Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Verwijderd schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:01:
[...]

Dat is mooi! Ik ga echt niet wachten op een Steam download. 8)

Er zijn trouwens nieuwe GeForce drivers waar PoE 2 bij staat.
Klopt, en AMD heeft een nieuwe drivers gereleased :) download: AMD Radeon Software Adrenalin Edition 24.12.1

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:54
Vidra schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:01:
[...]

Klopt je kan met een EA key op zowel Steam, EPIC Games en standalone client spelen. Voor Console XBOX en PS5 moet je een aparte key kopen.
Dat is wel echt relaxed vind ik! Heb D4 op BNet gekocht voordat het op Steam kwam. Nu best wel irritant dat ik op Steam (Deck) niet kan spelen. Vanuit het business model (P2P vs F2P) wel te begrijpen, maar toch. En daarbij heeft D4 ook nog een bak MTX bovenop de prijs... Dus ik vraag me af of dat slim is; D4 speel ik nu helemaal niet meer en dus koop ik ook niks.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 05-12-2024 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Morrar schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:32:
[...]

Dat is wel echt relaxed vind ik! Heb D4 op BNet gekocht voordat het op Steam kwam. Nu best wel irritant dat ik het daar niet kan spelen. Vanuit het business modelb(P2P vs F2P) wel te begrijpen, maar toch. En daarbij heeft D4 ook nog een bak MTX bovenop de prijs...
De game is uiteindelijk Free to Play, en met het kopen van een EA key krijg je USD 30 budget voor het kopen van MTX, plus de MTX van PoE1 (indien van toepassing) komt ook mee... dat is wel super tof voor de bestaande player base. :*)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:54
Vidra schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:34:
[...]

De game is uiteindelijk Free to Play, en met het kopen van een EA key krijg je USD 30 budget voor het kopen van MTX, plus de MTX van PoE1 (indien van toepassing) komt ook mee... dat is wel super tof voor de bestaande player base. :*)
Klopt, ook dat inderdaad. Je kan nu stash tabs kopen voor POE en POE2. Dubbele waarde van je coins.

Echt nice en ook slim, want zo jaag je niet meteen je hele POE player base op de kast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Morrar schreef op donderdag 5 december 2024 @ 21:38:
[...]

Klopt, ook dat inderdaad. Je kan nu stash tabs kopen voor POE en POE2. Dubbele waarde van je coins.

Echt nice en ook slim, want zo jaag je niet meteen je hele POE player base op de kast.
Bij de AAA-studio willen ze dat je gewoon weer nieuwe MTX koopt bij een nieuwe game, door een actie zoals deze, verdiend GGG veel respect van de bestaande playerbase en binnen die playerbase zijn er dan veel spelers die eerder een duurdere support pack aan schaffen, al bedankje, omdat dit uiteindelijk wel hun verdienmodel is voor de game, het onderhoud en de servers.

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 05-12-2024 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:40
Lekker Ventje schreef op donderdag 5 december 2024 @ 19:39:
Net een update gehad op de XSX en nu is dat filmpje zichtbaar waarin de zes verschillende klassen samen op pad zijn gegaan. Ik kan nog steeds niet inloggen maar sta wel als nr 109 in de queue nu 😊
In de queue voor wat, precies?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Visgek82 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:23:
[...]

In de queue voor wat, precies?
Ik vermoed de login queue voor morgenavond >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Vidra schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:30:
[...]

Ik vermoed de login queue voor morgenavond >:)
Lijkt me toch niet dat de queue servers al up zijn?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Visgek82 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 22:32:
[...]

Lijkt me toch niet dat de queue servers al up zijn?
Voor de PC nog niet, maar het zou kunnen zijn dat dit voor de consoles (PS5/XBOX) anders is. De preload voor de XBOX was al beschikbaar, die van de PS5 kwam beschikbaar 24 uur voorafgaand aan de launch (dus dat was een paar uur geleden).

Vanwege de XBOX preload zijn sommige spelers ook bang dat deze preload wordt gehacked om data te minen... dus tja. :F

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/gvf4dnfxh35e1.jpeg

Dus ja, op de XBOX kan je al queuen... :+

[ Voor 8% gewijzigd door Vidra op 05-12-2024 23:50 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:25
Steam heeft dus wel een preload...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hytt58xiSv3XkRPo0QBYNRf9ThE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rwAP6GION4TtmtUkFHyBqyft.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 82% gewijzigd door Jron667 op 06-12-2024 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:24
Ik weet niet hoe het zit op de PC, maar als op de Xbox nu al een queue van 2443 mensen is, 21 uur voordat het online gaat, dan ga ik toch echt wel lekker wachten met dit spel.

Nu begrijp ik best dat de servers niet online zijn, dus dit is een onrealistisch/vertekend beeld. Maar toch, wacht even lekker morgen af hoe de servers draaien.

Pre-load interesseert mij niet zo, unpacken duurt vaker langer als het hele spel downloaden. :P

[ Voor 43% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 03:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23:45

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Zo, nou, de preload doet 'brrrrrr'. Straks nog even videokaartdrivers bijwerken. Ik heb er zin in.

En alvast een disclaimer: ik hanteer voor GGG een andere toets der kritiek dan voor concullegae met aantoonbaar meer ervaring :p

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Steam predownloaden is inmiddels ook mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
Holy shit 1 miljoen redemptions al. dat is echt insane.. "gelukkig" is het niet free to play op dag 1 haha dan hadden ze denk ik 2mill+

Predownload ook gedaan op steam deze ochtend :)

Ik vrees dat het pas maandag spelen wordt haha dit weekend zal vast te druk zijn.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Laatst online: 03-02 14:21
nr1 op Steam...
Afbeeldingslocatie: https://files.s3.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/9/a/39af1034c1c2a7b58f93ce85482a73d8f7fb49f5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 03:32:
Ik weet niet hoe het zit op de PC, maar als op de Xbox nu al een queue van 2443 mensen is, 21 uur voordat het online gaat, dan ga ik toch echt wel lekker wachten met dit spel.

Nu begrijp ik best dat de servers niet online zijn, dus dit is een onrealistisch/vertekend beeld. Maar toch, wacht even lekker morgen af hoe de servers draaien.

Pre-load interesseert mij niet zo, unpacken duurt vaker langer als het hele spel downloaden. :P
Dat is kut, aangezien de queues resetten als de early access live gaat :+ Dus ze zitten er voor niks in

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 06:24:
Zo, nou, de preload doet 'brrrrrr'. Straks nog even videokaartdrivers bijwerken. Ik heb er zin in.

En alvast een disclaimer: ik hanteer voor GGG een andere toets der kritiek dan voor concullegae met aantoonbaar meer ervaring :p
We snappen het echt.. je hebt iets tegen Diablo, je hoeft dat niet elke post weer te herhalen. Het is net de PoE subreddit. Ze kunnen het niet loslaten dat andere mensen andere ARPG's leuk vinden.

Ik ga lekker genieten van PoE2, Diablo 3, Diablo 4, Torch Light, Grim Dawn etc. En als andere mensen zich druk willen maken? Ik zou zeggen koop een taart en ga het vieren!

Weet nog niet welke class ik in PoE2 ga spelen. Twijfel heel erg tussen een grenadier stijl of minion summoner.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Toch blijf ik het een beetje vreemd vinden om het te hebben over "verkocht" en "aanschaffen van". Het is een gratis spel waarvoor je early access-toegang krijgt als je MTX voor de game aanschaft. Dat is toch.. anders.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:39:
[...]
We snappen het echt.. je hebt iets tegen Diablo, je hoeft dat niet elke post weer te herhalen. Het is net de PoE subreddit. Ze kunnen het niet loslaten dat andere mensen andere ARPG's leuk vinden.
Je snapt het dus volstrekt niet, ik heb niets tegen Diablo. Ik heb wat tegen Blizzard en wat ze met de Diablo-franchise gedaan hebben. Je blijkt niet in staat om zaken van elkaar te scheiden en nuancering te willen horen. Zodra iemand één negatief aspect van X uit, betrek jij het op álle denkbare aspecten. Dat zorgt voor irritatie en ruis bij iedereen, behalve jou. Ik hoop dat jij je dit aantrekt.
corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:39:
[...]
Ik ga lekker genieten van PoE2, Diablo 3, Diablo 4, Torch Light, Grim Dawn etc. En als andere mensen zich druk willen maken? Ik zou zeggen koop een taart en ga het vieren!
Met uitzondering van Diablo IV ga ik exact hetzelfde doen en heb ik hetzelfde gedaan. In mijn signature kan je Diablo III-characters van mij vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik dacht de game gratis was, ik zie nu dat ik moet dokken op Steam, ik zal wel weer helemaal niet hebben opgelet maar wat is hier de reden van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Jackson6 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:02:
Ik dacht de game gratis was, ik zie nu dat ik moet dokken op Steam, ik zal wel weer helemaal niet hebben opgelet maar wat is hier de reden van?
*sigh* Really?

De game is gratis, maar gaat een Early Access in. Als je de Early Access wil spelen, moet je inderdaad minimaal $30 in je MTX-balance stoppen. Hier krijg je naast toegang tot de Early Access 300 coins voor te besteden in de MTX-shop en dat is fijn omdat je al vrij snel iets van stash tabs wil hebben waarschijnlijk. Als je niet wil dokken, prima, dan moet je wachten tot de officiële launch. Dat zal nog wel een half jaar gaan duren of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Jackson6 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:02:
Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:04:
[...]

*sigh* Really?

De game is gratis, maar gaat een Early Access in. Als je de Early Access wil spelen, moet je inderdaad minimaal $30 in je MTX-balance stoppen. Hier krijg je naast toegang tot de Early Access 300 coins voor te besteden in de MTX-shop en dat is fijn omdat je al vrij snel iets van stash tabs wil hebben waarschijnlijk. Als je niet wil dokken, prima, dan moet je wachten tot de officiële launch. Dat zal nog wel een half jaar gaan duren of zo.
Als je al gespeeld hebt niet toch, ik dacht dat de aangekochte stash tabs uit het eerste deel meegingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Is de steamclient alleen te pre-loaden? PoE heeft een stand-alone, poe2 niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:10
Booyaa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:11:
https://pathofexile2.com/download

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:05:
[...]

Als je al gespeeld hebt niet toch, ik dacht dat de aangekochte stash tabs uit het eerste deel meegingen?
MTX uit Path of Exile 1 gaat (uiteindelijk allemaal) mee naar Path of Exile 2, correct.

Dat betekent niet dat er geen nieuwe mechanics of currency/materials ontstaat waardoor mogelijk nieuwe stash tabs relevant worden, of andere QoL-purchases uit de shop waar je dus 300 punten te besteden krijgt voor $30-EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jron667
Je kan ook de standalone downloaden.

https://pathofexile2.com/download

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

‘Overal’ las ik dat Steam pas op het laatste moment te downloaden zal zijn en Jahoor, gewoon nu al te downloaden. Internet internet, je blijft een vreemde plek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-09 09:18
Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:05:
[...]

[...]

De stash tabs die 1:1 over kunnen gaan mee, ik gok dat er wel wat nieuwe items voor nieuwe stash tabs komen, moet toch ergens die 612 punten kwijt. Maar de grote vraag nu is, kun je in POE2 ook vissen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Ja wel, via PathofExile2.com, kan je de nieuwe client downloaden, installeren, openen en preloaden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuudMu
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15-09 14:07
ik heb de stand alone gedownload, is er een voordeel aan Steam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Rob_Dielemans schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:24:
[...]

De stash tabs die 1:1 over kunnen gaan mee, ik gok dat er wel wat nieuwe items voor nieuwe stash tabs komen, moet toch ergens die 612 punten kwijt. Maar de grote vraag nu is, kun je in POE2 ook vissen?
Die vraag is aanbod gekomen in het interview tussen Zizaran en Jonathan Rogers, dus dan heb jij een mooie reden om die podcast te luisteren in afwachting van de launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

RuudMu schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:27:
ik heb de stand alone gedownload, is er een voordeel aan Steam?
Spelen met je vrienden op Steam, maar ook met de Steam client moet je inloggen met je PoE account dus de vrienden op PoE1 zullen gewoon meegaan naar PoE2.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:57
Het blijft mij altijd verbazen hoe weinig mensen zelf informatie opzoeken. En hoeveel maar meteen aan andere personen gaan vragen hoe het zit. Op het officiele forum is een mooie post van GGG zelf: Path of Exile 2 Launches in Early Access Soon - What You Need to Know

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Ik moet trouwens wel drivers updaten. Just saying voordat je dat vanavond nog moet doen terwijl de queue al live is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Booyaa schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:41:
Ik moet trouwens wel drivers updaten. Just saying voordat je dat vanavond nog moet doen terwijl de queue al live is :+
Dwingt de launcher dit af? Straks heeft PoE 2 een goede launch, loopt een boel spelers tegen een DoS aan bij de servers van Nvidia :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:44:
[...]

Dwingt de launcher dit af? Straks heeft PoE 2 een goede launch, loopt een boel spelers tegen een DoS aan bij de servers van Nvidia :+
Je krijgt een melding. Volgens mij kun je wel gewoon verder maar wie weet wat er gebeurt. Zonde zijn als je queue van 1,5 a 2 uur voltooid hebt en je krijgt een error.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:48
Hier staat de steam preload ook aan. Zin in hoor! Al weet ik dus nog steeds niet welke class ik ga spelen. Oneindig veel video's gezien en artikelen of forumposts gelezen maar ik switch vrijwel dagelijks van gedachten :+ .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die twitch drops altijd zo waardeloos. Ik wil geen twitch account en al helemaal niet koppelen aan een ander account. Uren lang opzetten op de achtergrond slaat ook al nergens op. Zou leuk zijn dat je dat soort dingen vrij kunt spelen oid.

Zo dat moest er even uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skybullet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:50:
Hier staat de steam preload ook aan. Zin in hoor! Al weet ik dus nog steeds niet welke class ik ga spelen. Oneindig veel video's gezien en artikelen of forumposts gelezen maar ik switch vrijwel dagelijks van gedachten :+ .
Hij is binnen hier. 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• corset
Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 08:42:
[...]

Je snapt het dus volstrekt niet, ik heb niets tegen Diablo. Ik heb wat tegen Blizzard en wat ze met de Diablo-franchise gedaan hebben. Je blijkt niet in staat om zaken van elkaar te scheiden en nuancering te willen horen. Zodra iemand één negatief aspect van X uit, betrek jij het op álle denkbare aspecten. Dat zorgt voor irritatie en ruis bij iedereen, behalve jou. Ik hoop dat jij je dit aantrekt.
Mooie aannames! Ik wordt gewoon moe van die mensen die in elke post over een zelfde genre game moeten roepen hoe kut blizzard is. Het is totaal off topic en irrelevant. Het past beter op een Livejournal, "Mijn lief dagboek" of de PoE subreddit. Daar is dezelfde echo chamber heel normaal.
Kunnen we het hier gewoon over deze game hebben?

Ik ga toch ook niet in elk blizzard topic roepen hoe slecht EA/Ubisoft/whatever is

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:56:
[...]

Mooie aannames! Ik wordt gewoon moe van die mensen die in elke post over een zelfde genre game moeten roepen hoe kut blizzard is. Het is totaal off topic en irrelevant. Het past beter op een Livejournal, "Mijn lief dagboek" of de PoE subreddit. Daar is dezelfde echo chamber heel normaal.

Ik ga toch ook niet in elk blizzard topic roepen hoe slecht EA/Ubisoft/whatever is
Ik word moe van hoe jij iedere keer moet aangeven hoe moe je wordt van andere mensen en communities. Dan kom je opeens weer te voorschijn wanneer die kans zich voordoet.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jron667
Niet allemaal moe gaan worden, de launch duurt nog even, straks vallen jullie in slaap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Steam preload binnen, voor de zekerheid ook de standalone client maar even binnen gehaald :+ En Nvidia drivers geupdate.

Ben echt benieuwd hoe het gaat verlopen. Verwachtingen zijn 0, ga er totaal niet vanuit vandaag te kunnen spelen. Hopelijk morgenochtend wel, zet ik extra vroeg de wekker (y) Maar wat is het mooi om zo'n game als dit voor het eerst te kunnen spelen _O_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:04:
Niet allemaal moe gaan worden, de launch duurt nog even, straks vallen jullie in slaap.
Laat ze lekker zeuren :+ ik ga genieten van de game. Ben wel weer toe aan een goede ARPG. Het is het allemaal net niet. Geen slechte games, maar toch net niet genoeg wat ik zoek. Hopelijk brengt PoE2 dat wel. En zo niet? Dan heb ik alsnog goede devs gesupport die met passie aan een product werken.

Wel geinig dat ze schijnbaar de servers hebben getest en het goed ging tot 1.6 miljoen logins tegelijk. Vraag me af of ze dat gaan halen vanavond. Zeker nu ze met de 1 miljoen sales zitten. Waar dus nog niet bij zitten:

1.) Last minute purchases (zijn er genoeg, zeker niet 600k maar toch aardig wat)
2.) Weg gegeven keys via developer/content creators (volgens mij? Weet het niet zeker)
3.) Press/content creators zelf die keys ontvangen.

En ik vraag me af of daar de keys bij zitten van de mensen die minimaal (volgens mij) 450 in POE1 hadden uitgegeven en ook een key hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:21:

Verwachtingen zijn 0, ga er totaal niet vanuit vandaag te kunnen spelen.
Dat heb ik dus ook. Ik ken geen enkele online game waar de online launch vlekkeloos is verlopen. Ik verwacht niks en alles wat ik kan doen is een positieve ervaring. En anders? De game is er in het weekend of volgende week ook nog. Het is niet alsof je echt die eerste uren moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:30:
[...]

Dat heb ik dus ook. Ik ken geen enkele online game waar de online launch vlekkeloos is verlopen. Ik verwacht niks en alles wat ik kan doen is een positieve ervaring. En anders? De game is er in het weekend of volgende week ook nog. Het is niet alsof je echt die eerste uren moet spelen.
Ik heb met CoD meestal geen problemen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:22
corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:56:
[...]

Ik ga net zo lang roepen dat Blizzard kut is tot ze inzien dat het inderdaad allemaal kut is wat ze momenteel doen en weer goede games gaan maken :+

Dat gezegd hebbende, zojuist Founders Pack gekocht voor de PS5. Geld wat ik bespaard heb aan VoH --> GGG. Downloading as we speak. Heb er zin in! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:21:
Steam preload binnen, voor de zekerheid ook de standalone client maar even binnen gehaald :+ En Nvidia drivers geupdate.

Ben echt benieuwd hoe het gaat verlopen. Verwachtingen zijn 0, ga er totaal niet vanuit vandaag te kunnen spelen. Hopelijk morgenochtend wel, zet ik extra vroeg de wekker (y) Maar wat is het mooi om zo'n game als dit voor het eerst te kunnen spelen _O_
Haha jij wilt geen risico lopen. Ik hou het bij Steam. Mocht er iets geks gebeuren zoals de PC versie van de game die niet wil werken oid dan heb ik wel een PS5 achter de hand om de game daar snel aan te schaffen. 8)
Zit het dan nog tegen, morgen weer een dag. Inclusief wekker inderdaad.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2024 10:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik ben aan het twijfelen welke editie ik wil gaan kopen. Ik denk dat ik de "King of the Faridun" ga overslaan. De items die je erbij krijgt, vind ik niet echt bepaald mooi. Alleen die 1000 points maken het aantrekkelijk.

De items die je in "Lord of Ogham" krijgt, vind ik persoonlijk mooier. En anders koop ik gewoon de standaard editie. Ik wil graag een Witch gaan spelen. De customization van je leger is echt ziek goed gedaan. Je kunt een eigen compositie van je leger bepalen. In Diablo kan het maar beperkt, in PoE 2 gaat het veel verder.

[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 10:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• corset
Denman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:41:
[...]

Ik ga net zo lang roepen dat Blizzard kut is tot ze inzien dat het inderdaad allemaal kut is wat ze momenteel doen en weer goede games gaan maken :+

Dat gezegd hebbende, zojuist Founders Pack gekocht voor de PS5. Geld wat ik bespaard heb aan VoH --> GGG. Downloading as we speak. Heb er zin in! :D
Dan kan je lang blijven roepen :+ Zeker omdat ze op tweakers niet mee lezen haha. Ben het ook niet met je oneens hoor. Zeker in ARPG's zijn sommige games niet meer wat ze ooit waren. En dat is niet alleen Blizzard. Maar kijk ook naar Torchlight. Dat is ook rampzalig gegaan.

Daarom heb ik ook het idee, of ik de game nu blijf spelen of niet. Ik steun developers met passie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:51:
Ik ben aan het twijfelen welke editie ik wil gaan kopen. Ik denk dat ik de "King of the Faridun" ga overslaan. De items die je erbij krijgt, vind ik niet echt bepaald mooi. Alleen die 1000 points maken het aantrekkelijk.

De items die je in "Lord of Ogham" krijgt, vind ik persoonlijk mooier. En anders koop ik gewoon de standaard editie. Ik wil graag een Witch gaan spelen. De customization van je leger is echt ziek goed gedaan. Je kunt een eigen compositie van je leger bepalen.

[YouTube: Path of Exile 2: Witch Gameplay Walkthrough]
Ik heb de standaard gekocht, die punten zijn wel leuk, maar ik ga eerst eens kijken hoeveel ik er nodig ga hebben, Ik had 40 stashtabs + alle speciale, dat moet wel genoeg zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:54:
[...]

Ik heb de standaard gekocht, die punten zijn wel leuk, maar ik ga eerst eens kijken hoeveel ik er nodig ga hebben, Ik had 40 stashtabs + alle speciale, dat moet wel genoeg zijn.
Oh, ik heb nog helemaal niks in PoE 2. Heb nooit een test meegedaan of wat dan ook, dus ik begin met helemaal niks. Maar denk dat ik ook voor de standaard editie ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:54:
[...]

Ik heb zelf de versie gekocht met de pets en armor. Ik ga late rmisschien upgraden. En mochten na launch deze supporter packs niet meer bestaan? Jammer, dan wacht ik op wat anders leuks :D Nog een paar uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:56:
[...]

Oh, ik heb nog helemaal niks in PoE 2. Heb nooit een test meegedaan of wat dan ook, dus ik begin met helemaal niks. Maar denk dat ik ook voor de standaard editie ga.
Zeker doen, mocht je het daarna willen uitbreiden kan het altijd. En stel je speelt nu 30 uur, dan heb je alsnog 1 dollar per uur besteed. Best netjes in de huidige game markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:56:
[...]

Ik heb zelf de versie gekocht met de pets en armor. Ik ga late rmisschien upgraden. En mochten na launch deze supporter packs niet meer bestaan? Jammer, dan wacht ik op wat anders leuks :D Nog een paar uur!
Ik geef niets om uiterlijk vertoon in spellen, ik vind het vaak allemaal nogal opzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:58:
[...]

Ik geef niets om uiterlijk vertoon in spellen, ik vind het vaak allemaal nogal opzichtig.
Dat heb ik vaak ook. Alleen bij Deep Rock Galactic en PoE weet ik dat ik Devs er mee steun die echt een goede game willen afleveren. Dus bij deze 2 games wil ik het soms nog wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:56:
[...]

Ik heb de vorige beta gespeeld (van Parth of Exile I) en nog een heleboel anderen (Wow, Dark Age Of Camelot, Warhammer Online etc.).

Ik speelde veel MMORGs maar nu ik wat ouder ben, heb ik geen zin meer om zoveel tijd erin te steken

[ Voor 10% gewijzigd door Jron667 op 06-12-2024 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14
Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:51:

De items die je in "Lord of Ogham" krijgt, vind ik persoonlijk mooier. En anders koop ik gewoon de standaard editie. Ik wil graag een Witch gaan spelen. De customization van je leger is echt ziek goed gedaan. Je kunt een eigen compositie van je leger bepalen. In Diablo kan het maar beperkt, in PoE 2 gaat het veel verder.

[YouTube: Path of Exile 2: Witch Gameplay Walkthrough]
Dat had ik zelf ook ja. De cosmetics van die $100 pack vond ik niet zo mooi. Het is wel zo dat je, als je die koopt, ook de eerdere cosmetics krijgt. Als ze bij die $100 pack nu een super gave armor set hadden gedaan dan denk ik dat ze nog meer verkocht hadden. Nu de $60 pack gedaan maar wellicht als ik geld over hou na de kerst upgrade ik nog wel naar de $160

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Nieuwe gem:
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/new-skill-gem-revealed-v0-h4xrak0v575e1.png?auto=webp&s=ff92f2238e1e7ac2f50d6706ff61bdcbbd37d898

:+
JohnnyV76 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:00:
[...]

Dat had ik zelf ook ja. De cosmetics van die $100 pack vond ik niet zo mooi. Het is wel zo dat je, als je die koopt, ook de eerdere cosmetics krijgt. Als ze bij die $100 pack nu een super gave armor set hadden gedaan dan denk ik dat ze nog meer verkocht hadden. Nu de $60 pack gedaan maar wellicht als ik geld over hou na de kerst upgrade ik nog wel naar de $160
Vaak upgrade ik naar mate het seizoen vordert wel naar de duurdere packs. Nu met deze release ga ik uiteindelijk ook wel voor de 480 dollar pack, maar ik wil eerst even de release afwachten. Deze devs wil ik echt even goed supporten in ieder geval en ik ben een sucker voor MTX 8)

[ Voor 70% gewijzigd door London op 06-12-2024 11:05 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:59:
[...]

Ik heb de vorige beta gespeeld (van Parth of Exile I) en nog een heleboel anderen (Wow, Dark Age Of Camelot, Warhammer Online etc.).

Ik speelde veel MMORGs maar nu ik wat ouder ben, heb ik geen zin meer om zoveel tijd erin te steken
Het eerste deel van PoE vond ik persoonlijk niet zo geweldig. De game was zelf goed, daar niet van. Maar ik vond de besturing erg "clunky". Wilde het altijd graag spelen, maar stopte altijd vrij snel door de besturing. De besturing in Diablo vond ik altijd iets meer "smooth" aanvoelen.

In PoE 2 hebben ze dit opgelost, kwa besturing ziet het er veel beter uit. Ik ga zeker plezier met dit spel beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
JohnnyV76 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:00:
[...]

Ik heb de basis pakket gekocht. Nu alweer op 25% pre-loaden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 12:28

Plainside

I browse when I'm at work

Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:03:
[...]

Ik heb de basis pakket gekocht. Nu alweer op 25% pre-loaden. :P
Same kan alleen pas vanavond pre-load starten, gok wanneer het dan al speelbaar is, benieuwd of er voldoende capaciteit is voor de drukte.

Edit: Kwamen oude aangeschafte Microtransacties ook over? Zoals stash-tabs?

[ Voor 10% gewijzigd door Plainside op 06-12-2024 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 10:58:
[...]

Ik zie het vaak niet eens. In FPS games ziet alleen de tegenstander het en bij RPG's is het allemaal te klein om het te zien. Dan zijn die stash tabs een betere investering.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:03:
[...]

Het eerste deel van PoE vond ik persoonlijk niet zo geweldig. De game was zelf goed, daar niet van. Maar ik vond de besturing erg "clunky". Wilde het altijd graag spelen, maar stopte altijd vrij snel door de besturing. De besturing in Diablo vond ik altijd iets meer "smooth" aanvoelen.

In PoE 2 hebben ze dit opgelost, kwa besturing ziet het er veel beter uit. Ik ga zeker plezier met dit spel beleven.
Wat voor mij heel erg helpt is dat WASD (of ESDF voor mij) movement ook kan. Dat maakt het al een stuk beter speelbaar. Ik heb het gevoel dat zij PoE2 een stuk meer een "eigen game" aan het maken zijn, terwijl 1 meer een eerbetoon aan Diablo 2 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben begonnen met de goedkoopste pack. Onnodig om meteen voor duurder te gaan, wil eerst weten of het mijn game is. Als de game gaat bevallen kan het zomaar een dure upgrade worden. Je krijgt munten voor je euro’s dus prima investering. De dev spreekt mij enorm aan maar dan nog moet de game zelf ook bevallen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:07:
[...]

Wat voor mij heel erg helpt is dat WASD (of ESDF voor mij) movement ook kan. Dat maakt het al een stuk beter speelbaar. Ik heb het gevoel dat zij PoE2 een stuk meer een "eigen game" aan het maken zijn, terwijl 1 meer een eerbetoon aan Diablo 2 is.
En daar gaat het voor mij juist mis, want Diablo 2 heb ik ook geprobeerd en daar heb ik hetzelfde gevoel. Ik vind de besturing van Diablo 3 en 4 beter, maar dit is gewoon persoonlijke smaak. PoE 2 ziet er meer uit dat ze richting Diablo 3 en 4 besturing opgaan. Dat maakt het voor mij aantrekkelijker.

Diablo 2 is ook geen verkeerd spel, alleen voelt de besturing zo "dated" en "clunky" aan. Daar stoorde ik me ook altijd in PoE 1 aan.

Maar dit is gewoon een kwestie van smaak verschillen. De echte die hard zullen het met mij niet eens zijn. :P

Maar ik wist niet dat je PoE ook met WASD kon spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
[...]

Als je de controls maar aan kan passen, WASD vind ik niets, liever met de pijltjestoetsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:08:
Ik ben begonnen met de goedkoopste pack. Onnodig om meteen voor duurder te gaan, wil eerst weten of het mijn game is. Als de game gaat bevallen kan het zomaar een dure upgrade worden. Je krijgt munten voor je euro’s dus prima investering. De dev spreekt mij enorm aan maar dan nog moet de game zelf ook bevallen natuurlijk.
Same here. Dit word mijn eerste PoE ervaring dus eerst kijken of ik de game leuk vind :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Even een dump voor de mensen die al wel wat willen verdiepen in support gems.
I've went through Havoc's vid and looked at every (known) SUPPORT GEM for the PoE2 release. Here are some highlights and interesting combos for your builds to look out for! Some of these are very cool and creative!
https://unrollnow.com/status/1862658649367199851

[ Voor 7% gewijzigd door Booyaa op 06-12-2024 11:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FiraNove
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

FiraNove

Where angels play

Op POE2DB.TW staat al heel veel info: skill gems, support gems en de gehele passive skill tree

Looking for a blessed bag of holding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:10:
[...]

En daar gaat het voor mij juist mis, want Diablo 2 heb ik ook geprobeerd en daar heb ik hetzelfde gevoel. Ik vind de besturing van Diablo 3 en 4 beter, maar dit is gewoon persoonlijke smaak. PoE 2 ziet er meer uit dat ze richting Diablo 3 en 4 besturing opgaan. Dat maakt het voor mij aantrekkelijker.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Daarom ben ik zo blij dat we de keuze krijgen. Meer moderne movement zoals een D3/4 of WASD. Spelers krijgen de keuze, en dat is zeker in de moderne game industrie iets wat ik erg mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:16:
‘Overal’ las ik dat Steam pas op het laatste moment te downloaden zal zijn en Jahoor, gewoon nu al te downloaden. Internet internet, je blijft een vreemde plek. :P
Dat was voor iedereen een verrassing.
T internet herhaalde wat Jonathan gezegd heeft

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:57
corset schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:39:
[...]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Daarom ben ik zo blij dat we de keuze krijgen. Meer moderne movement zoals een D3/4 of WASD. Spelers krijgen de keuze, en dat is zeker in de moderne game industrie iets wat ik erg mis
Ook - voor zover ik heb gezien - geen 'handje vasthouden'. Niet alles wordt voorgekauwd of overduidelijk uitgeschreven. Als speler moet je zelf op onderzoek uitgaan, dingen uitproberen, uitleg van keywords lezen, etc.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ik zit mezelf nu wel heel erg af te vragen of ik een soort van guide ga volgen om toch het maximale uit m'n character te halen, of er gewoon YOLO in ga, plezier ga hebben en zie waar het schip strandt. Ik neig naar het laatste. Is weer een keer wat anders en overschakelen naar een guide kan altijd nog.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
edie schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:43:
[...]

Ook - voor zover ik heb gezien - geen 'handje vasthouden'. Niet alles wordt voorgekauwd of overduidelijk uitgeschreven. Als speler moet je zelf op onderzoek uitgaan, dingen uitproberen, uitleg van keywords lezen, etc.
Klopt, hoewel ik het het liefste heb zoals een Ubisoft doet. Gewoon de keuze geven "Zet aan/uit wat je wil, en geniet van de game". Zo kan iedereen op hun eigen manier genieten van de game. Nu heb ik zeker in dit genre games juist wel meer mysterie dan dat we alles al weten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
edie schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:43:
[...]

Daar moet een balans in zitten. Een spel hoort inderdaad niet "hand-holding" te zijn, spelers moeten inderdaad zelf op onderzoek kunnen gaan, dingen uitproberen etc. Maar het moet ook niet zo zijn dat je eerst een volledige opleiding moet volgen om het spel enigszins leuk te gaan vinden.

Een goede balans moet er zijn. Het moet "easy to pick up" en "hard to master" zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:49:
[...]

Daar moet een balans in zitten. Een spel hoort inderdaad niet "hand-holding" te zijn, maar het moet ook niet zo zijn dat je eerst een volledige opleiding moet volgen om het spel enigszins leuk te gaan vinden.

Een goede balans moet er zijn. Het moet "easy to pick up" en "hard to master" zijn.
Ik ga ervan uit dat mijn eerste karakter niets zal zijn, ik vind liever alles zelf uit dan allerlei optimale builds te volgen. Het kost me dus wat tijd, het is een voordeel dat ik endgame een stuk minder interessant vind.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Denman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:44:
Ik zit mezelf nu wel heel erg af te vragen of ik een soort van guide ga volgen om toch het maximale uit m'n character te halen, of er gewoon YOLO in ga, plezier ga hebben en zie waar het schip strandt. Ik neig naar het laatste. Is weer een keer wat anders en overschakelen naar een guide kan altijd nog.
Wens je succes met guides, die zijn er namelijk niet. En als ze er wel zijn zijn ze gebaseerd op speculatie. Spring er blind in joh, dit maak je maar 1x mee _/-\o_ Over een week zullen alle socials wel weer vol staan met guides en voorgekauwde content natuurlijk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toonen1988
Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:52:
[...]

Ik ga ervan uit dat mijn eerste karakter niets zal zijn, ik vind liever alles zelf uit dan allerlei optimale builds te volgen. Het kost me dus wat tijd, het is een voordeel dat ik endgame een stuk minder interessant vind.
Bij mij zal hetzelfde gaan, alhoewel ik ook naar de end-game uitkijk. Mij eerste personage zal ik ook wat dingen gaan proberen.

Je kunt meteen een meta build volgen, maar of het dan inderdaad leuk is? Geen idee, voor sommige wel, voor sommige niet.

Ik ga sowieso beginnen met een Witch. Ik zal zeker met de samenstelling van mijn legertje bezig houden en kijken wat de beste compositie is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:38
Als je nu minder optimale beslissingen neemt is het ook minder erg. Respeccen zou een stuk eenvoudiger moeten zijn nu (met gold in plaats van items die je moet zien te vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:54:
[...]

Wens je succes met guides, die zijn er namelijk niet. En als ze er wel zijn zijn ze gebaseerd op speculatie. Spring er blind in joh, dit maak je maar 1x mee _/-\o_ Over een week zullen alle socials wel weer vol staan met guides en voorgekauwde content natuurlijk.
Ja mee eens hoor, moet zeggen dat ik dat de laatste tijd bij veel andere games ook doe i.p.v. min-maxing. Vind het wel prima ook. Soms ben je dan meer aan het lezen dan genieten, kan niet de bedoeling zijn.

Class keuze is wel gemaakt: Mercenary it's gonna be. Normaal doe ik Sorc maar Merc trekt me op de een of andere manier best aan.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
[...]

In PoE1 had ik de movement skill ook al aan W gekoppeld. Altijd het eerste wat ik deed als ik wakker werd op het strand :)
Dan was het gewoon met de muis aanwijzen waar ik heen wil en dan W ingedrukt houden om te lopen. Vond ik qua RSI-gevoeligheid een stuk beter dan klikken. Ik had ook mijn main skill meestal op D dus dan movement met middelvinger op W en main skill op D met mn wijsvinger. Zal wel even zoeken worden in PoE2 wat de beste movement knoppen zijn nu het dus ook direct met WASD kan.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Denman schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:44:
Ik zou zeker gewoon zelf gaan klooien. We hebben nog minstens een half jaar tot de full release dus met een build guide door de content beuken kan altijd nog.

Zelf hoop ik met de kennis en ervaring van PoE1 een build te kunnen maken waar ik in ieder geval een beetje mee uit de voeten kan. Het zal geen optimale worden maar denk dat de ervaring van PoE1 wel helpt om bepaalde beslissingen te maken en skills te linken.

Nog een paar uur werken en dan het weekend niks op de planning.... check
Game pre-loaded.....check
Volgende week maandag en vrijdag vrijgenomen..... check
Kinderen vanaf vanmiddag weer een week bij hun moeder.... check
Door de queue komen vanavond en alvast een beginnetje maken...... pending

Yep, volgens mij ben ik er redelijk klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Als je echt niet weet wat je wilt doen, dan zal je toch een content creator moeten gaan volgens, en diens stappen volgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jron667
Vidra schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:14:
Als je echt niet weet wat je wilt doen, dan zal je toch een content creator moeten gaan volgens, en diens stappen volgen
Nee hoor, gewoon een beetje aanklooien en leren, leuker. Dat uitgekauwde vind ik echt vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafikii
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:03

Rafikii

“Asante sana squash banana!”

JohnnyV76 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:07:
[...]

Nog een paar uur werken en dan het weekend niks op de planning.... check
Game pre-loaded.....check
Volgende week maandag en vrijdag vrijgenomen..... check
Kinderen vanaf vanmiddag weer een week bij hun moeder.... check
Door de queue komen vanavond en alvast een beginnetje maken...... pending

Yep, volgens mij ben ik er redelijk klaar voor!
boodschappen doen en de koelkast vullen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jron667
Rafikii schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:19:
[...]

Eten bestellen, boodschappen ook. Niet te moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
Vidra schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 09:27:
[...]

Die vraag is aanbod gekomen in het interview tussen Zizaran en Jonathan Rogers, dus dan heb jij een mooie reden om die podcast te luisteren in afwachting van de launch.
Dat is de enige vraag waarbij hij een antwoord stamelde. Heb in 12 jaar tijd slechts 1 hengel gevonden en 3 albino rhoa feathers en 0 mirrors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:18:
[...]

Nee hoor, gewoon een beetje aanklooien en leren, leuker. Dat uitgekauwde vind ik echt vervelend.
Iemand had den vraag over een build guide (vergeten te quoten), maar dat is het mooie van zo'n launch dat alles nieuw is en dat je gewoon kan experimenteren in plaats te kiezen voor een build guide voor de 'flavor of the week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Rob_Dielemans schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:26:
[...]

Dat is de enige vraag waarbij hij een antwoord stamelde. Heb in 12 jaar tijd slechts 1 hengel gevonden en 3 albino rhoa feathers en 0 mirrors.
Ja, helaas heb ik ook geen mirror gevonden in al die speeltijd... Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-09 12:28

Plainside

I browse when I'm at work

London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:54:
[...]

Jup, wordt er blind in springen vooral, je kan alle theorie lezen die je wilt maar uiteindelijk kan het nog zijn dat het anders werkt dan de theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-09 15:03
Vidra schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:46:
[...]

Ja, helaas heb ik ook geen mirror gevonden in al die speeltijd... Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen :9
Diablo 4 werd in de grond getrapt hoe zeldzaam de mythic items in het begin te vinden waren en bij POE vindt iedereen het ok.

Ik snap het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Rafikii schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:19:
[...]

Boodschappen ook al besteld en vanochtend geleverd. :Y)
Als PoE2 dadelijk alleen al de helft van de hype waar kan maken dan wordt het een mooi lang weekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Stroomstoring in de wijk waar ik zit. Eerste keer in 10 jaar ....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:09:
Stroomstoring in de wijk waar ik zit. Eerste keer in 10 jaar ....
Beter nu dan vanavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
Kaasje123 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:07:
[...]

Diablo 4 werd in de grond getrapt hoe zeldzaam de mythic items in het begin te vinden waren en bij POE vindt iedereen het ok.

Ik snap het echt niet.
Wat heeft dit met een spel te maken waarvan nog zeer weinig van bekend is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik zit hier te lurken en hyped te raken, maar vanmiddag wordt het 5e deel van de Stormlight Archive bezorgd, en die moet ik toch echt eerst uitlezen...

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
Blitzdoctor schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 13:22:
Ik zit hier te lurken en hyped te raken, maar vanmiddag wordt het 5e deel van de Stormlight Archive bezorgd, en die moet ik toch echt eerst uitlezen...
Die heb je wel uit voordat je de wachtrij door bent
Pagina: 1 ... 3 ... 24 Laatste