Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2024 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:28

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Finraziel schreef op zondag 8 december 2024 @ 08:55:
[...]

En dat is dan ook complete bullshit en hij heeft gewoon gelijk. Die tribal mentaliteit zie je op veel plekken terug en is nergens goed voor.
Hij heeft maar beperkt gelijk, als je dan toch een kamerbrede vergelijking wil maken. Er is een deel dat dezelfde itch gescratcht voelt worden. Ik denk echter niet dat het een groot deel is. Sterker nog, ik denk dat het een niche binnen de niche is, als je het hebt over lange termijn-spelers. Complexiteit, content, itemization, mechanics, en achterliggende filosofie maken dat het volstrekt een andere bereidingen zijn van het concept "ARPG". Ik denk dat deze conclusie door iedereen wel getrokken kan worden zonder te vervallen in subjectieve waardeoordelen over en weer.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Lekker Ventje schreef op zondag 8 december 2024 @ 09:06:
[...]

Omgekeerd ook hoor. Als je ziet hoeveel poe fanboys uit de hoogte doen over Diablo vraag ik me serieus af hoe het komt dat een game die ze niet spelen hen toch zo bezig kan houden.
Het antwoord is simpel; Diablo is een legendarische franchise. Iedere "fanboy" waar jij het over hebt, wil stiekem een toffe Diablo. En dat is het nu in ieder geval voor hen niet.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Nou, ik ben zeker een diablo fan en vermaak mij iig prima met d4. Ook met d2r, ook met poe 2 (ook al is het een snoozefest tot nu toe) .heb mij ook prima vermaakt met grim dawn , last epoch en wolcen.

[ Voor 19% gewijzigd door Visgek82 op 08-12-2024 09:21 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:30
Om eerlijk te zijn, Diablo 4 vind ik een super vette game, totdat ik bij de end-game was gekomen. Nu was end-game op het begin leuk, maar uiteindelijk erg herhalend en verloor snel mijn interesse.

PoE 2 campaign voelt daarin tegen wat langer aan en de customization kwa abilities en skills is uitgebreider. Ben benieuwd naar de end-game mechanics.

Diablo 3 en 4 (de oudere heb ik niet echt gespeeld) zijn meer voor als je een harde werkdag hebt gemaakt en gewoon iets wilt spelen zonder teveel toetsers en bellen, simpel en snel..

PoE 2 is meer voor een zaterdag, als je uitgerust bent en meer tijd hebt. Lekker uitgebreid en veel experimenteren.

Ik heb nooit die strijd van fan boys begrepen. Ook met die hele console strijd, wat nu beter is. Spelen we nu games voor entertainment of om elkaar leven zuur te maken? En als je een game niet leuk vind, laat het rusten, negeer het en leg het naast je neer.

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 08-12-2024 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Toonen1988 schreef op zondag 8 december 2024 @ 09:24:
Om eerlijk te zijn, Diablo 4 vind ik een super vette game, totdat ik bij de end-game was gekomen. Nu was end-game op het begin leuk, maar uiteindelijk erg herhalend en verloor snel mijn interesse.

PoE 2 campaign voelt daarin tegen wat langer aan en de customization kwa abilities en skills is uitgebreider. Ben benieuwd naar de end-game mechanics.

Diablo 3 en 4 (de oudere heb ik niet echt gespeeld) zijn meer voor als je een harde werkdag hebt gemaakt en gewoon iets wilt spelen zonder teveel toetsers en bellen, simpel en snel..

PoE 2 is meer voor een zaterdag, als je uitgerust bent en meer tijd hebt. Lekker uitgebreid en veel experimenteren.

Ik heb nooit die strijd van fan boys begrepen. Ook met die hele console strijd, wat nu beter is. Spelen we nu games voor entertainment of om elkaar leven zuur te maken? En als je een game niet leuk vind, laat het rusten, negeer het en leg het naast je neer.
Je hebt volkomen gelijk. sommige mensen vinden blijkbaar niets leuker dan iemand anders omlaag te trekken omdat hij spel X of Y speelt, heb dat ook nooit begrepen. Ik haal uit D4 bijvoorbeeld compleet andere dingen dan uit Grim Dawn. of PoE 2, Ik vind altijd als je 1 spel leuk vind , helemaal top. vind je meerdere games uit hetzelfde genre leuk? more power to you. dan heb je nog keus ook , hoe vet wil je het hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Diablo 3 en 4 (de oudere heb ik niet echt gespeeld) zijn meer voor als je een harde werkdag hebt gemaakt en gewoon iets wilt spelen zonder teveel toetsers en bellen.

PoE 2 is meer voor een zaterdag, als je uitgerust bent en meer tijd hebt.
Exact hetzelfde hier. D2R en D3 vond ik maar even leuk. Al vrij snel werd het voor mij dodelijk saai om steeds maar weer dezelfde dingen te moeten doen om maar marginaal vooruit te komen. Het idee van "wéér een greater riftje doen maar nu 62 in plaats van 60 hoezee" kwam al vrij snel mijn neus uit, helemaal omdat het doel alleen maar was je season set te halen.

Alleen ga ik na een werkdag geen ARPG van stal halen, maar RPGs a la BG3. En de metaforische zaterdag is nu voor PoE 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook veel plezier gehaald uit D4 en er veel uren in zitten maar inderdaad endgame is nog steeds het zwakke punt terwijl je daar het meeste mee bezig bent. De meeste mensen in ieder geval lijkt mij. En dan wel weer tijd en moeite steken in een campaign uitbreiden. Niet mijn keus.

Dat PoE 2 de focus heeft gelegd op end game en daar zelfs act 4, 5 en 6 voor hebben uitgesteld vind ik een top keus. Ik hoop zo dat endgame mij gaat bevallen want alles aan de game en GGG van wat ik tot nu toe zie bevalt mij zeer goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Hoop alleen wel dat ze iets aan de movement doen , voor mij is het floaty movement en de clunk wel echt een dealbreaker. Ik realiseer mij dat het open beta is , maar er zijn meer mensen die erover klagen op de fora , dus ben zeker niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Visgek82 schreef op zondag 8 december 2024 @ 09:37:
Hoop alleen wel dat ze iets aan de movement doen , voor mij is het floaty movement en de clunk wel echt een dealbreaker. Ik realiseer mij dat het open beta is , maar er zijn meer mensen die erover klagen op de fora , dus ben zeker niet de enige.
Dit was een reden waarom PoE 1 mij niet echt trok, ondanks dat het verder een goede game is. Na mijn mening is het in PoE 2 echt flink verbeterd.

[ Voor 4% gewijzigd door Toonen1988 op 08-12-2024 09:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Trouwens, ik had een video gezien dat je zelfs ook abilties fysiek met elkaar kunt combineren. Heb een video gezien dat iemand beweerde dat als je een Infernalist Witch bent of een Witch hebt met bepaalde vuur spells, moet je skeleton snipers pakken die met een soort poison/gas arrows schieten. Als je dat namelijk in vuur zet, creëert dat een gigantische explosie wat ziek veel schade doet.

Maar eens proberen als ik de kans heb ervoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Toonen1988 op 08-12-2024 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Mijn level 9 frost sorc heeft inmiddels 4 exalts verzameld, dat is toch wat onwerkelijk :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Khaelos schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:38:
Man man man wat is die baas in de Manor ontzettend frustrerend en het gevecht is echt veelste lang!
Ik ben nu 2 keer solo en 2 keer met hulp dood gegaan tijdens deze boss.. :(

Dit is echt een dikke showstopper voor mij.

Ik speel als ranger en heb waarschijnlijk niet een optimale build maar toch.

Ik heb 3500 uur in poe1 zitten en dit gevecht zou mij wegjagen
Rofl 2 keer maar? Ik ben 50 keer dood gegaan en heb er 3 uur over gedaan op een monk. Toen maar een half uurtje gekeken naar de dingen die ik had gemist en dat zorgde voor wat nieuwe items en had hem daarna in 2 keer te pakken.

Je moet in principe alles uit de act een beetje gedaan hebben anders ben je kansloos. En het zal per class wel verschillen.

Het wordt niet voor niks de darksouls van arpg genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:47
Visgek82 schreef op zondag 8 december 2024 @ 09:33:
[...]

Je hebt volkomen gelijk. sommige mensen vinden blijkbaar niets leuker dan iemand anders omlaag te trekken omdat hij spel X of Y speelt, heb dat ook nooit begrepen. Ik haal uit D4 bijvoorbeeld compleet andere dingen dan uit Grim Dawn. of PoE 2, Ik vind altijd als je 1 spel leuk vind , helemaal top. vind je meerdere games uit hetzelfde genre leuk? more power to you. dan heb je nog keus ook , hoe vet wil je het hebben.
Het is allemaal leuk: tenminste, ik speel(de) D3 en nu D4 (nu saai, omdat ik alles wel gezien heb) en nu wachten tot ik zin heb in poe2.

poe1 speelde ik af en toe een paar seizoenen en dan was ik er weer even klaar mee en andere leuke dingen in mijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
biggydeen2 schreef op zondag 8 december 2024 @ 09:46:
[...]

Rofl 2 keer maar? Ik ben 50 keer dood gegaan en heb er 3 uur over gedaan op een monk. Toen maar een half uurtje gekeken naar de dingen die ik had gemist en dat zorgde voor wat nieuwe items en had hem daarna in 2 keer te pakken.

Je moet in principe alles uit de act een beetje gedaan hebben anders ben je kansloos. En het zal per class wel verschillen.

Het wordt niet voor niks de darksouls van arpg genoemd.
En ik maar denken dat ik het slecht deed. Alle bazen in ACT 1 heb ik maar iets van één keer over hoeven te doen. De laatste baas in ACT 1, die in de manor heb ik 6 keer over moeten doen. Al zijn aanvallen zijn vrij makkelijk te ontwijken, behalve
spoiler:
Wanneer hij die smoke ability gebruikt, dan komen er zoveel mobs op je af die je compleet insluiten. Je kunt niet meer wegrennen of wegrollen, wat zéér hatelijk is. Ook het speelveld wordt kleiner. Het is aan te raden om dan veel AoE te gebruiken of spells die de mobs stunnen, zodat je kunt blijven bewegen. Deze ability van de boss gaat vanzelf over, gewoon alle schade en mobs ontwijken voor een X aantal seconde. De baas doet om de 4 seconde een charge uit de smoke. Handig om dan een roll klaar te hebben.
Verder is het een zéér makkelijke baas. De enige keren dat ik dood was gegaan kwam doordat ik ergens vast bleef hangen of er zoveel mobs om me heen stonden, dat ik nergens naar toe kon gaan. Dit gebeurde niet alleen bij die baas, maar ook gewoon in het spel wereld. Blijven bewegen is de uitkomst en zorgen dat niks je inblokt.

[ Voor 20% gewijzigd door Toonen1988 op 08-12-2024 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Verschillende classes zullen verschillende achilleshielen hebben op verschillende bosses. Het is denk ik nog te vroeg om factor "skill" in twijfel te trekken wanneer iemand moeite heeft met een fight. Factor "gear" en "skills" ook nog daargelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Ze mogen wat mij betreft ook wel snel wat aan de loot doen. er dropt bijna niets, en als er al een keer een gele ofzo dropt dan is de kans zeer groot dat het niets is (bv een gele staff voor sorc waar phys damage op zit) , beetje treurig. zo is er ook geen gevoel van progressie.

[ Voor 7% gewijzigd door Visgek82 op 08-12-2024 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manderijn
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:03
Hier is het nog steeds leuk. Enige waar ik niks van snap zijn zoals eerder genoemd die 'weapon set skill passive points'. Maar het zal, ik doe toch maar wat met die passive skills. Ik modder gewoon rustig verder, en als ik vast loop ga ik een andere class proberen.

Nu level 27 minion witch. Nog geen uniques. Bosses tot nu wel doen, maar wel paar keer gespiekt wat de mechanics van de boss daadwerkelijk deden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stomley
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:00
Visgek82 schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:12:
Ze mogen wat mij betreft ook wel snel wat aan de loot doen. er dropt bijna niets, en als er al een keer een gele ofzo dropt dan is de kans zeer groot dat het niets is (bv een gele staff voor sorc waar phys damage op zit) , beetje treurig. zo is er ook geen gevoel van progressie.
Juist dan geeft het voldoening als je wat vindt. Anders wordt het net diablo waarbij het lgendaries regent.

Daarnaast blijft het rng.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
stomley schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:30:
[...]

Juist dan geeft het voldoening als je wat vindt. Anders wordt het net diablo waarbij het lgendaries regent.

Daarnaast blijft het rng.
Mwahhh er zit ook wel wat tussen hoor, hier ben ik het niet helemaal mee eens.

Tevens vind ik het alles-respawnt-als-je-dood-bent systeem wel erg cheap, zeker als je pech hebt met spawnen zodat je meteen in een groep mobs spawnt. Lijkt mij dat dat heel snel veranderd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Ik heb trouwens best wat currency gevonden om gear mee te maken of modden. Goed dat ze dit meer incentivizen, craften is leuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Visgek82 schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:12:
Dat is dan ook het grootste manco van PoE 2 wat mij betreft. Het maakt mij echt helemaal niets uit dat alles lastiger is, meer dmg doet etc maar beloon me dan in ieder geval adequaat. Wie weet dat het op hoger level beter wordt hoor, dat zou kunnen, maar in den beginne is het vrij magertjes allemaal.

En in het verlengde daarvan weet ik ook niet of het zo'n feestje is om deze campaign iedere league opnieuw te doen, maar ook dat zal moeten blijken :P

Er zal overigens nog genoeg getuned worden de komende weken/maanden, we spelen een early access after all (y)

[ Voor 6% gewijzigd door London op 08-12-2024 10:54 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
London schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:54:
[...]

Dat is dan ook het grootste manco van PoE 2 wat mij betreft. Het maakt mij echt helemaal niets uit dat alles lastiger is, meer dmg doet etc maar beloon me dan in ieder geval adequaat. Wie weet dat het op hoger level beter wordt hoor, dat zou kunnen, maar in den beginne is het vrij magertjes allemaal.

En in het verlengde daarvan weet ik ook niet of het zo'n feestje is om deze campaign iedere league opnieuw te doen, maar ook dat zal moeten blijken :P

Er zal overigens nog genoeg getuned worden de komende weken/maanden, we spelen een early access after all (y)
Zo is het. Ik zie dan ook vooral een veelbelovende game, maar snap de hype totaal niet (nog?). Het is allemaal best aardig, maar er moet nog HEEL veel aan gedaan worden, op heel veel fronten. Ik begrijp dat ook hoor, helemaal niet gek. het is zoals jij zegt een open beta. denk dat we de eerste patches al snel gaan zien , naar mate mensen ook hun mening geven en GGG ook input krijgt van de playerbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06
Nou ik had niks moeten zeggen, nou crasht de game bij het openen van inventory. Geen foutmelding of niks, gewoon even wat geknipper en sta op de desktop.
Overigens hoop ik dat ze ook nog wat optimaliseren aan het laden. Niet dat het lang duurt, maar het is wat storend dat zelfs het openen van de kaart om naar een waypoint te gaan een laadscherm heeft.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Toch altijd wel geinig als je dan klaagt over loot dat de game dan vervolgens denkt ''hold my beer'' :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5czhQWM_OgzwlXe3UqokHFgFsXQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/knRmXvGC9v7pKBQeUoEVu2bz.png?f=user_large

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Finraziel schreef op zondag 8 december 2024 @ 11:28:
Overigens hoop ik dat ze ook nog wat optimaliseren aan het laden. Niet dat het lang duurt, maar het is wat storend dat zelfs het openen van de kaart om naar een waypoint te gaan een laadscherm heeft.
+1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manderijn schreef op zondag 8 december 2024 @ 10:18:
Hier is het nog steeds leuk. Enige waar ik niks van snap zijn zoals eerder genoemd die 'weapon set skill passive points'. Maar het zal, ik doe toch maar wat met die passive skills. Ik modder gewoon rustig verder, en als ik vast loop ga ik een andere class proberen.

Nu level 27 minion witch. Nog geen uniques. Bosses tot nu wel doen, maar wel paar keer gespiekt wat de mechanics van de boss daadwerkelijk deden.
Nu je het zegt. Nog iets waar ik niks van snap haha. Is ook best vaag als ik online kijk. Iets met kleur van de streep in de tree had iemand het over.
Gaan we vast achterkomen ooit. ;)
We zullen sowieso lachend terug kijken in de toekomst om hoe we nu bezig zijn in de game.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2024 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:46
Persoonlijk ben ik echt goed te spreken over de difficutly. Zat weinig online voor de game dus kreeg eigenlijk niks mee van al het geklaag wat je momenteel ziet :P maar ik kan me in veel niet vinden voor mij persoonlijk. maargoed ik ben dan ook een ervaren arpg speler wat zeker mee weegt denk ik.

Vind de difficulty juist een verademing. Niet zo roflstompend overal doorheen en echt je best moeten doen voor fights :P

Gear is wel heel erg van invloed.

Zal denk ik in het komende half jaar tot aan full release nog ontzettend veel getweaked worden maar voor nu vind ik het prima dat het moeilijk is. Denk ook dat een groot deel ervaring is en we het eerst even 2 weekjes moeten spelen en dan herzien of het idd nog zo moeilijk is etc als we meer knowledge van de game hebben.

Ik ben echt heel blij met de game. PoE1 kon ik al een paar leagues niet echt meer inkomen (op settlers na) maar nu zit ik er echt goed in. Ook het ontdekken van de skills, de classes, de wereld etc. super nice :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Iemand een idee hoe je de lokale map (tab) kunt inzoomen of uitzoomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Toonen1988 schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:04:
Iemand een idee hoe je de lokale map (tab) kunt inzoomen of uitzoomen?
vanuit het menu waar je ook map transparancy hebt staat ook een zoom slider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ricmaniac schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:05:
[...]

vanuit het menu waar je ook map transparancy hebt staat ook een zoom slider.
Thanks, het doet niet alleen de minimap uitzoomen, maar ook de map wanneer op je tab drukt. Nu kan ik beter gebieden vinden die ik nog met verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:24
Omg ik kom er net achter dat ik automatisch op een server In Texas was gegooid op ps5.. Kan zeker niet van server migraten met chars he? Lijkt me niet handig met latency..
Moet ik opnieuw gaan beginnen fuck

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
Wat ik vooral leuk vind is dat ik geen enkel idee heb wat ik aan het doen ben. Ik snap weinig tot niks van de skills, gems, verschil tussen de soorten wapens en hoe je zo nu beter kan maken. Nog nooit een poe gespeeld. En ik ben geen guides ofzo aan het bekijken.

Ik heb mercenary aangeklikt omdat ik voornamelijk fps shooters speel en op de 1 of ander manier klikt het en werkt het. Net act 1 afgesloten en zonder dood te gaan nog tot nu toe, die eindbaas voelde bijna te makkelijk. Werkelijk waar geen idee hoe maar blijkbaar werkt het :+

Spreekt denk ik wel voor het spel dat een totale newbie niet meteen gedoemd is tot falen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Stylze schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:32:
Omg ik kom er net achter dat ik automatisch op een server In Texas was gegooid op ps5.. Kan zeker niet van server migraten met chars he? Lijkt me niet handig met latency..
Ik weet even niet hoe dat werkt op de PS5, maar op de PC kan je gewoon van server verander en je hoeft niet opnieuw te beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:41
Stylze schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:32:
https://www.reddit.com/r/...can%20change%20it%20there.

Kan bij options bij char screen, hoeft dus niet opnieuw. Ik zit overigens ook op Texas server maar game geeft wel aan dat ik op max 16ms zit. Misschien zelf ook eens veranderen en kijken of de inputlag beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:24
Excuus zie het nu, eerste werden mijn characters niet zichtbaar maar dat kwam dan door een bug denk ik nu lukt het wel om te switchen!
Gelukkig maar, vind het een leuk spel maar weer opnieuw beginnen zou wel vermoeiend zijn:)

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:04:
Persoonlijk ben ik echt goed te spreken over de difficutly. Zat weinig online voor de game dus kreeg eigenlijk niks mee van al het geklaag wat je momenteel ziet :P maar ik kan me in veel niet vinden voor mij persoonlijk. maargoed ik ben dan ook een ervaren arpg speler wat zeker mee weegt denk ik.

Vind de difficulty juist een verademing. Niet zo roflstompend overal doorheen en echt je best moeten doen voor fights :P

Gear is wel heel erg van invloed.

Zal denk ik in het komende half jaar tot aan full release nog ontzettend veel getweaked worden maar voor nu vind ik het prima dat het moeilijk is. Denk ook dat een groot deel ervaring is en we het eerst even 2 weekjes moeten spelen en dan herzien of het idd nog zo moeilijk is etc als we meer knowledge van de game hebben.

Ik ben echt heel blij met de game. PoE1 kon ik al een paar leagues niet echt meer inkomen (op settlers na) maar nu zit ik er echt goed in. Ook het ontdekken van de skills, de classes, de wereld etc. super nice :)
Ik ben ook dik tevreden met de moeilijkheid. Dat tragere spreekt mij veel meer aan. Past voor mij ook beter bij het isometrische aspect van dit soort games. En dan de bedenken dat te game nog maar net in EA is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Pfoe de Praetors eindelijk neer, kostte mij per stuk een keer of drie voor ik de flow te pakken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Hoe kom ik aan meer skills ? kan dit echt alleen via die skillgem drops? want die droppen voor mij dus nauwelijks, met als gevolg dat ik al 14 levels met dezelfde shit skills moet doen , terwijl er zo veel andere leuke zijn :(

In PoE 1 had je tenminste nog de vendors, waar je gewoon je skills kon kopen , maar dat lijkt hier anders te zijn... zeer slechte keuze.

[ Voor 23% gewijzigd door Visgek82 op 08-12-2024 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Visgek82 schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:31:
Hoe kom ik aan meer skills ? kan dit echt alleen via die skillgem drops? want die droppen voor mij dus nauwelijks, met als gevolg dat ik al 14 levels met dezelfde shit skills moet doen , terwijl er zo veel andere leuke zijn :(

In PoE 1 had je tenminste nog de vendors, waar je gewoon je skills kon kopen , maar dat lijkt hier anders te zijn... zeer slechte keuze.
Je zal wat meer moeten nadenken over welke skills je oppikt maar dan nog. Niets mis met het huidige systeem. Gewoon wat mini bosses farmen. Easy peasy. Genoeg skill gems op die manier. Even naar de world map, ctrl + linker muis knop op het waypoint dat dichtbij de mini boss zit, zoals draven in act 1 en gaan met die banaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Lukin op 08-12-2024 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Lukin schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:47:
[...]

Je zal wat meer moeten nadenken over welke skills je oppikt maar dan nog. Niets mis met het huidige systeem. Gewoon wat mini bosses farmen. Easy peasy. Genoeg skill gems op die manier. Even naar de world map, ctrl + linker muis knop op het waypoint dat dichtbij de mini boss zit, zoals draven in act 1 en gaan met die banaan.
Euh... hoe kan dit beter zijn dan je gewenste skill gem kopen (voor andere currency) bij een vendor?

Waarom moet het zo onnodig gecompliceerd zijn , en waarom hebben spelers die pech hebben qua drops zo weinig keus, terwijl mensen die meer geluk hebben met drops, meer keus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosses en events hebben fixed een uncut skill/support gem drop voor zover ik heb kunnen zien, evenals quests
als je anders dan recommended wil, moet je even onderaan "all skill gems" oid selecteren.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Visgek82 schreef op zondag 8 december 2024 @ 13:50:
[...]

Waarom moet het zo onnodig gecompliceerd zijn , en waarom hebben spelers die pech hebben qua drops zo weinig keus, terwijl mensen die meer geluk hebben met drops, meer keus?
Specifieke mobs killen voor specifieke drops "onnodig gecompliceerd".. Hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Klauwhamer schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:06:
[...]

Specifieke mobs killen voor specifieke drops "onnodig gecompliceerd".. Hmm.
In vergelijking met hoe het was in Poe 1, jazeker. Huidige systeem geeft ook duidelijk de limitaties hiervan weer, het beginveld en het experimenteer-fase is niet gelijk voor iedereen , tenzij iedereen minibosses gaat farmen om aan skills te komen.

[ Voor 28% gewijzigd door Visgek82 op 08-12-2024 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Visgek82 schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:07:
[...]

In vergelijking met hoe het was in Poe 1, jazeker. Huidige systeem geeft ook duidelijk de limitaties hiervan weer, het beginveld en het experimenteer-fase is niet gelijk voor iedereen , tenzij iedereen minibosses gaat farmen om aan skills te komen.
Euh, dit is 'gewoon' de opzet van het spel. Het is niet onnodig gecompliceerd en al helemaal geen limitatie. Het zijn fixed drops die je heel eenvoudig kunt halen. Het is niet alsof je complexe runs hoeft te doen die veel tijd kosten. En als je dit qua effort/reward wat betreft "farmen" al "onnodig gecompliceeerd" noemt.. Hmm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
Visgek82 schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:07:
[...]

Gisteren had je het meerdere keren over hoe enorm snoozefest het was . Het was doodsaai en ultra simpel. Toen was de movemunt clunky en floaty, toen zoog het lootdrop systeem en nu is het skill verzamelen ook ruk.

Feedback is goed, kritiek ook. Maar je hoeft het niet te spelen he als het allemaal zo klote is voor je 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Klauwhamer schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:11:
[...]

Euh, dit is 'gewoon' de opzet van het spel. Het is niet onnodig gecompliceerd en al helemaal geen limitatie. Het zijn fixed drops die je heel eenvoudig kunt halen. Het is niet alsof je complexe runs hoeft te doen die veel tijd kosten. En als je dit qua effort/reward wat betreft "farmen" al "onnodig gecompliceeerd" noemt.. Hmm.
Prima dat jij het goed vind zo . dat betekend niet dat het voor iedereen zo is. In mijn visie is het iets wat goed werkte omruilen voor iets wat mensen belemmert om te experimenteren , en onnodig is. Accepteer dat gewoon :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Skybullet schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:13:
[...]

Gisteren had je het meerdere keren over hoe enorm snoozefest het was . Het was doodsaai en ultra simpel. Toen was de movemunt clunky en floaty, toen zoog het lootdrop systeem en nu is het skill verzamelen ook ruk.

Feedback is goed, kritiek ook. Maar je hoeft het niet te spelen he als het allemaal zo klote is voor je 😉
Je hebt dan niet goed gelezen. ik zeg duidelijk dat ik het een veelbelovend spel is , maar blijkbaar mag je dan geen kritiek hebben? Het is toch juist een open beta zodat GGG de input van spelers kan krijgen? dat is precies wat ik doe. Als je gewoon geen of weinig skillgem drops krijgt, dan functioneert blijkbaar het systeem niet zo goed als verwacht.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik het lang zo goed niet vind als alle hypers voor launch teweeg gebracht hebben, maar ben al vaker in die fout getrapt.

[ Voor 15% gewijzigd door Visgek82 op 08-12-2024 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Visgek82 schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:15:
[...]

Prima dat jij het goed vind zo . dat betekend niet dat het voor iedereen zo is. In mijn visie is het iets wat goed werkte omruilen voor iets wat mensen belemmert om te experimenteren , en onnodig is. Accepteer dat gewoon :)
Wat is de belemmering dan precies? Dat je een miniboss nog 'ns moet doen? Ik geloof niet dat ik iets hoef te accepteren per se, ik moet vooral lachen dat je dit al ervaart als "onnodig gecompliceerd" en "belemmering".. Enig idee wat je te wachten staat in endgame?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
Klauwhamer schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:20:
[...]

Wat is de belemmering dan precies? Dat je een miniboss nog 'ns moet doen? Ik geloof niet dat ik iets hoef te accepteren per se, ik moet vooral lachen dat je dit al ervaart als "onnodig gecompliceerd" en "belemmering".. Enig idee wat je te wachten staat in endgame?
Zeker heb ik dat. ik speel aarpg's sinds mijn 15de, dus je hoeft mij niets te vertellen.

Het is nu gegaan van een brood halen bij de bakker, die jij kunt uitkiezen, naar vragen aan 10 mensen of je een brood mag en je weet niet (per definitie) welk brood je krijgt, want ze hebben ook nog een bepaald level. Nogmaals, prima dat jij dat oke vind, maar ik vind het een achteruitgang tov poe 1.

Dat jij daarom moet lachen vind ik trouwens fijn, blij dat ik je vrolijk maak.

[ Voor 4% gewijzigd door Visgek82 op 08-12-2024 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:03
Skybullet schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:13:
[...]

Ik vind zijn posts als persoon die twijfelt om hem in ea te halen of te wachten juist wel heel erg prettig eigenlijk. De voors en tegens worden door dit topic wel heel duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:00

The Chosen One

Zie signature!

De game is net 1/2 dagen uit. Er moet uiteraard nog flink gesleuteld worden aan droprates, de skills en monsters/bosses. Langzamere/(iets) tactischere gameplay stem ik ook voor.
Maar je moet natuurlijk niet een paar uur rondlopen omdat er niks dropped of 20 min met een bossfight bezig bent.
Beta, dag 1/2. Rustig feedback geven en/of afwachten. :)

Zie er meer potentie in (voor mij ieg) dan poe1. Maar ik zie ook wel bergen met (smalle) tweaks. Van controls, tot drops en UI (bijv; map screen) etc.

[ Voor 17% gewijzigd door The Chosen One op 08-12-2024 14:27 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Nu online
The Chosen One schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:26:
De game is net 1/2 dagen uit. Er moet uiteraard nog flink gesleuteld worden aan droprates, de skills en monsters/bosses. Langzamere/(iets) tactischere gameplay stem ik ook voor.
Maar je moet natuurlijk niet een paar uur rondlopen omdat er niks dropped of 20 min met een bossfight bezig bent.
Beta, dag 1/2. Rustig feedback geven en/of afwachten. :)

Zie er meer potentie in (voor mij ieg) dan poe1. Maar ik zie ook wel bergen met (smalle) tweaks. Van controls, tot drops en UI (bijv; map screen) etc.
Zeker, hier ben ik het mee eens. Maar ik wil ook graag mijn ervaringen delen , die zijn mss wat minder positief dan de meeste, maar daarom niet minder relevant. Tevens staat iedereen vrij om niet te reageren. Ik bedoel, je hoeft je niet aangevallen te voelen omdat iemand een andere mening heeft dan jij (niet jij , maar in het algemeen dan he).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Heeft iemand deze game aan de gang onder Linux/Proton trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manderijn
Level 32, geen unique. :/ Begin langzaam wel het gevoel te hebben dat ik een ontzettend slap character heb. Ascendancy trial gedaan, volgens mij hoor je dat eigenlijk op level 22(?) te doen. Kostte op 32 alsnog de nodige moeite. En nu op de laatste map van Act 2. De map doorkomen is al zwaar. M'n gear en random skills beginnen parte te spelen ben ik bang. Verder wel leuk, die uitdaging. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Manderijn schreef op zondag 8 december 2024 @ 16:30:
Level 32, geen unique. :/ Begin langzaam wel het gevoel te hebben dat ik een ontzettend slap character heb. Ascendancy trial gedaan, volgens mij hoor je dat eigenlijk op level 22(?) te doen. Kostte op 32 alsnog de nodige moeite. En nu op de laatste map van Act 2. De map doorkomen is al zwaar. M'n gear en random skills beginnen parte te spelen ben ik bang. Verder wel leuk, die uitdaging. 8)
Heb net de trial gedaan op lvl 23 met m'n mercenary. 2 uniques gekregen hier trouwens waarvan ik er 1 kan gebruiken. RNG blijft RNG :) Trial was super simpel trouwens, maar mercenary is ook best wel OP met gas grenade + explosive shot.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:41
Raar, ben level 15 of 16 en heb al zoveel nieuwe skills unlocked, net ook de eerste lvl 5 skill. Heb de skills die ik vaak gebruik met mn Merc allemaal naar lvl 4 gedaan en doe nu echt veel dmg. In combinatie met die skill die Spirit kost knal ik overal doorheen met mn crossbow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Gisteren ongeveer 5 uur kunnen spelen en geen rare gezien, vandaag vind ik er meer dan genoeg maar wel allemaal te laag level. Ik kom die twee op het kerkhof niet voorbij maar als ik naar een vendor ga in het eerste kampement zie ik dat alles wat ie voor een warrior heeft tot aan het dubbele van de stats van mijn uitrusting heeft. Ik heb een lvl 5 rare axe die max 11 dmg doet en die vendor verkoopt een blue met 21 dmg. De gloves hebben tww keer zoveel armor en de chest en helm zijn 75% beter met de stats. Waarom verkoopt hij spul wat ik nergens als drop tegenkom?

Mijn sorcerer kan offhand toevoegen wat het wil maar het heeft geen invloed op de stats en loopt daarom dus noodgedwongen met een staff.

Het is early access dus het komt vanzelf wel goed. Voordeel is dat ik nu alle beschikbare classes uit kan proberen. Er gaan vanzelf patches komen en hopelijk geven ze iedereen ook wat meer snelheid.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Act 1 boss zit er op. Holy moly O_O

Ik zat letterlijk te bibberen na de fight.

Heb niet de indruk dat mn merc echt sterk is ofzo, maar misschien doe ik ergens wel iets verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Klauwhamer schreef op zondag 8 december 2024 @ 14:40:
Heeft iemand deze game aan de gang onder Linux/Proton trouwens?
Ik speel nu ook weer ff op windows, maar zie hier: https://www.protondb.com/app/2694490 de comment van user "Parilia"

De nieuwste stuff speel ik nog graag op windows (vooral voor de hdr, ik weet niet direct hoe ik dit werkend zou moeten krijgen op mn linux mint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:23
Deze game lijkt me zoveel toffer dan Diablo 4! Ik zag dat ie ook op de PS5 uit is, weet iemand toevallig of couch coop een ding is of is dat nog niet beschikbaar in de beta versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tripwire999 schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:37:
Deze game lijkt me zoveel toffer dan Diablo 4! Ik zag dat ie ook op de PS5 uit is, weet iemand toevallig of couch coop een ding is of is dat nog niet beschikbaar in de beta versie?
Het lijkt erop van wel. Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

SideShow schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:35:
[...]

Ik speel nu ook weer ff op windows, maar zie hier: https://www.protondb.com/app/2694490 de comment van user "Parilia"

De nieuwste stuff speel ik nog graag op windows (vooral voor de hdr, ik weet niet direct hoe ik dit werkend zou moeten krijgen op mn linux mint)
Ahh dat is nice. Mijn gaming desktop is het laatste Windows-bastion hier in huis, alle overige hardware (laptops/servers) draaien Linux of OpenBSD en dat bevalt mij uitstekend. Alleen mijn gaming rig moet nog 'om' als het even kan en dit is zo'n game dat een dealbreaker kan zijn voor de migratie ooit. Heb ook weinig zin om deze kist hypervisor met GPU-passthrough te laten spelen, het moet gewoon bare metal single boot zijn (ook als stok achter de deur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tripwire999 schreef op zondag 8 december 2024 @ 17:37:
Pas wel op want het lijkt niet helemaal te werken zoals ze hadden aangegeven in eerste instantie. Je kunt als gast samen spelen maar met 2 eigen PoE 2 accounts lijkt dan weer niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:07

CSB

:D

Zijn er mensen al voorbij Act 2 gekomen? Ik krijg die laatste baas niet eens op de helft van zijn HP. Wat een damage spons zeg!

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manderijn
CSB schreef op zondag 8 december 2024 @ 18:16:
Zijn er mensen al voorbij Act 2 gekomen? Ik krijg die laatste baas niet eens op de helft van zijn HP. Wat een damage spons zeg!
Hehe, niet te doen? Ik start nu met 'Dreadnought' map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online
Yes zojuist, 1x dood gegaan omdat ik niet door had hoe die
spoiler:
wind phase werkte. Vond hem eigenlijk makkelijker dan de act 1 boss omdat die veel meer bewoog :P

Level 32 Witchhunter trouwens.

[ Voor 5% gewijzigd door London op 08-12-2024 18:55 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vanaf welk level doe je zo'n beetje ascendancy hier? of kom je er gestroomlijnt naartoe dat je het "moet" doen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Verdomme Freythorn is wel hard as nails voor mijn sorc, met die smerige blue cultist witches en ingesloten worden door melee tegelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Klauwhamer op 08-12-2024 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:07

CSB

:D

London schreef op zondag 8 december 2024 @ 18:34:
[...]

Yes zojuist, 1x dood gegaan omdat ik niet door had hoe die
spoiler:
wind phase werkte. Vond hem eigenlijk makkelijker dan de act 1 boss omdat die veel meer bewoog :P

Level 32 Witchhunter trouwens.
Ik ben met een minion build bezig, zit nu op lv30 maar als ik het vergelijk met PoE1 is de minion toch wel een stuk minder sterk, daar kon je op lv30 al vrij rap door de campaign heen jassen, als je wist wat je deed.

Misschien komt het ook door de weinige lootdrops. Het feit dat je elke enigszins notable drop moet salvages om er wat van te maken haalt het tempo er wel uit.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Manderijn
Ricmaniac schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:03:
Vanaf welk level doe je zo'n beetje ascendancy hier? of kom je er gestroomlijnt naartoe dat je het "moet" doen zeg maar.
Je komt het vanzelf als quest tegen, level 22 denk ik ongeveer. Begint met het killen van 'Balbala' in 'Traitors Passage'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online
CSB schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:08:
[...]

Ik ben met een minion build bezig, zit nu op lv30 maar als ik het vergelijk met PoE1 is de minion toch wel een stuk minder sterk, daar kon je op lv30 al vrij rap door de campaign heen jassen, als je wist wat je deed.

Misschien komt het ook door de weinige lootdrops. Het feit dat je elke enigszins notable drop moet salvages om er wat van te maken haalt het tempo er wel uit.
Minions gaan vrij snel dood vs bosses helaas. Dat is voor mij ook de reden geweest dat ik m'n witch op lvl 22 heb gedumpt en een mercenary ben gaan levellen.

Ik zou nog even wat levels pakken alvorens je weer die boss probeert, soms kan dat helpen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manderijn
Minions vallen inderdaad zo om. Heb zo'n beetje pure minon passives, en mijn main skeletons van mijn sceptre gaan serieus binnen 1 seconde dood in een gevecht. Compleet nutteloos dus. Heb die sceptre alleen nodig voor de 100 spirit...

Ben net wel overgestapt op flamewall + raging spirits, dat is ietsjes beter dan pure skeletons. Nog steeds veel weg rennen.

Edit: act 2 boss, kom niet verder dan 60%, minons doen niks :/

[ Voor 8% gewijzigd door Manderijn op 08-12-2024 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrin
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-09 23:25
Met level 36 ofzo, als je de boss overlevelt wordt ie easy. Lightning resist slotten in je rune sockets helpt ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Asinia, The Praetors Consort zojuist gekilled in de tombs in die cemetery. Poooh dat was focking spannend hahaha :D

Heerlijk die hardcore spanning voor de eerste keer doorspelen altijd holy moly.
Toffe bossfight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perrin
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-09 23:25
Ricmaniac schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:03:
Gedaan op level 33 ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stomley
Manderijn schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:18:
Minions vallen inderdaad zo om. Heb zo'n beetje pure minon passives, en mijn main skeletons van mijn sceptre gaan serieus binnen 1 seconde dood in een gevecht. Compleet nutteloos dus. Heb die sceptre alleen nodig voor de 100 spirit...

Ben net wel overgestapt op flamewall + raging spirits, dat is ietsjes beter dan pure skeletons. Nog steeds veel weg rennen.

Edit: act 2 boss, kom niet verder dan 60%, minons doen niks :/
Je hebt ook sceptres waardoor je minions 50% meer dmg doen etc. Misschien dat het helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook soms dat het beeld vast loopt terwijl geluid doorloopt? Wanneer ik dan naar Windows ga sluit the game instant af. Start meteen weer zonder problemen op vervolgens.
Hele map waar je zat weer donker natuurlijk…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Verwijderd schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:08:
Hebben jullie ook soms dat het beeld vast loopt terwijl geluid doorloopt? Wanneer ik dan naar Windows ga sluit the game instant af. Start meteen weer zonder problemen op vervolgens.
Hele map waar je zat weer donker natuurlijk…
nee geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
De minions van mijn witch gaan ook snel dood. Ik dacht juist dat het nu veel beter zou zijn dan in poe1.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manderijn
Eerste unique.. wel een goede voor m'n minions.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DTDsPkbxOA94Ow7NDgkqpFPXwBg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KHpnsYMhbBVjNX0WXmuj67X1.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
Manderijn schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:25:

[Afbeelding]
Die ziet er inderdaad wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dit blijft ook zo mooi in hardcore :P Die chat altijd en alert als een hoge rank dood gaat.

Zojuist de nummer 3 dood gegaan :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwiDMXfm8-okYRnWjxgkljIrMw0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/fRLDjyBDagpvJDlETerfF8dG.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manderijn
stomley schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:28:
[...]

Die ziet er inderdaad wel leuk uit.
Doet eigenlijk helemaal niks. M'n armor level 5 met een rune is nog beter dan dit...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 16:37
Blijkbaar had ik nog 4 keys, dus als iemand ze wilt zie hier onder

Alle 4 gebruikt, veel plezier met early access

[ Voor 61% gewijzigd door Teunis op 08-12-2024 21:19 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Manderijn schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:25:

[Afbeelding]
Mooie unique :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Teunis schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:57:

MTMPC-MLYK4-HXFH8-TNXEG
Een maatje van mij deze laten gebruiken. Super bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:28

spoiler:
MTRF4-7E735-QTNCR-H2Z72
Super tof thanks voor het delen! 😊 vond PoE destijds ook al tof maar iedereen bleef maar op diablo hangen maar wilde deze toch echt nog wel doen dat is nu wel makkelijk gemaakt😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 09:45

JoeZuCK

_Fonz > all.

Klauwhamer schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:04:
Verdomme Freythorn is wel hard as nails voor mijn sorc, met die smerige blue cultist witches en ingesloten worden door melee tegelijk.
Dat bedoelde ik dus met ingesloten worden door mobs en respawnen bij een pilaar. Maar goed, ben nu met mijn sorc level 16 in de manor. Jammer alleen dat ik als sorc veel achteruit moet lopen doordat ik niet veel health heb (137 ofzo) en mijn attacks niet uber zijn. Chaos is wel nice, maar is damage over time, dus duurt even.

Waar ik mij een beetje over verbaas zijn de gems. Skills zijn te upgraden, maar waar ik in PoE heel veel combo's kon maken, heb ik per skill hier maar 3 slots en zijn veel van die gems niet uitwisselbaar tussen de skills.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

JoeZuCK schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:12:
[...]

Dat bedoelde ik dus met ingesloten worden door mobs en respawnen bij een pilaar. Maar goed, ben nu met mijn sorc level 16 in de manor. Jammer alleen dat ik als sorc veel achteruit moet lopen doordat ik niet veel health heb (137 ofzo) en mijn attacks niet uber zijn. Chaos is wel nice, maar is damage over time, dus duurt even.

Waar ik mij een beetje over verbaas zijn de gems Skills zijn te upgraden, maar waar ik in PoE heel veel combo's kon maken, heb ik per skill hier maar 3 slots en zijn veel van die gems niet uitwisselbaar tussen de skills.
die 3 zijn "recommended" onderin de lijst "all gems" aanklikken en je krijgt de volledige lijst te zien
Voornaamste wat wennen is voor mij is dat je elke support gem maar 1x mag linken, je kan dus niet 2 verschillende spells, met faster casting hebben zeg maar :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teunis
Zelf rustig aan met witch bezig, net aan act 2 begonnen.
Flame Spirit + Flame wall nú beetje de go-to; misschien wel beetje op, daarom
verwacht ik wel dat deze aangepast gaat worden, al hoop ik het niet O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rstorm
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 15:47

spoiler:
MTKZC-66XWM-EBJ9G-BPECG
Erg bedankt voor het delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
Zijn die Poe2 keys eigenlijk ook goed voor EA op console, of is dat pc only? (en waar kan je die redeemen eigenlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
iaxe393 schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:46:
Zijn die Poe2 keys eigenlijk ook goed voor EA op console, of is dat pc only? (en waar kan je die redeemen eigenlijk?)
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/3587981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Teunis schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:16:
Zelf rustig aan met witch bezig, net aan act 2 begonnen.
Flame Spirit + Flame wall nú beetje de go-to; misschien wel beetje op, daarom
verwacht ik wel dat deze aangepast gaat worden, al hoop ik het niet O-)
Welk lvl ben je? want dat dropt redelijk snel in effectiviteit vind ik :P
Run het nog steeds, maar met met molotov skellies erbij icm scattershot, doet nog wel dmg maar moet eigenlijk wat betere gear hebben (lvl 22 nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
ah logisch wel.

Had 'm op pc gekocht, nu maar 6 maanden wachten om op de console te proberen :~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
17 of 18. We zien wel qua effectiviteit, is iedergeval beter dan gewone Minions die liggen elke zucht al plat lijkt het wel.
Will there be wipes during Early Access?
No, there will not be a wipe. We will do new leagues but none of your characters will be wiped, they will just go to a league called Early Access (so they will never be in Standard). In some cases characters in old leagues might be somewhat broken by balance changes though. After launch the "Early Access" characters will still exist
Al snap ik het, wel beetje jammer dan aparte league blijft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Voor diegene die nog een aardige build willen die ook naar maps kan.

Mooie combinatie van cast when frozen op frostbolt spam
Wel grappig dat dit filmpje al 150k views heeft in dagje :o zegt wel genoeg naar de "need" for builds haha.

[ Voor 16% gewijzigd door Minaaj op 08-12-2024 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

JoeZuCK schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:12:
[...]

Nou heb ik mijn sorc redelijk defensief gespect (ES en pas later wat spell damage en +freeze, en Arctic Armor) en doe ik damage met frost bomb+frost nova, en frost bolt/freezing shards als filler. Zorgt voor iets aan CC en werkt ook redelijk tegen ingesloten worden. Maar soms heb je ook ranged bij de melee packs zitten en dan is het wel klote als je niet (langer) zo nu en dan kunt dodgen.

Voor frost resistant heb ik nog een failover naar fireball zitten, maar dat is wel een tandje terug in DPS.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Damn dat was lang geleden dat ik met zweet op mijn voorhoofd heb gezeten tijdens een game :-D
Act 1 eindelijk klaar. rustig alle maps gedaan en volledig verkend.
Mn character was lvl 16 toen ik aan de act1 baas begon. Maar damn wat was die lastig met mijn merc..
Het is geluk... na 8x proberen

Ff pauze nu
Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste