de trailer en dat was de Mercenary. Steam is hier intussen ook druk met uitpakken :)

Edit: Via steam opent het spel nu ook al

[ Voor 11% gewijzigd door Skybullet op 06-12-2024 19:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:05
May de queue be with you!

Nog 13 minuten en dan kunnen we een lootje gaan trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Het is uitgesteld toch? Duurt wat langer.

https://www.reddit.com/r/...ws_server_delay/#lightbox

[ Voor 53% gewijzigd door Booyaa op 06-12-2024 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Pff fake news! Dat zeggen ze alleen maar om de logins wat te verspreiden! :+

Maar.... voorlopig is Steam toch nog bezig de boel uit te pakken...

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 06-12-2024 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al een paar minuten in de game via Steam. Openingsscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:08
De play button werkt iig via Steam nu :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Geen queue

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yJw0iXySRjQXX2Qr-QlL5ofysEM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h3g81schbFsgU2x9pWdmWq1z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Bij options maar meteen WASD aangezet. We gaan het meemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ik ga denk ik eens controller proberen ook; zou wel mooi zijn als het goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Succes en veel plezier iedereen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:34
Heeft iedereen "An unexpected disconnection occured" als je op log in klikt, in plaats van een queue? Of speelt mijn internet weer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Flamesz schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 19:57:
Heeft iedereen "An unexpected disconnection occured" als je op log in klikt, in plaats van een queue? Of speelt mijn internet weer op
heb ik ook, met downloading in het window ernaast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:01
Ik heb hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaap
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 21:28
Dit heb ik ook op xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:21
Er is geen queue, wel een countdown

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manderijn
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-10 17:41
Hier hetzelfde. Herstarten doet niks. Nog 1 minuut. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
is ook nog niet 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Ik had net een crash naar desktop al haha :+ . Maar nu weer terug open. 1 min
Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste