Ik vond het als PoE noob in deel 1 veel gecompliceerder... Steeds kijken welke vendor wat verkoopt en vooral wanneer, zorgen dat je bepaalde quests doet want dan zijn die skills pas beschikbaar... opletten wat je van een quest gratis kunt krijgen en wat je moet kopen (met die ingewikkelde currencies waar je als beginner geen flauw idee hebt wat dingen waard zijn). Oh en natuurlijk die vervelende gekleurde sockets... Nee ik vind dit veel beginner-vriendelijker, enige wat je nodig hebt is zo'n skill gem van hoog genoeg level.Visgek82 schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:50:
[...]
Euh... hoe kan dit beter zijn dan je gewenste skill gem kopen (voor andere currency) bij een vendor?
Waarom moet het zo onnodig gecompliceerd zijn , en waarom hebben spelers die pech hebben qua drops zo weinig keus, terwijl mensen die meer geluk hebben met drops, meer keus?
En ik kom eigenlijk ook om in die skill-gems, doe je wel alle mini-bosses? Ik heb ze niet gefarmd maar ik heb ook mijn twee main-skills ondertussen op lvl 4 en een eerste lvl 5 skill er bij en ben ze al gewoon in mijn stash gaan gooien want zie op dit moment geen skills verder die ik toe zou willen voegen aan mijn build. En ben net pas voor het eerst bij de count geweest (en niet gehaald... maar is bedtijd, probeer het morgen wel opnieuw).
Gamertag: FinrazielNL