Alleen jammer dat D4 zo'n teleurstelling was (voor mij dan).Apsie schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:36:
Mmm, alle respect voor GGG hoor maar bij D4 was de wachttijd toch minder lang...
Whoaaa die queue dropt hard. FUCKING ZIN
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Het gaat met een paar honderd man per seconde, het duurt een aantal minuten en je zit erin. ZIjn nu al 6k mensen erdoor heen. Gaat ongeveer iets van 200 man per seconde ofzoiets.Apsie schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:36:
Mmm, alle respect voor GGG hoor maar bij D4 was de wachttijd toch minder lang...
Tja, je kan niet alles hebben heJron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:37:
[...]
Alleen jammer dat D4 zo'n teleurstelling was (voor mij dan).
Veel plezier allemaal , May the loot gods smile upon you all.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
11.5k queue nog!
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Zit rond de 8000 nu.Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:40:
En de queue is weer gestopt met zakken.
Database server error bij character creation 
En weer down...
En weer down...
[ Voor 16% gewijzigd door Morrar op 06-12-2024 21:41 ]
server down... 4 minuten ipv 7 hahaRicmaniac schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:36:
It's Moving!![]()
Ik zit er in.
Monk here we go!.. ik geef het 7 minuten voor we crashen
En ik ben eruit geknikkerd..... Servers liggen weer plat.
Damnit, ik klik op een karakter en ben er uit. Het ging te makkelijk ook
[ Voor 25% gewijzigd door Skybullet op 06-12-2024 21:41 ]
uit queue gegooid, en nu connect ie niet meer...
Te vroeg gejuicht
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Queue flush en login servers gestopt.
dit zijn gewoon veel te veel mensen tegelijkertijd
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Wat zei je ook alweer?Skybullet schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:37:
I'm in ! Later nerds

Ik was bijna level 2, voelde oprecht wel goed aan eerste klappen geven en rollen.
We've run into a configuration problem and need to restart the realm. Please bear with us while we address the problem.
— Path of Exile (@pathofexile) 6 december 2024
Tesla M3LR '21
Ik werd er bij character creation ook uit gegooid en dacht: fuck... ik heb een verkeerde knop ingedrukt ofzo? Dus gauw terug naar dit topic en bleek toch een breder issue
Morgen weer een dag; ben nog niet eens connected geweest. Heb alle tijd de komende dagen; tussen D4 door (moet nog even level 300 halen daar)
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
"welcome back nerds!"
even? lol... van wat ik begrepen heb is dat nogal een reis , wel een die ik ook nog wil gaan doen in het volgende seizoenMAX3400 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:43:
Morgen weer een dag; ben nog niet eens connected geweest. Heb alle tijd de komende dagen; tussen D4 door (moet nog even level 300 halen daar)
Ik zal jullie even helpen, ik ga de hond uitlaten dan zijn de servers uiteraard meteen weer up
Oh, zelfs solo kost het me nu nog maar ergens tussen de 15 en 18 uur grinden dus dat komt wel goed.Visgek82 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:43:
[...]
even? lol... van wat ik begrepen heb is dat nogal een reis , wel een die ik ook nog wil gaan doen in het volgende seizoen
En ja, van 0 af ben je inderdaad even bezig
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik doe met je mee!Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:44:
Ik geef niet op al speel ik 1 minuut vandaag.
Denk wel dat ik ff snel m'n BO6 dailies ga halen terwijl ik dit topic in de gaten hou
Ik heb 1 minuut kunnen rondlopen. Op WASD gezet ipv klikken en leek wel fijn te zijn
ik ga eerst die speel methode proberen
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 06-12-2024 21:46 ]
Dit gaat nog redelijk goed, Dark Age Of Camelot werd in Europa gehost door Mythic Entertainment, dat was pas echt slecht, en dan ook bar slecht.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:44:
Ik geef niet op al speel ik 1 minuut vandaag.
The problem we ran into was due to adding more database shards in the last minute to try to support the massive player numbers. Unfortunately there was an issue which caused multiple characters to have the same character id. Thankfully the problem has now been found and is being…
— Path of Exile (@pathofexile) 6 december 2024
Tesla M3LR '21
Voor mensen die geen Twitter hebben is er xcancel.com --> https://xcancel.com/pathofexile/status/1865134494321455276#m
[ Voor 3% gewijzigd door Klauwhamer op 06-12-2024 21:51 ]
Nou, ik vind 't wel best . laat ze eerst de zooi maar eens voor elkaar krijgen 
Veel plezier en succes allemaal, ik zie het morgenavond wel.
Veel plezier en succes allemaal, ik zie het morgenavond wel.
moet echt geen twitter meer met die muskKlauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:51:
[...]
Voor mensen die geen Twitter hebben is er xcancel.com --> https://xcancel.com/pathofexile/status/1865134494321455276#m
Ik gebruik zijn internetrichards3 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 21:57:
[...]
moet echt geen twitter meer met die musk
Welke gateway en client had jij net?
Ik blijf ook nog wel ff wachten hoor
Tesla M3LR '21
Ik ook. Iets met sunk cost fallacy.
Ik heb nog twee bakjes met snoep paprika, die wil ik graag in stukjes snijden en pitjes eruit halen. Maar ben bang dat als ik van mijn PC wegloop, de servers online komen.
Wil natuurlijk vooraan aan de queue staan.

[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 22:02 ]
Mwah, Elon Musk staat tot dingen maken zoals Thomas Edison dat deed. Maar dat maakt Starlink natuurlijk niet slecht. Sterker nog, het is een goed iets.Jron667 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:00:
[...]
Ik gebruik zijn internet, beste optie in landelijk Portugal.
Verwijderd
Dat is geen slim hapje nee. Net maar wat koeken naar binnengewerkt.Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:02:
Ik heb nog twee bakjes met snoep paprika, die wil ik graag in stukjes snijden en pitjes eruit halen. Maar ben bang dat als ik van mijn PC wegloop, de servers online komen.![]()
Ik heb net als een malle een rondje gemaakt langs de plee, koelkast, en verlichting die onnodig aan stond in de woonkamerToonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:02:
Ik heb nog twee bakjes met snoep paprika, die wil ik graag in stukjes snijden en pitjes eruit halen. Maar ben bang dat als ik van mijn PC wegloop, de servers online komen.![]()
Laten we aub niet afdwalen naar persoonlijke vetes tegen Elon Musk..
GGG Take our energy!!
GGG Take our energy!!
Voor ons geweldig, keuze tussen 4G internet wat er in de zomer uitklapt in de avond of ouderwetse sateliet internet, nu Starlink nadat de prijs omlaag was gegaan naar 45 euro per maand, de snelheid en latency zijn goed genoeg.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:02:
[...]
Mwah, Elon Musk staat tot dingen maken zoals Thomas Edison dat deed. Maar dat maakt Starlink natuurlijk niet slecht. Sterker nog, het is een goed iets.
Verwijderd
Ik zit net even bij asmongold te kijken (bizar veel kijkers zeg) zijn scherm is anders. Komt vast omdat ik via Steam speel?
Philips hue, hoef nog niet eens achter mijn PC vandaan om het licht uit te zetten door het hele huis.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:03:
[...]
Ik heb net als een malle een rondje gemaakt langs de plee, koelkast, en verlichting die onnodig aan stond in de woonkamer
Asmon speelt via de launcher inderdaad.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:04:
Ik zit net even bij asmongold te kijken (bizar veel kijkers zeg) zijn scherm is anders. Komt vast omdat ik via Steam speel?
Tesla M3LR '21
RDP op je mobielToonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:02:
[ Voor 20% gewijzigd door Jron667 op 06-12-2024 22:05 ]
Het scherm van die malder ziet er eender uit als bij mij, ik speel via de launcher.Verwijderd schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:04:
ik kom niet eens in een queue terrecht, ik kijk morgen wel.....of stiekem nog eens proberen over 30min
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Nieuwe tweet:
While our backend engineers and server administrators are hard at work fixing the problem we just wanted to put a message out there to thank them so much for everything they're doing. They have been tasked with a nearly impossible feat and have been up all night now into the morning. Their resilience and commitment to ensuring the realm is stable and provides the best experience for the players is nothing short of admirable. We couldn't ask for a better team! Thank you very much and please keep sending them your support!
Tesla M3LR '21
Ik heb geen smart shit in mijn huis. En dat wil ik ook zo houdenToonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:04:
[...]
Philips hue, hoef nog niet eens achter mijn PC vandaan om het licht uit te zetten door het hele huis.
Ik had Paris en standalone client, zat aardig goed in de queue (4k) maar bij de disconnect knalde ook mijn hele game eruit en kan ik nu niet eens meer opstarten.London schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:00:
[...]
Welke gateway en client had jij net?
Ik blijf ook nog wel ff wachten hoor
Dus heb nu connecting to patching error als ik client probeer op te starten.
Straks dus iets hoger in de queue.
Oh, ligt maakt mij niet zoveel uit. Maar daar blijf het ook ver bij.Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:06:
[...]
Ik heb geen smart shit in mijn huis. En dat wil ik ook zo houden
Klinkt een beetje alsof het voorlopig dan niet meer gaat gebeuren.
Ik ben de enigeKlauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:06:
[...]
Die nieuwe Tweet klinkt een beetje als een aankomende delay aankondiging.
Ja, voorbereiding op: we gaan slapen.Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:08:
Weer zes weken erbij….Toonen1988 schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:08:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Past goed bij de eigenaar? (sorry!!)Klauwhamer schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:06:
[...]
Oh, er staat iets te gebeuren! Toch geen aankomende delay?
Nope, ik kom er niet in. Krijg ook geen queue.
EDIT: Nu heb ik wel de queue, 13k.
EDIT: Nu heb ik wel de queue, 13k.
[ Voor 29% gewijzigd door Toonen1988 op 06-12-2024 22:12 ]
Is aan het aftellen hier, nog 6k. Als dit het niet wordt ga ik het bed opzoeken.
Wie ben jij?
Ben ondertussen met een groepje vrienden Scribble.io aan het doen
Zometeen als we er in zitten gaat die toch weer gelijk down. ze redden het niet om dit aantal onder controle te krijgen vanavond denk ik Het is te veel gewoon.
Feit dat het een vrijdag avond release is helpt ook niet mee
Queue net uitgekickt
Zometeen als we er in zitten gaat die toch weer gelijk down. ze redden het niet om dit aantal onder controle te krijgen vanavond denk ik Het is te veel gewoon.
Feit dat het een vrijdag avond release is helpt ook niet mee
Queue net uitgekickt
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 06-12-2024 22:15 ]
Ik heb nooit een spel gezien die very positief rating heeft op steam terwijl niemand kan inloggen
Echt te gek dit, iedereen is zo hyped.
In queue, 15k.
Het is een EA. Geen launch. Plus, GGG zijn domweg geen suits en/of een waardeloos bedrijf.PjotrX schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:15:
Ik heb nooit een spel gezien die very positief rating heeft op steam terwijl niemand kan inloggenEcht te gek dit, iedereen is zo hyped.
7k hier :xMorrar schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 22:17:
12K queue nog...