Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:41
Ik heb de tweede freeze meegemaakt, nu video op Vulcan gezet. Kijken of dat beter werkt. Niet dus, derde keer.

[ Voor 11% gewijzigd door Jron667 op 07-12-2024 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:54
Verwijderd schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 12:52:
Even een vraagje tussendoor ik vind iedere keer flessen mana flasks maar draag je al standaard. Gewoon vendor meuk of moet je er iets mee?
Als je eentje vindt die hetzelfde is als jouwe mag je die vendoren. Maar er zijn er ook die beter zijn dan de jouw, vaak noemen die "greater" of "medium" ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:25
Daan0s schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:12:
Die input lag op PlayStation is wel echt dramatisch slecht. Als ik op een knop druk of loop duurt t een halve seconde ofzo voordat ie het doet. Mag hopen dat het beter wordt dan dit want dit is waardeloos.
Ik las ergens dat het kan liggen aan de gateway waarmee je verbonden bent. Sommige spelers zijn automatisch verbonden met Texas USA terwijl ze zelf in EU zitten.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:25
Snapt iemand hoe het werkt als je op zowel PS5 als PC wilt spelen met dezelfde chars? Ik heb het spel zo goed als gratis door reward point op ps5 kunnen kopen dus ik wil het ook op pc halen zodat ik als mijn zoontje op PS5 speel lekker op laptop door kan grinden, maar nu heb ik account aangemaakt op POE website en nu bestaat dat uit 2 sub accounts? ik snap er weinig van voor welk acount ik nu op de website van POE de pc versie moet moet aanschaffen zodat ik niet 2 aparte accounts heb waarmee ik geen progressie kan delen, heel verwarrend dit...

Ik heb dus het POE account op de website geconnect met sony en daardoor kreeg ik een sub account van mijn playstation erbij. Ook op mijn PS5 zag ik dat ik nu kan switchen tussen de 2 accounts.

[ Voor 15% gewijzigd door Stylze op 07-12-2024 13:31 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jron667
Stylze schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:29:
Snapt iemand hoe het werkt als je op zowel PS5 als PC wilt spelen met dezelfde chars? Ik heb het spel zo goed als gratis door reward point op ps5 kunnen kopen dus ik wil het ook op pc halen zodat ik als mijn zoontje op PS5 speel lekker op laptop door kan grinden, maar nu heb ik account aangemaakt op POE website en nu bestaat dat uit 2 sub accounts? ik snap er weinig van voor welk acount ik nu op de website van POE de pc versie moet moet aanschaffen zodat ik niet 2 aparte accounts heb waarmee ik geen progressie kan delen, heel verwarrend dit...

Ik heb dus het POE account op de website geconnect met sony en daardoor kreeg ik een sub account van mijn playstation erbij. Ook op mijn PS5 zag ik dat ik nu kan switchen tussen de 2 accounts.
Heb je geen account aan moeten maken op de ps5, volgens mij werkt die ook op pc (alleen ingame aankopen niet).

https://game8.co/games/Path-of-Exile-2/archives/486159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Jron667 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:35:
[...]

Heb je geen account aan moeten maken op de ps5, volgens mij werkt die ook op pc (alleen ingame aankopen niet).

https://game8.co/games/Path-of-Exile-2/archives/486159
Dat hoefde ik niet? of zou dat kunnen komen doordat ik vroeger is POE 1 op playstation heb gedaan geen idee of ik daar account voor moest aanmaken destijds maar ik hoefde nu niks te doen in ieder geval.

Ook zie ik geen playstation credits staan op de POE website terwijl ik die wel zou moeten hebben met early acces aanschaf.

[ Voor 11% gewijzigd door Stylze op 07-12-2024 13:45 ]

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paterpor
Net ACT 1 en zonder spoilers kan ik zeggen ... foew amai stevig maar vet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:25
Er waren in den beginne wat bugs met party-play, waar random spelers plotseling en automatisch toegevoegd werden aan een bestaande party.

Deze twee hebben denk ik de juiste aanpak daarvoor? :Y)

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:16
edie schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:58:
Er waren in den beginne wat bugs met party-play, waar random spelers plotseling en automatisch toegevoegd werden aan een bestaande party.

Deze twee hebben denk ik de juiste aanpak daarvoor? :Y)
[YouTube: Kaela Scared Off a Stranger That Entered Their Party and Bijou Laughing SO Hard about It]
Ik ben te oud voor dat filmpje :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
Iedereen boven de leeftijd van 12 is te oud voor dat filmpje.. man man.

Level 11 mercenary hier nu en ik kan niks anders zeggen dan... 10/10 ervaring. d:)b
Speelt ultra soepel, geen lag, super mooie visuals. En de mercenary gameplay is precies wat ik er van verwacht, met WASD is het een soort fps shooter maar dan in rpg land. Super snel switchen tussen verschillende aanvallen, en lekker granaten rond smijten :) .

Ik ga me hier prima mee vermaken komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer terug naar Warrior met controller, voelt heel goed. Sowieso lekkere combat deze game. Weapon uogrades merk je ook goed. Eerste indruk is goed van PoE 2. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:45
Ben wel benieuwd hoe je Warrior een beetje effectief speelt. Ik ben maar tot lvl 5 gekomen, toen geswitched.

Het blocken vond ik wel geinig, maar packs van mobs omcirkelen je snel. De hoek waaronder je blockt is vrij smal. Die dubbel slam skill vond ik behoorlijk traag. Meestal pre-cast ik die zodat de 2e slam neerkomt bij de pull.

Verder veel earth quakes opzetten van te voren. Die bone shatter? skill had ik nog niet helemaal uitgevogeld nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
Eerste update na act1. Ik mis toch wel wat polish in de campaign. LA en D4 zijn wat dat betreft superieur. Graphics vallen mij best tegen. Wederom doen LA en D4 er echt niet voor onder. Ik speel op max settings 1440UW oled dus daar ligt het niet aan. Ik snap de hype rondom de graphics niet echt. Vooral de ondergrond lijkt wel een extra sharpness filter te hebben.

Qua gameplay op de monk speelt het lekker weg. Wel aardig pittig. Qua geluid valt het flink tegen. Er zit enkel stereo geluid in (of ik mis iets) ik speel op een 7.2.4 atmos set. Ik zal het later nog eens proberen op 4k op 120inch bios scherm en controller ipv MK.

Ik mis vooral een beetje de impact qua skills en dat heeft zeker te maken met het geluid. Niet slecht maar ook niet heel goed.

Boss fights zijn wel heel vet. Ben benieuwd naar de volgende acts. Boss van act 1 heb ik erg lang over gedaan. Maar met een paar upgrades was het eigenlijk ook erg makkelijk. Wel leuke uitdaging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Je mist polish? Haha, het is early acces heh dat weet je? ;-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
biggydeen2 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:02:
Eerste update na act1. Ik mis toch wel wat polish in de campaign. LA en D4 zijn wat dat betreft superieur. Graphics vallen mij best tegen. Wederom doen LA en D4 er echt niet voor onder. Ik speel op max settings 1440UW oled dus daar ligt het niet aan. Ik snap de hype rondom de graphics niet echt. Vooral de ondergrond lijkt wel een extra sharpness filter te hebben.

Qua gameplay op de monk speelt het lekker weg. Wel aardig pittig. Qua geluid valt het flink tegen. Er zit enkel stereo geluid in (of ik mis iets) ik speel op een 7.2.4 atmos set. Ik zal het later nog eens proberen op 4k op 120inch bios scherm en controller ipv MK.

Ik mis vooral een beetje de impact qua skills en dat heeft zeker te maken met het geluid. Niet slecht maar ook niet heel goed.

Boss fights zijn wel heel vet. Ben benieuwd naar de volgende acts. Boss van act 1 heb ik erg lang over gedaan. Maar met een paar upgrades was het eigenlijk ook erg makkelijk. Wel leuke uitdaging!
De polish komt vanzelf zodra de game uit EA gaat. Het is nu nog een ruwe diamant ;)

Mijn enige punt van kritiek is dat bosses wel iets meer mogen droppen dan 1 white en 1 magic item. Als je 5/10 min hebt staan zwoegen is het wel tof om minstens 1 rare te krijgen. We spelen een arpg waarbij de nadruk op loot ligt uiteindelijk >:)

Ik ga denk ik zo ook even met een Mercenary aan de slag (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:08
Ondanks de inputlag speelt het wel fantastisch. Heb erg veel plezier met mn Merc. Het is allemaal veel trager dan Diablo, je moet echt dodgen etc en dat is echt vele malen leuker dan de gameplay van Diablo. Aantal "bosses" waar je toch met veel geduld tegen moet vechten. Alleen waar is mijn auto sort vd bags? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Net act 1 gehad, was wel even zweten bij de laatste baas. Heb ook meer een Dark Souls dan ARPG gevoel bij de bazen. Wellicht dat dat nog verandert als er meer gear en skillpoints zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Servers ook weer down voor jullie?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:28

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

So far vind ik de combat mechanics heel erg leuk. Uitdagend en rewarding. Upgrades voelen ook echt als (noodzakelijke) upgrade aan. Ik speel nu een sorc en timing van ice bomb met ice nova gelardeerd met sparkle is best leuk.

Ook moet ik toch zeggen serieus onder de indruk te zijn van hoe de game loopt, nadat de database-problemen verholpen waren. Geen rubber banding, geen microstutters, geen gelazer, geen packet drops, het loopt gewoon smooth en stabiel as fuck.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Donnie schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:35:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Donnie schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:35:
Ik logde net uit, misschien heb ik "shutdown" in plaats van "log off" getriggert. Scusi.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze

Denk dat de hype ook wel wat te groot gemaakt is door streamer, qua graphics en smoothness komt dit echt niet in de buurt van diablo 4, dit is geen AAA game. Het speelt vrij clunky ivm diablo4 maar ik vind de uitdaging erg tof. Vooral endgame schijnt stuk beter te zijn dan D4 en ik vind de setting tot nu toe heel tof.

Maar ik vermaak me goed tot nu toe.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 17:23
CSB schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 13:01:
Vraagje: hoe rare zijn Exalteds in PoE2? Vond er namelijk 1 gisteravond na 30 minuten spelen dus ik dacht dat ze dat hebben aangepast.
Niet rare. Gewoon gebruiken op je geas anders maak je het jezelf onnodig moeilijk

Tegen de tijd dat je een update vindt heb je wel weer een nieuwe

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:06
Stukje verder gespeeld, supercool :)
Ik ben nog niet zo ver maar voor nu voelt mijn Ranger supersterk eigenlijk, al is het nog steeds goed opletten. Maar ik heb misschien geluk gehad met mijn drops, heb een rare bow met mooie damage, wat shield en wat heal on kill... Verder tot nu toe lightning rod voorzien van support gems om er drie tegelijk te schieten ipv 1 en 40% meer area en als ik dan mijn lightning arrow er op afschiet ontploft alles :D
Ook bij bosses werkt dat al erg goed, grond volpeperen met lightning rods en als de boss me even een moment geeft flink lightning arrows er in spammen en je ziet de HP bar omlaag gaan.

Controller speelt ook erg lekker... althans, in combat. In menu's is het behelpen en ik vind het erg jammer dat je niet on the fly tussen controller en m&k kunt schakelen (zoals D4). Je kunt wel een klein beetje je muis gebruiken (in ieder geval om skills te bekijken in de passive tree), maar het is heel beperkt en moet je dus toch vooral met de controller zitten te hannesen. Ook heb ik nog geen manier gevonden om alle loot te tonen en ik vraag me nou af of ik niks aan het missen ben (of dat het met controller gewoon standaard zichtbaar blijft terwijl het met muis vrij snel verborgen wordt).

Straks nog een stukje met muis en keyboard proberen... wasd movement ging me vanmorgen ook prima af, maar even kijken wat handige keybinds zijn met meer skills (wou misschien 2 skills op scrollwiel links en rechts zetten want je vingers van wasd af moeten halen om skills te kunnen gebruiken lijkt me minder handig). Wel grappig, ik ging net terug naar character select om naar m&k te schakelen en kon niet meer inloggen, vervolgens queue. Maar dat was dus puur toeval gezien jullie nu ook zeggen dat de servers down waren :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Beach
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39
Nog geen ultrawide screen support , of mis ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Ah, er is een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:06
Krijg via steam nog steeds de melding dat ik geen acces heb, terwijl ik dat toch echt heb (heb de key toch niet voor niets geactiveerd op steam) , enig idee?

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jron667
Visgek82 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:53:
Krijg via steam nog steeds de melding dat ik geen acces heb, terwijl ik dat toch echt heb (heb de key toch niet voor niets geactiveerd op steam) , enig idee?
Lijkt me vreemd, geen probleem met steam hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:55
Visgek82 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:53:
Had ik ook. Je moet via je internet browser even naar de site van POE. Daar rechtsboven klikken op log in. Dan inloggen met steam. Dan zijn je accounts gelinked.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Mr.Beach schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:51:
Hier draait ie gewoon uw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor

Ik heb zelf wat moeten proberen om die sharpness er uit te krijgen en nu ziet het er bij mij beter uit. Ik heb in nvidia control center DLR aanstaan. Dan ingame DLSS gezet op DLAA (denk ik?), dat gaf beste resultaat. De instellingen zijn nog niet 100% juist op default heb ik het gevoel.
Mr.Beach schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 15:51:
UW werkt hier ook gewoon. Je kan ook je HUD centreren zodat je health en mana dichter bij elkaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Frez schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:03:
[...]

Had ik ook. Je moet via je internet browser even naar de site van POE. Daar rechtsboven klikken op log in. Dan inloggen met steam. Dan zijn je accounts gelinked.
Ah , thanks ! nu werkt het inderdaad. super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Hmmm... nog geen 10 minuten aan het spelen , en al 2 harde crashes gehad. zo erg dat ik mijn computer met de fysieke reset knop moest resetten...andere games crashen hier niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Visgek82 op 07-12-2024 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel vloeken zijn hier maar ik kijk stiekem wel uit naar build guids. Leuk hoor door die passive tree te gaan maar uiteindelijk gok ik ook maar op wat goed klinkt. Heb het liever duidelijk op een scherm staan wat echt effectief is om allemaal samen te voegen. Tot dan kies ik wat leuk klinkt op mijn Warrior, helemaal naar mijn zin.
Iedereen helemaal oneens? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
Verwijderd schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:21:
Zal wel vloeken zijn hier maar ik kijk stiekem wel uit naar build guids. Leuk hoor door die passive tree te gaan maar uiteindelijk gok ik ook maar op wat goed klinkt. Heb het liever duidelijk op een scherm staan wat echt effectief is om allemaal samen te voegen. Tot dan kies ik wat leuk klinkt op mijn Warrior, helemaal naar mijn zin.
https://www.twitch.tv/ben_
Gewoon eens streamer kijken zoals Ben

https://mobalytics.gg/poe-2/builds/archmage-lightning-thing

Die heeft ook al een build, sorcerer en speelt lekker weg.
Koop een +1/2 lightning gem wand/staff van de vendor als je lucky bent en je kan er zo mee naar level 20+ in paar uurtjes tijd.

Natuurlijk is het build volgen wat "ez" mode maar je kan zodoende wel veel bosses leren en daarnaast vind je items voor een eventuele alt character.

[ Voor 8% gewijzigd door Minaaj op 07-12-2024 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Beach
Maar met zwarte balken aan de zijkant ? Ik kan geen aspect ratio kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Mr.Beach schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:02:
[...]

Maar met zwarte balken aan de zijkant ? Ik kan geen aspect ratio kiezen ?
Nee, gewoon zo:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/srsX4t6.jpeg

Heb je wel de juiste resolutie ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Bazziek schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:09:
[...]

Nee, gewoon zo:

[Afbeelding]

Heb je wel de juiste resolutie ingesteld?
Tja, bij mij is UW ook niet werkend...
[Afbeelding]

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Nou.. level 7.. weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden. combat voelt heel floaty (sorceress), grafisch wel redelijk goed, geluid is prima. ik zie vooral veel crashes en veel dezelfde mobs. Wellicht wordt het verderop interessanter, tot nu toe fiets ik overal doorheen. nog niet 1 keer dood gegaan (of ook maar close).

Crashes lijken een bekend probleem te zijn. velen hebben er last van :
https://www.pathofexile.c...3594126/page/22#p25529344

Ga straks de fixes maar eens proberen..

[ Voor 22% gewijzigd door Visgek82 op 07-12-2024 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:46
@Apsie @Mr.Beach Ook fullscreen windowed geprobeerd? Werkt prima hier UW, er is zelfs een optie om je mana/health globes meer naar het midden te zetten speciaal voor UW.

Speelt tot dusver lekker weg, ik mis alleen een keybinding "force move" of uberhaubt move met een key zoals D3/4 die wel hebben.
En zoals shift werkt om stil te staan bij het casten is ook een beetje jammer, je char blijft bewegen tot hij bij de bestemming is.

Vind het ook lastig om minions en enemies uit elkaar te houden, alles heeft dezelfde kleur en lijkt op elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minaaj
vassago schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:47:
@Apsie @Mr.Beach Ook fullscreen windowed geprobeerd? Werkt prima hier UW, er is zelfs een optie om je mana/health globes meer naar het midden te zetten speciaal voor UW.

Speelt tot dusver lekker weg, ik mis alleen een keybinding "force move" of uberhaubt move met een key zoals D3/4 die wel hebben.
En zoals shift werkt om stil te staan bij het casten is ook een beetje jammer, je char blijft bewegen tot hij bij de bestemming is.

Vind het ook lastig om minions en enemies uit elkaar te houden, alles heeft dezelfde kleur en lijkt op elkaar.
Je kan onder options Healthbars boven je minions aanzetten dacht ik, ook enemies trouwens.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNfLMK9eTl9IdrDtvdulYNIUn-0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/w43BXDqKEhgDHFGbriBHkOAj.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Minaaj op 07-12-2024 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Beach

Ja werkt ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Heb je m'n afbeelding gezien? Heb alle versies al geprobeerd....helaas helpt niets...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Wow mooi spel hoor. Merc is goed gedaan. Heb wel schrik van die bosses zeg :-o Wat moet je doen als het niet lukt? Leveltje of 2 grinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:46
Apsie schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:09:
[...]
Heb je m'n afbeelding gezien? Heb alle versies al geprobeerd....helaas helpt niets...
Nee, die stond verstopt achter een link.

Mijn monitor is maar 3440×1440, dat zal het verschil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manderijn
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:03
SideShow schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:20:
Wow mooi spel hoor. Merc is goed gedaan. Heb wel schrik van die bosses zeg :-o Wat moet je doen als het niet lukt? Leveltje of 2 grinden?
Herkenbaar wel. Hier lukt het tot nu toe net aan allemaal. Endboss kan je eventueel een party voor zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Manderijn schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:32:
[...]

Herkenbaar wel. Hier lukt het tot nu toe net aan allemaal. Endboss kan je eventueel een party voor zoeken.
Met merc ? of wat anders? ik speel sorc en hier is het een snorefest tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Visgek82 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:34:
[...]

Met merc ? of wat anders? ik speel sorc en hier is het een snorefest tot nu toe.
Warrior hier, vind em goed pittig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:32
Man man man wat is die baas in de Manor ontzettend frustrerend en het gevecht is echt veelste lang!
Ik ben nu 2 keer solo en 2 keer met hulp dood gegaan tijdens deze boss.. :(

Dit is echt een dikke showstopper voor mij.

Ik speel als ranger en heb waarschijnlijk niet een optimale build maar toch.

Ik heb 3500 uur in poe1 zitten en dit gevecht zou mij wegjagen

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jron667
Ik vlieg nu telkens het spel uit naar inlogscherm als ik wil teleporteren, niet echt handig. Melding: Disconnected from instance.
Khaelos schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:38:
Man man man wat is die baas in de Manor ontzettend frustrerend en het gevecht is echt veelste lang!

Ik weet niet wat dat is, het schijnt leuk te zijn om 10 minuten hetzelfde gevecht te doen? Het gaat mij heel snel vervelen waardoor ik niet meer oplet.

[ Voor 8% gewijzigd door Jron667 op 07-12-2024 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Laatst online: 27-08 20:38
Paterpor schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:11:
[...]

Ik heb zelf wat moeten proberen om die sharpness er uit te krijgen en nu ziet het er bij mij beter uit. Ik heb in nvidia control center DLR aanstaan. Dan ingame DLSS gezet op DLAA (denk ik?), dat gaf beste resultaat. De instellingen zijn nog niet 100% juist op default heb ik het gevoel.

[...]

UW werkt hier ook gewoon. Je kan ook je HUD centreren zodat je health en mana dichter bij elkaar staan.
Er zit ook een sharpness filter in de menu instellingen die kun je het beste op 0% zetten. Van de Hud is wel een goeie dat ga ik ook even instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:31
Ik had wel verwacht dat die guildstash tabs enzo mee zouden komen die je in PoE 1 gekocht had. Is dat een fout of moet je echt nieuwe kopen?

Ook al mijn mtx uit deel 1 zijn nog niet beschikbaar

[ Voor 16% gewijzigd door Ricmaniac op 07-12-2024 19:07 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

Verwijderd schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 16:21:
Zelf uitvinden hoe en wat geeft mij veel meer voldoening. Als iets niet werkt dan iets anders proberen. Zelf builds bouwen.

Over uitvinden gesproken. Ik stream het over Moonlight naar de Shield TV. Maar iemand die weet hoe ik mijn skills bind aan de knoppen van de controller?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Eerste unique gevonden :D helaas helemaal niks aan natuurlijk als mercenary haha
Maar toch leuk die eerste uniques :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_SCQxkauhzHQ0TxCozZ9kTE6r6A=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/3vna6xqz3orBmnbBGbYD8RUt.png?f=user_large

Zelf nu echt een mega sterke bow ook gevonden. zonder level requirement. gebruikt niet de crossbow skills die ik eigenlijk gebruik maar voor de basic attacks is die super nice.

Wat ze echt heel tof hebben gedaan is dat je dus in je 2e equipment weapon slots een ander wapen kan doen maar ook die skills van dat wapen gewoon kan gebruiken zonder dat je steeds zelf hoeft te wisselen. Hij wisselt automatisch.

Dus ik gebruik mijn basic attack van die longbow met hoge damage en gewoon de skills van de crossbow op mijn action bar. Werkt voor alsnog heel erg goed :)

Bij PoE 1 kon ik niks zelf en zocht ik altijd een build. bij deze vind ik nu het theory craften echt leuk om zelf uit te vogelen enzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Khaelos schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 18:38:

Klaag je nou echt omdat het je meer inspanning kost dan 4x dood gaan? Kom op zeg, zet je schouders er onder en hij gaat wel neer. Het koste mij 10+ pogingen op een monk en toen ging hij neer. De meeste damage is gewoon te vermijden als je de patronen herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ben nog geen fan van de movement in deze game, iig niet met muis+keyb. als ik niet constant shift ingedrukt hou is dat poppetje soms net een halve ballerina , en "skate" vaak nog meters door terwijl ik aan het casten ben. bloed irritant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
Visgek82 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:33:
Ben nog geen fan van de movement in deze game, iig niet met muis+keyb. als ik niet constant shift ingedrukt hou is dat poppetje soms net een halve ballerina , en "skate" vaak nog meters door terwijl ik aan het casten ben. bloed irritant.
Heb het zelf gelijk naar WASD gezet en na 5 minuutjes wennen echt ideaal. vooral als range character echt fijn. Ik probeerde net toevallig nog met muis weer maar WASD werkt erg fijn imo dus daar blijf ik nu bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Visgek82 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:33:
Dat komt omdat je in PoE kan casten terwijl je loopt, als je dus je cast begint nadat je ergens hebt geklikt cast hij terwijl je ook nog naar de plek loopt waar je geklikt hebt.

Kan je in je gem screen uitzetten als het goed is, dan stopt je char meteen met lopen als je die spell cast (per spell in te stellen dus)
Ben nu merc gestart na mijn summoner, maar het principe van casten/schieten tjjdens lopen, maakt eigenlijk dat wasd je veel meer flexibiliteit geeft, schijnt met controller nog beter te zijn.\

Milage may vary
Ricmaniac schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:06:
Ik had wel verwacht dat die guildstash tabs enzo mee zouden komen die je in PoE 1 gekocht had. Is dat een fout of moet je echt nieuwe kopen?

Ook al mijn mtx uit deel 1 zijn nog niet beschikbaar
Nog niet alle tabs en MTX zijn overgezet.

[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 07-12-2024 19:40 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: begreep het verkeerd waarschijnlijk.

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2024 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Bokkie schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:38:
[...]

Dat komt omdat je in PoE kan casten terwijl je loopt, als je dus je cast begint nadat je ergens hebt geklikt cast hij terwijl je ook nog naar de plek loopt waar je geklikt hebt.

Kan je in je gem screen uitzetten als het goed is, dan stopt je char meteen met lopen als je die spell cast (per spell in te stellen dus)
Ben nu merc gestart na mijn summoner, maar het principe van casten/schieten tjjdens lopen, maakt eigenlijk dat wasd je veel meer flexibiliteit geeft, schijnt met controller nog beter te zijn.\

Milage may vary

[...]

Nog niet alle tabs en MTX zijn overgezet.
Thanks, die optie inderdaad gevonden, maar het verandert niets helaas. mss nog niet geimplementeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Ricmaniac schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:38:
[...]

Heb het zelf gelijk naar WASD gezet en na 5 minuutjes wennen echt ideaal. vooral als range character echt fijn. Ik probeerde net toevallig nog met muis weer maar WASD werkt erg fijn imo dus daar blijf ik nu bij
Mja.. maar ik ga echt geen wasd gebruiken in een AARPG. ben ik te oldschool voor, vind het ook helemaal niet in zo'n spel passen. maar ieder z'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dan is de andere optie de stop (shift?) knop gebruiken om te casten? werkt dat wel?

Ik was ook sceptisch over wasd, en begon dus met summoner, en had ook dat skaten, nu speel ik dus merc met wasd en ik ga niet meer terug :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Bokkie schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:53:
Dan is de andere optie de stop (shift?) knop gebruiken om te casten? werkt dat wel?

Ik was ook sceptisch over wasd, en begon dus met summoner, en had ook dat skaten, nu speel ik dus merc met wasd en ik ga niet meer terug :P
Ja, dat werkt wel. maar dat houdt in dat ik bij elke pack zo'n beetje de shfit toets moet indrukken.. beetje cringe wel, maar zal wel wennen.. ooit.

ben nu level 9 op mijn sorc, nog niet dood geweest. niet eens in de buurt... mag wat mij betreft wel wat moeilijker worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
Visgek82 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:56:
[...]

Ja, dat werkt wel. maar dat houdt in dat ik bij elke pack zo'n beetje de shfit toets moet indrukken.. beetje cringe wel, maar zal wel wennen.. ooit.

ben nu level 9 op mijn sorc, nog niet dood geweest. niet eens in de buurt... mag wat mij betreft wel wat moeilijker worden.
Wees niet ongerust: dat wordt het.... 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Ok lol nu ik wat verder ben begint het echt verslavend te worden. Mijn warrior was eerst wat zwak maar nu ram ik alles kapot met mijn 2 handed mace, zet eerst totem neer en doe een earthquake en dan erop los meppen wat heerlijk dit:)

Ik heb alle passive skillz bijna op +mêlee damage gezet haha, geen idee of het verstandig is maar ga er lekker doorheen nu.

[ Voor 17% gewijzigd door Stylze op 07-12-2024 20:16 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Stylze schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:14:
Ok lol nu ik wat verder ben begint het echt verslavend te worden. Mijn warrior was eerst wat zwak maar nu ram ik alles kapot met mijn 2 handed mace, zet eerst totem neer en doe een earthquake en dan erop los meppen wat heerlijk dit:)

Ik heb alle passive skillz bijna op +mêlee damage gezet haha, geen idee of het verstandig is maar ga er lekker doorheen nu.
Welk level ben je? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het tot nu toe een doodsaaie game vind. boss fights zijn wel ok , maar de stukken ertussen... man man.

Zal wel beter worden, wil ook niet teveel klagen. moet misschien ook niet vergeten dat het een open beta is. Morgen maar weer verder.

[ Voor 4% gewijzigd door Visgek82 op 07-12-2024 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Visgek82 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:27:
Nou.. level 7.. weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden. combat voelt heel floaty (sorceress), grafisch wel redelijk goed, geluid is prima. ik zie vooral veel crashes en veel dezelfde mobs. Wellicht wordt het verderop interessanter, tot nu toe fiets ik overal doorheen. nog niet 1 keer dood gegaan (of ook maar close).

Crashes lijken een bekend probleem te zijn. velen hebben er last van :
https://www.pathofexile.c...3594126/page/22#p25529344

Ga straks de fixes maar eens proberen..
Hier met een i7 6700k en 1070 nog geen enkele crash gehad of, heb wel toevallig een 7700x besteld afgelopen week.

Veel AMD gebruikers daar.. hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt (altijd intel gehad) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Visgek82 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:18:
[...]

Welk level ben je? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het tot nu toe een doodsaaie game vind. boss fights zijn wel ok , maar de stukken ertussen... man man.

Zal wel beter worden, wil ook niet teveel klagen. moet misschien ook niet vergeten dat het een open beta is. Morgen maar weer verder.
Lvl 12, ik snap er wel vrij weinig van nog, wat doen jullie in godsnaam met alle items? Je hebt zo weinig ruimte onderweg in je "bag" dat is wel irritant je kan bijna niks meenemen terug naar je camp om te storen in je stash of te verkopen daar.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Stylze schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:21:
[...]

Lvl 12, ik snap er wel vrij weinig van nog, wat doen jullie in godsnaam met alle items? Je hebt zo weinig ruimte onderweg in je "bag" dat is wel irritant je kan bijna niks meenemen terug naar je camp om te storen in je stash of te verkopen daar.
Je moet niets oppakken terwijl je het wil gaan craften, althans de grijze items. De gele items neem je mee en kijkt of dit upgrades zijn. Deze verkopen ook het beste voor gold bij de vendors in de town.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Stylze schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:21:
[...]

Even gevoel krijgen voor wat je wel opraapt en wat je niet opraapt, is all. In het begin is 75% het niet waard op om te rapen, naarmate je vordert wordt dat steeds minder (enter loot filters).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Minaaj schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:21:
[...]

Hier met een i7 6700k en 1070 nog geen enkele crash gehad of, heb wel toevallig een 7700x besteld afgelopen week.

Veel AMD gebruikers daar.. hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt (altijd intel gehad) :X
Waarschijnlijk komt dat ook omdat bij moderne game pc's AMD gewoon enorm dominante is de laatste jaren, qua cpu's dan. Er zijn er gewoon meer van dus logisch dat onder mensen met problemen je ze ook meer ziet.
Op mijn systeem met 5800X3D en 7900XT is de game tot nu toe in ieder geval ook gewoon stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Finraziel schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:28:
[...]

Waarschijnlijk komt dat ook omdat bij moderne game pc's AMD gewoon enorm dominante is de laatste jaren, qua cpu's dan. Er zijn er gewoon meer van dus logisch dat onder mensen met problemen je ze ook meer ziet.
Op mijn systeem met 5800X3D en 7900XT is de game tot nu toe in ieder geval ook gewoon stabiel.
We gaan het meemaken a.s. week :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Finraziel schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:28:
[...]

Op m'n 5800X/B550/2070S ook geen crashes tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:27
Ik heb het menu nu een paar keer doorzocht maar kan ik ergens tooltips aanzetten wat bepaalde skills of effecten doen?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Goldman schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:36:
Ik heb het menu nu een paar keer doorzocht maar kan ik ergens tooltips aanzetten wat bepaalde skills of effecten doen?
Als je over je skills gaat alt indrukken dan kan je mouse over de uitleg van de skills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Manderijn
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:03
Ben nu toch een boss tegengekomen die te sterk is lijkt het... Balbala. Ben level 22 witch, maar de poison clouds overleef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Laat het dan ook zien wat bijvoorbeeld "Ancestral Boost" doet? Dit soort termen zijn redelijk nieuw voor mij :)

Dit zijn meer gems natuurlijk ipv echt skills maar het zelfde idee natuurlijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Goldman op 07-12-2024 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Goldman schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:42:
Laat het dan ook zien wat bijvoorbeeld "Ancestral Boost" doet? Dit soort termen zijn redelijk nieuw voor mij :)
Yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Manderijn schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:37:
Ben nu toch een boss tegengekomen die te sterk is lijkt het... Balbala. Ben level 22 witch, maar de poison clouds overleef ik niet.
Ik heb trouwens wel gemerkt -net als de rest vermoedelijk- dat de moeilijheidsgraad in ieder geval in de campaign redelijk afhankelijk is van of je wel of geen beetje mazzel hebt met drops.

Er lijkt geen poison resistance te zijn in de game, dus mitigeren door gear (tenzij je wil soaken door HP/ES) zit er niet in. Kan je die clouds niet ontwijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Minaaj schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:21:
[...]

Zeker, amd is net zo stabiel als intel. Echter zijn er meer mensen die crashes ervaren tijdens het laadscherm, de officiele forums en steam staan er vol mee. bij mij is dit inmiddels opgelost voor vsync op off te zetten in poe2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Goldman schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 20:36:
Als je op G drukt kan je gewoon mouseover, over je skillgem doen om de tooltip te zien.
In het menu waar je alle skills kan zien en unlocken kan je een skill selecteren en dan speelt er ingame een video'tje af die de skill uitlegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Visgek82 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 19:56:
[...]

Always attack without moving aanzetten.
G --> Pijltje achter dmg indrukken --> Onderaan text box vinkje zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Booyaa schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 21:45:
[...]

Always attack without moving aanzetten.
G --> Pijltje achter dmg indrukken --> Onderaan text box vinkje zetten
Had ik al gedaan , werkt niet. Staat.ook op forums, die functie lijkt gebugged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:27

JoeZuCK

_Fonz > all.

Kun je ook ergens anders resurrecten ipv net naast zo'n pilaar? Ik resurrect namelijk net naast een gigantische mob en ga dood doordat ik klem kom te zitten.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Die ascension is echt drie keer kut als melee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Klopt, maar dat Honor systeem is gewoon kut want daar kan je niet tegenop gearen. (En Alkaizer zal ietsje pietsje beter zijn dan ik :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omarzevs
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-05 15:11
Is er al een Tweakers of Wraeclast voor PoE2?? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:08
Heujj mijn eerste unique, en een crossbow ook nog voor mn Merc. Zat wel f te kijken met gems enzo, de hoeveelheid keuze die je hebt, mijn god. Heb nu dual wield maces naast mn crossbow omdat ik bij 2 bosses gemerkt heb dat mn crossbow niks deed maar melee wel. Snap nog steeds niet hoe ik dat had kunnen zien want kwam er pas na paar deaths toevallig achter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FCPb00P1hiTaeN5fysDnI4-xkvk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ae1MmbfNsdyrNCL4o7lCga1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Haha dan noem je ook iemand :P Alkaiser 1 van de top theory crafters en spelers.

GGG heeft ook een tweet uitgebracht vanavond dat die specifieke build generfed wordt :P omdat het veels te veel damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is nog zat te verbeteren maar ik vermaak me zeer goed met de game. Weer zo een geval van “ik moet nu toch echt eens stoppen”. Met een party vandaag een stukje campaign gedaan en dat was ook heel leuk. Wel af en toe vervelend in bepaalde mappen dat je niet door elkaar heen kunt lopen en dus bijvoorbeeld dood gaat op een bruggetje. Ook elkaar zien na een portal wil niet altijd goed werken.
Ik weet niet hoe het verder gaat bevallen en hoe endgame gaat zijn maar tot nu toe meer dan tevreden. Nu al weer zin om morgen verder te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
Even een super korte (non PoE 1 speler) en een fanatieke D2/D3/D4 speler, wat een ongelooflijk leuke game! Ik heb act 1 nog niet eens uitgespeeld maar ik heb plezier mee wat mij onwijs veel D2 vibes geeft. Aanrader voor iedereen die Diablo ook leuk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrin
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-09 23:25
Nog wel wat balance issues links en rechts maar die gaan de komende periode 100% zeker gefixt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Daan0s schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 22:48:
Heujj mijn eerste unique, en een crossbow ook nog voor mn Merc. Zat wel f te kijken met gems enzo, de hoeveelheid keuze die je hebt, mijn god. Heb nu dual wield maces naast mn crossbow omdat ik bij 2 bosses gemerkt heb dat mn crossbow niks deed maar melee wel. Snap nog steeds niet hoe ik dat had kunnen zien want kwam er pas na paar deaths toevallig achter.
[Afbeelding]
Nou lekker hoor :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
De count (eindbaas van act 1) is wel erg pittig nu hoor met mijn warrior.
Eerst maar is mijn character wat sterker maken denk ik en dan terug komen maar ik begin nu een beetje verdwaald te raken met passive skills, nu je passive skills opeens voor weapon sets moet doen begrijp ik er weinig meer van en kan ik soms ook niet verder in een tree opeens?

Jammer dat de uitleg van dat systeem totaal ontbreekt, ik ga maar is war meer info daarover zoeken. Dat mogen ze voor release wel iets duidelijker maken.
Kan natuurlijk wel van die builds gaan volgen van streamers maar dat haalt toch wel fun weg van zo'n game.

Ga zo ook een range class maken denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door Stylze op 08-12-2024 08:20 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Goldman schreef op zondag 8 december 2024 @ 00:38:
Aanrader voor iedereen die Diablo ook leuk vind
Ik moest gniffelen toen ik dit las omdat ik er vanuit ga dat je dit in al je onschuld oprecht meent :D

Dit bedoel ik overigens volstrekt niet vervelend naar jou, het is alleen dat er nogal wat Diablo-spelers met wat kift zitten naar Path of Exile en een deel van de playerbase, en er langlopend geschuur is over en weer for whatever reasons ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Klauwhamer op 08-12-2024 08:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Klauwhamer schreef op zondag 8 december 2024 @ 08:34:
[...]

Ik moest gniffelen toen ik dit las omdat ik er vanuit ga dat je dit in al je onschuld oprecht meent :D

Dit bedoel ik overigens volstrekt niet vervelend naar jou, het is alleen dat er nogal wat Diablo-spelers met wat kift zitten naar Path of Exile en een deel van de playerbase, en er langlopend geschuur is over en weer for whatever reasons ;)
Diablo is dan ook een Exile-like game. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Finraziel
[...]

En dat is dan ook complete bullshit en hij heeft gewoon gelijk. Die tribal mentaliteit zie je op veel plekken terug en is nergens goed voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
[...]

Omgekeerd ook hoor. Als je ziet hoeveel poe fanboys uit de hoogte doen over Diablo vraag ik me serieus af hoe het komt dat een game die ze niet spelen hen toch zo bezig kan houden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Iedereen moet gewoon spelen wat ze leuk vinden. Ik speel nu nog gewoon d4 (en tevens d2r, division 2 en master of orion 2 omg waarom geen stellaris 900000x beter) naast poe2, en dat zal niet veranderen.

[ Voor 29% gewijzigd door Visgek82 op 08-12-2024 09:09 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste